Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Blast

Gracz
  • Postów

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Bydlak16 polubił odpowiedź w temacie przez Blast w Pochwal się swoim kawałkiem!   
    Tym razem moje wykonanie
     
  2. Blast polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #58: Noworoczny Vibe   
    Cześć!
    Przed wami przedstawiamy całkiem solidną aktualizację, która sporo zmienia w znanych przez was systemach codziennego użytku, oraz wprowadza sporo nowych zmian (zwłaszcza dla startowych postaci).
    Nowy system ubrań Wraz z aktualizacją trafia do was kompletnie przerobiony system ciuchów, który od dzisiaj odsyła sklepy z ciuchami w zapomnienie. Od teraz z pomocą komendy /garderoba będziecie mogli w dowolnym momencie za darmo utworzyć, bądź zmodyfikować wybrany przez was zestaw ciuchów.
    Z garderoby można korzystać w dowolnym miejscu, pozwalając na szybkie tworzenie bądź zmianę stroju w zależności od sytuacji. Jedynym typem ubrań, który pozostaje w systemie przedmiotów i nadal będzie musiał zostać przez was zakupiony, są propy biżuterii (kolczyki, zegarki i bransolety). Garderoba wyposażona jest w kilka kamer, które zmienić można z pomocą klawisza N, a ich tryb obrotowy włączyć klawiszem Tab. Przytrzymanie nazwy zestawu ciuchów umożliwi jej edycję.

    Zwykłe konto może posiadać jednocześnie 20 zestawów ciuchów na postać, Premium Standard 40, Premium Gold 60.
     
    Nowe narkotyki Kluczowe zmiany zaszły także w systemie narkotyków. 
    Od teraz opiekunowie półświatka przestępczego będą mogli w dowolnej chwili utworzyć nowy rodzaj narkotyku, który natychmiastowo zostanie wprowadzony w obieg w momencie jego stworzenia.
    Narkotyki mogą oferować również od teraz wachlarz nowych dodatkowych efektów w zależności od flag zaznaczonych przez opiekuna, typu nieskończona stamina, podwójna prędkość sprintu, odporność na ból (dodatkowy pancerz), bądź modyfikacje paska zdrowia (na plus i minus).
    Zmianie uległy również narracje związane z narkotykami, które również mogą być na bieżąco edytowane i uzupełniane przez opiekunów.
     
    Nowe cornery Całkowitej modyfikacji uległ także system cornerów.
    Od teraz każdy corner na mapie posiada indywidualne statystyki dotyczące każdego typu narkotyku. W praktyce oznacza to, że opiekunowie mogą sprawić, że kokaina będzie sprzedawała się lepiej na cornerze X, a znacząco gorzej, bądź wcale na cornerze Y.
    Każdy corner posiada również od teraz indywidualną szansę na wezwanie policji, a także czas do przybycia ćpuna i szanse kupna przez niego narkotyku - jednym słowem, pełna dowolność.
    Rozpoczynając sprzedaż na cornerze będziemy również musieli wybrać jeden typ narkotyku z naszego ekwipunku którym chcemy w danej chwili handlować - inne narkotyki nie będą już brane hurtowo do samego końca z naszego ekwipunku.
     
    System monitoringu Zmiany zaszły również w systemie monitoringu miejskiego. 
    Administratorzy od teraz są w stanie dynamicznie stawiać kamery monitoringu miejskiego na mapie, które nagrywają popełnione w ich okolicy przestępstwa takie jak: bójki, morderstwa, kradzieże samochodów, podpalenia czy strzelaniny.
    Każda kamera posiada również procentową szansę na wysłanie zgłoszenia do frakcji porządkowych w wypadku wykrycia któregoś z wyżej wymienionych przestępstw.
    Nagrania wykonane przez kamerę mogą zostać pobrane przez funkcjonariuszy publicznych w celu prowadzenia śledztwa.
     
    System nagrań z monitoringu Zebrane przez detektywów nagrania mogą zostać odtworzone w pobliżu propa prop_cs_stand_tv, który następnie ukaże detektywom odpowiednią narrację dotyczącą popełnionej na nagraniu zbrodni.
    Nagrania uwzględniają to czy postać nosiła kominiarkę, rękawiczki oraz to czy możliwa jest jej identyfikacja w znanych bazach danych (nielegalne imigranctwo).

    Należy pamiętać jednak, że zestawienie kominiarka + rękawiczki nie daje nam kompletnego immunitetu przed wymiarem sprawiedliwości, ponieważ istnieje procentowa szansa na zostawienie śladu odcisków palców mimo ich posiadania. 
     
    Odświeżone tworzenie postaci Odświeżony został panel kreacji postaci, który od teraz jest znacznie przyjemniejszy i przejrzysty dla użytkownika, a także informuje o benefitach jak i wadach wyboru poszczególnych genez postaci (możliwej deportacji podczas gry nielegalnego imigranta itd.).
    Nowo utworzone postacie rozpoczną również rozgrywkę z aktywnym telefonem komórkowym, paczką papierosów, zapalniczką i paletką do makijażu. W wypadku wybrania naszej genezy jako obywatela USA i legalnego imigranta, postacie otrzymają również na start zestaw dokumentów w postaci licencji kierowcy i dokumentu tożsamości.
     
     
    System wind Po odpowiednim oflagowaniu interioru przez opiekuna, będziecie mogli skorzystać z komendy /winda stwórz [Nazwa], która pozwoli na utworzenie w waszym interiorze windy.
    Następnie z uzyciem komendy /winda pozycja [Wymiar windy z /winda stworz] [Nazwa] będziemy mogli utworzyć punkty, które zostaną połączone z windą którą utworzyliśmy.
    Wchodząc w marker pozycji windy i wciskając klawisz E, otworzymy okienko dialogowe które pozwoli nam na szybką podróż do jednej z wielu możliwych pozycji przypisanych do windy.
    W jednym interiorze mogą znajdować się trzy instancje windy, każda łącząca między sobą do 10 pozycji.
     
    Customowe ubrania Ostatnim dużym elementem aktualizacji jest przerobienie przez nas systemu customowych ciuchów tak, aby aktualizacje Rockstarowe już nigdy nie przesunęły waszych ubrań.
    Nie będziemy zagłębiać się w związane z tym zawiłości techniczne, a przejdziemy do informacji które zapewne was najbardziej interesują - przepisanie systemu ciuchów w ten sposób umożliwiło nam także modyfikację zasobów bez obaw o to, że przesuną się ich ID, co pozwoliło nam na aktualizację customowych ubrań, które znajdują się na naszym serwerze.
    W momencie wprowadzenia tej aktualizacji, do żeńskiej garderoby trafi 47 nowych styli włosów, 48 nowych topów i masa innych rzeczy dostępnych pod nazwą mp_civil_03 w garderobie.
    Paczka męska jest w trakcie tworzenia przez @Sidneyo, a z racji tego że nie chcemy opóźniać aktualizacji, trafi ona na serwer w późniejszym czasie. Wgrany został na serwer także EUP w wersji 9.5 dla frakcji porządkowych
    Pomniejsze zmiany Dodano wykres czasu duty członków grupy z ostatniego miesiąca w panelu grupy Poprawiono wyświetlanie wpływów i wydatków w przelewach Poprawiono czerwony błąd w konsoli na skutek przechodzenia przez drzwi Poprawiono wskazówki przy ikonkach w ekwipunku BW nie nakłada się już dwa razy Naprawiono błąd, który powodował że czasami po odczekaniu statusu BW znikała minimapa Poprawiono błąd, który uniemożliwiał zakup usługi premium blokady postaci do 5h jeśli postać posiadała więcej niż trzy przegrane godziny Poprawiono błąd, który powodował że postacie wyglądały inaczej niż w kreatorze postaci Nowe komendy /garderoba - uruchamia kreator garderoby /winda stworz - tworzy encję windy /winda pozycja [wymiar głównej windy] [nazwa pozycji] - tworzy nową pozycję dla wybranej windy /winda usunypozycje - usuwa pobliską pozycję windy /detective (alias /det) monitoring - pozwala na sprawdzenie pobliskich kamer monitoringu miejskiego w zasięgu 15m /ubierz (alias /u) - pozwala na szybkie ściągniecie wybranego komponentu ubrania Ze względu na krytyczne zmiany w aktualizacji, wygląd waszych postaci może ulec zmianie.
    Przez następny tydzień interaktywny ped chirurga umożliwiający swobodne wejście do kreator postaci, będzie możliwy do wykorzystania przez każdą postać, bez znaczenia na ilość przegranych przez nią godzin. Koszta zmiany fryzury u barbera również zostaną dostosowane i będą wynosić $0 przez następne trzy dni od wyjścia aktualizacji.
  3. Tito Toscani polubił odpowiedź w temacie przez Blast w Tworzenie interiorów, podstawy.   
    Ja ze swojej strony powiem tylko, że polecam budować z ustawioną stałą godziną, bo na niektóre wnętrza w dzień nie idzie patrzeć (jak i odwrotnie). Jeżeli chodzi o cienie to nie da się zbytnio tego ominąć, można pochować w ścianie/suficie/podłodze jakieś źródło światła (np. latarnie/lampe) ale to bardziej w porach wieczornych.
  4. nossu polubił odpowiedź w temacie przez Blast w Tworzenie interiorów, podstawy.   
    Ja ze swojej strony powiem tylko, że polecam budować z ustawioną stałą godziną, bo na niektóre wnętrza w dzień nie idzie patrzeć (jak i odwrotnie). Jeżeli chodzi o cienie to nie da się zbytnio tego ominąć, można pochować w ścianie/suficie/podłodze jakieś źródło światła (np. latarnie/lampe) ale to bardziej w porach wieczornych.
  5. Juzi polubił odpowiedź w temacie przez Blast w [Biznes/Barber] The Bayber   
  6. Ostersky polubił odpowiedź w temacie przez Blast w [Biznes/Barber] The Bayber   
  7. Ostersky polubił odpowiedź w temacie przez Blast w [Biznes/Barber] The Bayber   
    The Bayber to głównie miejsce dla mężczyzn w którym można zadbać o zarost oraz włosy - w skrócie salon barberski. Słowo "salon" to za mocne słowo jak na warunki panujące w lokalu, bardziej pasowałoby "stanowisko pracy". Owe miejsce nie wyróżnia się klimatem jaki panuje w całym Paleto Bay jak i w okolicznych wioskach. Wyposażenie w sprzęt jak i warunki pracy nie są z najwyższej półki. Usługi oferowane w tym miejscu są ograniczone do podstawowych typu strzyżenie i stylizacja brody czy włosów. Lokal odwiedzają głównie lokalni mieszkańcy jak i ci co mieszkają niedaleko, rzadko "miastowi". Zamysłem biznesu jest danie ludziom miejsca gdzie czują się swobodnie, gdzie mogą zaufać, gdzie czują się, że są u siebie. 
     

     
    Właścicielem lokalu na "papierze" jest gość prowadzący w przeszłości kilka salonów w Los Santos - Dino Costa. Między innymi był to salon Dino's Barber Shop czy CUTINK. Po swoim powiązaniu z organizacją przestępczą uciekł z miasta i zaczął się ukrywać. Do tego momentu nie wie czy w ogóle musiał to zrobić, ponieważ są to tylko jego "schizy". Jego wygląd od tamtego czasu się bardzo zmienił, a to minęło kilka lat. Sam osobiście nie przyznaje się do prowadzenia działalności chcąc uniknąć wszelakich problemów. Dino w Paleto znają jako gościa o pseudonimie "cutter". Facet posiada fach w ręku i uważa się po prostu za pracownika The Bayber. Z zaoszczędzonych pieniędzy legalnych czy mniej legalnych postanowił wrócić do swojej branży, zakupił lokal w Paleto Bay przy ulicy Paleto Blvd po starym małym barze. Został on wyremontowany małym nakładem finansowym, a sprzęt który wcześniej posiadał zaaplikował właśnie do tego miejsca. W samym wnętrzu gra sobie muzyczka lat 80' co wprowadza fajny klimat do rozgrywki.
     

     
    Gdy dowiedziałem się, że administracja chce odświeżyć strefę Paleto a ja bym sobie coś pograł na serwisie po długim czasie to postanowiłem działać. Chcę dać graczom dodatkowe miejsce z klimatem do gry. Ktoś kto będzie chciał odgrywać pracownika tego lokalu to pewnie będzie taka możliwość po odpowiednim zaufaniu mojej postaci do Was samych. Nie zamykam się na jednoosobowym działaniu, lecz nie chce zrobić też z tego miejsca przepychu pracowników, bo tak to nie wygląda w takich miejscach. Raczej będę szukał ciekawych/charyzmatycznych postaci, którzy w fajny sposób zbudują zaufanie. Jestem otwarty na różne propozycje dotyczące wszelakich współprac. Jeżeli będzie problem ze złapaniem interakcji w lokalu to można śmiało się odzywać do mnie na discord (Blast#8429).  
     
    Grafika i interior: Blast
  8. Blast polubił odpowiedź w temacie przez wlk w [Biznes/Barber] The Bayber   
    Spróbujmy głównie z faktu iż jest to projekt skierowany pod Paleto, odezwij się do mnie na pw.
  9. Juzi polubił odpowiedź w temacie przez Blast w [Biznes/Barber] The Bayber   
    The Bayber to głównie miejsce dla mężczyzn w którym można zadbać o zarost oraz włosy - w skrócie salon barberski. Słowo "salon" to za mocne słowo jak na warunki panujące w lokalu, bardziej pasowałoby "stanowisko pracy". Owe miejsce nie wyróżnia się klimatem jaki panuje w całym Paleto Bay jak i w okolicznych wioskach. Wyposażenie w sprzęt jak i warunki pracy nie są z najwyższej półki. Usługi oferowane w tym miejscu są ograniczone do podstawowych typu strzyżenie i stylizacja brody czy włosów. Lokal odwiedzają głównie lokalni mieszkańcy jak i ci co mieszkają niedaleko, rzadko "miastowi". Zamysłem biznesu jest danie ludziom miejsca gdzie czują się swobodnie, gdzie mogą zaufać, gdzie czują się, że są u siebie. 
     

     
    Właścicielem lokalu na "papierze" jest gość prowadzący w przeszłości kilka salonów w Los Santos - Dino Costa. Między innymi był to salon Dino's Barber Shop czy CUTINK. Po swoim powiązaniu z organizacją przestępczą uciekł z miasta i zaczął się ukrywać. Do tego momentu nie wie czy w ogóle musiał to zrobić, ponieważ są to tylko jego "schizy". Jego wygląd od tamtego czasu się bardzo zmienił, a to minęło kilka lat. Sam osobiście nie przyznaje się do prowadzenia działalności chcąc uniknąć wszelakich problemów. Dino w Paleto znają jako gościa o pseudonimie "cutter". Facet posiada fach w ręku i uważa się po prostu za pracownika The Bayber. Z zaoszczędzonych pieniędzy legalnych czy mniej legalnych postanowił wrócić do swojej branży, zakupił lokal w Paleto Bay przy ulicy Paleto Blvd po starym małym barze. Został on wyremontowany małym nakładem finansowym, a sprzęt który wcześniej posiadał zaaplikował właśnie do tego miejsca. W samym wnętrzu gra sobie muzyczka lat 80' co wprowadza fajny klimat do rozgrywki.
     

     
    Gdy dowiedziałem się, że administracja chce odświeżyć strefę Paleto a ja bym sobie coś pograł na serwisie po długim czasie to postanowiłem działać. Chcę dać graczom dodatkowe miejsce z klimatem do gry. Ktoś kto będzie chciał odgrywać pracownika tego lokalu to pewnie będzie taka możliwość po odpowiednim zaufaniu mojej postaci do Was samych. Nie zamykam się na jednoosobowym działaniu, lecz nie chce zrobić też z tego miejsca przepychu pracowników, bo tak to nie wygląda w takich miejscach. Raczej będę szukał ciekawych/charyzmatycznych postaci, którzy w fajny sposób zbudują zaufanie. Jestem otwarty na różne propozycje dotyczące wszelakich współprac. Jeżeli będzie problem ze złapaniem interakcji w lokalu to można śmiało się odzywać do mnie na discord (Blast#8429).  
     
    Grafika i interior: Blast
  10. Blast polubił odpowiedź w temacie przez Jopas w The Pungitore Crew   
    Cocaian and Pimping..
    Dziesięciu członków i współpracowników mafii z Los Santos , znanej również jako rodzina przestępcza Rizzolo, zostało aresztowanych w zeszłym roku za handel narkotykami i sutenerstwo. Z sądu federalnego w Los Santos, sędzia okręgowy William Wilson skazał współpracownika rodziny Rizzolo, Harry’ego Bugazzo , na 30 miesięcy za kratkami. 36-letni Bugazzo został oskarżony o dystrybucję ponad 500 gramów kokainy po tym, jak sprzedał pół kilograma kokainy tajnemu agentowi FBI. Oskażony przyznał się do winy na podstawie ugody w grudniu ubiegłego roku. Wśród innych aresztowanych w Los Santos był żołnierz Los Santos Outfit Giacomo Abano,  jego syn współpracownik mafii Anthony „Whitey” Abano i domniemany consigliere rodziny Dominick “The Crow” Petrocelli . Młodszy Abano przyznał się już do sprzedaży kokainy i sutenerstwo. Został skazany na sześć lat więzienia. Starszy żołnierz Cosa Nostra został złapany na podsłuchu, gdy rozmawiał z synem o procederze związanym z sutenerstwem. Oskarżenia są nadal w toku zarówno przeciwko Giacaomo jak i Dominickowi, chociaż wielu innych zaangażowanych w sprawę zgodziło się na zawarcie ugody. Według prokuratorów ta sprawa udowadnia, że w Los Santos nadal funkcjonuje Cosa Nostra.
    — OOC
    Wstęp:  Buongiorno cocksucker, the vibe is back. Aplikacje postanowiliśmy zachować w starym, dobrym stylu, dodając jedynie, krótki artykuł, odnośnie do aresztowania członków organizacji. Planujemy napisać kilka takich artykułów, odnoszących sie do postaci, które wcześniej pełniły istotną funkcje w organizacji. Nasze aspiracje pozostają takie same jak dawniej i nadal dążymy do realistycznego przedstawienia prawdziwej rodziny mafijnej, tym razem skupiając głównie grę na najniższym szczeblu, czyli associated. Nasza ostatnia odsłona pokazała, że nie jesteśmy typami zajawkowiczów i potrafimy stworzyć solidny projekt i tym razem będzie podobnie. 
    Założenia projektu:  Projekt jest ambitnie zaplanowany i podzielony na kilka etapów. Skupiamy się na prowadzeniu postaci powiązanych z rodziną przestępczą Rizzolo. Panel administracyjny, caporegime i mianowani członkowie, pozostaną postaciami eventowymi, którę będę napędzać tło fabularne dla całego projektu, aczkolwiek nie będą one brały udziału bezpośrednio w przestępczym procederze, wraz z rozwojem projektu, część postaci stanie się bardziej aktywna. Fundamentem, oraz osobami którę napędzają cosa nostre, są jej współpracownicy. Ludzie z ulicy, między innymi złodzieje, lichwiarze, bukmacherzy, włamywacze, ludzie od zastraszania, oraz tak zwane białe kołnierzyki, biznesmeni, związkowcy, deweloperzy. Skupiając główne postacie na tym procederze, zapewniamy sobie większy wachlarz możliwości. Zamierzamy odwzorowac relacje, jakie panują pomiędzy mianowanym członkiem rodziny, a współpracownikiem organizacji. Inspirujemy się realnymi wydarzeniami, jakie miały miejsce w Bath Avenue Crew.  Naszym celem oprócz zapewnienia wysokiej jakości rozgrywki, jest również odzwierciedlenie realiów Cosa Nostry, w jak największym stopniu. Wiedzę na ten temat czerpiemy z filmów dokumentalnych, książek oraz stron internetowych, poświęconych właśnie tej tematyce. Chcemy odnieść się do tego, jak wygląda codzienne życie, odbiegając trochę od sytuacji, przedstawionych nam w wysokobudżetowych produkcjach Hollywood.
    Tło Fabularne:  Dni chwały dla członków Los Santos Outfitt dawno przeminęły i aktualnie czeka ich złota era - dni liczone przed artykułem RICO. Głowa rodziny, sześćdziesięciopięcioletni Nicholas Rizzolo zmaga się z chorobą nowotworową, większość czasu spędzając u specjalistów, pomimo poważnej choroby, nadal stara się sprawować władzę nad swoim imperium, z pomocą consigliere i underboss em. Łącznikiem pomiędzy panelem administracyjnym i caporegime, jest James Angelini, pełniący od dwóch lat rolę street bossa w organizacji. Frakcja podzielona jest na dwie brygady, którymi dowodzą caporegime, Rocco Rinelli, oraz Albert Caruso. Organizacja posiada raptem kilku mianowanych członków na wolności, większość oficjalnych żołnierzy przebywa aktualnie w wiezieniu stanowym, albo czeka na proces. Wśród nich, jest pięćdziesięciu trzyletni mianowany członek rodziny Ronald "The Pugs" Pungitore, który odegra istotną rolę w organizacji.
    The Pungitore Crew: Ronald "The Pugs" Pungitore to znany w środowisku lichwiarz, działający aktywnie na Vesspuci Beach. Ronnie dał się poznać w kasynie, gdzie oferował klientom pożyczki na niski procent, oraz panie do towarzystwa. Pierwszym ze współpracowników załogi był ex bokser, Christopher Laurentis, o którym było głośno w środowisku, za sprawą kilku ulicznych bójek. Laurentis początkowo zajmował się odbieraniem długów dla “The Pugs’a”, inicjując do brygady kilku swoich znajomych, między innymi Anthony’ego Mangialino, Charles’a Corozzo, oraz Robert’a Giannini. Ronald widząc potencjał w młodych gangsterach, zaczyna przekazywać uliczną mądrość oraz powierzając im również w pełni branżę sutenerską, czerpiąc oczywiście odpowiedni procent z dochodów, zaś sam zaczyna organizować gry hazardowe, i zakłady bukmacherskie. Na wieczorach hazardowych zaczynają pojawiać się coraz ciekawsze persony, między innymi Jerome Falcetti, właściciel firmy transportowej, Paul DiCaro, właściciel sklepu na Vesspuci Beach, oraz Frank Santore. Grupa, działając wspólnie, pod przewodnictwem Ronald "The Pugs" Pungitore, organizuje kolejne działania przestępcze, powiększając wpływy na mieście, dla Los Santos Outfit.
    Jak dołączyć: Na dniach powinien pojawić się temat związany z aplikowaniem do organizacji, ale już teraz, chciałbym zostawić, krótką notkę, dla przyszłych kandydatów. Pamiętajcie, że wyznacznikiem poziomu atrakcyjności waszej postaci, nie jest wyłącznie wasza zdolność do akumulacji gotówki, a tło fabularne związane z życiem postaci. Stawiamy przede wszystkim na klimat i kreacje postaci.
    Ekipa: Jopas, Mokot, Vitolo, Trawozer, Serghito, YourMercy, Popa, Czechu, Trolejjj, Kevj, Pator.
  11. Blast polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #56: Property Update   
    Cześć!
    Przedstawiamy wam efekty kolejnej aktualizacji, a tym razem na nasz celownik trafiły nieruchomości i biznesy, których pozyskiwanie zostało znacznie dla was ułatwione.
    Nowy system wycen
    Do waszej dyspozycji wraz z nową aktualizacją trafia całkowicie odświeżony system wycen. Wpisując komendę /wycena stworz [treść] utworzycie marker wyceny, który następnie zostanie rozpatrzony w wolnym czasie przez administratora. W momencie rozpatrzenia wyceny przez administratora otrzymujecie 24h ekskluzywności na zakup utworzonego przez was markera wyceny, a po ich upływie staje się on dostępny dla każdego z pomocą komendy /dom kup. Swoje wyceny jesteście w stanie przeglądać za pomocą komendy /wycena lista, która ukaże wam status waszych wycen, a także pozwoli na lokalizację wycenionego budynku. Konto standard może posiadać jedną aktywną wycenę, silver dwie, gold cztery.
    Nowy system zakładania biznesu
    Znacząco ułatwiony został również sposób uzyskiwania swojego biznesu bądź projektu po pomyślnym przejściu aplikacji. Zlikwidowana została potrzeba łapania się z odpowiednim administratorem w grze — wystarczy, że ten postawi w miejscu naszego upragnionego lokalu marker wyceny projektu, a my w wolnym czasie uiścimy za niego opłatę z pomocą komendy /biznes zakup. Utworzony zostanie dla nas wtedy budynek wraz z blipem grupy, oraz automatycznie otrzymamy odpowiedni panel z przygotowanym zestawem uprawnień odpowiednim do naszej działalności.
    Pomniejsze zmiany Dodano tuning kuloodpornych opon dostępny możliwy do założenia tylko przez administratora; Od teraz po wejściu do biznesu możemy zobaczyć jego cennik za pomocą komendy /pokaz cennik. Komenda /pokaz cennik [ID] umożliwia pokazanie komuś cennika biznesu; Poprawiono łączenie narkotyków, nie wyrzuca błędu o przekroczeniu limitu; Poprawiono błędy związane z kucaniem; Poprawiono animacje związane z wyciąganiem i chowaniem telefonu; Dodano brakujące rodzaje blipów; Cena wynajmu każdej nowej posiadłości wynosi stałe 10% od ceny kupna Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 21.10.2022, piątek), godz. 4:00 Credits:
    Systemy wycen, bugfixy @MyNick
    Kuloodporne opony, cennik @KoruS
  12. Blast polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #55: Workshop Update   
    Cześć!
    Wychodzimy do was dzisiaj z kolejną aktualizacją. Tym razem skupiliśmy się na sektorze motoryzacyjnym i poprawą systemu uzyskiwania modyfikacji wozów na serwerze. Wiemy, że wielu z Was z niecierpliwością czekało na te zmianę. Dajcie znać, co myślicie!
    System tuningu Pierwszą ze zmian, jaką zauważycie jest całkowicie odświeżony kreator wizualny tuningu - przeszedł on całkowity rework i został dostosowany pod wszystkie brakujące modyfikacje i funkcjonalności w tym naklejki na opony, kolory ksenonów, zegarów czy wozu.
    Aby odpowiednio zaimplementować nowy system tuning powstał nowy typ interioru — warsztaty. Tylko interiory o tym typie będą mogły zaoferować innemu graczowi ofertę tuningu, a każdy z nich będzie posiadał swój konkretny szereg specjalizacji i progów cenowych wozów jakie może obsługiwać - wszystko zależne od tego na jaki warsztat złożymy aplikację oraz jakie dodatkowe specjalizacje zostaną nam przyznane.

    Każda klasa pojazdu posiada również swój unikalny zestaw kosztów dla poszczególnych części tuningowych, które bazują na określonym przez administrację % ceny naszego pojazdu. Gwarantuje to, że tuning auta o klasie supercar będzie nas kosztował znacznie więcej niż dodanie zderzaka do naszego sedana, czy zamka w motocyklu.

    Oprócz tego, że musimy opłacić wybrane przez nas części tuningowe, do rachunku zostanie doliczona także robocizna od warsztatu. Osoby z odpowiednimi uprawnieniami w grupie będą mogły zarządzać kosztem robocizny dla każdej poszczególnej części, dostosowując je pod swoje upodobienia, a ewentualne nadużycia będą skutkowały odebraniem tej możliwości przez administrację. 
    Od teraz po zaakceptowaniu oferty tuningu, nasz system przeliczy ile czasu jest potrzebne do jego zamontowania, a którego liczba wynosi maksymalnie dwanaście godzin. Następnie skrypt zablokuje do niego dostęp wszystkim właścicielom.

    W tym momencie dostęp do pojazdu będą mieli jedynie pracownicy warsztatu, którzy będą mogli swobodnie przenosić pojazd po terenie warsztatu z pomocą kreatora parkowania. Po upłynięciu określonego czasu osoba która oddała wóz będzie mogła zgłosić się do pracowników warsztatu w celu odebrania swojej własności.
    Tryb performance W ostatnim czasie pracujemy nad zapewnieniem naszym graczom jak największej stabilności (mowa tutaj przede wszystkim o wahaniach FPSów i zanikach tekstur).

    Po serii testów wprowadzamy tryb performance mode. Ukrywa on wszystkie informacje, które renderowane są przez nasz skrypt (treści 3D renderowane w świecie, nicki graczy, opisy, markery drzwi wejściowych).
    W trybie performance mode możliwe będzie czasowe pokazanie wszystkich informacji po przytrzymaniu klawisza Lewy Alt. Spotkaliśmy się z pozytywnym wydźwiękiem od osób, które testowały ww. funkcję - ograniczała ona zaniki tekstur i zwiększała o kilkanaście procent (a w niektórych przypadkach nawet o kilkadziesiąt) liczbę FPS. Aby włączyć performance mode, należy użyć komendy /tog performance. Ponowne użycie tej komendy wyłącza ww. system.
    Pomniejsze zmiany Nowy system formularzy w okienkach typu alert. Poprawiono prędkościomierz — będzie się już wyświetlał po zmianie pozycji z pasażera na kierowcę. Poprawiono błąd w panelu tankowania z wyświetlaniem ilości zatankowanego paliwa. Poprawiono błąd z miganiem przedmiotów doczepianych. Zoptymalizowano przedmioty doczepiane. Poprawiono wyświetlanie wskazówek, które przestały działać po aktualizacji "Design Update". Dodano panel zarządzania rangami w CAD - liderzy frakcji mogą od teraz sami dodawać dostępne jednostki do bazy danych. Poprawiono synchronizację pojazdów oraz ich extrasów Usunięto MLO stacji Fire Department oraz MLO zremasterowanej mapy Zmieniono zasiłki na 400/600/800 Zrefaktoryzowano system syren (dodano więcej dźwięków, typ syren przypisywany jest teraz per pojazd, dodano efekt dopplera, dodano charakterystyczne "kliknięcie" przy zmianie trybu działania) Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 3.10.2022, poniedziałek), godz. 4:00 Credits:
    frontend tuningu, formularze, poprawki prędkościmierza - @KoruS
    panel tuningu, panel kosztów robocizny, panel CAD, backend tuningu, clientside tuningu, poprawki i optymalizacja przedmiotów doczepialnych, poprawki synchronizacji pojazdów  - @MyNick
     poprawki i optymalizacja przedmiotów doczepialnych, tryb optymalizacyjny, refaktoryzacja systemu syren - @Kubas
    poprawka panelu tankowania- @mafineeek
  13. Blast polubił odpowiedź w temacie przez Kubas w Changelog #54: Landscape update   
    Cześć!
    Przedstawiamy Wam kolejną aktualizację, którą wprowadzamy na nasz serwer. Pamiętamy o wynikach ostatniej ankiety i zapewniamy, że system zwierzaków, który otrzymał najwięcej Waszych głosów, jest w trakcie tworzenia. W tak zwanym międzyczasie dostarczamy Wam kolejną porcję funkcjonalności, które powinny przypaść Wam do gustu!
    System graffiti Pierwsza z nowości z pewnością wywoła uśmiech na twarzach graczy powiązanych z sektorem przestępczym.  Niniejsza aktualizacja wprowadza wyczekiwany przez Was system graffiti, który pozwoli każdemu z Was na wgranie własnej grafiki na serwer. Przygotowany w ten sposób tag może być następnie umieszczony na jakiejkolwiek ścianie czy innym stałym elemencie świata gry.
    Każdy gracz bez wyjątku będzie mógł dodać swoje własne graffiti poprzez panel, wystarczy, że uiści opłatę w postaci 600 vpoints, za każdy wgrany obrazek. Zanim to jednak nastąpi - grafika musi zostać zweryfikowana przez członków ekipy, przez co dopiero po jej akceptacji będziecie poproszeni przez system o jednorazową opłatę. Ważne! Wgrane graffiti będzie gotowe do użycia już zawsze, a w niedalekiej przyszłości pojawi się również możliwość udostępniania go dla całej grupy lub innych postaci. Udostępniony obraz dla grupy będzie mógł zostać użyty przez każdego członka w grupie z odpowiednimi uprawnieniami.
    Po całym procesie weryfikacji i najbliższym restarcie serwera (który jest wymagany do wgrania odpowiedniego obrazka na serwer) wystarczy zaopatrzyć się w puszkę z farbą (dostępną w każdym sklepie 24/7), podejść do pobliskiej ściany i wpisać komendę /spray. Pojawi się wówczas menu Twoich graffiti i pozwoli na umieszczenie obrazka w dowolnym miejscu świata gry i każdy, kto znajdzie się w pobliżu tego miejsca zobaczy Twoje dzieło. 🙂  
    Zamieszczone graffiti na ścianie widnieć będzie przez najbliższe 7 dni. Jest to konieczne działanie ze względów optymalizacyjnych. Ponadto, istnieje jeszcze kilka kwestii, które będą zapobiegać nadmiernej ilości graffiti zamieszczonych w świecie gry:
    Gracz posiadający Konto Premium Gold może namalować w ciągu dnia 10 graffiti, posiadając jednocześnie 20 prywatnych graffiti na serwerze Gracz posiadający Konto Premium Standard może namalować w ciągu dnia 5 graffiti, posiadając jednocześnie 10 prywatnych graffiti na serwerze Pozostali gracze mogą namalować w ciągu dnia 2 graffiti, posiadając jednocześnie 2 prywatnych graffiti na serwerze Liczymy się z tym, że graffiti jest jedną z podstawowych funkcjonalności dla organizacji przestępczych. Wobec tego członkowie ekipy odpowiedzialni za ten sektor będą mogli utworzyć dla każdej organizacji posiadającej grupę z panelem przestępczym kody, które umożliwią liderom dodanie tekstur przypisanych pod grupę bez dodatkowych opłat. W przypadku malowania graffiti grupowych, limit graffiti nie obowiązuje (pozostaje tylko indywidualny limit dotyczący liczby dodawanych graffiti w ciągu jednego dnia).
    System billboardów Chciałbyś, by Twój biznes wyróżniał się na tle innych? Może sam jako osoba prywatna chciałbyś, by całe miasto dowiedziało się o Tobie lub Twoim produkcie? Pomogą Ci w tym billboardy w mieście! Bez wątpienia - reklama na billboardzie niesie za sobą dużo korzyści dla osoby wynajmującej, dlatego też na Vibe będziecie mogli z nich korzystać.
    A teraz odrobina technicznego opisu. W celu stworzenia własnego billboardu najpierw należy wybrać jeden z billboardów na mapie (wyglądają one tak jak na zdjęciu poniżej), a następnie udać się do zakładki "Zarządzanie billboardami" w panelu gracza. Przy próbie dodania grafiki otrzymacie szczegółowe informacje o wymaganych wymiarach grafiki. Wgrana grafika musi zostać następnie zweryfikowana i zaakceptowana przez członka ekipy. Po akceptacji będziecie mogli wybrać przedział czasowy w jakim będzie widoczny Wasz billboard oraz opłacić go w urzędzie (/billboard oplac). Billboard można wynająć jednorazowo maksymalnie na 7 dni. Cały system pozwala wybrać konkretną datę rozpoczęcia i zakończenia, w której Twoja grafika będzie wyświetlana na serwerze.

    Pomniejsze zmiany Odświeżono wygląd panelu tankowania; Poprawiono wyświetlanie stanu konta bankowego w dashboardzie; Poprawiono wyświetlanie rangi administratora w dashboardzie; Poprawiono wyświetlanie czasu ogólnie spędzonego w grze na koncie w dashboardzie; Poprawiono wyświetlanie zakończenia się usługi premium w dashboardzie; Poprawiono błąd powodujący blokowanie wysyłania sms'ów przed wcześniejszym odczytaniem tych nieodczytanych; Poprawiono większość bolączek MDT (z uwagi na ich ilość nie będziemy ich wyszczególniać); Uruchomiono zakładkę z listą budynków w MDT; Dodano możliwość namierzenia interioru w MDT; Dodano możliwość usuwania wpisów policyjnych dla osób z odpowiednimi uprawnieniami w MDT; Dodano zalążek CAD w MDT; Poprawiono stronę główną MDT. Korzystanie z /v gps nie umieszcza nas w CAD; W komendzie /biznesy zamiast ilości osób na duty pojawia się nasza odległość od wejścia; Przelew z konta grupy nie zaciąga się już z konta prywatnego; Dodano brakujące style chodzenia pod /ws: Chód Franklina, Chód Trevora, Chód Żula, Chód Hipstera, Chód w szpilkach 1, Chód w szpilkach 2; Naprawiono rozjeżdżanie się kolorowania chatu z akcjami w gwiazdkach; Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 19.09.2022, poniedziałek), godz. 4:00
    Możliwość wgrywania graffiti jest dostępna z momentem publikacji! Credits:
    System graffiti i billboardów - @Kubas
    Poprawki MDT, wstępna wersja CAD, poprawki dashboardu, poprawki SMS'ów, poprawki przelewów grupowych, style chodzenia - @MyNick
    Poprawa narracji w gwiazdkach @Grzes
    tankowanie - @KoruS
    tankowanie - @mafineeek
  14. Blast polubił odpowiedź w temacie przez KoruS w Changelog #52: Design update!   
    Siema!
    Mamy przyjemność ogłosić, że nadszedł czas na spore zmiany! Przez ostatni miesiąc nasi developerzy szykowali dla Was dużą aktualizację po której poznacie VIBE całkowicie z nowej strony. Wszystko dlatego, że skupiliśmy się przede wszystkim na zmianach wizualnych serwera, ale nie tylko, ponieważ przychodzimy do Was również z całkowicie nowym systemem. Rzućcie okiem poniżej, aby poznać szczegóły! Czekamy również na Wasz feedback i mamy nadzieję, że pozytywnie przyjmiecie te zmiany!
    Nowy HUD i nie tylko.... Prezentację zaczniemy od największej części nadchodzących zmian. Tym razem zajęliśmy się szczególnie kwestią wizualną. Podjęliśmy się zadania ujednolicenia całego interfejsu użytkownika, który widnieje na Waszych ekranach przez większość rozgrywki. Chcieliśmy, aby był bardziej przyjazny i przyjemny dla oka. Pozwólcie, że po kolei omówimy wprowadzoną aktualizację wizualną.
    Startujemy od omówienia górnego prawego rogu naszego ekranu. Gruntowanie przerobiliśmy tę część ekranu. Nowy HUD jest przede wszystkim minimalistyczny i utrzymany w kolorystyce monochromatycznej z elementami prześwitującymi. Co do informacji, które znajdziecie w tej części ekranu, nic się nie zmieniło. Standardowo będzie to posiadana przez Waszą postać gotówka, aktualne duty oraz czas na nim spędzony i Wasze ID. Z nowości dodaliśmy w tym miejscu nick IC aktualnie ogrywanej przez Was postaci oraz adnotacje związane ze zmianami w jej portfelu. Przy każdorazowej aktualizacji stanu waszej gotówki, pod informacją ile jej posiadacie, zostanie wyświetlony monit informujący, jaka dokładnie jest to zmiana.
    W prawym dolnym rogu mamy nowy, zliftingowany prędkościomierz. W tej kwestii postanowiliśmy wrócić klimatem do tego, co starsi gracze mogą pamiętać sprzed około roku, lecz w znacznie unowocześnionej i usprawnionej odsłonie. Dodaliśmy także kilka ikonek informujących Was m.in. o stanie Waszego pojazdu (ikonka check engine podświetli się, gdy hp pojazdu spadnie poniżej 60% maksymalnego) czy włączonych aktualnie światłach. Nowe ikonki poinformują Was także o nieprawidłowym poziomie oleju w silniku lub temperaturze silnika - lecz aktualnie należy je traktować bardziej jako ciekawostkę, a nie w pełni działający element gry.
    Kolejnym elementem zmian jest kompas. Jest to jednak zupełna nowość, ponieważ poza dostosowaniem go do reszty GUI podjęliśmy się odwzorowania prawdziwego, działającego kompasu i... tak, udało się! Od teraz oczy wszystkich będzie cieszyć kręcąca się tarcza ze strzałką! Ważną zmianą w działaniu tego elementu jest to, że wskazywany kierunek nie jest zależny już od kierunku patrzenia naszej postaci, a rotacji kamery gracza! Na tarczy kompasu zobaczycie literowe oznaczenie kierunku, a dla tych bardziej wymagających jest możliwość odczytania dokładnej rotacji — każda z kresek, znajdująca się na tarczy to 5 stopni geograficznych. 
    Z dodatkowych zmian wizualnych z pewnością zauważycie odświeżony wygląd ofert, monitu informującego o statusie AFK, ekranów ze wskazówkami informujących Was o niektórych aktywnościach czy całkowicie przerobionego scoreboardu. Dodatkowo usprawniono progressbary - od teraz wszystkie będą wyglądać jak te przy aj/bw.

    Zaawansowany opis postaci — examine Nadchodząca aktualizacja wprowadza też system, który był wyczekiwany przez sporą część z Was, mianowicie system zaawansowanych opisów postaci — examine. W tym celu udostępniamy Wam komendę /examine, która uruchamia edytor Waszego opisu wraz z podglądem. Wspomniany edytor został wyposażony w dodatkowe możliwości zarządzania tekstem, abyście jeszcze bardziej dopracować opis i wyróżnić elementy, które są szczególnie ważne. Druga komenda jest bliźniaczo podobna do pierwszej: /examine [id]. Po jej wpisaniu zostanie wyświetlone okno z opisem podanego przez nas gracza, który znajduje się w pobliżu. Możecie posiadać opis zawierający 1536 znaków. Dla graczy premium ta liczba wzrasta aż do 4096!

    Nowy system tatuaży Kolejnym systemem, który uległ zmianom jest system tatuaży. Postanowiliśmy zrobić kompleksowy rework całości systemu, co pozwoliło na jego znaczne usprawnienia. Przygotowaliśmy specjalny kreator wraz z panelem wyboru tatuaży i miejsc ich wykonania. Interfejs ten jest Wam już dobrze znane z systemu barbera. Dodatkowo udostępniamy możliwość łatwego usunięcia konkretnego tatuażu, w tym celu należy udać się do pracownika kliniki medycznej.

    Pomniejsze zmiany Dodano komendę /worek [id], która pozwala założyć graczowi worek na głowę (gracz z założonym workiem ma kompletnie czarny ekran, nie widzi minimapy, nazw ulic, a wszystkie nicki na czacie wyświetlane są jako "nieznajomy") Gracz wrzucony do bagażnika otrzymuje taki sam efekt jak przy komendzie /worek [id] Komenda /worek [id] pozwala również na oddychanie w dymie utworzonym przez granaty BZ i łzawiące Poprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu z edytora przyczepianych przedmiotów obiekt zostawał na naszej postaci Poprawiono błąd, który powodował, że podczas przechodzenia przez interior usuwała się animacja (oznacza to w praktyce, że teraz przechodząc przez interior z tarczą balistyczną, animacja nie zniknie) Naprawiono freeze animacji typu idź, aparat itd. Naprawiono spadanie z drążka do ćwiczeń Poprawiono usterki z kolizją i freezem przy wykonywaniu ćwiczeń na ławeczce Poprawiono błąd, który powodował, że pojazdy niekorzystające z stancera crashowały grę przy użyciu /o tuning Poprawiono błąd, który powodował, że synchronizacja pojazdów nie wykonywała się po stronie klienta Poprawiono panel garderoby grup Garderoba obsługuje teraz czapki, kolczyki i okulary Garderoba posiada teraz obrotową kamerę, podobnie jak sklep z ubraniami Garderoba przenosi gracza do garderoby, co oznacza, że inni gracze nie będą mogli już wejść w kadr i przesuwać nam postaci podczas zakupów Usunięto przycisk od edycji zestawu ubrań — od teraz wystarczy po prostu kliknąć nazwę, by go podejrzeć i edytować Menu interakcji i ekwipunek nie będą się już otwierać jeśli jesteśmy w trakcie korzystania z innego okna CEF typu edytor obiektu, czat itd. Poprawiono edycję cen w magazynach, od teraz ceny zapisują się poprawnie Zapisywanie cen w magazynach nie wymaga już rangi lidera, a odpowiednio nadanej permisji pozwalającej na ich modyfikację Dodano maksymalną cenę sprzedaży produktu Dla wszystkich istniejących produktów ustawiono maksymalną cenę jako obecną cenę minimalną + 25% Poprawiono błąd, który powodował, że była możliwość ustawienia ceny poniżej ceny minimalnej Poprawiono komunikaty związane z przerwaniem: malowania pojazdu, montażu tunningu/stancera i naprawy pojazdu Poprawiono i dodano dodatkowe zabezpieczenia przy /o wizytowka [id] Dodano monit informacyjny przy /report informujący o komendach /fix pos, /fix bw, /fix look Poprawiono bug powodujący blokowanie się części gry, jeśli niedezaktywowano focusa z pola w formularzu Usprawniono i dodano obsługę gamepada do systemu afk Zmniejszono ceny obiektów na serwerze o 15% (opcja zakupu za gotówkę IC) Dodano możliwość kupna obiektów przez biznesy automatycznie bez ingerencji opiekuna za stałą cenę $200 za obiekt Dodano nowe doładowania punktów w vShop Dodano usługę zmiana nicku postaci Dodano usługę zmiana tożsamości postaci Dodano usługę unikalny przedmiot doczepialny Dodano usługę usunięcie kar systemowych Dodano usługę paczka obiektów XS - 20 obiektów Zwiększono ilość obiektów oferowanych przez paczkę XL 400 -> 500 Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 27.08.2022, sobota), godz. 4:00 Credits:
    hud, examine, tatuaże, speedometer, kompas, wskazówki, scoreboard, progressbary, afk - @KoruS
    tatuaże, examine, worek, maski p.gaz, garderoba, bugfixy, radia, panel i ceny maksymalne - @MyNick
    vShop - @Toyer
    oferty - @mafineeek
    obsługa gamepada - @csskrouble
  15. Blast polubił odpowiedź w temacie przez LordSokol w Changelog #51: Spadłeś pod intek? Zajrzyj tutaj   
    Spadłeś pod intek? Czyli kilka prostych komend na ratunek
    Żaden z supporterów nie odpisuje? Teraz to już nieistotne. Prezentujemy Wam komendy dzięki którym będziecie w stanie sami wyjść z każdych tarapatów.
    /fix pos - w przypadku upadku pod interior daje możliwość powrotu do drzwi wejściowych, zdejmuje również BW i czyści postać /fix bw - zdejmuje BW jeżeli nie zostało ono wywołane przez broń palną, np. sparing, przypadkowe potrącenie przez pojazd, itp. /fix look - czyszczenie postaci z ran po odniesieniu obrażeń  
     
    Ściganci, jak ja ich nienawidzę, czyli STANCER
    Funkcjonalność kierowana w stronę sektora zmotoryzowanego - do gry trafia długo wyczekiwany stancer. Nowe ustawienia w samochodzie pozwalają na jeszcze większą modyfikację waszego pojazdu, przez co staje się on jeszcze bardziej unikalny. Od teraz będziecie mieli możliwość ustawienia wysokości koła, jego odległości(dystans) oraz wychylenie(negatyw).
    Warsztaty samochodowe i studia tuningowe dostają możliwość modyfikacji zawieszenia samochodu(/o stance), a podstawowym wymaganiem rozpoczęcia modyfikacji jest posiadanie minimum zawieszenia UP1.
    WAŻNE: nierealnie ustawione zawieszenie pojazdach będzie skutkowało usunięciem pojazdu


    Pozostałe zmiany
    - Dodano brakujące elementy tuningu pod /o tuning
    - Usunięto błąd przez który głównym właścicielem interioru podczas usuwania była zawsze pierwsza zablokowana postać
    - Usunięto błąd przez który znikały obiekty z serwera
    - Nadano dostęp do częstotliwości LEA dla Fire Department
    - Naprawiono freeze animacji typu idz, aparat itd.
    - Poprawiono spadanie z drążka od ćwiczeń
    - Poprawiono usterki z kolizją i freezowaniem przy wykonywaniu ćwiczeń na ławeczce
    - Dodano obiekt noszy dla jednostek EMS
    - Folie przyciemniające trafiły na zamawianie dla warsztatów/studiów tuningowych
     
    INFORMACJA:
    Jesteśmy otwarci na feedback z Waszej strony, dlatego pozostawiamy temat otwarty do dyskusji.
  16. Blast polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #50   
    Nowe bronie
    Do arsenału służb porządkowych, strzelnic i grup przestępczych zawitają nowe bronie z aktualizacji GTA, w tym trzy karabiny szturmowe, które szerzej możecie znać pod nazwami AUG, M16 i SCAR.

    Oprócz tego w aktualizacji znajdzie się też karabin precyzyjny, wyrzutnia granatów dymnych, wykrywacz metalu i wszystkie dodatki dla powyższych broni, które oferuje gra.
     
     
     
     
    Nowe interiory
    Wraz z ostatnia aktualizacją GTA do gry zawitał zestaw dwóch interiorów - ciemnej i obskórnej piwnicy, która idealnie nadaje się do ukrycia czegoś lub kogoś, a także nowego magazynu.

    Dodane na serwer zostały również starsze interiory których brakowało, między innymi znane z GTA Online znajdujące się w wieżowcach modshopy do aut, a także dodany został drugi jacht, który podobnie jak swój odpowiednik z GTA Online, oferuje możliwość zwiedzenia całego wnętrza bez potrzeby zmiany VW. 
     
     
    Pomniejsze zmiany
    - Hamulec ręczny i cumowanie ponownie działają
    - Czyszczenie makijażu podczas przełączania się między postaciami nie wyrzuca już błędu w konsoli gracza
    - Edytor propów doczepialnych nie zostawia już na naszej postaci edytowanego obiektu po zapisaniu pozycji 
    - Poprawiono błąd który przerywał animacje tarczy balistycznej, parasolki czy telefonu podczas przechodzenia przez interior
    - Naprawiono błąd, który powodował że auta spod grupy rodziny nie mogły być ukradzione
    Wyglądy nowych interiorów
    - Nowe interiory znajdziecie na liście poniżej. Piwnica i jacht znajdują się w kategorii użytkowych, modshop w warsztatach i magazyn w magazynach
     
  17. Blast polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #48: Propy i narkotyki   
    Czystość narkotyków
    Do półświatka przestępczego zawita długo wyczekiwany system czystości narkotyków.
    Od teraz każdy narkotyk posiada określoną skryptowo czystość na podstawie której wypłacane będą adekwatne sumy na cornerach, a także w trakcie dostaw narkotyków.
    Narkotyków nie idzie w żaden sposób odróżnić po czystości pod względem wizualnym, a jedyną drogą weryfikacji czystości i uczciwości naszego suppliera jest zbadanie wybranego narkotyku z pomocą zestawu analizy chemicznej.

     
     
    Brudzenie towaru
    Każdy narkotyk, który został oflagowany jako możliwy do ubrudzenia przez opiekunów półświatka, będzie mógł zostać odpowiednio przetworzony. Procesu tego można dokonać klikając stosowną ikonkę w ekwipunku, znajdującą się koło narkotyku.
    Jeśli gracz znajduje się w pobliżu propa bkr_prop_coke_table01a i posiada odpowiednią ilość środków spożywczych, narkotyk zostanie wtedy pomyślnie ubrudzony i przekazany do ekwipunku.
    Należy jednak uważać na to czy nie zostało się oszukanym przez swojego suppliera na czystość narkotyku, bowiem próba przetworzenia niskiej czystości narkotyku zakończy się jego utratą.
     
     
    Przetwarzanie kokainy
    Do systemu czystości dołączyła również opcja przetwarzania kokainy na crack.
    Stojąc obok kuchenki i posiadając odpowiednią ilość środków spożywczych, możemy rozpocząć proces przetwarzania kokainy w crack, klikając odpowiednią ikonkę w ekwipunku.
    Następnie otrzymamy skryptowo losową ilość tej samej jakości cracku co kokainy, wynoszącą od dwóch do czterech gram cracku na jeden gram kokainy.
     
     
     
    Propy doczepialne
    Członkowie administracji będą mogli od teraz dodawać do sklepów dowolne propy znajdujące się w GTA jako przedmioty doczepialne.
    Korzystając  z takowego przedmiotu, będziecie mogli utworzyć dla niego personalne pozycje z pomocą wbudowanego kreatora, a następnie dowolnie z nich korzystać.
    Konto Premium Gold może korzystać naraz aż z czterech takich propów, Silver dwóch, a podstawowe jednego.
     
     
    Pomniejsze zmiany skryptowe
    - Dodano nowe dialogi na cornerze, informujące nas o słabej jakości sprzedawanego towaru (10% szansy na wystąpienie)
    - Narkotyki mogą być teraz stackowane przez gracza maksymalnie do 1000g 
    - Komenda /rc blokuje teraz poprawnie dostęp do częstotliwości przeznaczonych dla frakcji porządkowych
    - Dodano komendę /pager [0 - wszyscy | 1 - tylko na duty] [Treść] która pozwala na wysłanie powiadomienia z dźwiękiem do poszczególnych członków grupy
    - Dodano uprawnienia do /pager dla grup
    - Poprawiono synchronizację sztang i wszystkich obiektów przyczepialnych
    - Przechodzenie przez drzwi z tarczą balistyczną nie usuwa już tarczy
    - Zmniejszono cenę paliwa z $21 za litr do $20 za litr
    - Zmniejszono ceny jedzenia na drive-thru o 50%
    - Zmniejszono ceny w sklepie YouTool o 20%
    - Zmieniono poziomy zasiłków w zależności od ilości graczy na serwerze:
    0-149 graczy, $400 -> $450 Nowy próg 150-299 graczy, $750 200 i więcej graczy -> 300 i więcej graczy, $1200 -> $1000 Testujemy różne konfiguracje zasiłków, mogą one ulec dalszym zmianom lub zostać przywrócone do poprzedniego stanu.
    - Obiekty doczepialne nie tworzą się już losowo na środku ulicy (sztangi widmo)
     
  18. Mimik polubił odpowiedź w temacie przez Blast w [Barber Shop] Dino's Barber Shop   
    Dino's Barber Shop to jeden z najbardziej profesjonalnych salonów w Los Santos, prowadzony w latach 2017-2019 przez niejakiego Dino Costa. Sprawy prywatne zmusiły go oddać lokal na aukcje internetową, którą wygrał człowiek który "zapuścił" strasznie to miejsce. Po powrocie Dino'a do Los Santos w 2021 roku okazało się, że lokal byłego salonu wystawiony jest na sprzedaż. Po kilku miesiącach ciężkiej pracy udało się uzbierać barberowi wymaganą kwotę na wykup starej siedziby Barber Shop'u.  Salon świadczył m.in. usługi strzyżenia, pielęgnacji włosów czy też brody tylko i wyłącznie dla mężczyzn. Umówić na usługę można się było na trzy sposoby: mailowo, telefonicznie czy również osobiście w lokalu. Teraz nadeszła nowa odsłona starego salonu, który jest aktualnie odnawiany i wyposażany w nowy sprzęt barberski.
     

     

     
    Cześć. Odgrywam kontynuację historii postaci z innego projektu Role Play na platformie SA:MP, którą jest Dino Costa i chciałbym wrócić z również na niej z biznesem barbera. Większość informacji dot. projektu opisałem w sektorze In Character. Miejsce do gry dla każdego! Niżej możecie zobaczyć interior z samp'a, który właśnie budowałem wzorując się na tym z GTA V.
     

  19. Blast polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #46   
    Strzelnice
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony zostaje typ grupy strzelnica, który znacząco ułatwi sposób działania projektom powiązanymi z bronią palną. Członkowie grupy o typie strzelnica będą mogli wypożyczać w swoim interiorze za opłatą, dowolną broń innym graczom dzięki komendzie /o strzelnica [ID broni] [Cena] [Ilość amunicji].
    Wypożyczona broń istnieje w ekwipunku gracza do momentu opuszczenia przez niego gry lub interioru grupy, ale może zostać również zabrana przez członka grupy z pomocą komendy /sr takeweapon [ID]. Osoby pod panelem strzelnicy będą mogły także usuwać łuski znajdujące się w obrębie interioru z pomocą komendy /sr clearshells.


     
     

    Tymczasowe bronie
    Na serwer wprowadzony został także system tymczasowych broni, który pozwala administracji na utworzenie tymczasowych kopii broni znikających po wyjściu z gry lub przejściu przez interior.
    Domyślnie każda postać posiadać może ich tylko pięć sztuk, wyposażonych w 60 sztuk amunicji.
     
     


     
     
    Obrażenia pojazdów i ich naprawa 
    System obrażeń pojazdów został przerobiony, eliminując ich praktyczną niezniszczalność.
    Od teraz nieostrożni kierowcy będą musieli przywiązać większą wagę do sposobu jazdy, a także kosztów naprawy swoich samochodów, które zostały zwiększone o 2% wartości salonowej auta.
    Rozbicie drogiego samochodu będzie bolało teraz bardziej niż wcześniej, ale w ramach osłody poprawione zostały stawki ubezpieczeń aut, których ceny kalkulowane są teraz poprawnie.
     
     

     
    Holowanie
    Poprawiony został system holowania pojazdów. Nie lewitują już one na lawetach, a mocują się w zależności od kości ich modelu. Poprawione zostało również zrzucanie pojazdów z lawety, które teraz poprawnie lokują się w wolnym miejscu koło pojazdu.
    Dodatkowo Slamtruck i Mule F mogą od teraz też przewozić inne pojazdy. Końcową zmianą w systemie holowania jest dodanie uprawnień do holowania dla grup oraz poszczególnych rang.



     
     

    Wyszukiwarka ciuchów
    Do sklepu z ubraniami zawitała prosta wyszukiwarka, która ułatwi znacznie poszukiwanie konkretnego elementu ubioru. Wystarczy wpisać nazwę przedmiotu, aby filtr zrobił robotę, a w wypadku bardziej precyzyjnego wyszukiwania - skryptowe ID przedmiotu.
     
     
     
     
     
    Kupony zniżkowe
    Biznesy otrzymują nowy sposób promocji, którym są kupony zniżkowe. Osoba z odpowiednimi uprawnieniami w grupie będzie mogła wydać klientom kupon zniżkowy z pomocą komendy /g [slot] kupon [ID gracza] [wysokość zniżki w %], która utworzy w waszym ekwipunku przedmiot kuponu zniżkowego. Dla klarowności, kupon otrzymuje nazwę biznesu w którym może zostać wykorzystany, a jego użycie pokaże nam na ile % otrzymaliśmy zniżkę. Kiedy kupon jest aktywny w naszym ekwipunku, następny zakup przedmiotów z /podaj w tym biznesie zostanie zmniejszony o wysokość kuponu, a on sam zniknie z naszego ekwipunku.
     
     
     

    Przyciski paniki w interiorach 
    Do interiorów wprowadzone zostały tzw. przyciski paniki, które możemy zainstalować odkładając w naszym interiorze obiekt h4_prop_h4_casino_button_01b. Jeżeli przycisk jest połączony z grupą ochrony i był serwisowany w przeciągu ostatnich trzydziestu dni, powiadomi on po wpisaniu komendy /alarm graczy powiązanej z nim ochrony o incydencie, a w wypadku ich nieobecności na serwerze - frakcje porządkowe.
     

     
     
     
    Przeglądy okresowe systemów zabezpieczeń
    Aby przycisk paniki poprawnie działał, musi on zostać związany z grupą ochrony. Przycisk z grupą może powiązać osoba znajdująca się pod jej panelem z pomocą komendy /ochrona podlaczprzycisk. Ten sposób zabezpieczeń musi być również cyklicznie odświeżany przez grupę z pomocą komendy /ochrona serwisujprzycisk, która przedłuża działanie systemu o kolejny miesiąc.
    Systemy przeciwpożarowe budynków również wymagają od teraz cyklicznych przeglądów dokonywanych przez frakcję FD, ale o tym poniżej.
     
     
     
    Kontrole przeciwpożarowe
    Fire Department i jego wydzialy otrzymują narzędzia pozwalające na przeprowadzanie inspekcji systemów przeciwpożarowych w postaci komendy /fire kontrola, która pokaże im czy budynek wyposażony jest w system przeciwpożarowy lub zraszacze, oraz datę ostatniego przeglądu systemów ppoż. Przeglądów dokonywać będą mogli gracze FD z pomocą komendy /fire serwisujalarm, która przedłuży ważność systemów o miesiąc. W wypadku ich braku bądź utracie ważności, konsekwencje wyciągane będą drogą IC przez FPB.
     
     

     
    Jednostronne wizytówki
    Niektórzy cenią sobie prywatność, a obecna forma /o vcard im niefortunnie ją odbiera. Od teraz osoby przeprowadzające szemrane transakcje, bądź dbające o to by nie rzucać się w oczy, mogą skorzystać z komendy /o wizytowka [ID gracza] [Twoja nazwa] która uzupełni kontakty w telefonie drugiego gracza o ich numer i podaną przez nich nazwę kontaktu.
     
     
     


     
    Śluby
    Nie ma bardziej magicznego momentu niż ślub, którego urok często psuje brak możliwości dynamicznej zmiany nicków pary młodej. Dlatego osoby znajdujące się w grupie z odpowiednimi uprawnieniami będą mogły od teraz udzielać ślubów pozostałym graczom. Wystarczy że użyją komendy /o slub [Gracz 1] [Gracz 2], która automatycznie przekaże nazwisko Gracza 1, Graczowi 2 i odświeży wszystkie potrzebne dane tak, aby nowożeńcy mogli się cieszyć swoim nowym życiem.
     
     
     
    Pomniejsze zmiany i bugfixy

    - Dodano logi AFK
    - Poprawiono działanie systemu AFK
    - Poprawiono synchronizację i wydajność aut
    - Poprawiono stream extrasów pojazdu
    - ALPR w wypadku braku tablic nie wyświetla już reszty danych
    - Poprawiono wydajność renderu nicków
    - Poprawiono wydajność renderu nazw ulic
    - Poprawiono shotspotter spamujący zgłoszeniami
    - /o pojazd poprawnie przelewa teraz pieniądze na saldo grupy w wypadku komisów
    - Ustawiono predefiniowane pozycje okienkom ekwipunku, make-upu, skaz i neonów
    - Komenda /skaza już działa poprawnie i pozwala na zmianę cech twarzy postaci
    - Okienko wyboru neonów nie przesuwa się już w trakcie wyboru koloru
    - Neony ponownie działają pod klawiszem N
    - Naprawiono błędy związane z timerami animacji, które ponownie działają
    - Dodano ikonki zraszaczy i alarmów ppoż do drzwi
    - Naprawiono /news
    - Naprawiono informacje o zaakceptowaniu oferty tuningu
    - Pisanie na chat IC grupy nie wyświetla już ID gracza
    - Naprawiono bug pozwalający na świadczenie usług grupy poza jej interiorem bez odpowiedniej flagi
    - Uprawnienie dotyczące świadczenia usług grupy poza interiorem może zostać teraz przypisane tylko poszczególnym rangom w grupie
    - Otwarcie paletki z makijażem uruchamia teraz kamerę nacentrowaną na górną partię ciała. Nie trzeba już kombinować z ustawianiem kamery pod kątem.
    - Zgłoszenia na 911 poprawnie pobierają teraz pozycję gracza w interiorze, oznaczając lokalizację drzwi wejściowych do niego.
    - Przywrócono informacje o możliwości zakupu interioru podczas wchodzenia do miętowego markera.
    - Otrzymanie statusu PK synchronizuje się teraz poprawnie jeśli admin nada go ręcznie
    - Poprawiono czytelność statusu PK. Od teraz wszystkie pozostałe statusy zostają tymczasowo zdjęte z gracza, a sam status Martwy/Martwa wyświetla się na czerwono.
    - Dziuple samochodowe wypłacają teraz poprawnie pieniądze jeśli wypłata ma mieć miejsce po restarcie serwera.
     
  20. Blast polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #42: Nie igraj z ogniem   
    Skryptowe podpalenia


    Wraz z aktualizacją na serwer trafia system podpaleń. Podpalenia może dokonać każda osoba posiadająca pełen kanister z benzyną, pod warunkiem, że w danej chwili na serwerze znajduje się trzech strażaków na służbie. Po kliknięciu odpowiedniego przycisku w ekwipunku, przy posiadaniu kanistra, musimy rozlać benzynę w czterech punktach, które będą tworzyły obszar naszego pożaru.

    Utworzenie jednego punktu trwa dziesięć sekund, a po utworzeniu czterech uzyskujemy możliwość podpalenia obszaru, za pomocą zapałek lub zapalniczki, klikając odpowiedni przycisk w ekwipunku.

     
    Zagrożenia

    Podpalenie niesie również ze sobą konsekwencje. Wszystkie osoby, które znajdują się w interiorze w którym szaleje ogień, będą po minucie tracić stopniowo zdrowie aż do uzyskania statusu BW na skutek zadymienia. Jeżeli interior, nie zostanie ugaszony przez służby Fire Department w ciągu godziny, ulegnie spłonięciu i będzie niemożliwy do użytku, do restartu serwera.

    Wraz z interiorem spłonie również zawartość schowka, sejfu oraz wszystkie auta znajdujące się w interiorze, na skutek czego utracą kontrakty ubezpieczeń. Przed spłonięciem będziemy mogli uchronić się z pomocą zabezpieczeń przeciwpożarowych - alarmu i zraszaczy.
    W wypadku pojawienia się ognia w naszym interiorze, alarm powiadomi w ciągu dwóch minut służby porządkowe, a zraszacze - w zależności od poziomu - wydłużą czas palenia się interioru oraz zredukują ilość środków gaśniczych potrzebnych do ugaszenia pożaru.
    Nowe zgłoszenia
     
    W związku z powyższymi zmianami, zaszła potrzeba również na utworzenie nowego typu grupy - Medical - tak, aby obecne grupy świadczące usługi medyczne, nie wliczały się w potrzebną do rozpoczęcia pożaru, ilość strażaków na duty, ze względu na współdzielenie typu Fire.

    Grupa o typie Medical otrzymała również swój własny typ zgłoszeń pod /911 tak aby rozdzielić zgłoszenia w których wymaga jest pomoc medyczna od tych dotyczących pożarów i ich ofiar.

    Członkowie grupy o typie Medical mogą również samodzielnie oferować innym graczom oferty operacji plastycznych, pozwalających na zmianę wyglądu naszej postaci do 100h przegranych na niej. Odświeżeniu uległ również panel /911, który został całkowicie przepisany.
    Webhook Discord
     
    Do panelu grup trafiła również możliwość ustawienia Webhooka Discord. Osoby z uprawnieniami lidera będą mogły ustawić webhook grupy, za pomocą którego bot codziennie o północy będzie wysyłał wam, na wybrany przez was kanał Discord, powiadomienia dotyczące czasu duty, ofert i uzyskanego dochodu przez poszczególnych pracowników.

    Utworzyć webhooka możemy, wchodząc na nasz serwer Discord -> ustawienia -> integracje i wybierając opcję "stwórz Webhook". Wybieramy kanał, na który będą przychodzić powiadomienia, a następnie kopiujemy adres URL webhooka, który wklejamy w przeznaczonym do tego miejscu w panelu.

     
    Pomniejsze zmiany

    - Przepisano notyfikacje na nowy wygląd oraz dodano do nich timer.
    - Dodano wyszukiwarkę kontaktów do listy kontaktów.
    - Przyjęcie połączenia alarmowego jako grupa Fire nie wyrzuca już błędu o braku pojazdu.
    - Zdjęcie statusu BW przez admina ustawia teraz HP na 100%.
    - Ładowanie słowników animacji zostało znacznie przyśpieszone.
    - Kanistry z benzyną nie zostawiają już łusek.
    - Drobne zmiany optymalizacyjne.
    - Od teraz wiadomości na chacie OOC grupy zawierają również ID gracza, tak jak miało to miejsce dotychczas na lokalnym chacie OOC.
    - Drobne poprawki gramatyczne w uprawnieniach grupowych.
    Zmiany wejdą w życie wraz z restartem 25.04.2022
     
  21. Blast polubił odpowiedź w temacie przez Matrzak w Changelog #41 Aparat, pogoda, areszt, automatyczne pedy i więcej   
    Aparat, pogoda, areszt, automatyczne pedy i więcej
    Wstęp
     
    Cześć! Przez ostatni czas pracowaliśmy dla was nad kolejnym update'm wprowadzającym gammę ciekawych urozmaiceń dzięki którym wasz pobyt na Vibe Roleplay będzie jeszcze bardziej ciekawy.
    Do tego celu zaimplementowaliśmy nowe rozwiązania które na pewno rozwiną waszą rozgrywkę o nowe przeżycia, doświadczenia - jednym z tych rozwiązań jest niżej opisany aparat w telefonie.
    AltV udostępnia nam możliwość screenshotowania gry jednak wymaga to zapytania was... graczy o pozwolenie do wykonywania takich akcji przez skrypt przy wejściu na serwer. Cenimy wasze zdanie i prywatność dlatego nie wymagamy akceptacji tego podpunktu, proszę miejcie jednak na uwadze to że przy pominięciu/odrzuceniu uprawnienia funkcjonalnośći stricte związane ze zdjęciami zostaną dla was zablokowane 
    Aparat w telefonie
     
    Pierwsza nowość która pojawi się na serwerze wraz z wejściem tej aktualizacji jest aparat w telefonie. Pozwoli on nam zarejestrować naszą rozgrywkę robiąc zdjęcia przednim lub tylnym obiektywem, może warto zacząć rejestrować te nocne wypady poza miasto? 😄 

    Aparat w trybie kamery tylnej (zdjęcia normalne) pozwala zoomować obraz gdzie tryb przedni (selfie) pozwala obracać dłonią aby uchwycić zdjęcie zarówno z przodu jak i profilu, dłoń można również podnosić do góry oraz do dołu aby uchwycić najlepszy kąt na nasze zdjęcie!

    Po zrobieniu zdjęcia dostajemy po chwili jego podgląd w telefonie oraz opcje zapisu.
     
    Galeria zdjęć
     
    Wykorzystując wcześniej wspomniany aparat w telefonie możemy zapisać zrobionego selfiaka czy też zwykłe zdjęcie. Po zrobieniu tego odwiedzenie panelu gracza zaskoczy nas nową sekcją, jaką jest galeria zdjęć. To tam możemy podejrzeć, usunąć czy pobrać stworzone zdjęcie.
    Myślimy że sam aparat jest bardzo ciekawym urozmaiceniem zwykłej gry lecz w bliskiej przyszłości zapisane fotki będziecie mogli podejrzeć z poziomu samego telefonu - dodatkowo w planach mamy urozmaicić SMS'y o wysyłanie wcześniej zapisanych zdjęć.
     
     
    Zapisywane komponenty broni
     
    Osoby które miały możliwość korzystać z broni i ich opcjonalnych komponentów raczej w większości są zgodne - aktualny system był męczący i denerwujący kiedy raz kolejny musieliśmy nakładać n-tą modyfikacje jednocześnie spamujac chat zbędnymi narracjami.
    Wiemy, późno 😄... ale jednak z dniem wejścia aktualizacji zakładana modyfikacja zostaje zapisana a wyciągana broń będzie automatycznie wyposażona we wcześniej zapamiętane dodatki.
    Bronie posiadające modyfikacje w ekwipunku dostają również guzik dzięki któremu zdejmiecie te wszystkie ulepszenia a one same w postaci przedmiotów wrócą do waszego ekwipunku
     
    Widget pogodowy
     
    Kolejnym smaczkiem który ujednolici naszą narracje jest widget pogodowy w telefonie, pogoda... jak już wiemy zsynchronizowana jest z tą jaka aktualnie jest w Los Angeles lecz przez ostatnie miesiące zauważyliśmy pewną specyficzną tendencje - wielu z was błędnie odgrywało aktualną sytuacje pogodową, błędnie wplatała ja do swojej rozmowy, ale umówmy się... komu chce się minimalizować grę aby googlować jak to tam na zachodzie aktualnie jest? No właśnie, nikt.
    Bierzmy jednak na poprawkę to że pogoda może być kontrolowana przez administracje (a widget pod takie sytuacje również został przystosowany) dlatego telefon jest jedynym źródłem informacji pogodowych które bez zastanowienia możecie używać podczas swojej narracji.
     
    Rework więzienia
     
    Aktualizacja przynosi nam również zmiany związane z półświatkiem przestępczym, zgodnie z tą bardzo starą dyskusją odchodzimy od aktualnego założenia więziennictwa na rzecz systemu minutowego, zero kaucji - gracz zostaje automatycznie wypuszczony po odbyciu swojej kary, czas nalicza się będąc na serwerze a felony zostaje ograniczone do jednego na areszt (członek ekipy może naliczyć dodatkowe felony w przypadku poszczególnych incydentów). Zostajemy przy założeniu 5 felony = wyrok dożywocia.
    Tymi zmianami celujemy również w bardziej aktywne rozgrywanie RP podczas spędzania czasu /za kratami/ w co wprowadzą was opiekuni frakcji w najbliższym czasie... oczekiwać możecie również na nowy, dostosowany Penal Code.
     
    Interaktywne pedy
     
    Nie jest tajemnicą to że najwięcej graczy gromadzi się na serwisie w godzinach wieczornych - aktywność biznesów jest wtedy większa i każdy może zaspokoić swoje wirtualne potrzeby.
    Jednak uciążliwy momentami może być brak dostępu do podstawowych funkcjonalności poza godzinami szczytu, przez to przychodzimy do was z interaktywnymi pedami! Od teraz administrator może ustawić peda (bez funkcjonalności), peda barbera oraz peda chirurga. Tak jak widać to na zdjęciu pedy z przypisanymi funkcjonalnościami czekają na naszą wiadomość. Złożenie zdania ze słowem kluczowym dla danego peda otworzy nam odpowiedni skrypt np. "Dzień dobry, zastanawiam się nad nową fryzurą, mógłbym zobaczyć katalog?" otworzy skrypt fryzjera przy pedzie typu barber
     
     
    Ped typu barber - Pozwala uruchomić skrypt fryzjera w momencie kiedy nie ma aktywnego żadnego innego biznesu typu barber
    Ped typu chirurg - Pozwala (do 10h lub 20h jeżeli mamy konto premium) wprowadzić zmiany w wyglądzie naszej postaci
    DriveThru
     

     
     
    Podobnie jak w przypadku interaktywnych pedów - gracze również cierpią na brak biznesów gastronomiczny poza godzinami wieczornymi. Wychodzimy do was z alternatywą w postaci automatycznego drivethru. Wystarczy że na serwerze zabraknie graczy na duty grupy o charakterze gastronomicznym a automatyczne sklepy pojawią się w odpowiednich miejscach.
     
     
    Myjnie
     

     
     
    Wszystkim nam dobrze znane myjnie również wracają po poprawkach optymalizacyjnych, działają one dokładnie tak samo jak poprzednio - automatyczny skrypt uruchomi się kiedy samochód wjedzie na żółty marker myjni.
     
     
     
     
    Inne mniejsze zmiany
    Dodano możliwość zapamiętania 2FA w panelu gracza /biznesy nie nalicza teraz graczy będących AFK Dodano synchronizacje czasu w interiorze z zewnętrznym Dodano takegun dla LEA (/tg - wyciaga bron długą, /tg 1 - wyciąga less lethal) Ikonka wiadomości SMS w telefonie została rozszerzona o informację o tym, ile z nich mamy nieodczytanych (kliknij!), a nieodczytane wiadomości w telefonie zostały wyróżnione w zakładce konwersacji Dodano przycisk w /drzwi info który pozwala usunąć wszystkie obiekty w interiorze (wymaga uprawnień menadżera interioru) Dodano komendy /lme i /ldo które pozwalają na wysłanie /me oraz /do o dwukrotnie większym zasięgu Dodano możliwość zmiany nazwy karty kredytowej z poziomu ekwipunku Usunięto problem z wsiadaniem do pojazdu grupowego, który został graczowi udostępniony przez /v udostepnij - teraz nie trzeba już wsiadać od strony pasażera Naprawiono błąd związany z niezniszczalnymi pojazdami Dodano możliwość zaciągania hamulca ręcznego za pomocą menu interakcji (Z) Wodowanie pojazdu kończyć się teraz będzie całkowitą jego destrukcją Sporo automatycznych narracji /me zostało przeniesione na /ame Zmiany w hotelach /hotel zamknij - zamyka drzwi do pokoju hotelowego, tym samym uniemożliwia wejście do niego przez niechcianych osobników możliwość wejścia do pokoju hotelowego innego gracza jeśli: gracz jest online, pokój nie jest zamknięty, znasz jego numer i znajdujesz się w markerze prawidłowego hotelu (/hotel wejdz [nr pokoju]) dodatkowa komenda /hotel pokoj pokazująca nasz obecny numer pokoju w danym hotelu Dodano notyfikację o rozpoczęciu audycji /news lub /wywiad (cooldown 20m na postać gracza) Naprawiono ikonkę kasyna, teraz wyświetla się poprawnie Odrzucenie i akceptacja wyceny posiadają teraz unikalne ikony notyfikacji
     
    Developerzy którzy przyczynili się do powstania aktualizacji:
    @Matrzak @MyNick @Toyer  @Mario @KoruS@LordSokol
     
    Zmiany planowo maja wejść w życie dnia 16.04.2022
  22. diducha polubił odpowiedź w temacie przez Blast w [shw] Domek jednorodzinny z klimatem || Blast Interiors   
    Serwus. Przedstawiam społeczności kolejny swój projekt (drugi na GTA 5) interioru, ale tym razem domku jednorodzinnego. Szkoda, że na serwisie nie ma większości obiektów dostępnych w GTA, bo efekt by był lepszy. Projekt pochłonął niecałe 300 obiektów. Dajcie znać na czym się wzorowałem budując to. Pozdrówki 😉
    PS. Nie buduje na zlecenie.







  23. Blast polubił odpowiedź w temacie przez Mario w #24 Vibe RolePlay również na SAMP!   
    Vibe RolePlay jest bez wątpienia obecnym liderem w Polsce jeśli chodzi o tekstowy serwer RolePlay w uniwersum GTAV. Ekipa jednak nie spoczywa na laurach i ciągle pracuje nad tym, by gracze mogli w bawić się z innymi. Postanowiliśmy jednak pójść o krok dalej i zgodnie z prośbami wielu osób - Vibe powstaje również na starszej platformie, która defacto zapoczątkowała styl gry, który gramy - SAMP.
    Dlaczego SAMP? Chcemy, by razem z nami bawili się także osoby, które nie posiadają wystarczającego sprzętu na GTAV - jest takich naprawdę wielu. Chcemy więc pozwolić im również skorzystać z dóbr, które Vibe oferuje i liczymy na to, że serwer na SAMP również osiągnie podobne sukcesy do tego z nowszego uniwersum.
     
    Postacie z GTAV

    Serwer SAMP będzie oczywiście w pełni powiązany z bazą danych z GTAV - co za tym idzie, każdy gracz będzie mógł dowolnie logować się pomiędzy serwerami na swoje postacie i kreować ich historię według własnego uznania. Statystyki postaci, gotówka, stan konta bankowego będą zsynchronizowane - zarabiać będziecie mogli na każdym z serwerów - przykładowo zarobić pieniądze na SAMP i wydać je w GTAV.  Ze względu na mocno rozbudowany kreator wyglądu z GTAV, każde pierwsze logowanie na SAMP będzie wymuszało wybór skina z tego uniwersum do późniejszego jego użytku.
     
    Synchronizacja wybranych pojazdów

    Pojazdy również będą ze sobą zsynchronizowane! Niestety ze względu na duży przeskok między pojazdami, będzie kilka wybranych modeli, które będą dostępne na obu platformach. Zaznaczymy to w GTAV - będą one droższe ale dzięki temu kupując pojazd w GTAV, będziecie mogli korzystać z niego również na SAMP. Niestety w drugą stronę będzie to niemożliwe, jednak tak jak wyżej pisaliśmy - gotówka jest ze sobą zsynchronizowana co oznacza że nie powinno sprawić to większych problemów.
     
    SA-MP & AltV

    Nie chcemy na tą chwilę zdradzać większych rozwiązań skryptowych na SAMP - zrobimy to dzień przed jego oficjalnym startem. Staramy się jak najbardziej odwzorować ten z GTAV. Komendy, skróty klawiszowe i inne - wszystko po to, byście nie odczuwali technicznej różnicy, poza grafiką. Zapewniamy, że nad skryptem SAMP pracuje całkowicie inny zespół developerów. Nasi developerzy z GTAV skupiają się w stu procentach na rozwoju skryptu GTAV.
     
    Start już wkrótce
    Start SAMP przewidywany jest na drugą połowę kwietnia. 😉
  24. Kenni polubił odpowiedź w temacie przez Blast w Pochwal się swoim kawałkiem!   
  25. Blast polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #40 Radiostacje   
    Dzisiejsza aktualizacja w większości przynosi nowe narzędzia ekipie serwera, ale znajdują się pośród niej nowe rzeczy wymierzone w strefę cywilną, które są rozwiązaniem kilku bolączek właścicieli biznesów, czy projektów medialnych.
    Nowe uprawnienia i zmiany QoL
     
    Aby ułatwić rozgrywkę wszystkim właścicielom biznesów oraz artystom, do uprawnień rang grupowych zostały dodane dwa nowe uprawnienia - zarządzanie ubraniami oraz zarządzanie linkiem audio w drzwiach. W praktyce oznacza to, że nie trzeba będzie już nadawać dostępu lidera osobom, które będą potrzebowały danych uprawnień czy to do koncertu, czy zwykłego zarządzania ubiorem innych osób.
    Przeniesiona została również informacja o podawaniu przedmiotu z magazynu innemu graczowi. Nie wyświetla się ona już więcej na chat, a w formie /ame nad głową osoby podającej, co znacząco zwiększa czytelność chatu w zatłoczonych lokalach.
     
    Nowe media
     
    Wraz z aktualizacją na serwer zagości także długo wyczekiwana nowość dla strefy medialnej serwera.
    Jest nią komenda /choosenews, bądź w skrócie /cn, która pozwoli graczowi na wybór serwerowej radiostacji której chce słuchać. W praktyce oznacza to otwarcie nowego rozdziału dla serwerowych mediów, które w końcu mogą prowadzić swoje audycje równolegle do siebie.
    Zmianie uległ także pasek /news, który podobnie do wywiadów, jest od dzisiaj unikalny dla danej radiostacji.
     
     
     
    Drobne bugfixy:
    - Poprawiono ładowanie modeli
    - Header news nie powiela już nazwy osoby piszącej newsa, a wyświetla nazwę grupy 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin