Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

D3jwidowski

Gracz
  • Postów

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez Forki w Santos Wrap Point   
    Początek jesieni 2021 roku jest również początkiem nowego rozdziału dla jednego z warsztatów w Santos - Santos Car Point w szybkim tempie zdobył renomę wśród mieszkańców całego stanu San Andres ze względu na swoje unikatowe projekty motocykli jak i wozów terenowych przez co firma rozszerzyła działalność o studio wrapingowe.
    Santos Wrap Point jest studiem wrappingowym założonym z inicjatywy dwóch biznesmenów - Murat'a Krylov'a właściciela Santos Car Point oraz Michael'a Outis'a działającego pod szyldem tego samego warsztatu. Studio jest ulokowane tuż przy warsztacie, zapewniając klientom dostęp jednocześnie do usług warsztatu jak i samego studio. Studio jest sterylnie odizolowane od warsztatu, zapewniając specjalnie przeszkolonemu personelowi warunki do pracy na najwyższym standardzie w trosce o zadowolenie klienta.

    OOC: Cześć! Wraz z Kogutem i Zbyniem postanowiliśmy rozszerzyć działalność warsztatu o studio wrapingowe, tym samym zapewniając sobie dodatkową, ciekawą rozgrywkę przy kolejnych projektach i zleceniach. Z naszej strony możemy wam zapewnić na pewno wysoki poziom rozgrywki i perfekcyjną realizację zleceń.
  2. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez WujekEddy w [Chirurgia plastyczna] AustinMed.   
    Każdy człowiek w pewnym etapie swojego życia zauważa w sobie wady, z wiekiem rodzą się kompleksy, które mają mniejszy bądź większy wpływ na nasze prywatne życie, tyczy się to nie tylko chirurgii w zakresie czysto estetycznym, również pojawiają się wrodzone wady, na które nie mamy wpływu. Przede wszystkim na uwadze miejmy iż chirurgia plastyczna czy rekonstrukcyjna to decyzja na całe życie, konieczny jest tutaj przede wszystkim umiar, zdrowe podejście i wiedza, że wybór ten musi być świadomym wyborem, w którym pomoże Ci AustinMed. Przekażemy Ci niezbędne informacje na każdy temat w/w zakresie - Richard, na imię mam Richard Austin, to właśnie ja zadbam o Twoje bezpieczeństwo i zdrowie podczas zabiegu, uświadomię Cię o wszelkich zaletach oraz wadach, które w dzisiejszych czasach są znikome, jednakże zależy nam aby decyzje w tym zakresie były dokonywane w pełni świadomie, z odpowiedzialnością, a całą resztą zajmę się ja oraz mój zespół.
    Chirurgia estetyczna przede wszystkim stosowana jest aby poprawić wygląd konkretnych partii ciała, chcemy uświadomić naszych pacjentów iż jest to zabieg wyłącznie estetyczny, poprawia wyłącznie wygląd, nie jego funkcje, zabiegi w dzisiejszych czasach stają się czymś zupełnie normalnym, bowiem mają również znaczący wpływ psychologiczny, który wpływa na nas pozytywnie. Zanim jednak zaczniemy działać - musimy wspólnie przejść przez następujące etapy. Rozpoczniemy od konsultacji, chcemy uświadomić pacjenta, że decyzja ta wpływa na całe nasze życie, chcę być równie dobrze przekonany do podjęcia się zabiegu jak i Ty, omówimy wszelkie Twoje oczekiwania oraz to, na ile są one możliwe do spełnienia. Pragnę zaznaczyć iż finalną decyzję podejmuję wyłącznie ja, moim zadaniem jest zadbać o Twoje bezpieczeństwo i to finalnie ja podejmuję się dokonania zabiegu, w tej sytuacji w grę nie wchodzą żadne pieniądze.

    AustinMed oferuje przede wszystkim profesjonalną pomoc w zakresie psychologicznym w podjęciu finalnej decyzji oraz w doborze poszczególnych zmian na naszym ciele. Przedstawiamy możliwości chirurgii plastycznej, które w ostatnich latach stają się coraz to bardziej popularne, mając na uwadze rozwój w tym zakresie, zapewniamy najwyższe standardy.
    Oferujemy konsultację, podczas której to nie musisz podjąć decyzji, to moment, w którym rozpoczynamy wizualizację i porównujemy ją z realnymi do wykonania zabiegami. Na samej konsultacji również otrzymają Państwo skierowanie na badania, które będą niezbędne do przystąpienia, ze względu na możliwe ryzyko, które może wynikać ze stanu zdrowia pacjenta, jakiekolwiek wątpliwości z miejsca skreślają podjęcie się przez nas jakichkolwiek czynności.
     
    INFORMACJE OOC: Czołem, po krótkiej konsultacji z opiekunem postanowiłem stworzyć projekt, który aktualnie widzicie - od kilku dniu bawię się w studenta w tym zakresie, bądźmy świadom tego, że jest to wyłącznie gra - a ja sam wiedzę na ten temat uzupełniam na bieżąco, chcę zapewnić graczom możliwość zmiany zewnętrznego wyglądu naszych simów, które w realnym świecie są możliwe - przede wszystkim tutaj za zgodą opiekunów postaciom powyżej 5h udostępnić chcę kreator postaci, aby po dokonanym zabiegu każdy mógł narzucić na swoją postać wszelakie zmiany dotyczące wyglądu twarzy. Aby uniknąć wszelkich łamań zdrowego rozsądku będę stale kontrolował wasze charaktery, czy aby na pewno nie zostały dokonane zmiany, których In Character nie dokonywaliśmy, tyczy się to np. sytuacji, w której dokonujemy zabiegu zmniejszenia kości policzkowych, a z kreatora wychodzimy z nową opalenizną - co chcę przez to wnieść, miejcie na uwadze jak wygląda wasza obecna postać, aby różnice dokonane poprzez zabieg wyglądały realistycznie. Tutaj również chcę wyjaśnić cennik - przede wszystkim przy odegraniu, którejkolwiek z chirurgii twarzy za kwotę 25k będzie możliwość dokonania zmiany całej twarzy, jest to spora kwota dlatego chcę aby ta opcja była możliwa, sytuacja ta ma się inaczej do np. powiększenia piersi, w tej sytuacji przystajemy wyłącznie na czystym odgrywaniu In Character, stąd też kwota jest znacząco mniejsza, przy takich zabiegach nie otrzymujemy kreatora postaci, a wyłącznie mamy podkład do gry. ((Zaznaczam, kwoty nijak się mają do realnych kwot, które istnieją, wiadomo że powiększenie piersi będzie droższe niż chociażby pomniejszenie kości policzkowych, jednakże ceny te zostały celowo zmienione aby miały faktyczny wpływ na grę komputerową)).
  3. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez Mario w #21 Wakacyjne Granie!   
    Hej!
    W końcu nadeszły przez tak wielu z nas wyczekiwane WAKACJE! Pogoda jest dość kapryśna, raz upał, a raz burze, ale jedno się nie zmienia - nadal jesteście z nami. Z tej okazji postanowiliśmy przygotować dla Was coś wyjątkowego na zbliżający się weekend.
    WAKACYJNE GRANIE CZAS ZACZĄĆ!
    Tak jak w Majówkę, od piątku (25.06, 4:00) każdy gracz za godzinę gry dostanie dwukrotnie większą wartość vPoints niż zazwyczaj. Oznacza to, że będziecie otrzymywać 2vp za godzinę, a konta z aktywnym Patronem - 6vp.  Wakacyjne Granie potrwa do niedzielnego restartu serwera (27.06, 4:00). Nie jest to jednak wszystko co zaoferujemy wam w ramach Wakacyjnego Grania. Jak wiadomo - lato to sezon imprez, więc nie mogło tutaj też ich zabraknąć. O 18:30 w sobotę (26.06) rozpocznie się Los Santos Summer Festival - letnia impreza, która ma zatrząść całym Los Santos.
    W jej ramach będziecie mogli:
    Wziąć udział w miejskim rajdzie przez ulice Los Santos. Sprawdzić swoją celność w konkursie strzeleckim z nagrodami. Nacieszyć swoje oczy pięknem szybkich, stuningowanych aut podczas ich wystawy. Oddać krew w ramach akcji charytatywnej. Oprócz tego w miejscu samego eventu będzie można też znaleźć:
    Food trucki i stoiska biznesów gastronomicznych Punkty mobilne służb mundurowych Stoiska studiów tatuażu To nie koniec atrakcji, które dla Was przygotowaliśmy w najbliższych tygodniach. Odezwiemy się już wkrótce!
    Życzymy Wam miłego tygodnia i widzimy się na Wakacyjnym Graniu!
  4. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez Wysox4 w James Thomson   
    **profil lifeinvander Jamesa Thomsona jest aktywnie przez niego prowadzony, można dostrzec na nim różne nowe posty **
    Czwartego czerwca w godzinach wieczornych był widoczny na imprezie w Miami Club&Music, dodał na media społecznościowe zdjęcie na którym widać NoNameMusic, który stoii za DJ'ką!
    Piątego czerwca na internecie można dostrzec oficjalny plakat, na którym jest widoczny sam zawodnik - ze zdjęcia można dowiedzieć się między innymi ile waży, ile ma wzrostu, skąd pochodzi; żadnych znaków towarowych nie posiada jedynym wyjątkiem jest logo jego federacji Violent Fighting Federation, do tej pory nie odezwał się do niego żaden sponsor.

     
     
  5. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez Wysox4 w James Thomson   
    **Na mediach społecznościowych zawodnika można dostrzec nowego posta z którego można się dowiedzieć że, rozpoczął on swoje treningi w nowo powstałym klubie założonym przez mistrza federeracji VVF - Tomasa Domino - na zdjęciu możemy zauważyć sparujących się w klatce  facetów Jamesa oraz Michaela Domino.**

  6. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez Wysox4 w James Thomson   
    **Od dzisiaj Jamesa można zobaczyć w zupełnie nowej fryzurze, oraz z nowym tatuażem na lewym przedramieniu - dokładnie jest to `płonące serce' - facetowi zależało na tym tatuażu ponieważ oznacza to dla niego serce do walki - tatuaż jest wykonany bardzo profesjonalnie, w niczym mu on nie przeszkadza ponieważ jest on bardzo dobrze zabezpieczony do czasu zagojenia ran, pochwalił się również tym na swoich social-mediach.**

     
  7. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez Wysox4 w James Thomson   
    **Na lifeinvanderze faceta można zauważyć nowy post z ciekawym przekazem - oraz informacje, że aktualnie słucha  *Yoshi - SMD FREESTYLE (PROD.BY KENNY) - muzykę miał odpaloną w swoim aucie, zapewnię przechodnie mogli ją usłyszeć*

  8. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez Wysox4 w James Thomson   
    **James gdy odpoczywał po walce, postanowił napisać posta ze swoimi przemyśleniami oraz podziękowaniami dla niektórych osób**

  9. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez Wysox4 w James Thomson   
    **Na social mediach Jamesa tuż przed północą pojawił się wpis świadczący o podpisaniu kontraktu w federacji Violent Fighting Federation!**

  10. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez Wysox4 w James Thomson   
    James  Thomson urodzony 19/05/1995 w New Yorku, postanowił zmienić swoje życie i zacząć działać w realizacji swojego największego marzenia jakim była zawodowa kariera,  lecz jego fundusze nie pozwalały mu kształcić swoich umiejętności ponieważ wychowywała go samotnie matka Laura, mieszkał wraz ze swoim młodszym bratem Tomem. Po skończeniu osiemnastu lat wziął się za samodzielną prace i zaczął dorabiać w każde sposoby jak tylko się dało. Gdy zobaczył ogłoszenie do najlepszej federacji  `Violent Fighting Federation` od razu postanowił zgłosić się i spróbować swoich sił.  Kiedy dostał pozytywny odzew od federacji, od razu wziął się za mocniejsze treningi.
     
    Historia walk: 
    30 Maja 2021 - GALA  VFF 3 - James Thomson przegrał swoją walkę na punkty  z Michaelem Domino - walka była bardzo wyrównana i widowiskowa.
    12 Wrzesien 2021 - GALA  VFF 5 - James Thomson przegrał swoją walkę z Juanem Reedem.
    17 Pazdziernik 2021 - GALA VFF 6 - przegrana przez kontuzje, po walce udał się do szpitala.  (odośnik do postu po tej walce)
    13 Luty 2022 - GALA VFF 9  - wygrana przez spektakularne duszenie.
    6 Marzec 2022 - GALA VFF 10 - wygrana na punkty 2:0.
    Social - Media:
     
    Lifeinvander Jamesa
     
     
  11. D3jwidowski polubił odpowiedź w temacie przez Mario w #20 Vibe Update 1.51   
    Witajcie w kolejnym temacie informacyjnym, który ma na celu przedstawić Wam kolejne nowości jakie pojawią się na Vibe RolePlay.
    Codziennie się u nas coś dzieje, pojawia się wiele ciekawych i chętnych do zagłębienia się w ten rodzaj rozgrywki całkowicie świeżych osób, które wcześniej nie miały styczności z takim trybem gry. Wspólnie jednak chcemy dążyć do tego, by każdy potrafił odnaleźć się i czerpać przyjemność z tego, co oferujemy jako serwer. Mnóstwo dyskusji wewnątrz ekipy, by dążyć do stworzenia idealnego miejsca dla każdego muszą się opłacić. Nadchodzi więc jeden z tworów tych wielu dyskusji w postaci aktualizacji skryptu, czyli to, co większość z Was lubi najbardziej. Siądźcie wygodnie i delektujcie się! 😉
    Pościgajmy się!
    Na serwerze znajduje się wiele grup, które interesują się głównie motoryzacją, oraz tym, co wokół niej się kręci. Jednogłośnie doszliśmy do wniosku, że musimy dać im coś od siebie i pozwolić na chwilę relaksu oraz odskoczyć od ciągłego pisania tekstu na czacie gry, tworzeniu fajnych akcji za pomocą /me i /do.

    Oczywiście sam skrypt dostępny będzie dla każdego gracza, niezależnie od tego czym jego postać się interesuje IC. Każdy gracz będzie mógł skorzystać z komendy /wyscig, dzięki której ujrzy okno pełne różnych opcji do wyboru. To tutaj będziecie mogli stworzyć swoją własną trasę wyścigu, zaprosić do udziału znajomych i zawalczyć o najlepszy wynik (a może nawet o gotówkę?).
    Tworzenie wyścigu opiera się na stawianiu punktów przejazdowych w określonych miejscach na mapie, przez które każdy uczestnik musi przejechać, by zaliczyć go i podążyć do następnego. Suma takich punktów tworzy trasę wyścigu, na końcu, której zawsze występuje meta. Nie ma limitu punktów, możecie postawić ich całą masę (tylko kto będzie chciał je wszystkie zaliczyć!?). Dzięki takiemu rozwiązaniu powstanie mnóstwo ciekawych tras - nie tylko w samym centrum Los Santos, ale także w innych ciekawych rejonach San Andreas.
    Zapisz swoją trasę Każdą przez Was utworzoną trasę wyścigu będziecie mogli zapisać i w dowolnej chwili wczytać, zaprosić znajomych i wystartować. Dodatkowo na takiej trasie zapisywać się będą dane o uczestniku, który ustanowił rekord trasy, co pozwoli na jeszcze ciekawszą rywalizację (zapisywanie trasy dostępne dla Patrona).
    Udostępniaj innym
    Żeby jednak uatrakcyjnić w jakiś sposób ten system wprowadzamy możliwość udostępniania trasy dla publiczności. Co to oznacza? To nic innego jak udostępnienie trasy dla innych postronnych osób, które będą mogły tę trasę wczytać i wykorzystać ją na różne wydarzenia. Stworzyłeś ciekawą trasę? Udostępnij ją i patrz jak inni chwalą jej ciekawy przebieg. Żeby jednak ograniczyć zaśmiecanie listy wyścigów brzydkimi trasami, skrypt wymagać będzie od Was zapłaty za usługę w postaci 50 vPoints.
    Zlokalizuj linię mety/startu Zapewne w związku z powyższym zastanawiacie się, jak inny gracz ma odnaleźć linię startu, lub mety w wyścigu, którego kompletnie nie zna? Nic trudnego, wystarczy - korzystając z menu wyścigów - namierzyć linię mety, ustawić się z kolegami w jej pobliżu i możecie jechać. Warto tu napomknąć, że skrypt nie pozwoli na wyścig, jeśli któryś uczestnik nie będzie znajdował się w pobliżu linii startu, lub będzie znajdował się poza pojazdem. 🙂
    Ustalaj okrążenia Przed samym rozpoczęciem wyścigu można oczywiście ustalić liczbę okrążeń, jaka nas interesuje do przebycia. Oczywiście skrypt sprawdzi jednak, czy trasa nadaje się do tego typu wyścigu (czy linia startu nie znajduje się za daleko od linii mety) i tylko wtedy pozwoli na ustalenie limitu okrążeń, w innym wypadku będzie to wyścig z punktu do punktu.
    Wszystkie dane podczas wyścigu są zbierane w pamięć podręczną a następnie przedstawiane w tabeli znajdującej się w menu wyścigów. Wyścig można powtarzać do bólu i próbować swoich sił coraz to innym stylem jazdy. Mamy nadzieję, że będziecie chętnie korzystać z tego urozmaicenia - troszkę odstającego od naszego trybu gry. 🙂
    Autopilot

    Ostatnimi czasy irytowała nas pewna kwestia, na którą chcieliśmy znaleźć rozwiązanie, by sprawić grę jeszcze bardziej realną. Często gracze prowadzący pojazd nie mogą swobodnie porozmawiać z pasażerami, gdyż muszą się ciągle w takich chwilach zatrzymywać - przez co jazda takiego gracza nie wygląda realistycznie a do tego potrafi utrudnić grę innym graczom. Na szczęście znaleźliśmy na to rozwiązanie.
    Kierowca pojazdu może zaznaczyć na mapie miejsce docelowe, do którego chce podążyć, a następnie wpisać /autopilot [prędkość]. Pojazd wówczas sam będzie zgodnie z przepisami poruszał się po drodze do zaznaczonego miejsca, a Wy wraz ze swoimi znajomymi możecie w tym czasie uciąć poważną pogawędkę. Warto tutaj jednak zaznaczyć, że autopilot może się pomylić! Dlatego warto mieć na oku co się dzieje na ekranie monitora. Dodatkowo, gracz jadący na autopilocie otrzyma status pod nickiem - (autopilot), by w razie niejasności można było ustalić kwestie np. zaistniałego zdarzenia drogowego. Wciśnięcie klawisza SPACJA lub WSAD wyłączy działanie autopilota.
    Ważne! Autopilot nie jest dodatkową modyfikacją Waszych pojazdów IC. Jest to narzędzie całkowicie OOC, które nie istnieje w uniwersum Waszych postaci!
    Szerszy wybór ubrań

    Wiele dyskusji na naszym forum (i nie tylko) zazwyczaj kierowało się w stronę nowych ciuchów na serwerze dla Waszych postaci. Musieliśmy rozgryźć działanie samej platformy, oraz tego jak reaguje ona na nowe modyfikacje - przekonaliście się pewnie wiele razy (otrzymując nie jednego crasha), że sama platforma jest dość delikatna na tego typu sprawy. Jest to oczywiście związane z tym, że sami developerzy postawili wysoko poprzeczkę jeśli chodzi o synchronizację i to jest powodem tej delikatności. Odpowiednio delikatne podejście do tej sprawy otworzyło nam w końcu drogę do wprowadzania nowych rzeczy - diametralnie minimalizując jakiekolwiek niedogodności z tym związane.
    Specjalnie na potrzeby nowych ubrań, które będziecie mogli przymierzyć powstanie osobny sklep. Odwiedźcie go i sprawdźcie sami co można z tego ułożyć! Z pewnością każdy znajdzie coś pasującego do swojej postaci, kilka przykładów niżej:
    Znaczne zmiany gospodarcze

    Kawa w kawiarni za $300? Znamy ten problem. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że właściciele takich biznesów znacznie na takiej transakcji zarabiają, gdyż zamówienie kawy praktycznie nic ich nie kosztuje. Biznesy owszem mają zarabiać jednak w nieco innym stylu i musimy w związku z tym wprowadzić kilka zmian, by potencjalny klient nie czuł dyskomfortu płacąc za kawę (wartą $20) w setkach dolarów.
    Procentowa marża dla produktu Po wejściu aktualizacji, każdy zamówiony przez gracza produkt będzie miał ustaloną marżę, która będzie wyznaczać maksymalną cenę jaką sobie właściciel może policzyć od klienta (pod warunkiem, że zostanie ona ustalona). Dla każdej grupy marża ustalana jest indywidualnie przez opiekuna biznesów. Oczywistym jest, że po prostu ekskluzywne restauracje mają wyższe ceny - dlatego więc opiekun oceni to na własne oko i narzuci marżę dla produktów danej grupie. Tym samym ograniczymy kosmiczną cenę kawy w niskim prestiżowo barze.
    Zmiany w zasiłkach
    Obecnie działający system zasiłków musiał zostać przebudowany w związku ze zmianami gospodarczymi, które chcemy wprowadzać i redukować jej działanie na lepsze i przyjaźniejsze zarówno dla postaci przedsiębiorców, jak i zwykłych szarych klientów - biedniejszych i tych zamożnych. W związku z tym wprowadzono 3 poziomy zasiłku, które zależne są oczywiście od ilości graczy na serwerze:
    liczba graczy: 0-149 - $400 zasiłku, liczba graczy: 150-199 - $800 zasiłku, liczba graczy: 200+ - $1200 zasiłku Obecny zasiłek wprowadzony został w czasie, gdy serwer był jeszcze na początku rozwoju - wówczas nie grało Was aż tylu w godzinach szczytu, dlatego $1000 co godzinę powyżej 100 graczy wyglądało sensownie. Czasy się zmieniły i postanowiliśmy dopasować zasiłki do obecnych realiów. Liczymy, że przyjmiecie te zmiany ze zrozumieniem i zauważycie z czasem również pozytywne strony tego rozwiązania.
    Procent ze sprzedaży dla pracownika
    Żeby dodatkowo zachęcić graczy do pracy, w życie wejdzie również procent ze sprzedaży produktu. Procent ten ustalany jest przez właściciela biznesu w panelu grupy dla każdego pracownika indywidualnie. Może to być forma "premii" dla aktywnych, która powinna ich zachęcić do czynnego sprzedawania produktów, a Wy jako klienci jednocześnie zyskujecie większą ilość aktywnych miejsc do gry, które możecie odwiedzić.
    Uwaga: procent ze sprzedaży dotyczy kwoty, którą biznes zarabia za sprzedany produkt, a nie z całej wartości produktu. Czyli jeśli ten kosztuje przy zamówieniu $100, sprzedawany jest za $200, wówczas pracownik otrzyma tylko procent z zysku - czyli w tym przypadku ze $100 (nie $200!). Reszta idzie na konto grupy tak jak do tej pory.
    Maksymalny procent sprzedaży dla gastronomii, jaki może zostać ustalony dla pracownika wynosi 15%. Wyjątkiem jest komis samochodowy - 10% oraz kasyno - 0%.
    Dodatki dla LEA

    Spotlight LEA otrzyma możliwość zamontowania w swoim pojeździe dodatkowego komponentu tuningu - Spotlight (ID: 59). To nic innego jak reflektor oświetlający otoczenie na które wskażemy. Spotlight włączamy za pomocą klawisza J a sterować kierunkiem podświetlenia klawiszami NUM8/NUM6/NUM5/NUM4.
    Tarcza balistyczna Szykuje się gruba akcja? Zakładaj tarczę balistyczną i miej przewagę przeciwko niebezpiecznym bandytom. Tarcza dostępna jest jako przedmiot w ekwipunku i otrzymają go do dyspozycji tylko wybrane grupy.
    Pozostałe zmiany
    Oprócz wyżej wymienionych rzeczy przedstawiamy Wam również pomniejsze zmiany, które powinny znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Przyjrzyjcie się bliżej:
    zredukowano ceny obiektów dla interiorów należących do grupy, zablokowano kucanie podczas korzystania z telefonu, zoptymalizowano działanie banku i przyśpieszono znacznie jego działanie, zablokowano klawisz odpowiadający za włączenie lub wyłączenie ALPR przy otwartym MDT, zwiększono odległość łapania prędkości pojazdu dla ALPR, zablokowano możliwość korzystania z siłowni po otrzymaniu BW, nie będzie można już rozpocząć ćwiczenia na siłowni/wyjąć telefon podczas aktywnego pause menu, dodano skrzynkę poczty głosowej dla telefonów, administracja ma możliwość skopiowania zbudowanego interioru do innych drzwi, zniwelowano błąd związany z brakiem możliwości odspawnowania pojazdu po jego kradzieży, znacznie przepisano sporą część kodu dla komend serwerowych jednocześnie optymalizując je, u fryzjera dodano możliwość modyfikacji brwi oraz ich koloru, slider szczegółów fryzury będzie teraz bardziej widoczny, dodano okno potwierdzające złomowania pojazdu przy /v zlomuj, wiele nowych fryzur dla kobiet i mężczyzn dostępnych u fryzjera, /kaucja [id gracza] umożliwiająca zapłatę kaucji za osobę będącą w areszcie, informacja - tekst 3D informujący o wyjściu gracza z gry Wszystkie wyżej wymienione zmiany są zasługą całej ekipy developerów Vibe RolePlay, a same rozwiązania zatwierdzone zostały przez gamemasterów przed wdrożeniem ich do życia.
    Aktualizacja gry wejdzie w życie po porannym restarcie o 4:00. 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin