Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

c1pablo

Gracz
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

Informacje dodatkowe

  • Discord
    pablo#0911

Plebiscyt VIBE

Ostatnie wizyty

1 299 wyświetleń profilu

Osiągnięcia c1pablo

  1. Stwierdziliśmy, że składanie całej paczki od podstaw będzie zbyt czasochłonne i problematyczne ze względu na walki z kompatybilnością. Serwer będzie opierał się na bazie paczki Better MC 1.19.2 Fabric, jednak z o wiele lepszymi dodatkami niż sama ta paczka oferuje. Co będzie poza podstawą modów z wyżej wymienionej paczki? - Grupowe dungeony oferujące dobry loot, będziecie mogli zaprosić kolegę i razem przelecieć się na walkę po łupy - Zmiana trudności mobów w zależności od spełnionych warunków: Im więcej graczy jest online, tym silniejsze moby się pojawiają Aby dopasować poziom trudności w danej strefie, zdobyte itemy ze skrzyń czy mobów mają zwiększone atrybuty (obrażenia od ataku, od pocisków, zbroja, maksymalne zdrowie itp.) o różną wartość. Niektóre mają specjalne wzmocnienia. Moby pojawiające się w różnych lokalizacjach (biomy, struktury) mają zwiększone atrybuty - Klasy postaci przed wejściem na serwer, które mają swoje plusy i minusy. I wiele innych klas. - Magia i eksploracja, przebieg jej stara się nie zdradzać wszystkiego na pierwszy rzut oka. Podróż przez drzewko osiągnięć będzie zaśmiecona realizacjami, łamigłówkami i mnóstwem “aaaaaahaaaa”. Każdy krok w podróży będzie wskazywany przez postępy i podręcznik, który otrzymujemy w prezencie. To, że coś wygląda jak kamień wcale nie oznacza, że nim jest. Przepisy i pasujące do nich wpisy w przewodniku są odblokowywane krok po kroku, dając ci coś nowego do zabawy z każdym odkryciem. Znajdź swoją pierwszą geodę z kamieni szlachetnych, aby rozpocząć! Wszystko inne jest wskazywane przez postępy i podarowany ci przewodnik. Wszystko, na co się natkniesz, każdy przepis, który odblokujesz, każde odkrycie, którego dokonasz, zostanie odnotowane w tym przewodniku Kolorowy świat. Mnóstwo nowych magicznych przedmiotów, bloków i płynów Mnóstwo dekoracji Wiele nowych zaklęć i efektów mikstur Niestandardowe dźwięki i cząsteczki Nowe rudy, rośliny i geody, które możesz znaleźć - Temperatura i zjawiska atmosferyczne mają znaczenie, jeśli jest za zimno twoja postać zaczyna zamarzać. Jeśli jest za ciepło, lepiej ściągnąć zbroje albo zabezpieczyć się w inny sposób przed słońcem (stwórz skórzaną lub wilczą zbroję albo po prostu ociepnij swoją zbroję futrem niedźwiedzia polarnego.) - Warzenie, handel z demonami, przyrzeczenia demonów, rytuały w kręgu, wróżby, sigile, kadzidła, klątwy, lalki, chowańce, latające miotły, transformacje i wiele więcej. Specjalne rytuały przyzywające określone demony, czy inne stwory z zaświatów. - Lepiej wyglądająca walka wręcz - Nowy świat: Eden Ring w którym znajdziemy 12 nowych biomów; 4 nowe rodzaje drewna; 1 nowy mob Mechanika kontroli grawitacji; Niestandardowe renderowanie nieba i pogody. - Levelowanie swojej postaci, umiejętności, relikty i wiele więcej. - Różne typy magii: 🔮 Arcane 🔥 Fire ❄️ Frost 💚 Healing ⚡️ Lightning 👻 Soul 🗡️ Zaklęcia można przypisać do dowolnej broni (na podstawie danych) 🔮 Zaklęcia zadają obrażenia w oparciu o atrybuty mocy zaklęć ⚙️ Zaklęcia mają zestaw różnych zachowań mechanicznych: Opcje rzucania: czas trwania, tryb uwalniania (ładowanie lub kierowanie) Tryb celowania: obszar, wiązka, kursor, pocisk Akcje uderzenia: obrażenia, leczenie, efekt statusu Koszt: wyczerpanie (głód), przedmiot (runy), czas odnowienia (czas), wytrzymałość, efekty zużycia - Powietrzne wioski generują się losowo na świecie, dodają fajnego klimatu - Plecaki i śpiwory, dla tych którzy lubią wyprawy: Aby uniknąć przeciążonego plecaka od samego początku, plecak podróżnika musi zostać ulepszony, aby osiągnąć maksymalną pojemność i zbiornik. Ulepszenia można dokonać przy stole kowalskim, umieszczając skórę w slocie szablonu, ulepszenie wyższego poziomu i plecak w kolejnych otworach. Chociaż plecaka nie można bezpośrednio ulepszyć do poziomu Netherytu, należy go najpierw ulepszyć do wszystkich niższych poziomów. Znaleźć, lub zrobić możecie 45 różnych customowych plecaków. Niektóre nie dają wam tylko i wyłącznie dodatkowego miejsca w ekwipunku, ale też specjalne zdolności. Można łączyć dowolne barwniki, aby tworzyć nowe wyglądy. - Struktury cmentarzysk, które możecie spotkać: Haunted House: odkryj sekrety tego zaniedbanego domu. Mały grób: często spotykane miejsce spoczynku podczas eksploracji. Mały cmentarz: cmentarz występujący w wielu wariantach. Medium Graveyard: dość duży cmentarz w lesie otaczający świątynię Minecrafta. Jest tu wiele do odkrycia i zebrania, ale nic nie przychodzi bez ryzyka. Zwłaszcza nocą. Grzybowy grób: zarośnięty grób, pojawiający się na bagnach, w dżungli i na grzybowych wyspach. Memoriałowa brzoza: imponujące drzewo występujące w lasach brzozowych. Duży cmentarz: ogromna struktura układanki generująca się w lasach. Ale ostrzegam - jest pełen niebezpieczeństw. Crypt: rozległy labirynt, pełen pułapek, łupów i niebezpieczeństw, ukryty w głębinach. Ruiny: zniszczone i spustoszone miejsca wypełnione szczątkami ich dawnych mieszkańców. Więzienie Lisz: samotna unosząca się wyspa nad oceanami. Dead Tree: w przeszłości wydarzyło się tu coś strasznego. Martwy pomnik nieznanych okrucieństw. - Dodatkowe mroczne biomy: Nawiedzony Las: ciemny i wilgotny świerkowy las spowity gęstą mgłą i pełen niebezpieczeństw. Nawiedzone Jeziora: mgliste bagna pokryte krwistoczerwoną wodą. Uważaj na swoje kroki – niektórzy mówią, że każda napotkana świeca reprezentuje zagubionego poszukiwacza przygód. Eroded Haunted Forest: silne wiatry zniszczyły większość drzew, pozostawiając jedynie jałowe pustkowie, zamieszkane przez najbardziej śmiercionośne stworzenia. Ancient Dead Coral Reef: dawno zapomniane pozostałości niegdyś kolorowego miejsca tętniącego życiem. Głęboki ciemny las: masywne drzewa o szerokich koronach zaciemniają omszałą ziemię. Pozostawiając tylko kilka miejsc, przez które może przeniknąć światło słoneczne. - Ukryty biom w ulu.. Wymiar pszczół wypełniony wieloma zupełnie nowymi klockami związanymi z pszczołami. Jest nawet całkiem sporo struktur do zbadania i wyjątkowa zbroja pszczoły, którą możesz zdobyć. Jeśli masz szczęście, możesz znaleźć specjalne miodowe kompasy lokalizujące tron z niektórych struktur, które doprowadzą cię do królowej pszczół. Sam wymiar wygląda jak wnętrze gniazda pszczół, a znajdziesz gigantyczne ściany w rzędach z kanałami wodnymi między nimi. Może nawet znajdziesz część wymiaru pokrytą pyłkami lub kanion pełen masywnych kryształów na bazie miodu. W środku tygodnia dodam informacje na temat optymalizacji. Przez to, że jest to serwer na modach ma inny silnik przez co jest trudniej to wszystko ugryźć. Ale to nie jest zajebista przeszkoda. Prawdopodobnie pojawią się jeszcze jakieś ciekawe modyfikacje, a przed startem przygotuje mały poradnik co do wszystkich receptur i tak dalej. Niezmiennie start w piątek wieczorem.
  2. Cześć, razem z ziomkiem @vvs będziemy odpalać letnią edycję minecrafta na modach z elementami RPG. Ostatnim razem jak robiliśmy zimową edycje wyszło zajebiście, graliśmy sobie na chilloucie i każdy dobrze się bawił. Jak jest ktoś zainteresowany gierką i chce sobie wyluzować na wieczór przy klockach to wchodźcie na discord, wlot dla wszystkich bez wyjątku: https://discord.gg/GWJJNpebA
  3. c1pablo

    EROICA

    Oili Kippax (ur. 17 maja 1999), występująca pod pseudonimem artystycznym Eroica, australijskiego pochodzenia DJ’ka i producentka muzyki elektronicznej. Jej muzyka obejmuje wiele gatunków takich jak house, trance, drum and bass, drumstep i pop, a ona sama najbardziej kojarzona jest z łączenia cech popu i drum and bass w swoich utworach. Początkowo była fanem muzyki rockowej, w tym zespołów takich jak Nirvana. Założyła zespół w szkole z kilkoma przyjaciółmi, chociaż była to krótkotrwała ambicja, ponieważ nie była zbyt dobra w grze na instrumentach muzycznych. W wieku 13 lat odkryła oprogramowanie muzyczne Easy Beat, wielościeżkowy sekwencer MIDI do produkcji muzyki elektronicznej i została producentem samoukiem, aż zaczęła tworzyć podstawowe drumy. Głównym powodem, dla którego poszła tą ścieżką i ostatecznie bardzo się w nią zaangażowała, było to, że mogła z powodzeniem stworzyć całą piosenkę na komputerze bez konieczności grania na instrumentach. Jej pierwszymi znaczącymi inspiracjami były grupy takie jak The Prodigy i The Chemical Brothers, artyści, którzy łączyli gitarę z wysokim BPM. Jej pierwszymi zauważalnymi utworami, które głównie były puszczane w gronie znajomych, na szkolnych imprezach i domówkach były właśnie te w których mieszała własny wokal i drum n’ bass. Nie zaczęła poważnie traktować muzyki, dopóki nie opuściła szkoły i nie zdecydowała, co robić w karierze. Aby zrobić postęp i lepiej zrozumieć produkcję muzyki elektronicznej, zapisała się do college'u i studiowała inżynierię dźwięku. Social media: EROICA
  4. c1pablo

    HIT A LICK

    (od lewej: Hayvetan Xyavend, Dushane Playmat, Mo Moody, Love Moody, Riley Burks) Zawieszenie Mo Moody i Hunter Vaughn za nagminne łamanie regulaminu uniwersytetu pchnęło dzieciaków do zastanowienia się nad swoim życiem i dalszymi planami na nie. Do tamtego czasu jedynymi perspektywami była drużyna ULSA Bruins Football. Znudzeni monotonnym trybem życia, liczeniem jedynie na pomoc finansową od rodziców postanowili wziąć się za siebie. Każdy z nas ma swoją konkretną osobowość, talent i pomysł - przy połączeniu i dobraniu odpowiednich ludzi tworzą się najlepsze i najkorzystniejsze rzeczy, również w tym przypadku. Hit a Lick jest projektem prowadzonym przez grupę przyjaciół z uniwersytetu ULSA, którzy kierując się głównie chęcią zwiększenia zer na koncie starają uderzyć się w każdy możliwy punkt w branży rozrywkowej. Głównymi promotorami kolektywu są Mo Moody i Riley Burks, jedni z bardziej rozpoznawalnych postaci na kampusie. Ile głów tyle pomysłów na siebie, dlatego każda osoba przynależąca do paczki zajmuje się czym innym. Poczynając od branży muzycznej, marki odzieżowej, na specyficznym dziennikarstwie i pornografii kończąc. Tak jaka sama nazwa kolektywu wskazuje, wszystko co przynosi korzyści finansowe będzie wspierane przez grupę. Mimo, że ekipa chętnie wchodzi w interakcję z innymi markami, działa w zamkniętym gronie - od początku do końca zasilana będzie przez tych samych członków (Dushane Playmat, Mo Moody, Love Moody, Riley Burks, Hunter Vaughn, Theron Amaru, Jermaine Westbrook) w bliskiej współpracy ze wschodzącą influencerką, absolwentką dziennikarstwa - Nikki Favre. PROJECTS - HIT A LICK Aktywna i od niedawna funkcjonująca marka odzieżowa założona przez studentów Mo Moody i Rileya Burksa, swoją pomoc przy projekcie zaoferował również Dushane Playmat. Administracja merchu jest słabo rozwinięta, głównie ze względu na krótki czas aktywności. Uwzględniając brak kontrowersyjnych, barwnych i konkretnych tematycznych ubrań narodził się konkretny zamysł projektu. Brand skupia się na produkcji przeróżnych akcesoriów odzieżowych takich jak chociażby czapki, paski, bluzy, spodnie, koszulki itd. Głową projektu jest Mo Moody, w społeczności studenckiej kojarzony głównie ze swojego niecodziennego stylu, kreatywności i chęci pokazania się na szerszą skalę. Pragnienie stworzenia czegoś własnego i wpływ znajomych popychających go w tym kierunku doprowadza go w miejsce, gdzie stara się zaprezentować swoją pomysłowość. Za realizacją projektów graficznych, strony internetowej i całej reszty stoją młode osoby, które muszą pogodzić całość z nauką i dodatkową pracą dzięki której mogą opłacić czesne za studia. Modelki i modele na socialmediach to głównie tylko i wyłącznie, albo członkowie projektu, albo bardzo bliscy znajomi. Produkowany materiał nie jest najwyższego lotu ze względu na zbyt małe zasoby pieniężne i doświadczenie - co z czasem będzie ulegać zmianie na lepsze. Marka chce kierować się jak sama nazwa wskazuje po szybki pieniądz i tematykę z nim związana, jednak jako typowo młodzieżowy styl w nowoczesnym wydaniu. — VIXINO Wschodząca marka w Los Santos, która swoją popularność zyskuje poprzez ekscentryczne i zorganizowane podejście jej młodej pomysłodawczyni i CEO, skierowana głównie dla osób dorosłych, bez podziałów na płeć, ale także podprogowo dla tych, którzy dopiero zaczynają swoje “dorosłe życie”. Sama marka stworzona została na początku 2022 roku z inicjatywy młodej absolwentki dziennikarstwa, Nikki Favre, która od lat nastoletnich była zafascynowana bliższymi relacjami międzyludzkimi chcąc dokładnie odkryć każdy aspekt nowopoznanego charakteru, jak i branżą tego rodzaju. Ostatecznie dopięła swego wchodząc w “spółkę”, z poznanymi wcześniej na jednej z większych imprez, studentami z ULSA. W skład marki VIXINO wchodzą: agencja managmentowa/modelingowa pod taką samą nazwą, która jest w całości zarządzana przez N. Favre oraz VIXINO Magazine, rozwinięty magazyn erotyczny i publicystyczny dla mężczyzn oraz kobiet, którego praca przez samą CEO jest głównie jedynie nadzorowana, a prawdziwą pieczę pod względem merytoryki, jak też zawartości sprawuje Jermaine Westbrook oraz jego podopieczni. Na kartkach samego magazynu można znaleźć miłosne felietony, porady na tematy “lepszego”, bardziej doznaniowego życia codziennego, intymności i budowania relacji zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, zdjęcia modeli/modelek, czy też bardziej analityczne i dydaktyczne teksty tworzone we współpracy z ekspertami zajmującymi się różnymi dziedzinami z całego stanu. Zespół VIXINO, tak jak też sama marka, ciągle się powiększa i rozwija. Nikki Favre stara się stale kontraktować nowych modeli, modelki, redaktorów, producentów oraz operatorów, którzy pomogą marce zyskać większą rozpoznawalność i uznanie w świecie social-mediów i samej branży.
  5. kiedys chodzilem do szkoly i byl tam taki igor......
  6. Jak twoim zdaniem wygląda odgrywanie tego co się działo podczas pościgu? Były to dynamiczne akcje i moim zdaniem nie warto było zatrzymywać się i pisać co lekkie otarcie, że takie otarcie było. Żadne większe zderzenie nie miało miejsca, akcja którą przywołujesz miała miejsce z typowym odwalaczem, który także robił totalne gówno i wpadał w nas jak i wszystko dookoła co spotkał na drodze. Zostało mu napisane, żeby spierdalał nie tylko przez nas, bo zakłócał rozgrywkę. Fakt faktem jest taki, że pościg nie był górnolotną akcją RP, ale który pościg taki jest, a już na pewno nie powinieneś bazując na nim samym czy nasze postacie są ok czy może to gówno. Akcja z telefonem widzę, że będzie tak długo wałkowana że niedługo się tym porzygam. Nie zapominaj, że jest to serwer roleplay w grze komputerówce GTA V, a nie pościg po Sopocie i skok wiary do wody z pomostu. Tryb rozgrywki zakłada realność, która moim zdaniem często jest brana jako główny argument każdej akcji, która wydaje się niemożliwa do wykonania, jednak my od samego początku mówimy o sytuacji w której dwóch chłopów ucieka przed policją, wykorzystują sytuacje będąc w pobliżu wody i wyskakują z samochodu niezdatnego do dalszej ucieczki, bo pękła opona uciekając wpław. Jak na moje to w akcie desperacji w chuj osób w USA skorzystało z takiej możliwości, a biorąc pod uwage to że to nie Stany, a tylko staranie zachowania realności w gierce, przy której powinno się czerpać fun z rozgrywki nie stało się nic nadzwyczajnego. Ludzie za bardzo chcą przełożyć realia na grę, tylko że nikt nie kąpie swojej postaci codziennie rano jak wstanie i nie je systematycznie śniadań i obiadków, dlaczego więc jest problem z obsranym telefonem, który odgrywany jest jako zalany od samego początku. Szkoda, że postąpiłeś pochopnie i surowo wobec nas wymierzając dodatkowo karę 119 minut, aby tylko nie apelować co moim zdaniem jest kompletnie żenujące i śmieszne. Już nawet nie chodzi totalnie o nas w takiej sytuacji, ale jeśli regulamin serwerowy daje taką możliwość supporterom i całej reszcie to co ma zrobić gracz, który dostał totalnie gównianą kare z takim czasem odbycia kary. Nigdy nie udzielałem się w skargach, nie widzę w nich często sensu bo lepiej wyjaśniać coś z kimś na osobności, a nie robić z tego przedstawienie. Jednak moim zdaniem sam tutaj zaznaczyłeś, że jednak nie potrafisz dojść do porozumienia i jesteś konfliktowym człowiekiem. Mogłeś dokończyć ze mną gadke na PW, mogłeś spojrzeć na akcje trzeźwo, a nie podkręcony przez załamanych kolegów z PD, którzy muszą bardziej urozmaicić akcje i uruchomić chociażby helikopter, czy jakieś swoje motorówki - zesrali się. Przywołujesz w ogóle akcje w której nie podawałem się za Hitlera i to właśnie pokazuje jak bardzo nie działałeś pod wpływem impulsu, polecam przejrzeć sobie jeszcze raz logi, gość z którym rozmawiałem w gierce wołany jest Hiler, moja postać bierze od niego narkotyki i się znają. Był to tak zwany żarcik, bo jego postać ma podobne imię jak możesz zauważyć, nikt tu nie odgrywał, że jest Hitler a było to zwykłe śmieszkowe przywołanie między dwoma znajomymi. Mogłeś o to zapytać, przywołać sytuacje zanim oceniłeś naszą grę skoro była Ci nie jasna, ale w połowie rozmowy wolałeś wyjść z gry i zostawić nas z konsoletą w latarni. Nie mieliśmy innego wyboru chcąc odwołać się od kary, bo odebrałeś nam taką możliwość. Każdy ma prawo do pomyłki, ale tutaj totalnie widać czyste parcie na to żeby wjebać na AJ, oblecenie na prędce wzrokiem co tam może nie pasować i potem użyć tego w argumentach. Dalej podtrzymuje, że to jest gra, a nie drugie życie i prześwietlając logi losowych graczy wyciągniesz większy syf niż to, że swojego znajomego Hilera nazwałem Hitler w rozmowie telefonicznej jak mieliśmy się niedługo ustawiać w gierce po narkołyki. Nie możesz oceniać całościowej gry po trzech zdaniach na IC i jednej sytuacji z PD, która im nie podpasowała. Resztę co do akcji opisał Baley w apelacji, jest do wglądu wyżej. Chce usunięcia kary dla mnie i znajomego, bo jest żenująca i nieobiektywnie postawiona. Szkoda, że pewnie została wysłuchana jedna strona, a my zostaliśmy pominięci. Ten temat powinien zostać załatwiony od początku w innym dziale, ale jest jak jest.
  7. c1pablo

    c1pablo

    nigdy nie mialem tematu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin