Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Fazuuś

Gracz
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez SchouDK w [28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil   
    Zapis do wyścigu kosztuje 20 000 dolarów, a liczba miejsc jest ograniczona do 10 uczestników. Nie zwlekajcie z zapisami!
    >>DISCORD<<

    Sponsorzy: 
    - Bean Machine
    - Ventre Technologies
    -  Winfrey Castiglione Jewelry
    - CROWN
    - Lloyd Investments
    - DLT Incorporated
  2. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez IG2K w [Kanał] Milky-Tube   
    MILKY IS BACK! MILKY-TUBE
    **Na kanale Demariego Latte po długiej medialnej nieobecności w USA pojawił się kolejny, lecz krótki film. Miniatura została stworzona do przyciągnięcia uwagi każdego szanującego się fana motosportu, lub entuzjasty czterech kółek. Montaż filmu, jak zwykle stał na wysokim poziomie a za nagrywki najpewniej odpowiadała większa ilość osób...**

    **Film rozpoczęła krótka scena w której auto rajdowe rusza przez zabłocony las, na ekranie pojawił się logotyp firmy ze sloganem "Winners put RON in their Tanks"**
    **Następnie do uszu oglądających doszedł warkot silnika oraz buzująca rockowa muzyka, pojawiło się parę widokowych ujęć z jazdy pojazdu rajdowego RON przez błotne drogi...**
    **Po dłuższej chwili na ekranie pojawiły się napisy - "the Fastest...", "The Sexiest", "Latte Is Back".**



    **Kolejna scena przedstawiała majestatyczne ujęcia z trasy pojazdu, po chwili muzyka ucichła a auto się zatrzymało... Wysiadł z niego nie kto inny jak sam Demari Latte.**
    Demari Latte mówi: Yooo! Trochę mnie nie było, nie? Jednak Ci, którzy mnie znają dobrze wiedzą, że nigdy nie odpuszczam!
    ** Podszedł do kamery łapiąc ją w obie ręce.**
    Demari Latte krzyczy: Milky is Back!
    **Wskazał kamerą na auto.**
    Demari Latte krzyczy: Dołączam do RON Racing Point - skończyły się wakacje dla najlepszych kierowców w USA!
    **Podczas wypowiedzi Demariego montażysta zadbał o odpowiednią podbitkę wokalną jego słów, gdy wskazywał na auto to dostało neonową pomarańczową poświatę.**
    **Demari usiadł na masce auta zakładając ręce za głowę.**



    Demari Latte mówi: Wracam na MilkyTube z większą falą contentu niż kiedykolwiek wcześniej... Pokażę wam całe kulisy tego pie... bałaganu.

    **Po tych słowach nastąpiło krótkie cięcie w którym na ekranie błysnął numer 07, a w tle rozgległ się ryk tygrysa... Gdy na ekranie znowu pojawił się Latte, był już z boku auta.**
    **Dynamiczny montaż był wielkim atutem tego filmu... Podkreślał pozornie normalną zapowiedź powrotu wywołując silne emocje u oglądającego...**


    **Tygrys z koroną na malowaniu pojazdu został podkreślony na chwile w montażu, przez co sprawił wrażenie, że się poruszył przy słowach Demariego.**
    Demari Latte mówi: King Tiger is Back - Team Latte tanks in RON.

    **Demari odniósł się do sentymentalnej sekcji "TEAM LATTE", czyli ruchu zapoczątkowanego jeszcze w czasie gdy jeździł on w F2. **
    **Na ekranie ponownie mignęło logo RON OIL z informacją o zniżce 7% dla każdego posługującego się kodem "07LATTE".
    Oraz to samo początkowe auto wjeżdżające na stację RON'a. Wszystko wyglądało na długą podróż.. Gdy ekran zaczął wygasać pojawił się napis:**
    **"Dzięki za całe wsparcie - to co robiliście po moim wypadku bardzo dużo dla mnie znaczyło... Team Latte Never Dies!"**


     
     
  3. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Ostersky w ULSA/Screenshots   
  4. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Garrett w [Spółka] Lloyd Investments   
    Lloyd Investments... jak inaczej nazwać sukces? Lloyd Investments bo jakże inaczej? Prawda jest taka, że gdyby nie naciskająca Rada Nadzorcza i akcjonariusze to Lloyd nie miałbym takiej presji na kolejne inwestycje, które pojawiają się na kolejnym polu. Nie ma co się oszukiwać ale kolejny miesiąc dla Lloyda był ponownie wycieńczający patrząc na ilość spotkań Rady Nadzorczej spółki i tego jak wypierają ruchy na Lloyda stosując niejako szantaż finansowy. I choć Spencer Lloyd nie trawi tych startych dziadów to musi się z nimi liczyć by utrzymać finansową stabilność do jego kolejnych inwestycji. Całe szczęście pewien korowód sytuacji spowodował, że emeryci z forsą w kieszeniach się uspokoili gdy Lloyd przed ostatni miesiąc zrobił następujące rzeczy:
    Współorganizowanie wydarzenia Celebrity Awards z Moon Agency oraz Department Arts & Culture jako sponsor tytularny wydarzenia. Stworzenie wspólnie z Enus reklamy telewizyjnej z obecnością ambasadora marki Spencerem Lloydem, w której udział miało Lloyd Investments. Skorzystanie z usługi Sireen Bazzi z Arabic Photography celem stworzenia materiałów pod kampanie billboardową Enus x Lloyd Investments. Wsparcie merytoryczne kociej kawiarni na Mirror Park odzywając się na prośbę właścicielki, która potrzebowała pomocy. Przeprowadzenia bilateralnych rozmów z Senatorem Partii Republikańskiej - Larry Reevsem celem agitacji za jego sprawą w Radzie Miejską - nakłonienie senatora do wprowadzenia dyscypliny partyjnej w sprawie głosowania Rady Miejskiej nad zmianą nazwy parku Cottage Park. Ogłoszenie współpracy z rządem Los Santos na wspieranie i tworzenie nowych miejsc kultury z rządową akredytacją - wygranie głosowania w Radzie Miasta w celu zmiany nazwy parku z Cottage Park na Lloyd Park. Zacieśnienie współpracy z ULSA i objęcie przez Spencera Lloyda profesury oraz opieki nad Wydziałem Architektonicznym - zapewnienie praktyk oraz podpisanie dokumentów związanych z przeznaczaniem środków na stypendia studencki dla najzdolniejszych studentów kierunku Architektury. Odbycie wstępnych rozmów z Green Energy i zawiązanie strategicznej i marketingowej współpracy pomiędzy Lloyd Investments a Green Energy.  Odbycie rozmowy z burmistrz Paleto Bay - Josey Rose celem rozmów ukierunkowanych na interesy Lloyd Investments w Hrabstwie Blaine. Rozpoczęcie agresywnego przejęcia na rynku biura inwestycyjnego w Paleto Bay celem realizacji inwestycji na terenie Hrabstwa Blaine. Przeprowadzenie rozmów z San Andreas State Park celem przeprowadzenia analizy geologicznej terenów Kanionu Raton. Rozpoczęcie podwalin pod inwestycje w lokalne zabudowania w Paleto Bay celem poprawy jakości usług w miejscowości o strategicznym znaczeniu dla Hrabstwa Blaine. Przeprowadzenie spotkań z firmami współpracującymi z Lloyd Investments, okazanie wsparcia strategicznego i informacyjnego na rzecz sprawnego działań przedsiębiorstw współpracujących. Optowanie za interesami współpracujących z Lloyd Investments kontrahentów wspomagając ich obecność na rynku za sprawą rozmów bilateralnych.
    Obecność Lloyd Investments:
    Branża paliwowa/petrochemiczna; Dziedzictwo kulturowe i miejsca użytku publicznego; Branża spożywcza - sektor napojów; Branża cukiernicza; Świat motosportu; Branża jubilerska; Lokalny rynek inwestycyjny; Tworzenie miejsc w sektorze biurowym i usługowym; Branża architektoniczna; Branża eventowa; Branża motoryzacyjna. Branża energetyczna  
    Wydatki ($500.000,00):
     

    Materiały z gry:
     
  5. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Husio w Mods Changelog   
    Cześć!
    Wraz z restartem w dniu (07.04.2024) o godzinie 4:00 na serwer zostanie wprowadzone nowe DLC odnośnie ciuchów męskich Specjalne podziękowania dla @Beloved za włożenie pracy w konwert paczki na dlc. A już o czwartej na serwerze znajdziecie:
    59 nowych topów 23 nowych spodni 28 nowych butów 4 nowe naklejki 17 nowych fryzur  6 nowych akcesoriów 2 nowe maski 1 nowe okulary autor: @Beloved
    mniejsze poprawki: @Husio
  6. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Perwix w Xavier Perreira   
    HISTORIA
     
    Xavier Perreira – obecnie 17-letni amerykański kierowca wyścigowy, jednocześnie udzielający się dosyć często na swoich kontach w social mediach influencer.  Z charakteru zarozumiały i arogancki chłopak, jednakże zawzięty i pracowity. Nigdy mu nic nie brakowało poprzez majątek ojca, który jest byłym kierowcą wyścigowym. W dzieciństwie Xavier był zmuszony do wielu przeprowadzek poprzez to czym zajmował się jego ojciec, dlatego też nie nawiązywał zbytnio znajomości, ponieważ i tak był pewien kolejnej przeprowadzki. Wszystko zmieniło diametralnie zmieniło się gdy ten miał 5 lat. Będąc na jednym z wyścigów ojca w pewnym momencie chłopak usłyszał o poważnym wypadku na torze, w którym między innymi uczestniczył jego ojciec. Niestety wypadek przyczynił się do przedwczesnego zakończenia kariery przez faceta, ale zaoszczędzone pieniądze, a także zdobyte kontakty pozwoliły rodzinie Xaviera żyć godnie. Xavier od małego chciał iść w ślady ojca, a jego plany nie uległy zmianie pomimo tej sytuacji. Ostatecznie gdy chłopak miał 5 lat wraz z rodziną przeprowadził się do Los Santos, gdzie zaczął rozwijać swoją pasje.
     
    _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
     
    KARIERA RAJDOWA
     
    Xavier dostał szanse zadebiutowania w motosportach dostał już w wieku 5 lat, a dokładniej zmierzenia się w zawodach kartingowych za sprawą swojego ojca który sam był kierowcą rajdowym i chciał, aby jego syn szedł w jego ślady. Ojciec Xavier’a zapisał go do akademii, gdzie ten mógł szkolić swoją jazdę, wytrzymałość, siłę oraz refleks od najmłodszych lat. Od pierwszych dni w akademii chłopak nie chcąc zawieźć ojca - ostro i zawzięcie trenował, co przyczyniło się do tego, że stał się jednym z najlepszych adeptów. Już pół roku później dostał szansę wystartowania w zawodach kartingowych, w których zajął miejsce na podium co pozwoliło mu na zdobycie licencji kartingowej. W późniejszych latach chłopak nie odpuszczał, dzięki czemu udało się w nim odkryć, że ten ma niebywały talent do prowadzenia pojazdów o czym świadczą trofea zdobyte w różnych sezonach. Przez swoje umiejętności chłopak przyciągał do siebie różnej maści sponsorów, którzy chętnie wykładali pieniądze na jego rozwój. Pieniądze te przydały w późniejszych latach gdy Xavier złożył podanie na testy do zespołu z ligi f4, które przeszedł niebywale dobrze, dzięki czemu ten mógł piąć się w szczeblach kariery poprzez zakontraktowanie przez owy zespół. A już po dwóch latach dostał szansę wystartowania w f3 jednakże pierwszy wyścig tam nie poszedł chłopakowi zbyt dobrze, przez co ten nie potrafiąc zaakceptować porażki po zjechaniu do boxu rzucił w ziemie swoim kaskiem, co przykuło uwagę mediów, które zaczęły pisać że ten nie radzi sobie z emocjami. Wszystko to zmotywowało chłopaka jeszcze bardziej i już w kolejnym wyścigu siegnął po trofeum, co pozwoliło mu także na zdobycie licencji FIA. Po paru udanych sezonach (ostatnim zakończonym na podium) oraz większej ilości gotówki, która pozwoliła mu na start w wyższej lidze f2 ten po wygaśnięciu starego kontraktu, którego nie chciał przedłużać postanowił ogłosić, iż poszukuje nowego zespołu, który zaprosi go na testy wstępne. Xavier przeszedł testy wstępne i od ubiegłego roku aktywnie startuje w wyścigach reprentując Annis Racing Team, podpisując tym samym kontrakt z jednym z większych producentów samochodów japońskich. W między czasie poza sezonem w f2 chłopak reprezentuje zespół także w rajdach WRC oraz lidze GT.
     
     
     
     
     
     
    _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
     
    INFLUENCER

    Warto napomnieć że Xavier jest osobą medialna a raczej kreuje się na takowa poprzez udzielanie się dosyć często w social mediach. Swoją przygodę z social mediami zaczął już w wieku 12 lat, gdzie relacjonował w postaci vlogów swoje pierwsze poczynania na torze, ubarwiając je o  przeróżne ciekawostki odnośnie motorsportu. Chłopak główny swój content zbudował na motoryzacji i pokazaniu jako jeden z pierwszych kulis motorsportu. Poprzez aktywne działanie w social mediach, a jednocześnie coraz to większe zasięgi zaczął zostać dostrzegany przez dosyć duże firmy, które same zaczęły wysyłać do niego propozycje sponsoringu, w zamian czego Xavier nie tylko miał mieć na kombinezonie daną markę, ale także reklamować ich na swoich vlogach. Ten bez wahania godził się na wszystko; i jak z początku przynosiło mu korzyści, to po podpisaniu kontraktu z jedną z firm chłopak odbił się od przysłowiowej ściany. Wszystko przez nieuwagę i zgodzenie się na reklamowanie firmy, która była jedną z bardziej znienawidzonych poprzez przeróżne przekręty na swoich klientach. Przez tak nieuważną decyzję chłopak z dnia na dzień zaczął tracić w oczach ludzi, a jego wizerunek zaczął na tym tracić, coraz większa liczba sponsorów zaczęła się obracać przeciwko niemu. Przerosło go to na tyle, że całkowicie zniknął z sociali, zamykając wszystkie konta. Minęły trzy lata nim ten postanowił spróbować drugi raz, jednakże tym razem wyciągając wnioski z przeszłości i wszystkie oferty najpierw wysyłając do swoich prawników, a także dodatkowo samemu robiąc research o danej firmie. Xavier do dziś aktywnie działa na swoich profilach w socialach.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Imię i nazwisko postaci: Xavier Perreira Numer konta postaci: 0947585248 Przynależność (np. do wytwórni muzycznej jeśli grasz artystę, do agencji menadżerskiej jeśli grasz menadżera, do klubu sportowego jeśli grasz sportowca itd.): FIA Imię i nazwisko menadżera (jeśli posiadasz): - Numer konta menadżera: - Kontrakt zawarty z menadżerem (dot. podziału zysków, np. 10% zysków trafia do menadżera): -
  7. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Mefiś w [Projekt IC] FIA Formula 2 Series   
    SEZON 2023 - Podsumowanie 
     
    Komentator 1: Witamy po zakończeniu emocjonującego sezonu F2 USA! Znaleźliśmy się tutaj, aby omówić kluczowe momenty i zaskakujące zwroty akcji.
    Komentator 2: Tak, bez wątpienia to był sezon pełen niespodzianek i intensywnej rywalizacji. Zaczynając od walki o tytuł mistrza kierowców...
    Komentator 1: Dokładnie, zwycięzcą został Niemiec z Benefactora, ale to było naprawdę niewielką przewagą punktową nad Colinem Shadowem z Progen Racing.
    Komentator 2: I trzecie miejsce przypadło zespołowemu koledze Shadowa, co dodatkowo podkreślało dominację Progen Racing. A co z Maxem Rodriguezem?
    Komentator 1: Max Rodriguez musiał zadowolić się piątym miejscem, ale chyba najbardziej pamiętnym momentem sezonu było to zrównanie się trzech najlepszych kierowców na zakręcie Siódmym Grand Prix Teksasu.
    Komentator 2: Tak, to było niesamowite widowisko. Żaden z nich nie ustąpił centymetra, a akcja ta została uznana za najlepszą w sezonie.
    Komentator 1: Ale co z mistrzostwem konstruktorów? Progen Racing dominował, zdobywając kilkadziesiąt punktów przewagi nad Benefactorem.
    Komentator 2: Tymbardziej niespodzianką jest decyzja Benefactora o opuszczeniu stawki, ich oddział zostanie przejęty przez GROTTI. To z pewnością zmieni układ sił w kolejnym sezonie.
    Komentator 1: No i niestety dla Paula Greima, mimo że został najlepszym kierowcą sezonu, nie dostał kontraktu w F1. 
    Komentator 2: Grotti wymieniło Sainza na Hamiltona, więc stracił ewentualne miejsce. Być może poszuka kontraktu gdzie indziej?
    Komentator 1: Racja, nie wiemy też jak potoczyłby się ten sezon gdyby nie tragiczny wypadek Demariego Latte. Moim zdaniem młody miał szansę na sukces w tym sporcie!
    Komentator 2: Tak, to z pewnością ciekawy sezon z wieloma zwrotami akcji. Z niecierpliwością czekamy na kolejny rok pełen pasji i rywalizacji na torze!

     
    Sezon F2 USA 2023 z pewnością zapisze się w historii jako czas triumfu dla zespołu Progen Racing. Nie udało im się zdobyć tytułu mistrza klasyfikacji kierowców, jednak dzięki wyjątkowym umiejętnościom swoich kierowców okazali się niepokonani w rywalizacji zespołowej, zdobywając tytuł mistrza konstruktorów. Ich doskonała współpraca, tak na torze, jak i poza nim, sprawiła, że stanęli na szczycie, zasługując na miano najlepszego zespołu tego sezonu. Ich bolidy i strategie sprawiły, że byli nieosiągalni dla konkurencji, finalnie odstawiając rywali na całe 52 punkty.
     

     
     
     
     
    Ostatecznie, pomimo zdobycia mistrzostwa kierowców przez Paula Greima, Benefactor FRD ogłosił swoją decyzję o wycofaniu się z dalszej rywalizacji w sezonie F2 USA. Zespół zdecydował się na sprzedanie swojej działalności zespołowi Scuderria Grotti na nadchodzący sezon. To zakończenie stanowi zaskakujący zwrot wydarzeń, szczególnie po osiągnięciu sukcesów indywidualnych przez swoich kierowców. Teraz pozostaje obserwować, jak Grotti podejmie wyzwanie kontynuowania tradycji Benefactora FRD w kolejnych sezonach. [*]
     
     
    ~ Paul Greim : 
    Będę oszczędny w słowa, jestem bardzo wdzięczny zespołowi za wspieranie mnie w drodze po mistrzostwo. Prowadziłem zdrową rywalizację z Colinem i Sebastianem. To najważniejszy sezon mojego życia, nigdy go nie zapomnę!
     

    Sprunk Racing Team, początkowo znajdujący się w trudnej sytuacji, zdołał się odbić od dna sezonu, osiągając znaczne postępy pod wskazówkami Maximiliana MacNaira. Zmiany techniczne wprowadzone w trakcie sezonu znacząco poprawiły ich wyniki, umożliwiając im nawet zdobywanie miejsc na podium. W efekcie tego zespół Sprunk zdołał zakończyć sezon na wysokim miejscu, wyprzedzając C.B Racing Division i kończąc jako trzeci w klasyfikacji generalnej. Po padoku jednak krążą plotki jakoby Sprunk miał zastąpić Hagena nowym kierowcą.

    ~ Maximilian MacNair : 
    Zakończyliśmy emocjonujący sezon w Formule 2 i chyba nie będzie przesadą jeśli powiem, że dla fanów Sprunka był to istny rollercoaster. Problemy z menadżerem teamu, kłopoty z bolidami, w tym przez resztę sezonu z bolidem Andre - a przynajmniej on tak twierdzi. Udało mi się jednak osiągnąć całkiem wysoki wynik, bo aż czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej kierowców. Nasz zespół też zabrnął daleko i osiągnął trzecie miejsce. Mam nadzieję, że przyszły sezon okaże się dużo lepszy, a ja mogę swoich fanów zapewnić, że będę walczył o najlepsze wyniki i mistrzostwo!
     
    Sezon dla C.B Racing Division okazał się trudny z powodu dyscyplinarnego wykluczenia Luigiego Fumagaliego oraz tragicznego wypadku Demariego Latte. Obydwie sytuacje skumulowane doprowadziły do utraty dwóch kluczowych postaci w zespole, co znacząco wpłynęło na wyniki i morale drużyny. Starania w utrzymaniu się na torze były widoczne, ale brak doświadczonego lidera zaznaczył się w rezultatach. W efekcie C.B Racing Division musi teraz przejść przez okres przebudowy, aby odzyskać swoją konkurencyjność w przyszłych sezonach.
     
    ~

     
     
     


    Junk Racing mierzył się z wyzwaniami w tym sezonie. Pomimo starań kierowców, zespół nie osiągnął oczekiwanych rezultatów. Mimo to warto zauważyć, że nowy zespół wkroczył na tory rywalizacji z determinacją i ambicją. Wyższe cele i poprawki w strategii będą kluczowe, aby w przyszłości odnieść sukces w pełniejszym wymiarze. Sezon ten może być dla nich cennym doświadczeniem, z którego będą mogli wyciągnąć nauki i dążyć do poprawy w kolejnych latach. Wraz z końcem tego sezonu z zespołu odchodzi Enrique Guajardo, twarz zespołu i jego główny kierowca
    ~
     
  8. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Mefiś w [Spółka] RON OIL   
    * Le Lapidaire* 
    ** RON OIL we współpracy z renomowaną marką Premium wypuściło wspólną serię zegarków, w ramach colabo powstały dwie wersje zegarka. Limitowane sztuki w standardzie wysoko ponadpodstawowym, oraz zwyczajna choć także luksusowa**

    ** W ramach akcji reklamowej współpracy zorganizowano spora sesję fotograficzną, jej efekty można podziwiać na plakatach każdej stacji w mieście przez cały listopad **
    **Sam CEO spółki. Dylan Greene, jego zastępca Jenkins O'Moore jak i Ambasadorzy, Max Rodriguez i Sebastian Van Der Vel są widywani w zegarkach Le Lapidaire **
    ** Do samych zegarków dodawano również gratis, damskie kolczyki w kształcie opony i lisa będącego maskotką jak i logo RON OIL. **
     
    - https://imgur.com/a/FEWV1uT + https://imgur.com/a/nzw2aO4
     


    ** Współpraca z Green Energy  **
    **Głównym przedmiotem współpracy jest produkcja nowoczesnych ładowarek dla pojazdów elektrycznych na stacjach  RON OIL'**
    ** RON OIL chce trafić do klientów z pojazdami elektrycznymi, jako pierwsi wprowadzają nowe, superszybkie ładowarki zasilane energią odnawialną ** 

    ** Dodatkowo, spółka na dachu swojego głównego wieżowca spółka ustawiła 15 paneli fotowoltaicznych. Tym samym pokazuje że ekologia i energia odnawialna to nie tylko wymóg dla zwyczajnych ludzi, również 'Elit' i korporacji **
     

    ** Produkcja narzędzi oraz hurtownia **
    **Spółka petrochemiczna RON OIL w ciągu ostatnich dni zdołała uzyskać wszelkie zgody oraz certyfikaty upoważniające ją do produkcji oraz dystrybucji własnych dóbr w postaci sprzętu dostosowanego do wszelkich prac zmechanizowanych, począwszy od elektronarzędzi, a kończący na specjalistycznym sprzęcie diagnostycznym.**

    **Dostosowano budynki spółki do produkcji sprzętu, wybrano i odnowiono jedną z hal do zostania Hurtownią**
     


     ** Akcja Promocyjna oraz dominacja zespołu RON'a w WRC **
    **Przedświąteczne promocje RON OIL we współpracy z popularnym kierowcą wyścigowym - Sebastianem Van Der Velem **
    **Na każdej stacji wiszą plakaty, a pracownicy stacji informują klientów o promocji. Tym samym liczba pobierających Apkę znacznie rośnie**
    **Drugi Ambasador RON OIL, odnosi sukcesy w rajdach WRC będąc liderem stawki. Jednak Sebastian ( Również kierowca zespołu RON OIL tak jak Rodriguez ) depcze mu po piętach!**
     
     
     
     
     
    Podsumowanie wydatków spółki - 375.000.00 USD  
     
  9. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Zugi w [Projekt IC] FIA Formula 2 Series   
    Michigan Grand rapids - 30.10.2023 r.
    **Kolejny dzień, kolejny wyścig. Tym razem kierowcy Formuly 2 znaleźli się na torze w Michigan, zapewne jesteście ciekawi jak sobie poradzili... Był to zaskakująco żywy oraz energiczny wyścig nawet dla widzów zza ekranów, a nawet i otarł się o scenę grozy. Tym razem swoją obecnością zaszczyciły nas PRAWIE każda drużyna w tegorocznym sezonie, niestety nie każdy zdołał ukończyć go o własnych siłach.**

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Przebieg wydarzeń z toru:

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Zane Chamberlain - nowy nabytek C.B Racing Division jakim jest Zane wykazał tego dnia najwyższy poziom zaangażowania oraz samozaparcia w trakcie wyścigu. Rozpoczął on z drugiej pozycji, jednakże momentalnie wdał się w bój między dwoma innymi kierowcami - Colinem Shadow'em, który prowadził całą stawkę oraz Paulem Greim'em, ten zaś znajdował się centralnie za nim. Mimo to nie zdołał utrzymać swojej pozycji spadając na szary koniec szyku... Jednakże nie dawał za wygraną, powrócił do łask nadrabiając straconą pozycję w siedmiu najbliższych okrążeniach, na jego szczęście dzięki czerwonej fladze miał szansę nadgonić resztę stawki naruszając przy tym kilkukrotnie limit toru - niestety Max Rodriguez, który był prowokatorem do wywieszenia flagi nie mógł być tego samego zdania. Finalnie zajął trzecie miejsce.

    Xavier Perreira - był on wręcz, że przeciwieństwem Zane'a, radził on sobie miernie przekraczając przy tym nagminnie limit toru po którym poruszał się każdy z uczęstników. Fani C.B Racing Division mogli mocno zawieźć się na ich jednym z kierowców, na szczęście mógł on chociaż wskoczyć w cień kumpla z drużyny by choć na chwilę oderwaną od niego krytyczne spojrzenia. Ukończył on swój wyścig jako P6, jedną pozycje przed Maxem Rodriguezem tylko i wyłącznie przez pryzmat tego, że ten doświadczył dotkliwego karambolu w pierwszych dwudziestu okrążeniach. Sam Xavier był grubo zawiedziony swoimi poczynaniami, nie był nastawiony na przegraną, a skończył na szarym końcu.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Sebastian van der Vel - nie będzie to niczym zaskakującym bądź dziwnym jeżeli zacznę zdanie od faktu iż jeden z czołowych kierowców Progen F2+ ruszył z pozycji startowej. Kwalifikacje przed wyścigiem w jego przypadku można uznać, że fenomenalne, żaden z kierowców nie potrafił  choćby zbliżyć się do jego czasu, ale czy tak szybki przejazd przełożył się na faktyczny wyścig? Śmiałbym powiedzieć, że... Połowicznie musiało mieć to wpływ na jego tor jazdy, jednakże prawda jest nieco inna. Jego sytuacja jest dość podobna do Zane'a z C.B Racing Division, również ruszył pełny nadziei, lecz po chwili utracił swoją pozycje na rzecz dwóch innych kierowców, również starał się nadgonić stawkę, jednakże... Skończył na samym końcu stawki, spowodował to niechciany PIT od strony Maxa Rodrigueza. Nie był to jednak koniec wyścigu dla Sebastiana, natychmiastowo nadgonił stawkę wzbijając się na wysokość P4. Tak też zdołał ukończyć wyścig, jako czwarta pozycja.

    Colin Shadow - kolejny świetny kierowca spod szyldu Progen F2+, zaczynał on z trzeciej pozycji, a zakończył jako... Pierwszy - Colin od zawsze pokazywał klasę na torze, lecz też nie jest idealny. Przekraczał on nagminnie limity toru, lecz na jego nieszczęście reszta stawki biła go w tym na głowę, dzięki czemu w głównym rozrachunku nie utracił pozycji. Colin Shadow mimo wielkiego sukcesu nie miał zbyt ciekawych momentów w trakcie swojego wyścigu.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Andre Hagen - nie zdołał on wystąpić w ostatnim wyścigu, a co lepsze, opuścił on szeregi Sprunk Racing Team w trybie natychmiastowym, wśród ludzi zaczął tworzyć się szum, mimo iż Sprunk nigdy nie był postrzegany za konkurencje dla reszty kierowców, nagłe zniknięcie Andre spowodowało nagły przyrost zainteresowania zespołem. Jak widać, ludzie uwielbiają niewyjaśnione historię, lecz i te w końcu muszą znaleźć ujście, swój koniec. Sam Hagen pojawił się w mediach wraz z krótkim filmem na drugi dzień od wybuchnięcia "śledztwa" - opowiedział on w skrócie, że obecnie jest w żałobie, opłakuje zmarłego ojca, który był dla niego autorytetem. Zespół zadecydował jedynie aby złożoną kondolencje dla kierowcy Sprunka, przeszedł on chwilową na nieplanowany urlop od dalszych wybryków na torze.

    Maximilian MacNair - cóż... O tym kierowcy możemy powiedzieć niewiele, prawie że nic. Oczywiście wystąpił on w wyścigu, z szóstej pozycji, oraz starał się nadganiać za resztą stawki, jednakże ledwo nadążał za resztą kierowców, większość wyścigu zajmował końcowe pozycje co nie wpłynęło jakoś dobrze na morale drużyny. Dodatkowo odejście Hagena mogło być ciężkie dla samego Maximiliana, łatwo było można zauważyć, że zżyli się z sobą - byli dla siebie wsparciem mimo wielu porażek. 
    Kierowca dopiero pod koniec postanowił dać z siebie 101% - ukończył wyścig finalnie na piątej pozycji wymijając przy tym kierowcę świeżego zespołu, Junk Formula 2.
    Kierowca jednak nie rozpaczał nad wynikiem, był przejęty kompletnie czymś innym.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Paul Greim - Niemiecki kierowca uwielbiany przez wielu fanatyków FIA, ponownie ukazał się na torze oraz wielkich ekranach naszych telewizorów. Pokazał nam on ducha rywalizacji oraz... Idealny przykład jak należy lekceważyć limity toru! Wyruszył on z piątej pozycji, tym samym natychmiastowo nadrobił pozycję wskakując początkowo na trzecią pozycje, rywalizował przy tym z Colinem Shadow'em oraz Maxem Rodriguezem finalnie pozostawiając Maxa za skrzydłem swojego bolidu, dalej jednak konkurował z kierowcą Progena - prowadzenie udało mu się zdobyć dopiero w 14'stym okrążeniu, walczył on zawzięcie z każdym z kierowców, który choćby zbliżył się do jego tylnej osi - nie dawał za wygraną, można nawet pokusić się o stwierdzenie, że był wstanie popełnić zbrodnie by wygrać ten wyścig. Na całe szczęście odpuścił ten plan, ponieważ prześcigający go bolid centralnie przed linią mety zdołał ocaleć... Zajął niestety przez to drugie miejsce, był jednak idealnym promotorem na podium.

    Max Rodriguez - jak zwykle, agresywność to jego znak rozpoznawczy. Tego wyścigu jednak przedobrzył, będąc w pogoni za wygraną, powitał się z bandą. Wypadł on z toru, bolid wręcz że podskoczył z wrażenia lądując centralnie na bandzie - ogłoszoną pierwszą i ostatnią czerwoną flagę. Rodriguez nie wziął udziału w dalszym wyścigu jednakże nie wyglądał na mocno poturbowanego - raczej ta sytuacja go rozśmieszyła niżeli spowodowała jakikolwiek lęk w jego osobie. Ostatecznie skończył jako DNF.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    ^Coming soon^

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Tabela wyników:


     
     
  10. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez quatre cent sept w [GRA/Graba] Komandor Tarkin   
    Link do Twojego konta globalnego: https://forum.v-rp.pl/profile/2568-komandor-tarkin/
    Nazwa postaci na którą nałożono karę: Enrique Carrera
    Rodzaj kary: (AJ/blokada/ban, itp.) Blokada postaci
    Powód nałożenia kary:
      Niepoprawna kreacja postaci cywila, nijaczenie charakteru.
    Członek ekipy nakładający karę: Graba
    Wyjaśnienie sytuacji: No cóż, dziwna sytuacja. Chodzi o całokształt gry, nie wiem, co Graba zauważył nie tak - ja tego nie zauwazyłem, od POCZATKU postaci (2021 rok, mamy 2023) trzymam się jednego ciągu niezmiennego. Ciągle było grane jedno i to samo. Tymczasem dzisiejsza akcja według junior gamemastera przelała wszelka szalę goryczy (jak to ujął - badał to jeszcze zanim nie był w ekipie, mniejsza) - dlatego chciałęm apelować od w/w kary gdyż ja i wielu innych uważa, że jest niesłuszna. Po blokadzie dostałem informacje po tym, że powinienem apelować, tak tez robię.
    Niektórzy mówią "Carrera był wszystkim" - ale nie mogą tego uargumentować (niektórzy mówią: Strzelał z helikoptera do ludzi - WTF, miał wojskowy pojazd - Zhaba, która dostępna na rynku cywilnym) - byłeś w GOV rządziłeś miastem. No tak, był epizod w GOV, gdzie wszystko było rozgrywane IC i WSZYSTKO miało płaszczyznę IC - nie traktowałem tego jako zarobek, z GOV dostałem okrągłe 0$ - nawet pejdeja nie poprosiłem, narracyjnie szedł na potrzebujących - tutaj można zawołać Garretta)
     
    Na tej postaci aktywnie prowadzę od ponad TRZECH lat projekt (z krótką przerwą) - robię mase eventow dla graczy min. na Paradise Island, z których nie mam zadnych profitow, wszystko bylo robione OD GRACZY-DLA GRACZY. Dodatkowo jako jedyny trzymałem sekcję lotniczą od dawien dawna w ryzach, poprawiajac "wspaniałe" FAA, które zepsuło calkowicie sektor, zacząlem go poprawiać i wszystko jest na dobrej drodze.
     
    Jedyne do czego moge się przyczepić, to to, że pomyliłem ZAMASKOWANEGO uzbrojonego napastnika z zamaskowanym uzbrojonym napastnikiem, który miał wyjęty telefon.
    Ewentualne screeny/świadkowie: brak
  11. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Mefiś w [Spółka] RON OIL   
    * Kontrakty Ambasadorskie *
    **Spółka RON OIL Podpisała kontrakty z popularnymi kierowcami ligi FIA FORMULA 2 USA, Sebastian'em Van Der Vel oraz Max'em Rodriguez**
    **Kierowcy zostali również zakontraktowani do prowadzenia nowoczesnych - wodorowych pojazdów ligi WRC**
    ( więcej o pojazdach wodorowych w następnym punkcie ) 
     
    * Technologia WODOROWA * 
    **RON OIL podpisał obszerny kontrakt z molochem jakim bez wątpienia jest *VAPID*. Spółka wspólnie z Vapid opracowuje technologię która ma zastąpić elektryki. **
    **Kluczowym ruchem współpracy jest start pojazdów Wodorowych sponsorowanych przez RON RACING POINT w oficjalnej lidze FIA WRC **
     
    * Sukcesy motorsportowe* 
    **RON RACING POINT bez wątpienia dominuje ligę w pojazdach napędzanych wodorem.**

    **RON RACING POINT zajmuje szczyt tabeli zajmując 100% pierwszych pozycji**
    ** Max Rodriguez, kierowca RON OIL'a zajął drugą pozycje w ostatnim wyścigu FIA Formula 2, po tym jak prowadził go przez większość wyścigu **
    **Max otrzymał również najlepszą notę od sędziów uzyskując najlepszy wynik w konkurencji - FAIR PLAY**
     
    * Kontrakt z Grouppe Sechs *
    **Pojazdy Grouppe Sechs oznakowane są logotypami RON OIL, umowa podpisana między spółką a firmą dotyczy zakupu paliwa po niższych cenach, z ominięciem większości opłat za które w zwyczajnym przypadku ponieśliby koszta tankując na stacjach**
     
    * Goldman's Brand *
    ** RON OIL rozszerzyło współpracę z Goldman's Brand! Od dziś w ofercie stacji będzie można spotkać również nowy produkt kofeinowy Jumpstart**
     

     
    * Murrieta - przejęcie *
    **RON OIL zakończył przejmowanie Murrietta, tym samym spółka przejęła cały terminal portowy, dwa zbiorniki oraz rafinerie na wzgórzach w okolicach miasta. ** 
     


    * Kosztorys *
     
     
     
  12. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Sebek3335 w Sebastian van der Vel   
    Aktualizacja


    Sebastian van der Vel, kierowca Progen Formula 2 Racing Team, utrzymuje swoją postawę niezmienioną od zakończenia wakacyjnej przerwy w sezonie. Przez niemal dwa miesiące utrzymuje ciszę w swoich mediach, co budzi ciekawość jego fanów i obserwatorów. Jego obecność w sieci ogranicza się głównie do zdjęć, które jego fani publikują, starając się zdobyć fotografie ze swoim ulubionym kierowcą stawki. Każde ze zdjęć jakie pojawiło się w mediach, ogranicza się do okolic siedziby Progen. To jasny sygnał, że van der Vel spędza większość swojego prywatnego czasu właśnie tam.

    W międzyczasie uwaga widzów motorsportu od trzech wyścigów Grand Prix skierowana jest na drugiego kierowcę zespołu, Colina, który zdaje się cieszyć większym wsparciem w zespole niż Sebastian. Colin imponuje również lepszymi wynikami w kwalifikacjach do Grand Prix Puerto Rico, osiągając okrążenie pomiarowe o pięćdziesiąt osiem setnych szybsze niż van der Vel. Niemniej jednak, mimo tych trudności, Sebastian van der Vel od samego początku decydującego wyścigu w Puerto Rico wdarł się na początek stawki, utrzymując się niemal cały czas na szczycie tabeli naprzemiennie wymieniając się pozycjami z Paulem Greimem i Maxem MacNairem. Ostatnie niefortunne decyzje w zespole nie miały wpływu na jego wynik w tym wyścigu, a Holender mógł wreszcie przejechać Grand Prix bez bólu serca i konfliktów w drużynie.

    Ostatnie słowa Sebastiana w wywiadach, w których deklaruje, że nie ma zamiaru zmieniać zespołu i zamierza pozostać lojalny wobec Progen Formula 2 Racing Team po zakończeniu obecnej umowy, mogą być sygnałem, że konflikt w drużynie zostaje zażegnany na drodze ugody. Wskazuje na to pozycja Sebastiana na samym wyścigu, bowiem skończył on go na pierwszym miejscu.

  13. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Sebek3335 w Sebastian van der Vel   
    Aktualizacja


    Sebastian van der Vel zachowuje swoją postawę niezmienioną od zakończenia wakacyjnej przerwy w sezonie. Przez niemal trzy długie miesiące utrzymuje w tajemnicy swoje życie osobiste i sportowe osiągnięcia. To skutkuje narastającym zainteresowaniem zarówno jego oddanych fanów, jak i zaciekawionych obserwatorów. Brak aktywności online kierowcy stanowi tajemniczy atrybut jego osobowości, budząc spekulacje i spekulantów. W mediach społecznościowych pojawiają się jedynie zdjęcia opublikowane przez jego oddanych fanów, którzy starają się uwiecznić chwilę ze swoim ulubionym kierowcą, zwłaszcza w okolicach siedziby zespołu Progen. Te fotografie stanowią jasny sygnał, że van der Vel poświęca większość swojego prywatnego czasu własnej drużynie i przypuszczalnie intensywnemu treningowi. Jednak w międzyczasie pojawiła się także informacja o nawiązaniu współpracy kierowcy z firmą McGuire And Foster LC. Ten krok stanowi istotne wydarzenie, sugerując możliwe rozszerzenie jego działań poza torami wyścigowymi. Co więcej, w sieci krąży informacja o stworzeniu przez tę spółkę i samego Sebastiana wspólnej serii alkoholu. To może być fascynujący rozwój w karierze kierowcy, otwierając nowe możliwości poza sportem motorowym. Te wydarzenia jednocześnie utrzymują tajemnicę wokół Sebastiana van der Vela i pozostawiają otwarte pytania dotyczące jego przyszłości i planów zawodowych.

    Podczas Grand Prix Salt Lake, które miało miejsce 30 września 2023 roku, Sebastian van der Vel zaskoczył swoich kibiców i rywali, gdy dopiero pod koniec samego wyścigu zademonstrował swoje prawdziwe umiejętności. Pomimo trudnego startu, udało mu się przełamać przeciwności losu i osiągnąć trzecie miejsce na mecie. Jednakże, choć jego jazda była pełna determinacji i zaangażowania, niestety przez jego własne błędy przekreślił swoją pozycję.  Zgodnie z decyzją sędziów, van der Vel został ukarany i zmuszony do spadku o dwie pozycje w klasyfikacji końcowej wyścigu. To oznaczało, że choć na ostatnim okrążeniu ukończył je na trzeciej pozycji, ostatecznie znalazł się na piątym miejscu w tabeli wyników. Było to z pewnością rozczarowanie dla niego i jego zespołu.

    Po wydarzeniach w Formule Dwa, nadszedł czas, aby skierować uwagę na Sebastiana van der Vela i jego ostatnie osiągnięcia w świecie rajdów WRC. Kierowca ten, reprezentujący zespół Ron Oil, zaprezentował swoje wszechstronne umiejętności nie tylko na torze, ale również na trudnych traktach szutrowych. W pierwszym z trzech wyścigów WRC, w których brał udział, Sebastian osiągnął doskonałe rezultaty, dojeżdżając do mety na pozycji pierwszej. To wyraźnie dowodzi jego zdolności i zaangażowania w rywalizację. Kolejny rajd również przyniósł mu imponujący wynik, gdy zajął drugie miejsce. To dowodzi, że van der Vel ma nie tylko szybkość, ale i konsekwencję w swoim podejściu do zawodów. W trzecim wyścigu WRC Sebastian van der Vel zajął trzecie miejsce, kontynuując serię solidnych występów. To świadczy o jego wytrwałości i zdolności do utrzymania konkurencyjności na różnorodnych trasach rajdowych. To wydajne osiągnięcia, które podkreślają determinację Sebastiana do pokazania się z jak najlepszej strony. 

    Warto nadmienić, że jego sukcesy w rajdach WRC mogą stanowić zachętę dla jego fanów i dowodzą, że Sebastian van der Vel jest wszechstronnym kierowcą, gotowym do rywalizacji w różnych dyscyplinach sportów motorowych.
  14. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Zugi w [Projekt IC] FIA Formula 2 Series   
    Salt Lake City Grand Prix - 30.09.2023 r.
    **Kolejny tydzień, kolejny wyścig! Tym razem widzimy się w słonecznym Salt Lake z naszymi ulubieńcami - klasycznie mogliśmy ujrzeć zespół Sprunk Racing Team, Progen F2+ oraz Benefactor FRD. Niestety, ale z niewiadomych przyczyn kierowcy C.B Racing Division nie zjawili się na torze... Czyżby był to znak, że zespół już dawno się rozpadł, a fani czekają na oficjalną zapowiedź od dyrektora generalnego? Tego jeszcze nie wiemy, ale widzowie snują swoje teorie - niektórzy poprawne, zaś drudzy zbyt błędne.**


    Przebieg wydarzeń z toru:

    Xavier Perreira: Ponownie nie zjawił się na wyścigu, tym razem na Salt City Grand Prix - nie znamy jednak powodu tej nieobecności. Dyrektor zespołu również wydaje się jakby zatajał tę informacje. Czy to już koniec C.B Racing Division? A może zapowiedź odrodzenia zespołu? Na pewno nie dowiemy się tego w najbliższych dniach, lecz radzimy zainteresować się tym tematem. Fani zespołu pozostawionego przez Demariego Latte muszą być okropnie zawiedzeni nieodpowiednim podejściem obecnej kadry zespołu.

    Leandre Kendrick: Co gorsza, nie mamy również żadnych informacji na temat stanu Leandre. To uświęca fanów jak i inwestorów, że czas najwyższy wycofać się od tego zespołu jak najszybciej, ponieważ ostatnimi czasy zamiast dostarczać prawdziwego ducha walki, pokazują jedynie jak NIE poruszać się w świetle motosportu. Spekulacje są niezmienne, odejście znanego kierowcy jak i celebryty, Demariego Latte, było krytycznym ciosem dla całego zarządu Cerbeza Barracho. Jak łatwo się można domyślić, ich morale spadły poniżej ustalonej poprzeczki. 


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Paul Greim: Wyścig dla kierowcy tego dnia był naprawdę jednym z ekstremalnie niebezpiecznych. Zdołał on podczas swojej gonitwy zderzyć się z bolidem kierowcy Progen F2+, co poskutkowało... Zyskaniem pozycji, co jest naprawdę zadziwiające. Niestety jednak Greim miał spore problemy z innymi kierowcami, ciągła gonitwa o pozycje utwierdziła widzów w przekonaniu, że był to wyjątkowo zatarta linia między rywalizacją, a obsesyjną chęcią wygrania. Bolid Paula w całym wyścigu mocno na tym ucierpiał, a najbardziej podwieszenie z racji na sporo ilość wyskoków na jednym odcinku trasy, do naszych uszu doszły nawet spekulacje o nieodpowiednim wyważeniu pojazdów Benefactor FRD. Co jednak warto podkreślić to fakt iż kierowca potrafił zachować zimną krew w całym wyścigu - moment zrównania się trzech bolidów jednocześnie jasno na to wskazywał. Zajął on finalnie trzecią pozycje wchodząc na podium stawki.

    Max Rodriguez: Drugi kierowca Benefactor FRD, Max Rodriguez, znany również jako "Dominator" pokazał pazur w całej gonitwie, nie dał za wygraną będąc równie dobrze nastawiony na wygraną co jego przyjaciel z drużyny, Paul Greim. Wyruszył z pozycji prowadzącego, ale już w pierwszych okrążeniach nie miał łatwo - na jego skrzydle siedział Colin shadow, kierowca spod ramienia Progen F2+. Nie odpuszczał go przez większość okrążeń ani na krok, walczyli oni łeb w łeb chcąc pokazać kto tak naprawdę zasługuje na miejsce pioniera. Niestety podczas trwania wyścigu popełnił on tragiczną pomyłkę lądując na krótko chwilę na krawędzi toru - wyścigu jednak nie wstrzymano, a Max stracił trzy pozycje. Nastąpił jednak przełom, Rodriguez jest świecie przekonany do tego aby nigdy się nie poddawać i to właśnie ta sprawa była jego kluczem do wygranej - koniec końców również zdołał uszkodzić swój bolid (najbardziej zawieszenie) przez wiele skoków na wygórzałym torze, wyścig ukończył jako P2.


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Sebastian van der Vel: Według niektórych, trudno jest określić Sebastiana jednym, zsumowanym zdaniem, potrafi on zmienić swój styl jazdy, wypowiedzi, zarządzania, a tym bardziej naturalne zachowania z wyścigu na wyścig. Nie mniej jednak wyścig z dnia 30.09 uświadomił większość fanów w przekonaniu, że limity torów dla poniektórych nie istnieją - Sebastian zdążył złamać limit aż dwadzieścia trzy razy co spowodowało sporymi karami na wyścigu oraz poza nim, między innymi przez właśnie owe wykroczenia spadł w  tabeli o kilka pozycji. Powracając jednak do przebiegu wyścigu możemy zauważyć, że mimo niezbyt fair-play jazdy radził on sobie znakomicie, ale... Zawsze jest jakieś "ale" - zmagał się niemiłosiernie przez spory kawałek czasu z kierowcami Benefactor FRD jak i Sprunk Racing Team. Zdołał on w trakcie wyścigu zderzyć się z kierowcą Benefactor FRD, jednakże była to na tyle mała kolizja, że nie ogłoszono żadnej flagi - van der Vel zakończył te starcie zaliczając niewielkiego spina. Dopiero pod koniec pokazał prawdziwy pazur zaczynając agresywniejszy styl jazdy, uplasował się dzięki temu na trzeciej pozycji, jednakże nie na długo... Za pośrednictwem kar spadł o dwie pozycje w dół - zajął P5. Bolid był w idealnym stanie.

    Colin Shadow: Rozpoczął on swój wyścig z pozycji P2 - zaraz to za Maxem Rodriguezem, największym rywalem w tutejszym wyścigu. Mimo wielkich komplikacji, a nawet i czerwonej flagi z jego powodu (wypadek podczas wyścigu, zdołał pojechać dalej) pokazał kto tak naprawdę jest prawdziwym mistrzem formuły. Zmagał się on raz za razem z kierowcami Benefactora jak i Sprunka, jednakże nigdy nie oddawał za wygraną - walczył do końca i słusznie. Był to jego jedyny poważniejszy incydent pomijając wszelkie przekroczone ograniczenia toru co również odbiło się na wyniku, niekoniecznie pozycyjnym. Reszta wyścigu w jego wykonaniu był spokojny, a ten dzięki zapartości zajął najważniejszą pozycje - P1. 


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Andre Hagen: Wyścig w jego wykonaniu był... Cóż - tragiczny. Popełnił on zdecydowanie zbyt wiele błędów i jeszcze więcej złych decyzji. Wahał się on podczas tego wyścigu - wyglądało to tak jakby bał się możliwości własnego bolidu... Zbyt częste przyhamowania, oddawanie pozycji mimo, że nie miało to najmniejszego sensu bądź widoczna rezygnacja wyścigiem skłoniła oglądaczy Sprunk Racing Team do dywagacji na temat jednego z kierowców. Tworzą się między nimi teorię mówiące o tym jakoby w prywatnym życiu Andre doszło do tragedii - FiA nie udziela żadnych informacji, tak samo jak sam kierowca, który w mediach pokazuje się rzadziej niż nastolatka na insta-stories... Nie mniej jednak mimo nad wymiar ostrożnej jazdy, która względem reszty bolidów tworzyła o wiele większe ryzyko wypadku, Andre nie zawiódł i zniszczył doszczętnie swój bolid - gratulujemy i współczujemy jednocześnie. Miejmy nadzieję, że sytuacja ta nie wynika z tragicznej sytuacji w rodzinie kierowcy, a wyniki ulegną poprawie.

    Max MacNair: Schodząc z tematu nieszczęsnej próby Andre przejdźmy do czegoś przyjemniejszego. Drugiego kierowcy Sprunk Racing Team, rozpoczął on swój rajd z pozycji piątej oraz już na samym początku wykorzystał przewagę nad kierowcą Benefactor FRD - nie mniej jednak dobra passa skończyła się szybciej niż moglibyśmy się tego spodziewać, został on zdominowany przez Sebastiana van der Vela. Reszta wyścigu w wykonaniu Maxa było niezmiernie czysto poprowadzona, a ten wylądował na czwartej pozycji w całej stawce. Gratulujemy oraz życzymy dalszych sukcesów, Maximilianie - Sprunk jest z Ciebie dumny.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Podsumowanie:
    **Wyścig ten był naprawdę ekscytujący, przyprawił on wiele emocji począwszy od śmiechu aż po strach i grozę. Nie mniej jednak nie jest to jedyny tak szalony tor w historii sezonu. Warto również podkreślić ilość incydentów w całym wyścigu - wywołały one aż trzy czerwone flagi oraz jedną żółtą. To pokazuje, że wyścigi formuły czy to pierwszej, drugiej czy trzeciej zawsze ciągną za sobą żniwiarza z kosą. Federacja FiA jest równie zadowolona z obecnego wyścigu (pomijając kilka wyjątków) co fajni naszego widowiska.**

    Tabelka:

     
     
  15. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Zugi w FiA - WORLD RALLY CHAMPIONSHIP   
    02.10.2023 - FIA World Rally.
    **Dnia drugiego października tego roku odbył się kolejny rajd WRC, lecz tym razem nie jest to zwykły wyścig - wyróżnia go fakt tego iż wzięli w nim udział kierowcy Formula 2 pod sztandarami lokalnych, stanowych oraz światowych spółek/korporacji/biznesów. Wyróżnić można było takie przedsiębiorstwa jak: RON OIL, McGuire and Foster Limited Company, GLOBE OIL, Bean Machine. **

    Przebieg wydarzeń - McGuire and Foster Limited Company:
    **Pierwsi kierowcy w tegorocznym WRC wystartowali spod ramienia spółki McGuire and Foster Limited - za kierownicą oraz stanowisku pilota mogliśmy ujrzeć Maxa MacNaira Colina Shadowa. Jednakże przeskok z jednej formy wyścigów na drugą, kompletnie nie będąco w ich stylu nie była im na rękę, największym problemem w ich zespole była fatalna komunikacja na poziomie kierowca-pilot. Sprawiało to wiele niedociągnięć oraz budziło niepewność w prowadzącym MacNair'rze, dodatkowo popełnił wiele błędów podczas jazdy - najbardziej w oczy rzucała się 90'stka w wykonaniu kierowcy. Shadow na całe szczęście poprawił, choć nieznacznie, wynik całej stawki - popełnił o wiele mniej błędów jednakże zdołał on zderzyć się z zaporą psując swój dotychczasowy wynik - finalnie ukończyli wyścig w 4:36.344 (M.MacNair) oraz 04:12.589 (C.Shadow).**

    Przebieg wydarzeń - RON OIL:
    **Drugim zespołem występującym w tegorocznym WRC okazał się RON OIL mający w swoim zespole Sebastiana van der Vel'a oraz Maxa Rodriguez'a. Wykazali się oni o wiele lepiej względem swoich poprzedników, popełnili znacząco o wiele mniej błędów tym samym ustalając swój rekordowy czas nad wynikami McGuire and Foster. Pierwszy z kierowców, czyli Sebastian van der Vel wykonał perfekcyjny przejazd potykając się jedynie z małym problemem na zaporze - otarł się o nią bokiem, jednakże nie przeszkodziło to w żaden sposób kierowcy w pobiciu rekordu.  Drugi z kierowców, czyli Max nie to, że nie zważał na limity swoich ambicji jak i możliwości pojazdu ukończył pogoń bezbłędnie, lecz z niezauważalnie gorszym czasem od "wspólnika" z drużyny. Obaj ukończyli wyścig w 04:01.140 (M.Rodriguez) oraz 04:00.561 (S.van der Vel).**

    Przebieg wydarzeń - GLOBE OIL:
    **Trzecim i tym samym przedostatnim zespołem był GLOBE OIL mający w swoich szeregach Andre Hagen'a oraz Maxa Coffey'a, lecz nie zadbali o najlepsze czasy w całej stawce - choć nie można im odmówić charakteru na torze, obaj dali z siebie wszystko mimo warunków do których na co dzień nie są przyzwyczajani. Kierowcy popełnili kilka znaczących błędów, choć nie aż tak gryzących w oczy jak na ich pierwszy raz na torze. Andre Hagen przez pierwszą strefę wpadł dwukrotnie w spin, później zaś utracił maskę pojazdu przy farmach w okolicach Doliny Senora. Drugi z kierowców zaś popełnił znacząco mniej błędów, nieliczne otarcia oraz podbitki na torze są spotykane na każdym wyścigu tak więc nikogo to nie zaskoczyło. Obaj kierowcy skończyli wyścig z czasami 4:26.021 (M.Coffey) oraz 4:20.113 (A.Hagen).**

    Przebieg wydarzeń - Bean Machine:
    **Ostatni oraz zamykający całe wydarzenie wyścig wykonali kierowcy spod szyldu Bean Machine - posiadali oni w swoim składzie Paula Greim'a oraz Xaviera Perreira. Trudno jednak określić ich wyścig na tyle ekscytującym co reszty występujących zespołów - jeden z kierowców ustanowił wynik 04:22.456 (X.Perreira) zaś drugi niestety nie zdołał dojechać przez wypadek popełniony w drodze. Paul mimo prowadzenia w Fia Formula 2 USA nie zapanował nad pojazdem, wchodząc w zakręt stracił panowanie i skosił drewniany płot, kierowca oraz pilot nie ponieśli znacznych poważniejszych obrażeń. Na całe szczęście ostało się na kilku obiciach i siniakach.
    Paul przez całą trasę jechał agresywnie, nie raz przelatując wyskoki za daleko, uderzając zderzakiem z impetem w drogę. Mimo dobrego tempa nie dojechał jednak do końca trasy finalnie lądując na poboczu obrócony dachem w rowie**

    Tabelka z wynikami:

  16. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Mefiś w FiA - WORLD RALLY CHAMPIONSHIP   
    FiA -  WORLD RALLY CHAMPIONSHIP
    FiA - WORLD RALLY CHAMPIONSHIP to elitarne wydarzenie w świecie rajdów, które wyrosło z inicjatyw związków motosportowych na całym świecie oraz ścisłej współpracy z podmiotami FiA. Liga ta to prawdziwa uczta dla fanów rajdów, łącząca w sobie rywalizację na najwyższym poziomie z wyjątkowym duchem sportu.
    Trasy i Rajdy
    WRC to seria rajdów, które rozgrywają się na różnorodnych nawierzchniach i w różnych warunkach. Kierowcy muszą stawić czoła zarówno śnieżnym trasom, jak i wyboistym, kamienistym drogom. Każdy rajd stanowi niepowtarzalne wyzwanie.
     
    Zespoły i Kierowcy
    WRC przyciąga najwybitniejsze zespoły i kierowców z całego globu. Rywalizacja na najwyższym poziomie sprawia, że każdy sezon jest pełen niespodzianek i emocji.
    Emocje
    WRC to nie tylko sport, to również źródło niezapomnianych emocji. Ściganie się na granicy możliwości dostarcza widzom chwil ekscytacji i adrenaliny.
    Udział w Mistrzostwach Świata w Rajdach FiA to nie tylko prestiż, ale także szansa na zbudowanie kariery w motosporcie. Umiejętności nabyte podczas rywalizacji i treningów, a także sukcesy na trasie, mogą otworzyć drzwi do przyszłej kariery zawodowej, a także przyciągnąć uwagę sponsorów i zespołów.
     
  17. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Zugi w [Projekt IC] FIA Formula 2 Series   
    20.09.2023 - Puerto Rico Grand Prix!
    **Ponownie nadszedł dzień wyścigu z udziałem naszych ulubieńców. Tym razem przenosimy się do Puerto Rico! Kierowcy po niedługim czasie oczekiwania zasiedli w swoich bolidach, ustawili na odpowiednich pozycjach, a po wygaśnięciu lamp - ruszyli pędem przed siebie. **

    Progen Formula 2 + - Sebastian van der Vel, Colin Shadow.
    **Wyścig dla kierowców Progena rozpoczął się obiecująco. Dwójka zawodników utrzymywała się w ścisłej czołówce wraz z kierowcą Benefactor FRD - Paul'em Greim'em, który to na ich nieszczęście prowadził całą stawkę w pierwszych dwudziestu okrążeniach wyścigu. Sytuacja nabrała inny tor jazdy kiedy to Sebastian van der Vel wszedł w zatarty bój z kierowcą Benefactora - co okrążenie wyprzedzali siebie nawzajem nie dając sędziom ani chwili czasu na zastanowienie, pokazując tym samym swoją determinacje oraz łapczystwo na podium. Colin nie ustępował trzeciego miejsca, lecz nawet nie próbował konkurować z kierowcami na samej szpili stawki. Finalnie udało im się skończyć w ścisłej czołówce - Sebastian jako P1, Colin zaś zajął P3.**

    Benefactor FRD - Paul Greim, Max Rodriguez.
    **Sytuacja w przypadku Benefactora jest podobna względem Progena F2+, Paul Greim wspomniany wyżej rozpoczął wyścig jako pierwszy zawodnik tym samym rozpoczynając odliczanie czasu. Niemiecki zawodnik prowadził przez pierwsze okrążenia, chwilę po tym zaś wszedł w bój o miejsce na podium z kierowcą Progena - Sebastian van der Vel. Finalnie odpuścił pozycje po aż dwudziestu okrążeniach na rzecz swojego przeciwnika. Max Rodriguez zaś pierwsze dwadzieścia sekund przestał w "boxie". Wynikało to z ostatnich wykroczeń, których to agresywny kierowca swoim stylem jazdy zdołał się dopuścić - karę rzecz jasna wywnioskowało FiA. Kiedy tylko wyruszył momentalnie zaliczył spina na jednym z początkowych zakrętów - z czego to wynikało? Kierowca do dziś nie ma pojęcia jak mogło do tego zajść, lecz spekulacje są jednogłośne - zaskoczył go spadek rampy przez co nie zorientował się na czas, stąd też wziął się niechciany i kompromitujący spin. Fani jednak nie wzięli tego pod uwagę, po prostu wspierali do końca swojego "idola". Latynos mimo problemu podczas wyścigu jak i postojem związanym z ostatnimi przewinieniami nie miał problemu z nadgonieniem stawki przez jak łatwo się można domyślić, swoją agresywną, nie zawsze poprawną w świetle reflektorów federacji FiA, jazdę. Zajął on piątą pozycje, Paul uhonorował się na drugiej pozycji w całej stawce nie dając rady nadrobić za rozpędzonym Sebastianem van der Vel'em.**

    SPRUNK RACING TEAM - Max MacNair, Andre Hagen.
    **Kierowcy Sprunka w tym wyścigu zaczynali z końcowych pozycji - Andre Hagen objął ostatnio pozycję, siódmą z całej stawki, zaś jego kolega z zespołu czwartą. Andre Hagen mimo końcowej pozycji zdołał wyprzedzić już na początku Xaviera Parreira znajdującym się pozycje przed nim. Nowy kierowca C.B naturalnie nie chciał oddać pozycji, przepłacił tym nie tylko pozycje, ale również zdrowie osobiste - wpadł wprost w bandy angażującym tym samym czerwoną flagę. Dziś wiemy, że kierowca niemalże stracił przytomność oraz wybił niewielką kość w dłoni - śródręcze. lekarze jednak zarzekają się, że da radę on wystąpić w następnym wyścigu - którym "następnym" już nie zdołali dopowiedzieć. Andre Hagen mimo słabej pozycji startowej zdołał nadążyć za resztą stawki, zajął on szóstą pozycje zajmując miejsce Xaviera - MacNair zdołał zająć czwartą pozycje.**

    C.B Racing Division - Xavier Perreira, Leandre Kendrick.
    **Xavier rozpoczynający wyścig z szóstej pozycji finalnie NIE ukończył go kończąc na bandzie, a później w szpitalnym łóżku. Leandre nawet nie zjawił się na torze, nikt nie wie skąd wyniknął brak jednego z kierowców - czyżby Cerbeza zaczęła rozpadać się od środka? Trudno to stwierdzić.**

     
     
  18. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Mefiś w [Spółka] RON OIL   
    * wydarzenie *
    **Spółka ogłosiła sukces swojego wydarzenia mimo wcześniejszych obaw związanych z szalejącą pogodą**
    **Podczas wydarzenia gwiazda motorsportu, DEMARI LATTE. Wystąpił w roli maskotki LISA FRONXA, maskotki ron oil widniejącej w ich nowym logo**
     
    **Koszta wydarzenia pokryli sponsorzy**
     
    * Wsparcie Low Gato *
    **Jenkins O'Moore, CFO spółki. Jest dobrym znajomym właściciela warsztatu Low Gato, spółka wsparła wydarzenie jako jego sponsor. Nagrodą wydarzenia był low rider, RON OIL oczywiście wziął udział w wydarzeniu nie tylko przez znajomość, ale i zmotoryzowaną tematykę imprezy**
    * Aplikacja * 
    **RON OIL zlecił spółce ByteBridge stworzenie aplikacji dla klientów gdzie mogą zbierać punkty za tankowania. **
    **Aplikacja RON OIL będzie zawierała dodatkowo klasyczne mini-gry w których można zdobywać i wykorzystywać punkty zebrane w aplikacji**
    **Mini-gry w aplikacji będą pierwszymi wydanymi przez nowe Game studio ByteBridge**
    **W aplikacji możliwe będzie odbieranie za punkty produktów ron oil oraz maskotek lisa Fronxa. **
    * EKO MYJNIE*
    **Zespół marketingowy spółki jasno przekazał klientom że nowe myjnie to testowa eko-technologia, ograniczająca marnowanie zasobów do minimum. Wedle raportów z testów myjnie RON OILA są bardziej oszczędne niż konkurencji**
    * RON RACING POINT * 
    **Stajnia RRP powiększyła się o Flash GT. Wóz startujący w wyścigach WRC sygnowany marką**
     
     
    WYDATKI : 791.000.00 + 500.000.00 kapitał
     
  19. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez IG2K w [Projekt IC] FIA Formula 2 Series   
    Temat w całości przechodzi pod opiekę @Mefiś . Dziękuję wszystkim za pomoc, szczególnie @Zugi oraz @RamzesIV pozdro.
  20. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Verevi w Daily Express - news in brief   
    Jocelyn Gugliemetti dla Daily Express - wydanie z dnia 11 września 2023 roku [powtórka audycji]
     
    Jocelyn Gugliemetti: Dobry wieczór, Los Santos. Nazywam się Jocelyn Gugliemetti a to wydanie wiadomości “Daily Express”, podczas którego zrobimy przegląd ostatnich aktualności. 

    Jocelyn Gugliemetti: Dzisiejsze wydanie wiadomości pragniemy rozpocząć od przykrego wspomnienia - 22 lata temu 11 września 2001 roku miała miejsce seria tragicznych zamachów, które na zawsze zmieniły rzeczywistość Stanów Zjednoczonych i Zachodu. Terroryści uprowadzili cztery samoloty pasażerskie linii American Airlines i United Airlines. Dwie maszyny terroryści wykorzystali do ataku na bliźniacze wieże World Trade Center. Trzeci samolot uderzył w gmach Pentagonu. Ostatnia maszyna dzięki odwadze pasażerów, nie osiągnęła celu wyznaczonego przez terrorystów. Boeing 757 rozbił się Shanksville w stanie Pensylwania. W wyniku zamachu zginęło niespełna 3000 osób. To był początek wojny Stanów Zjednoczonych z terroryzmem. Pragniemy oddać wdzięczność wszystkim bohaterom, którzy poświęcili się tamtego dnia oraz oddać hołd ofiarom i wyrażamy nasze wsparcie rodzinom, które do dziś cierpią z powodu tamtych wydarzeń. 

    Jocelyn Gugliemetti: W minionym miesiącu tj. 20-21 sierpnia miasto Los Santos stanęło w obliczu nieprawdopodobnej tragedii, gdy Huragan Hilary przetoczył się nad regionem, pozostawiając za sobą rozległe zniszczenia. Szacowane straty finansowe wynoszą olbrzymie 12,7 miliarda dolarów. Niestety, w trakcie ataku żywiołu, śmierć poniosło 65 osób, a około 500 zostało rannych. Ponad dziesięć tysięcy ludzi zostało ewakuowanych z obszarów zagrożonych. Mimo upływu czasu, miasto wciąż stawia czoła katastrofalnym skutkom Huraganu Hilary.

    Jocelyn Gugliemetti: W ubiegłą niedzielę odbył się wielki finał zbiórki pieniędzy organizowanej przez Chastain Foundation na rzecz ofiar huraganu Hilary. W wyniku ogromnego wsparcia społeczeństwa udało się zebrać ponad cztery miliony dolarów, które zostaną przeznaczone na pomoc rodzinom dotkniętym żywiołem.

    Jocelyn Gugliemetti: Wrzesień jest Międzynarodowym Miesiącem Świadomości i Zapobiegania Samobójstwom, a 10 września obchodziliśmy Światowy Dzień Zapobiegania Samobójstwom. To czas, w którym społeczności na całym świecie łączą siły, aby podkreślić ważność działań na rzecz zapobiegania samobójstwom i podkreślają jak bardzo ważne jest wsparcie dla tych, którzy potrzebują pomocy. Jeśli Ty lub Twój bliski jest w kryzysie, nie bój prosić się o pomoc. Możesz się zgłosić do specjalisty, organizacji zajmującej się zdrowiem psychicznym bądź LSSD MET.

    Jocelyn Gugliemetti: Miniony miesiąc był czasem, gdy lokalna scena Los Santos pożegnała twarze show-biznesu. W dzielnicy industrialnej brutalnie zamordowano modelkę Leah Rozen oraz jej partnera. Wciąż brak informacji odnośnie sprawców tego przerażającego zdarzenia. 

    Jocelyn Gugliemetti: Z kolei 24 sierpnia w godzinach wieczornych doszło do ataku “drive-by” na pojazd, w którym znajdował się Blake Rawlings wraz z ochroniarzem. Twórca marki 101 nie przeżył tego zamachu. 28 sierpnia odbył się pogrzeb celebryty, podczas którego doszło do niewyobrażalnej tragedii. Zamaskowany napastnik w tłumie żałobników pozbawił życia znanego i utalentowanego rapera Braylona “Baby Ray” Higginsa. Pożegnanie artysty odbyło się 4 września i tam już nikogo nie dziwiła wszechobecność ochrony i służb. Niestety, również w tych przypadkach wciąż jasnych informacji, które by wskazywały na postępy w śledztwie. Czy dowiemy się, kto stoi za śmiercią Leah, Blake Rawlings oraz Baby Raya?

    Jocelyn Gugliemetti: W świetle tych licznych napaści, tragedii, nasilających się ataków na tle przestępczym i niezamkniętych przez służby spraw, mieszkańcy Los Santos zaczęli wyrażać swoje uzasadnione obawy dotyczące bezpieczeństwa. To zrozumiałe zaniepokojenie doprowadziło do spontanicznych protestów pod budynkiem Burmistrza Miasta, które odbyły się pod nazwą #NoProtectionCity. Protestujący domagali się zdecydowanych działań ze strony władz, by zapewnić bezpieczeństwo i ochronę przed eskalująca przestępczością. Po negocjacjach służb, protest zakończył się w pokojowej atmosferze.

    Jocelyn Gugliemetti: Dzięki zdecydowanym działaniom służb i wzmożonym patrolom, wskaźniki przestępczości w okolicy Vespucci opadają. To dobra wiadomość dla mieszkańców.

    Jocelyn Gugliemetti: Ostatnie wypadki, które miały miejsce w okolicach góry Mount Chillad, skłaniają do refleksji. Apelujemy: góra ta, choć zachwycająca swoją scenerią, może być niebezpiecznym miejscem, szczególnie dla tych, którzy nie dostosowują swoich pojazdów do panujących warunków i ukształtowania terenu. 

    Jocelyn Gugliemetti: 9 września w Los Santos odbył się Fleet Day. To coroczne wydarzenie United States Maritime Service, które odbywa się w wielu przybrzeżnych miastach Stanów Zjednoczonych. Podczas jego trwania zarówno okręty jak i przede wszystkim lotniskowce Marynarki Stanów Zjednoczonych wpływają do portów miast w całych Stanach tylko po to, by umożliwić ludności cywilnej zobaczenie, jak wygląda praca Sea Service. Fleet Day jest ważnym wydarzeniem dla Marynarki Stanów Zjednoczonych, gdyż jest to dzień uhonorowania i upamiętnienia poległych żołnierzy tej formacji, okazaniem szacunku oraz wdzięczności za służbę wszystkim obecnym marynarzom. 

    Jocelyn Gugliemetti:  A co w świecie show-biznesu? Redakcja Daily Globe pragnie złożyć CEO Santo Capra, Meredith Chastain i przedsiębiorcy Gaspare Luciano, najszczersze gratulacje na nowej drodze życia. Niech żyje młoda para!

    Jocelyn Gugliemetti: I w ten sposób zbliżyliśmy się do końca dzisiejszego wydania "Daily Express". Dziękuję za uwagę i dobrej nocy, Los Santos. Do usłyszenia!
     
  21. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Ozianin w 169. Święto jednostki SWAT - relacja z wydarzenia "Training Day" w Harmony, Blaine County   
    Written by Luis Chorostecki - DAILY GLOBE, 04/09/2023
     

    Ubiegły weekend był obfitujący w wydarzenia dla mieszkańców Blaine County, a w szczególności wioski Harmony. To właśnie tam odbywało się "Training Day", wydarzenie organizowane przez Metropolitan Division Los Santos Police Department
    Po przyjeździe na miejsce witał nas ciąg pojazdów należących do LSPD. Od nieoznakowanych SUVów, przez pojazdy opancerzone, kończąc na dwóch helikopterach na stanie Plutonu D. Tłum cywili przemieszał się z okazałą ilością funkcjonariuszy, którzy chętnie rozmawiali, odpowiadali na pytania i dumnie prezentowali swój sprzęt gościom wydarzenia. A jest co prezentować, gdyż przeciętny oficer Los Santos Police na co dzień nosi ze sobą sprzęt, który potrafi ważyć trzydzieści kilogramów - a czasem i więcej.

    Ale czym jest w zasadzie "Training Day"? Kapitan II Andrew Mota z Los Santos Police oficjalnie opisał to jako "przedstawienie możliwości oraz sposobu działań jednego z najbardziej wyspecjalizowanych członów jednostek taktycznych na świecie, jaką jest LSPD SWAT". Ja bym to w skrócie opisał jako święto jednostki SWAT. Obywatele - poza bezpośrednią interakcją z policjantami - mieli okazję skosztować jedzenia z kilku przygotowanych stoisk, przejechać się na zewnętrznej stronie pojazdu Plutonu D, przelecieć helikopterem Blackhawk, czy też obejrzeć jednostkę SWAT podczas prawdziwego treningu w specjalnie przygotowanych do pokazu Killing Housach. Nie można również zapomnieć o maskotce Los Santos Police - reniferze - który w pełnym kostiumie (z czerwonym nosem) robił za świetną okazję do zrobienia sobie selfie. Koło dwudziestej drugiej wydarzenie zmierzało ku końcowi, a organizatorzy zaprosili wszystkich do pamiątkowego zdjęcia.




     

    Chcesz dołączyć do zespołu Daily News? Kliknij tutaj i złóż aplikację!
  22. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w [Spółka] RON OIL   
    RON OIL (kapitał $500,000) **Odnowienie lobby biurowca RON OIL wywarło przyjemne wrażenie nowych i obecnych klientów, dając im podświadomie do zrozumienia, że spółka nie zatrzymuje swojego rozwoju i wciąż w siebie inwestuje. Pomniejsze wzmianki o firmie nie przynosiły nowych klientów, lecz nowych obserwujących działania ze względu na Motorsport, w który RON OIL było mocno zaangażowane i stąd też było głównie kojarzone. Finansowe zapewnienie pokrycia kosztów leczenia ambasadorowi Demari Latte przysporzyło marce duże wydatki poprzez napływające tygodniowe rozliczenia za pobyt mężczyzny w szpitalu. Mimo pewnych komplikacji, koncern paliwowy zapewnia dostawę paliw Carrera Aircraft po wygranym przetargu, o czym mówi się głośno w kręgach lokalnych biznesmenów. Słychać było głosy, jakoby nowe logo nijak nie nawiązuje do paliwowego przemysłu, poza ekologią, o której ostatnio w firmie głośno i żółtym kolorem, który mógłby kojarzyć się z paliwem. Dla wielu odbiorców to dość dziwna zmiana, w dodatku dlatego, że w logo znajduje się istota lisopodobna. A skoro już o ekologii mowa, klienci stacji paliwowych dopytują przy kasach o szczegóły biopaliw, niewiele o nich wiedząc. Być może edukacja w tym temacie pomogłaby potencjalnym klientom dowiedzieć się o zaletach korzystania z ekologicznych rozwiązań? Kolejny etap modernizacji stacji RON OIL jest kosztowny, głównie przez pozyskanie i transport surowców niezbędnych do realizacji projektu spółki. Jednakże w internecie, głównie w social mediach można znaleźć pytania dotyczące zużycia wody na myjniach, które aktualnie są przygotowywane na stacjach. Jak spółka chce pogodzić swoją ideę z codziennym ogromnym zużyciem wody? Przejęcie Murrieta kolejnym potężnym obciążeniem finansowym koncernu, przez które wśród pracowników krążą pytania: Czy obecny zarząd nie nazbyt obciąża kapitał spółki? Czy pracownicy mogą spać spokojnie, bez obawy o bankructwo i utratę miejsca pracy?**
    **Spółka może liczyć na wygenerowanie $90.000 tygodniowo przez następne cztery tygodnie.**
    + zmiana renomy na markę stanową.
  23. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Mefiś w [Spółka] RON OIL   
    **Zakontraktowano dyrektora RRP - tym samym pierwszego menagera zespołu wyścigowego. Jest on ważną częścią federacji FIA ponieważ należy do grupy sędziowskiej ligi formuły drugiej**
    W mediach pojawiały się plotki na temat kontraktu i początkowym braku zgody rodziców kierowcy, część miasta mogła zainteresować się młodym, zdolnym członkiem zespołu**
    **RON OIL został sponsorem 101. Charity Run, naturalnie CEO oraz CFO pojawili się osobiście biorąc udział w licytacjach i reszcie aktywności eventu**
    **Grupa Architektów i budowlańców wynajętych przez RON OIL zakończyła pracę nad lobby w nowym wieżowcu, pierwsi klienci zostali już w nim przyjęci**
    **Demari Latte, gwiazdor RON'a wypowiedział się kilkukrotnie w mediach bardzo pozytywnie na temat spółki i jej CEO**
    **Wyniki w motorsporcie: Ambasador RON OIL - Demari Latte, został trafiony bolidem innego kierowcy i od kilku dni nie wybudził się ze śpiączki. Kierowca jest otoczony sporą ilością mediii a jego leczenie fundowane jest przez RON OIL we współpracy z C.B. Racind Division**
    **Spółka odniosła sukces w przetargu : Carrera Aircraft - Aero Club | Dostawa i produkcja paliw. Tym samym pokonała konkurencję biorącą udział w przetargu, Mazzotta Logistics Solutions oraz Globe OIL**
    **Podpisano kontrakt z Enrique Carrerą, a ciężarówki z cysternami zaczęły kursować kilka dni później z nowej rafinerii RON OIL**
    **Podpisano współpracę z firmą AR LOGISTIC, są oni odpowiedzialni za transport dóbr dla Carrera Aircraft **
    **Rozpoczęto promowanie oraz budowę placu pod następne wydarzenie spółki. ' The madness of '90s ' to koncerty na plaży, gastronomia oraz motoryzacja w jednym**
    **Rozpoczęto drugi etap modernizacji stacji RON OIL na terenach SA, na każdej z nich budowana jest myjnia automatyczna**
    / ekologia  /
    **W ramach akcji ekologicznych spółki RON OIL, na stacjach pojawiły sie pierwsze biopaliwa. Spółka zainwestowała w grafiki promujące nowy produkt**
    **Zmieniono stare, proste logo RON OIL. Teraz jest powiewem świeżości, nawiązuje silnie do natury i ekologii**
    **Aby zachęcić klientów do korzystania z biopaliw, tymczasowo obniżono jego cenę tak aby była konkurencyjna dla normalnej benzyny**
    / event - przygotowania  /
    **Wynajęto część plaży pod wydarzenie**
    **Przygotowano plac pod Event The Madness of '90s**
    **Zakontraktowano część artystów, a większość sponsorów przesłała już Środki**
    / ważne /
    **Po krótkich negocjacjach MURRIETA została w pełni przejęta przez RON OIL. Tym samym do zasobów spółki trafiły tereny oraz sama Rafineria El Burro. Przejęto również główną rafinerię, znajdujący się za miastem ogromny kompleks w pobliżu pola wiatrakowego. **
    **Wraz z przejęciem MURRIETA, zyskano również ich flotę logistyczną oraz wieżowiec**
    **RON zostaje częścią rynku gazowego. Wykupiono ogromny terminal gazowy w porcie oraz dwa zbiorniki w innej części doków **

    - budynki przejęte uwiecznione na screenach - 
     
     
    Wydatki : 1 390 000 USD 
    Screeny: 
     
     
     
  24. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez onimane w Hotei Global Imports   
    Port of Los Santos – jest jednym z największych portów pod względem ruchu kontenerowego w całych Stanach Zjednoczonych. Cały port zajmuje około trzech tysięcy hektarów, a jego położenie na zachodnim wybrzeżu, sprawia że często docierają tam towary z Chin, Japonii, Tajwanu czy Tajlandii. Głównie importuje się meble, elektronikę, obuwie.. ale też samochody czy części samochodowe. Według statystyk, w roku 2022 importowano do portu około 110 tysięcy kompletnych samochodów, kiedy na eksport wysłano ledwo ponad tysiąc. Takie statystyki, przyczyniły się do rozwoju biznesów importujących auta ze wschodu, czy Europy. Warunki panujące na rynku, sprawiły że odpowiednie osoby są w stanie zarobić grube pieniądze, jeżeli tylko wiedzą co robić. Stany Zjednoczone przez długie lata były jednym z największych partnerów eksportowych Japonii, jeżeli chodzi o samochody, coraz więcej pożądanych aut zaczęło spełniać regułę 25-lat, według ustaleń której, pojazd który ma więcej niż 25 lat może legalnie zostać importowany do stanów zjednoczonych, niezależnie od tego, czy jest on zgodny ze wszystkimi obowiązującymi przepisami FMVSS. Jak wiadomo, ciepłe bułeczki sprzedają się najlepiej, a mieszkańcy Los Santos tak właśnie patrzą na szybkie, japońskie auta, specjalne edycje i unikatowe modele.

    Hotei Global Imports – Jak sama nazwa wskazuje, skupia się na imporcie aut z całego świata z naciskiem na auta Japońskie. Ten prywatny biznes, założony został przez Imigranta z Japonii - Kyougo Shinosaki. Mężczyzna w przeszłości miał doświadczenie w prowadzeniu komisu, jednak był to rodzinny interes, a jak wiadomo interesy z rodziną to jedynie zło konieczne. Kyougo chciał piąć się wyżej, to co kiedyś było jedynie marzeniem, stało się realne w momencie, kiedy zebrał wystarczającą ilość kontaktów w stanach, aby móc sensownie rozwinąć skrzydła. Proces zdobywania wizy nie był najłatwiejszy, jednak przy pomocy wpływowych znajomych, wszystko poszło gładko. Tak właśnie powstało Hotei Global Imports - miejsce, stworzone przez faceta uciekającego od rodzinnych interesów, jednak nie brakuje w nim rodzinnej atmosfery. Domeną tego importera jest przede wszystkim uczciwość, przypływające z różnych zakątków świata auta, przechodzą pełną inspekcje z zewnątrz, jak i od wewnątrz, aby upewnić się, że nic nie ucierpiało podczas podróży. Podróż przez Pacyfik nie należy do najspokojniejszych, nawet dla samochodów zamkniętych w kontenerach. Biznes, ściśle współpracuje z władzami Port of Los Santos, aby zapewnić możliwie jak najszybszy rozładunek zamówionych części, oraz pojazdów. Pracownicy doków dbają o to, aby kontenery z pojazdami pozostawione były w wyznaczonych do tego miejscach na placu rozładunku, tak aby można było je łatwo odróżnić od całej reszty, obustronna współpraca czyni życie łatwiejszym dla jednej i drugiej strony. 

    Nie trudno się domyśleć, że lokalizacją w której znajduje się Hotei, są doki. Lokale znajdujące się na terenie Portu Los Santos, są wyjątkowo bezpieczne, dobrze chronione a przede wszystkim lekko oddalone od miejskiego zgiełku, jaki panuje w okolicach Vespucci Beach. Z logistycznego punktu widzenia, miejsce te jest wręcz idealne jeżeli chodzi o zajęcie takie jak import samochodów, bezpośredni dostęp do morza, sprawia że mniejsze ładunki mogą być przewożone bezpośrednio drogą wodną i wciągane na górę za pomocą specjalnie do tego przystosowanego żurawia. Te większe, czyli w większości kontenery zawierające pojazdy, muszą jednak przejechać przez główną bramę. Następnym etapem podróży, dla takiego samochodu jest hala wewnątrz budynku, gdzie oczyszcza się je z wszelkiego kurzu, czy innych zabrudzeń, które powstały na skutek długiej podróży w kontenerze. Hala którą okupuje Hotei jest dosyć duża, zdecydowanie sprzyja to tego typu biznesom, ze względu na potrzebę przechowywania i pracowania nad wieloma samochodami na raz.
     


    Hotei Global Imports zajmuje się głównie sprzedażą wypatrzonych przez siebie i sprowadzonych do kraju modeli, które potem zależnie od opłacalności operacji, przechodzą (bądź nie) pełną, lub częściową renowacje, której celem jest podniesienie wartości pojazdu w oczach klienta. Zdarza się jednak również, że trafi się okazja, rzadkie auto w kiepskim stanie, które w kraju produkcji kosztuje dosyć mało, a w USA jest niczym skarb. Wtedy nawet i bez żadnej ingerencji z pewnością uda się sprzedać nawet i okaz w stanie agonalnym. W wyjątkowych sytuacjach, oraz po uregulowaniu odpowiedniej sumy, importer zająć się może sprowadzeniem konkretnie wybranego przez klienta modelu, wymaga to tzw. scoutingu wszelkich internetowych aukcji, oraz komisów, jest to bardzo czasochłonny i żmudny proces, który wymaga dużych nakładów czasu i gotowości do licytacji nawet w środku nocy, zwykle więc zamówienia indywidualne wystawiane są tylko na rzadsze wersje, lub modele aut. Cena wzrasta, wprost proporcjonalnie do wysiłku włożonego w szukanie, oraz ewentualną renowacje pojazdu, z zasady więc im rzadszy model, tym wyższa cena. 


    KLIKNIĘCIE W OBRAZEK LUB TEKST SPOWODUJE PRZENIESIENIE DO CENNIKA
    WSZELKIE WARTOŚCI PRZEDSTAWIONE W CENNIKU SĄ WARTOŚCIAMI PRZYBLIŻONYMI CENA KAŻDEGO ZAKUPIONEGO AUTA ZALEŻY OD JEGO UNIKALNEJ SPECYFIKACJI

    STRONA INTERNETOWA (DISCORD Z POWIADOMIENIAMI)
    Nr. Tel Ceris Halvari - 741 206
    Nr. Tel Fumiko Ayoki - 263 273

     
  25. Fazuuś polubił odpowiedź w temacie przez Ostersky w Hotei Global Imports   
    Zgodnie z ustaleniami wewnątrz ekipy oraz dyskusji w gronie opiekunów strefy zmotoryzowanej, akceptuje projekt. 
    Nadmienię, projekt będzie w pełni podlegał pod opiekunów strefy zmotoryzowanej + Port of Los Santos. A jego działanie ma na celu wprowadzenie immersyjności w sektorze zmotoryzowanym. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin