-
Postów
57 -
Rejestracja
Osiągnięcia SchouDK
-
Martynza polubił odpowiedź w temacie: [28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
-
Martynza polubił odpowiedź w temacie: [28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
-
Martynza polubił odpowiedź w temacie: [28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
-
[28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
SchouDK odpowiedział(a) na SchouDK temat w Wydarzenia fabularne
-
[28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
SchouDK odpowiedział(a) na SchouDK temat w Wydarzenia fabularne
-
Fazuuś polubił odpowiedź w temacie: [28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
-
Listwa polubił odpowiedź w temacie: [28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
-
Kielon360 polubił odpowiedź w temacie: [28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
-
miami polubił odpowiedź w temacie: [28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
-
Zugi polubił odpowiedź w temacie: [28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
-
[28.04.2024] Demolition Derby Crash Racing by Fuzzy & Ron Oil
SchouDK opublikował(a) temat w Wydarzenia fabularne
Zapis do wyścigu kosztuje 20 000 dolarów, a liczba miejsc jest ograniczona do 10 uczestników. Nie zwlekajcie z zapisami! >>DISCORD<< -
Girion polubił odpowiedź w temacie: [Spółka] Fuzzy
-
SchouDK polubił odpowiedź w temacie: [Spółka] ALL ROUTE LOGISTICS
-
SchouDK polubił odpowiedź w temacie: [Projekt IC] ANV Photo Studio
-
miami polubił odpowiedź w temacie: [Spółka] Fuzzy
-
Ruchy spółki: Podpisano współprace z następującymi przedsiębiorstwami: Pillbox Hill Car Dealershi, Redemption steak house & pub, The Vice, Dreamline Tattoo Na platformie Lifeinvader pojawił się nowa strona dedykowana przekąskom i słodyczom Fuzzy. Wykonanie dwóch dostaw z Fabryki Paleto do Human Labs by wprowadzić w obieg najnowsze słodycze. Maxine Koci podczas wygrania statuetki BEST CAMPAIGN MODEL podziękowała Fuzzy za wkład. Podpisano kontrakt z Lou Coulibaly na promocję nowych produktów. Zorganizowanie sesji zdjęciowej pod promocję nowego produktu. Wypuszczenie nowych produktów, tj. batonów oraz napoju o smaku jabłko-mięta, stanowi jednocześnie oficjalne otwarcie spółki na rynek słodyczy. Reklama Fuzzy w Daily Globe. Podpisanie stałej współpracy z ANV Photo Studio dotyczącej sesji zdjęciowych oraz zdjęć pod promocję nowych produktów. Gra Przedstawicieli: Gra Logistyki: Social Media: Wydatki: 770.000$
-
Ruchy Spółki: Wypuszczenie nowego telefonu - VEN One Zawarto umowę z dwiema renomowanymi osobowościami, Freyą H3XE Sauber oraz Judy MOXXXY Roux, w celu promocji najnowszego produktu firmy Ventre - telefonu Ven One. Ich udział w ceremonii Celebrity Awards oraz potrójna wygrana MOXXXY ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz promocję produktu. Udzielenie wywiadu dla miesięcznika Venture, w którym omówiono strategie i działania naszej spółki, podkreślając istnienie tajemniczych planów, które mają zachęcić społeczność do śledzenia działań spółki oraz aktywności na mediach społecznościowych. Logo Ventre widnieje na ściance na gali rozdania nagród Celebrity Awards. Opracowanie algorytmu dla działu HR w firmie All Rout Logistics, mającego na celu zwiększenie efektywności i optymalizację czasu pracy kierowców. Na Lifeinvaderze został ogłoszony konkurs, w którym nagrodą jest telefon VEN One. Jednym z wymagań jest zrobienie selfie ze swoim aktualnym telefonem. Zakup budynku na Rockford Hills pod sklep stacjonarny spółki, w którym będą sprzedawane konsole oraz telefony. Podpisanie współpracy z BioFood na produkcję elektronicznych zegarków oraz opasek sportowych wraz z zaprojektowaniem aplikacji mobilnej do ich obsługi. Zorganizowanie sesji zdjęciowej dla MOXXXY oraz Freyi Sauber pod promocję nowego telefonu VEN One. Podpisanie stałej współpracy z ANV Photo Studio dotyczącej sesji zdjęciowych oraz zdjęć pod promocję nowych produktów. W gazetce miesięcznika Venture znalazła się strona poświęcona spółce oraz jej aktywności. Współpraca z House of Architecture pod zaprojektowanie wnętrza sklepu CEO ARL w swoim wywiadzie u Daily Globe wspomniał o współpracach z Ventre . Reklama VEN One w Daily Globe. Zakup nowej siedziby firmy na Małym Seulu. Nawiązanie współpracy z firmą Bean Machine poprzez udostępnienie im przestrzeni prawego skrzydła naszej siedziby na potrzeby ich biura. Ventre zostało sponsorem wydarzenia SBE. Podpisano umowę z zarządcą Portu Lotniczego LSIA na umieszczenie reklam promujących VBOX'a oraz telefon VEN One w całym terminalu pasażerskim. Bardzo aktywne Social Media. Social Media: Wydatki: 1.520.000$
-
SchouDK polubił odpowiedź w temacie: U.S. Department of Justice
-
SchouDK polubił odpowiedź w temacie: U.S. Department of Justice
-
SchouDK obserwuje zawartość VEN One | Shop
-
Ventre Technologies - VEN One Cena podstawowa: 3.000$ Kolory: White, Black Wyświetlacz: 6.0", 4K, 120Hz Pamięć wbudowana [GB]: 128 Procesor: iVT-1 2x2.8GHz + 4x1.8GHz OC Aparat: B1 100MP 10x zoom, B2 50MP 2x zoom, F1 12MP 2x zoom, video UHD 8K 30FPS Komunikacja: 5G, Wi-Fi, NFC, Bluetooth 5.3, USB typ C Wersja systemu: ViO 1.0 Cena dodatków: Dane podstawowe: Wzór zamówienia:
-
SchouDK polubił odpowiedź w temacie: [Projekt IC] ANV Photo Studio
-
SchouDK polubił odpowiedź w temacie: VENTURE MAGAZINE! 03/24
-
SchouDK polubił odpowiedź w temacie: [Spółka] ByteBridge
-
SchouDK polubił odpowiedź w temacie: [Venture] 01. Wizja branży gier wideo - Wywiad z Ventre Technologies
-
SchouDK polubił odpowiedź w temacie: CelebrityAwards.com
-
SchouDK polubił odpowiedź w temacie: [Projekt IC] ANV Photo Studio
-
**Kapitał spółki został zwiększony do 1.000.000$**
-
**F.Bonventre oddał głos na wybranego przez siebie celebrytę **
-
Ruchy Spółki: Zakontraktowanie Noah Aleksander pod reklamę VBOX. Zakupiono pojazd dostawczy do ułatwienia realizacji zamówień. Przeprowadzono spotkanie z właścicielką Cheers, gdzie zaproponowano i wdrożono maszyny produkcyjne oraz dedykowane automaty i stronę internetową. Zaktualizowano aplikację mobilną All Rout Logistics, dodając nowe funkcje, poprawiając wygląd i efektywność. Podpisano umowę z ARL na transport produktów Ventre do klientów. Noah Aleksander zareklamował VBOXa na platformie Lifeinvader. Wzięto udział w dwóch przetargach, mających na celu poszerzenie działalności, wygrywając jednego z nich Wypuszczenie aplikacji VBOX app, która ma na celu ułatawiania dostępności do zasobów z gier Zaprojektowanie strony internetowej dla Moon Agency pod wydarzenie Celebrity Awards Stworzenie dronów dostawczych we współpracy z ByteBridge. Zaprojektowanie aplikacji mobilnej dla Weazel News Aktywnie prowadzono profile na platformie Lifeinvader, by zwiększyć widoczność firmy i interakcję z klientami. Social Media: Wydatki: 160.000$
-
Ruchy Spółki: Diana Daivary zdecydowała się przekazać swoje udziały Fabrizio Bonventre, który stał się jedynym właścicielem Fuzzy. Podpisano współprace z następującymi przedsiębiorstwami: Sweet Charlie, Marlowe Restaurant, Marlowe Beach Cafe, Green Zone, Müsawi Kebap Podpisanie umowy współpracy z Dylanem Bearem w sprawie umieszczenia automatów w apartamentowcu Suny Vale oraz zaopatrzenie nowych apartamentów w produkty Fuzzy. Wzmianka o firmie Fuzzy podczas wywiadu z Dianą Diavary opublikowanego w Daily Globe. Montaż systemów zabezpieczeń w nowym biurze w Arcadius. Udział w charytatywnym wydarzeniu na Davis, gdzie firma Fuzzy i Healife miały wspólne stoiko, rozdając produkty obu marek. Pojawienie się w artykule Daily Globe informacji o Fuzzy. Podpisanie umowy współpracy z Sweet Charlie dotyczącej specjalnej dostawy syropów do -napojów i soków oraz umieszczenia najnowszych produktów w ich ofercie. Spółka wprowadziła nowy rodzaj promocji produktów na platformach społecznościowych, prezentując wyjątkowe kompozycje kulinarno-produktowe oparte na swoich wyrobach. Fuzzy nabyło nową fabrykę, specjalnie przystosowaną do produkcji słodyczy, co oznacza ekspansję firmy na rynek nie tylko napojów, lecz również przekąsek. Poszerzenie floty logistycznej o nowy pojazd, który ma za zadanie transportować produkty między Fabryka, a Human Labs Zmiany kadrowe w zarządzie spółki. Umieszczenie nowego produktu Fuzzy na stacjach Ron Oil w całym stanie San Andreas Wypuszczenie nowego napoju - Fuzzy Energy w trzech różnych smakach Zakup 3 billboardów pod promocję nowego produktu Aktywny dział logistyczny. Obecność na platformie społecznościowej Lifeinvader. GRA PRZEDSTAWICIELI: GRA LOGISTYKI: SOCIAL MEDIA: WYDATKI: 939.100$
-
Dane firmy: Ventre Technologies Kontakt: 493048, 427529 Adres Firmy: Ventre Tower - Pillbox Hill, Vespucci Blvd Kosztorys: Strona internetowa - 50.000$ Aplikacja mobilna - 55.000$ Portfolio: Strona internetowa dla Bean Machine oraz sklep Strona internetowa oraz aplikacja dla Nebula Night Club Strona internetowa Ai Fundation Strona internetowa oraz aplikacja dla All Rout Logistics Strona internetowa www.ventretechnologies.com Strona internetowa dla Goldman's Brand Aplikacja mobilna dla Primal Xtreme Termin realizacji zlecenia: Tydzień (może być krócej, zależnie od potrzeby realizacji strony)
-
Dane firmy: Ventre Technologies Kontakt: 493048, 427529 Adres Firmy: Ventre Tower - Pillbox Hill, Vespucci Blvd Kosztorys: Ventre Tower Managment System - 50.000$ (od budynku) Opis produktu: System zarządzania budynkiem VTMS oferuje elektroniczne karty, smartfony i biometrię do kontroli dostępu. Automatyczne monitorowanie oświetlenia, klimatyzacji oraz śledzenie zużycia energii pozwala na oszczędności i komfort. Zabezpieczenia obejmują monitorowanie wideo, alarmy pożarowe i kontrole dostępu. Zarządzanie parkowaniem, rezerwacje miejsc, integracja z aplikacjami mobilnymi oraz analiza danych ułatwiają codzienne funkcje. System automatycznie wykrywa awarie i uszkodzenia, a także oferuje łatwy dostęp poprzez aplikację mobilną. Analiza danych dostarcza raportów do efektywnego zarządzania nieruchomością. Zarządzanie usługami, takimi jak restauracje czy sale konferencyjne, i rezerwacje ułatwiają codzienne operacje budynku. Przybliżony czas realizacji (montażu oraz dostarczenia): Tydzień/półtora
-
Dziękujemy za złożenie zamówienia! Numer: #0004 Status paczki: Zrealizowane Termin dostawy: ok. 1 dnia Zamówienie: EA Sports FC 24, FIFA 23, Battlefield V, Need for Speed Heat, Star Wars Jedi: Survivor, Need For Speed Unbound, Star Wars: Battlefront II, F1 23 , EA Sports UFC 5
-
**Fabrizio odebrał swój jak i Aurelii @miami PR BOXa, był zaskoczony prezentem, który oczywiście przekazał do partnerki, odsłuchał parę utworów, mimo tego, że nie były w jego typie.**
- 20 odpowiedzi
-
- black ritual metal
- black metal
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
W trakcie posiedzenia zarządu spółki szczegółowo przedyskutowano plany działalności na nadchodzący miesiąc. Firma Ventre aktywnie uczestniczyła w przetargu na systemy zarządzania budynkami (BMS), zakończonym sukcesem, co przyniosło spółce nowe kontrakty. Podczas spotkania z właścicielką firmy CROWN omówiono szczegóły dotyczące montażu systemów VTMS, które zostały przyznane spółce w wyniku przetargu. Zrealizowano projekt grafiki 3D dedykowany dla firmy Marlowe, przynosząc nową jakość wizualną. Omówienie z właścicielką SecureSense przyszłej współpracy. W spotkaniu z przedstawicielem zarządu Electronic Arts podpisano umowę na sprzedaż gier EA w zestawach z nową konsolą opracowaną przez naszą spółkę. Spółka zdecydowała się na stworzenie własnego sklepu internetowego pod konsole VBOX, rozszerzając tym samym swoją obecność na rynku e-commerce. W ramach współpracy z Marquis North odbyło się spotkanie mające na celu omówienie szczegółów współpracy między naszą firmą a Chase Love. Zaprojektowano innowacyjny interfejs internetowy dla Bean Machine. Stworzenie wspólnie z Securesense nowego zabezpieczenia do domów - SecureGuard PRO, ktory ma na celu chronić domy przed atakami hackerskimi Ventre otwiera się na świat gier, wypuszczając nową konsole do gier VBOX Zakontraktowanie Freya "H3XE" Sauber do uczestnictwa w promocji reklamowej konsoli VBOX Zorganizowanie sesji zdjęciowej dla Freyi Sauber oraz Chase Love pod promocję nowej konsoli VBOX Spotkanie z Travisem Torresem, omówienie przyszłych planów dotyczących fundacji Aktywne social media na platformie Lifeinvader oraz ich promocja Social Media Wydatki: 390.000$