Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

PrZeMo

Gracz
  • Postów

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Xcszot w Siema byku Jest relman to fajny gosc to podeslij swoja nute   
    Dziękuje za nominację @PrZeMo , nominuje dalej @Krzeknik
     
  2. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Vesa w [27.12.2023, 20:00] United Trail Masters 1   
    **Po różnych stronach internetowych oraz w social mediach można dostrzeć informacje zapowiadajace wyścigi rowerowe w Paleto Bay na dzien 27.12.2023, godz 20:00.**

    **Najczęściej na stronach jest przekierowanie do sponsorów, ewidentnie na social mediach pojawia sie to w hasztagach:**
     #mckenziesecondhand #mflc #libertylounge #rojodemadera #carsonlab #goldmans #primalxtreme #worldwide #usc #tacar 
  3. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Vesa w TheLyonne Social Blog | Blog #2: Los Santos -> Paleto Bay, przeprowadzka w spokojniejsze rejony, ale czy na pewno?   
    **Na lokalnych mediach społecznościowych, można znaleźć nowo powstały blog "TheLyonne", zdecydowanie widać iż jest to blog osoby początkującej, generalnie poprzez gramatyke oraz ułożenie tekstu. Blog sam w sobie jest darmowy do odczytania oraz odsłuchania w formie audio klikajac guzik "Play", mogąc zapauzować klikając ponownie ów guzik.**


    Ostatnimi czasy głośne ulice Los Santos zaczęły mnie dość irytować. Co prawda nie powiem, miasto jest bardzo ciekawe, ale nie mogłem przyzwyczaić uszu do częstych imprez w pobliżu, a w dodatku do głośnych ryków silnika o każdej porze dnia i nocy. Nie oszukujmy się, może nie jestem jakimś zdecydowanie starym człowiekiem, lecz ów rzeczy zakłócały mój sen i wypoczynek, przez co moja forma fizyczna z czasem spadała, a ja traciłem sporo koncentracji w życiu prywatnym oraz publicznym.
    Postanowiłem pewnego dnia, że to musi się skończyć, a ja muszę znaleźć dom w jednym z okolicznych miasteczek. Tak też postanowiłem sprawdzić swoje oszczędności życia oraz udałem się zakupić swój pierwszy pojazd w Los Santos. Padło na salon pojazdów z drugiej ręki, McKenzie. Ów salon posiadał dość spory wybór, a ja mogłem zdecydowanie zakupić swój pierwszy pojazd, który wpadł mi w gust. Padło na Rhineharta, produkcji Niemieckiej, sprowadzanego do Los Santos i okolic. W trakcie zakupu pojazd był w pełni zatankowany, nie posiadał uszkodzeń jednakowo mechanicznych oraz wizualnych, sam pojazd był oczywiście w pełni oczyszczony, jednakowo zewnętrznie oraz wewnętrznie. Pojazd nie klasyfikował w poszukiwanych, w dodatku był w pełni legalny, a cały proceder sprzedaży był zdumiewająco szybki, cena również mi zdecydowanie odpowiadała. Mogłem w pełni zadowolony wyjechać swoim nowym nabytkiem i udać się na trening do klubu Worldwide, gdyż zbliżała się już godzina czwarta wieczorem, a o tej porze jechać w stronę Paleto Bay w poszukiwaniu domu do zakupienia, było nieopłacalne, bo zanim bym dojechał, byłaby pewnie godzina szósta albo siódma, patrząc na okoliczne korki.
    Następnego dnia, o dziewiątej rano udałem się w stronę Paleto Bay, dojechałem tam mniej więcej o godzinie jedenastej, gdyż nie było zbyt wiele korków. Po dokładnym obeznaniu okolicy udało mi się znaleźć upragniony dom w okolicznym zaciszu. Zdecydowanie cena była bardzo rozsądna, przez co mogłem bez wielkiego wydatku zamieszkać w nowym spokojnym miejscu. Wprowadzając się do miasteczka, postanowiłem, iż trochę się porozglądam, może zapoznam nowych ludzi oraz nowe okolice, tak też znalazłem świetne bary w okolicy, do których często zaglądam, by napić się świetnie wyważonego lanego piwa, oczywiście relaksuje się na połowie ryb, zdecydowanie wykonując to czysto dla sportu, ryby głównie wypuszczam, a ostatnio udało mi się złapać łososia, który miał 60 centymetrów długości, tak się zafascynowałem, że kolejnego dnia spędziłem kolejne dwie godziny na połowie, lecz nic nie udało mi się złapać.
    Wyjątkowo w ostatni poniedziałek, udałem się do Los Santos, słysząc informacje odnośnie imprezy w jakimś klubie Tropical. W środku spotkałem znajomego ze wspólnych treningów, również udało mi się poznać fajną barmankę, która zrobiła mi niezłego drinka, widać było, że ma fach w rękach i znajomość w alkoholach, co prawda DJ grał nawet spoko starsze nutki, które pamiętam z młodości, lecz wyjątkowo nie jestem wybitnym tancerzem, ale postanowiłem pobujać się na boki, tak aby DJ'owi smutno nie było, że nikt nie tańczy. Impreza moim zdaniem zakończyła się dość pozytywnie, bez większych problemów, tylko jeden z moich znajomych w trakcie imprezy miał włamanie do domu, gdy już tam dotarliśmy, to oprócz departamentu, nikogo tam nie było.
    Finalnie poniedziałek zakończyłem w Paleto Bay, gdzie udałem się do lokalnego pubu, miałem udać się na rybki, lecz po wyjściu z lokalu zauważyłem, iż ktoś leży na ziemi nieprzytomny, z rana cięta na tyle głowy. Udało się z mieszkańcami przetransportować go do pobliskiego szpitala, gdzie okazało się, iż jest cały i zdrowy. Udało mi się także poznać w mieście wielu znajomych, a większość z nich to w porządku mieszkańcy, żyjący w zaciszu miasteczka, mimo wszystko nadal nie wiem, kto zniszczył mi cała karoserie pojazdu, lecz nie jestem jakoś mocno zły, wiadomo, że niekiedy nie lubi się przyjezdnych, którzy dobrze układają sobie spokojne życie.
    Pozdrawiam,
    Tristan Lyonne
  4. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Piękniś Pałeczka w Cornbread Nation - The untold story of Homegrown Syndicate   
    Cornbread Mafia  - samozwańczy syndykat narkotykowy składający się z grona kilkunastu farmerów prowadzących niegdyś nielegalną dystrybucję marihuany na terenie stanu Kentucky. Przedsięwzięcie zainicjowane przez Johnnego Boone - posiadacza ziem uprawnych w hrabstwie Washington. Właściciel ziemski, ostatecznie dziedzicząc majątek po swoim ojcu przekształcił przeciętne gospodarstwo w źródło naczelnej dystrybucji. Wkrótce do jego interesu przyłączyło się kilku pomniejszych hodowców, ostatecznie tworząc na terenie stanu prymitywny, acz skuteczny model zarządzania zasobami w postaci powiększających zbiorów zielska. 
     Pod koniec 1995 roku rada prokuratorów federalnych  przedstawiła zarzuty 70 osobom związanym z nieformalną hodowlą, która, w wyniku popularyzacji wśród kilku pomniejszych klit rozszerzyła obszar rozprowadzania towaru o graniczące od strony południa Tennessee.  Wychowanek Charliego Boone'a, zatrzymany w wyniku działań ATF wylądował wkrótce na ustach większości lokalnych mediów. Właśnie podczas jednego z wywiadów Boone wypowiedział legendarne zdanie, które poniekąd ociepliło promowany przez środki masowego przekazu bezwzględnego przestępcy; ,,Jesteśmy biednymi ludźmi, wszyscy staraliśmy się jakkolwiek utrzymać. Nikt z nas nigdy nie dopuścił się kradzieży, byliśmy zwykłymi hodowcami, a sprzedaż marihuany pozwalała nam każdego dnia stawiać chleb na stole podczas posiłków". Samozwańczy elder niedługo potem usłyszał wyrok 20 lat w więzieniu federalnym, a słuch po nim, jak to zwykle bywa u niedzielnych gwiazd brukowców - zaginął na kolejne lata.  Więzienie finalnie opuścił w 2012 roku. Sześć lat później opinię publiczną obiegły wieści o wznowieniu przez 60 letniego ziemianina wcześniejszej działalności.  Rolnik wszedł tym razem we współpracę z dwoma facetami, niedługo potem  odpowiedzialnymi za rozprowadzanie trawy wśród nowych nabywców - 25 letnim  Andrew Andersem, pochodzącym z rodziny farmerskiej i jego przyjacielem, Jedem Micah.  Współpraca dwóch nowych graczy z legendarnym już ziemaninem potrwała mniej niż dwa lata, bowiem obserwowany przez służby, podstarzały już Boone ponownie został złapany, a jego próby wznowienia dawnego interesu - obalone.                                  
     Based on ,,The Cornbread Mafia: A Homegrown Syndicate's Code of Silence" by James Higdon 
    Pomimo ustanowionego prawa w 2016 roku de facto legalizującego konsumencki rynek marihuany na Zachodnim Wybrzezu, nie zmniejszyło to nielegalnego obrotu  marihuaną w Kalifornii. Według danych z 2021 roku, sporządzonych przez magazyn Times w ostatnich latach hodowle marihuany na samym południowym przyczułku stanu, pomijając szklarnie z oczywistymi związkami z agrokulturą oszacowano na obszar okupujący ponad 241 hektarów ziemi uprawnej. W uśrednieniu daje to 1,2 miliona kilogramów rocznie samej nielegalnie hodowanej marihuany hodowanej między innymi w niedalekiej odległości od  miasta aniołów - hrabstwie San Bernandino. Czarny rynek ma się zatem bardzo dobrze,  a niezarejestrowanym hodowcom przynosi wymierne korzyści.  W sporej części za taki stan rzeczy obwinia się kosztowny dla potencjalnego hodowcy system ubiegania się o licencję pozwalającą na prowadzenie plantacji oraz jej sprzedaż detalistom. Roczne opłaty liencyjne mogą wynosić nawet kilkadziesiąt tysięcy dolarów. 
     
    Cornbread Nation uformowane zostało w 2021 roku przez dwóch błyskotliwych jegomości: Jed Micah oraz Andrew O'Malley. Owa dwójca rozpoczęła przestępczy proceder od mniej lub bardziej poważnych przestępstw. Swoimi zwyrodniałymi korzeniami sięgając Frankfort, niewielkiej mieścinie w stanie Kentucky. Z początku zajmując się drobną hodowlą marihuany, włamaniami czy mniejszymi rozbojami. Lecz zainspirowani słynną kliką z tego regionu, dokładniej zaś mówiąc Cornbread Mafia szybko postanowili pójść w ślady swoich mentorów, jak i rozkręcić przestępczy proceder związany z nielegalną hodowlą na większą skalę. Zbierając wokół siebie ludzi podobnie myślących, jak i liczących na łatwy zarobek. Wraz ze współpracą z miejscowymi właścicelami ziemskimi rozkręcili hodowle w polach kukurydzy, lasach czy innych w miarę dobrze ukrytych miejscach.
    Sam proceder przechodził wzrost wykładniczy, aż do momentu złapania części członków szajki przez miejscowe biuro szeryfa. Na wieść o obławie większość ze zwyrodnialców postanowiła wynieść się wraz ze swoją "działalnością" z samego stanu Kentucky, pozostawiając praktycznie cały swój dobytek na miejscu.Finalnie ugrupowanie spotkało się w jednej ze zdezelowanych mieścin hrabstwa Blaine, dokładniej mówiąc Harmony. Gdzie rozpoczyna się nowa historia samej kliki. Niedoszli hodowcy postanowili ruszyć na kraniec kraju, licząc , że uda im się zostawić niedoszłe przedsięwzięcia w zbiorze niechlubnych wspomnień. 

    Full Moon Trailer Park – Park przyczep osadzony na jednym z malowniczych wzgórz hrabstwa Blaine. Założony  w 1992 przez Jimmy’ego Dickens’a, jednego z bardziej zamożnych farmerów z Grapeseed, któremu udało się uchwycić ten majestatyczny kawałek terenu. Farmer wybudował nowe osiedle, czyniąc je nową, z punktu widzenia potencjalnych najemców bardziej konkurencyjną cenowo alternatywą względem wynajmu tradycyjnego domu.  Po zakupie kilku barakowozów, oraz lekkim wyrównaniu terenu w niektórych miejscach, fundator szybko przerodził nieużywany teren w tętniący życiem park przyczep. Przyciągający rzesze turystów niewielkimi cenami, tanim parkingiem oraz dobrą infrastrukturą, Przez lata park przyczep dobrze prosperował, wkrótce stając się jednym z największych okolicznych przedsiębiorstw,  lecz wraz z przejęciem interesu przez jego syna Bubba Dickens’a park w wyniku licznych zaniedbań oraz ogólnego  lenistwa  nowego właściciela zaczął szybko podupadać w ruine, finalnie przyciągając zdecydowanie inną klientele. Z uwagi na niskie koszta wynajmu oraz brak potrzeby kredytowności najmującego, nierenowowany park, błotniste oraz dziurawe drogi, jak i podupadające baraki stały się szybko domem dla nowego patologicznego elementu oraz wszelakiej maści marginesu społecznego. Odnotowano znaczny wzrost przestępczości w okolicy. Do Full Moon przybywali nowi reprezentanci niżu, wkrótce  przemienili w ucieleśnienie wszelkich społecznych dysfunkcji.   Pomimo tego barakowicze tworzą zgraną społeczność, większość tam zamieszkałych jest rasy Kaukaskiej i Latynoskiej. 
     

     

     
  5. Spawaciarz polubił odpowiedź w temacie przez PrZeMo w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Zlecenie #25
    Kierowca: Ronnie Pumpkin
    Pojazd:  MTL Packer + Naczepa
    Treść zlecenia: Pomoc w transporcie wina i mebli na lotnisko Sandy, dla SAA
     
  6. Hejt polubił odpowiedź w temacie przez PrZeMo w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Zlecenie #25
    Kierowca: Ronnie Pumpkin
    Pojazd:  MTL Packer + Naczepa
    Treść zlecenia: Pomoc w transporcie wina i mebli na lotnisko Sandy, dla SAA
     
  7. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Brzoziak304 w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    **Amelia przewoziła ostatnio dynamit do kamieniołomu nieopodal Sandy Shores.**
     
  8. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Za obopólną zgodą przemianowanie z biznesu na projekt IC.
  9. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Mateuszovsky w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    **24.04.2023r. - godzina ok. 18:00. Na mail'a Los Santos Truck Lines wpłynęła informacja o gotowości towaru do odbioru z magazynu na Los Santowskiej wyspie. Właściciel firmy, ze względu na braki kadrowe postanowił podjąć się transportu z magazynu wyspy do magazynu firmowego**

  10. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Mateuszovsky w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    **Firma transportowa podjęła się współpracy z nowopowstałym barem HAKAEL. Spotkali się w lokalu gastronomii, w celu odbycia rozmowy, podczas której spisali wszystkie potrzebne dokumenty.**


  11. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Mateuszovsky w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    **Przedsiębiorstwo Los Santos Truck Lines dnia 25.04.2023r. nawiązało współpracę ze studiem Tarantino Horizon. Podpisana została umowa, a jeszcze tego samego dnia doszło do dostawy towaru ze sklepu elektronicznego na Davis do lokalu TH. Bagażem był sprzęt do studia, ułożony na paletach. **
    Podpisanie umowy
     
    Dowóz sprzętu elektronicznego
     
  12. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Mateuszovsky w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Los Santos Truck Lines to nowo powstała firma transportowa działająca na terenie Los Santos. Biznes został zarejestrowany przez Ronnie Pumpkin'a oraz jego szwagra Steve French'a. Panowie sprzedali swoją firmę taksi na rzecz szukania wyzwań w świecie logistyki. Zdali odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów ciężarowych oraz przeszli szkolenia. Zarobione pieniądze w ich biznesie oraz z jego sprzedaży pomogą im na początku w zakupie specjalistycznego sprzętu oraz wynajmie terenu który będzie ich bazą. Panowie skupią się na transporcie po całym San Andreas, a klientami Los Santos Truck Lines będą przeważnie duże hurtownie które zlecą im przewóz dużej ilości towaru do ich magazynu, a następnie transport detaliczny do ich klientów. LSTL nawiązało również odpowiednie papiery z Department of Toxic Substances Control na przewóz materiałów niebezpiecznych. Prezesi będą mogli szkolić pracowników do przewozu takowych ładunków co umożliwi połączenie między rafineriami oraz stacjami paliwowymi. 
    Pomysły na rozgrywkę:
    Nowy rodzaj biznesu dla nas równa się nowym pomysłom na prowadzenie firmy w ciekawy i kreatywny sposób. Rozpisałem się trochę już wyżej na ten temat ale chciałbym również przedstawić to bardziej formalnie, jak widzimy realizacje tych pomysłów
    Jeżeli chodzi o rozgrywkę z graczami, będziemy oferować im odgrywanie dostaw do ich sklepów, restauracji czy innych lokali. Dzięki temu liderzy oraz kierownicy takich biznesów będą mogli poczuć więcej immersji. a my zajmiemy się tym aby od strony technicznej wyglądało to jak najbardziej realnie. Mamy też plany na rozgrywkę do tematu, gdy wykonaliśmy wszystkie zlecenia na transport do biznesów. Planujemy rozwijać wątek z "Department of Toxic Substances"  czyli odpowiednikiem ADR dla stanu Kalifornia. Planujemy zakupić cysternę i odgrywać przewóz niebezpiecznych materiałów, między innymi paliwo na stacje benzynowe, chcielibyśmy jeżeli stacje paliwowe na serwerze są miastowe, ewentualnie państwowe żeby odegrać kontrakt z GOV'em na dostarczanie paliwa. Rozgrywkę u nas znajdzie dużo graczy, ponieważ będzie dużo roli do pełnienia. Niektórzy będą jeździć na tak zwanych "dużych zestawach" do hurtowni przywożąc materiał do magazynów, jeszcze inni będą rozwozić to busami a przeszkoleni pracownicy zajmą się transportem materiałów niebezpiecznych. U nas pracę znajdą również marketingowcy oraz managerowie którzy zajmą się sprawami papierkowymi itp Dlaczego my i logistyka?:
    Naszą firmę na pewno będzie można nazwać profesjonalną ze względu na duże pojęcie na temat logistyki oraz całego transportu. Będziemy dzielić się całą naszą wiedzą z graczami co pomoże nam zbudować wokół siebie społeczność. Nasze pojazdy będzie często widać na drogach, planujemy postawić nie tylko na jakość ale również na aktywność rozgrywki by gracze mogli nas zobaczyć. Posiadamy duże doświadczenie w prowadzeniu biznesów zarówno związanych z kreacją gry wokół graczy i sami ze sobą. Nasze wcześniejsze projekty były zauważalne oraz kreowane niebanalnie z pomysłem, bez za dużej sztywności.
    Lokalizacja:
    La Mesa, Olympic Freeway



  13. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Brzoziak304 w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Zlecenie #31
    Kierowca: Amelia Hoffmann
    Pojazd:  JoBuilt Hauler + Chłodnia
    Treść zlecenia: Dostawa zaopatrzenia do Davis Mall.
     
     
  14. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Brzoziak304 w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Zlecenie #30
    Kierowca: Amelia Hoffmann
    Pojazd:  Maibatsu Mule
    Treść zlecenia: Dostawa zaopatrzenia do Garage Restaurant.
     
  15. Focusowsky polubił odpowiedź w temacie przez PrZeMo w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Los Santos Truck Lines to nowo powstała firma transportowa działająca na terenie Los Santos. Biznes został zarejestrowany przez Ronnie Pumpkin'a oraz jego szwagra Steve French'a. Panowie sprzedali swoją firmę taksi na rzecz szukania wyzwań w świecie logistyki. Zdali odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów ciężarowych oraz przeszli szkolenia. Zarobione pieniądze w ich biznesie oraz z jego sprzedaży pomogą im na początku w zakupie specjalistycznego sprzętu oraz wynajmie terenu który będzie ich bazą. Panowie skupią się na transporcie po całym San Andreas, a klientami Los Santos Truck Lines będą przeważnie duże hurtownie które zlecą im przewóz dużej ilości towaru do ich magazynu, a następnie transport detaliczny do ich klientów. LSTL nawiązało również odpowiednie papiery z Department of Toxic Substances Control na przewóz materiałów niebezpiecznych. Prezesi będą mogli szkolić pracowników do przewozu takowych ładunków co umożliwi połączenie między rafineriami oraz stacjami paliwowymi. 
    Pomysły na rozgrywkę:
    Nowy rodzaj biznesu dla nas równa się nowym pomysłom na prowadzenie firmy w ciekawy i kreatywny sposób. Rozpisałem się trochę już wyżej na ten temat ale chciałbym również przedstawić to bardziej formalnie, jak widzimy realizacje tych pomysłów
    Jeżeli chodzi o rozgrywkę z graczami, będziemy oferować im odgrywanie dostaw do ich sklepów, restauracji czy innych lokali. Dzięki temu liderzy oraz kierownicy takich biznesów będą mogli poczuć więcej immersji. a my zajmiemy się tym aby od strony technicznej wyglądało to jak najbardziej realnie. Mamy też plany na rozgrywkę do tematu, gdy wykonaliśmy wszystkie zlecenia na transport do biznesów. Planujemy rozwijać wątek z "Department of Toxic Substances"  czyli odpowiednikiem ADR dla stanu Kalifornia. Planujemy zakupić cysternę i odgrywać przewóz niebezpiecznych materiałów, między innymi paliwo na stacje benzynowe, chcielibyśmy jeżeli stacje paliwowe na serwerze są miastowe, ewentualnie państwowe żeby odegrać kontrakt z GOV'em na dostarczanie paliwa. Rozgrywkę u nas znajdzie dużo graczy, ponieważ będzie dużo roli do pełnienia. Niektórzy będą jeździć na tak zwanych "dużych zestawach" do hurtowni przywożąc materiał do magazynów, jeszcze inni będą rozwozić to busami a przeszkoleni pracownicy zajmą się transportem materiałów niebezpiecznych. U nas pracę znajdą również marketingowcy oraz managerowie którzy zajmą się sprawami papierkowymi itp Dlaczego my i logistyka?:
    Naszą firmę na pewno będzie można nazwać profesjonalną ze względu na duże pojęcie na temat logistyki oraz całego transportu. Będziemy dzielić się całą naszą wiedzą z graczami co pomoże nam zbudować wokół siebie społeczność. Nasze pojazdy będzie często widać na drogach, planujemy postawić nie tylko na jakość ale również na aktywność rozgrywki by gracze mogli nas zobaczyć. Posiadamy duże doświadczenie w prowadzeniu biznesów zarówno związanych z kreacją gry wokół graczy i sami ze sobą. Nasze wcześniejsze projekty były zauważalne oraz kreowane niebanalnie z pomysłem, bez za dużej sztywności.
    Lokalizacja:
    La Mesa, Olympic Freeway



  16. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Brzoziak304 w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Zlecenie #27 i #28
    Kierowca: Amelia Hoffmann
    Pojazd:  Maibatsu Mule
    Treść zlecenia: Przewóz koszulek do drukarni w Paleto Bay. W powrocie przewóz odpadów rzeźniczych z Paleto Bay do zakładu utylizacyjnego w Los Santos.
     
     
  17. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Brzoziak304 w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Zlecenie #29
    Kierowca: Amelia Hoffmann
    Pojazd:  Maibatsu Mule
    Treść zlecenia: Przewóz wózka pojazdu szynowego na teren zakładów naprawczych w Los Santos.
     
  18. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Brzoziak304 w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Zlecenie #26
    Kierowca: Amelia Hoffmann
    Pojazd:  Maibatsu Mule
    Treść zlecenia: Świeżo upieczona truckerka podejmuje swoje pierwsze zlecenie. Dostawa czterech palet nawozów do jednego z rolników z Grapeseed.
     
  19. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Jesus w San Andreas Departament of Parks And Recreation   
    KONTAKT:
    State Park Peace Officer
    https://discord.gg/aT2ywBp4Yn
    (skargi, pytania i sprawy dotyczące frakcji)
    San Andreas State Parks https://discord.gg/H3aeN72q6t
    (rekrutacje i ogólne zapytania dot. funkcjonowania parków)
     

    San Andreas State Parks
    San Andreas Department of Park and Recreations, znane z krótszej i poręczniejszej nazwy jako San Andreas State Parks to największa w Stanach Zjednoczonych agencja stanowa pod kątem ilości obszarów w jej jurysdykcji.
    State Parks w dwudziestu jeden dystryktach samodzielnie zarządza bowiem 280 jednostkami parkowymi o łącznej powierzchni prawie 600 tysięcy hektarów, ponad 450km linii brzegowej, 15 tysięcy kempingów i 5 tysięcy szlaków turystyczny, rowerowych czy jeździeckich w stanie San Andreas. Monitoruje przepływ ruchu turystycznego, utrzymuje i tworzy nowe placówki historyczne, skanseny oraz nadzoruje punkty archeologiczne. 
    State Parks ściśle współpracuje z wieloma agencjami na szczeblu lokalnym, stanowym czy federalnym; m.in. udostępnia niektóre ze swoich parków do przeprowadzania ćwiczeń Navy Seals. Department of Park and Recreations posiada w swojej strukturze także kilka wydziałów, m.in. wydział rekreacji poza drogowej (tzw. offdroad, którego program i realizacja są obecnie największe i najprężniej działające w całych Stanach Zjednoczonych), wydział żeglugi i dróg wodnych oraz wydział konserwacji zabytków.
    Rocznie, łącznie 68 milionów osób odwiedza San Andreas State Parks System, w skład którego wchodzą m.in.:

    Law Enforcement Division - State Park Peace Officer
    State Park Peace Officers (SPPO) realizują szerokie spektrum działań w zakresie egzekwowania prawa, w tym złożone dochodzenia karne, egzekwowanie przepisów ruchu drogowego, uczestniczenie w ogólnokrajowych grupach zadaniowych; od eliminowania szlaków tras narkotykowych po zwalczanie grup przestępczych (w szczególności właśnie tych narkotykowych), kradzieży pojazdów, nielegalnego połowu ryb czy kłusownictwa. San Andreas State Park Peace Officer swoją jurysdykcją otaczają cały stan San Andreas.
    Misją SPPO jest wzbogacenie życia mieszkańców stanu San Andreas poprzez zapewnienie bezpiecznych wypoczynków, przyjaznych parków i obiektów rekreacyjnych dla ludzi w każdym wieku. Oficerzy State Parks, poprzez staranne działania, chronią zasoby naturalne oraz tych, którzy z nich korzystają, aby przyszłe pokolenia mogły się nimi cieszyć.
    Facilities and Park Maintenance
    Obiekty stanowią kluczowy element w realizacji misji Departamentu. Personel ds. obiektów pełni istotną rolę w zapewnianiu bezpieczeństwa odwiedzającym parki stanowe oraz w ochronie zasobów naturalnych, kulturowych i historycznych. Miejsca biwakowe, szlaki, centra dla odwiedzających, muzea, drogi, systemy wodne, toalety - wszystkie są niezbędne do spełnienia wymagań związanych z ochroną zasobów, edukacją społeczeństwa i umożliwianiem rekreacji. Departament Parków i Rekreacji świadczy usługi konserwacyjne we wszystkich 280 parkach stanowych na terenie całego stanu! Podczas kariery w dziedzinie obiektów i konserwacji, personel pomaga w opracowywaniu, utrzymaniu i restytuowaniu: budynków, dróg/parkingów, różnych struktur, systemów wodnych, szlaków.
    Interpretation and Education
    San Andreas jest domem dla największego systemu parków stanowych w kraju, który obejmuje miejsca wzdłuż wybrzeża, w uspokajających lasach i na gorących pustyniach! Każdy z naszych parków ma unikalną historię, a to właśnie wtedy pojawiają się nasi przewodnicy. Przewodnicy odgrywają ogromną rolę w parkach stanowych, witając odwiedzających i dzieląc się naturalnym, historycznym i kulturowym kontekstem swojego miejsca. Te opowieści często są opowiadane podczas organizowania zabawnych aktywności, takich jak ogniska i krótkie wędrówki. Inne codzienne zadania obejmują opracowywanie i przeprowadzanie programów szkolnych lub programów podróżniczych, z których mogą korzystać wszyscy odwiedzający park. Przewodnicy parków stanowych pomagają odwiedzającym  doświadczyć, zrozumieć i docenić nasze parki stanowe! 
     
     
    Zarząd San Andreas State Parks składa się z: @Jesus @KoKo@nxs.

  20. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Jesus w Temat rekrutacyjny | State Park Peace Officer   
    State Park Peace Officer
    Cześć! State Parks to nic innego jak (złożony z różnych miejsc i nieruchomości) system zarządzania zasobami naturalnymi i kulturowymi- w realiach naszego serwera, teren naszej gry to najogólniej ujmując tereny poza ścisłym Los Santos, które są po prostu "zielone" (zaliczamy do nich; rezerwaty, pustynię, kaniony, parki, lasy oraz obiekty muzealne). 
    Najważniejsze: nasza frakcja stawia nacisk na budowanie relacji IC z otaczającymi ich ludźmi i wydarzeniami, które popychają grę w konkretnych kierunkach. Z racji jeszcze niedopasowanego skryptu (brak np. możliwości połowu ryb, licencji na połów, zwierząt) staramy się nakręcić rozgrywkę jak najszerszemu gronu osób i organizacji (w tym frakcji). Mile widziane są u nas osoby pomysłowe i myślące nieszablonowo.
    Jak zaznaczyłem w głównym temacie informacyjnym o SASP - jako pełnoprawna frakcja nie zamierzamy ustępować wymaganiom i oczekiwaniom, które stawia przed kandydatami sektor gry, którym jest LEA. Poszukując miejsca do gry, zastanów się kilkukrotnie czy nadajesz się do tej gry stawiamy przede wszystkim na grę wewnątrz frakcji dając tym samym sposobność do organizowania gry innym frakcjom.
     
    PS. Nie jesteśmy leśnikami. State Park Ranger to pełnoprawni stanowi Peace Officer.
    Field Training Program
    Field Training Program to etap wstępny dla wszystkich osób zainteresowanych grą w San Andreas State Parks.
    Program ten wiążę się ze zaznajomieniem nie tylko wszystkich możliwych elementów gry jako Park Ranger/Lifeguard, ale także tych elementów gry, które dotyczą serwerowego LEA, dlatego też dajemy czas i możność samozaparcia i pozyskiwania wiedzy u boku innych rangerów przez około dwa tygodnie. Jako Trainee Ranger zawsze będziesz pod okiem FTO, który w momencie zmiany odpowiada za Ciebie i czyny których się dopuszczasz. 
    Najczęściej występujące role/zadania jako Park Ranger:
    Egzekwowanie prawa i bezpieczeństwo publiczne Ochrona zasobów naturalnych i kulturowych Z zakresu stricte LEA, główną frakcją, z którą mamy najbliżej do wspólnej interakcji jest SAHP (tak jak w realu), które wspiera działania SASP na każdym możliwym gruncie (służą pomocą przy ewakuacji śmigłowcem, transportują Rangerów śmigłowcem). Prowadzimy również interakcje zarówno z LSPD, LSSD - wzywamy te jednostki do sytuacji, gdy potrzebujemy wsparcia (gdy na te nie możemy liczyć wewnętrznie) lub jeśli dochodzi do przestępstw o określonej klasyfikacji, które podlegają przekazaniu lokalnemu biurowi szeryfa. Dość często Park Rangerów wzywa się do zdarzeń w jurysdykcji lub w obrębie jurysdykcji przez inne departamenty w formie asysty lub do przejęcia sprawy. 
     
     
     
    [SP RC] Informacje o Ranger Cadet

    Trainee Ranger to etap wstępny dla osób zainteresowanych grą w San Andreas State Parks.
    Samo przejście na Rangera wiążę się nie tylko ze zaznajomieniem wszystkich możliwych elementów gry LEO (Law Enforcement Officer) ale także jako Park Ranger, dlatego też dajemy czas na pozyskiwania wiedzy u boku innych rangerów przez kilka tygodni.
    Jako Trainee Ranger zawsze będziesz pod okiem Rangera, który służy Ci pomocą i wyjaśnieniem konkretnych sytuacji.
     
     
     
     
    [SP R] Informacje o Ranger
    Kategoria przeznaczona dla weteranów którzy mają doświadczenie w LEA.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    [SP L] Informacje o Lifeguard

    Kategoria przeznaczona dla weteranów którzy mają doświadczenie w LEA.
    W CSP lifeguard dzieli się na kilka grup (Ocean Lifeguard, Beach Lifeguard, River Lifeguard, Lake Lifeguard) my odgrywamy jedynie State Lifeguard czyli ranger z dodatkowym szkoleniem działającym jako first response.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Aplikacja
    Tworzysz nowy temat W TYM DZIALE wg poniższego wzoru:
     
    tytuł tematu to:
    [SP RC] Dane IC | Nick OOC - tytuł dla podania na Ranger Cadet
    [SP R] Dane IC | Nick OOC - tytuł dla podania na Ranger (Weteran)
    [SP L] Dane IC | Nick OOC - tytuł dla podania na Lifeguard (Weteran)
    Opisz nam swoją przygodę z RolePlay: Opisz nam swoją wiedzę o LEA: (Dla weterana) Gdzie i w jakim LEA grałeś? (serwer, frakcja, lider, przedział czasowy): Background postaci: Dlaczego SASP? Co wiesz o CSP i SPPO? Twój Discord: Godziny, w których grasz na serwerze:  
    Od kandydatów oczekujemy więcej niż przeciętnych umiejętności interakcji i dialogów, które mają przełożyć się na dobrą grę w zespole oraz współprace między agencjami.
    Jesteśmy świadomi, że być może stawiamy wysokie oczekiwania, lecz nie zamierzamy być miejscem, do którego mogą przyjść osoby, które nie otrzymały pozytywnych akceptacji w innych frakcjach.
  21. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Dziob4k w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Zlecenie #24
    Kierowca: Brandon Young, 
    Pojazd:  Maibatsu Mule
    Treść zlecenia: Transport, puszek do napojów alkoholowych w ilości 12,5k sztuk, zapakowanych na czterech  paletach
    Odbiorca: Greenwood Beer
  22. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Dziob4k w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Zlecenie #23
    Kierowca: Brandon Young, 
    Pojazd:  Maibatsu Mule
    Treść zadania: Transport Mebli z lokalu do lokalu
    Odbiorca:  Garage Weed
     
  23. PrZeMo polubił odpowiedź w temacie przez Dziob4k w [Projekt IC] Los Santos Truck Lines   
    Zlecenie #22
    Kierowca: Brandon Young, 
    Pojazd:  Maibatsu Mule
    Treść zlecenia: Części samochodowe oraz wyposażenie warsztatu
    Odbiorca: M&T Garage
     
  24. mafineeek polubił odpowiedź w temacie przez PrZeMo w #002 The dark side of the CEO of ByteBridge - the Travis Torres file.   
    **Ronnie Pumpkin ledwo przeczytał artykuł ze zrozumieniem, zaśmiał się i stwierdził, że wraz z jego szwagrem są nie lepsi. Zostawił lajka i skontaktował się z jego kolegą, żeby zapytać o co dokładnie chodzi i co to kryptowaluty.**
  25. ADVGierki polubił odpowiedź w temacie przez PrZeMo w #002 The dark side of the CEO of ByteBridge - the Travis Torres file.   
    **Ronnie Pumpkin ledwo przeczytał artykuł ze zrozumieniem, zaśmiał się i stwierdził, że wraz z jego szwagrem są nie lepsi. Zostawił lajka i skontaktował się z jego kolegą, żeby zapytać o co dokładnie chodzi i co to kryptowaluty.**
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin