Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Healife


mako

Rekomendowane odpowiedzi

spacer.png

Healife - Przedsiębiorstwo skupiające się na produkcji proekologicznych produktów żywnościowych i kosmetycznych sygnowanych logiem Healife. Działalność spółki jest odpowiedzią na rosnące potrzeby i oczekiwania współczesnego i świadomego konsumenta, który coraz chętniej wybiera produkty pochodzenia całkowicie naturalnego. Rynek żywnościowy jest przepełniony wyrobami przy produkcji których używana jest znaczna ilość sztucznych dodatków niesprzyjających odpowiedniej pracy i rozwojowi organizmu, celem Healife jest stopniowa integracja i przekonanie konsumentów do obrania zdrowego stylu życia, a tym samym wybrania produktów marki, które nie zawierają w sobie konserwantów i pochodzą od sprawdzonych, certyfikowanych gospodarstw i upraw.

Tokyo Blossom Beauty by Asami Kyoko  to  wyjątkowa marka kosmetyczna, której korzenie sięgają głęboko zakorzenionych tradycji pielęgnacyjnych Azji. Pod przewodnictwem znanej piosenkarki Asami Kyoko, która zasiliły szeregi zarządu Healife; marka ta wyznacza nowy standard w branży kosmetycznej, łącząc dziedzictwo naturalnych składników z innowacyjnymi technologiami. Każdy produkt tej marki jest owocem połączenia starannie wyselekcjonowanych składników o wysokiej jakości, które wywodzą się z azjatyckiej flory i tradycyjnych receptur. Tokyo Blossom Beauty by Asami Kyoko odzwierciedla filozofię harmonii z naturą, starając się zaoferować swoim klientom nie tylko efektywne rozwiązania pielęgnacyjne, ale również doświadczenie związanego z pielęgnacją ciała i duszy. Zaangażowanie marki w etyczne pozyskiwanie składników, ich naturalność oraz dbałość o środowisko są kluczowymi wartościami, które kierują każdym etapem produkcji. Marka pragnie nie tylko pomagać swoim klientom osiągnąć zdrowy i piękny wygląd, ale również zachęcać ich do świadomego wyboru produktów, które wpływają korzystnie na ich ciało i planetę. Tokyo Blossom Beauty nieustannie inspiruje do odkrywania piękna w naturalnych składnikach, promując autentyczność, równowagę i harmonię z naturą poprzez swoje produkty, które są zarazem innowacyjne, skuteczne i pochodzące z ducha tradycji azjatyckiej pielęgnacji.

Dane rejestracyjne spółki:

Spoiler
  • Nazwa: Healife
  • Adres: Arcadius Business Center, Healife Office

Członkowie zarządu:

  • CEO: Diana Daivari
  • CEO: Asami Kiyoko

Udziałowcy:

  • Diana Daivari - 50%
  • Asami Kiyoko - 50%

Kapitał początkowy:

  • Kwota: 500,000 USD

Kapitał aktualny:

  • Kwota: 1,000,000 USD 

I. Oświadczenie w imieniu spółki:

§1 Do składania oświadczenia upoważniony jest:

- Prezes wraz z wiceprezesem.

- Wiceprezes z zarządem niższego szczebla.

§2 Członek zarządu spółki składający oświadczenie zobowiązany jest do poinformowania wszystkich członków zarządu (włączając w tym prezesa oraz wiceprezesa). 

II. Prokura: 

§1 Prokura nadawana jest prokurentowi przez prezesa za jednomyślnym poparciem zarządu (Wiceprezes oraz członkowie zarządu)

§2 Prokurent jest upoważniony do prowadzenia czynności związanych ze sprawnym zarządzaniem spółką.

§3 Zakres obowiązków oraz korzyści płynące z nadanych uprawnień określane są przez prezesa w indywidualnie przygotowywanym dokumencie.
III. Kapitał spółki:

§1 Do zarządzania kapitałem spółki uprawniony jest tylko założyciel spółki - Diana Daivarai.

§2 Przy zmianach w kapitale spółki, prezes zobowiązany jest do poinformowania wszystkich członków zarządu.

 
Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 

  • Spółka oficjalnie rozpoczęła swoją działalność 19 lipca 2022 roku. Od początku w zamyśle zarządu widniał cel zapewnienia konsumentom najlepszych standardów i możliwości doboru odpowiednich, a co najważniejsze zdrowych produktów żywnościowych. W celu utorowania sobie drogi pod dalszy rozwój i stworzenie silnej marki spółka nawiązała współpracę z Holding DYNASTY, tym samym zostając jednym z ich partnerów biznesowych i zwiększając swój kapitał do $1.000.000.
Spoiler

holding-dynasty-spotkanie.png

  • CEO Healife spotkała się z właścicielką agencji Birdy - creative agency Sophie Bird. Kobiety wspólnie opracowały wstępny koncept identyfikacji graficznej spółki, w skład której wchodziło nowe logo i spójny do niego baner. Podczas spotkania poruszono temat dalszej współpracy i opracowania przez agencję etykiet debiutanckiego produktu, na którym aktualnie skupia się spółka.
Spoiler

logo-baner-creative-agency.png

  • Odpowiedni dobór miejsc i osób do reklamy produktów jest jednym z kluczowych aspektów dobrze prowadzonych działań marketingowych. Jednym z głównych punktów dla promocji żywności Healife są siłownie. Jedną z pierwszych placówek, która podjęła współpracę ze spółką jest Underground Fight Club Gym. 
Spoiler

siownia-reklama-undeground-fight-club-gy

  • Poza współpracami spółka skupia się również na aktywnym prowadzeniu swojego profilu Lifeinvader. Portal społecznościowy, który z miesiąca na miesiąc notuje coraz większą liczbę użytkowników jest świetnym miejscem do promocji oraz budowania wizytówki marki. Healife zamieszcza również posty o zdrowiu i korzyściach płynących ze spożywania bio żywności.
Spoiler

unknown.png

  • Spółka wprowadziła na rynek swój priorytetowy produkt, batonik proteinowy sygnowany logiem marki. Produkt jest dostępny w trzech wariantach smakowych, Protein Organic Bar Strawberry, Protein Organic Bar Peach i Protein Organic Bar Peanut Butter. Etykiety został zaprojektowane przez współpracującą agencję birdy - creative agency. Docelowo można go zakupić w dedykowanym sklepie Healife na Rockford Hills, będzie on jednak również dostępny we współpracujących ze spółką placówkach. Niebawem rusza planowana kampania reklamowa.
Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

  • Niedługo po wstępnie zrealizowanych założeniach marka Healife otworzyła swój pierwszy sklep, który poza ekologicznymi produktami dysponuje również otwartym w pełni za darmo ogrodem botanicznym. Lokal znajduję się na Rockford Hills, a o jego otwarciu informowały liczne plakaty i posty na stronie spółki. Dostępne w nim są jeszcze nie reklamowane batony proteinowe Healife.
Spoiler

unknown.pngplakat.png

  •  Healife zainwestowało w mieszczący się w Grapseed magazyn żywności, do którego przylega współpracujące gospodarstwo. Docelowo będą się z niego odbywać dostawy do mieszczącego się w mieście sklepu oraz współpracujących placówek. 
Spoiler

unknown.png

  • Jednym z kroków podjętych w kierunku ekologii było ogłoszenie przetargu na montaż paneli fotowoltaicznych. Finalnie wygrała go spółka Jie Recycling, która zobowiązała się do umieszczenia ogniw na magazynie Grapseed.
Spoiler

 

  • Jednym z głównych aspektów działań spółki jest uświadamianie konsumentów i działanie na rzecz pomocy sportowcom. Healife wsparło sportową sekcję Davis High School, uczniowie mają zapewnioną zdrową żywność sygnowaną logiem marki. Przekazano również datek na rozwój placówki.
Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

  • Siłownia Undeground Fight Club Gym reklamuje produkty oraz markę Healife na swoim profilu Lifeinvader.
Spoiler

unknown.png


Posty Lifeinvader:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

Wydatki:

Spoiler

Wejście w holding Dynasty:

unknown.png

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Podjęcie współpracy z birdy - creative agency:

unknown.png

unknown.png

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Kupno magazynu na Grapeseed:

unknown.png

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kupno sklepu na Rockford Hills:

unknown.png

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Urządzenie sklepu, kupno obiektów: 

unknown.png

unknown.png

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Datek na rzecz Davis High School:

unknown.png

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Reklama w siłowni: Fight Club Gym:

 unknown.png

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Produkcja:

unknown.png

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Podsumowanie: 

$30.000 + $40.000 + $50.0000 + $80.000 + $75.000 + $7500 + $50.000 + $30.000 + $20.000 = $382.500

 

 

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Healife

1. Dołączenie do holdingu.

2. Współpraca z agencją Birdy - creative agency. Zakup nowych grafik. - $70.000

3. Podjęcie współpracy z Underground Fight Club & Gym

4. Stworzenie profilu LI 

5. Aktywne social media.

6. Wprowadzenie na rynek batonika proteinowego w trzech wariantach smakowych. - $20.000

7. Otwarcie swojego sklepu.

8. Powiększenie infrastruktury. - wydatek $212.500

9. Przetarg na panele fotowoltaiczne.

10. Wsparcie Davis High School zdrową żywnością. - wydatek $50.000

11. Promocja marki przez współpracujące podmioty. - wydatek $30.000


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: DYNASTY)

*Narracja później

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 220 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

NieQumaty i blacksugar lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

sngine_e3c6c23aa6406cd24464922c3a61d4d6.png

Artykuł Digi Magazine na temat projektowanego przez Healife i Digibyte smartwacha.

          Healife - sierpień 2022

  • Spotkanie z CEO winiarni Marlowe w celu podjęcia współpracy odnośnie dystrybucji owoców winogron oraz uprzednio stworzonego soku Marlowe Grape Juice w sklepie Healife.
  • Spotkanie ze specjalistą ds. upraw oraz omówienie wykorzystywanych przez spółkę pestycydów i oprysków, obejrzenie upraw winorośli.
  • Publikacja postu promocyjnego produkt na LifeInvader przez winiarnię Marlowe.
  • Podjęcie współpracy z Birdy - creative agency, zlecenie zaprojektowania etykiet do soków 250ml oraz 500ml.
  • Spotkanie z Tori Ramirez i jej menadżerem Blake Rawlings, propozycja i omówienie promocji produktu przez post na LifeInvader, finalne podpisanie umowy na drugim spotkaniu.
  • Artystka promuje produkt Marlowe Grape Juice by Healife na swoim profilu społecznościowym, tym samym napój pojawia się w sklepie spółki, a w niedalekiej przyszłości będzie dystrybuowany do lokali gastronomicznych na terenie miasta. 
     
  • Zatrudnienie pracownika, który zajmuje się opieką nad sklepem i ogrodem botanicznym.
  • Zatrudnienie przedstawiciela handlowego, który zajmie się dystrybucją produktów Healife do lokali gastronomicznych, a także ofertą pro ekologicznych cateringów dla firm.
  • Ogłoszenie przetargu na montaż zabezpieczeń lokalu na Rockford Hills.
  • Zrealizowanie w/w przetargu przez spółkę DigiByte.
  • Spotkanie z Asami Kiyoko i jej menadżerką Lexie Carter, podpisanie umowy wsparcia akcji charytatywnej dotyczącej zdrowia psychicznego.
  • Wsparcie akcji charytatywnej organizowanej przez Asami Kiyoko kwotą $100.000, wstawienie postu informacyjnego na profilu Lifeinvader.
  • Konsultacje ze spółką Home Solutions odnośnie dostaw zaopatrzenia bio żywnościowego przez Healife do ich kantyny. 
  • Aktywne prowadzenie profilu społecznościowego spółki, cykliczne dodawanie postów reklamowych i próba dotarcia do konsumentów przez Lifeinvader.
  • Podjęcie pierwszych rozmów z DigiByte w celu opracowania zegarka wspomagającego zdrowy tryb życia. Docelowo ma pomóc w monitorowaniu poziomu tkanki tłuszczowej, mięśniowej oraz wody w organizmie, a także cukru. Promocja będzie skierowana głównie do ludzi, którym zależy na zdrowym trybie życia oraz sportowców.  
  • Artykuł o w/w produkcie znalazł się na łamach czasopisma Digi Magazine
  • Podjęcie współpracy z Carrera Aircraft, nad Los Santos w dniach 26/08 27/08 29/08 latał samolot holujący baner reklamujący smartwach Digibyte Healife.
  • Podpisanie umowy z Memphis Tavares i jego menadżerką Lexie Carter, podjęcie współpracy odnośnie reklamowania smartwacha. 
  • Memphis Tavares zamieścił na swoim profilu Lifeinvader post promocyjny w/w zegarka. 
  • Stworzenie kooperacyjnego produktu z Fuzzy, którego ambasadorką została modelka Ayumi Amaya‒Ferreira.
  • Ayumi Amaya-Ferreira reklamuje Fuzzy Smoothie na swoim profilu Lifeinvader
  • Sponsoring otwarcia siłowni Underground Fight Club kwotą $100.000.
  • Zakup banera LS Quik. 
  • CEO Healife udzieliła wywiadu LS Quik, w którym opowiedziała o aplikacji oraz smartwachu, a także napoju Fuzzy Smoothie. 
  • Wsparcie akcji charytatywnej promującej zdrowe odżywianie z Fuzzy.

Screeny z gry:

Spoiler

Spotkanie z CEO Marlowe:

Spoiler

marlowecz1.png

marlowecz3.png

Spotkanie ze specjalistą ds. upraw winiarni: 

Spoiler

marlowecz2.png

Pierwsze spotkanie z Tori Ramirez i jej menadżerem Blake Rawlings, omówienie koncepcji współpracy:

Spoiler

rawlings-ramirez.png

Kolejne spotkanie z artystką i jej menadżerem, podpisanie umowy:

Spoiler

podpisanie_umowy_rawlings_tori.pngpodpisanie_umowy_rawlings_tori.png

Zatrudnienie pracownika sklepu:

Spoiler

zatrudnienie-pracownika.png

Wstępna rozmowa odnośnie zegarka DigiByte & Healife:

Spoiler

digi-zegarek-pierwsza-rozmowa.png

Współpraca z Carrea Aircraft:

Spoiler

carrera.png

 

 Posty Lifeinvader:

Spoiler

unknown.pngunknown.png

unknown.pngunknown.png

unknown.pngunknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.png

Wydatki:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

Koszty produkcji:

unknown.png

Podsumowanie: $25.000 + $40.000 + $15.000 + $100.000 + $30.000 + $50.000 + $100.000 + $13.000 = $373.000

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2022 o 11:12, mako napisał:

Healife - sierpień 2022

  • Spotkanie z CEO winiarni Marlowe w celu podjęcia współpracy odnośnie dystrybucji owoców winogron oraz uprzednio stworzonego soku Marlowe Grape Juice w sklepie Healife.
  • Spotkanie ze specjalistą ds. upraw oraz omówienie wykorzystywanych przez spółkę pestycydów i oprysków, obejrzenie upraw winorośli.
  • Publikacja postu promocyjnego produkt na LifeInvader przez winiarnię Marlowe.
  • Podjęcie współpracy z Birdy - creative agency, zlecenie zaprojektowania etykiet do soków 250ml oraz 500ml.
  • Spotkanie z Tori Ramirez i jej menadżerem Blake Rawlings, propozycja i omówienie promocji produktu przez post na LifeInvader, finalne podpisanie umowy na drugim spotkaniu.
  • Artystka promuje produkt Marlowe Grape Juice by Healife na swoim profilu społecznościowym, tym samym napój pojawia się w sklepie spółki, a w niedalekiej przyszłości będzie dystrybuowany do lokali gastronomicznych na terenie miasta. 
     
  • Zatrudnienie pracownika, który zajmuje się opieką nad sklepem i ogrodem botanicznym.
  • Zatrudnienie przedstawiciela handlowego, który zajmie się dystrybucją produktów Healife do lokali gastronomicznych, a także ofertą pro ekologicznych cateringów dla firm.
  • Ogłoszenie przetargu na montaż zabezpieczeń lokalu na Rockford Hills.
  • Zrealizowanie w/w przetargu przez spółkę DigiByte.
  • Spotkanie z Asami Kiyoko i jej menadżerką Lexie Carter, podpisanie umowy wsparcia akcji charytatywnej dotyczącej zdrowia psychicznego.
  • Wsparcie akcji charytatywnej organizowanej przez Asami Kiyoko kwotą $100.000, wstawienie postu informacyjnego na profilu Lifeinvader.
  • Konsultacje ze spółką Home Solutions odnośnie dostaw zaopatrzenia bio żywnościowego przez Healife do ich kantyny. 
  • Aktywne prowadzenie profilu społecznościowego spółki, cykliczne dodawanie postów reklamowych i próba dotarcia do konsumentów przez Lifeinvader.
  • Podjęcie pierwszych rozmów z DigiByte w celu opracowania zegarka wspomagającego zdrowy tryb życia. Docelowo ma pomóc w monitorowaniu poziomu tkanki tłuszczowej, mięśniowej oraz wody w organizmie, a także cukru. Promocja będzie skierowana głównie do ludzi, którym zależy na zdrowym trybie życia oraz sportowców.  
  • Artykuł o w/w produkcie znalazł się na łamach czasopisma Digi Magazine
  • Podjęcie współpracy z Carrera Aircraft, nad Los Santos w dniach 26/08 27/08 29/08 latał samolot holujący baner reklamujący smartwach Digibyte Healife.
  • Podpisanie umowy z Memphis Tavares i jego menadżerką Lexie Carter, podjęcie współpracy odnośnie reklamowania smartwacha. 
  • Memphis Tavares zamieścił na swoim profilu Lifeinvader post promocyjny w/w zegarka. 
  • Stworzenie kooperacyjnego produktu z Fuzzy, którego ambasadorką została modelka Ayumi Amaya‒Ferreira.
  • Ayumi Amaya-Ferreira reklamuje Fuzzy Smoothie na swoim profilu Lifeinvader
  • Sponsoring otwarcia siłowni Underground Fight Club kwotą $100.000.
  • Zakup banera LS Quik. 
  • CEO Healife udzieliła wywiadu LS Quik, w którym opowiedziała o aplikacji oraz smartwachu, a także napoju Fuzzy Smoothie. 
  • Wsparcie akcji charytatywnej promującej zdrowe odżywianie z Fuzzy.


Wydatki: $373.000


Screeny z gry: ✅
Gra z biznesami/branżą: ✅
Dokumentacja wydatków: ✅
Opłaty związane z produkcją: ✅


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Krótki)

*Ostatnie ruchy Healife są bardzo solidne. Zakontraktowanie Memhpisa Tavaresa oraz Ayumi Amaya wpłynęło bardzo dobrze na sprzedaż produktów sprzedawanych przez markę. Wywiad na otwartym powietrzu dla lokalnej społeczności został również bardzo dobrze odebrany. Kolejnym bardzo dobrym elementem prowadzonej kampanii jest sponsoring wydarzeń innych ludzi, dzięki czemu marka pokazuje się z dobrej strony. Pomimo krótkiego stażu ruchy marki są bardzo solidne, dzięki czemu kapital pozostaje niezmienny.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 32 procent swojego kapitału, co daje 320 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Daniel5204 i Lamaritos lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

unknown.png?width=911&height=683

Wykres przedstawiający wyniki przeprowadzonych przez spółkę badań.

 Healife - wrzesień 2022

  • Rebranding wizytówki graficznej, zmiana logo na bardziej uniwersalne. 
  • Zastrzeżenie znaku towarowego w urzędzie GOV.
  • Spotkanie z CEO Home Solutions Victor Doherty, omówienie szczegółów współpracy odnośnie dostaw bio żywności. 
  • Finalne podpisanie umowy z w/w spółką na cykliczne dostawy zdrowej żywności do ich placówki. 
  • Zatrudnienie osoby zajmującej się zbieraniem danych na temat oferowanej przez lokale gastronomiczne żywności. 
  • Analiza zebranych materiałów w celu przyszłego wykorzystania ich do lepszego marketingu, a także udostępniania postów statystycznych na Li.
  • Przedstawienie w formie wykresu trzech najzdrowszych lokali na terenie miasta w poście na Lifeinvader, promocja boost postu w celu zachęcenia konsumentów do odwiedzin placówek.
  • Omówienie fuzji działu logistyki spółki Fuzzy i Healife z menadżerem Jax Carter. 
  • Od przyszłego miesiąca wszystkimi dostawami zajmie się przygotowana do tego kadra z zapewnionym zapleczem w postaci pojazdów i magazynów dziedziczonych od Fuzzy.
  • Pierwsze spotkanie z przedstawicielem spółki farmaceutycznej LS Pharm Fernando Herrera. 
  • Omówienie na w/w spotkaniu szczegółów partnerstwa, a także zlecenia badań nad dwoma specjalnymi produktami. Jeden z nich docelowo ma trafić na rynek, drugi zostanie zaprezentowany na Santos Business Expo.
  • Drugie spotkanie z całą kadrą LS Pharm, dyskusja na temat składu produktu, wymaganych badań, sensu rynkowego, marketingu, omówienie i podzielenie kosztów. 
  • Sfinansowanie outsourcing badań do bardziej zaawansowanego laboratorium, znalezienie naturalnych produktów, które mogą wywołać pożądany efekt. 
  • Zakup dzielonego z LS Pharm stoiska na Santos Buisness Expo, docelowe przedstawienie unikalnego produktu stworzonego w kolaboracji obu spółek. 
  • Wzmianka o Healife na profilu Santos Business Expo z opisem spółki.
  • Zatrudnienie kolejnej osoby na stanowisko przedstawiciela. 
  • Zatrudnienie dodatkowej osoby na stanowisku analityka/asystenta. 
  • Kupno dwóch billboardów reklamowych w najbardziej ruchliwych częściach miasta.
  • Sponsoring wydarzenia i stoisko na DFC Tournament. 
  • Wprowadzenie do sklepu smartwacha, od teraz każdy może go zakupić. 
     
  • Wzmianka o Healife i zrealizowanej wspólnie z Fuzzy akcji charytatywnej w trakcie audycji LS Quik.
  • Dodatkowa strona w artykule magazynu LS Weekly. 
  • Spółka wybrana jako jedno z najlepszych przedsiębiorstw września w rankingu WHAT IN BUSINESS.
  • Zajęcie 1 miejsca w rankingu przedsiębiorstw w zestawieniu z ostatniego miesiąca.

 Screeny z gry:

Spoiler

 Współpraca z Home Solutions:

Spoiler

healife-home-solutions.png

Zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za zbieranie danych dla Healife:

Spoiler

healife-wynajecie-osoby-badania.png

Pierwsze spotkanie z CEO LS Pharm:

Spoiler

pierwsze-spotkanie-ls-pharm.png

Drugie spotkanie, tym razem z całą kadrą LS Pharm:

Spoiler

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

7.png

9.png

11.png

12.png

13.png

14.png

15.png

17.png

18.png

19.png

21.png

22.png

23.png

Fuzja działu logistyki z Fuzzy: 

Spoiler

fuzja-z-fuzzy.png

 

 

Posty Lifeinvader:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

 Wydatki:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

Produkcja: 

unknown.png

Kupno dwóch billboardów reklamowych - $50.000

Kupno stoiska na Santos Business Expo - $20.000

Razem = $50.000 + $50.000 + $50.000 + $30.000 + $20.000 = $200.000

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Krótki)

 

*Rebranding wizualny oraz zastrzeżenie znaku towarowego pokazuje, że Healife nie zamierza zwalniać. Spółka mocno stawia na określone przez siebie wartości czego potwierdzeniem jest ciągłe badanie rynku żywnościowego w Los Santos czy inwestowanie w raczkującą dopiero spółkę LS Pharm. Dodatkowym atutem jest podjęcie współpracy z Fuzzy, a dokładniej rozwojem gałęzi logistycznej, która zapewnia ciągłość dostaw produktów. Kolejnym bardzo dobrym krokiem było podjęcie współpracy z Digibyte oraz wypuszczenie na rynek autorskiego smartwatcha. Healife mocno umacnia swoją pozycję medialną oraz rynkową co gwarantuje jej generowanie stabilnych zysków.

 

*Spółka może liczyć na wygenerowanie $340.000 tygodniowo, przez następne trzy tygodnie.*

 

Screeny z gry: 
Gra z biznesami/branżą: 
Dokumentacja wydatków: 
Opłaty związane z produkcją: 

blacksugar i mako lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

sngine_3226d527d847d9152a951971e245a49c.

Grafika informująca o współpracy obu spółek w trakcie trwania Santos Business Expo.

 Healife - październik 2022

  • Spotkanie z przedstawicielami LS Pharm, omówienie dalszych kroków odnośnie współpracy między obiema spółkami. 
  • Udział w/w spółek w Santos Business Expo, prezentacja specjalnie przygotowanego produktu, rozmowy z uczestnikami. 
  • Post na Lifeinvader informujący o udziale w w/w targach.
  • Opracowanie i plany dotyczące dystrybucji najnowszego produktu, płatków śniadaniowych Yummys.
  • Spotkanie z artystką Asami Kiyoko, propozycja współpracy odnośnie promocji w/w produktu. - Finalne podpisanie umowy.
  • Promocyjny post Healife na Lifeinvader.
  • Promocyjny post Asami na Lifeinvader.
  • Reklamowanie w/w produktu na billboardach ulokowanych w najbardziej ruchliwych częściach miasta.
  • Wprowadzenie w/w produktu do sklepu Healife. 
  • Współpraca z Soul & Body Fitness Club, dystrybucja produktów w siłowni.
  • Podjęcie pierwszych kroków w celu współpracy z mieszczącą się na Grapseed farmą Golden Ranch.
  • Przyjazd na w/w miejsce, sprawdzenie stanu budynków, ocena upraw i wstępne rozmowy.
  • Odebranie i analiza przesłanych przez gospodarstwo dokumentów odnośnie wykorzystywanych przez nich środków i pestecydów. 
  • Kolejne spotkanie z LS Pharm, dyskusje na temat kolejnego produktu, docelowo na rynek hurtowy. 
  • Ruchy kadrowe, ustalenie cyklicznych spotkań z pracownikami i zwiększenie nacisku na integrację. 

Artyści:  Asami Kiyoko (Twarz produktu Yummys)

 Screeny z gry:

Spoiler

Współpraca z Soul & Body Fitness Club:
 

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Współpraca z Golden Ranch:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z Asami Kiyoko:
 

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z LS Pharm:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

 

Posty Lifeinvader:

Spoiler

unknown.pngunknown.png

Wydatki:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

Premia dla kierowców / 2 = $60.000 - Fuzja logistyki z Fuzzy (koszty dzielone po połowie na obie spółki) 

 

 

 

 

Billboardy - $20.000

 

Edytowane przez mako
blacksugar, Xsardes i Necro lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Średni)

*Healife na pewno zaczyna kojarzyć się ze stabilnym rozwojem oraz rozważnym prowadzeniem spółki. Wzięcie udziału w Santos Business Expo oraz nawiązywanie kolejnych współprac bardzo korzystnie wpływa na wizerunek publiczny jak i biznesowy. Healife staje się coraz większym graczem lecz co za tym idzie - powinna pomyśleć o większej ekspansji. Może pora pomyśleć nad otwarciem sieci sklepów wychodzących poza granice Los Santos?

*Spółka może liczyć na wygenerowanie $345.000 tygodniowo, przez następne trzy tygodnie.*
 

Screeny z gry: 
Gra z biznesami/branżą: 
Dokumentacja wydatków: 
Opłaty związane z produkcją: 

blacksugar lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 Healife - listopad 2022

  • Spotkanie z Lucille Ferreira, plany dot. wdrożenia Healife pod CROWN.
  • Spotkanie z właścicielem Golden Ranch odnośnie stworzenia na ich farmie taśm produkcyjnych i dystrybucji produktów w sklepie Healife.
  • Drugie spotkanie z Ronald Mortimer, właścicielem Golden Ranch. - Plany dot. opracowania wspólnego napoju.
  • Trzecie spotkanie, na którym odbyło się finalne podpisanie umowy i ustalenie produkcji cydru.
  • Opłaty związane z kosztami upraw, produkcją i modernizacją w/w farmy w ramach współpracy.
  • Spotkanie z CEO LS Pharm, ustalenie kosztów produkcyjnych kolaboracyjnego produktu L&H Food Solutions.
  • Opłata dla LS Pharm związana z produkcją w/w produktu.
  • Spotkanie z właścicielem Soul Body Fitness Club, dystrybucja proteinowych batonów Healife i L&H Food Solutions w ich siłowni. 
  • Spotkanie z CEO OH ME, plany dot. stworzenia wspólnych, naturalnych kosmetyków.
  • Na kanale vTube Aishy Huxley pojawił się film z pozytywną recenzją płatków śniadaniowych Yummys. 
  • Post z odnośnikiem do w/w recenzji na stronie Healife.
  • Produkt stworzony we współpracy z Asami Kiyoko cieszy się sporym zainteresowaniem, na Lifeinvader pojawił się post użytkownika Aisha, w którym proponuje stworzenie dodatkowego smaku masła orzechowego. 
  • CEO Healife spotkała się z artystką, wspólnie ustaliły, że to dobry pomysł i pora rozpocząć produkcję. 
  • Zapowiedź produktu, dystrybucja w sklepie Healife.
  • Duża inwestycja w mieszczący się za miastem kompleks budynków, docelowo posłuży jako laboratoria i centrum dystrybucyjne. 
  • Ruchy kadrowe, zatrudnienie Project Manager, liczne premie.
  • Stałe dostawy produktów przez dział logistyki.
  • Kontynuacja współpracy z winiarnią Marlowe, dystrybucja winogron i soku.

Artyści:  Asami Kiyoko (Twarz produktu Yummys)

 Screeny z gry:

Spoiler

I Spotkanie Golden Ranch

Spoiler

1.PNG?width=121&height=683

II Spotkanie Golden Ranch

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

III Spotkanie Golden Ranch

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Kolejne spotkanie Golden Ranch:

Spoiler

healifess2.png?width=270&height=682

Spotkanie z Asami Kiyoko:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z CEO OH ME:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z Russell Booth:

Spoiler

unknown.pngunknown.png

Posty Lifeinvader:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.png

Wydatki ($637.000):

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png   / 2 (wspólnie z Fuzzy) = $47.000

unknown.png    / 2 (wspólnie z Fuzzy) = $15.000

unknown.png

unknown.png

 

Edytowane przez mako
Necro, Juzi, Mafio i 3 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Healife


Wydatki $637,500

**Kapitał spółki $1,000,000 (Staż średni)

**Spółka w ostatnim czasie odważnie zainwestowała w kompleks laboratoryjny poza miastem Los Santos co w przyszłości umożliwi jej na utworzenie sprawnego centrum dystrybucyjnego, które przyśpieszy i rozwiąże większość z kwestii związanych z dostawami. Spółka podtrzymuje dawne umowy a również nawiązuje kolejne to współprace chociażby na linii Healife - Golden Ranch co odbija się pozytywnym odzewem ze strony obserwującej ich społeczności. Śmiało można powiedzieć, że Healife nie marnuje swoich pięciu minut i mądrze rozwija interes na lokalnym rynku.

**Spółka może liczyć na wygenerowanie 310 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.
blacksugar i Juzi lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

sngine_72255a697de82628290858ab41080e68.sngine_51e4dab72e56188dfa1cbc89009c533c.

  • Vlogerka Aisha i artystka MOXXY zapowiadaja na Lifeinvader test nowego smaku płatków Yummyys, którego twarzą jest Artystka Asami Kiyoko.
  • Test w/w. produktu pojawił się na kanale vTube Aishy.
  • Dystrybucja nowego produktu we współpracy z farmą Golden Ranch - cydru Apple Cider Attack. 
  • Umieszczenie w/w. napoju w sklepie Healife. 
  • Post dot. produktu na social mediach Healife Lifeinvader.
  • Spotkanie z F. Herrera, CEO LS Pharm. - Omówienie aktualnej współpracy i plany dot. jej kontynuacji.
  • Umieszczenie Healife w rankingu najlepszych przedsiębiorstw magazynu ROGUE.
  • Omówienie i plany stworzenia specjalnej świątecznej akcji we współpracy ze spółkami LS Pharm, DFC, McGuire and Foster Limited Company i Fuzzy.
  • Ogłoszenie przetargu dot. instalacji zabezpieczeń w sklepie Healife na Rockford Hills.
  • Post Healife dot. promocji Black Friday i obniżenia ceny wszystkich produktów w sklepie o 30%.
  • Udostępnie w/w. postu przez artystę Memphis Taveras. 
  • Spotkanie z Lucille Ferreira, wdrożenie spółki Healife pod CROWN.
  • Rezygnacja z dalszej współpracy ze spółką OH ME.
  • Dalsza dystrybucja owoców i soku z winiarni Marlowe.
  • Ruchy kadrowe, zatrudnienie kolejnej osoby na stanowisku Project Manager.  
  • Rozdanie premii, gra działu logistyki i ciągłe dostawy produktów. 

Artyści:  Asami Kiyoko (Twarz nowego smaku płatków Yummys)

Screeny z gry:

Spoiler

Spotkanie z F. Herrera. - CEO LS Pharm.

Spoiler

image.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.png

Wzmianka o Healife w ROGUE:

Spoiler

image.png

 

Posty Lifeinvader:

Spoiler

image.png
image.pngimage.png
image.png

Wydatki:

Spoiler

image.png

image.png

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

image.png           Dzielone na pół z Fuzzy. 

+30k Jax Andrews premia stanowiskowa

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

$265.000

 

Edytowane przez mako
Juzi i blacksugar lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Healife (Staż średni; kapitał $1,000,000; wydatki $265,000)
Healife zdążyło zyskać rzeszę fanów, których zaskoczenie wzbudziła dystrybucja
pierwszego alkoholu z pod szyldu firmy. Czy to znak, że spółka jest nowym graczem na
rynku alkoholi w mieście? Kolejnym zaskoczeniem była rezygnacja z współpracy z niedawno
odnowioną spółką OH ME, a cały ten krok został potraktowany jako potwierdzenie pogłoski,
o wrogim nastawieniu CROWN do wyżej wymienionej spółki kosmetycznej. Niemniej jednak
Healife w dalszym ciągu odbierana jest jako spółka godna zaufania przez konsumentów i
zyskująca nowych klientów z dnia na dzień.

Spółka może liczyć na wygenerowanie 300.000$ tygodniowo przez następne trzy tygodnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

image.png

ArtyściAura Guevara (ambasadorka Healife), Asami Kiyoko, Ayumi Amaya Ferreira oraz Makayla Ferreira (promocja).

Screeny z gry:

Spoiler

LS Pharm:

Spoiler

image.png

image.png

image.png

image.png

Billboardy:

Spoiler

image.png

image.png

image.png

 

Posty Lifeinvader:

Spoiler

image.pngimage.pngimage.pngimage.png
image.png
image.pngimage.png

Wydatki:

Spoiler

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin