Skocz do zawartości

Nadal w grze!

Przeczytajcie najnowszy temat informacyjny, który przygotowaliśmy dla Was po krótkiej nieobecności!
Szczegóły

muertetown narcosicarios; 1213


Polecane posty

proszeivan.gif

 

Prymitywna organizacja przestępcza nie posiadająca rozbudowanej hierarchii ani zorganizowanego planu działania. W rejestrze criminal gangs and homicide division widnieje jako grupa o niskim zagrożeniu, zrzeszająca małą ilość latynosów w przedziale wiekowym 15-25 lat, z terenu ograniczającego się jedynie do rogu Jamestown St. i Innocence Blvd. Jedynym znakiem afiliacji mieszkańców danego obszaru z ową organizacją są liczby dwanaście i trzynaście, reprezentujące litery podpisane pod te cyfry - L i M. Gang młodocianych przestępców nie przyjął żadnej oficjalnej nazwy lecz na murach i ścianach budynków często widnieją napisy ‘sanguinarios’ czy ‘sicarios’ w formie graffiti. Członkowie gangu znani są z takich aktywności jak małe kradzieże, napady czy handel narkotykami ze względu na to, że jest to ich główny sposób zarobku. Pomimo braku określonej hierarchii, całą strukturą zarządza jedna osoba, Nazaret Blanxart uważany wśród podwładnych jako autorytet.

 

9iqF1q3.png

 

Organizacja przestępcza Everetta Blanxarta w ostatnim czasie przeistoczyła się z grupki chuliganów w istotny dla metamfetaminowego rynku Davis gang narkotykowy. Wpływy uzyskane przez ekipę z Muertetown z organizacjami jak Rashkovsky MOB czy Pesadillas 18 pozwoliły Blanxartowi na rozpoczęcie hierarchizacji i strukturyzacji członków jego ekipy. Najważniejszym czynnikiem utworzenia organizacji przestępczej na terenie Jamestown St. było uzyskanie kontaktu i utworzenie kanału przerzutowego pomiędzy Muertetown a kartelem Los Zetas, który zaopatruje owy gang w zabójczą metamfetaminę.

 

 

 

Projekt dopiero co formującego się, nic nie znaczącego w półświatku gangu imigrantów z Ameryki łacińskiej. Grupa nie jest wzorowana na żadnej istniejącej organizacji co pozwala nam na własne kreowanie kultury i innych aspektów z, którymi w późniejszym stadium będzie kojarzona nasza organizacja. Planem gry jest stopniowe wspinanie się po przestępczej drabinie poprzez nawiązywanie kontaktów z istniejącymi już grupami. W pewnym stopniu chcemy by zgp traktowały nas jako ludzi do wynajęcia; ze względu na to, że dopiero co formujemy grupę i potrzebujemy w jakikolwiek sposób umocnić naszą pozycję w świecie przestępczym. Dopiero po jakimś czasie zaczniemy myśleć nad usamodzielnieniem i przeistoczeniem w pełnoprawną organizację. Przyjmując taki plan będziemy grali w stylu passive-agressive; nie będziemy inwazyjni, będziemy jedynie szukać sposobu na zarobek.

 

 

 

 

Edytowano przez 7vxn
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności