Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

66. Moka Cafe - Kawiarnia ze standardami baru mlecznego?


nzm

Rekomendowane odpowiedzi

whatinbusiness.png

WRITTEN by Monique Armelau - DAILY GLOBE, 25/12/2022


Moka Cafe - Kawiarnia ze standardami baru mlecznego?


TDQF3rM.png

Na pewno znasz ten moment, kiedy w natłoku codziennych obowiązków marzy Ci się przerwa na kawę. To uczucie towarzyszy nam od dawien dawna, a jedyne co stoi tu na przeszkodzie to wybór kawiarni.. No chyba, że pracujemy w domu. Na dzisiejszy świecznik pada lokalna kawiarnia - Moka Cafe, która urzeka swoim ekskluzywnym wnętrzem. I tak naprawdę drodzy Państwo, na wnętrzu się kończy. Lokal posiada bardzo duży metraż, który odpowiada w sam raz dla baru mlecznego. Wydaje nam się, że w tym aspekcie przedsiębiorca zarządzający lokalem odniósłby niebywały sukces. Natomiast na sukces składa się oczywiście wiele czynników. Zacznijmy może od tego co najważniejsze - czyli samej kawy, jej sposobie podania i wyrazistości.

Mimo ekskluzywnego wnętrza, które jak na kawiarnię przypomina standardy restauracji Marlowe, właściciele poszli na totalną łatwiznę. Kawa jest parzona z zwykłego ekspresu, który równie dobrze możemy postawić sobie w domu. Uznajemy to rozwiązanie za dosyć bezsensowne ze względu na to, że w lokalu znajdują się dwa automaty, które bez czekania w kolejce zrobią nam kawę tej samej jakości. Można tu dyskutować o ludzkich gustach, natomiast problem leży po stronie kompetencji. Osoba podająca się za kierownika, nie potrafi przygotować jednej z najbardziej podstawowych kaw - espresso. Zapominając całkowicie o wodzie i sposobie jej przygotowania. Niestety ciężko przejść obok tego obojętnie. Osoba na takim stanowisku, która pełni również rolę baristy powinna być wzorem i przykładem dla reszty personelu - tak to każdy idzie w ślady niewykwalifikowanych zarządzających i powielają ten błąd. Przechodząc do drugiej najważniejszej kwestii - personel, bo bez niego choć byśmy byli najbardziej spragnieni na świecie, nie zaspokoimy swojego pragnienia. 

BUaLxzp.png

Wspomnieliśmy o niekompetentnej kierowniczce lokalu, skupmy się na niższym szczeblu. Pracownicy mimo przysłowiowego /bata nad głową/, sami zaczęli szukać rozwiązań problemu, widząc nieudolność wcześniej wspomnianej osoby. Możemy wyciągnąć z tego jakiś pozytyw - grunt to chcieć dojść do konsensusu. Niemniej, niekompetencja też jest jedynie jakimś checkpointem.

Kadra pracownicza nie zna takiego pojęcia, jak odmówienie zakupu produktu, który nie spełnia oczekiwań bądź odbiega jakościowo od tego czego oczekujemy.  To wszystko działo się pod groźbami wpisania na czarną listę klientów z racji takiej, że konsument chciał skorzystać z swoich praw - odmowy kupna. Proponujemy aby zapoznać się z zasadami konsumenta. Jeśli kierownictwo w żadnym aspekcie nie jest kompetentne do wykonywania swoich obowiązków, to nie jesteśmy w stanie znaleźć logicznego wytłumaczenia dlaczego właściciel lokalu trzyma ludzi szkodząc swoim interesom. Skoro już o właścicielu mowa, przejdźmy do niego. Kobieta, która podała się za właścicielkę lokalu jest równie wykwalifikowaną osobą co jej prelegentka. Zaczęła żądać od konsumenta który zgłosił zwykłą odmowę zakupu produktu - wylegitymowania się, skoro mu coś nie pasuje i ma jakieś ale.  Klient będąc osaczonym przez siedem osób, wyszedł po tym jak go wszyscy zaczęli wypraszać z lokalu. Nie jesteśmy w stanie wytłumaczyć zachowania personelu jak i jakości podawanych przez nich produktów. . Każdy z nas ma prawo odmówić zakupu produktu, który nie spełnia ich oczekiwań. Każdy ma prawo do zwrotu - takie jest ryzyko firmy, takie jest ryzyko pracodawcy. Miejcie to drodzy Państwo na uwadzę i aby uniknąć podobnych nieprzyjemności - jeszcze raz uprzedzę, korzystajmy z usług przedsiębiorstw, które wykazują się eksperckością i profesjonalizmem w swoim fachu.


9TQw1cF.png7doXzFa.png

 

 

 

 Bez_nazwy-1.png.69fd0b9aa96780fd671bc73bd1d4d2d6.png

 

 


Edytowane przez nzm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**T. Quintana popija poprawnie przygotowane espresso. Cieszy się z obrotu spraw z Muka Cafe. Wyczekuje aż pracownicy pato kawiarni zaczną ją wybielać na social mediach**

Edytowane przez Don Daniel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Siedząc w domu z Joshua, pokazała mu artykuł. Zaczęła się śmiać z "nawiedzonej" pseudo medialnej redaktorki za która owa kobieta się podawała. Z stosownym opisem przesłała artykuł D.McCarson oczekując informacji odnośnie dalszego działania w sprawie przeciwko T.Quintana.**

Edytowane przez Gwiazdka2020
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**David po ciężkim dniu w biurze przyjechał do swojej ulubionej kawiarni Moka Cafe i rozłożył laptopa na blacie, po czym zaczął czytać artykuł, popijając przy tym swoją ulubioną kawę Mocha, wczytując się w te brednie, wybuchnął śmiechem, lekko opluwając przy tym laptopa, następnie zamknął go i wrócił do rozmowy z bardzo miłym personelem o kłamstwach, jakie wypisała T.Quintana oraz pokazując im screeny swoich komentarzy pod postem na LI na jej profilu, oczywiście komentarze zostały usunięte zapewne dlatego, że prawda zabolała.**

Edytowane przez lufaaatiVi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Jie Mao, popijajac spokojnie szklankę whiskey, natrafił na artykuł i wczytując w artykuł jest ździwiony że ktoś próbuje nowej kawiarni w Los Santos zaskodzić, w której zawsze był mile obsługiwany i miał same dobre wspomnienia. Dopija whiskey nastepnie zamyka przeglądarkę zdziwiony artykułem w portalu biznesowym.**

Edytowane przez Lamaritos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Sophie zaśmiała się z artykułu, zdając sobie sprawę z nagonki prowadzonej przez T. Quintana. Postanowiła zabrać męża na randkę do lokalu, gdyż zachwyca ją wnętrze pokazane na zdjęciach. **

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**A.Naomi przy porannej kawie, gdy natrafiła na artykuł jest oburzona zachowaniem T.Quintany. Śmieje się z bredni plecionych przez nią, bo jest pracowniczką ochrony a nie "kierowniczką Moki". Ma nadzieje, że szybko T.Quintane dosięgną konsekwencje za próbę oczerniania, bo jej zachowanie pokazało totalne dno.**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Jeden z Kontrolerów SAOC po przeczytaniu artykułu postanawia zbadać sprawę w wolnym wieczorze, upewniając się czy dziennikarze spod What in business piszą prawdę**

Mieszkam w UK. Nie zawsze korzystam z poprawnej Polskiej pisowni. Zbyt często gadam na zmianę po Angielsku i Polsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**A. Hines po zapoznaniu sie z calym artykulem na owej stronie przypomnial sobie ostatnia wizyte w lokalu nie zapamietujac ja w dobry sposob, wciaz uwaza ze obsluga nie ma dobrego poczucia z klientem. Odradza kazdemu kogo zna w swoim kolku zeby tam sie nie zjawiali.

szufla, Zgrywu i Don Daniel lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin