Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

CNT 101: What not to do as CEO of a company? The pathetic example of Alice Moner & Kaylee Roxterhood.


ADVGierki

Rekomendowane odpowiedzi

CNT 101: What not to do as CEO of a company? The pathetic example of Alice Moner & Kaylee Roxterhood.


Oficjalnie ogłoszono publiczny werdykt w sprawie Blake Rawlings v. Chocoa (Alice Moner). Głównym powodem oskarżenia wystosowanego przez kancelarie Rockefellers Law Office było złamanie zasad nawiązanej umowy między spółką Chocoa, a jej ambasadorem - Blakiem Rawlingsem.

image.pngNajwyraźniej przykład złego PRu Travisa Torresa, czy też Jacoba Scotta i Sophie Lettiere-Scott o których pisano w artykule 001 A LESSON IN MARKETING: JACOB SCOTT AND SOPHIE LETTIERE-SCOTT FALL EVEN DEEPER INTO THE MUD nie było wystarczającą lekcją dla CEO spółki Chocoa - Kaylee Roxterhood, oraz jej partnerki biznesowej - Alice Moner. Kilkanaście minut po oficjalnym ogłoszeniu wyniku, dwójka  osób zarządzających jedną z większych spółek produkujących wyroby czekoladowe na terenie Los Santos wstawiła gify na swoje profile lifeinvader jawnie wyśmiewając kwotę odszkodowania, o którą wnioskowali oskarżyciele. Faktycznie, ilość wypłaconego odszkodowania w porównaniu do wstępnej zażądanej kwoty jest niska - ale w żadnym stopniu nie powinno być to odbierane jako powód do śmiechu. Mimo odrzucenia większości wstępnie postawionych oskarżeń, przybity został tylko jeden - najważniejszy. Spółka Chocoa została uznana jako WINNA zarzutu niewywiązania się z umowy (kontraktu) zawartego pomiędzy Chocoa a Blake Rawlings w dniu 15/10/2022.

image.pngCzemu ten zarzut jest 'najważniejszy'? Bo jawnie przekazuje to, że spółka Chocoa jak i jej zarząd - Alice Moner oraz Kaylee Roxterhood nie są osobami godnymi zaufania w sferze dużych korporacji. Skoro już jeden raz nagięli zasady, nic nie stoi na przeszkodzie, by zrobili to ponownie. PRowa porażka, bo to jedyny sposób w jaki można to nazwać - każdy szanujący się biznesmen który miałby styczność z taką sytuacją, po prostu przyjąłby wyrok na siebie - wystosował oficjalne przeprosiny, bądź cokolwiek innego w tym stylu. Natomiast w tym przypadku, mamy jasny przekaz ze strony spółki - nie respektujemy kontraktów, stać nas na wypłacanie Wam odszkodowań, nie szanujemy naszych ambasadorów.

Na sam koniec - krótka porada dla startujących korporacji, spółek, czy też lokalnych biznesmenów - szanujcie swoich współpracowników, nie bierzcie przykładu z osób które nie mają najmniejszego pojęcia jak zarządzać wizerunkiem spółek które prowadzą. Dobrze na tym wyjdziecie.

Edytowane przez ADVGierki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**C. Choate po zauważeniu w sieci postów dwóch 'business woman' stwierdziła, że jest z nimi gorzej niż myślała. Aktualizuje listę współpracujących z IOU osób upewniając się, że nigdy nie podejmie z nimi żadnej współpracy. **

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Moner trafiła na artykuł opublikowany na stronie CNT i po przeczytaniu go była zaskoczona niskim poziomem rzetelności informacji w nim zawartych. Zwróciła uwagę na to, że autor artykułu przedstawił ją jako członkini zarządu spółki Chocoa, mimo że jest inwestorem i nie ma nic wspólnego z zarządzaniem ów spółką. Zastanowiła się, jak można było popełnić taką podstawową pomyłkę. Zirytowana, śmiejąc się zdecydowała zamknąć artykuł i postanowiła olać całą sprawę.**

Edytowane przez Mafio
adiszu, BaamBaam i ADVGierki lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Sophie Lettiere-Scott śmieje się z artykułu spędzając popołudnie w jacuzzi w swojej posiadłości we Florencji. Rozbawiona zadzwoniła do męża, by też obczaił sobie kolejny syfiasty artykuł z wzmianką o najlepszym małżeństwie ever. ** @OWIEC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Dan.X trafia na artykuł, kręci głową widząc podstawowe błędy w budowaniu PR, zapamiętuje dokładnie firmę aby nie zawiązywać z nią żadnych współprac w trosce o PR własnej firmy. Rozsyła artykuł po swoich znajomych z branży aby go nagłośnić jeszcze bardziej.**

SKÓRKA: Romantyczny czopek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Jie M. trafia na artykuł który otrzymał od siostrzeńca, widząc podstawowe błędy w budowaniu PR, zapamiętuje dokładnie firmę aby nie zawiązywać z nią żadnych współprac w trosce o PR własnej firmy. Po przeczyteniu nalewa whiskey, popija spokojnie na terenie posesji zaśmiał się z sytuacji iż pamięta jak właścicielka Korporacji oszukała go dają fałszywe podejście biznesowe gdy wstąpywał w jej poparcie.**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**B. Chang przeglądając z rana internet na trafił na artykuł przedstawiający Chocoa w niekorzystnym świetle. Czuje się załamany błędami PR firmy z której kupował produkty. Straciwszy zaufanie do firmy odwrócił się od niej i zaprzestał kupowania ich produktów.**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**O. Jolie rzuciła okiem na cały artykuł, jako iż popiera w 100% działania Alice Moner i traktuje ją jako mentorkę w swoich działaniach nie zraziła się do jej osoby. Pojechała do biura Smooth i zaczęła konstruować projekt nowego dropu marki odzieżowej.**

Edytowane przez superr ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin