Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Goldman's Brand


sce

Rekomendowane odpowiedzi

AkVGNPc.png

WYj9dlY.png

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

CdFyT8B.png

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5gUcakR.png

JwRonWV.png

Edytowane przez Zazi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**W dniu 08/10/2023 doszło do podpisania umowy między Goldman's Brand, a Vanilla Unicorn w której Vanilla Unicorn zobowiązało się do wprowadzenia w swoją ofertę produktów Goldman's Brand takich jak - Cherenkov Red, Jumpstart oraz nadchodzącej Goldman's Vodka.**

aVmjBBP.pnghaeiT8v.pngz5zEsGu.pngG6vOMjc.pngSGVEnmr.pngF2W5BWd.pngygYgAn6.pngAJgehpf.pngpUdulNI.pngpgivB0X.png

Edytowane przez sce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Goldman's Brand jest w trakcie wypuszczenia swojego pierwszego produktu sygnowanego logiem brandu. W tym celu skontaktowali się z kilkoma rolnikami mającymi swoje uprawy w Blaine County, aby wynegocjować od nich zakup zboża potrzebnego do produkcji własnego sprirytusu, który później został przekształcony w Goldman's Vodka. Po negocjacjach z dwoma farmami wybrali korzystniejszą ofertę z której skorzystali, a ta dokładnie wynosiła $52,000 za pięćdziesiąt ton zboża. Jakiś czas później została wypuszczona pierwsza butelka, która trafiła do laboratorium Medicoin, gdzie przeszła pozytywnie wszystkie testy wykonane przez laborantów, aby zaraz po tym ruszyła masowa produkcja alkoholu. Szefostwo brandu spotkało się z wieloma osobami, które chciała zwerbować do wypromowania swojego produktu, jednak ich rozmowy stanęły w martwym punkcie przez co pozostali zmuszeni do szukania kogoś kto zapewni im odpowiedni rozgłos przy promocji. Mimo sporego natłoku obowiązków, których podjeli się pracownicy brandu to nie przeszkodziło im w nawiązaniu nowych współprac z kilkoma biznesami gastrnomicznymi takimi jak Poseidons Trident (gdzie wprowadzili wyłącznie CHEЯENKOV VODKA (RED), Vanilla Unicorn oraz Liberty Lounge. Kolejnym sukcesem firmy było dogadanie się z CEO RON OIL na powiększenie ilości zakupowanych przez spółkę naftową swoich produktów i umieszczenie ich na stacjach. Goldman's Brand postanowiło również zapewnić jakąś rozrywkę dla swoich pracowników i w tym celu dołączyło do oficjalnej ligi FIA WRC, gdzie ściga się z innymi spółkami w pojazdach napędzanych wodorem.Pracownicy, którzy tego dnia mają wolne, jak też Ci, którzy wylosują "przepustke" uderzają tłumami na bramki zawodów przez fakt, że za ich bilety płaci nikt inny jak CEO spółki, który chciał, aby jego podopieczni mogli się w jakiś sposób rozerwać wspólnie z najbliższymi. Start w pierwszym wyścigu, gdzie za jego sponsoring odpowiadało Goldman's Brand nie należał do najłatwiejszych. W pierwszym pełnym wyścigu zawodnicy spod szyldu GB zajeli odpowiednio 5 i 8 miejsce co nie spodobało się Mathieu Rousseau. Zmobilizował swoich zawodników i już w następnym wyścigu byli w stanie zagrozić swoim konkurentom, a szczególnie RON OIL, gdzie od zwycięstwa dzieliły ich jedynie sekundy. Firma córka GB Logistics również się nie zatrzymywała i zatrudniła dwóch nowych pracowników, którzy dowozili ciągle dostawy dla powiązanych z spółką klientów. CEO Mathieu Rousseau spotkał się również z właścicielami Ventre Technologies, którzy przed oficjalnym wypuszczeniem Goldman's Vodka zobowiązali się do stworzenia nowej witryny internetowej, aby przyciągała większą ilość klientów, jak też zobowiązali się, aby w przyszłości stworzyć dedykowaną dla klientów aplikację GB. W celu zapewnienia większej ilości osób, które zaznajomią się z ofertą Goldman's Brand CEO Mathieu Rousseau wszedł w współpracę z renomowaną agencją marketingową MarketWhizz wykupując przy tym najdroższy z możliwych pakietów.**

1. Spotkanie w Marlowe w celu omowienia nadchodzących zadań
2. Spotkanie z dwoma rolnikami w celu nawiązania dłuższej współpracy na zakup zboża.
3. Spotkanie z CEO Astaroth.
4. Spotkanie z Empire Managment.
5. Odbiór transportu i finalna zapłata
6. Drugie spotkanie w marlowe w celu omówienia postępów i zlecenia kolejnych zadań.
7. Wykonanie dostaw do współpracujących lokali.
8. Start produkcji Goldman's Vodka.
9. Wysłana próbka do Medicoin.
10. Podpisanie Poseidon Trident.
11. Podpisanie Vanilla Unicorn.
12. Podpisanie Liberty Lounge.
13. Rozszerzenie współpracy z Ron Oil.
14. Stworzenie własnego zespołu w WRC.
15. Sponsoring pierwszego rajdu WRC.
16. Udział w w/w rajdzie.
17. Udział w drugim rajdzie, gdzie nasi ludzie staneli w TOP4.
18. Zatrudnienie dwóch kierowców do GB Logistics.
19. Podpisanie współpracy z MarketWhizz.
20. Stworzenie nowej witryny internetowej we współpracy z Ventre Technologies.
21. Zakup przedmiotów do merch.


Wydatki:
https://imgur.com/a/VxioOnt ~$722,000

Edytowane przez sce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Cherenkov Vodka (kapitał $ 250,000)

**Najnowszym sukcesem spółki było wypuszczenie pierwszej butelki nowego alkoholu, który trafił do laboratorium Medicoin. Po pozytywnych wynikach wszystkich testów spółka rozpoczęła masową produkcję tego wyjątkowego trunku. To dobry krok w rozwoju marki i produktów. Spółka nawiązała również kilka owocnych współprac z biznesami gastronomicznymi takimi jak Poseidons Trident, Vanilla Unicorn oraz Liberty Lounge. Produkty Goldman’s Brand trafiły na ich karty menu, zdobywając uznanie klientów. Ponadto marka zaznaczyła swoją obecność na rynku paliw, dzięki porozumieniu z RON OIL ich produkty trafiły na półki w każdej stacji, co zwiększyło ich widoczność dla klientów. Spółka dołączyła do oficjalnej ligi FIA WRC, zapewniając tym swojemu zespołowi możliwość integracji i rozwoju. Najnowsza współpraca z Ventre Technologies przy tworzeniu nowej strony internetowej pokazuje dbałość o zmieniające się potrzeby klientów. Spółka może pochwalić się również szerokim gronem odbiorców, którzy znają jej produkty, a to wszystko dzięki dobrej współpracy z agencją marketingową MarketWhizz.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $75.000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

Rudyy lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Goldman's Brand przymierza się do wypuszczenia wódki sygnowanej swoim logiem. W tym celu zatrudnili do promocji gwiazdę MMA Alexandra Hawkinsa, który będzie miał się zaprezentować z butelką i wziąć udział w wydarzeniu organizowanym przez brand.**

VXnmFY3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin