Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Goldman's Brand


sce

Rekomendowane odpowiedzi

npvgIPn.png

Dane rejestracyjne spółki

Nazwa: Goldman's Brand
Adres: Popular Street / Dry Dock Street (Cypress Flats)
Członkowie zarządu:
CEO: Mathieu Rousseau
COO: Amelia Pattson
Udziałowcy:
Mathieu Rousseau - 90%
Amelia Pattson - 10%
Kapitał: $500,000

Goldman's Brand to filar na którym swój plan biznes opiera Harold Goldman Jr, czyli amerykański żyd, którego ojciec jest poważnym biznesmenem na skalę całego kraju. Założona niedawno spółka, w pierwszym ruchu wykupiła kiepsko prosperującą rozlewnie wódki spod szyldu Cherenkov Vodka. Wspomniana wcześniej rozlewnia, miała w ostatnim czasie sporo problemów z pracownikami i samą kwestią organizacji pracy, co przełożyło się na opóźnienia w realizacji zamówień, a finalnie popsucia relacji z kontrahentami. Młody żyd i jego wspólnik o identycznej specyfice, odrazu wykorzystali sytuację, wykupując jedną ze statystycznie najgorszych rozlewni Cherenkov Vodka w całym kraju. Po sfinalizowaniu transakcji, dobili również targu co do częściowej produkcji i dystrybucji alkoholu spod szyldu byłego właściciela. Tym samym nie zmienili nazwy rozlewni, nie zmienili jej szyldu, za to na butelkach, a raczej na ich tyle, ukazało się logo brandu w postaci litery G, co oznacza Goldman's Brand.

Pierwsze kroki które podjęli wspólnicy Goldman Jr i Rubinstein, dotyczyły pracowników i renegocjacji warunków ich umów o pracę. Młodzi żydzi przekonani są o fakcie, że zadowolony człowiek to człowiek produktywny. Dlatego już na wstępie rozdali pracownikom nowe umowy, w których znacznie zwiększyło się ich wynagrodzenie oraz cała masa benefitów, jakie mają płynąć z podejmowanej w rozlewni pracy. Mają świadomość ryzyka czyli nieodłącznego elementu biznesu. 

 

 

Dyrektorem do spraw produkcji został Moses Rubinstein, czyli wspólnik i najlepszy przyjaciel Goldmana Jr. Cały plan produkcyjny po ustaleniach z brandem Cherenkov Vodka, polega na podzieleniu produkcji na zasadzie: Cherenkov Vodka 1:3 Goldman's Brand. Alkohol poprzedniego właściciela, który rozlewany jest w Los Santos, ma logo brandu Goldmana Jr. na tylnej części etykiety. Zyski z produkcji oraz dystrybucji alkoholu Cherenkov, zostały dogadane tak, żeby nowy właściciel nie mógł z tego powodu kręcić nosem. Nowi właściciele oprócz 'recepty' na słynną w USA wódkę Cherenkov, zyskali również pomoc w pozyskaniu dostawców surowca i materiałów pomocniczych. Spora część wkładu poszła właśnie na kadry i serwis lub ewentualną wymianę maszyn produkcyjnych. Cała reszta w promocję brandu, na którym nowi CEO's nie zamierzają oszczędzać.

Harry Goldman Jr. już podczas negocjacji z pracownikami, ogłosił wszem i wobec, że ma zamiar zrobić z tej firmy 'wymarzone miejsce pracy'. Obiecał wszystkim że za rok od dnia w którym przejął rozlewnie, będą z dumą opowiadać znajomym gdzie pracują, a ich sytuacja finansowa ulegnie znacznej poprawie. Niezadowoleni poprzednim pracodawcą pracownicy, a przynajmniej ich większość, nie kupiła gadki nowego CEO. Rozlewnia przeżywa aktualnie totalną rewolucję. W siedzibie firmy znajduje się biuro, część produkcyjna i sam magazyn. Trwają negocjacje w porcie, ponieważ brand młodego Goldmana zamierza sporą część zysków, czerpać właśnie na imporcie alkoholu poza kontynent. Zamierzają skorzystać na stereotypie, że co amerykańskie to lepsze. Mają nadzieję że typowy europejski klient, pomyśli że to warte większych pieniędzy niż butelka obok, tylko dlatego że przypłynęła z USA.

Po wielu zawirowaniach wewnątrz spółki związanymi ze śmiercią vCEO Moses Rubinstein oraz wyjeździe z kraju Harold Goldman Jr firmę przejął młody i ambitny przedsiębiorca pochodzący z Kanady - Mathieu Rousseau. Mężczyzna już po samym przekroczeniu progów rozlewni zarządził restrukturyzacje kadry, nagrodził swoich pracowników, jak też postanowił nie zbaczać z obranego przez założycieli kursu i zajmować się dalej produkcją wódki, jak też drinków, a przy tym stworzyć własny merch, który miał dodatkowo promować spółkę. Rozpoczął tym samym nowy rozdział w historii spółki.

6ORrnwt.pngRozlewnia znajduje się na skrzyżowaniu ulic Popular i Dry Dock, w przemysłowej części dzielnicy Cypress Flats, na południu Los Santos. Lokalizacja jest o tyle korzystna, że łatwo się tu dostać z każdej części miasta, co przekonuje potencjalnych pracowników do wybrania właśnie tego zakładu pracy. Nie każdy ufa, że dzielnica jest bezpieczna, mimo braku dramatów na miarę gazet, jeśli chodzi o ostatnie lata na Cypress Flats. Właśnie z tego powodu często pod zakładem widać odbierających żony mężów. Nowi właściciele obiecują znaczną poprawę warunków pracy, a cała okolica w której mieści się rozlewnia, jest oklejona plakatami które mają przyciągnąć chętnych do podjęcia pracy. Na plakatach widać informacje, że rozlewnie przejął Goldman's Brand, a w najbliższych miesiącach, pracownicy mogą spodziewać się wielkich zmian. Obietnica podniesienia płac, widnieje na samym wierzchu zamieszczonych treści. Niżej cała lista benefitów, które w najbliższych miesiącach ponoć mają wejść w życie.

Goldman's Jr Brand od samego początku projektuje 3 swoje produkty, które chcą w przyszłości wypuścić na rynek, a które mają trafić do 3 różnych odbiorców, z 3 różnych sfer społeczeństwa. Surowiec którego używa rozlewnia, czyli przede wszystkim zboże, kupuje od lokalnych farmerów, tym samym stawiając lokalny biznes na pierwszym miejscu. Celują w surowiec najlepszej jakości. Spółka jest przekonana że odpowiedniej jakości woda, surowiec i klasyczna receptura to strzał w dziesiątkę. Nie oszczędzają na promocji swoich produktów i nie zamierzają oszczędzać. 

7NX2UzN.png

Cherenkov vodka (red) to lokalny klasyk w cenie $12,99 za butelkę 0.5l. Przede wszystkim spotykany jest na stacjach benzynowych i w sklepach 24/7. Wódka ta, produkowana jest w czterech wariantach, a każdy z nich ma swój kolor. Najpopularniejszy jest czerwony, który zresztą produkuje rozlewnia w Los Santos. Rozlewnia Cherenkov Vodka na dzielnicy Cypress Flats, miała z założenia produkować taką ilość Cherenkov vodka (red), żeby ten najpopularniejszy produkt marki, nie musiał być transportowany spoza stanu San Andreas. Czerwona wersja powstaje ze spirytusu żytniego i zdemineralizowanej wody, która jest dziesięciokrotnie filtrowana i trzykrotnie destylowana. Lokalna rozlewnia mimo zmiany właściciela, dalej produkuje ten alkohol w sporych ilościach, chociaż nie satysfakcjonuje ich tylko lokalna dystrybucja, w dodatku nie swojego, własnego i autorskiego produktu. 

Trunek nie należy do alkoholi z górnej półki, aczkolwiek jest alkoholem bardzo popularnym, ze względu na swoją cenę i raczej 'standardowy' smak. Cherenkov vodka nie popsuje drinków, bo nie ma smaku który się przez nie przebije, raczej pozostawi tylko posmak typowy dla tego typu alkoholu. O ile sprzedaż alkoholi 40%+ w San Andreas wcale nie robi furory, to i tak często widuje się puste butelki Cherenkov vodka, w różnych miejscach na mapie stanu.

Odkąd Goldman's Brand wykupiło rozlewnie w Los Santos, dołączają oni swoje logo na 'tylnej' etykiecie.

 

 

image.png?ex=6569a2df&is=65572ddf&hm=ba083c4ece2c65e70aaf7229a05664f17f1c37c234c242dbd5c105ec3712574e&=&width=583&height=670

 

 

JUMPSTART -  Produkt wyprodukowany we współpracy z marką Bean Machine to niezwykłe połączenie klasycznego charakteru wódki z głębokim, aromatycznym smakiem świeżo zaparowanej kawy. To drink, który budzi zmysły i dostarcza wyjątkowych doznań smakowych. Na pierwszy rzut oka przyciąga spojrzenia swoim złocistym odcieniem, kusząc delikatnym połyskiem na powierzchni. Gdy zbliżysz się, zaskakuje intensywnym aromatem palonych ziaren kawy, które przenoszą cię w malowniczy świat kawowych plantacji. Słodkie nuty likieru kawowego delikatnie zaznaczają swoją obecność, podkreślając głębię kawowego smaku. Gdy pierwszy łyk dotyka twoich podniebienia, doświadczysz harmonii między mocą wódki a intensywnością kawy. To połączenie rozpala zmysły, oferując zarówno ciepło i orzeźwienie. Textura jest aksamitna, a finisz długi i zmysłowy. Dostępny już za $44,99 w wersji 33cl!

 

 

 

 

 

 

Goldman's Brand jest na etapie projektowania swoich autorskich produktów, w oparciu o lokalnych technologów i dział marketingu. Szczegóły w najbliższych miesiącach.

Spoiler

Siemaneczko vibe-rp. Tym razem wraz z @scemamy zamiar ruszyć z projektem rozlewni wódki, tworzyć tym samym grunt pod większy interes, jakim jest Goldman's Brand. Mamy zamiar otoczyć naszą grę właśnie tą spółką i wszystkim co z nią związane. Wybraliśmy alkohol, ponieważ na serwerze jest już np. Marlowe Wine i inne spółki tego typu, co da nam ekstra gierkę podczas dążenia do zwiększenia skali dystrybucji i ewentualnych kolaboracji czy współprac. Mieliśmy wiele pomysłów, ale postawiliśmy na klasyk. Głównym powodem dlaczego właśnie alkohol, to furtki które fabularnie otwiera nam ten biznes. Założenia na naszą grę są dosyć przyszłościowe, a sama spółka nie służy tylko do generowania zysku, a przedewszystkim do generowania gry. Mamy zamiar związać brand z projektem doków i jako organizacja przestępcza importować produkt poza kontynent, dołączając do tego wątki typu wyłudzenia vat/przekręty ubezpieczeniowe itd. O ile nie będziemy się spuszczać nad wątkami produkcyjnymi i tak dalej, o tyle postawimy wszystko na promocję tej marki i budowanie wątków jak największej ilości postaci z Los Santos. Kluby, strip-kluby, puby, nawet typowe mordownie - to nasz target główny. Bilbordy, kolaboracje i celebryci jako promotorzy to druga sprawa. Pojawią się później również lewe fabryki, których celem będzie odtworzyć produkt i wpuścić w rynek bez odpowiedniego rozliczenia się z państwem USA. 

Mimo wszystko nie chciałbym żeby spółka podpisana była jako spot organizacji przestępczej. Dlaczego? Dlatego że mamy zamiar zrobić coś więcej niż akcja na tydzień i zgarnianie paydays. To co zrobimy, chcielibyśmy utrzymywać na serwerze jak najdłużej, nawet jeśli projekt Goldman's Jr Crew, jako organizacji przestępczej, upadnie. Miło byłoby kojarzyć się na serwisie co drugiemu graczowi, ze względu na wódkę Goldman's. 

W planach dalej mamy motyw Cherenkov vodka który jest projektem rockstara. Na tej zasadzie mamy zamiar się 'podłączyć' pod znaną wedle fabuły GTA wódeczki. 

W planach jest sporo gry z projektem Port of Los Santos, z lokalami gastronomicznymi, z projektami zarobkowymi półświatka przestępczego, z celebrity project oraz zwykłym graczem, bo mamy plany na różne eventy promocyjne i konkursy organizowane przez brand.

Pozdrawiam, mam nadzieję że do zobaczenia przy kielichu naszej wódy. 😉

 

Ostersky, TheighT, sce i 8 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzeliśmy aplikację wraz z @Juzi i na ten moment wydajemy zielone światło na spółkę.

Pomimo miejscami trochę chaotycznej składni, przedstawiony plan rozgrywki oraz historia przekonują nas aby dać projektowi szansę, szczególnie po Twoich ustaleniach z @Juzina Discord.


Dopełniamy tym samym maksymalną ilość spółek związanych z alkoholem, których na tą chwilę więcej przyjmować już nie będziemy, gdyż pokryliśmy każdy podstawowy gatunek.

unknown (2).png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Wspólnicy Harold Goldman Jr. oraz Moses Rubinstein, od dłuższego czasu prowadzą negocjacje z aktualnym właścicielem rozlewni Cherenkov Vodka w Los Santos. Sytuacja nieco się skomplikowała, gdy koleś wyczuł że mają forsę. Aktualnie blokuje ich byle jak najdłużej, licząc na mega wywindowaną ofertę, która to przyśpieszy. Jednak dwóch amerykańskich żydów, nie łyka jego zagrywki. Tym samym, negocjacje stanęły krok przed podpisywaniem umów. Spółka Goldman's Brand zostaje przyblokowana przez aktualnego właściciela rozlewni. Drugi ze wspólników zapowiedział że ma pomysł, ale Harry nie zamierza czekać na jego powrót z Nowego Jorku. Sam ułożył plan, który polega na 'przekonaniu' przedsiębiorcy za pomocą starych, dobrych i sprawdzonych metod. Zamierza go zastraszyć. **

7u4LtIM.png

yt4WAGE.png

BKEttlB.png

iMfpL6W.gif

Kadet., Verisa, Sesh i 3 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Po wielu tygodniach negocjacji, Goldman's Brand staje się właścicielem rozlewni wódki Cherenkov w Los Santos. Tym samym to oni zajmują się teraz produkcją oraz dystrybucją czerwonej opcji z oferty Cheяenkov vodka. Harry Goldman Jr odrazu rozpoczyna wdrążać w życie swoje plany i wizje, które snuł podczas trwających zdecydowanie zbyt długo negocjacjach.**

lGKdyxU.pngQRal5BS.pngCrbh7E5.pngJP6tmmG.pngRHdpdTr.png8xx2mu4.pngjojCo0z.png

sce, aikon, Kadet. i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hxdEmR3.png9qrVYAu.png

 

** Harry Goldman Jr zabiega o miano złotego klienta Singleton restaurant, którego właścicielem jest aktualnie znany z powiązań ze światem przestępczym - Ruben Semyonov. Po niezbyt dobrym początku, faceci dochodzą do porozumienia. Restauracja Singleton godzi się wziąć próbę handlową w postaci czterech skrzynek Cherenkov vodka. Nowy prezes rozlewni wódki i właściciel restauracji dogadali się tak, że jeżeli biznes się opłaci, nawiążą oficjalną współpracę. **

04UDzu0.pnghXS5GWp.pngXAd0cdr.png

 

VMkhPXZ.png

 

** Harry Goldman Jr ustawił się również z Mosa 'Allie Pacino' Aliev. Ma zamiar przedstawić mu ofertę swojej rozlewni wódki, biorąc pod uwagę fakt, że Allie Pacino jest jednym z właścicieli nowo powstałego night clubu na Rockford Hills. Faceci znajdują wspólny język i praktycznie zostawiają do załatwienia tylko formalności.

L8G3SHN.pngljLl7qj.pngE7m9aUj.pnglcKkj2M.png

 

 

Edytowane przez Never Hurts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Harry Goldman Jr i jego wspólnik Moses Rubinstein, weszli w ten tydzień na pełnych obrotach. Moses poznawał plany produkcyjne i cały cykl pracy, a Harry zajął się sprawami kadr, finansów i kontraktów z wszelkiego rodzaju dostawcami. Kierowanie rozlewnią wódki okazało się nie takie łatwe jak zakładał Harry Goldman Jr. Mocno się ździwił gdy okazało się że zamiast siedzieć na dupie w przytulnym gabinecie, musi przesiadywać w biurze razem logistykami, handlowcem i kadrową. **

8aA0GOH.png

**Głównym logistykiem i specjalistą ds. transportu został niejaki Ariel 'Royal' Edelmann. W zakładzie krążą plotki że to jakiś kumpel szefostwa, że to pewnie też jest żyd i tym podobne. Większość dziwi fakt, że były rajdowiec zatrudnił się w rozlewni wódki Cherenkov.

Wspólnicy po ustaleniach, postawili na 'zadowolenie pracowników'. Ten ruch pewnie mocno odbije się na ich kieszeni przy następnych wypłatach w zakładzie pracy. Mają jednak nadzieję że zadowolony pracownik spełni ich oczekiwania, a sama produkcja wódki cherenkov, odczuwalnie się zwiększy. **

T7A1XXH.png

** Harry Goldman Jr przekonany o swoich uroku osobistym i wrodzonym darze przekonywania, sam rusza w bój i zamierza podbić miasto ofertą cherenkov vodka na półkach. Jednak zderza się z przykrą rzeczywistością, okazuje się że nikt wcale mu się nie rzuca na szyję, gdy usłyszy że próbuje wcisnąć im jakiś produkt. Każdy od wejścia ma go za jakiegoś byle akwizytora, odsyłają go z kwitkiem.

Harry i Moses postanawiają rozwinąć swoją stronę internetową i postawić na marketing w sieci. Zamierzają przekonać modelkę-żydówkę, niejaką Leah Rozen, która jest modelką, by zajęła się ich LifeInvader i całym działem marketingu, a przy tym została twarzą Goldman's Brand. Żydowscy biznesmani wierzą że jej obycie się w tym świecie błysków fleszy, wpłynie na promocję cherenkov vodka.**

Kge0M5x.png

fJxEJkj.png

lQtTgDx.png

**Harry zamierza zatrudnić kierowców i ominąć wysokie koszta dystrybucji w swojej okolicy. Uważa że zwyczajnie się to nie kalkuluje. Podejmie się współpracy z firmą transportową, dopiero wtedy gdy przestanie im wystarczać lokalny rynek. Wyknuł że idealnie byłoby ustawić opryszków Royala jako kierowców brandu. Przecież to żadna filozofia podwieźć parę kartonów wódki tu, parę kartonów wódki tam.**

r3r0ues.pngPjZUcPt.pngVEdmdkc.pngYcUaKrs.png

 

Edytowane przez Never Hurts
dixoniak1, aikon, sce i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Goldman's Brand ruszyło ze swoją witryną w sieci. Strona co prawda jest prymitywna i ma masę błędów, ale od czegoś trzeba zacząć. Witryna reklamuje nowo przejętą markę wódki i oferuje lokalnym przedsiębiorcom regularne dostawy, z odbiorem własnym bądź też dostawą po stronie producenta.**

 

---Kliknij---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Cherenkov vodka dostaje masę zgłoszeń po zmianie stawek pracowników i oficjalnym rozpoczęciu rekrutacji. Jednak większość z nich nie ma zastosowania dla żydowskich biznesmanów. Mimo to, udaje się zrekrutować kilku konkretnych pracowników produkcyjnych, jednego magazyniera i przede wszystkim - doświadczonego kierownika produkcji.**

Pracę w Goldman's Brand rozpoczął bardzo doświadczony spec do spraw produkcji alkoholi, niejaki Luis Winters. Koleś zagiął nowego prezesa potężnym CV oraz wiedzą dot. produkcji wódki, którą ma x razy większą niż nowi właściciele rozlewni.

sKoBm0y.png10PhmbY.png

elOyIuy.png45h5EY3.png

Edytowane przez Never Hurts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Spółka rozpoczęła na dobre promocje 'cherenkov vodka (red)'. W tym celu Harry Goldman Jr próbuje nawiązać współpracę z knajpami w mieście. Wpadł też na pomysł, żeby po remoncie stołówki w zakładzie, wprowadzić catering, który dostarczałaby jedna z knajp, czyli akurat Ararat, które serwuje ormiańską kuchnię, a której właściciel jest 'szemranym typkiem'. **

8cxU7Ub.png

Z5HHeg7.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Rozlewnia wódki Cherenkov podejmuje się współpracy z Singleton's, Vanilla Unicorn i HOLLYGREEN. W tym celu Harry Goldman Jr. odbywał spotkania ze swoimi nowymi kontrahentami. Podpisali umowy, więc prezes Cherenkov vodka odrazu po skończonych meetingach zajeżdża do rozlewni, żeby ogarnąć sprawę. **

Ivh7W43.pngGbaQnW1.png

iyGho7c.pngyiXA7JZ.pngCivi38P.pngT105EJk.png

 

zmlXPMZ.pngLJ1hYDj.pngRincr4c.png8xi4P4O.png

 

Edytowane przez Never Hurts
dixoniak1, sce, Kadet. i 3 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Wspólnicy Harry Goldman Jr oraz Diamond, wzięli się ostro za cykl produkcyjny. Pozyskali już kilku kontrahentów, a teraz potrzebują dopilnować by została wyprodukowana odpowiednia ilość wódki, odpowiedniej jakości. Dlatego decydują się pewnego dnia, zejść na halę produkcyjną, sprawdzić każdy z 8 kroków produkcji wódki, oprócz 2 ostatnich, czyli przyprawiania i butelkowania gotowego alkoholu.**

P4DWIEi.pngDXcRRCb.pngvn9CgzU.pngWilxW0a.png2BHDVS8.pngh2M9YAH.pngBLBGOVW.pngCVHkOWz.png

dixoniak1, sce i og loc lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin