Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Goldman's Brand


sce

Rekomendowane odpowiedzi

**Rozlewnia wódki ogłosiła przetarg na firmę która zapewni pracownikom catering. Prezesi zdecydowali się na ten ruch, bo doszły ich plotki, jakoby kantyna w rozlewni karmiła gorzej niż stołówka w więzieniu stanowym. Przetarg okazał się budzić małe zainteresowanie branży gastronomicznej w mieście pełnym słońca i turystów. Także Diamond i Harry, wzięli sprawy w swoje ręce.**

**Udało im się nawiązać współpracę z włoską restauracją, która działalność prowadzi na dzielnicy Mission Row, znanej jako Little Italy. Pewnie nikogo to nie dziwi, że żydzi powiązani z 'mafią' znajdują pomoc u akurat na Mission Row. Tym samym rozlewnia wódki Cherenkov nawiązała współpracę z ristorante De La Sapore. Jeden z kierowców odbiera teraz catering dla trzech zmian pracujących w rozlewni. Furgonetka podjeżdża pod restauracje o 12:00, 18:00 i 24:00. Ustalona kwota, na ten moment wynosi $25,000.

Restauracja z Mission Row, została przy okazji kolejnym kontrahentem Goldman's Brand. Teraz omijają hurtownię alkoholi, biorąc cherenkov red vodka - prosto z lokalnego źródła.**

aLsRmhz.png

iznST2m.png

8ygolc7.png

ECPU FilipeQ, og loc, sce i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dokonanie zakupu samochodu Declasse Alamo 2600LS ($55.000) w komisie na Vespucci.
  • Nawiązanie współpracy z Globe Oil podającej na dostarczaniu 1600 butelek/267 kartonów Cherenkov Red na stacje Globe Oil rozmieszczone na terytorium stanu San Andreas
  • Zapłata za transport dla firmy ExpressLane Services za 267 kartonów wódki  tygodniowo przez łączny okres czterech tygodni do klienta Globe Oil ($25000)
  • Zakup 2 wózków widłowych dla magazynu w rozlewni Cherenkov LS ($30000)
  • Nawiązanie współpracy z siecią WigWam
  • Nawiązanie współpracy z Covgari Hotel & Resorts
  • Nawiązanie współpracy z The Vault oraz Eclipse Lounge
  • Podpisanie kontraktu z Zari "Droophy" Rutledge oraz Leah Rozen, gdzie obie kobiety mają stać się twarzami marki w nadchodzącej kampani promocyjnej nowego produktu (1) (2)
  • Zapłata za sesję zdjęciową Zari "Droophy" Rutledge.
  • Stworzenie produktu JUMPSTART we współpracy z Bean Machine 
  • Promocja produktu JUMPSTART
  • Zakup drzwi antywłamaniowych oraz systemu CCTV do firmy ($40000) (1) (2)
  • Nawiązanie współpracy z De La Sapore polegającej na zakupie przynajmniej 120butelek/20kartonów wódki Cherenkov Red oraz napoju JUMPSTART, jak też zapewnienie swoim pracownikom cateringu pochodzącego z tejże firmy, gdzie łączna kwota za miesiąc wynosi $25000. W obecnym miesiącu rozliczeniowym doszło do zapłaty za ostatni tydzień, gdzie kwota ta wynosiła $8250.
  • Nawiązanie współpracy z Bean Machine polegającej na umieszczeniu automatu Bean Machine w kantynie rozlewni.
  • Wypłata premii pracowniczych wynoszących $30000


Wydatki: 


Łączna kwota - $283500

Edytowane przez sce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Cherenkov Vodka (kapitał $250,000)

**CHEЯENKOV VODKA (Goldman's Brand) odnotowała serię pozytywnych kroków, które przyczyniły się do wzrostu rozpoznawalności marki w stanie. Partnerstwo z siecią WigWam, Globe Oil, The Vault oraz Eclipse Lounge przyniosło wiele korzyści dla spółki. Dzięki tym współpracom marka zyskała nowe możliwości dotarcia do klientów oraz zwiększyła swoją widoczność i popularność, co zaowocowało wzrostem lojalnych klientów. Współpraca z Covgari Hotel & Resorts umocniła jej obecność w branży hotelarskiej i turystycznej. To partnerstwo przyczyniło się do lepszego dostarczania produktów CHEЯENKOV VODKA w luksusowych miejscach wypoczynku, przyciągając bardziej wymagających klientów. Kontrakty z Zari "Droophy" Rutledge oraz Leah Rozen było trafnym posunięciem, które przyczyniło się do zwiększenia widoczności marki i dotarcia do szerszej grupy konsumentów. Wprowadzenie produktu JUMPSTART we współpracy z Bean Machine okazało się strzałem w dziesiątkę. Ten innowacyjny i smakowity napój przyciągnął uwagę klientów, wzbudzając zainteresowanie marką CHEЯENKOV VODKA. Partnerstwo z De La Sapore zaowocowało znacznym wzrostem zamówień na produkty CHEЯENKOV VODKA, takie jak wódka Cherenkov Red oraz napój JUMPSTART. Dbanie o pracowników ma ogromne znaczenie dla sukcesu firmy. Zapewnienie cateringu od De La Sapore dla pracowników, zwiększyło motywację i zaangażowanie zespołu, co przyczyniło się do poprawy wydajności i atmosfery pracy.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $75 000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie**

sce, Verisa i Ryder z patelni lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**Dnia 10.08.2023 do lokalu przybyły jednostki Fire Prevention Bureau, którzy za zgodą właścicieli skontrolowali lokal pod względem bezpieczeństwa. Przeprowadzili diagnostykę systemów i podbili je, ustawiono przypomnienie o wygaśnięciu badań i kontroli. **

Ryder z patelni i sce lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Harry Goldman Jr. od dłuższego czasu szuka współpracy z firmą, która dowiezie jego produkty do odbiorców. Dzieje się tak, z powodu zawieszenia działalności bikera z Utah, który prowadził firmę transportową w Los Santos. Aktualna sytuacja na rynku, naprawdę kiepsko wygląda, więc Goldman Jr decyduje się sam rozwinąć swój dział logistyczny, który będzie swoistą 'firmą córką', dostarczającą tylko i wyłącznie produkty Goldman's Brand. Z tego powodu ma zamiar zatrudnić 'zawodowych kierowców' oraz inwestuje $75,000 w samochody przystosowane do transportu. **

7WZMjAw.png

QB7OZ9d.png

29WbKKa.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Rozwija własną logistykę jako firmę córkę o nazwie GB Logistics. To nowa firma transportowa z góry związana z Goldman's Brand. Firma zajmuje się dystrybucją produktów brandu na wyłączność. Jej właścicielem jest oczywiście Harold Goldman Jr. Teraz firma szuka odpowiednich kierowców, którzy zajmą się transportowaniem wódki do lokali z którymi interes robi brand.**

3B9a0ud.png

Wu9yGnr.png

Ze5K5TV.png

**Goldman's Brand wielkimi krokami zbliża się do wypuszczenia Goldman's Vodka. To produkt który ma podbić serca wszystkich smakoszy. W tym celu oboje wspólników wykonuje masę ruchów, które mają uszczuplić kwoty potrzebne na cały proces wydania produktu na rynek. Jednym z tych ruchów jest nawiązanie współpracy z nową, nieznaną firmą z okolicy Cypress Flats. Firma ta, ma podejrzanie korzystną ofertę, w porównaniu do 'sprawdzonych marek' z okolicy. Testy pokazują że jakość ich szkła jest wątpliwa, ale ich oferta, cenowo przekonała Goldmana Jr, który gotów jest zaryzykować trochę, by zyskać wiele. **

krPKvH5.png

HmgNdc7.png

CLEWr0T.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Harry Goldman Jr umiejętnie obsadził ludzi w firmie GB Logistics. Od buta rozpoczął własną dystrybucję swoich produktów. Oparł interes o solidnych, sprawdzonych kierowców, w większości powiązanych ze światem przestępczym. Kupił ich stałą pensją i 'extra fuchami' od czasu do czasu.**

**Wspólnicy weszli na obroty, by jeszcze w tym miesiącu wprowadzić na rynek Goldman's Vodka, który wedle ich 'prognoz', pomnoży interes spółki - jak nic do tej pory. W tym celu rozpoczynają odpowiednie kroki marketingowe, dogrywają grunt pod reklamę produktu, która niebawem ruszy. Mają zamiar bazować na lokalnych celebrytach, bilbordach, reklamach w sieci i nutce kontrowersji. Harold Goldman Jr zamierza pójść na całość, splagiatować recepturę Smirnoff red, która uznawana jest za jedną z najpopularniejszych marek tego typu alkoholu. Odrazu zlecił prawnikowi lokalnej rodziny mafijnej, czyli niejakiemu Keith GODSPEED Blackwood - by ten zbadał sprawę i przygotował dobrą 'zasłonę dymną' pod tą zagrywkę.

Wspólnicy bacznie obserwują raporty produkcyjne. Zauważyli dzięki temu, znacznie zwiększoną ilość 'odpadu', który można by wykorzystać, do produkcji alkoholu z najniższej możliwej półki. Trwają dyskusje i burza mózgów, by zwiększoną ilość odpadów, przekuć w produkt, który zminimalizuje straty produkcji Goldman's Vodka. **

e60Fexl.png

loQbBj0.png

Qgx2NNf.png

YFbhzEP.png

5yoviIe.png

(( dzięki @moszyn za mały udział i po jasnej stronie mocy 😉 polecam wszystkim sprawdzić postać prawnika mafii, czyli Keith GODSPEED Blackwood. ))

Edytowane przez Never Hurts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Spółka w ostatnim miesięcznym okresie wykonała sporo ruchów będących podwalinami pod wprowadzenie ich własnego flagowego produktu mającego nazwę Goldman's Vodka. Oprócz tego zajęła się dalszym promowaniem swoich już istniejących produktów oraz podpisywaniem nowych lokali, jak też wprowadzania produktu JUMPSTART do tych już podpisanych. Zdając sobie sprawę z obecnych problemów z przewoźnikiem spółka Goldman's Brand wystartowała z własną firmą córką - firmą transportową działającą wyłącznie na zlecenie Goldman's Brand. W celu zapewnienia jej odpowiednich narzędzi do pracy wykupiła dwa nowe pojazdy transportowe - Vapid Steed oraz MTL Pounder.**



- Wykupienie dwóch pojazdów pod firme córkę - GB Logistic ; Vapid Steed oraz MTL Pounder.
- Podpisanie umów na wprowadzenie swoich produktów do oferty lokali takich jak: Madera Restaurant, Neurofunk, Sinners Pub, Rustic Junction.
- Opłacenie cateringu dla pracowników z restauracji De La Sapore.
- Stworzenie podwalin pod wprowadzenie flagowego produktu Goldman's Brand, jak też odpowiedzi dla Cherenkov Red z strony Goldman's Brand.
- Wypłata premii pracowniczych dla swoich przedstawicieli za podpisanie nowych lokali.

Wydatki: 
- Zapłata dla Blackwood Law za stworzenie i wprowadzenie patentu.
- Wypłata premii pracowniczych. 

- Zakup dwóch nowych pojazdów pod niedawno otworzoną firmę córkę GB Logistic takich jak Vapid Steed oraz MTL Pounder.

- Opłacenie cateringu z De La Sapore.

 

Edytowane przez sce
Hawajczyk i Girion lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Cherenkov Vodka (kapitał $250,000)

**Spółka stąpa po śliskim gruncie, badając możliwości opatentowania "nowej" receptury produktu, który ma być co najmniej podobny do receptury Smirnoff Red. Jeżeli tajemnice firmy wyciekną, może to wywołać niemały skandal w świecie biznesu. Utworzenie punktu logistycznego dla własnej marki to bardzo dobry sposób na ucięcie kosztów, jednak wymaga to nieustannego pozyskiwania klientów i wprowadzania nowych produktów na rynek. Zakup pojazdów dla swojej spółki-córki może usprawnić proces logistyczny przedsiębiorstwa i pozwolić na sprawniejsze dostawy swoich produktów. Ponadto pozytywnie wpływa fakt, że produkty te można znaleźć w większych lokalach w mieście takich jak Madera Restaurant, Neurofunk, Sinners Pub czy Rustic Junction. Czy jednak osoby przychodzące do tych lokali chętnie będą sięgać po produkty z pod szyldu Goldman? Czas pokaże - czy ta konkretna grupa odbiorców zapamięta na dłużej Goldmans.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $75 000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie**

sce i Ryder z patelni lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Z dniem 30.08.2023 biznesmen Mathieu Rousseau wykupił 100% udziałów w firmie od Harold Goldman Jr. stając się przy tym jedynym udziałowcem, a zarazem CEO spółki Goldman's Brand. Nowy CEO zapoznał się z obecnymi umowami w systemie i zatrudnionymi pod spółką osobami, skontaktował się z niektórymi z nich robiąc roszady na poszczególnych stanowiskach.**

 

**Skontaktował się również z prawnikiem zajmującym się sprawami spółki z którym uzgodnił zmiany w umowie NDA.**

uOnB2L5.pngy3HdcQO.pngeB6O4bG.pngqVmE9Y4.pngCpSmDxV.pngPDkey9h.pngimage.png

Edytowane przez sce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin