Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Changelog #67: Safety Update


MyNick

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli system keyless omija zabezpieczenia jak alarm i immo?

Jak wygląda z tym jak gracz jest obok afk? też będzie liczyło czas? 

Wytrychy mają użycia, a walizka?

System SOS powiadamia LEA czy wybrany przez Nas numer? Bo fakt faktem 200hp potrafi autopilot zjeść podczas jego dziwnej jazdy, a zgłoszeń pewnie nie da sie anulować. (po 2 tutaj prawie nikt nie gra wypadków i nie ma za to kar)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko w porządku, zmiany na plus, ale tą wartość 1/5hp to bym zwiększył, ponieważ według mnie zaraz zacznie się wysyp wzywania lawet itp, a jednocześnie napraw pojazdów nawet i na środku drogi, więc zamiast warsztatów, to będzie jeden wielki serwis mobilny

Szefito226 lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 'usprawnienie' z statusem dużego wypadku skończy się z tragicznym odbiorem. Wystarczą +/- dwa strzały w odpowiedzi na jakikolwiek przelot i w magiczny sposób auto będzie stawało. Mega nieprzemyślany feature, ale mogę się mylić i znajdziecie na to jakiekolwiek rozwiązanie. 

Nie mówiąc już o tym, że teraz pojazdy mają wytrzymałość kartonu.

Edytowane przez hpvenjoyer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, hpvenjoyer napisał:

To 'usprawnienie' z statusem dużego wypadku skończy się z tragicznym odbiorem. Wystarczą +/- dwa strzały w odpowiedzi na jakikolwiek przelot i w magiczny sposób auto będzie stawało. Mega nieprzemyślany feature, ale mogę się mylić i znajdziecie na to jakiekolwiek rozwiązanie. 

Nie mówiąc już o tym, że teraz pojazdy mają wytrzymałość kartonu.

Zgadzam się. 

Skrypt nie powinien uwzględniać "dużego wypadku" w przypadku uszkodzeń z broni palnej. 

I tak jak większość osób napisała 1/5 hp to za mało. 300 będzie ok zamiast 200.

Szefito226 lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Od teraz jeśli wasz pojazd weźmie udział w stłuczce która będzie go kosztować więcej niż ~1/5 całkowitego HP pojazdu to zostanie mu nadany status "dużego wypadku". Pojazdy oznaczone tym statusem nie będą mogły odpalić silnika przez następne dziesięć minut, ani zostać odspawnowane.

Zbędne. 2/3 osób nie gra wypadków, zresztą w tych 2/3 jestem i ja - giga nuda, nikomu nie chce się tego grać, chyba jeszcze nigdy nie trafiłem na gracza który odmówił zvoidowania gry jakiejś kolizji. Pozostała 1/3 to wypadki związane z lagami, ścinkami i wszystkimi innymi problemami - szczególnie nieładującymi sie teksturami. Zbędne utrudnienie które negatywnie wpłynie na rozgrywke, a dodatkowo zmarnuje czas LEA - jak ktoś nie będzie chciał grać wypadku to i tak tego nie będzie grał, szczególnie że osoba X i Y wcześniej zgodziła się na VOID akcji - zanim przyjechał departament ognia. Gracz zmarnuje czas czekając 10 minut aż będzie mógł znowu odpalić auto, FIRE zmarnuje czas jadąc bez potrzeby do jakiegoś wypadku którego i tak nikt nie zagra - jak mówiłem, zbędne.

Plus tak jak wyżej pisali, duży wypadek(poza samym faktem że nie powinien kompletnie istnieć), to nie powinien obejmować dmg zadanego z broni.

Spoiler

Otwiera to możliwości tworzenia różnego rodzaju interakcji między przedmiotami np. wkładanie baterii, kart sim czy używanie narzędzi na poszczególnych przedmiotach w celu uzyskania z nimi konkretnych rezultatów - wszystko to przed wami, a nowe interakcje pomiędzy przedmiotami będą dodawane wraz z aktualizacjami.

Cool, jeśli faktycznie będzie możliwość przekładania kart SIM między telefonami i to przeniesie wszystkie kontakty na nowego fona - zmiana na plus.

Spoiler

Stanie się ona dostępna dla was jeśli będziecie posiadali którykolwiek z tych tuningów: alarm, system keyless, system GPS lub system SOS. Z jej pomocą będziecie mogli wyświetlić listę wszystkich swoich zespawnowanych pojazdów, a także ich status - klikając w poszczególny samochód wejdziecie w tryb ustawień, który pozwoli na zarządzanie systemami auta, a opcje są nastepujące:

Pojazdy z paneli rodziny będą się wyświetlały? Nie mówię konkretnie o grupach, bo z paneli biznesowych/frakcyjnych i tak nie można kraść - więc to zbędny zapychacz, ale panele rodziny obejmuje skrypt kradzieży pojazdów.

 

reszta ok, szkoda że boomboxy ciągle nie wróciły, a obiecywany system customowych radyjek w pojazdach obiecywany od ~ 2/3 lat ciągle nie istnieje.

Edytowane przez ADVGierki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2023 o 17:25, MyNick napisał:

Od teraz jeśli wasz pojazd weźmie udział w stłuczce która będzie go kosztować więcej niż ~1/5 całkowitego HP pojazdu to zostanie mu nadany status "dużego wypadku". Pojazdy oznaczone tym statusem nie będą mogły odpalić silnika przez następne dziesięć minut, ani zostać odspawnowane.

Status minie sam po dziesięciu minutach, albo w wypadku gdy pojazd zostanie naprawiony przez warsztat lub przez służby porządkowe. 

Wprowadzone z tym systemem zostało także kolejne ulepszenie wozu - system SOS. Jeśli zamontujemy w naszym pojeździe takowy system to w wypadku kolizji nadających status "dużego wypadku", zostanie przez system automatycznie wysłane zgłoszenie o kolizji na 911.

Kamery miejskie od teraz nagrywają również wypadki samochodowe w których uczestniczy dwójka pojazdów. Jednocześnie wysyłają one również powiadomienie na 911 o kolizji jeśli któreś z aut otrzymało status "dużego wypadku", nawet jeśli żadne z nich nie jest wyposażone w system SOS.

czyli jak teraz wjedzie we mnie gracz bez tekstur i uszkodzi mi bardzo wóz to będę uziemiony na 10 minut? bo nie bede mogl ani odpalic wozu, ani odespawnowac? takie troche srednie, nie

Szefito226 lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin