Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[WHITE COLLARS][22.08.2023] Wyłudzenie ubezpieczenia w jednej z największych firm transportowych SAT


Czechu

Rekomendowane odpowiedzi

satlbaner.pngNj9Woc3.pngYm17ttx.png

** Większość przestępstw tego typu wychodzi po latach. Białe kołnierzyki działają sprawnie za pomocą umysłu, bez użycia siły fizycznej. Jeśli ktoś wpadł na trop tej sprawy to rozpoczęła ona się pół rok temu licząc od dnia dzisiejszego [22.08.2023] ((ponad miesiąc czasu)). W przekręcie brały dwie spore firmy; transportowa San Andreas Transport & Logistics LLC oraz budowlana MTM Construction. Podmiotem dodatkowym, który znajdzie się w papierach jest nowo-powstały premium club Gemstone. Kolejno dzięki powszechnej wiedzy właścicielami danych podmiotów są; Denis Olovskoye, Jacob Caruso oraz Andre Fiorentini. Jeśli ktokolwiek zwróciłby na umowy podpisane pomiędzy tymi przedsiębiorstwami, może zwrócić uwagę na to, że parafki w miejscu Gemstone oraz MTM Construction są nieczytelne. Szczegół rzucający się w oczy. Umowa, która została skonstruowana przez jednego z najlepszych prawników w mieście - Godspeeda, prezentowała się tak; **

Cytat

 

§ 1 Przewoźnik oświadcza, że prowadzi przedsiębiorstwo świadczące usługi transportowe i spedycyjne. Przewoźnik zobowiązuje się do przewiezienia własnymi środkami transportu samochodowego towarów Nadawcy, szczegółowo określonych w "specyfikacji towarów", stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, na trasie ustalonej przed transportem. § 2 Za przewóz Przewoźnikowi przysługuje przewoźne w wysokości $100.0000 US DOLLARS(sto tysięcy dolarów amerykańskich). § 3 Przewoźnik zobowiązuje się dokonać przewozu w terminie 72 godzin, począwszy od rozpoczęcia przewozu. § 4 Przewóz zostanie rozpoczęty w dniu umówionym na linii Nadawca - Przewoźnik po dokonaniu przez Nadawcę załadunku. § 5 W przypadku niewykonania przewozu w terminie określonym w § 6 Nadawca może żądać zapłaty kary umownej w wysokości na jaką ocenia straty za każde rozpoczęte dwie godzin zwłoki. Nie jest zwłoką przestój wynikający z opóźnień odprawy celnej. § 6 Przewoźnikowi przysługuje prawo wyboru trasy przewozu. Przy ustaleniu szczegółowej trasy przewozu powinien jednakże uwzględnić postanowienie § 3 umowy. § 7 Od momentu załadunku do momentu rozładunku, Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytki lub uszkodzenie przewożonych towarów. W tym samym okresie obciąża go ryzyko przypadkowej utraty przewożonych towarów. § 8 W chwili dokonania załadunku Nadawca wystawi list przewozowy. Na żądanie Nadawcy Przewoźnik wystawi mu wtórnik listu. § 9 Niezwłocznie po wykonaniu przewozu Przewoźnik zawiadomi o tym Nadawcę i umożliwi mu dokonanie rozładunku.

§ 10 Zleceniodawca jako osoba składająca usługi odnosi w pełni odpowiedzialność prawną i finansową za transport. Zleceniobiorca ma prawo żądać zadośćuczynienia w przypadku spełnienia zlecenia w sposób, który odbiega od przedstawionej oferty wystawionej przez zleceniodawcę. § 11 Przewoźnik nie może oddać przewożonych towarów innemu przewoźnikowi. § 12 Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 13 W zakresie nieuregulowanym stosuje się przepisy prawa przewozowego i konwencji o międzynarodowym przewozie drogowym. § 14 Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy strony rozstrzygać będą w sposób polubowny. W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu, strony zastrzegają sobie prawo skorzystania z drogi sądowej, z obowiązkiem obecności obu stron. § 15 Niniejsza umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. § 16 Termin przewozu określony w § 3 umowy będzie wiążący dla Przewoźnika, a czynniki losowe nie stanowią usprawiedliwienia dla jego niedotrzymania. § 17 Nadawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne mandaty nałożone na Przewoźnika w związku z przewozem towarów. § 18 Nadawca nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty związane z przewozem, takie jak opłaty za bramki międzystanowe, pobrane przez służby drogowe lub inne opłaty. § 19 Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne obciążenia przyczepy lub inne związane z przewozem zdarzenia losowe, chyba że wynikają one z jego winy lub niedbałości.

§ 20 W przypadku niedostarczenia towarów przez Przewoźnika, które nie wynikają z okoliczności niezależnych od strony umowy, Nadawca zastrzega sobie prawo do podjęcia kroków prawnych i skierowania sprawy do sądu w celu otrzymania odszkodowania, przy obecności obu stron umowy.

§ 21 Przewoźnik odpowiada za przygotowanie personelu jak i potrzebnego sprzętu do wykonania transportu, którego specyfikację Nadawca ma obowiązek przygotować 48h przed transportem.

 

**Umowa dotyczyła siedmiu transportów: przewóz drewna z tartaku w Paleto Bay na plac budowy klubu Gemstone, transport mebli zamówionych z Europy i odebranych w porcie, kontenera z portu do klubu Gemstone, wywóz pozostałości budowlanych (odpad) z placu budowy na okoliczne złomowisko, przewóz narzędzi oraz okien na plac budowy (rozdzielone na dwa, zrealizowane jako jeden) oraz przewóz materiałów sypkich potrzebnych do ukończenia budowy. **

FAKTY na które śledczy może zwrócić uwagę ALE nie musi:

  • sześć z siedmiu transportów realizował Geoffrey Binotto; świeżo zatrudniony pracownik z przeszłością pracy jako kierowca w Chicago.
  • w umowach została zawyżona kwota ubezpieczenia na transporty, które miały nie dotrzeć na czas do zleceniodawcy MTM Construction.
  • MTM Construction jest powiązany z postacią kręgu przestępczego Jacob Caruso; domniemanego kapitana rodziny mafijnej Rizzolo.
  • Gemstone jest oficjalnie zarejestrowany na Andrea Fiorentiniego; byłego polityka w Los Santos.
  • transport dotyczący mebli z Europy wpływający do lokalnego portu został w większości uszkodzony w niewyjaśniających okolicznościach co było podstawą do wyłudzenia ubezpieczenia.
  • transport drewna z Paleto Bay został mocno opóźniony prawdopodobnie przez obranie złej trasy przez kierowcę oraz oczekiwanie na zabezpieczenie ładunku ponad-gabarytowego przez służby porządkowe co było podstawą do wyłudzenia ubezpieczenia.
  • transport z portu kontenera z akcesoriami został również opóźniony i zatrzymany poprzez konflikt firm SAT z strażą, kontrolującą port.

 

 

(( W najbliższej przyszłości pojawi się więcej tego typu przestępstw, które będzie można ze sobą połączyć i powiesić za jaja tego kutasa dziada DePalme. ))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin