Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Changelog #74 Optymalizacja, nowe ciuchy i wiele więcej!


Toyer

Rekomendowane odpowiedzi

- Otyły Panie, mam dobrą i złą wiadomość
- Zacznij od złej
- Nie działa
- Aha.. a dobra?
- Wypuściliśmy aktualizacje na klimata
- GENIAALNIE

A tak poważnie to czekam na poprawe aktualizacji bo jak ma co 10 minut wywalać alta z nieznanych przyczyn to ja podziękuje za gierkę czy kupowanie vipka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jeszcze dodam, że ponad polowa ciuchów, które doszły po tym aktu, już była na serwerze. Teraz mamy jeszcze więcej podublowanych ciuchów i dalej nie ma z czego wybierać, bo w te ciuchy nowe to można postać z gta online ubrać. Mało tego, id tych ciuchów są tak poustawiane, że podstawkowa lista ubrań wierzchnich ma chyba 500 pozycji, z czego jakaś 100 jest pusta, bo nowe ciuchy są co 15 miejsc rozstawione, co sprawia wrażenie, jakby każdy ten ciuch został dodany po 15 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni gracze,

Zidentyfikowaliśmy, że pewne zasoby serwera, w tym:


- vrp_clothes_f_euppd - EUP Damski PD
- vrp_clothes_a_eupfd - EUP FD
- vrp_clothes_m_civil01 - Paczka cywilna męska 01

powodują krytyczny błąd (SEGFAULT), uniemożliwiając prawidłowy start serwera. Z tego względu podjęliśmy decyzję o tymczasowym wyłączeniu wymienionych zasobówi uruchomienie serwera bez nich. Sprawa została już przekazana do zespołu deweloperów AltV i czekamy na dalsze wskazówki, które pomogą nam w rozwiązaniu problemu. Będziemy Was na bieżąco informować o postępach i planowanym czasie ponownego włączenia tych zasobów.

Rozumiemy, że może to wpłynąć na Waszą rozgrywkę i przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Dziękujemy za Waszą cierpliwość i wsparcie.
Ekipa Vibe Role Play

katae lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Verenar napisał:

A ja jeszcze dodam, że ponad polowa ciuchów, które doszły po tym aktu, już była na serwerze. Teraz mamy jeszcze więcej podublowanych ciuchów i dalej nie ma z czego wybierać, bo w te ciuchy nowe to można postać z gta online ubrać. Mało tego, id tych ciuchów są tak poustawiane, że podstawkowa lista ubrań wierzchnich ma chyba 500 pozycji, z czego jakaś 100 jest pusta, bo nowe ciuchy są co 15 miejsc rozstawione, co sprawia wrażenie, jakby każdy ten ciuch został dodany po 15 razy.

Dziękujemy za zgłoszenie, sprawdzimy to.

katae, JamaTo_ i olkos lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Verenar napisał:

A ja jeszcze dodam, że ponad polowa ciuchów, które doszły po tym aktu, już była na serwerze. Teraz mamy jeszcze więcej podublowanych ciuchów i dalej nie ma z czego wybierać, bo w te ciuchy nowe to można postać z gta online ubrać. Mało tego, id tych ciuchów są tak poustawiane, że podstawkowa lista ubrań wierzchnich ma chyba 500 pozycji, z czego jakaś 100 jest pusta, bo nowe ciuchy są co 15 miejsc rozstawione, co sprawia wrażenie, jakby każdy ten ciuch został dodany po 15 razy.

Tylko, że z tym nic nie zrobisz, to już "GTA" niestety i choćby nie wiadomo jak głaskał te ciuchy to i tak będą sloty puste bo to nie są addony tylko ciuchy zaczerpnięte bezpośrednio z gry.

SchouDK lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie i pięknie, tylko w dalszym ciągu nie daje mi spokoju ciekawość, która niestety ani publicznie, ani prywatnie nie została zaspokojona, więc napisze tutaj i może ktoś postanowi podzielić się, że mną takową informacją. Dlaczego nie widać, żeby spotykały takie problemy inne projekty, tylko akurat klimacika? Od x czasu są notorycznie timeouty o danej porze, co stało się zwyczajem, niczym kawa z rana. Po pewnym czasie dołączył do tego zjebany tuning pojazdów, który ponad dwa tygodnie jest rozklekotany i nie wiadomo czy kiedykolwiek zostanie naprawiony, bo developerzy altv nie odpowiadają, a problem pojawiał się już x czasu wstecz, gdzie swartchzer według skryptu miał czarna rejestracje, a wizualnie była niebieska - #ticket-0195 na zmotoryzowanej. Ostatnie dwa dni były pełne timeoutów, lagów, jak i w dalszym ciągu spalanie pojazdów jest 2x większe, mimo stwierdzenia, że ktoś tam powiedział, że jest już okej - w tym samym tickecie zostały uwzględnione screeny, gdzie Dubsta 2 o spalaniu 42l/100km na pełnym baku [96l] zrobiła 102km, więc ewidentnie spalanie jest ponad jeszcze raz takie, niż powinno. Osobiście nie jestem developerem, dlatego chciałbym, żeby ktoś zaspokoił moją ciekawość, bo z punktu bocznego wygląda, to jak zwyczajnie błąd skryptowy, który powstał podczas ostatnich aktualizacji i nie wiecie zwyczajnie, w którym miejscu, przez co ratujecie się wszystkim możliwym tj. nagły problem z argento i jego wycofywanie z serwera. Jeżeli mylę się i faktycznie wina leży po platformie, to może czas najwyższy pomyśleć o zmianie, bo jest coraz gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorzuce jeszcze trzy grosze wzgledem pojazdow jesli juz taka dyskusja rozgorzala poniewaz pozwolilem przeanalizowac sobie jak wyglada obecnie salon motocykli i faktycznie jest tam sporo pozycji ktore mozna wybrac ale uwazam ze wypadaloby je zaaktualizowac o kilka nowoczesniejszych tematow ktore zdecydowanie bardziej wpasowywuja sie w obecny wyglad wschodniego wybrzeza nawet kosztem modeli ktore nie sa w ogole uzywane badz sa bardzo sporadycznie. poki co nie proponuje nic bo z tego co wiem jak narazie requesty odnosnie modow pojazdow sa wstrzymane, pisze to po prostu w ramach aktualizacji pojazdow ktora planujecie jako taki friendly-reminder ze pasowaloby sie pochylic tez i nad jednosladami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Castle napisał:

spalanie pojazdów jest 2x większe, mimo stwierdzenia, że ktoś tam powiedział, że jest już okej - w tym samym tickecie zostały uwzględnione screeny, gdzie Dubsta 2 o spalaniu 42l/100km na pełnym baku [96l] zrobiła 102km

Nie jest to kwestia żadnego błędu, tylko na klimaciku kilometry są liczone x2 i takim sposobem, przejezdzając 1km, nabija ci 2km przebiegu - a więc ze spalaniem jest tożsamo. Jakiś czas temu kilometry były x3, teraz jest zmienione na x2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wojciesz_ napisał:

Nie jest to kwestia żadnego błędu, tylko na klimaciku kilometry są liczone x2 i takim sposobem, przejezdzając 1km, nabija ci 2km przebiegu - a więc ze spalaniem jest tożsamo. Jakiś czas temu kilometry były x3, teraz jest zmienione na x2.

Skąd taka informacja?

katae lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Toyer napisał:

Skąd taka informacja?

Bo mniej więcej o tyle przebieg się zwiększa, można to zweryfikować GPS trasa 2km według niego a przebieg nabija się 4 km, przez co spalanie jest trochę większe (zależy od pojazdu te co spalają sporo bardziej odczuwają ten większy przebieg).

https://streamable.com/ciwcnw

Nagranie na odwal się, bo nie chciało mi się zbytnio czasu na to poświęcać, przebieg jest większy niż ten sugerowany z GPS, spalanie też jest podejrzane, gdzie auto niby według salonu spala 8L/100 km (chociaż te dane w salonach często są nic nie warte).

Edytowane przez Warszawiak
wojciesz_ lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Toyer napisał:

Skąd taka informacja?

Z obserwacji własnych, swego czasu w RH5 nie dało się zrobić trasy C4 na /wyscig bo po prostu nie starczało paliwa, gdzie normalnie bak jest na 3 okrążenia. To samo tyczyło się każdego innego samochodu, a przebieg nabijał się właśnie +- 3x tyle, co powinien.
Najłatwiej to zweryfikować na autostradzie przy Zancudo w linii prostej, no przebieg ma się nijak do zadeklarowanej odległości

Warszawiak i wojciesz_ lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Warszawiak napisał:

Bo mniej więcej o tyle przebieg się zwiększa, można to zweryfikować GPS trasa 2km według niego a przebieg nabija się 4 km, przez co spalanie jest trochę większe (zależy od pojazdu te co spalają sporo bardziej odczuwają ten większy przebieg).

https://streamable.com/ciwcnw

Nagranie na odwal się, bo nie chciało mi się zbytnio czasu na to poświęcać, przebieg jest większy niż ten sugerowany z GPS, spalanie też jest podejrzane, gdzie auto niby według salonu spala 8L/100 km (chociaż te dane w salonach często są nic nie warte).

O kurwa, na vibe taka inflacja że nawet liczniki sie kręcą dwa razy szybciej XD

Warszawiak i Synthol lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wojciesz_ napisał:

Nie jest to kwestia żadnego błędu, tylko na klimaciku kilometry są liczone x2 i takim sposobem, przejezdzając 1km, nabija ci 2km przebiegu - a więc ze spalaniem jest tożsamo. Jakiś czas temu kilometry były x3, teraz jest zmienione na x2.

Jeszcze chwilę przed wyłączeniem paliwa/przebiegu było w miarę normalnie z jednym i drugim. To jest błąd, który wydaje mi się, że nie jest do końca, jak piszesz, bo, nawet gdyby faktycznie skrypt liczyłbym podwójnie, to taka dubsta spalić powinna 84l, a nie wspomniane 96l. Tutaj jest nieźle namieszane, poważnie.

 

Godzinę temu, Warszawiak napisał:

Bo mniej więcej o tyle przebieg się zwiększa, można to zweryfikować GPS trasa 2km według niego a przebieg nabija się 4 km, przez co spalanie jest trochę większe (zależy od pojazdu te co spalają sporo bardziej odczuwają ten większy przebieg).

https://streamable.com/ciwcnw

Nagranie na odwal się, bo nie chciało mi się zbytnio czasu na to poświęcać, przebieg jest większy niż ten sugerowany z GPS, spalanie też jest podejrzane, gdzie auto niby według salonu spala 8L/100 km (chociaż te dane w salonach często są nic nie warte).

Akurat ten przebieg, to raczej nie ma nic wspólnego, bo w Dubscie miałem 199km -> 299km, jak robiłem testy, które dołączyłem w tickecie. Zanim pojawiły się te wszystkie błędy, to spalanie z /v lista czy salonu było okej, może z odchylem w jedną czy drugą stronę do 1l/100km, ale nie aż tyle.

 

Powtarzam, jak dla mnie w skrypcie są rzeczy, które iskrzyły już x czasu temu, ale były /nieszkodliwe/, aż do ostatnich aktualizacji, gdzie błysło raz, a porządnie i skończyło się, dlatego teraz tutaj dyskutujemy.

GroooVek, Wedel i Warszawiak lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin