Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Changelog #75 Tatuaże i fryzury


avepy

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Warszawiak napisał:

Ale was boli, że ktoś ma pełno autek pod /v lista, ma je bo kupił i co wam do tego? Chce je mieć wszystko dostępne od tak, to miał od tego rodzinkę, którą teraz stracił (miał ją w sumie na zawsze). Teraz musi mieć konto premium które jest "subskrypcją", więc co miesiąc musi te premium kupować i będzie mógł trzy autka zrespic, grupy, projekty czy służby respią często wszystko od razu, gdzie pewnie jest więcej pojazdów niż ktoś je miał pod rodzinką w jakimś dla siebie dogodnym miejscu. Sam mając w biznesie kilkanaście aut, respiłem je wszystko, ale przez "zepsuty" skrypt czy coś przestałem tego używać, bo nie chciało mi się szukać aut, które dostawały pierdolca (auta po czasie stoją nie tak jak został im zapisany spawn - co można od tak zauważyć). Jeżeli te wszystko auta aż tak obciążały serwer, czemu w sumie są dodawane addony? Ubrania, pojazdy i inne pierdoły, przecież to też obciąża maszynkę. Serwer potrafi mieć problemy od tak, często się wywala (chociaż ostatnio tego nie widać), niektóre skrypty nie działają w pełni, zgłoszenia wiszą w panelu tygodniami, albo i miesiącami. 

Marzeniem byłoby zamiast jakiś nowych rzeczy, czy też usuwania czegoś, zobaczyć naprawę każdego błędu, aby po prostu mieć przyjemność z gry (bo ciężko czasem grać, wśród błędów). Wiadomo, że niektórzy siedzą tutaj jako wolontariusz (członkowie ekipy), trzeba ich doceniać, ale słuchanie graczy powinno wejść w nawyk i konsultowanie się z nimi (czystka broni itp. była, to czemu rodzinka nie była?).

moim marzeniem jest, aby ktokolwiek sprawdzał aplikacje, bądź skargi w normalnym czasie XD

Warszawiak lubi to

J3xDF8B.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Lenareq napisał:

moim marzeniem jest, aby ktokolwiek sprawdzał aplikacje, bądź skargi w normalnym czasie XD

Nie doczekasz się tego momentu. Tak samo jak nie doczekasz się naprawy buga z dmg czy nie doczekasz się momentu w którym ekipa faktycznie słucha graczy xD

Warszawiak i Lenareq lubią to

sukuna.gif

“𝕯𝖔𝖓’𝖙 𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖎𝖓𝖘𝖎𝖉𝖊 𝖒𝖊 𝖜𝖎𝖙𝖍𝖔𝖚𝖙 𝖕𝖊𝖗𝖒𝖎𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝕴 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖎𝖙…”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Centrolewus napisał:

Nie doczekasz się tego momentu. Tak samo jak nie doczekasz się naprawy buga z dmg czy nie doczekasz się momentu w którym ekipa faktycznie słucha graczy xD

Oj tak, albo czekasz miesiącami na odpowiedź, albo Twój post w ogóle znika bez odpowiedzi zanim się skapniesz XD

J3xDF8B.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo odbioru niektórych z graczy na usunięcie rodzinki, sam osobiście mogę stwierdzić, że jest to bardzo dobry ruch ze strony administracji. Jest to spowodowane nie tylko tym, że okej - jesteśmy zmuszeni do zakupu gold premium, ale ograniczy próbowanie ominięcia systemu i oszukiwania na korzyści majątkowe. Z systemem rodzinek od zawsze był duży problem i tworzył duży potencjał do próby oszukiwania regulaminu i systemu w taki sposób, aby mieć z niego największe korzyści. Niestety, ale kiedyś musiało się to skończyć dla takich ludzi. Zmiana zdecydowanie na plus. 

Edytowane przez heksiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, heksiu napisał:

Pomimo odbioru niektórych z graczy na usunięcie rodzinki, sam osobiście mogę stwierdzić, że jest to bardzo dobry ruch ze strony administracji. Jest to spowodowane nie tylko tym, że okej - jesteśmy zmuszeni do zakupu gold premium, ale ograniczy próbowanie ominięcia systemu i oszukiwania na korzyści majątkowe. Z systemem rodzinek od zawsze był duży problem i tworzył duży potencjał do próby oszukiwania regulaminu i systemu w taki sposób, aby mieć z niego największe korzyści. Niestety, ale kiedyś musiało się to skończyć dla takich ludzi. Zmiana zdecydowanie na plus. 

Najmądrzejsza wypowiedź do tej pory, dzięki usunięciu rodzinek nie będzie już możliwości oszukiwania przez gra....

image.png.ae5d496c537b0e83ecf241450bab2a50.png

rajan, Lenareq, Amaro i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie korzystałem z tej opcji rodzinki, ale niesamowicie poprawiają mi humor komentarze w stylu, że służyły one jedynie do oszukiwania czy omijania regulaminu - przypominają mi się czasy mta/samp, gdzie jak padały propozycje przelewów, to było argumentowanie jakimś przelewaniem, więc powiem, to samo, gdzie wszędzie - wystarczy wprowadzić blokadę dodawania drugiej postaci pod rodzinkę, gdzie jest przypisana już jedna z danego konta globalnego lub po prostu sprawdzać od czasu do czasu wszystkie i w razie naruszeń ostro napierdalać karami, usuwaniem i dziękuję, bez przysłowiowego......

Odnośnie słów, że ludzie spawnują pojazdy, żeby /poflexować się/ - racja, połowa tak robi i nie ukrywajmy tego, bo przecież trzeba pokazać wszystkim, że pod domem stoi chujonetti za 9kk czy ileś tam, nie znam nazw supercarów. Jeeednak.. nie wszyscy, więc myślę, że fajną opcją byłoby po prostu:

  • Odspawnowywanie nieużywanych pojazdów po jakimś tam czasie - faktycznie nieużywane znikałyby sobie i nie obciążały serwera, a osoby używające ich do rozgrywki, najwyżej zespawnowały ponownie w niecałe trzydzieści sekund.
  • Ograniczenie do przykładowo czterech-sześciu pojazdów na vw0 z możliwością inwidualnego podbicia tej liczby przez admina w przypadkach, gdzie owner przedstawiłby realna potrzebę, jak zrobiło tutaj kilka osób, a no-limit w budynku.
Bobadu i Lenareq lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, I Feel Dead Inside napisał:

Problemem nie byłoby to gdybyś jako jedyny miał taką kolekcję. Ale tej kolekcji oczekują również inne osoby. I jest Was 100 albo 150 czy tam nawet 200, co zrespi po 10 samochodów - to daje ponad 1000 obiektów, które stoją i mówiąc krótko, są bezużytecznymi śmieciami bez jakiejkolwiek wartości w rozgrywce. Poza tym mamy wozy np. frakcyjne, grup, czegokolwiek. Nie znam statystyk ale na zjebaną logikę i rozumienie działania systemów i ich współoddziaływania mogę powiedzieć, że jest ich po prostu w chuj. Dodaj do tego wszystkie inne, niestandardowe (spoza silnika gry) obiekty jak np. napisy przed ATM, myjnie, po prostu wszystko co leci. To powoduje lagi. Na bardzo dużą skalę gdy jest tego więcej i więcej bez potrzeby.

Nie znam powodów wprowadzenia tego rozwiązania z perspektywy biznesowej. I nie wiem, czy chcę ją rozumieć - przyzwyczaiłem się do niskiej transparentności ze strony serwisu. Przyzwyczaiłem się do tego, że byli ekipowicze tego projektu, gdy wcześniej przyklaskiwali na wszystko (tak, jak ja) gdy nie są już w drużynie administracyjnej, piszą takie jak ten wpisy na forum przedstawiając, jak wygląda to od wewnątrz. Bo tak naprawdę w ekipie - mimo, że na początku tak się nawet nie myśli i idzie do niej z poczuciem misji/zadania - nie jest się aby pomagać innym, a grzać pizdę i ułatwiać sobie grę. I każdy, nawet gdy widzi na kanałach ekipowych czasami niefajne pomysły, boi się je odbić i przez to dochodzą one do głosu. Bo co, jak co, ale takie osoby po jakimś czasie są z niej kickowane ze względu na to, że patrzą inaczej i robią to ciągle albo same odchodzą, bo po pewnym momencie zderzają się praktycznie ze ścianą i nie mogą wdrażać pozytywnych rozwiązań, które być może prowadziłyby serwis w inne miejsce. Ale to, jak zostało to zakomunikowane, i to co dzieje się teraz jest już gówniane.

Z perspektywy technicznej ta decyzja jest jak najbardziej poprawna i powie ci to każda osoba związana jakkolwiek z sektorem IT. Biorąc pod uwagę, że formalnie jest to projekt komercyjny - bo Vibe jest spółką i chłopaki mogą ew. na tym zarabiać, mam w sumie wyjebane w ich sprawodzania finansowe które muszą publikować - ale w praktyce wątpię, że ktokolwiek pracuje przy nim po 8 godzin z zarządu, a co dopiero z osób developerskich, to serio myślę, że mogę powiedzieć o zajebiście wysokim poziomie oprogramowania na serwerze.

Szczerze mówiąc, rozumiem o co chodzi jednak dla mnie te wozy mają znaczenie. Nie są zrespione cały czas, więc spokojnie. Respie tylko jak przychodzą goście pooglądać :P

Nie chodzi o chwalenie sie dolarem, tylko wartość jakie te wozy mają dla entuzjastów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, heksiu napisał:

Pomimo odbioru niektórych z graczy na usunięcie rodzinki, sam osobiście mogę stwierdzić, że jest to bardzo dobry ruch ze strony administracji. Jest to spowodowane nie tylko tym, że okej - jesteśmy zmuszeni do zakupu gold premium, ale ograniczy próbowanie ominięcia systemu i oszukiwania na korzyści majątkowe. Z systemem rodzinek od zawsze był duży problem i tworzył duży potencjał do próby oszukiwania regulaminu i systemu w taki sposób, aby mieć z niego największe korzyści. Niestety, ale kiedyś musiało się to skończyć dla takich ludzi. Zmiana zdecydowanie na plus. 

Pisze to "osoba" która stworzyła konto na forum pięć dni temu. (...)

Lenareq lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, heksiu napisał:

Pomimo odbioru niektórych z graczy na usunięcie rodzinki, sam osobiście mogę stwierdzić, że jest to bardzo dobry ruch ze strony administracji. Jest to spowodowane nie tylko tym, że okej - jesteśmy zmuszeni do zakupu gold premium, ale ograniczy próbowanie ominięcia systemu i oszukiwania na korzyści majątkowe. Z systemem rodzinek od zawsze był duży problem i tworzył duży potencjał do próby oszukiwania regulaminu i systemu w taki sposób, aby mieć z niego największe korzyści. Niestety, ale kiedyś musiało się to skończyć dla takich ludzi. Zmiana zdecydowanie na plus. 

ClCulVz.png

 

jedna postać, 14h, konto założone 5dni temu. Znasz problemy tego serwera jak nikt inny. d; Co do zmiany tożsamości z nią też wielokrotnie były problemy i jest ona moim zdaniem często nadużywana przez graczy, a mimo to jest. Nadal twierdze, że usuwanie rodzinek to jest spory błąd który osobom korzystających z nich rozsądnie po prostu przysporzy problemów i zniszczy wygodę. Wystarczy to rozsądnie ograniczyć i w ramach dialogu z community ustalić warunki, tyle.

Edytowane przez rajan
Verenar, Lenareq i Amaro lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Verenar napisał:

Pisze to "osoba" która stworzyła konto na forum pięć dni temu. (...)

 

7 godzin temu, rajan napisał:

ClCulVz.png

 

jedna postać, 14h, konto założone 5dni temu. Znasz problemy tego serwera jak nikt inny. d; Co do zmiany tożsamości z nią też wielokrotnie były problemy i jest ona moim zdaniem często nadużywana przez graczy, a mimo to jest. Nadal twierdze, że usuwanie rodzinek to jest spory błąd który osobom korzystających z nich rozsądnie po prostu przysporzy problemów i zniszczy wygodę. Wystarczy to rozsądnie ograniczyć i w ramach dialogu z community ustalić warunki, tyle.

Hah! Ludzie o wybitnej inteligencji próbują stosować najtańsze argumenty, jakie tylko mogą znaleźć, na przykład 'bo ja mam godzinki i gram tu od x czasu a ty tylko chwilę' - zastanówcie się nad sobą. To, że może to być Wasza pierwsza rozgrywka na trybie RP, nie oznacza, że macie wszystkich klasyfikować w ten sam sposób. Z serwerem jestem zaznajomiony juz od dłuższego czasu, dlatego moja wypowiedź jest taka, jaką jest w tej kwestii, a czas mojej rejestracji czy rozpoczęcia gry wcale nie jest wyznacznikiem.  Nie jest to dla mnie nowość spotykać ludzi, którzy bagatelizują moją wiedzę jedynie ze względu na ilość spędzonych godzin na serwerze. Jednakże prawdopodobnie moje doświadczenie w świecie RP oraz znajomości systemu jest znacząco większe niż u tych osób, które poświęciły ponad tysiące godzin na grę, głównie na wbijaniu codziennych duty.  Niestety, najczęściej ludźmi oburzającymi się i przeciwstawiającymi się takim działaniom są osoby, które wykorzystywały właśnie tę mechanikę, i ich działania nagle przestaną być skuteczne. (czyt . rodzinki - "były one wykorzystywane do odwalania, unikania konsekwencji śmierci postaci i innych przekrętów.") Prawdopodobnie Wasze stwierdzenie byłoby trafne z perspektywy godzin spędzonych i daty rejestracji, gdyby nie fakt, że na polskiej scenie RP uczestniczę od bardzo dawna, a moje dotychczasowe doświadczenia związane z rodzinami zawsze były problematyczne.

Co do Twojej wypowiedzi:

"jedna postać, 14h, konto założone 5 dni temu. Znasz problemy tego serwera jak nikt inny" - jak wyjaśniłem wcześniej. Konto i ilość godzin nie sprawiają, że masz większe doświadczenie, jeśli większość swojego czasu spędzasz na wbijaniu duty.

"Co do zmiany tożsamości, z nią też wielokrotnie były problemy i jest ona moim zdaniem często nadużywana przez graczy, mimo to nadal istnieje." - Podejrzewam, że administracja jest świadoma tego, tak samo jak była świadoma problemów z rodzinami. Nie wiem, czy czytałeś temat dokładnie czy tylko przelotnie, ale "W związku z tym podjęliśmy trudną dyskusję w gronie administracji i doszliśmy do wniosku, że całkowite usunięcie grup rodziny to jedyny sposób" oraz "jest to bolesny, ale konieczny krok, który musieliśmy podjąć ze względu na dużą ilość przekrętów majątkowych związanych z grupami rodzin" oraz Administracja musi najpierw przemyśleć rozwiązanie i dopiero wtedy podjąć działania, skoro rodziny istniały tak długo, jak oczekujesz, że zmienią nagle wszystko na raz w jednej aktualizacji?

"Nadal uważam, że usuwanie rodzin to błąd, który osobom korzystającym z nich rozsądnie po prostu przysporzy problemów i zniszczy wygodę. Wystarczy to rozsądnie ograniczyć i w ramach dialogu z community ustalić warunki, tyle." - jak już wspomniałem wcześniej. Oceniasz ten temat prawdopodobnie ze względu na duży udział w tym kierunku oraz jest to dla Ciebie duża strata - nie wiem, czy miałeś robiłeś jakieś przekręty czy nie, ale jeżeli zależy Ci na realnym korzystaniu z tej usługi rodzinki - zaproponuj od siebie coś, co będzie działać. Temat jest przecież dostępny do komentowania, a administracja zapewne gotowa wysłuchanie o czymś nowym?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, heksiu napisał:

 

Hah! Ludzie o wybitnej inteligencji próbują stosować najtańsze argumenty, jakie tylko mogą znaleźć, na przykład 'bo ja mam godzinki i gram tu od x czasu a ty tylko chwilę' - zastanówcie się nad sobą. To, że może to być Wasza pierwsza rozgrywka na trybie RP, nie oznacza, że macie wszystkich klasyfikować w ten sam sposób. Z serwerem jestem zaznajomiony juz od dłuższego czasu, dlatego moja wypowiedź jest taka, jaką jest w tej kwestii, a czas mojej rejestracji czy rozpoczęcia gry wcale nie jest wyznacznikiem.  Nie jest to dla mnie nowość spotykać ludzi, którzy bagatelizują moją wiedzę jedynie ze względu na ilość spędzonych godzin na serwerze. Jednakże prawdopodobnie moje doświadczenie w świecie RP oraz znajomości systemu jest znacząco większe niż u tych osób, które poświęciły ponad tysiące godzin na grę, głównie na wbijaniu codziennych duty.  Niestety, najczęściej ludźmi oburzającymi się i przeciwstawiającymi się takim działaniom są osoby, które wykorzystywały właśnie tę mechanikę, i ich działania nagle przestaną być skuteczne. (czyt . rodzinki - "były one wykorzystywane do odwalania, unikania konsekwencji śmierci postaci i innych przekrętów.") Prawdopodobnie Wasze stwierdzenie byłoby trafne z perspektywy godzin spędzonych i daty rejestracji, gdyby nie fakt, że na polskiej scenie RP uczestniczę od bardzo dawna, a moje dotychczasowe doświadczenia związane z rodzinami zawsze były problematyczne.

Co do Twojej wypowiedzi:

"jedna postać, 14h, konto założone 5 dni temu. Znasz problemy tego serwera jak nikt inny" - jak wyjaśniłem wcześniej. Konto i ilość godzin nie sprawiają, że masz większe doświadczenie, jeśli większość swojego czasu spędzasz na wbijaniu duty.

"Co do zmiany tożsamości, z nią też wielokrotnie były problemy i jest ona moim zdaniem często nadużywana przez graczy, mimo to nadal istnieje." - Podejrzewam, że administracja jest świadoma tego, tak samo jak była świadoma problemów z rodzinami. Nie wiem, czy czytałeś temat dokładnie czy tylko przelotnie, ale "W związku z tym podjęliśmy trudną dyskusję w gronie administracji i doszliśmy do wniosku, że całkowite usunięcie grup rodziny to jedyny sposób" oraz "jest to bolesny, ale konieczny krok, który musieliśmy podjąć ze względu na dużą ilość przekrętów majątkowych związanych z grupami rodzin" oraz Administracja musi najpierw przemyśleć rozwiązanie i dopiero wtedy podjąć działania, skoro rodziny istniały tak długo, jak oczekujesz, że zmienią nagle wszystko na raz w jednej aktualizacji?

"Nadal uważam, że usuwanie rodzin to błąd, który osobom korzystającym z nich rozsądnie po prostu przysporzy problemów i zniszczy wygodę. Wystarczy to rozsądnie ograniczyć i w ramach dialogu z community ustalić warunki, tyle." - jak już wspomniałem wcześniej. Oceniasz ten temat prawdopodobnie ze względu na duży udział w tym kierunku oraz jest to dla Ciebie duża strata - nie wiem, czy miałeś robiłeś jakieś przekręty czy nie, ale jeżeli zależy Ci na realnym korzystaniu z tej usługi rodzinki - zaproponuj od siebie coś, co będzie działać. Temat jest przecież dostępny do komentowania, a administracja zapewne gotowa wysłuchanie o czymś nowym?

 

Skoro twierdzisz, że przedmówca nie miał racji, bo jego godziny nabite są na duty, a nie zna dobrze sceny, to uderz do mnie. Jestem na serwerze od 2017 roku mimo braku dużej ilości godzin. Grałem na tym serwerze już na trzech różnych platformach serwerowych i kiedyś, gdy grup rodzinnych nie było, miasta były najzwyczajniej puste. Nikt nie tworzył miejsc rozgrywki na VW0, nie było możliwości niczego postawić, nie było możliwości narespić sobie samochodów w okolicy swojej posesji, ludzie skupiali się tylko na graniu w interiorach. Jeździłeś sobie po mieście widmo, bez npctowego ruchu ulicznego gta, bez samochodów na chodnikach, parkingach i posesjach, wyglądało to tragicznie, teraz znowu zaczyna tak być. Co jakiś czas miniesz kogoś na skrzyżowaniu, a tak to wszędzie pustki i jedyne co znajdziesz, to zaparkowane służbowe pojazdy pod budynkami np. frakcji czy biznesów. Jedyne skupiska graczy czy pojazdów znajdziesz tylko tam, gdzie toczy się event, lub gra duże zrzeszone community np. organizacji przestępczej czyt. kawałek placu jak na Little Seoul. 

GTA 5 - Grove Street Map Location Guide
Grove Street Ballas - Gang Hangout (Menyoo) - GTA5-Mods.com

^ zastanów się co wygląda lepiej - pusta patelnia, czy tętniąca fioletowym kolorem dzielnica/ulica.

Edytowane przez Lenareq
Verenar, Amaro i Warszawiak lubią to

J3xDF8B.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Lenareq napisał:

Skoro twierdzisz, że przedmówca nie miał racji, bo jego godziny nabite są na duty, a nie zna dobrze sceny, to uderz do mnie. Jestem na serwerze od 2017 roku mimo braku dużej ilości godzin. Grałem na tym serwerze już na trzech różnych platformach serwerowych i kiedyś, gdy grup rodzinnych nie było, miasta były najzwyczajniej puste. Nikt nie tworzył miejsc rozgrywki na VW0, nie było możliwości niczego postawić, nie było możliwości narespić sobie samochodów w okolicy swojej posesji, ludzie skupiali się tylko na graniu w interiorach. Jeździłeś sobie po mieście widmo, bez npctowego ruchu ulicznego gta, bez samochodów na chodnikach, parkingach i posesjach, wyglądało to tragicznie, teraz znowu zaczyna tak być. Co jakiś czas miniesz kogoś na skrzyżowaniu, a tak to wszędzie pustki i jedyne co znajdziesz, to zaparkowane służbowe pojazdy pod budynkami np. frakcji czy biznesów. Jedyne skupiska graczy czy pojazdów znajdziesz tylko tam, gdzie toczy się event, lub gra duże zrzeszone community np. organizacji przestępczej czyt. kawałek placu jak na Little Seoul. 

GTA 5 - Grove Street Map Location Guide
Grove Street Ballas - Gang Hangout (Menyoo) - GTA5-Mods.com

^ zastanów się co wygląda lepiej - pusta patelnia, czy tętniąca fioletowym kolorem dzielnica/ulica.

Cytat

Grałem na tym serwerze już na trzech różnych platformach serwerowych i kiedyś, gdy grup rodzinnych nie było, miasta były najzwyczajniej puste.

 spowodowane jest to brakiem określenia centrum miastowego oraz bardzo dużej mapy. Jeżeli proporcja graczy do wielkości mapy jest za mała to bardzo logiczne, że jedynie w kilku miejscach spotkasz jakąś grupę graczy. Nie rozumiem też pojęcia dlaczego rodzinki miałby ratować ilość pojazdów na mapie. Może nie widziałeś nigdy tego jak ilość pustych/bezsensownie porespionych pojazdów stojących wadzi innym graczom. Wejdź sobie na MTA i przejdź się na dowolnym serwerze i zobacz jak tam są porespione pojazdy 24/7, gdzie gracą tylko cała mapę oraz sprawiaja jedynie tyle, że gdy wjeżdzasz na dowolny parking to masz ogromnego laga ze względu na załadowanie się tego wszystkiego. 

 

Cytat

Nikt nie tworzył miejsc rozgrywki na VW0, nie było możliwości niczego postawić, nie było możliwości narespić sobie samochodów w okolicy swojej posesji, ludzie skupiali się tylko na graniu w interiorach.

Nie mam pojęcia w takich organizacjach grałeś oraz dlaczego tak było, ale jakoś przez całą moją kariere w org. przestępczych nigdy nie mieliśmy problemu tego, że musimy mieć rodzinkę, żeby auta były. Jeżeli było nas chociażby 5, a każdy z nas posiadał min. 1 auto (patrząc na to, że dostaje się 1 na start to nawet nie trzeba kupować) oraz każdy by zrespił swój pojazd to można powiedzieć, że prawie cały twój screen porównawczy jest wykonany - powiem lepiej! Nie trzeba do tego rodzinki, wystarczy ze każdy zrespi swój pojazd. 

 

Cytat

Jeździłeś sobie po mieście widmo, bez npctowego ruchu ulicznego gta, bez samochodów na chodnikach, parkingach i posesjach, wyglądało to tragicznie, teraz znowu zaczyna tak być. Co jakiś czas miniesz kogoś na skrzyżowaniu, a tak to wszędzie pustki i jedyne co znajdziesz, to zaparkowane służbowe pojazdy pod budynkami np. frakcji czy biznesów. Jedyne skupiska graczy czy pojazdów znajdziesz tylko tam, gdzie toczy się event, lub gra duże zrzeszone community np. organizacji przestępczej czyt. kawałek placu jak na Little Seoul.

Niestety jest to jak wczesniej powiedziałem spowodowane brakiem "centrum" miastowego, za dużą mapą oraz w zalezności od pory orgranizacja biznesów, które znajduja się czasem daleko od siebie. Można też powiedzieć, że czas duty może być zbyt długi i przez to masz wrażenie, że gracze siedzą tylko w biznesach. Wiesz nie kwestia rodzinek, a ogólnej rozgrywki tu wchodzi w grę. Myślę, że jest wiele czynników, które można podsunąć administracji w celu niwelacji takich problemów jak brak widocznych graczy, raz za czas pojazdy itd, ale nie jest to spowodowane z pewnością rodzinką. Grając wiele lat w org. przestępczych nigdy nie mieliśmy z tym problemu, że musimy ją posiadać, wiec dlaczego zrobił się o to taki problem? 

Edytowane przez heksiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, heksiu napisał:

 spowodowane jest to brakiem określenia centrum miastowego oraz bardzo dużej mapy. Jeżeli proporcja graczy do wielkości mapy jest za mała to bardzo logiczne, że jedynie w kilku miejscach spotkasz jakąś grupę graczy. Nie rozumiem też pojęcia dlaczego rodzinki miałby ratować ilość pojazdów na mapie. Może nie widziałeś nigdy tego jak ilość pustych/bezsensownie porespionych pojazdów stojących wadzi innym graczom. Wejdź sobie na MTA i przejdź się na dowolnym serwerze i zobacz jak tam są porespione pojazdy 24/7, gdzie gracą tylko cała mapę oraz sprawiaja jedynie tyle, że gdy wjeżdzasz na dowolny parking to masz ogromnego laga ze względu na załadowanie się tego wszystkiego. 

 

Nie mam pojęcia w takich organizacjach grałeś oraz dlaczego tak było, ale jakoś przez całą moją kariere w org. przestępczych nigdy nie mieliśmy problemu tego, że musimy mieć rodzinkę, żeby auta były. Jeżeli było nas chociażby 5, a każdy z nas posiadał min. 1 auto (patrząc na to, że dostaje się 1 na start to nawet nie trzeba kupować) oraz każdy by zrespił swój pojazd to można powiedzieć, że prawie cały twój screen porównawczy jest wykonany - powiem lepiej! Nie trzeba do tego rodzinki, wystarczy ze każdy zrespi swój pojazd. 

 

Niestety jest to jak wczesniej powiedziałem spowodowane brakiem "centrum" miastowego, za dużą mapą oraz w zalezności od pory orgranizacja biznesów, które znajduja się czasem daleko od siebie. Można też powiedzieć, że czas duty może być zbyt długi i przez to masz wrażenie, że gracze siedzą tylko w biznesach. Wiesz nie kwestia rodzinek, a ogólnej rozgrywki tu wchodzi w grę. Myślę, że jest wiele czynników, które można podsunąć administracji w celu niwelacji takich problemów jak brak widocznych graczy, raz za czas pojazdy itd, ale nie jest to spowodowane z pewnością rodzinką. Grając wiele lat w org. przestępczych nigdy nie mieliśmy z tym problemu, że musimy ją posiadać, wiec dlaczego zrobił się o to taki problem? 

 

3 minuty temu, heksiu napisał:

 spowodowane jest to brakiem określenia centrum miastowego oraz bardzo dużej mapy. Jeżeli proporcja graczy do wielkości mapy jest za mała to bardzo logiczne, że jedynie w kilku miejscach spotkasz jakąś grupę graczy

Otóż strzelasz sobie w kolano, bo sytuacja, którą przytaczam była nawet w trakcie uwaga ROZGRYWKI NA PALETO BAY, gdzie jest jedna ulica na krzyż i 120 stałych graczy nie było w stanie jej zapełnić, bo gra skupiała się tylko na interiorach, które dawały więcej możliwości niż vw0. 

 

 

5 minut temu, heksiu napisał:

Nie rozumiem też pojęcia dlaczego rodzinki miałby ratować ilość pojazdów na mapie. Może nie widziałeś nigdy tego jak ilość pustych/bezsensownie porespionych pojazdów stojących wadzi innym graczom. Wejdź sobie na MTA i przejdź się na dowolnym serwerze i zobacz jak tam są porespione pojazdy 24/7, gdzie gracą tylko cała mapę oraz sprawiaja jedynie tyle, że gdy wjeżdzasz na dowolny parking to masz ogromnego laga ze względu na załadowanie się tego wszystkiego. 

 


Typowy argument ludzi opowiadających się przeciwko grupom rodziny. To problem Twojego sprzętu, nie systemu rodzin. Gram na jednostce z 2014 roku na ustawieniach ultra + shadery i nie odczuwam spadków, nie wspominając o tym, że gram przy komisie z ogromnym interiorem i dziesiątkami zrespionych fur. Nie posiadam również spadków na zatłoczonych parkingach w trakcie wszelakich eventów. To nie jest fivem, gdzie liczy się mocny sprzęt, bo skrypty i addony mocno oddziałują na sprzęt.

 

 

8 minut temu, heksiu napisał:

Nie mam pojęcia w takich organizacjach grałeś oraz dlaczego tak było, ale jakoś przez całą moją kariere w org. przestępczych nigdy nie mieliśmy problemu tego, że musimy mieć rodzinkę, żeby auta były. Jeżeli było nas chociażby 5, a każdy z nas posiadał min. 1 auto (patrząc na to, że dostaje się 1 na start to nawet nie trzeba kupować) oraz każdy by zrespił swój pojazd to można powiedzieć, że prawie cały twój screen porównawczy jest wykonany - powiem lepiej! Nie trzeba do tego rodzinki, wystarczy ze każdy zrespi swój pojazd.


Grałem w różnych i tak jak wspomniałem, dopóki masz liczną społeczność w organizacji, oraz gracie na jednej pipidówie jak Little Seoul, gdzie wszyscy stoją na jednym parkingu 24/7, to da się to zapełnić jednym pojazdem na głowę. Jeśli grasz sam, lub we dwóch jakieś złomowisko, czy inny zaułek, to dwoma samochodami nie zapełnisz placu wokół domku/stodoły. Przytoczyłem również patelnię, nie chodzi tu stricte o ten jeden zaułek, chodzi o całą dzielnice. Jeśli organizacja liczy 5-6 osób, to nie zapełnisz całej dzielnicy fioletowymi pojazdami. Jeśli masz grupkę umożliwiającą spawn, to już jest to możliwe. 

 

 

12 minut temu, heksiu napisał:

Grając wiele lat w org. przestępczych nigdy nie mieliśmy z tym problemu, że musimy ją posiadać, wiec dlaczego zrobił się o to taki problem? 

Stąd, że nie każdy zakłada organizację/projekt, w celu stworzenia swojego ośrodka. Czekanie na akcept takich panelów często zajmuje wiele dni, jak nie tygodni. Trzeba też wtedy dokumentować całą rozgrywkę i prowadzić aktywne tematy na forum. Nie każdy ma na to czas, nie każdy jest zajawiony w forumowe historie. Niektórzy po prostu chcą grać swoje, w swoim otoczeniu. Do tego idealny był panel rodziny, umożliwiał natychmiastowe stworzenie swojego ośrodka - wspólny interior, wspólne pojazdy, możliwość zapełnienia otoczenia pojazdami itp.


Już rozumiesz?



 

Amaro i Bobadu lubią to

J3xDF8B.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.02.2024 o 23:44, mafineeek napisał:

Cześć!

Aktualnie prowadzimy jeszcze dyskusje wewnątrz ekipy w temacie grup rodziny. Wiemy, że martwicie się zbliżającym terminem i brakiem komendy na odpisanie swoich dóbr spod grup. Gdy dojdzie co do czego, po wgraniu komendy na serwer, damy Wam co najmniej 7 dni na jej użycie.

~ Ekipa Vibe RolePlay

VEguT3Q.png

Czyli nie ma się co martwić, że przy restarcie znikną rodzinki? Jednak Nie było żadnych dodatkowych informacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, .Ukasz napisał:

VEguT3Q.png

Czyli nie ma się co martwić, że przy restarcie znikną rodzinki? Jednak Nie było żadnych dodatkowych informacji. 

Sam zacytowaleś moją wiadomość, w której zostało wszystko wyjaśnione. Termin 03.03 jest nieaktualny. O nowym zostaniecie poinformowani co najmniej siedem dni wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin