Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

YoungG

Gracz
  • Postów

    72
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    2

Aktywność reputacji

  1. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez blacksugar w [RM] 006. Przekraczając Granice Szybkości i Stylu: Lampadati Tropos Rallye   
    Przekraczając Granice Szybkości i Stylu:  Lampadati Tropos Rallye


    Witajcie, miłośnicy motoryzacji, dziś wyjątkowo zapraszamy Was na podróż w czasie. Wyobraźcie sobie malownicze włoskie krajobrazy, zapach spalanego paliwa, szum silnika... a w tle? Legenda włoskiej inżynierii - Tropos; To auto to nie tylko maszyna - to dzieło sztuki, które wyróżnia się nawet pośród najbardziej elitarnych samochodów rajdowych. Spójrzcie na te ostre, niemal futurystyczne kształty. To nie jest po prostu samochód. To manifestacja pasji i zaangażowania, które kształtowały złotą erę rajdów. Tropos to nie tylko ikona, to legendarny status, który zyskała dzięki swoim osiągom na trasach rajdowych w latach 70. Dziś, przesiadając się za kierownicę tego auta, czujesz się jak kierowca z innej epoki. Wrażenie, jakie daje Ci ten samochód, jest trudne do opisania słowami - to jakbyś podróżował w czasie. Kiedy rozpędzasz Troposa po krętych drogach, poczujesz, jak każdy zakręt staje się tanecznym rytmem, a każde przyspieszenie to harmonia dźwięków silnika i ekscytacji. Możesz poczuć historię, która tkwi w każdym elemencie tego auta - od
    charakterystycznego dźwięku silnika Grottii, po wyrafinowane prowadzenie i technologiczne rozwiązania, które były niezwykle innowacyjne jak na swój czas.

    Dane techniczne:

    ● Silnik: V6 DOHC
    ● Pojemność: 2.4 litra
    ● Moc: około 190 KM
    ● Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
    ● Napęd: Tylny
    ● Przyspieszenie 0-100 km/h: Około 6 sekund
    ● Prędkość maksymalna: Około 230 km/h

    Nie ma co się oszukiwać, Tropos to nie dla każdego. To auto dla prawdziwych entuzjastów, którzy rozumieją, że prawdziwa motoryzacja to nie tylko osiągi i luksus, ale także emocje i historia. Dla tych, którzy poszukują czegoś więcej niż tylko zwykły samochód. Pięćdziesiąt lat temu, 25. września 1973 roku, napisał pierwszy rozdział swojej legendarnej historii. Rzeczywiście, w 1973 roku została zgłoszona do rywalizacji, jeszcze wśród prototypów. We wrześniu tego samego roku Tropos odniósł swoje pierwsze międzynarodowe zwycięstwo w Tour de France Automobile. Sukces, który nastąpił po pierwszym triumfie w kwietniu tego roku w Rajdzie Firestone, który stał się prekursorem niesamowitej passy. Tak naprawdę Tropos stał się prawdziwym zwycięzcą rajdów, odnosząc jedno zwycięstwo za drugim: samochód trzykrotnie z rzędu wygrał Rajd Monte Carlo, trzykrotnie zwyciężył w Mistrzostwach Świata Konstruktorów (w latach 1974-1976), a trzech kierowców uczynił Mistrzami Europy. Tropos to bezkompromisowy samochód, stworzony z myślą o zwycięstwach w rajdach i złamaniu konwencji. Futurystyczny design i innowacyjne rozwiązania technologiczne wyróżniają go spośród innych samochodów swojej epoki. Z przodu pojazdu dominuje ostry kształt, który harmonizuje z nadkolami, a pochylona przednia szyba łączy się z bocznymi szybami. Tylna część samochodu jest równie charakterystyczna, z okrągłymi reflektorami, wyrazistym skrzydłem i silnikiem V6. Wnętrze Troposa jest skoncentrowane na kierowcy, z podkreśleniem sportowego charakteru poprzez dwa siedzenia i minimalistyczny układ przestrzeni. Koncepcja "blokowania kolorów" nadaje wnętrzu ekscytujący wygląd, korzystając z podstawowych kolorów niebieskiego, czerwonego i żółtego.




    Podsumowując, wóz ten to ikona włoskiego motoryzacyjnego dziedzictwa. Jest to nie tylko samochód, ale także kawałek historii, który nadal potrafi oczarować i zachwycić nawet po latach. Jeśli masz szansę, usiądź za kierownicą tego auta i pozwól się ponieść emocjom podróży w czasie. To doświadczenie, którego nie zapomnisz.
    GALERIA ZDJĘĆ:
    BY MAKOTO SAKURA & MEGAN WINTER | 02.03.2024         
  2. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez LordSokol w You gotta watch your whip, bro 🚗   
    Yoo, na każdy projekt w końcu przychodzi czas i przyszedł też czas na nasz.
    Mija dzisiaj dokładnie 272 dni istnienia naszej projektu i mimo, że jakiś rozdział się zamyka, to gra z ekipą, która tworzyła whipa oraz wszystkich zaangażowanych to była dla nas czysta przyjemność. Każda interakcja, każda chwila spędzona razem, byłą dla nas niezwykle cenna i ważna. Chcielibyśmy podziękować każdemu z Was za Waszą niezrównaną pasję, zaangażowanie i wkład w rozwój naszej społeczności. Nie będę ukrywał, że jeden z powodów zamknięcia to coś, co każdy już doskonale wie 😄 Druga sprawa, zaczynaliśmy czuć powoli wypalenie, coraz mniej czasu na grę, coraz mniej chęci i nie chcemy zapychać sztucznie slota tylko po to, żeby widnieć w dziale i korzystać z przywilejów org. Trzeci powód to ostatni stan serwisu, część graczy - Ci, którzy nie byli wypaleni, najzwyczajniej przestali wchodzić, wiedząc, że wieczorem nie idzie pograć spokojnie nawet przez 15 minut. Nie obwiniamy serwera, w żadnym wypadku - każdy świadomie stracił przyjemność z gry.
    Postanowiliśmy zostawić pewną narrację, dla ewentualnych ciekawskich:

    **Ekipa z El Gato Negro, czując, że zaczęli być zauważalni, a wzrok LEA został skierowany w ich stronę, postanowili wyciszyć swoje działania, gromadząc po ukrytych magazynach część swojego dotychczasowego łupu. Najbardziej ikoniczni członkowie grupy, znani i lubiani kubańczycy podobno są od czasu do czasu widziani w fancy pubach, gdzie podjeżdżają swoimi lowriderami i przetapiają brudne pieniądze na rum i cygara. Co z resztą? Nikt za bardzo nie był w stanie stwierdzić, kto z otoczenia kubańczyków brał udział w procederze znikających samochodów, a ich kontakty prawdopodobnie złapały nowe zlecenia od innych grup działających w mieście, wypełniając tym samym lukę popytu wynikającą ze zniknięcia działalności szajki rzezimieszków**
    Na sam koniec, jeszcze raz dzięki za grę i do zobaczenia w nowym środowisku! 😉
     
     
  3. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez Rollo w Used Classic Car Dealer   
    **Na stronie UCCD ogłoszona została data pojawienia się pojazdów dostępnych "OD RĘKI".
    Ilość pojazdów: 5,
    Ilość pojazdów na KUP TERAZ: 3,
    Ilość pojazdów na LICYTACJI: 2,
    Wszystko to dnia 18.06.2023 w zakładce "Oferta".**
    (Bardziej pod wieczór, mam coś do załatwienia, licytacje będą trwać kilka dni żeby każdy mógł wziąć udział, powodzenia!)
  4. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez Los Angeles County Rogue w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    Razem z @Garbowniczek opuszczamy stanowisko Community Manager, rezygnujemy również z funkcji opiekuna strefy porządkowej.
    Dzięki.
  5. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez hayal w SAVE YOUR CAR   
  6. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez Roskaax3 w [Biznes/Gastronomia] Hedera Oriental Restaurant   
    Podpisanie umowy z Fuzzy
     
    Podpisanie umowy z Bean Machine
     
  7. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez Gruby2040 w [Projekt IC / Biuro Doradztwa Menadżerskiego] YamadaVision   
    W styczniu 2024 roku - Tadashi Yamada, utalentowany doradca zawodowy z Chiba w Japonii, postanowił zrealizować swoje marzenie o utworzeniu Biura Doradztwa Menadżerskiego pod nazwą " YamadaVision ". Inspirację do tego pomysłu czerpał z doświadczeń matki, doświadczonej menadżerki, którą regularnie wspierał w projektach dla artystów i muzyków. Przy wsparciu swojej partnerki, Callie Reyson, zdolnej architektki, Tadashi zdecydował się na stworzenie nowoczesnego biura doradztwa, które łączy w sobie kreatywność z profesjonalizmem. Dzięki zgromadzonym środkom finansowym, Tadashi podjął odważną decyzję o zainwestowaniu w rozwój YamadaVision. Na samym początku, wraz z inauguracją działalności biura, Tadashi postanowił przyciągnąć pierwszych klientów, pracując niemal bez ustanku nad projektami. Niepodważalną siłą napędową było dla niego także wsparcie psychiczne ze strony Callie.
    Mimo iż Tadashi wykazywał na początku pewne wątpliwości co do pomysłu na własną działalność, postanowił działać. Poprzez wielkie wysiłki i poświęcone noce na tworzeniu strategii, YamadaVision zyskało popularność, a Tadashi stał się uznawanym za jednego z najbardziej kreatywnych doradców w branży, a jego praca była ceniona przez klientów. Dzięki nieustannej poprawie i poświęceniu w projektach, Tadashi zdołał osiągnąć stabilność w funkcjonowaniu YamadaVision, przekształcając je w samowystarczalne biuro doradztwa menadżerskiego.
    Po oficjalnym otwarciu biura doradztwa menadżerskiego, Tadashi postanowił odezwać się do zdobytych już znajomości z kwestią zapytania o ich ewentualne potrzeby w poprowadzeniu kariery poprzez zewnętrzne biuro menadżerskie. Yamada również postanowił spędzić paręnaście godzin nad przygotowaniami różnych, zwięzłych plakatów promujących jego biuro, a także zaczął upubliczniać informacje o YamadaVision na mediach społecznościowych. Poprzez odpowiednie chwyty marketingowe takie jak starannie dobrane opisy oraz kolorystyka ogłoszeń - biuro zaczęło ściągać do siebie klientów z różnych dziedzin branży, zaczynając od artystów kończąc na wpływowych osobistościach potrzebujących tak owego doradztwa.
    Firma teraz cieszy się renomą jako jedno z najbardziej prestiżowych biur w branży, oferujące spersonalizowane i innowacyjne rozwiązania dla klientów. YamadaVision to rozwijające się dynamicznie Biuro Kreatywnego Doradztwa. Tadashi, doświadczony doradca, kładzie duży nacisk na zrozumienie potrzeb klienta i tworzenie unikalnych rozwiązań. Jego podejście oparte jest na pełnym zrozumieniu oczekiwań klienta, co sprawia, że każdy projekt jest dopasowany do potrzeb klienta.
     

    Biuro Doradztwa Menadżerskiego może pochwalić się takimi usługami jak:
    Oferta dla artystów:
    Oferta dla włascicieli firmy:
    Oferta dla Osób Rozpoznawalnych w Społeczeństwie:
     


    Znajdujemy się na Alta, Power Street
     

    Jesteś muzykiem, właścicielem firmy lub osobą powszechnie rozpoznawalną? Potrzebujesz doradztwa ze strony Manager'a?
    Zadzwoń pod numer: 473579
     
     
     
  8. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez blacksugar w ASAMI KIYOKO   
  9. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez LordSokol w [Twitter] Night Out Los Santos (@night_out)   
    Night Out Los Santos (@night_out) dodał nowy wpis.
    Yoooo, wracamy znowu w miasto i robimy niezły dym 🔥 Wpadnijcie swoimi ćwiartkowcami, żeby pokazać kto tym razem ma więcej mocy 💪 Widzimy się o 21, pooozdroo
    👑Wood
    Willy
    Shadow
    Meredith
    Diego


  10. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez supr4 w [RM] 005. Motorsport, czyli najdroższy sport na świecie   
    Motorsport, czyli najdroższy sport na świecie


    W naszym kraju coraz większą popularność zdobywa Formuła 1. W nadchodzącym sezonie 2024 czekają nas 24 wyścigi tej serii, z czego aż 3 odbędą się w Stanach Zjednoczonych (Miami, Austin, oraz Las Vegas). Kierowcy tej serii uchodzą za herosów, a zarobki najlepszych z nich sięgają ponad $50,000,000 podstawy za każdy sezon. Brzmi jak bajka, ale miejsc na polach startowych jest tylko 20. To sport dla najlepszych... Ale nie tylko. Talent, prędkość i ciężka praca nie wystarczą, żeby dojść do Formuły 1. Zarobki kierowców w seriach juniorskich są bardzo niskie, o ile w ogóle są jakiekolwiek (jest to zależne od serii). Każdy sezon to natomiast spory wydatek: sztab ludzi, części zamienne, kolejne komplety opon - wymieniać można w nieskończoność. Typowa ścieżka kierowcy F1 zazwyczaj zaczyna się od uprawiania kartingu. Niektórzy robią to już od 3-4 roku życia. Pomijając to, że na tym etapie zazwyczaj trzeba wyjechać do Europy, wydatki na każdy sezon profesjonalnego kartingu to ok. $10,000 - $50,000. Oczywiście im więcej tym lepiej (lepsze zespoły, brak konieczności nadmiernego dbania o pojazd, itp.). Później, mniej więcej w wieku 15 lat wielu utalentowanych kartingowców stawia swoje pierwsze kroki w juniorskich seriach single seaterów takich jak np. poszczególne serie Formuły 4 lub FRECA. Koszt sezonu w takich seriach to zwykle około $100,000 - $200,000 Najlepsi mają szansę wejścia do oficjalnej serii FIA F3. Na tym etapie zwykle mają już swoich sponsorów, a wielu z nich dołącza do programów juniorskich dużych zespołów Formuły 1. To ogromne wsparcie, choć na tym etapie kariery często wciąż należy ją dofinansowywać. Gdyby chciało się to finansować z własnej kieszeni, sezon w F3 kosztuje zazwyczaj ponad $1,000,000. Choć zdarzają się wyjątki jak np. Max Verstappen i Lance Stroll, w obecnych czasach, większość zawodników przed ewentualnym wejściem do F1 zalicza bardzo dobry sezon w F2. Tutaj koszty to już zwykle ponad $3,000,000 za sezon. W ostatnich latach wielu kierowców było synami byłych kierowców F1 (np. Max Verstappen, Kevin Magnussen, Mick Schumacher, Nico Rosberg). Wielu z nich ma też rodziców z innych kategorii wyścigowych, jak np. Carlos Sainz Jr. Pozostałą, największą część stanowią synowie zamożnych biznesmenów, w tym miliarderów (np. Lance Stroll, Nikita Mazepin, Nicholas Latifi). Zdarzają się jednak wyjątki, w których utalentowani kierowcy z biedniejszych rodzin również wchodzą do F1. Taka historia miała miejsce np. z obecnym kierowcą Alpine, Estebanem Ocon. Niemniej, nie da się ukryć, że jest to rzadkość.
    Jeżdżąc na zawody kartingowe wielokrotnie widziałem ogromny przepych. Niektórzy zawodnicy przylatywali na nie helikopterami. Nic dziwnego, bo żeby zajść daleko w tym sporcie, pieniądze są z reguły ważniejsze od talentu. Cała ścieżka juniorska dla zawodnika chcącego starać się o Formułę 1 to dla rodziców zwykle koszt około $3,000,000. Nie bez powodu mówi się, że motorsport jest sportem, który zrobi z każdego milionera, pod warunkiem, że ten był wcześniej miliarderem. To bardzo drogie hobby, w którym na plus wychodzą wyłącznie najlepsi. Na szczęście dziś motorsport jest coraz bardziej dostępny nawet dla mniej zamożnych osób. Mamy do dyspozycji coraz to lepszy i prężnie rozwijający się simracing, a w dużych miastach pojawiają się kolejne tory kartingowe. Niedawno w Los Santos pojawił się kolejny z nich, gdzie za ułamek dziennej wypłaty przeciętny mieszkaniec tego miasta może przejechać nawet do około 20 okrążeń.
     
    BY MALCOLM HUDSON | 27.01.2024        
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin