Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

CCV

Gracz
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. CCV polubił odpowiedź w temacie przez AMG w $wing It; Drive It, Like You $tole It   
    "Tomorrow's always a hope, never a promise"
  2. CCV polubił odpowiedź w temacie przez ZDYNI600 w [Napad Rabunkowy] 17.06.2023   
    **Dnia 17.06.2023, 23:30 - Dwójka osób wpada na pomysł zarobku, po omówieniu oraz przygotowaniu wyruszyli motocyklem Sanchez bez indeksu stanowego z Chamberlain Hills w stronę Mirror Park gdzie zatrzymali się na pobliskim parkingu szukając potencjalnej ofiary. Po krótkiej chwili ofiarą była Scarlett Anderson która zaparkowała na parkingu i udała się w stronę bankomatu, gdy już odeszła od bankomatu do swojego pojazdu dwójka zamaskowanych w kaskach motocyklowych wycelowała w kobietę oraz ją zaatakowała przy tym okradając ofiarę z majątku którą miała na sobie. Po krótkiej chwili dwójka wsiadła na motocykl i uciekła w stronę tych samych projektów z których wyjechali.**
    [Fakty z przestępstwa]
    - Pojazd nie posiadał indeksu stanowego od samego początku jazdy.
    - Dwójka była ubrana tak aby jak najbardziej przysłonić kolor skóry jak i afiliiacje, posiadali  Ski Masks oraz kask motocyklowy, nie mieli na sobie rękawiczek.
    - Pojazd po ucieczce został schowany do jednego z zaułków, gdzie już nie został stamtąd ruszony.
    - Świadkowie to osoby które przechodziły obok parkingu, stwierdziły, że osoby były ubrane na czarno i poruszały się białym Maibatsu Sanchez, jedną osobą była kobieta drugą mężczyzna.
    Mapa
     
  3. CCV polubił odpowiedź w temacie przez AMG w [PROJEKT IC] DXRKSIDE   
    (od lewej: Lyle, Levi, Jay, Aziel)
    Cześć. Z tej strony AMG. Po lekko ponad 5 miesiącach, nasza ekipa rozpadła się, a postaci odeszły w zaświaty.
    Chciałbym serdecznie z tego miejsca podziękować @LordSokolza pomoc organizacyjną z prowadzeniem projektu.
    Każdemu z chłopaków z osobna @sawka, @melexie, @Kubik$.
    Osobom, które grały pod projektem mniej, lub więcej - ale przykładały się do jego rozwoju. @Kadet., @Krazio, @Timowskyy.
    I szczególnie wyróżnić w tym wszystkim.. cały MeetApp i środowisko zmotoryzowane (ścigantów). Gdyby nie zgranie i otwartość reszty graczy - projekt nie miałby żadnego sensu. Wszystkie wspólne eventy, spoty i innego rodzaju aktywności (nawet nurkowanie z @Showi ekipą RaceLineDrive). To wszystko sprowadza się do momentu, kiedy nasza przygoda jako DXRKSIDE dobiega końca. Lecz środowisko nadal jest dla nas domem. Jak to się mówi.. ścigantem się jest, a nie bywa! Do zobaczenia na spotach. Keep on drivin!
     
    Pozdrowienia, ekipa DXRKSIDE.
  4. CCV polubił odpowiedź w temacie przez Tito Toscani w El Nuevas Motorcycle Club (1%-ent, Blaine County)   
    - I watched a change in you -
    - It's like you never had wings -
    - Now, you feel so alive -
    - I've watched you change -


     
  5. AMG polubił odpowiedź w temacie przez CCV w 042. Francuski niespotykany potwór, czyli Truffade Thrax-RR w Track Test.   
    **Scarlett obejrzała, dała lajka kumplowi.**
  6. CCV polubił odpowiedź w temacie przez AMG w 042. Francuski niespotykany potwór, czyli Truffade Thrax-RR w Track Test.   
    Automobiles Ettore Truffade – dawny niemiecki, a następnie francuski producent samochodów sportowych i wyścigowych z siedzibą w Molsheim działający w latach 1909–1963. Marka charakteryzuje się ekskluzywnością, luksusem i wysoką klasą. Główny konkurent marki Overflod, pod względem bicia kolejnych rekordów osiągów w seryjnie produkowanych pojazdach.
    Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy materiał wideo, pokazujący test przeprowadzony na torze w Rockford Hills. Nie pozostaje nic, jak tylko zaprosić wszystkich do seansu.
    Po zapoznaniu się z pojazdem Truffade Thrax-RR .. bez wątpienia mogę określić, że obiektywnie jest to rasowy hipersamochód, z wykończeniem niczym w limuzynie. Projektanci Truffade zadbali zarówno o osiągi i zabawę kierowcy podczas jazdy, jak i komfort w dłuższych podróżach - co raczej rzadko spotykamy przy samochodach tego pokroju. 
    written and produced by Levi Archambault in cooperation with Daily Globe
    all rights reserved
    credits: @AMG
  7. CCV polubił odpowiedź w temacie przez veneye xd szaler w Paleto Bay - Multimedia   
  8. CCV polubił odpowiedź w temacie przez veneye xd szaler w Paleto Bay - Multimedia   
  9. CCV polubił odpowiedź w temacie przez MartwyZ w [Projekt IC] Midnight Club Los Santos   
    "Midnight never ends..."





    Creditsy: @SzypkafuraCRX
  10. CCV polubił odpowiedź w temacie przez v3rso w U.S. Department of Justice   
    "No one doing big business can avoid some contact with government agencies, regulators, and policy makers."
    United States Department of Justice, znany również jako Departament Sprawiedliwości, jest federalnym departamentem wykonawczym rządu Stanów Zjednoczonych, którego zadaniem jest egzekwowanie prawa i administrowanie wymiarem sprawiedliwości w Stanach Zjednoczonych. Jest to odpowiednik ministerstwa sprawiedliwości lub ministerstwa spraw wewnętrznych innych krajów. Na czele departamentu stoi amerykański prokurator generalny, który podlega bezpośrednio prezydentowi Stanów Zjednoczonych i jest członkiem gabinetu prezydenta.
    Nowoczesne wcielenie Departamentu Sprawiedliwości powstało w 1870 roku za prezydentury Ulyssesa S. Granta. Departament obejmuje federalne organy ścigania, a w tym: Federal Bureau of Investigation (FBI), U.S. Marshals Service (USMS), Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives (BATFE/ATF), Drug Enforcement Administration (DEA) i Federal Bureau of Prisons (BOP). Posiada również osiem głównych działów prawników, którzy reprezentują rząd federalny Stanów Zjednoczonych w postępowaniach sądowych. Departament obejmuje również Biura Prokuratorów Stanów Zjednoczonych dla każdego z 94 federalnych okręgów sądowych.
     
    Podstawowymi działaniami Departamentu Sprawiedliwości jest reprezentowanie rządu USA w sprawach prawnych (takich jak sprawy przed Sądem Najwyższym) oraz prowadzenie federalnego systemu więziennictwa. Departament jest również odpowiedzialny za przegląd postępowania lokalnych organów ścigania zgodnie z ustawą o kontroli przestępczości i egzekwowaniu prawa z 1994r.
    Urząd Prokuratora Generalnego został ustanowiony ustawą o sądownictwie z 1789r. jako praca w niepełnym wymiarze godzin dla jednej osoby, ale rósł wraz z biurokracją. Kiedyś prokurator generalny udzielał porad prawnych Kongresowi USA, a także prezydentowi; jednak w 1819r. prokurator generalny zaczął sam doradzać Kongresowi, aby zapewnić rozsądny nakład pracy. Do 3 marca 1853r. pensje prokuratora generalnego były ustalane na poziomie niższym od wypłacanych pozostałym członkom gabinetu. Pierwsi adwokaci generalni uzupełniali swoje pensje prowadząc praktyki prywatnie, często prowadząc sprawy przed sądami jako pełnomocnicy. Lekkość urzędu ilustruje Edward Bates (1793-1869), prokurator generalny za Abrahama Lincolna (1861-1864). Bates miał tylko małą operację, z sześcioosobowym personelem. Główną funkcją było generowanie opinii prawnych na wniosek Lincolna i członków gabinetu oraz prowadzenie sporadycznych spraw przed Sądem Najwyższym.
     
    Założeniem projektu, bo należy zaznaczyć, że DOJ pojawia się w charakterze bardzo zbliżonym do SAHP, a nawet trochę bardziej ograniczonym, jest dostarczenie wsparcia innym agencjom egzekwującym prawo w federalnej postaci, gdy jest to potrzebne. Projekt nie będzie grał bez celu, nie będzie rozwiązywał spraw z "łapanki" czy pomiędzy nimi jeździł bez celu, zbierając informatorów, whatever. Projekt będzie powoływany jedynie epizodycznie w chwilach, gdy naprawdę jest potrzebny i może wnieść coś więcej w danej sprawie. Stąd też projekt może pojawiać się na ulicach Los Santos raz na tydzień, a może nie pojawiać się przez miesiąc. Dlaczego tworzymy DOJ, a nie na przykład FBI? Po to, aby mieć swobodę i możliwość wykonywania ruchów, by nie skupiać się na jednym odłamie całego systemu federalnego i mieć możliwość dobrania odpowiedniej komórki do odpowiedniej sprawy. Przy tworzeniu takiej frakcji byłby to spory problem ze względu na zasób ludzki, przy tworzeniu projektu tego problemu nie uświadczymy, ponieważ każdy gracz DOJ będzie graczem, który potrafi wcielić się w każdą z tych komórek. 
     

    Autor: v3rso
  11. CCV polubił odpowiedź w temacie przez Specter w [Komis]UPDC - Used Premium Deluxe Cars   
    W czasach przepychu, pośpiechu i chęci szybkiego przemieszczania samochody stanowią nieodłączną część życia każdego człowieka. Na chwile obecną szacuje się, iż na drogach Stanów Zjednoczonych jeździ około 270 milionów samochodów. Popyt na posiadanie wozów nie maleje, a producenci co rusz zaskakują kolejnymi modelami, które w zależności od przeznaczenia mają szansę stać się ikonami obecnych lat lub po prostu odejść w zapomnieniu na lokalnych złomowiskach. 
     

     
     
    Premium Deluxe Motorsport czyli jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek wśród salonów samochodowych w Los Santos po dokonaniu wnikliwej analizy rynku wtórnego samochodów używanych postanowiła wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów. Used Premium Deluxe Cars to nowopowstały pododdział PDM, którego głównym zadaniem jest obrót w sektorze pojazdów używanych marki premium. Zdziwieniem nie jest to, że zarząd spółki PDM postanowił wykorzystać potencjał swojego budynku znajdującego się przy Power Street w Pillbox Hill adaptując jego przestrzeń do działań oddziału aby zapewnić stabilność, umocnienie oraz utożsamianie się z marką Premium Deluxe Motorsport.
     
     
     
    OOC:
    Cześć. Po rozmowie z opiekunami odnośnie ożywienia i wykorzystania potencjału jednego z bardziej klimatycznych miejsc w Los Santos jeśli chodzi o sferę salonów postanowiłem wyjść z aplikacją komisu/salonu samochodów używanych. UPDC formalnie należy do fabularnego Premium Deluxe Motorsport, które jak napisałem w części IC - tworzy komórkę zajmującą się handlem pojazdami używanymi, a moja postać jest po prostu zakontraktowana jako menadżer projektu doglądający interesów spółki fabularnej. Działanie biznesu będzie opierać się jedynie o grę IC - nie zobaczycie tu discordowej aplikacji, na której będą opisane ceny licytacje. Wszystko odbywać się będzie w świecie gry. Dodatkowo, mamy zamiar skupić się jedynie na pułapie sięgającym, na początku: aut powyżej $50.000, a docelowo nie niższej niż $100-150.000  tak aby zachować klimat premium tego miejsca. 
  12. CCV polubił odpowiedź w temacie przez Deeli w [Biznes] Carrera Aircraft - Aero Club   
    ***

    ***

    ***

    ***

    ***

    ***
  13. CCV polubił odpowiedź w temacie przez nfset w Trinity "Trinny" Myles   
    Trinity /Trinny/ Myles - obecnie dwudziestojednoletnia afro-amerykanka, żyjąca przez dłuższy czas razem ze swoja rodziną w jednej z normalniejszych dzielnic w ‘Santos, Del Perro. Wychowana wśród latynoskiej społeczności z duchem XXI wieku przez dosyć religijnych i niezbyt zamożnych rodziców, prowadzących drobną działalność gospodarczą na przedmieściach. Z charakteru pobudliwa i niecierpliwa, ale także stanowcza w swoich przekonaniach. Nieufnie podchodzi do osób spoza swojego grona. Prywatnie interesuje się lingwistyką, a swoją wiedzę z tego zakresu rozwija już od dłuższego czasu. Obecnie szkoli się z języka Hiszpańskiego, który to jest drugim dominującym na zachodnim wybrzeżu. Od wielu lat jest też fanką gier komputerowych i spędza przy tym dosyć sporą ilość czasu. Niemniej, jej umiejętności w wielu bardziej skillowych grach nie są najwyższe, a sama Trinity nie wyróżnia się na tle innych graczy.

    Wczesne czasy Highschool, a konkretnie początki dwa tysiące piętnastego roku był dla dziewczyny rokiem przełomowym. Za sprawą stale rozwijającej się, luźno tworzonej muzyki, wystartowała swój pierwszy kanał na YouTube. Wydała na niego jak i na konto soundcloud dosyć sporo coverów znanych w tamtym okresie czasu utworów. Nie miała wówczas zbyt dobrego sprzętu i środków na rozwój, więc jej pierwsza twórczość była mocno ograniczona. Mimo utrudnień zebrała mniejsze grono odbiorców przez pierwszy rok swojej działalności. Jej młodociana kariera skończyła się dość szybko, a Trinity odpuściła dalszych działań w tym zakresie. Stało się tak głównie pod działaniem otaczającego jej grona osób, które nie potrafiły odpowiednio zmotywować jej do pracy. Dziewczyna finalnie zakończyła przygodę z edukacją na zdanym highschool. Nie miała zbytnich ambicji naukowych, więc odpuściła sobie studia i skupiła się na rozwoju pasji. Za sprawą przebywania w Internecie wkręciła się w świat fotografii. Z pomocą internetowych znajomych szybko złapała bakcyl i upubliczniła przy tym swoje pierwsze, bardziej profesjonalne zdjęcia na forach i serwisach z fotografią bez licencji. Za sprawą dobrej jakości zdjęć wykonanych przez dziewczynę dosyć szybko trafiła na celownik lokalnych celebrytów. Dostała w krótkim czasie wiele propozycji biznesowych. Zaczęła zawierać relacje typowo biznesowe, a te wraz z upływem czasu zmieniały się w przyjacielskie.

    Trinity została wprowadzona w towarzystwo z Vinewood przez KULTURE DE BETANCES, która jako pierwsza zauważyła skrywający się w środku kobiety potencjał. Ich bliska relacja przyczyniła się do powrotu wcześniejszych ambicji Trinny. Kontrowersyjna artystka przyciągnięta tematem wcześniejszych prób w świecie muzyki, zaproponowała wsparcie ze swojej strony strony. Kulture przekazała młodej Trinity jednocześnie parę porad, które mogą pomóc jej przy rozpoczęciu nowego rozdziału w życiu kobiety. Nie chcąc zawieść przyjaciółki czy też bliskich ze swojego otoczenia, przystała na wszelkie zachęty, przygotowując się do nowego startu w życiu. Planuje stosować w swoich utworach umiejętności w posługiwaniu się innym językiem, niżeli tylko angielskim.

    OOC;
     
     
  14. CCV polubił odpowiedź w temacie przez AMG w RXXPERESS   
    Wydarzenia:
    Diddy Listening - HOCHBERG.
    HERITAGE - najgłośniejsze wydarzenie tego lata.
    Istotne zmiany:
    Zawarcie współpracy z Manager - Nannie Larocque
    Zakontraktowanie w 101. Records. - klik

    Wzmianki:
    055. DJ Nemesis ŁAMIE NOS Marilyn Hatheway i dewastuje samochód Carmelli B. Na miejscu interweniował departament policji.
    Udział w konkursie zaprzyjaźnionej marki - ENDO.
    072. Huczne przygotowania do festiwalu HERITAGE — już dzisiaj o 21:00 na Torze Wyścigów Konnych.
    [SFR] Self News 044. | Wywiad z młodą, japońską, gwiazdą muzyki, Asami Kiyoko!
    Nowo powstały album, w tym kolaboracja z Carmella B ujrzała światło dzienne
    LP - SERENITY
    Wspólny projekt z Ronnie i Asami Kiyoko - N1GHT0UT. Nawiązanie do pasji młodej artystki?
    N1GHT0UT - RXXPERESS ft. Asami Kiyoko, Ronnie
    Kilka screenów:
     
  15. CCV polubił odpowiedź w temacie przez veneye xd szaler w Los Santos County Sheriff's Department (2022)   
    pierwsze zdjęcie niepowiązane z sytuacją, wykorzystałem fajny materiał tylko
  16. CCV polubił odpowiedź w temacie przez LordSokol w Changelog #51: Spadłeś pod intek? Zajrzyj tutaj   
    Spadłeś pod intek? Czyli kilka prostych komend na ratunek
    Żaden z supporterów nie odpisuje? Teraz to już nieistotne. Prezentujemy Wam komendy dzięki którym będziecie w stanie sami wyjść z każdych tarapatów.
    /fix pos - w przypadku upadku pod interior daje możliwość powrotu do drzwi wejściowych, zdejmuje również BW i czyści postać /fix bw - zdejmuje BW jeżeli nie zostało ono wywołane przez broń palną, np. sparing, przypadkowe potrącenie przez pojazd, itp. /fix look - czyszczenie postaci z ran po odniesieniu obrażeń  
     
    Ściganci, jak ja ich nienawidzę, czyli STANCER
    Funkcjonalność kierowana w stronę sektora zmotoryzowanego - do gry trafia długo wyczekiwany stancer. Nowe ustawienia w samochodzie pozwalają na jeszcze większą modyfikację waszego pojazdu, przez co staje się on jeszcze bardziej unikalny. Od teraz będziecie mieli możliwość ustawienia wysokości koła, jego odległości(dystans) oraz wychylenie(negatyw).
    Warsztaty samochodowe i studia tuningowe dostają możliwość modyfikacji zawieszenia samochodu(/o stance), a podstawowym wymaganiem rozpoczęcia modyfikacji jest posiadanie minimum zawieszenia UP1.
    WAŻNE: nierealnie ustawione zawieszenie pojazdach będzie skutkowało usunięciem pojazdu


    Pozostałe zmiany
    - Dodano brakujące elementy tuningu pod /o tuning
    - Usunięto błąd przez który głównym właścicielem interioru podczas usuwania była zawsze pierwsza zablokowana postać
    - Usunięto błąd przez który znikały obiekty z serwera
    - Nadano dostęp do częstotliwości LEA dla Fire Department
    - Naprawiono freeze animacji typu idz, aparat itd.
    - Poprawiono spadanie z drążka od ćwiczeń
    - Poprawiono usterki z kolizją i freezowaniem przy wykonywaniu ćwiczeń na ławeczce
    - Dodano obiekt noszy dla jednostek EMS
    - Folie przyciemniające trafiły na zamawianie dla warsztatów/studiów tuningowych
     
    INFORMACJA:
    Jesteśmy otwarci na feedback z Waszej strony, dlatego pozostawiamy temat otwarty do dyskusji.
  17. Mitsu polubił odpowiedź w temacie przez CCV w [02.09-04.09.2022] Amateur Rally League.   
    **Po Los Santos wywieszony zostały plakaty promujące Amatorską ligę rajdową. Można się na nie natknąć w głównych częściach miasta czy w wielu miejscach na plaży Vespucci.
    Samo wydarzenie odbędzie się w dniach 02.09-04.09.2022.**
     
    [OOC]
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin