Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Makerowski

Gracz
  • Postów

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje dodatkowe

  • Discord
    Makerowski#7137

Ostatnie wizyty

880 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Makerowski

  1. Dodać możliwość customizacji tekstur. W panel gracza zakładka do customizacji tekstur. Gracz wgrywa teksturę, ta dodaje się na serwer po restarcie lub natychmiast. Gracz może wejść do gry i wybrać teksturę z listy dodanych. Tekstura w stałym formacie i rozmiarze powiela się we wszystkie strony niczym szachownica, otulając dowolny obiekty z /oe lub tylko wybrane, np. ściany/podłogi. (efekt widoczny tylko dla osoby w /oe, inni gracze nie widzą tekstury, jeśli ta nie jest wprowadzona oficjalnie na serwer) Jeśli gracz wgra teksturę, ale nie zatwierdzi jej na obiekcie w grze to znaczy, że prawdopodobnie coś sobie w niej źle zrobił i np. nie powiela się jednolicie, tworząc odcinki, wtedy nie zatwierdza i do tego czasu przy teksturze w panelu gracza widnieje tylko przycisk "usuń", tekstura po restarcie serwera usuwana jest z bazy - zostają tylko te wysłane do akceptacji lub zaakceptowane. Jeśli gracz stwierdzi, że tekstura mu pasuje i ładnie układa się na obiekcie to zapisuje obiekt z tą nałożoną teksturą i wyskakuje komunikat, że wybrana tekstura jest niezatwierdzona i czy przekazać ją do akceptacji. Jeśli gracz zatwierdzi to wraca do panelu gracza, gdzie przy pozycji wgranej tekstury ma "Wyślij do akceptacji'. Po zaakceptowaniu przez członka administracji tekstura wprowadzana jest do gry i możliwa do nałożenia na obiekt z widocznością dla wszystkich. Dodatkowo przydałaby się parametr wydajnościowy pozwalający na ustawienie czy chcemy, aby wyświetlały się nam customowe tekstury w grze. Wchodząc w /drzwi powinna wyświetlać się informacja, że w wejściu są zaimplementowane customowe tekstury, aby ktoś kto ma taką opcję wyłączoną nie był zdziwiony, że np. w muzeum ktoś komentuje białe ściany.
  2. **Na mieście regularnie można spotkać van'a Chihuahua Hot Dogs wraz z pracownikami w środku, którzy dostarczają posiłki do przedsiębiorców w całym Los Santos.**
  3. **W godzinach porannych do Chihuahua Hot Dogs przybył pracownik lokalnej firmy i zajął się czyszczeniem wentylacji, której błędne parametry wykazała kontrola Fire Departament.**
  4. **Kilka dni temu pracownicy Fire Departament mogli rozpoznać Liam Johnson'a na jednym ze swoich posterunków gdzie właściciel lokalu udał się, aby dopełnić formalności związane z nieprawidłowościami podczas kontroli przeciwpożarowej.**
  5. **Odwiedzając restaurację Chihuahua Hot Dogs można natrafić na komunikaty dot. darmowych owoców, a także liczne skrzynki sygnowane logiem GOLDEN RANCH. Produkty dostępne są bezpłatnie dla wszystkich klientów.**
  6. **Odwiedzając lokal w dzielnicy Mały Seul można zauważyć nowy panel graficzny przedstawiający tajemniczy kod prowadzący to nieznanego źródła** **Zawarty kod może być już znany m. in. z innych, bardzo popularnych wśród mieszkańców części miasta.**
  7. **Jedyna zgłoszona firma zaprosiła Liam'a do swojej siedziby i zaproponowała dużo korzystniejsze warunki, niż w przedstawionym internetowo zgłoszeniu. Właściciel budynku przystał na interesujące warunki. Zlecenie znika z sieci.**
  8. Na ten moment prowadzę niewielki punkt gastronomiczny ściśle powiązany z branżą fast food. Poszukuję osób zainteresowanych odgrywaniem całej otoczki związanej z takim lokalem, szczególnie: młodych postaci, które rozkochują się w produktach sieci i często ją odwiedzają spędzając czas w lokalu, robiąc sobie zdjęcia i rozpowszechniając materiały w sieci (zwłaszcza postaci influencerów) i spotykając się ze znajomymi; postaci uczniów i studentów poszukujących form dorobku, dla których to idealna praca na początek; osób chcących rozwijać postać w sektorze cywilnym; Od strony organizacyjnej chętnie nawiąże współpracę z: firmami, spółkami i projektami IC z sektora transportowego w zakresie realizacji dostaw produktów; firmami, spółkami i projektami IC z sektora biotechnologii żywności, farm, ranch, produkcji żywności i opakowań; firmami, spółkami i projektami IC z sektora marketingowego do projektowania kampanii reklamowych, materiałów reklamowych, zdjęć i etykiet. osobami chcącymi rozbudowywać swoją postać w kierunku stanowisk kierowniczych i dyrekcyjnych w sektorze cywilnym; osobami chcącymi rozbudowywać sektor cywilny, zdolnymi samodzielnie wynajdować zadania, stwarzać problemy i je rozwiązywać lub zlecać do rozwiązania innym (tworzyć zadania poboczne) osobami, które myślą nad prowadzeniem biznesu, lecz jeszcze nie są na to gotowe (niedostateczne zapotrzebowanie w danym sektorze, odrzucone aplikacje itp.) Obecnie większość tych rzeczy wykonuję samodzielnie i pochłania to mnóstwo czasu, chętnie podzielę się zyskiem i zadaniami z osobami, które chcą uwolnić swoją duszę artystyczną, szukają punktu zaczepienia dla swojego biznesu/projektu lub postaci. Od siebie mogę zaoferować regularną (wręcz codzienną aktywność) o stałych porach, niekończącą się bazę pomysłów, wysoki poziom Role Play i surrealistyczny poziom immersji, a także podział zysków w zależności od umiejętności i wkładu. Chętnie przygarnę i poduczę osoby z obszerną listą kar w profilu (WARUNEK: deklaracja chęci poprawy), nowe osoby uczące się rozgrywki Role Play.
  9. **Zaglądając do Chihuahua Hot Dogs, od kilku dni można zauważyć gigantyczne opakowanie oraz kilka zestawów komponentów w sąsiedztwie.** **Przejeżdżając przez Vespucci Boulevard w dzielnicy Mały Seul można zauważyć przykuwający uwagę Billboard o nowo otwartym lokalu w mieście.**
  10. **Przechodząc obok lokalu można zauważyć, że znikła już tabliczka odnośnie trwającego remontu, przez okna wpada blask promieni słonecznych oświetlając nowoczesne wnętrze.**
  11. **W dniu 01.10.2022 (od godziny 15), w wielu przedsiębiorstwach można było spotkać przedstawiciela Chihuahua Hot Dogs promującego nową restaurację wśród mieszkańców, umożliwiając degustację hot dogów. **
  12. Imię i nazwisko: Liam Johnson Adres: Vespucci Boulevard Kontakt: 734569 Data rozpoczęcia przetargu: 01.10.2022 Data zakończenia przetargu: 07.09.2022 Treść zlecenia: Firma Chihuahua Hot Dogs poszukuje kompleksowego wykonawcy systemu zabezpieczeń w zakresie: Udostępnienia i instalacji systemu informatycznego do zainstalowanych w lokalu kamer CCTV; Zamontowania i połączenia z umieszczoną centralką: czujników ruchu, systemów przeciwpożarowych oraz wszelkich dodatków prewencyjnych; Dostarczenia oraz zamontowania systemów przeciwwłamaniowych tj. alarmy, drzwi antywłamaniowe, okna przeciwwłamaniowe; Wymagania: Aktywny wpis do rejestru przedsiębiorców lub spółek w zakresie przedstawionym w treści zlecenia; Niezbędny sprzęt i oprogramowanie do realizacji zlecenia; Data realizacji zlecenia najpóźniej do 09.10.2022 włącznie; Możliwość odroczonej płatności do 3 dni po wykonaniu usługi; Zleceniodawca podejmie współpracę z firmą, która spełni wszelkie wymagania kontraktowe oraz zaproponuje najkorzystniejszą rynkowo stawkę.
  13. Oparta na modelu franczyzowym, amerykańska sieć restauracji szybkiej obsługi. Specjalizująca się w serwowaniu: hot dogów, precli oraz orzeszków z wieloma dodatkami. Ceniona przez zabiegane rodziny amerykańskie, które stawiają na przyjazne dzieciom środowisko, ale też bezpieczne miejsce do wspólnego spędzania czasu. Restauracje wyróżniają się m.in. unikalnym dla regionu menu, charakterystycznym, sezonowo dostosowywanym wystrojem, a także wysoką jakością procesu obsługi klienta. Wielu przedsiębiorców ceni sobie warunki współpracy i przychylnie wyraża chęć podejmowania wspólnych inicjatyw z Chihuahua Hot Dogs. Historia Chihuahua Hot Dogs Historia powstania firmy jest dość tajemnicza i znana niewielu mieszkańcom miasta, rozpowszechniana za pośrednictwem wielu źródeł przyjmuje różne scenariusze. Swego czasu w mediach, u początków lat osiemdziesiątych można było usłyszeć o dwóch braciach, którzy w czasach studenckich, podczas wypoczynku w Miami dostrzegli ogromne zainteresowanie hot dogami wśród plażowiczów. Tamtejsi mieszkańcy często w pogoni za codziennością jedli hot dogi w mobilnych budkach, które dostępne były niemalże na każdym rogu, spożywali posiłki w biegu za obowiązkami i pracą lub stojąc przy punkcie w niewielkich grupach. Co prawda w Los Santos istniały już parówki w bułkach, lecz serwowane były w stacjonarnych restauracjach i knajpach z piwem. Będąc już w domu, przyjrzeli się opinii mieszkańców nt. sposobów odżywiania, bazując głównie na obserwacji studentów z uczelni (oraz ich rodzin). Postanowili otworzyć pierwszą budkę na terenie college'u — skonstruowaną ze stolika pod parasolką, mobilnej kuchenki i opiekacza do bułek. W ten sposób rozpoczęli serwowanie ciepłych lunchów rówieśnikom. Po kilku udanych miesiącach, czytając biznesowe czasopismo, natrafili na artykuł o francuskim modelu biznesowym (zwany franchise), uznali to za doskonałą metodę pozwalającą wypłynąć na szerszy rynek, dzięki wsparciu inwestorów, czyli swoich znajomych z innych uczelni — a dokładnie ich finansów. Przygotowali statystyki i wyliczenia swojego biznesu na bazie sprzedaży w poprzednich miesiącach. Dosłownie na kolanie nakreślili kwoty i wykresy oparte o dokumentację sprzedażową ze swoich notesów. Odłożone pieniądze postanowili przeznaczyć na pozyskanie lokalnego producenta do stworzenia ulepszonego modelu stoiska, który byłby łatwy do transportowania. Po kilku tygodniach realizacji wdrożyli przedsięwzięcie w życie, oferując kolegom z innych szkół projekt biznesowy pozwalający łatwo zarabiać pieniądze w trakcie przerw i małych imprez w ich regionach, równocześnie wymagając jedynie niewielkiego nakładu finansowego na poczet stoiska i potrzebnych składników. Ten krok pozwolił na wynegocjowanie lepszych stawek u dostawców i producentów. Niewielka firma z czasem zaczęła przekształcać się w spółkę, której udziały dzielone były na coraz większą ilość osób — w taki sposób struktury marki rozsiały się po całych stanach. Wielu właścicieli pierwszych punktów chwaliło się, jakoby to dzięki nim brand odniósł sukces, gdyż uważali się ojcami spółki. To właśnie te sytuacje spowodowały zatarcie się oryginalnej i spójnej historii w społeczeństwie. Choć marka rozrosła się międzystanowo to od kilku lat nie istnieje w Los Santos, mimo iż temu miastu zawdzięcza swój sukces. Właśnie wtedy, gdy jeszcze ostatnie punkty funkcjonowały, młody Liam Jonhson pracował dla jednego z franczyzobiorców. Przez kilkadziesiąt miesięcy pracy (do czasu zamknięcia punktów) udało mu się poznać zagadnienia związane z prowadzeniem własnego lokalu, zaopatrzeniem, polityką firmy i logistyką - pod sam koniec był nawet w stanie osobiście zarządzać członkami zespołu. Po latach trafił na okazję odkupienia używanej budki po Chihuahua Hot Dogs na portalu aukcyjnym i ponownie zainteresował się działaniem w tym kierunku. Pierwsza restauracja po kilkuletniej przerwie została otwarta przy Vespucci Boulevard w dzielnicy Mały Seul. Wystrój charakterystyczny, jasny przyciąga uwagę gości z zewnątrz. Każdy lokal Chihuahua posiada najnowszą technologię bezpieczeństwa od kamer przez czytniki kart dostępowych, aż po systemy przeciwpożarowe — to właśnie stanowi wyznacznik jakości. Zawsze zadbana i uśmiechnięta obsługa, serdecznie nastawiona do najmłodszych serwuje ciepłe posiłki przez niemalże całą dobę. W lokalu można skorzystać z nowatorskich rozwiązań jak: Panel graficzny do składania zamówień; Aplikacja mobilna z sekcją dla klientów oraz pracowników. Sieć oferuje także usługi cateringowe, świadcząc dostawy na terenie całego miasta, dostarcza ciepłe posiłki dla pracowników korporacji, służ porządkowych i mniejszych przedsiębiorców. Doświadczony zespół często widoczny jest na różnego rodzaju wydarzeniach w roli wsparcia punktów gastronomicznych i zaopatrzenia. Catering dla firm już od 500$ netto per week W Chihuahua najważniejsza jest dla nas równowaga. Wszystkie posiłki przygotowywane są na miejscu, żaden składnik nie jest mrożony, gdyż codzienne dostawy zaspokajają wszystkie potrzeby klientów. Składając zamówienie każdy klient dostaje gwarancję przygotowania zamówienia z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły — zadowolenie klienta stawiamy na pierwszy miejscu. Dane firmy: Liam Johnson Chihuahua Hot Dogs Tel.: 734-569 Nr konta w Maze Bank: 5777634986 Adres: Vespucci Blvd. 18, Los Santos | Mały Seul Dane kierownika lokalu:
  14. Proponuję, aby dodać możliwość zapamiętywania billboardów na określony czas np. 30-60 dni. Ułatwi to pracę zarówno graczom, jak i zespołowi. Po co uploadować jeden billboard po kilka razy i czekać na weryfikację, jak można zweryfikować je raz i później gracz mógłby sobie tasować miejscami lub grafikami co kilka tygodni (tymi zapamiętanymi i zweryfikowanymi w bazie).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin