Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Makerowski

Gracz
  • Postów

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Najarana_Gaja polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    Oparta na modelu franczyzowym, amerykańska sieć restauracji szybkiej obsługi. Specjalizująca się w serwowaniu: hot dogów, precli oraz orzeszków z wieloma dodatkami. Ceniona przez zabiegane rodziny amerykańskie, które stawiają na przyjazne dzieciom środowisko, ale też bezpieczne miejsce do wspólnego spędzania czasu. Restauracje wyróżniają się m.in. unikalnym dla regionu menu, charakterystycznym, sezonowo dostosowywanym wystrojem, a także wysoką jakością procesu obsługi klienta. Wielu przedsiębiorców ceni sobie warunki współpracy i przychylnie wyraża chęć podejmowania wspólnych inicjatyw z Chihuahua Hot Dogs.

    Historia Chihuahua Hot Dogs

    Historia powstania firmy jest dość tajemnicza i znana niewielu mieszkańcom miasta, rozpowszechniana za pośrednictwem wielu źródeł przyjmuje różne scenariusze. Swego czasu w mediach, u początków lat osiemdziesiątych można było usłyszeć o dwóch braciach, którzy w czasach studenckich, podczas wypoczynku w Miami dostrzegli ogromne zainteresowanie hot dogami wśród plażowiczów. Tamtejsi mieszkańcy często w pogoni za codziennością jedli hot dogi w mobilnych budkach, które dostępne były niemalże na każdym rogu, spożywali posiłki w biegu za obowiązkami i pracą lub stojąc przy punkcie w niewielkich grupach. Co prawda w Los Santos istniały już parówki w bułkach, lecz serwowane były w stacjonarnych restauracjach i knajpach z piwem. Będąc już w domu, przyjrzeli się opinii mieszkańców nt. sposobów odżywiania, bazując głównie na obserwacji studentów z uczelni (oraz ich rodzin). Postanowili otworzyć pierwszą budkę na terenie college'u — skonstruowaną ze stolika pod parasolką, mobilnej kuchenki i opiekacza do bułek. W ten sposób rozpoczęli serwowanie ciepłych lunchów rówieśnikom. Po kilku udanych miesiącach, czytając biznesowe czasopismo, natrafili na artykuł o francuskim modelu biznesowym (zwany franchise), uznali to za doskonałą metodę pozwalającą wypłynąć na szerszy rynek, dzięki wsparciu inwestorów, czyli swoich znajomych z innych uczelni — a dokładnie ich finansów. Przygotowali statystyki i wyliczenia swojego biznesu na bazie sprzedaży w poprzednich miesiącach. Dosłownie na kolanie nakreślili kwoty i wykresy oparte o dokumentację sprzedażową ze swoich notesów. Odłożone pieniądze postanowili przeznaczyć na pozyskanie lokalnego producenta do stworzenia ulepszonego modelu stoiska, który byłby łatwy do transportowania. Po kilku tygodniach realizacji wdrożyli przedsięwzięcie w życie, oferując kolegom z innych szkół projekt biznesowy pozwalający łatwo zarabiać pieniądze w trakcie przerw i małych imprez w ich regionach, równocześnie wymagając jedynie niewielkiego nakładu finansowego na poczet stoiska i potrzebnych składników. Ten krok pozwolił na wynegocjowanie lepszych stawek u dostawców i producentów. Niewielka firma z czasem zaczęła przekształcać się w spółkę, której udziały dzielone były na coraz większą ilość osób — w taki sposób struktury marki rozsiały się po całych stanach. Wielu właścicieli pierwszych punktów chwaliło się, jakoby to dzięki nim brand odniósł sukces, gdyż uważali się ojcami spółki. To właśnie te sytuacje spowodowały zatarcie się oryginalnej i spójnej historii w społeczeństwie.
     

      Choć marka rozrosła się międzystanowo to od kilku lat nie istnieje w Los Santos, mimo iż temu miastu zawdzięcza swój sukces. Właśnie wtedy, gdy jeszcze ostatnie punkty funkcjonowały, młody Liam Jonhson pracował dla jednego z franczyzobiorców. Przez kilkadziesiąt miesięcy pracy (do czasu zamknięcia punktów) udało mu się poznać zagadnienia związane z prowadzeniem własnego lokalu, zaopatrzeniem, polityką firmy i logistyką - pod sam koniec był nawet w stanie osobiście zarządzać członkami zespołu. Po latach trafił na okazję odkupienia używanej budki po Chihuahua Hot Dogs na portalu aukcyjnym i ponownie zainteresował się działaniem w tym kierunku.   Pierwsza restauracja po kilkuletniej przerwie została otwarta przy Vespucci Boulevard w dzielnicy Mały Seul. Wystrój charakterystyczny, jasny przyciąga uwagę gości z zewnątrz. Każdy lokal Chihuahua posiada najnowszą technologię bezpieczeństwa od kamer przez czytniki kart dostępowych, aż po systemy przeciwpożarowe — to właśnie stanowi wyznacznik jakości. Zawsze zadbana i uśmiechnięta obsługa, serdecznie nastawiona do najmłodszych serwuje ciepłe posiłki przez niemalże całą dobę. W lokalu można skorzystać z nowatorskich rozwiązań jak:
    Panel graficzny do składania zamówień; Aplikacja mobilna z sekcją dla klientów oraz pracowników.  
    Sieć oferuje także usługi cateringowe, świadcząc dostawy na terenie całego miasta, dostarcza ciepłe posiłki dla pracowników korporacji, służ porządkowych i mniejszych przedsiębiorców. Doświadczony zespół często widoczny jest na różnego rodzaju wydarzeniach w roli wsparcia punktów gastronomicznych i zaopatrzenia.
    Catering dla firm już od 500$ netto per week
     
     
      W Chihuahua najważniejsza jest dla nas równowaga. Wszystkie posiłki przygotowywane są na miejscu, żaden składnik nie jest mrożony, gdyż codzienne dostawy zaspokajają wszystkie potrzeby klientów. Składając zamówienie każdy klient dostaje gwarancję przygotowania zamówienia z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły — zadowolenie klienta stawiamy na pierwszy miejscu.
        Dane firmy:
    Liam Johnson Chihuahua Hot Dogs
    Tel.: 734-569
    Nr konta w Maze Bank: 5777634986
    Adres: Vespucci Blvd. 18, Los Santos | Mały Seul
    Dane kierownika lokalu:
     
     
     
     
     
     
     
     
  2. Don Daniel polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    **Na mieście regularnie można spotkać van'a Chihuahua Hot Dogs wraz z pracownikami w środku, którzy dostarczają posiłki do przedsiębiorców w całym Los Santos.**

  3. Makerowski polubił odpowiedź w temacie przez NiezależnaFretka w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    **W dniu 18.10.2022 FPB przeprowadziło ponowną kontrolę w lokalu, sprawdzono czy wszystkie uchybienia zostały naprawione; Kontrola przebiegła pozytywnie.**
  4. Makerowski polubił odpowiedź w temacie przez Seaven w [Projekt IC] Golden Ranch   
    **Następnego dnia farmer spotkał się z Liam'em, przedstawicielem Chihuahua Hotdogs w celach biznesowych rozmawiając o planach i zbiorach mężczyźni doszli do porozumienia.**
     
     
    **Odwiedzając restaurację Chihuahua Hot Dogs można natrafić na komunikaty dot. darmowych owoców, a także liczne skrzynki sygnowane logiem GOLDEN RANCH. Produkty dostępne są bezpłatnie dla wszystkich klientów.**
     
     
  5. Makerowski polubił odpowiedź w temacie przez Seaven w [Projekt IC] Golden Ranch   
    **Dnia 10 października Ronald Mortimer rozpoczął kolejne rozszerzanie swojego interesu oraz szukania nowych rynków zbytu, w związku z tym przeprowadził rozmowę z przedstawicielem Chihuahua Hotdogs odnośnie obopólnych korzyści**


  6. Seaven polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    **Na mieście regularnie można spotkać van'a Chihuahua Hot Dogs wraz z pracownikami w środku, którzy dostarczają posiłki do przedsiębiorców w całym Los Santos.**

  7. Mafio polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    **Na mieście regularnie można spotkać van'a Chihuahua Hot Dogs wraz z pracownikami w środku, którzy dostarczają posiłki do przedsiębiorców w całym Los Santos.**

  8. Yiru polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    **Na mieście regularnie można spotkać van'a Chihuahua Hot Dogs wraz z pracownikami w środku, którzy dostarczają posiłki do przedsiębiorców w całym Los Santos.**

  9. Seaven polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    **Odwiedzając restaurację Chihuahua Hot Dogs można natrafić na komunikaty dot. darmowych owoców, a także liczne skrzynki sygnowane logiem GOLDEN RANCH. Produkty dostępne są bezpłatnie dla wszystkich klientów.**

     
  10. superr ok polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    Oparta na modelu franczyzowym, amerykańska sieć restauracji szybkiej obsługi. Specjalizująca się w serwowaniu: hot dogów, precli oraz orzeszków z wieloma dodatkami. Ceniona przez zabiegane rodziny amerykańskie, które stawiają na przyjazne dzieciom środowisko, ale też bezpieczne miejsce do wspólnego spędzania czasu. Restauracje wyróżniają się m.in. unikalnym dla regionu menu, charakterystycznym, sezonowo dostosowywanym wystrojem, a także wysoką jakością procesu obsługi klienta. Wielu przedsiębiorców ceni sobie warunki współpracy i przychylnie wyraża chęć podejmowania wspólnych inicjatyw z Chihuahua Hot Dogs.

    Historia Chihuahua Hot Dogs

    Historia powstania firmy jest dość tajemnicza i znana niewielu mieszkańcom miasta, rozpowszechniana za pośrednictwem wielu źródeł przyjmuje różne scenariusze. Swego czasu w mediach, u początków lat osiemdziesiątych można było usłyszeć o dwóch braciach, którzy w czasach studenckich, podczas wypoczynku w Miami dostrzegli ogromne zainteresowanie hot dogami wśród plażowiczów. Tamtejsi mieszkańcy często w pogoni za codziennością jedli hot dogi w mobilnych budkach, które dostępne były niemalże na każdym rogu, spożywali posiłki w biegu za obowiązkami i pracą lub stojąc przy punkcie w niewielkich grupach. Co prawda w Los Santos istniały już parówki w bułkach, lecz serwowane były w stacjonarnych restauracjach i knajpach z piwem. Będąc już w domu, przyjrzeli się opinii mieszkańców nt. sposobów odżywiania, bazując głównie na obserwacji studentów z uczelni (oraz ich rodzin). Postanowili otworzyć pierwszą budkę na terenie college'u — skonstruowaną ze stolika pod parasolką, mobilnej kuchenki i opiekacza do bułek. W ten sposób rozpoczęli serwowanie ciepłych lunchów rówieśnikom. Po kilku udanych miesiącach, czytając biznesowe czasopismo, natrafili na artykuł o francuskim modelu biznesowym (zwany franchise), uznali to za doskonałą metodę pozwalającą wypłynąć na szerszy rynek, dzięki wsparciu inwestorów, czyli swoich znajomych z innych uczelni — a dokładnie ich finansów. Przygotowali statystyki i wyliczenia swojego biznesu na bazie sprzedaży w poprzednich miesiącach. Dosłownie na kolanie nakreślili kwoty i wykresy oparte o dokumentację sprzedażową ze swoich notesów. Odłożone pieniądze postanowili przeznaczyć na pozyskanie lokalnego producenta do stworzenia ulepszonego modelu stoiska, który byłby łatwy do transportowania. Po kilku tygodniach realizacji wdrożyli przedsięwzięcie w życie, oferując kolegom z innych szkół projekt biznesowy pozwalający łatwo zarabiać pieniądze w trakcie przerw i małych imprez w ich regionach, równocześnie wymagając jedynie niewielkiego nakładu finansowego na poczet stoiska i potrzebnych składników. Ten krok pozwolił na wynegocjowanie lepszych stawek u dostawców i producentów. Niewielka firma z czasem zaczęła przekształcać się w spółkę, której udziały dzielone były na coraz większą ilość osób — w taki sposób struktury marki rozsiały się po całych stanach. Wielu właścicieli pierwszych punktów chwaliło się, jakoby to dzięki nim brand odniósł sukces, gdyż uważali się ojcami spółki. To właśnie te sytuacje spowodowały zatarcie się oryginalnej i spójnej historii w społeczeństwie.
     

      Choć marka rozrosła się międzystanowo to od kilku lat nie istnieje w Los Santos, mimo iż temu miastu zawdzięcza swój sukces. Właśnie wtedy, gdy jeszcze ostatnie punkty funkcjonowały, młody Liam Jonhson pracował dla jednego z franczyzobiorców. Przez kilkadziesiąt miesięcy pracy (do czasu zamknięcia punktów) udało mu się poznać zagadnienia związane z prowadzeniem własnego lokalu, zaopatrzeniem, polityką firmy i logistyką - pod sam koniec był nawet w stanie osobiście zarządzać członkami zespołu. Po latach trafił na okazję odkupienia używanej budki po Chihuahua Hot Dogs na portalu aukcyjnym i ponownie zainteresował się działaniem w tym kierunku.   Pierwsza restauracja po kilkuletniej przerwie została otwarta przy Vespucci Boulevard w dzielnicy Mały Seul. Wystrój charakterystyczny, jasny przyciąga uwagę gości z zewnątrz. Każdy lokal Chihuahua posiada najnowszą technologię bezpieczeństwa od kamer przez czytniki kart dostępowych, aż po systemy przeciwpożarowe — to właśnie stanowi wyznacznik jakości. Zawsze zadbana i uśmiechnięta obsługa, serdecznie nastawiona do najmłodszych serwuje ciepłe posiłki przez niemalże całą dobę. W lokalu można skorzystać z nowatorskich rozwiązań jak:
    Panel graficzny do składania zamówień; Aplikacja mobilna z sekcją dla klientów oraz pracowników.  
    Sieć oferuje także usługi cateringowe, świadcząc dostawy na terenie całego miasta, dostarcza ciepłe posiłki dla pracowników korporacji, służ porządkowych i mniejszych przedsiębiorców. Doświadczony zespół często widoczny jest na różnego rodzaju wydarzeniach w roli wsparcia punktów gastronomicznych i zaopatrzenia.
    Catering dla firm już od 500$ netto per week
     
     
      W Chihuahua najważniejsza jest dla nas równowaga. Wszystkie posiłki przygotowywane są na miejscu, żaden składnik nie jest mrożony, gdyż codzienne dostawy zaspokajają wszystkie potrzeby klientów. Składając zamówienie każdy klient dostaje gwarancję przygotowania zamówienia z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły — zadowolenie klienta stawiamy na pierwszy miejscu.
        Dane firmy:
    Liam Johnson Chihuahua Hot Dogs
    Tel.: 734-569
    Nr konta w Maze Bank: 5777634986
    Adres: Vespucci Blvd. 18, Los Santos | Mały Seul
    Dane kierownika lokalu:
     
     
     
     
     
     
     
     
  11. Makerowski polubił odpowiedź w temacie przez Vesa w [Project IC] Project: EW   
    **Dnia 13.10.2022, pomiedzy godzinnami porannymi Expert Workers zajeli się zleceniem od jednego z biznesów odnośnie oczyszczenia kanałów wentylacyjnych jak i samej wentylacji.**
     













  12. Vesa polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    **Kilka dni temu pracownicy Fire Departament mogli rozpoznać Liam Johnson'a na jednym ze swoich posterunków gdzie właściciel lokalu udał się, aby dopełnić formalności związane z nieprawidłowościami podczas kontroli przeciwpożarowej.**
     
  13. NiezależnaFretka polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    **Kilka dni temu pracownicy Fire Departament mogli rozpoznać Liam Johnson'a na jednym ze swoich posterunków gdzie właściciel lokalu udał się, aby dopełnić formalności związane z nieprawidłowościami podczas kontroli przeciwpożarowej.**
     
  14. Piklo polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    Oparta na modelu franczyzowym, amerykańska sieć restauracji szybkiej obsługi. Specjalizująca się w serwowaniu: hot dogów, precli oraz orzeszków z wieloma dodatkami. Ceniona przez zabiegane rodziny amerykańskie, które stawiają na przyjazne dzieciom środowisko, ale też bezpieczne miejsce do wspólnego spędzania czasu. Restauracje wyróżniają się m.in. unikalnym dla regionu menu, charakterystycznym, sezonowo dostosowywanym wystrojem, a także wysoką jakością procesu obsługi klienta. Wielu przedsiębiorców ceni sobie warunki współpracy i przychylnie wyraża chęć podejmowania wspólnych inicjatyw z Chihuahua Hot Dogs.

    Historia Chihuahua Hot Dogs

    Historia powstania firmy jest dość tajemnicza i znana niewielu mieszkańcom miasta, rozpowszechniana za pośrednictwem wielu źródeł przyjmuje różne scenariusze. Swego czasu w mediach, u początków lat osiemdziesiątych można było usłyszeć o dwóch braciach, którzy w czasach studenckich, podczas wypoczynku w Miami dostrzegli ogromne zainteresowanie hot dogami wśród plażowiczów. Tamtejsi mieszkańcy często w pogoni za codziennością jedli hot dogi w mobilnych budkach, które dostępne były niemalże na każdym rogu, spożywali posiłki w biegu za obowiązkami i pracą lub stojąc przy punkcie w niewielkich grupach. Co prawda w Los Santos istniały już parówki w bułkach, lecz serwowane były w stacjonarnych restauracjach i knajpach z piwem. Będąc już w domu, przyjrzeli się opinii mieszkańców nt. sposobów odżywiania, bazując głównie na obserwacji studentów z uczelni (oraz ich rodzin). Postanowili otworzyć pierwszą budkę na terenie college'u — skonstruowaną ze stolika pod parasolką, mobilnej kuchenki i opiekacza do bułek. W ten sposób rozpoczęli serwowanie ciepłych lunchów rówieśnikom. Po kilku udanych miesiącach, czytając biznesowe czasopismo, natrafili na artykuł o francuskim modelu biznesowym (zwany franchise), uznali to za doskonałą metodę pozwalającą wypłynąć na szerszy rynek, dzięki wsparciu inwestorów, czyli swoich znajomych z innych uczelni — a dokładnie ich finansów. Przygotowali statystyki i wyliczenia swojego biznesu na bazie sprzedaży w poprzednich miesiącach. Dosłownie na kolanie nakreślili kwoty i wykresy oparte o dokumentację sprzedażową ze swoich notesów. Odłożone pieniądze postanowili przeznaczyć na pozyskanie lokalnego producenta do stworzenia ulepszonego modelu stoiska, który byłby łatwy do transportowania. Po kilku tygodniach realizacji wdrożyli przedsięwzięcie w życie, oferując kolegom z innych szkół projekt biznesowy pozwalający łatwo zarabiać pieniądze w trakcie przerw i małych imprez w ich regionach, równocześnie wymagając jedynie niewielkiego nakładu finansowego na poczet stoiska i potrzebnych składników. Ten krok pozwolił na wynegocjowanie lepszych stawek u dostawców i producentów. Niewielka firma z czasem zaczęła przekształcać się w spółkę, której udziały dzielone były na coraz większą ilość osób — w taki sposób struktury marki rozsiały się po całych stanach. Wielu właścicieli pierwszych punktów chwaliło się, jakoby to dzięki nim brand odniósł sukces, gdyż uważali się ojcami spółki. To właśnie te sytuacje spowodowały zatarcie się oryginalnej i spójnej historii w społeczeństwie.
     

      Choć marka rozrosła się międzystanowo to od kilku lat nie istnieje w Los Santos, mimo iż temu miastu zawdzięcza swój sukces. Właśnie wtedy, gdy jeszcze ostatnie punkty funkcjonowały, młody Liam Jonhson pracował dla jednego z franczyzobiorców. Przez kilkadziesiąt miesięcy pracy (do czasu zamknięcia punktów) udało mu się poznać zagadnienia związane z prowadzeniem własnego lokalu, zaopatrzeniem, polityką firmy i logistyką - pod sam koniec był nawet w stanie osobiście zarządzać członkami zespołu. Po latach trafił na okazję odkupienia używanej budki po Chihuahua Hot Dogs na portalu aukcyjnym i ponownie zainteresował się działaniem w tym kierunku.   Pierwsza restauracja po kilkuletniej przerwie została otwarta przy Vespucci Boulevard w dzielnicy Mały Seul. Wystrój charakterystyczny, jasny przyciąga uwagę gości z zewnątrz. Każdy lokal Chihuahua posiada najnowszą technologię bezpieczeństwa od kamer przez czytniki kart dostępowych, aż po systemy przeciwpożarowe — to właśnie stanowi wyznacznik jakości. Zawsze zadbana i uśmiechnięta obsługa, serdecznie nastawiona do najmłodszych serwuje ciepłe posiłki przez niemalże całą dobę. W lokalu można skorzystać z nowatorskich rozwiązań jak:
    Panel graficzny do składania zamówień; Aplikacja mobilna z sekcją dla klientów oraz pracowników.  
    Sieć oferuje także usługi cateringowe, świadcząc dostawy na terenie całego miasta, dostarcza ciepłe posiłki dla pracowników korporacji, służ porządkowych i mniejszych przedsiębiorców. Doświadczony zespół często widoczny jest na różnego rodzaju wydarzeniach w roli wsparcia punktów gastronomicznych i zaopatrzenia.
    Catering dla firm już od 500$ netto per week
     
     
      W Chihuahua najważniejsza jest dla nas równowaga. Wszystkie posiłki przygotowywane są na miejscu, żaden składnik nie jest mrożony, gdyż codzienne dostawy zaspokajają wszystkie potrzeby klientów. Składając zamówienie każdy klient dostaje gwarancję przygotowania zamówienia z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły — zadowolenie klienta stawiamy na pierwszy miejscu.
        Dane firmy:
    Liam Johnson Chihuahua Hot Dogs
    Tel.: 734-569
    Nr konta w Maze Bank: 5777634986
    Adres: Vespucci Blvd. 18, Los Santos | Mały Seul
    Dane kierownika lokalu:
     
     
     
     
     
     
     
     
  15. Don Daniel polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    Oparta na modelu franczyzowym, amerykańska sieć restauracji szybkiej obsługi. Specjalizująca się w serwowaniu: hot dogów, precli oraz orzeszków z wieloma dodatkami. Ceniona przez zabiegane rodziny amerykańskie, które stawiają na przyjazne dzieciom środowisko, ale też bezpieczne miejsce do wspólnego spędzania czasu. Restauracje wyróżniają się m.in. unikalnym dla regionu menu, charakterystycznym, sezonowo dostosowywanym wystrojem, a także wysoką jakością procesu obsługi klienta. Wielu przedsiębiorców ceni sobie warunki współpracy i przychylnie wyraża chęć podejmowania wspólnych inicjatyw z Chihuahua Hot Dogs.

    Historia Chihuahua Hot Dogs

    Historia powstania firmy jest dość tajemnicza i znana niewielu mieszkańcom miasta, rozpowszechniana za pośrednictwem wielu źródeł przyjmuje różne scenariusze. Swego czasu w mediach, u początków lat osiemdziesiątych można było usłyszeć o dwóch braciach, którzy w czasach studenckich, podczas wypoczynku w Miami dostrzegli ogromne zainteresowanie hot dogami wśród plażowiczów. Tamtejsi mieszkańcy często w pogoni za codziennością jedli hot dogi w mobilnych budkach, które dostępne były niemalże na każdym rogu, spożywali posiłki w biegu za obowiązkami i pracą lub stojąc przy punkcie w niewielkich grupach. Co prawda w Los Santos istniały już parówki w bułkach, lecz serwowane były w stacjonarnych restauracjach i knajpach z piwem. Będąc już w domu, przyjrzeli się opinii mieszkańców nt. sposobów odżywiania, bazując głównie na obserwacji studentów z uczelni (oraz ich rodzin). Postanowili otworzyć pierwszą budkę na terenie college'u — skonstruowaną ze stolika pod parasolką, mobilnej kuchenki i opiekacza do bułek. W ten sposób rozpoczęli serwowanie ciepłych lunchów rówieśnikom. Po kilku udanych miesiącach, czytając biznesowe czasopismo, natrafili na artykuł o francuskim modelu biznesowym (zwany franchise), uznali to za doskonałą metodę pozwalającą wypłynąć na szerszy rynek, dzięki wsparciu inwestorów, czyli swoich znajomych z innych uczelni — a dokładnie ich finansów. Przygotowali statystyki i wyliczenia swojego biznesu na bazie sprzedaży w poprzednich miesiącach. Dosłownie na kolanie nakreślili kwoty i wykresy oparte o dokumentację sprzedażową ze swoich notesów. Odłożone pieniądze postanowili przeznaczyć na pozyskanie lokalnego producenta do stworzenia ulepszonego modelu stoiska, który byłby łatwy do transportowania. Po kilku tygodniach realizacji wdrożyli przedsięwzięcie w życie, oferując kolegom z innych szkół projekt biznesowy pozwalający łatwo zarabiać pieniądze w trakcie przerw i małych imprez w ich regionach, równocześnie wymagając jedynie niewielkiego nakładu finansowego na poczet stoiska i potrzebnych składników. Ten krok pozwolił na wynegocjowanie lepszych stawek u dostawców i producentów. Niewielka firma z czasem zaczęła przekształcać się w spółkę, której udziały dzielone były na coraz większą ilość osób — w taki sposób struktury marki rozsiały się po całych stanach. Wielu właścicieli pierwszych punktów chwaliło się, jakoby to dzięki nim brand odniósł sukces, gdyż uważali się ojcami spółki. To właśnie te sytuacje spowodowały zatarcie się oryginalnej i spójnej historii w społeczeństwie.
     

      Choć marka rozrosła się międzystanowo to od kilku lat nie istnieje w Los Santos, mimo iż temu miastu zawdzięcza swój sukces. Właśnie wtedy, gdy jeszcze ostatnie punkty funkcjonowały, młody Liam Jonhson pracował dla jednego z franczyzobiorców. Przez kilkadziesiąt miesięcy pracy (do czasu zamknięcia punktów) udało mu się poznać zagadnienia związane z prowadzeniem własnego lokalu, zaopatrzeniem, polityką firmy i logistyką - pod sam koniec był nawet w stanie osobiście zarządzać członkami zespołu. Po latach trafił na okazję odkupienia używanej budki po Chihuahua Hot Dogs na portalu aukcyjnym i ponownie zainteresował się działaniem w tym kierunku.   Pierwsza restauracja po kilkuletniej przerwie została otwarta przy Vespucci Boulevard w dzielnicy Mały Seul. Wystrój charakterystyczny, jasny przyciąga uwagę gości z zewnątrz. Każdy lokal Chihuahua posiada najnowszą technologię bezpieczeństwa od kamer przez czytniki kart dostępowych, aż po systemy przeciwpożarowe — to właśnie stanowi wyznacznik jakości. Zawsze zadbana i uśmiechnięta obsługa, serdecznie nastawiona do najmłodszych serwuje ciepłe posiłki przez niemalże całą dobę. W lokalu można skorzystać z nowatorskich rozwiązań jak:
    Panel graficzny do składania zamówień; Aplikacja mobilna z sekcją dla klientów oraz pracowników.  
    Sieć oferuje także usługi cateringowe, świadcząc dostawy na terenie całego miasta, dostarcza ciepłe posiłki dla pracowników korporacji, służ porządkowych i mniejszych przedsiębiorców. Doświadczony zespół często widoczny jest na różnego rodzaju wydarzeniach w roli wsparcia punktów gastronomicznych i zaopatrzenia.
    Catering dla firm już od 500$ netto per week
     
     
      W Chihuahua najważniejsza jest dla nas równowaga. Wszystkie posiłki przygotowywane są na miejscu, żaden składnik nie jest mrożony, gdyż codzienne dostawy zaspokajają wszystkie potrzeby klientów. Składając zamówienie każdy klient dostaje gwarancję przygotowania zamówienia z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły — zadowolenie klienta stawiamy na pierwszy miejscu.
        Dane firmy:
    Liam Johnson Chihuahua Hot Dogs
    Tel.: 734-569
    Nr konta w Maze Bank: 5777634986
    Adres: Vespucci Blvd. 18, Los Santos | Mały Seul
    Dane kierownika lokalu:
     
     
     
     
     
     
     
     
  16. skibidi Wiktor polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Szukam] Budującej się społeczności wokół sieci restauracji Fast Food'owej   
    Na ten moment prowadzę niewielki punkt gastronomiczny ściśle powiązany z branżą fast food. Poszukuję osób zainteresowanych odgrywaniem całej otoczki związanej z takim lokalem, szczególnie:
    młodych postaci, które rozkochują się w produktach sieci i często ją odwiedzają spędzając czas w lokalu, robiąc sobie zdjęcia i rozpowszechniając materiały w sieci (zwłaszcza postaci influencerów) i spotykając się ze znajomymi; postaci uczniów i studentów poszukujących form dorobku, dla których to idealna praca na początek; osób chcących rozwijać postać w sektorze cywilnym; Od strony organizacyjnej chętnie nawiąże współpracę z:
    firmami, spółkami i projektami IC z sektora transportowego w zakresie realizacji dostaw produktów; firmami, spółkami i projektami IC z sektora biotechnologii żywności, farm, ranch, produkcji żywności i opakowań; firmami, spółkami i projektami IC z sektora marketingowego do projektowania kampanii reklamowych, materiałów reklamowych, zdjęć i etykiet.  
    osobami chcącymi rozbudowywać swoją postać w kierunku stanowisk kierowniczych i dyrekcyjnych w sektorze cywilnym; osobami chcącymi rozbudowywać sektor cywilny, zdolnymi samodzielnie wynajdować zadania, stwarzać problemy i je rozwiązywać lub zlecać do rozwiązania innym (tworzyć zadania poboczne) osobami, które myślą nad prowadzeniem biznesu, lecz jeszcze nie są na to gotowe (niedostateczne zapotrzebowanie w danym sektorze, odrzucone aplikacje itp.) Obecnie większość tych rzeczy wykonuję samodzielnie i pochłania to mnóstwo czasu, chętnie podzielę się zyskiem i zadaniami z osobami, które chcą uwolnić swoją duszę artystyczną, szukają punktu zaczepienia dla swojego biznesu/projektu lub postaci. 

    Od siebie mogę zaoferować regularną (wręcz codzienną aktywność) o stałych porach, niekończącą się bazę pomysłów, wysoki poziom Role Play i surrealistyczny poziom immersji, a także podział zysków w zależności od umiejętności i wkładu.
    Chętnie przygarnę i poduczę osoby z obszerną listą kar w profilu (WARUNEK: deklaracja chęci poprawy), nowe osoby uczące się rozgrywki Role Play.
  17. Vesa polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    **Odwiedzając lokal w dzielnicy Mały Seul można zauważyć nowy panel graficzny przedstawiający tajemniczy kod prowadzący to nieznanego źródła**
    **Zawarty kod może być już znany m. in. z innych, bardzo popularnych wśród mieszkańców części miasta.**
     
  18. Mith polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Szukam] Budującej się społeczności wokół sieci restauracji Fast Food'owej   
    Na ten moment prowadzę niewielki punkt gastronomiczny ściśle powiązany z branżą fast food. Poszukuję osób zainteresowanych odgrywaniem całej otoczki związanej z takim lokalem, szczególnie:
    młodych postaci, które rozkochują się w produktach sieci i często ją odwiedzają spędzając czas w lokalu, robiąc sobie zdjęcia i rozpowszechniając materiały w sieci (zwłaszcza postaci influencerów) i spotykając się ze znajomymi; postaci uczniów i studentów poszukujących form dorobku, dla których to idealna praca na początek; osób chcących rozwijać postać w sektorze cywilnym; Od strony organizacyjnej chętnie nawiąże współpracę z:
    firmami, spółkami i projektami IC z sektora transportowego w zakresie realizacji dostaw produktów; firmami, spółkami i projektami IC z sektora biotechnologii żywności, farm, ranch, produkcji żywności i opakowań; firmami, spółkami i projektami IC z sektora marketingowego do projektowania kampanii reklamowych, materiałów reklamowych, zdjęć i etykiet.  
    osobami chcącymi rozbudowywać swoją postać w kierunku stanowisk kierowniczych i dyrekcyjnych w sektorze cywilnym; osobami chcącymi rozbudowywać sektor cywilny, zdolnymi samodzielnie wynajdować zadania, stwarzać problemy i je rozwiązywać lub zlecać do rozwiązania innym (tworzyć zadania poboczne) osobami, które myślą nad prowadzeniem biznesu, lecz jeszcze nie są na to gotowe (niedostateczne zapotrzebowanie w danym sektorze, odrzucone aplikacje itp.) Obecnie większość tych rzeczy wykonuję samodzielnie i pochłania to mnóstwo czasu, chętnie podzielę się zyskiem i zadaniami z osobami, które chcą uwolnić swoją duszę artystyczną, szukają punktu zaczepienia dla swojego biznesu/projektu lub postaci. 

    Od siebie mogę zaoferować regularną (wręcz codzienną aktywność) o stałych porach, niekończącą się bazę pomysłów, wysoki poziom Role Play i surrealistyczny poziom immersji, a także podział zysków w zależności od umiejętności i wkładu.
    Chętnie przygarnę i poduczę osoby z obszerną listą kar w profilu (WARUNEK: deklaracja chęci poprawy), nowe osoby uczące się rozgrywki Role Play.
  19. Mafio polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Szukam] Budującej się społeczności wokół sieci restauracji Fast Food'owej   
    Na ten moment prowadzę niewielki punkt gastronomiczny ściśle powiązany z branżą fast food. Poszukuję osób zainteresowanych odgrywaniem całej otoczki związanej z takim lokalem, szczególnie:
    młodych postaci, które rozkochują się w produktach sieci i często ją odwiedzają spędzając czas w lokalu, robiąc sobie zdjęcia i rozpowszechniając materiały w sieci (zwłaszcza postaci influencerów) i spotykając się ze znajomymi; postaci uczniów i studentów poszukujących form dorobku, dla których to idealna praca na początek; osób chcących rozwijać postać w sektorze cywilnym; Od strony organizacyjnej chętnie nawiąże współpracę z:
    firmami, spółkami i projektami IC z sektora transportowego w zakresie realizacji dostaw produktów; firmami, spółkami i projektami IC z sektora biotechnologii żywności, farm, ranch, produkcji żywności i opakowań; firmami, spółkami i projektami IC z sektora marketingowego do projektowania kampanii reklamowych, materiałów reklamowych, zdjęć i etykiet.  
    osobami chcącymi rozbudowywać swoją postać w kierunku stanowisk kierowniczych i dyrekcyjnych w sektorze cywilnym; osobami chcącymi rozbudowywać sektor cywilny, zdolnymi samodzielnie wynajdować zadania, stwarzać problemy i je rozwiązywać lub zlecać do rozwiązania innym (tworzyć zadania poboczne) osobami, które myślą nad prowadzeniem biznesu, lecz jeszcze nie są na to gotowe (niedostateczne zapotrzebowanie w danym sektorze, odrzucone aplikacje itp.) Obecnie większość tych rzeczy wykonuję samodzielnie i pochłania to mnóstwo czasu, chętnie podzielę się zyskiem i zadaniami z osobami, które chcą uwolnić swoją duszę artystyczną, szukają punktu zaczepienia dla swojego biznesu/projektu lub postaci. 

    Od siebie mogę zaoferować regularną (wręcz codzienną aktywność) o stałych porach, niekończącą się bazę pomysłów, wysoki poziom Role Play i surrealistyczny poziom immersji, a także podział zysków w zależności od umiejętności i wkładu.
    Chętnie przygarnę i poduczę osoby z obszerną listą kar w profilu (WARUNEK: deklaracja chęci poprawy), nowe osoby uczące się rozgrywki Role Play.
  20. Makerowski polubił odpowiedź w temacie przez Vesa w [Project IC] Project: EW   
    **Dnia 04.10.2022 doszło do oklejenia nowego billboardu Chihuahua Hot-Dogs poprzez firme Expert Workers. Praca oklejenia trwała bardzo długo, lecz długi czas skupienia oraz ostrożności przyniósł pożądane efekty dzięki czemu plakat na billboardzie prezentuje się estetycznie, zwracając uwagę wielu przechodniów**
     

















     
     
  21. Makerowski polubił odpowiedź w temacie przez Vesa w [Project IC] Project: EW   
    **Dnia 02.10.2022 zostały przeprowadzone za dnia opryski lokalnych trawników lekko poza terenami Vespucci.**
    **Również tego samego dnia, została przeprowadzone ogólne oczyszczenie okolic South Central, skala odpadów wynosząca 820 kg uznajmiła iż okolice 30% odpadów to były odpady lepkie typu fekalia/odpady po jedzeniu.**
     
  22. dixoniak7 polubił odpowiedź w temacie przez Makerowski w [Biznes/Gastronomia] chihuahua-hotdogs.com   
    **W dniu 01.10.2022 (od godziny 15), w wielu przedsiębiorstwach można było spotkać przedstawiciela Chihuahua Hot Dogs promującego nową restaurację wśród mieszkańców, umożliwiając degustację hot dogów. **
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin