Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Nymesei

Gracz
  • Postów

    53
  • Rejestracja

Aktywność reputacji

  1. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez DarekK w [GRA/malibudreams] DarekK   
    Link do Twojego konta globalnego:
    Nazwa postaci na którą nałożono karę: Lea Anderson 
    Rodzaj kary: (AJ/blokada/ban, itp.) Blokada postaci
    Powód nałożenia kary: Kierownik Metro Clubu stojący na ochronie VFF, dodatkowo smażący burgery w burgerowni.
    Członek ekipy nakładający karę: malibudreams
    Ewentualne screeny/świadkowie: ---x---

    Wyjaśnienie sytuacji:  Drodzy użytkownicy, dostałam na postać, którą kocham blokadę postaci, zrozumiałam swój błąd. Chcąc odkupić swoje winy, stworzyłam dla was wiersz. Mam nadzieję, że wszystkie moje grzechy zostaną mi przebaczone 🙂.
    Chciałabym, aby ta apelacja była również publiczna, aby każdy dostrzegł moją skruchę.
     
    DarekK
    "Odkupienie"
    Na naszym klimaciku dużo się dzieje, 
    Blokadę można dostać tak szybko, jak paliwo drożeje. 
    Lecz w ostatnim czasie ceny paliwa spadły,
    A blokady mi i moim znajomym niefortunnie siadły.  
    I być może z uwagi na takie doświadczenia,
    Każdy gracz klimacika szybko się zmienia.  
    I choć na malibudreams nie ma rady, 
    Tęsknie za tym jak Lea robiła na siłowni przysiady. 
    I choć cała ta historia wydaje się głupia, 
    Wyrok dla Lei wyraźnie mnie osłupia. 
    Dlatego każdy jakąś szanse dostać powinien, 
    Nawet pomimo dziwnych przewinień. 
    Bo chodzi o to by dobrze się bawić, 
    A ja nie chcę już łzami się dławić. 
    Dlatego proszę o szansę malutką, 
    I o karę nieco bardziej łagodniutka. 
    Dlatego w Aj’ocie odsiedzę nawet pięćset minutek, 
    Bo to i tak uleczy mój smutek.  
    I proszę o dokładne przyjrzenie się tej sprawie, 
    A ja na Lei wszystko naprawię. 
    I obiecuję nie stać na więcej na bramce, 
    Nie chce przecież wyjść na jakiegoś kłamcę. 
    Dlatego proszę o wybaczenie,
    Bo ten wiersz to nie bajdurzenie. 

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
    "(...) bardzo łatwo jest stracić wszystko, co uważało się za dane na zawsze."
     
     
  2. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez plewa w [Skarga/Szymon, v3rso, Spectre] plewa   
    Link do Twojego konta: - https://forum.v-rp.pl/profile/806-benfreud/
    Link do konta oskarżonego: - https://forum.v-rp.pl/profile/200-szymon/ https://forum.v-rp.pl/profile/41-v3rso/ https://forum.v-rp.pl/profile/674-spectre/
    Powód składania skargi: - Brak umiejętności zarządzania sektorem, brak umiejętności funkcjonowania na serwerze jako gamemaster, jednostronność, chęć stworzenia monopolu z własnej frakcji pomimo bycia opiekunem sektora, hipokryzja, personalna nienawiść wobec innych graczy i utrudnianie im przez to gry, kłamstwa, oczernianie innych graczy w oczach społeczności, niesprawiedliwe decyzje, kolejne z rzedu usuniecie frakcji bez powodu, frajerstwo
    Wyjaśnienie sprawy: Zastanawialem sie tak na prawde nad napisaniem tej skargi, ale nie moglem juz przejsc obojetnie wokol tego co tutaj sie dzieje i przegladajac jakies stare wiadomosci zlapalem sie za glowe widzac to, co ci ludzie robia na tym serwerze. W ciagu paru ostatnich miesiecy bylem caly czas przesladowany przez opiekunkow, ktorzy wytworzyli w swoich glowach negatywny obraz mojej osoby i powielaly go gdzie sie dalo. Kazda proba wyjasnienia tego konczyla sie wrecz zalosnymi odpowiedziami, ktore jedynie utwierdzaly mnie w fakcie ze mamy tutaj doczynienia ze zwyklym przekretem i kondoniarstwem.



    Zaraz mamy 2030, funkcjonujemy teraz i piszemy w spoleczenstwie internetowym a trzech opiekunow ma problem z wykazaniem winy innej osoby? I jawnie sie do tego przyznaje? Jawnie kreuje moj zly wizerunek? Wielka czystka byla prawie 100 lat temu panowie. Niech ci wszyscy ludzie ktorzy sie tak na mnie skarzyli kiedys albo teraz przyjda do tego tematu i napisza to wprost, bo nie moglem sie doczekac tego a przez pare miesiecy mialem problem z graniem w pierdolona gre, bo bylo mi to stale utrudniane. Troche sprawiedliwosci zawsze sie przyda, a tutaj z pewnoscia jej nie odczulem.


    Tutaj kolejne zarzuty o jakies buntowanie kogokolwiek, rowniez zmyslone - widac ze nie wiedza o co totalnie chodzi i opieraja sie na swoich mozdzkowych domyslach. Jednoczesnie jest to zwykly pokaz hipokryzji z ich strony. Roznica jest jedynie taka, ze mi nie potrafili tego w zaden sposob udowodnic a oni sami sie przyznali do swojej dwulicowosci. Wszystko pisza te same osoby

    ^ Ich zmyslone zarzuty wzgledem mnie, oskarzaja mnie o buntowanie sie, wychodzenie z frakcji i jakies spiskowanie. Krytykuja opor graczy wobec decyzji liderow po czym zamykaja mi frakcje za rzecz, ktora sami krytykowali i utrudniali mi przez nia granie na serwerze xD:


    Wykorzystuja bande kapusi @808Masterus, @szeryfuwa, @vxnewood, @ADVGierki ktorym jedyne co przeszkodzilo to usuniecie jednego wydzialu z gry. Stworzyli swoj serwerek discordowy i obrabiali razem z opiekunami nam dupe chcac nas wyjebac wlasnie za takie gowno. Moge miec prawo przypuszczac, ze byly to typowo personalne zagrania. Wspominalem wam panowie wielokrotnie, ze gigant oddaje zawsze z podwojna sila. Ja oddalem z taka ze przyjdzie wam tutaj grac z latka zwyklego donosiciela i potwierdzacza.
    Kolejna bardzo wazna rzecza jest wpisanie mnie, krystofera i bartuli na blackliste frakcyjna i kazdy z widniejacych tam powodow jest rowniez (niestety) isnym wymyslem i glupota, ktora za chwilke odbije.

    Osoby Krystofera i Bartuli totalnie nic nie zmienily, totalnie nie mialy zadnego wplywu na frakcje i totalnie nie planowaly tego. Skad opiekunowie tak pomysleli? Wyzej wymienieni konfidenci dostarczali caly czas zmanipulowany material, ktory rowniez byl motywowany checia personalnego dojebania komus i w taki wlasnie sposob wpisano kogos na blackliste  - zwykle kurestwo spoleczniarskie. Ciezko mi odbic zarzuty wystosowane wobec chlopakow, bo nie dano nam mozliwosci obrony, a tymbardziej nwm jak mam udowodnic ze ktos nie probowal usulnie elitaryzowac frakcji xD Ale dobrze wiedziec, ze granie pod sztywna immersje (gdzie serwer daje otwarcie dowolnosc) jest spostrzegane jako powod wykluczenia. Co do moich wpisow odnioslem sie do nich w dyskusjach i zrobie to jeszcze raz odwolujac sie do blacklisty, a w przypadku frakcji do stalinowskiego oswiadczenia z wczoraj
    link: 
     Zaczynajac od poczatku, samowolka zwiazana z bodycam? Podobno zrobilismy to czyjejs zgody. Kolejne prostackie klamstwo szymona ale bardzo latwo mu to przychodzi na jezyk widze

    Nie bylismy kontaktowi? Faktycznie ciezko bylo o kontakt, ale nie w ta strone. Ani razu nie zostalem zaproszony na rozmowe, ani razu mnie o to nie poproszono a moje CHECI pogadania konczyly sie m.in tak jak na skrinie nizej. To byla akurat sytuacja ktora moim zdaniem wymagala rozmowy, ale opiekunom lepiej bylo to przemilczec i zalozyc z gory ze mam wyjebane by potem zamknac frakcje ehhh. Jakby co to wycinek z kanalu liderzy-opiekun

    Opiekunowie nie wiedza czym jest rola opiekuna. Oceniaja dzialania na podstawie jakiejs tam frakcji sprzed paru miesiecy, nie pozwalaja na samodzielne dzialania liderow pomimo zapewnien o ich niezaleznosci w zarzadzaniu frakcja. Widac juz pokaz niecheci personalnej, powiazywanie decyzji calkowicie roznych osob byleby tylko stworzyc sobie kolejny pretekst. Krytykuja decyzje o usunieciu teamspeaka - od kiedy teamspeak jest obowiazkowym elementem gry? Od kiedy glosowe RP jest tutaj praktykowane? Gramy opierajac sie na tekscie jakbyscie nie wiedzieli. Ja nie potrzebuje teamspeaka by szybciej i latwiej lapac uciekinierow, nie zalezy mi na tym. Na skrinie jest jednoczesnie moj maly manifest, ktory chyba zostal uznany jako elitaryzowanie frakcji albo cos takiego.

    Odnosnie usuwania wydzialow i samowolki to temat jest krotki. Nikt nie zareagowal gdy to robilismy, a pisalem o tym do opiekuna i nie spotkalem sie ze sprzeciwem. Mam rozumiec, ze jako opiekunowie latwiej jest przemilczec temat by potem miec argument do wyjebania frakcji niz probowac to jakos naprostowac? Chyba tak, bo o tym wszystkim dowiaduje sie juz teraz. No i ten tekst "a co ludzie beda gadac, bywa" no w sumie zgadzam sie z tym, ale ty to napisales wiec nie wypada wtedy kompletowac ekipki potwierdzaczy ktorym nie podpasowalo usuniecie im wydzialu i jedyne co robili to wynosili wam informacje. Sami pisaliscie wielokrotnie, ze SD ma byc mala frakcja i skupiona czysto na patrolu. Nie pamietacie tego?



    Kto wam szedl na reke caly czas? Sami sobie odpowiedzcie. Spelnialem wasza wizje tylko tego nie widzieliscie, bo nie jestescie zdecydowani. Nie potraficie wyrazic swojej opinii w normalny i uczciwy sposob, objeliscie konkretna taktyke ale na szczescie udalo sie zweryfikowac wasze dzialanie oparte na klamstwie. 
    Odnosnie deputy gang to nie wiem co mam napisac. Gang graly 4 osoby i tylko one, nie dochodzilo do zadnych aktow korupcji (radze sie zapoznac z definicja tego slowa szymon) a tymbardziej nikt nie naginal zasad serwerowych ani tych wytworzonych IC przez procedury oraz regulaminy. Moj temat ktory wstawilem w multimediach zostal usuniety xD pomimo dosc obszernego tekstu ktory tam zawarlem https://forum.v-rp.pl/topic/10449-the-davis-locals-28-50-years-of-deputy-gangs/ i prosilem was wielokrotnie o przeczytanie tego byscie wiedzieli co to w ogole jest, ale nie mieliscie chyba na to czasu i checi bo uwazacie sie za madrzejszych od innych. Ogolnei to ja dostalem blackliste za granie korupcji, chociaz nie moge sobie przypomniec co takiego zagralem i licze na to, ze dacie mi jakies logi gdzie przyjmuje lapowke albo defrauduje pieniadze rzadowe.

    I procedur nikt nie nagial kolezko.
     
    Ogolnie szymon ma problemy z bycia zwyklym gamemasterem, a co dopiero opiekunem. Radze ci pograc przy grupie dobrych graczy bys sie troche poduczyl gierki i pracy w zespole, bo twoje chlopaki wiecznie nie beda kleczec na kolanach przy tobie. Szymon naduzywal praw jako gamemaster zabijajac dynamicznym fck xD (po cos mamy wnioski na fck, dynamiczne fck nie sluzy do odjebania postaci) postacie zastepcy, bo strzelily z tasera postac z organizacji w ktorej gral i wykonywaly przez to jedynie swoja prace IC jako zastepcy departamentu. 

    Gangsterzy moga sie wkurwic i dlatego jada zabic gliniarza - mysle ze to pokazuje juz za jakim typem immersji stoi szymon i z jakiego powodu usunal frakcje.
    Skarga by sie nie pojawila gdyby szymon chcial gadac, ale wolal mnie zablokowac.
    a ty @v3rsomasz czas do dzis by usunac wszystkie materialy z discorda PD i innych, ktore mi ukradles i nie podpisales mnie pod nimi. Jestes zwyklym zlodziejem.
    Jednoczesnie temat z multimediow Davis Locals ma wrocic na forum, bo zostal ukryty z nieznanego mi powodu.
    Czego chcemy? Chcemy odsuniecia tych opiekunow od opieki nad sektorem, chcemy wyznaczenia nowego JEDNEGO opiekuna spoza ekipy - chcemy w koncu sprawiedliwego sektora publicznych.
    Dowody: Wszystko jest wyzej.
  3. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez Oberschutze eugen w Kierunek w jaki powinien pójść serwis   
    pod /wyglad id wydaje mi sie, ze powinny sie znalezc znaki szczegolne twarzy, a pod /opis jakis krotki pierdolnik o akcencie czy ewentualnym zapachu, mniej-wiecej przedzial wiekowy. nie czaje czemu wszystko ci ostatnio przeszkadza. napisy na skinach, twarze skinow XD
  4. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Poprawne użycie opisów na serwerze.   
    W ostatnim czasie zauważyliśmy zatrważającą ilość niepoprawnego użycia komendy /opis, dlatego wychodzimy do was z tą publikacją aby uregulować jej użycie i przedstawić na czym w ogóle polega zamysł tej komendy.
    Zapewne wiecie, że silnik GTA V jest bardzo rozbudowany i pozwala na dosyć elastyczną kreację postaci pod kątem wyglądu, jednak również ma swoje limity, których z przyczyn technicznych nie jesteśmy w stanie ominąć.

    To właśnie w ich wypadku z pomocą przychodzi nam komenda /opis która powinna służyć tylko i wyłącznie do opisywania elementów wyglądu zewnętrznego naszej postaci (np. blizny, tatuaże afiliujące, trwałe uszczerbki itd.)  bądź istotnych dla niej cech (np. ślepota, kulawość, jąkanie itd.) które mają faktyczny wpływ na przebieg rozgrywki i interakcje z nią podjęte.

    Dlatego wraz z wejściem w życie tej publikacji zakazujemy używania komendy /opis w celach innych niż wymienionych powyżej, a niezastosowanie się do tego będzie wiązało się z ostrzeżeniami, bądź w przypadku nagminnego nadużycia - surowszymi karami.

    Poniżej zamieszczamy przykłady niepoprawnych opisów z których będziecie musieli zrezygnować:
    Opisy pokroju "młody biznesmen" albo "ikona rapu" - nie prezentują one w żaden sposób naszej postaci, a podejmując z nią interakcje nie mamy pojęcia czy jest biznesmenem, czy raperem. Opisy zawierające ksywki lub pseudonimy - podejmując interakcję z daną postacią zazwyczaj nie znamy jej pseudonimu, więc jest to dla nas informacja nieistotna, a samą ksywkę możemy poznać i zapamiętać drogą IC. Cały klub nie musi wiedzieć, że to akurat my jesteśmy xxYoungh00d. Opisy markowych ubrań - Ubrania w GTA są na tyle zróżnicowane, że nie trzeba opisywać czy ciuch jest markowy, czy nie, a posiadanie przez naszą postać takowych w żaden sposób nie wpływa na interakcje z nią podjęte (mowa tutaj konkretnie o opisach pokroju "ma na sobie ciuchy Gucci" czy "ubrany w to co widać"). Ekstensywne opisy dotyczące zapachu naszej postaci - Krótkie określenie czy nasza postać jest wyperfumowana bądź nie jest okej, podobnie z różnymi innymi zapachami np. potu. Natomiast ekstensywne opisy pokroju "pachnie perfumami pozyskanymi z futra kozy Himalajskiej" są już przesadą. Jeśli jest taka konieczność to o zapach perfumu zawsze można spytać drugiego gracza na /do, jeśli akurat jest nam potrzebny do wykonywanej akcji. Opisy pokroju "potężny murzyn" czy "groźny albańczyk" - są to opisy bardziej zakrawające o komedię niż faktyczne przedstawienie wyglądu naszej postaci. Opisanie budowy sylwetki w stylu "atletyczna budowa ciała" jest jednak okej. Opisy pokroju "dripping", "flexing" oraz wszystkich innych opisów, które są niepoprawne i nie stosują się do zasad powyższej publikacji
  5. Zosia polubił odpowiedź w temacie przez Nymesei w Zmiany gospodarcze   
    Zrozum, że granie w biznesie dla ludzi nie jest ciekawe, ludzie chcą grać rzeczy, które nie są w większości dla nich osiągalne lub dostępne na co dzień w realnym świecie żeby poznać coś innego, ciekawego.. dostać namiastkę tego jak to się wszystko odbywa. Nikt nie chce po 8 godzinach pracy wrócić do domu i wbić grać to samo na duty przez parę następnych godzin. Wrócić po obiedzie na mieście i musieć latać w grze po barach żeby coś zjeść, czy iść do studia tatuażu dziarać sobie przez godzinę całe ciało, gdzie na moim przykładzie sam spędziłem grube dziesiątki godzin w realnym życiu na dziaraniu sie i rzygam sytuacja gdzie myślę sobie, że przy następnej dziarze będę musiał spędzić 5-8h, co dopiero iść w grze robić znowu to samo. O ile granie prowadzenia biznesu czy pracowaniu jako mechanik, fryzjer czy kasjer dla nowych graczy może być ciekawe, tyle ze strony klientów jest to totalny przymus. Dlatego gracze nie powinni być zmuszani do grania czegoś z czego w ogóle nie czerpią przyjemności.
  6. Mejaru polubił odpowiedź w temacie przez Nymesei w Zmiany gospodarcze   
    Zrozum, że granie w biznesie dla ludzi nie jest ciekawe, ludzie chcą grać rzeczy, które nie są w większości dla nich osiągalne lub dostępne na co dzień w realnym świecie żeby poznać coś innego, ciekawego.. dostać namiastkę tego jak to się wszystko odbywa. Nikt nie chce po 8 godzinach pracy wrócić do domu i wbić grać to samo na duty przez parę następnych godzin. Wrócić po obiedzie na mieście i musieć latać w grze po barach żeby coś zjeść, czy iść do studia tatuażu dziarać sobie przez godzinę całe ciało, gdzie na moim przykładzie sam spędziłem grube dziesiątki godzin w realnym życiu na dziaraniu sie i rzygam sytuacja gdzie myślę sobie, że przy następnej dziarze będę musiał spędzić 5-8h, co dopiero iść w grze robić znowu to samo. O ile granie prowadzenia biznesu czy pracowaniu jako mechanik, fryzjer czy kasjer dla nowych graczy może być ciekawe, tyle ze strony klientów jest to totalny przymus. Dlatego gracze nie powinni być zmuszani do grania czegoś z czego w ogóle nie czerpią przyjemności.
  7. DEJWuS polubił odpowiedź w temacie przez Nymesei w Zmiany gospodarcze   
    Zrozum, że granie w biznesie dla ludzi nie jest ciekawe, ludzie chcą grać rzeczy, które nie są w większości dla nich osiągalne lub dostępne na co dzień w realnym świecie żeby poznać coś innego, ciekawego.. dostać namiastkę tego jak to się wszystko odbywa. Nikt nie chce po 8 godzinach pracy wrócić do domu i wbić grać to samo na duty przez parę następnych godzin. Wrócić po obiedzie na mieście i musieć latać w grze po barach żeby coś zjeść, czy iść do studia tatuażu dziarać sobie przez godzinę całe ciało, gdzie na moim przykładzie sam spędziłem grube dziesiątki godzin w realnym życiu na dziaraniu sie i rzygam sytuacja gdzie myślę sobie, że przy następnej dziarze będę musiał spędzić 5-8h, co dopiero iść w grze robić znowu to samo. O ile granie prowadzenia biznesu czy pracowaniu jako mechanik, fryzjer czy kasjer dla nowych graczy może być ciekawe, tyle ze strony klientów jest to totalny przymus. Dlatego gracze nie powinni być zmuszani do grania czegoś z czego w ogóle nie czerpią przyjemności.
  8. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez Ajman w Zmiany gospodarcze   
    ale ty pierdolisz, że aż czytać się tego nie chce, serio. piszesz tu jakby Ci ktoś krzywdę miał wyrządzić z tą automatyzacją gry i czytaniem wypocin
  9. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez Cocain w Zmiany gospodarcze   
    Będzie opcja zmiany nicku i wyglądu w vibe shop, zmienisz sobie dane i grasz to co chcesz
  10. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez Cocain w Zmiany gospodarcze   
    Witajcie.
    W ostatnich dniach pracowaliśmy razem z całym składem zielonych nad zmianami gospodarczymi na naszym serwerze. Dostrzegamy kilka błędów i chcemy stopniowo z tym walczyć wprowadzając zmiany. Całość którą wam tutaj przedstawimy bazuje na naszych spostrzeżeniach i wnioskach wyciągniętych z waszych wypowiedziach w różnych forumowych (i nie tylko) dyskusjach.
    Zmiany w sposobie zarobku
    W ramach zmian gospodarczych bacznie przyglądaliśmy się sposobom zarobku na naszym serwerze. Wszyscy zgodnie doszliśmy do wniosku że system "happy hours" jest bardzo toksyczny i negatywnie odbija się na strefie biznesowo-cywilnej. Zasiłki powinny być dodatkiem, a nie głównym źródłem zarobku, obecny system happy hours doprowadza do sytuacji w której gracze nie muszą robić kompletnie nic by uzyskać nie małe pieniądze. Argument który często używany był tutaj przez was, mianowicie "development postaci" jest mega kulawy, przyglądaliśmy się sytuacji i wiemy że 3/4 naszej społeczności nie traktuje pieniędzy jako narzędzi do gry. Nie chcemy jednak cofać się wstecz i zmuszać ludzi do grindu. Dlatego przedstawiamy wam dwa nasze nowe pomysły nt. zarobków serwerowych. Prosimy po zapoznaniu się o wasz feedback i głosowanie w ankiecie.
    Fundamentalną zmianą jest początkowy zarobek postaci. Każda postać do 30 godzin gry na serwerze, za godzinę  aktywnej gry będzie dostawała stałą, z góry określoną sumę pieniędzy, na którą ilość graczy na serwerze nie będzie miała wpływu. Obecnie naszym pomysłem jest to $5.000 za godzinę aktywnej gry, co przekłada się na otrzymanie kwoty $150.000 po przegraniu pierwszych 30 godzin na serwerze. Pieniądze te mają wam posłużyć jako budżet na zdobycie podstawowych assetów potrzebnych wam do rozpoczęcia rozgrywki takich jak dom, samochód, inne potrzebne do rozgrywki itemy czy customizacja postaci. Następnie po przegraniu 30 godzin nastąpią zmiany i w tym miejscu potrzebujemy waszej opinii ponieważ mamy dla was dwie propozycje które przedstawimy poniżej.
    Po 30 godzinach gry, zasiłek całkowicie znika. Postać nie dostaje żadnych dodatków "z nieba" i musi kombinować jak dalej ma zarabiać. Oczywiście nie chcemy tutaj rzucać was na głęboką wodę dlatego w grę wchodzi zmiana systemu Payday. Za przegranie pierwszych 30 minut na /duty grupy otrzymujecie całą wypłatę wynoszącą $2.000. Po tych 30 minutach macie wybór, nabić kolejną godzinę i dostać kolejną, pełną wypłate bądź skończyć na tym i zacząć grać swój roleplay. W przypadku wybrania drugej opcji, za każdą godzinę aktywnej gry na serwerze bez statusu afk, będziecie otrzymywać 25% pierwszej wypłaty, czyli $500. Nie będzie limitu ilości wypłat, jeżeli masz ochotę możesz spędzić nawet dziesięć godzin na /duty i zarobić $20.000 dziennie, jeżeli nie, po dziesięciu godzinach aktywnej gry w przypadku drugiego wyboru  otrzymacie $6.500. Uważamy że taki rozwiązanie pomoże pogodzić ludzi którzy lubią grać w biznesach i czerpią przyjemność z bicia /duty i interakcji z klientami (uprzedzam wasze komentarze, faktycznie mamy sporo takich osób mimo wszystko) tym samym wynagradzając ich za to, a ludzi którzy nie chcą tego robić nie odetniemy całkowicie od źródeł zarobku. Po 30 godzinach gry, zasiłek zmniejsza się do $300 za godzinę aktywnej gry. Payday w grupie w tym przypadku można nabić sześć razy i dostać za niego 100% wypłaty, w tym że od trzeciej wypłaty w górę, czas zalicza się tylko w godzinach od 18 - 24. W przypadku tego rozwiązania stale otrzymujecie zasiłek który możecie przeznaczać na różne mniejsze rzeczy czy wydatki podczas interakcji, system payday wynagradza tych którzy chcą bić duty i poniekąd uważamy że czas aktywności w godzinach 18-24 pozwoli na większą akwywność w biznesach.  Dajcie znać co o tym sądzicie w komentarzach i w ankiecie.
    Zmiana stref biznesowych
    Od dłuższego czasu borykamy się z podjęciem decyzji: centralizacja czy decentralizacja rozgrywki. Wpadliśmy na pewnien pomysł i chcemy znać wasze zdanie na ten temat. Obecnie są dwa centra rozgrywki, Vespucci i Davis. Gra w innych rejonach miasta jest bardzo rozrzucona i gracz wieczorami tak naprawdę nie wie gdzie ma się udać. Chcemy stworzyć cztery podstawowe strefy, były by to: Vespucci, Downtown, Davis i Seoul. W tych strefach można było by zakładać biznesy w konkretnych limitach. Zdajemy sobie sprawe że możecie być przeciwni limitowaniu ale jest to niestety nieuniknione. Obecnie na serwerze jest zbyt wiele przedsiębiorstw które stoją po prostu puste, co jest wielkim błędem. Oczywiście biznesy poza strefami wymienionymi wyżej również będą miały prawo bytu, jednakże opiekunowie strefy cywilno-biznesowej zastrzegają sobie prawo do odrzucenia aplikacji, jeżeli pomysł nie będzie wystarczająco dobry. Nie chcemy już więcej biznesów widmo.
    Zmiana spawnu i usunięcie pojazdów startowych - poradnik interaktywn
    Kolejnymi rzeczami którym mocno się przyglądaliśmy był pojazdy startowe i podstawowy spawn postaci. Naszym pomysłem jest przeniesienie spawnu w miejsce całkowicie neutralne, po stworzeniu postaci, skrypt w postaci interaktywnego poradnika, przeprowadzi gracza po całym serwerze, zapozna go z funkcjami naszego skryptu oraz z uniwersum jakie staramy się odwzorować (California). Na samym końcu poradnika, gracz będzie mógł wybrać sobie jeden z czterech miejsc spawnu: Vespucci, Davis, Downtown, Seoul. Dzięki temu zabiegowi gracz zapozna się z każdą ze stref dzięki poradnikowi i sam wybierze tą która mu aktualnie najbardziej odpowiada pod kreowaną przez siebie postać. 
    Usunięcie pojazdów startowych, jest kolejnym wielkim krokiem. W przypadku nowego systemu (chodzi o pierwszy punkt dyskusji czyli otrzymywanie większej ilości gotówki po przegraniu godziny na serwerze do 30 godzin na postaci) zasiłków, gracza tak naprawdę po pierwszej godzinie gry będzie stać na pierwszy pojazd. Usunięcie pojazdów startowych według nas pozwoli odżyć firmom taksówkarskim i komisom samochodowym. Oczywiście nie chcemy was zostawić na lodzie, dlatego oprócz taksówek do dyspozycji będziecie mieli również autobusy. 
    Obniżenie cen produktów i usług w biznesach
    Wraz ze zmianami w zarobkach, przyglądamy się oferowanym przez biznesy produktom i usługom. Zdajemy sobie sprawę że wszystko jest bardzo drogie (nie dziwne patrząc na to jak obecnie zarabiamy kasę), chcemy wyjść temu na przeciw i poniekąd wynagradzać biznesy za to jak przyciągają klientów i zachęcają ich do gry w swoich lokalach. Wraz ze zmianami gospodarczymi, ceny usług i produktów pójdą w dół. Już nie zapłacicie $2000 za przejazd taksówką z Davis do Vespucci albo nie kupicie w klubie czy barze drinka za $400. W zamian za to biznesy dostaną zwiększone dochody pasywne za aktywną grę z klientem. Jeżeli klient spędzi z biznesem minimum 15 minut na czynnej grze, biznes zostanie wynagrodzony fajną sumką pieniędzy, pracownik oczywiście też dostanie za to nie małą premię od skryptu. Innymi słowy, chcemy podnieść pasywne zarobki które aktualnie są w biznesach. Zdajemy sobie sprawę z kilku błędów tego skryptu i zapewniamy że będą one załatane.
    Częściowa automatyzacja
    Chcemy wprowadzić częściową automatyzację kilku typów biznesu. Na start pod lupę bierzemy sobie biznesy które odpowiadają za customizację postaci czyli salony fryzjerskie i studia tatuażu. Nasza propozycja jest bardzo prosta. W przypadku kiedy żadne studio tatuażu bądź salon fryzjerski nie jest aktywny na serwerze (pracownik na duty), dostępny będzie bot który oferuje takie usługi. W momencie kiedy któryś z tych biznesów będzie aktywne, będziecie musieli pojechać i wejść z nimi w interakcje. Chcemy sprawdzić jak ten system się przyjmie, jeżeli będzie okej i nie odbije się to negatywnie na tych biznesach, będziemy myśleć o wprowadzeniu tego w kolejne branże bądź całkowite zautomatyzowanie salonów fryzjerskich i studiów tatuażu.  Warto też wspomnieć że bardzo chcieli byśmy dodać kolejne prace dorywcze, by zrobić ten system jeszcze ciekawszym.
     
    To wszystko co na ten moment mamy w planach, dajcie znać co o nich sądzicie.
  11. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez Gapis w Kierunek w jaki powinien pójść serwis   
    Nie potrafię z tobą zgodzić, z prostego względu - moim zdaniem to właśnie zbyt powszechna i dostępna gotówka powoduje znudzenie u graczy objawiające się albo wypaleniem, albo próbą wbity w inną sferę rozgrywki, bo w obecnej "osiągnął już wszystko" - A to bezpośrednio dokłada swoją cegiełkę do utrzymania obecnego stanu, w którym klasa średnia nie jest praktycznie w ogóle reprezentowana w świecie gry.

    Ten sam argument został z resztą użyty kilka lat temu do wprowadzenia skryptowych cornerów, sprowadzających się do maszynki farmienia hajsu nie oferującej żadnej interakcji na linii gracz-gracz poza okazyjnym przekazaniem towaru na sprzedaż między graczami wewnątrz organizacji. Skończyło się na tym że pieniądz w półświatku nie ma absolutnie żadnej wartości a o sile organizacji decyduje jedynie jej warstwa narracyjna. Nie rozumiem na jakiej podstawie twierdzisz że "przykładowy gracz z gangu" musi poświęcić trzykrotnie więcej czasu i "męczyć się" by wychomikować na koncie pół miliona, skoro kasa dosłownie spada workami z nieba i nie trzeba robić nic, by po nią sięgnąć. 

    Problem motywacji graczy jest rzecz jasna dużo bardziej złożony, natomiast obecna sytuacja (nieistniejącej) gospodarki mocno go pogłębia - i od samego początku odnoszę się wyłącznie do głosów o jeszcze większe zwiększenie zarobków, starając się pokazać że nie rozwiązuje to niczego i prowadzi jedynie do postępującej inflacji.
  12. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez Cocain w Lowestein Plug Mafia ll Most Wanted Players 13   
    Organizacja zostaje zamknięta z powodu licznych nieścisłości w prowadzonej rozgrywce na poziomie lidera i jednego z ex członków organizacji przestępczej, który w udowodniony sposób wspomagał z poziomu frakcji szeryfa swoją byłą frakcję i przelewał pieniądze z postaci szeryfa na rzecz gangu powołując się na jakieś wyssane z palca wątki, które miały zataić praktykowane sposoby na wymiany gotówki przed administracją.
    Ponad to, zablokowane zostają postacie biorące udział w przyjmowaniu regularnego majątku bez sensownych wątków In Character  co wykazały logi. Organizacja ląduje w archiwum bez możliwości kontynuacji. Macie to na własne życzenie a za krzywdę pozostałych członków odpowiada nieuczciwy lider, który wraz ze swoim kompanem zostaje odsunięty od możliwości składania aplikacji na organizacje przestępczą w charakterze lidera do odwołania.
    Druggy za liczne "fikoły" w swojej grze trafia na banicję.
  13. Bydlak16 polubił odpowiedź w temacie przez Nymesei w Kierunek w jaki powinien pójść serwis   
    Mnie osobiście razi w oczy to, że 90% graczy bijących duty jako barmani czy inni mechanicy jeździ sport carami z najwyższej półki, dostają premie codzienne w granicach 5000-20000 dolarów jako zwykli pracownicy czy są w stanie wyciągnąć po sto koła tygodniowo i grać wielkich milionerów. Gospodarka tutaj niczym nie różni się od serwerów fivem. Gotówka miała nie ograniczać graczy i tak jest, a zachowania przejawiające nijaczenie postaci miały być ostro kontrolowane, a nie są w ogóle kontrolowane, nikt nie dostaje żadnych kar, a serwer aktualnie nie licząc org. przestępczych, bo jedynie oni potrafią zachować dobry smak należy do totalnie znijaczonych postaci cywili. Zobaczyć auto na vespucci, które nie kosztuje paręset tysięcy to zdecydowanie rzadkość, a chyba nie tak to wszystko miało wyglądać. Nie będzie z tym nic robione?
  14. Deeli polubił odpowiedź w temacie przez Nymesei w Kierunek w jaki powinien pójść serwis   
    Mnie osobiście razi w oczy to, że 90% graczy bijących duty jako barmani czy inni mechanicy jeździ sport carami z najwyższej półki, dostają premie codzienne w granicach 5000-20000 dolarów jako zwykli pracownicy czy są w stanie wyciągnąć po sto koła tygodniowo i grać wielkich milionerów. Gospodarka tutaj niczym nie różni się od serwerów fivem. Gotówka miała nie ograniczać graczy i tak jest, a zachowania przejawiające nijaczenie postaci miały być ostro kontrolowane, a nie są w ogóle kontrolowane, nikt nie dostaje żadnych kar, a serwer aktualnie nie licząc org. przestępczych, bo jedynie oni potrafią zachować dobry smak należy do totalnie znijaczonych postaci cywili. Zobaczyć auto na vespucci, które nie kosztuje paręset tysięcy to zdecydowanie rzadkość, a chyba nie tak to wszystko miało wyglądać. Nie będzie z tym nic robione?
  15. Mejaru polubił odpowiedź w temacie przez Nymesei w Kierunek w jaki powinien pójść serwis   
    Mnie osobiście razi w oczy to, że 90% graczy bijących duty jako barmani czy inni mechanicy jeździ sport carami z najwyższej półki, dostają premie codzienne w granicach 5000-20000 dolarów jako zwykli pracownicy czy są w stanie wyciągnąć po sto koła tygodniowo i grać wielkich milionerów. Gospodarka tutaj niczym nie różni się od serwerów fivem. Gotówka miała nie ograniczać graczy i tak jest, a zachowania przejawiające nijaczenie postaci miały być ostro kontrolowane, a nie są w ogóle kontrolowane, nikt nie dostaje żadnych kar, a serwer aktualnie nie licząc org. przestępczych, bo jedynie oni potrafią zachować dobry smak należy do totalnie znijaczonych postaci cywili. Zobaczyć auto na vespucci, które nie kosztuje paręset tysięcy to zdecydowanie rzadkość, a chyba nie tak to wszystko miało wyglądać. Nie będzie z tym nic robione?
  16. MatSok polubił odpowiedź w temacie przez Nymesei w Kierunek w jaki powinien pójść serwis   
    Mnie osobiście razi w oczy to, że 90% graczy bijących duty jako barmani czy inni mechanicy jeździ sport carami z najwyższej półki, dostają premie codzienne w granicach 5000-20000 dolarów jako zwykli pracownicy czy są w stanie wyciągnąć po sto koła tygodniowo i grać wielkich milionerów. Gospodarka tutaj niczym nie różni się od serwerów fivem. Gotówka miała nie ograniczać graczy i tak jest, a zachowania przejawiające nijaczenie postaci miały być ostro kontrolowane, a nie są w ogóle kontrolowane, nikt nie dostaje żadnych kar, a serwer aktualnie nie licząc org. przestępczych, bo jedynie oni potrafią zachować dobry smak należy do totalnie znijaczonych postaci cywili. Zobaczyć auto na vespucci, które nie kosztuje paręset tysięcy to zdecydowanie rzadkość, a chyba nie tak to wszystko miało wyglądać. Nie będzie z tym nic robione?
  17. pufiaczyna polubił odpowiedź w temacie przez Nymesei w Kierunek w jaki powinien pójść serwis   
    Mnie osobiście razi w oczy to, że 90% graczy bijących duty jako barmani czy inni mechanicy jeździ sport carami z najwyższej półki, dostają premie codzienne w granicach 5000-20000 dolarów jako zwykli pracownicy czy są w stanie wyciągnąć po sto koła tygodniowo i grać wielkich milionerów. Gospodarka tutaj niczym nie różni się od serwerów fivem. Gotówka miała nie ograniczać graczy i tak jest, a zachowania przejawiające nijaczenie postaci miały być ostro kontrolowane, a nie są w ogóle kontrolowane, nikt nie dostaje żadnych kar, a serwer aktualnie nie licząc org. przestępczych, bo jedynie oni potrafią zachować dobry smak należy do totalnie znijaczonych postaci cywili. Zobaczyć auto na vespucci, które nie kosztuje paręset tysięcy to zdecydowanie rzadkość, a chyba nie tak to wszystko miało wyglądać. Nie będzie z tym nic robione?
  18. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez niezlykolopl w Tree Top Pirus   
  19. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez Wilcox w Tree Top Pirus   
    Rozmawialiśmy z @KING BAJZEL. Dostaliśmy mnóstwo wskazówek i ciekawych materiałów, uczymy się nadal typu naszej organizacji. Tak - jesteśmy dosyć nowi na vibe dlatego pozwólcie się nam zaklimatyzować. Poszło już wiele wyzwisk w naszą stronę przez które jest nam dość przykro, nie spodziewaliśmy się takiego obrotu spraw i takiego języka nienawiści w naszym kierunku z powodu gry komputerowej. Temat jest ciągle zaspamiany przez wasze komentarze - wzięliśmy do siebie wskazówki od każdego, co sądzi i co zmienić - chcemy zacząć fajnie grać. Chcemy się tego nauczyć. Dziękuję przede wszystkim @KING BAJZEL za odpowiednie naprowadzeniie na kierunek gry i administracji serwisu za danie nam szansy (Chodzi o opiekunów). Postaramy się w przeciągu kilkunastu dni obeznać się z serwisem - podpatrzyć jak powinny wyglądać organizacje i wciąż przykład z tych najlepszych i zacząć wstawiać screeny z naszej rozgrywki. Prosimy o odrobinę cierpliwości do nas i wyrozumiałości. Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia co do naszej gry to prosimy o dobre rady. Nie potrzebujemy jadu w naszą stronę. Wpadliśmy się tylko dobrze bawić. Jesteśmy dość młodzi, sporo jeszcze przed nami ale prosimy o szansę. Duże pozdro dla wszystkich, którzy wstawili się za nami.
  20. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez baley cph w [Skarga/Trefix] baley   
    Nick OOC Link do Twojego konta :https://forum.v-rp.pl/profile/5844-baley/ 
    Link do konta oskarżonego: https://forum.v-rp.pl/profile/4287-trefix/
    Powód składania skargi: brak kompetencji na randze Supportera, podłość wobec graczy i nadawanie takich kar, aby apelacje od nich były odrzucane ze względu na ich czas trwania. (w moim wypadku otrzymałem 119 minut AJ, a apelować można od 120) - 0:1 sytuacja, gdzie Trefix z premedytacją chciał po prostu wkurwić gracza.
    Wyjaśnienie sprawy: 
    Co Trefix ma wspólnego z supportowaniem? Tak się traktuje graczy w dzisiejszym roleplay? Nie znam Cie koleś - nie mamy konfliktu w grze, a nakładasz kary na randomowe osoby w taki sposób, aby apelacja od nich była niemożliwa? Co do samej sytuacji za którą zostałem ukarany - nie robiłem nic przeciwko serwerowi,, n nie zostałem choć raz upomniany przez Trefixa, że mój charatker gry mu się nie podoba, a zostałem ukarany na dwa podłe sposoby. Pierwszy to to, że kara została nałożona tak, aby dział apelacji został dla mnie zamknięty i widać, że zostało to zrobione celowo bo to nie jest kwestia 20 minut, czy 30, czy nawet 10, a pierdolonej minuty, która właśnie na taką dezycję opiekuna apelacji wpływa. Razem z @c1pablo zostaliśmy potraktowani przez Trefixa w ten sam sposób jakbyśmy z premedytacją wpływali negatywnie na ten serwer. Jeśli nie zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec niego - okay, mi to nic nie zmieni tylko teraz pytanie na jak długo gracze sobie pozwolą na takie traktowanie? Dziś jestem ja, jutro będzie ktoś inny. Zostałem raz ukarany przez @Edwin, gdzie sytuacja wyglądała na zrobioną przeze mnie celowo - napisałem, wyjaśniłem jak to wyglądało z mojej strony i on nie miał żadnych problemów, aby wysłuchać, przyznać, że fakt - mogłem wstrzymać się z karą i ją zdjął. Bo tak właśnie powinien działać support, aby nie zależało mu na tym, żeby gracze zostali karani. Tu gdzie dostaliśmy kare też napisaliśmy do @Trefix i niżej załączam to co nam napisał po tym jak zaraz dał /q. Tak nie powinien działać supporter (na pl. pomagier) i po prostu powinien zostać spierdolony ze stołka za to jakim jest spoceńcem i tryhardem jeśli chodzi o karanie graczy. Coś w rodzaju dzisiejszej policji - gdy go potrzebujesz to ma cie w piździe, ale jak zrobisz coś nie tak to masz przejebane. 
     
    1. Apelacja, która została odrzucona ze względu na nieregulaminowy czas jej trwania.
    2. Film do oceny za to, za co dostaliśmy kary. Nie chcę tej skargi traktować jako apelacje, dlatego nie będę mobilizował się, aby odnosić się poszczególnie do rzeczy, które zostały nam zarzucone podczas trwania pościgu, natomiast wykorzystuje go w celu podkreślenia braku kompetencji - nie zrobiliśmy nic, aby zostać ukarani. Kara jest ogólna i absurdalna, powodem 119 minutowego AJ jest to, że głęboko zanurkowałem i nie potrafię kreować swojej postaci. W GTA 5 pierwszy raz miałem do czynienia z tym, że postać zanurza się pod wodę i nie potrafiłem się wynurzyć - Trefix pewnie dowiedział by się to, gdyby nie fakt, że jest to pseudo pomocnik, który pomoc traktuje w formie nadania kary. Mam takie pytanie na które chciałbym by @Trefix mi odpowiedział. Co miała na celu kara, zresocjalizować nas z powodu złego zachowania? Podkreślić to jak bardzo obrzydzamy komuś gre? Czy może po prostu byś mógł przymierzyć linijkę do Twojego wirtualnego chuja i wejść na mój profil by dokończyć się onanizować do Twojej treści kary? Osoby ,które nie potrafią kreować postaci dostają na nią blokadę - dlaczego ja jestem inny skoro tak twierdzisz? Dlaczego za coś za co ludzie dostają zdecydowanie surowszą karę ja akurat dostaje tylko AJ? Może dlatego, że gówno wiesz o tym w jaki sposób kreuje postać bo spectowałeś pościg sporadycznie - co sam mi napisałeś w gierce, że robiłeś to po tym jak milicja się upomniała? 



    https://www.mediafire.com/file/7juw96ufbmyd66g/Grand_Theft_Auto_V_2021.06.24_-_01.19.25.05.DVR.mp4/file
     
  21. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez Karach w [SKARGA / Szymon] San Andreas Highway Patrol   
    Jesteśmy po ponad dwugodzinnej rozmowie z @krystofer i @Szymon, w której ustaliliśmy że SAHP zostaje przywrócone, będzie to kameralna frakcja prowadząca swoją rozgrywkę zgodnie z jej założeniami do tej pory. Kolejną ważną rzeczą jest fakt, że wszelkie objawy ataków, szkalowania, czy docinek w związku z członkami frakcji porządkowych między sobą będą temperowane zarówno przez liderów obu tych grup jak i samego opiekuna. 
  22. Nymesei polubił odpowiedź w temacie przez amerikano w Sidewalk Offenders | Respect Few Fear None   
    W związku z wydarzeniami, które mają ostatnio miejsce w grze i nowymi zasadami półświatka, jesteśmy zmuszeni zdjąć status oficjalnej organizacji Waszej grupie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin