Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

WATAHA

Gracz
  • Postów

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Ivxn w [Skarga/Ivxn] cupcup   
    Zdecyduj się czy piszesz skargę na mnie czy na gościa który powiedział do Ciebie "Ty to Mamedov chyba lubisz, co?" bo jak na tego drugiego to oskarżasz lidera @Nicziro którego nazwałeś kurwa debilem za jazdę ze mną w radiowozie.
    Chyba, że robisz pozew zbiorowy to wtedy się odniosę do twoich zarzutów.

     
  2. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Ivxn w [Skarga/Ivxn] cupcup   
    Dobra bo rozmawiam z Nicziro i chłop ma ważniejsze sprawy na głowie dlatego robię za jego sekretarkę.
    kwadrat - twoje auto
    x miejsce wyrzucenia narkotyków na naszych oczach
    krzyzyk miejsce w którym się z nami spotkałeś
    ALPR, poczytaj co to.
    Zostałeś zatrzymany i skazany bo otworzyłeś ogień (przedwczoraj) do krążownika mojej postaci i postaci Nicziro. Jeśli myślisz, że po takim wybryku każdy /gliniarz/ o tobie zapomni to jesteś w błędzie. To nie zostanie złapanym na rogu z piątką moty, że detektywi będą mieli to w nosie i Cię oleją. 
    To nie GTA Vice City, że wpadniesz sobie do binco (odpowiednik pay n spray) i twoja rozpoznawalność zniknie. Pisałem Ci chyba z trzy razy, że organizacja w której grasz jest pod stałą obserwacją ze względu na aktywne śledztwo prowadzone przeciwko wam.
     
    Nie powinienem tego robić, ale najwyżej mój szef da mi wpis do akt za udostępnianie akt sprawy. (tak, ten sam k*rwa debil który jeździ ze mną w 'radiowozie')

    Założyłeś czapke i okulary? Szacunek.
    Niezła zmiana "ficiku".
  3. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez liluchax w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    genialne, to musi wygrac 
  4. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Horse w Family Affiliated Irish Mafia   
    Dogtown White Boys to lokalny gang peckerwoodów z Vespucci Beach, na obszarze, który nosi nazwę Dogtown (realnie Venice). Charakter organizacji obraca się wokół podstawowych motywów białego gangu, czyli wokół przemocy, sutenerstwa, handlu metamfetaminą, bronią, rabunkami na każdej płaszczyźnie osoba/biznes/dom i tym podobne. Dogtown jest głównie zdominowane przez kulturę surferską, skaterską i punkową, ale także dosyć często można zauważyć inspiracje pod względem ubioru od cholo/chicano kultury - długie białe skarpety, tenisowki, dickies, tanktopy, flanele etc. Scena muzyczna odgrywa ważną rolę dla białych gangsterów, wszystko zależy od charakteru Twojej postaci może to być muzyka punkowa, a może być rapowa tymbardziej jeśli Twoja postać jest peckerwoodem. Gangsterzy są ściśle powiązani z tą kulturą – noszą charakterystyczne ubiory, odzywają się w charakterystyczny sposób.
    Decydując się na grę w naszym projekcie powinniście położyć duży nacisk na przetrwanie, nałóg czy przemoc, bo te trzy czynniki są główną motywacją grupy do działania w konkretny sposób. Jeżeli chcecie grać postacie, które stronią od używek i są przerażone ideologią, kulturą i gangsterskim stylem życia, to nie będzie to raczej miejsce dla was. Wasze postacie powinny być młode, wkraczające dopiero w półświatek, ale obyte z przemocą i nędzą. To będzie dobry start dla was i pozwoli wam na bogatszy character development. Organizacja przyjmie zarówno męskie jak i damskie postacie, każdy się odnajdzie. Gramy głównie peckerwoods, a ci uważają rasę za czynnik jednoczący w przeciwieństwie do skinheadów, którzy obracają się wokół nienawiści do innych ras. W dodatku wychowujecie się w miejscu, które jest kulturowo wymieszane - są czarni, są biali, są latynosi, są azjaci. Wasze postacie powinny być obyte z funkcjonowaniem z takimi rasami w spokoju. Na ulicy nie ma takiej segregacji rasowej jak w więzieniu, wiec nie grajcie od samego początku zapalonych rasistów bez powodu.
    FAIM jest grane przez zaledwie parę osób i jest jedynie tłem fabularnym pod działanie dla peckerów, dlatego od razu zaznaczam żebyście nie tworzyli masowo postaci z irlandzkimi korzeniami, akurat nazwa w tym przypadku jest dosyć myląca bo członkami owej organizacji w większym procencie są zwykli biali amerykanie z krwi i kości, postacie z irlandzkimi korzeniami to zdecydowanie mniejszy procent i tak chcielibyśmy żeby pozostało.
    Gramy praktycznie codziennie w różnych godzinach i jesteśmy otwarci na naukę graczy, którzy chcą tę naukę pochłonąć. Jeśli nie macie pomysłu jak się zakręcić przy naszych postaciach, a jesteście zainteresowani podłączeniem się do projektu to odezwijcie się na wiadomość prywatną do @Bogdan., @Kevin Byrne albo do mnie, a na pewno udzielimy wskazówek i wspólnie ustalimy jakiś plan. W niedługim czasie pojawią się również spoty (biznesy) tj. Sinn Showgirls Theatre spod naszych rąk, gdzie będziecie mogli neutralnie nawiązać kontakt z naszymi postaciami - jeśli ktoś jest na tyle samodzielny to i tak najbardziej zalecam po prostu stworzenie białej postaci i szukania interakcji z nami bezpośrednio w grze, nikt z nas nie gryzie ale to wiadomo ścieżka dla osób które dobrze się odnajdują z kreacją postaci i nie potrzebują wskazówek co do punktu zaczepienia i startu.

    KILKA PORAD ODNOŚNIE SAMEJ KREACJI POSTACI I JAK POPRAWNIE PROWADZIĆ SWOJE WĄTKI (WARTO POŚWIĘCIĆ 5MIN I PRZECZYTAĆ)

    1. Tworzac postac peckerwooda czy skinheada aspirujacego do zostania gangsterem musisz przemyslec i wziac sobie do serca, ze bardzo prawdopodobne jest to, iz na najnizszym szczeblu czy tez nawet jako oficjalny czlonek organizacji nie poprowadzisz nowego wozu sportowego albo odpicowanego low ridera z lat 60-tych, prawdopodobnie twojej postaci nie bedzie stac na taki pojazd przez dlugi czas i moze nawet zginie nie zostawiajac nic po sobie. Jezdzimy starymi, zdezelowanymi wozami, zarabiamy niemale pieniadze z narkotykow czy napadow, ale podstawa postaci jest przezycie. Jedzenie, dragi aby zaspokoic nalog ktory prawdopodobnie posiada twoja postac przez zycie w gettcie, dach nad glowa, rachunki, higiena, ubrania, pomoc rodzinie o ile twoja postac ja posiada, splacenie sie gangsterom za narkotyki... i dopiero na szarym koncu pojawia sie potrzeba posiadania nowego wozu, po potyczce z cala gama problemow. Ci, ktorym sie poszczesci w czasie napadu czy podczas malych transakcji gdzie wywinduja cene w gore i zarobia na nieswiadomym niczego drugim graczu beda mieli pole do popisu w rozwoju postaci identyczne jak ci, ktorzy zostali napadnieci i okradnieci z dragow, ktore teraz musza splacic. Wez dragi w kredyt. Obroc je w gotowke. Splac sie. To co zostalo jest twoje. Wez dragi za gotowke. Zostan napadniety, pobity, dzgniety, postrzelony, strac wszystko w mgnieniu oka. Odrob to co jestes zalegly byleby nie narobic sobie wiecej problemow. Masz legalna prace? Dobre. Ciagniesz pieniadze z zasilku (payday) i odgrywasz to w jakikolwiek sposob? Dobre. Kazdy dolar liczy się dla Twojej postaci.
    Trzeba tez podkreslic, ze w bialych gangach jest spory rozstrzal miedzy ludzmi i zasilaja szeregi takich gangow ludzie z glowa ktorzy pomimo bycia produktem okolicy popelniaja przestepstwa "bialych kolnierzykow" czy tez zajmuja sie dystrybucja narkotykow na szeroka skale, a sa tez ludzie ktorzy popelniaja glupie przestepstwa i trafiaja na dlugie lata do wiezienia przez to ze popelniali je na haju zaslepieni narkotykami i wizja pieniedzy - taka jest pokusa u tej najnizszej warstwy spolecznej ktora najczesciej roleplayujemy w Dogtown White Boys, dlatego tez jesli zamierzacie u nas grac to dobrze jakby kazdy z Was przemyslal swoj charakter i nie bal sie grac cpuna ktory jest motywowany tym aby zdobyc pieniadze na nastepna dzialke towaru od swoich kolegow, moze przy tym beknac i zjechac do aresztu potem do wiezienia gdzie przejdzie przez indoktrynacje i bedzie bardziej swiadom dzialalnosci bialasow i jak to wszystko dziala. Takie dzialania pozwola Wam na ulozenie postaci od zera do pewnego etapu, swoja sciezka jaka obierzecie - nie ma sensu od razu grac postaci z grubego kopyta, czy tez bez slabosci ktorymi mozna manipulowac.

    2. Czynnikow przez ktore twoja postac chcialaby dolaczyc do grupy jest tyle, ile tylko sobie wymyslisz. Moze twoj charakter potrzebuje atencji, ktorej nie dostaje od rodzicow, moze interesuja go pieniadze, narkotyki ktore przeplywaja przez rece czlonkow, samochody, bizuteria i kobiety starszych gangsterow, a moze po prostu maja chec przynaleznosci do jakiejkolwiek grupy. Pewna rzecza na stowe jest to, ze nikt nikogo zmusza do zostania czlonkiem gangu. Biale gangi maja to do siebie (oczywiscie pewnie nie wszystkie, nie wiemy tego w 100%), ze szacunek mierza w popelnianych przestepstwach i w tym jak moga wykorzystac osobe aspirujaca. Przypuscmy, ze twoj char to malolat, ktory decyduje sie z banda kolezkow z jednego osiedla na handel narkotykami pod jednym z gangsterow. Wkrotce, moze on wziac ich pod swoje skrzydlo i zasponsorowac wejscie do gangu, ktory powiekszy sie o kolejne osoby wykazujace inicjatywe i popelniajace przestepstwa na rzecz grupy. I tyle.
    3. Postaraj sie nie zapomniec, ze twoja postac tak samo jak kazdego innego w tej organizacji tez ma rodzine, dom, moze i nawet legalna prace poza tym, ze jest wyjeta spod prawa, moze ma dziewczyne/chlopaka w innym gangu i tez probuje zadbac o najblizszych. Przemysl co chcesz grac, nawet ksywa twojej postaci ma znaczenie. Nie musisz grac przestepcy. Jako aspirujacy czlonek mozesz grac kogo tylko chcesz: malolata, ktory afiszuje sie z miejscem zamieszkania, zwyklego goscia nie mieszajacego sie w sprawy gangu, mozesz grac kogokolwiek, ale w granicach dobrego smaku. Jestesmy zainspirowani popkultura i tym co sie dzieje na swiecie, zainteresowani zyciem, ktore toczy sie tak jak wszystko inne dookola. Zostan dilerem grupy, zostan informatorem policji, zostan zlapany przez wrogi gang i daj sie pobic, zemsc sie, daj sie postrzelic, badz swiadkiem morderstwa, baw sie dobrze na imprezie, napadnij przechodnia pozna pora ze znajomymi, podrywaj dziewczyny, odloz kilka tysiecy na przyszlosc i zostan okradniety przez nieuwage, zaufaj kazdemu i zostan zamordowany z zimna krwia, zostan aresztowany, pozbaw kogos zycia, pnij sie po szczeblach w gore albo stan sie posmiewiskiem. Ogranicza cie tylko wyobraznia.


    Osoby odpowiedzialne za projekt: @Horse @Kevin Byrne @Bogdan.
    Skład organizacji (poza naszą trójką): cfg, marko, baron, maiikele, ahah, vulciaqq, dzejzz, lopez, gazownik, 5element, cappadona, uncut
  5. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Horse w Family Affiliated Irish Mafia   
    W zeszłym tygodniu amerykańscy prokuratorzy opublikowali dokumenty szczegółowo opisujące 10-miesięczne dochodzenie w sprawie mieszkańców Bay Area: Donniego Phillipsa, Phyllis Mosher i Gordona Millera, oskarżonych o handel metamfetaminą w hrabstwach Solano i Contra Costa. Opisują Phillipsa jako byłego kucharza metamfetaminy, który dostarczał narkotyki członkom Hells Angels. Jednocześnie zauważają, że syn Phillipsa, Coby Phillips, był współzałożycielem lokalnego gangu ulicznego znanego jako Family Affiliated Irish Mafia (FAIM). 
    Twierdzą oni, że poufny informator powiedział władzom w 2014 roku, że podczas gdy Coby Phillips czekał na nierozstrzygnięte wówczas zarzuty morderstwa w związku z zabójstwem dilera narkotyków z Bractwa Aryjskiego, Donnie Phillips zaczął dostarczać członkom FAIM metamfetaminę. Z wyjątkiem krótkiego okresu, Coby Phillips przebywał w areszcie od 2005 roku, kiedy to został aresztowany i ostatecznie skazany za rolę w innym pierścieniu narkotykowym, który szacuje się, że generował kilkaset tysięcy dolarów zysków rocznie.
    Agenci DEA twierdzą, że Mosher w międzyczasie był barmanem w My Office Bar w Vallejo, miejscu śmiertelnej strzelaniny w 2007 roku, która doprowadziła do chaotycznej sprawy o morderstwo. Oskarżony, współpracownik FAIM, został skazany w 2013 roku po tym, jak trzy razy z rzędu odbył się proces, w którym ława przysięgłych nie podjęła decyzji.

    DEA rozpoczęła dochodzenie w sprawie Donniego Phillipsa, Moshera i Millera po tym, jak dwa nienazwane poufne źródła wplątały ich w handel metamfetaminą. Według dokumentów jeden z informatorów zmarł.

    SACRAMENTO, "COCO BOYS" CASE
    Mężczyzna z Bay Area oskarżony o udział w wielkiej siatce narkotykowej głównie dystrybuującej metafmetamine, użyje nieoczekiwanej obrony w swoim nadchodzącym procesie: został uwięziony z powodu własnej "desperacji", aby pomóc swojemu synowi Coby'emu Phillipsowi - przywódcy irlandzko-amerykańskiego gangu ulicznego - w walce z zarzutami o morderstwo.

    Donnie Phillips z Concord ma stanąć przed sądem w poniedziałek, aby stawić czoła zarzutom, że spiskował z dwoma innymi osobami w celu posiadania i dystrybucji metamfetaminy w całym Bay Area. Władze opisują Phillipsa jako chemika produkującego metamfetaminę na dużą skalę, który spędził kilkanaście lat produkując narkotyk w tajnych miejscach w północnej Kalifornii i zaopatrywał członków Hells Angels na początku XXI wieku.

    Phillips został oskarżony o 11 federalnych zarzutów handlu narkotykami dwa lata temu, wraz z Phyllis Mosher z Benicia i Gordonem Millerem, mieszkańcem East Contra Costa, który według władz próbował uniknąć aresztowania po złapaniu dwóch pozostałych oskarżonych. Akta DEA mówią, że w 2014 roku Phillips i Mosher zawarli kilka transakcji sprzedaży wielu funtów metamfetaminy na raz, za dziesiątki tysięcy dolarów, podczas gdy byli inwigilowani przez tajnych agentów DEA. W zeszłym roku Mosher zgodził się na 15 lat więzienia federalnego, a Phillips i Miller zostaną osądzeni w poniedziałek. Jednak w dokumentach przedprocesowych adwokat Phillipsa - znany obrońca Tony Serra - opisał Moshera jako nieświadomie wykorzystanego przez rząd federalny do "usidlenia" Phillipsa.

    Phillips "wyrzekł się" swojego zaangażowania w narkotyki w 2014 roku, ale ustąpił po tym, jak Mosher wielokrotnie prosił go, by zaczął dostarczać jej metamfetaminę, twierdzi Serra. Mniej więcej w tym samym czasie Phillips powiedział swojej dziewczynie, że "jest zdesperowany, by pomóc swojemu synowi, któremu grozi kara śmierci; martwi się o życie swojego syna i czuł się zawstydzony, że nie może wesprzeć jego obrońcy", jak czytamy w uzasadnieniu obrony. Syn Phillipsa, 44-letni Coby Phillips, nigdy nie został oskarżony o przestępstwo zagrożone karą śmierci, ale w tamtym czasie groziło mu dożywocie za zabicie mężczyzny, który według policji przeszkadzał Coby'emu w jego własnym, sporym biznesie związanym z metamfetaminą. Został skazany w listopadzie 2016 roku. Po latach reprezentowania samego siebie, Cobyemu wyznaczono do reprezentowania go znanego prawnika Dan'a Horowitza. Horowitz został przydzielony przez panel ds. konfliktów, co oznacza, że państwo zapłaciło mu pensję, a nie prywatny dobroczyńca. "(Donnie Phillips) powinien był zainwestować w bitcoiny, gdyby chciał mi zapłacić" - zażartował Horowitz, odmawiając dalszego komentarza.

    W latach dziewięćdziesiątych Coby Phillips był współzałożycielem Family Affiliated Irish Mafia (FAIM), ulicznego gangu z siedzibą w hrabstwach Contra Costa i Solano. W skardze przeciwko Donniemu zarzuca się, że w 2014 roku, kiedy Coby przebywał w więzieniu w oczekiwaniu na proces, Donnie przejął nielegalne interesy swojego syna i zaczął dostarczać członkom FAIM metamfetaminę. Władze federalne twierdzą, że oskarżeni zostali przyłapani na organizowaniu i przeprowadzaniu transakcji narkotykowych z tajnym agentem i poufnymi informatorami, a także, że oskarżeni byli pod obserwacją. Ostatecznie agenci Drug Enforcement Administration przeszukali zielonego Cadillaca Donniego i znaleźli w bagażniku dwa funty metamfetaminy oraz prawie 30 000 dolarów w gotówce. Znaleźli także przedmioty/pamiątki Hells Angels i stosy gotówki podczas nalotu na dom Millera.

    Zgodnie z dokumentacją DEA, agenci zaobserwowali kilka transakcji metamfetaminy na dużą skalę, które odbyły się w znanych miejscach w całym Bay Area: restauracja Chevy's w pobliżu parku rozrywki w Vallejo, restauracja i bar w Byron, Jack-n-the-Box w Benicia, parking kościoła chrześcijańskiego oraz My Office Bar w Vallejo, gdzie Mosher pracował jako barman. Co ciekawe, My Office Bar był sceną morderstwa związanego z FAIM w 2007 roku, w którym celem był ex-boss gangu, Thomas "Bubba" Covey, co było pozorną kulminacją konfliktu między Coveyem a innymi członkami gangu. Niewinny przechodzień, Jose Corona, został trafiony i zabity przez kule przeznaczone dla Covey'a, który nie został ranny. Członek FAIM został skazany za to zabójstwo.

    W międzyczasie Coby został skazany w 2016 roku za zabicie Darryla Grocketta, członka osławionego gangu więziennego, który według władz planował obrabować dostawców mety Coby'ego - dwóch braci powiązanych z kartelem Sinaloa, którzy również byli zamieszani w zabójstwo. W maju ubiegłego roku sędzia skazał Coby'ego na 105 lat. W noc, w której został zastrzelony, Grockett prowadził ciężarówkę zarejestrowaną na Mosher. Władze przesłuchały ją, ale odmówiła podania wielu informacji poza tym, że znała Grocketta i Coby'ego i pozwoliła ludziom umieszczać samochody na jej nazwisko.

    W zeszłym miesiącu amerykańscy prokuratorzy poprosili o opóźnienie daty skazania Mosher z obawy, że zostanie ona wezwana jako świadek obrony i złoży nieprawdziwe zeznania na korzyść Donniego, stricte z obawy przed odwetem, gdyby nie poparła jego historii. Serra odpowiedział zarzutami, że prokuratorzy federalni niewłaściwie próbowali zastraszyć Mosher. Sędzia zdawał się nie zgadzać z oskarżeniem, ale odroczył wyrok Mosher po tym, jak zgodziła się przenieść rozprawę.

    By ANDY EWALD | CRIME AND PUBLIC SAFETY | Bay Area News Group
    PUBLISHED: May 26, 2017 at 11:46 a.m. | UPDATED: May 27, 2017





    W połowie lat 90' XX wieku, w hrabstwie Contra Costa w San Andreas, pojawiła się grupa Family Affiliated Irish Mafia pod przywództwem Cobyego Philipsa, który wcześniej był współpracownikiem Bractwa Aryjskiego. Na początku funkcjonowali oficjalnie jako jedna z wielu grup wykonawczych działających pod rozkazami AB, przypuszcza się również ich udział jako ramie zbrojne - bardzo szybko rozwinęli swoje interesy w handlu, czy dystrybucji narkotyków. W latach 2000 FAIM potwierdziło obecność wpływów na Bay Area, oraz w sporej części Los Santos z naciskiem na okolice wybrzeża. Pewnym jest, że nie przenieśli swojej dominującej pozycji z East Bay, lecz wiele komórek wewnątrz FAIM, oraz podporządkowanych im gangów prężnie działa na terenie Los Santos oraz w szerszym obszarze zatoki. Podczas masowych aresztowań, przetrwanie wpływów FAIM zależało w dużej mierze od "Dogtown Insane White Boys" (DIWB) znanym również jako "Crazy White Boys/Dogtown White Boys", gangu peckerwoodow z którego znaczna część członków była wcielana do Family Affiliated dzięki zaciśniętym od lat więzom, oraz współpracy pomiędzy nimi co było korzystne za równo dla jednej jak i drugiej strony. Wykorzystując siłę zaciągniętą z "DWB", FAIM wczesnymi i środkowymi latami 2010 r. zyskało kontrolę nad biznesem narkotykowym w Los Santos, tym samym odciskając swoje piętno w kolejnym hrabstwie. Białe gangi głównie irlandzko-amerykańskie stały się głównym źródłem rekrutacji członków FAIM w dzielnicach Vespucci (Dogtown) i Morningwood (Westwood). Wcześniej znane grupy punkowe, skaterów, taggerów, oraz klik w latach 90' i 2000 stały się narzędziami dla "koniczyny" w celu rozszerzenia swoich sieci narkotykowych, czy wykonywania rozkazów na ulicach. Jedną z takich grup było również świeże i zdecydowanie małe "Wicked Whites" (WW), założone pierwotnie przez Randala Keegana, które skorzystało na sukcesie FAIM, a garstka ludzi w tym sam Randal zostali jej certyfikowanymi członkami wykorzystując zdobycie dużych koneksji do dalszego rozwijania przestępczego procederu. Ich wpływ manifestuje się poprzez lokalne białe gangi, takie jak Dogtown White Boys (między innymi), którzy pomogli wielu peckerwoodom w zostaniu dobrym wyborem dla FAIM. Chociaż grupa czasami pozostaje w kontakcie ze sobą, większość członków poszła dalej; nieliczni zachowali swój pierwotny styl życia. Wiele klik zostało zwyczajnie wykorzystanych przez członków FAIM w ich staraniach o wpływy w handlu narkotykami w LS, przy czym bardzo niewielu zdobyło znaczący wpływ w organizacji, a jeszcze mniej uzyskało wprowadzenie do jej szeregów. 

    Obecnie, w wczesnych latach 2020-24, FAIM kontroluje znaczną część handlu narkotykami w głównie białych dzielnicach, zaopatrując/sponsorując bezpośrednio lub pośrednio kilka przedsięwzięć przestępczych. Chociaż wielu rdzennych członków/founderow w Los Santos pozostało w cieniu, nie można bagatelizować wpływu, jaki wywierają na społeczność irlandzko-amerykańską i ogólnie na społeczność Peckerwood w San Andreas.
  6. ZawodnikMDMA polubił odpowiedź w temacie przez WATAHA w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    **Klienci przemieszczający się po warsztacie w godzinach porannych mogli dostrzec intensywne prace związane z projektem Elegy RH5 w odmiennej wersji T-Spec. Te działania miały na celu zachowanie agresywnego stylu, jednocześnie łącząc go z czystym wyglądem pierwotnej wersji Elegy RH5. Projekt obejmował kilka istotnych modyfikacji, w tym nowe felgi, maskę, zderzak oraz nowy spoiler, co drastycznie zmieniło całkowity wygląd wizualny samochodu.
    Jednym z najważniejszych elementów tego projektu były nowe felgi, które nie tylko dodają elegancji, ale również poprawiają aerodynamikę pojazdu. Nowa maska została zaprojektowana z myślą o pierwotnej wersji Elegy, co jest kluczowe dla wyglądu końcowego. Zderzak, z kolei, został zmodyfikowany, aby nadawał bardziej agresywny wygląd oraz zwiększał efektywność aerodynamiczną. Nowy spoiler nie tylko poprawia stabilność samochodu przy dużych prędkościach, ale także podkreśla jego sportowy charakter.
    Auto otrzymało majestatyczny kolor czerni w połączeniu z perłową ciemną szarością, co nadało mu wyjątkowy i elegancki charakter. Dzięki temu lakierowi, Elegy RH5 T-Spec wygląda nie tylko nowocześnie, ale także luksusowo. Kolor ten doskonale komponuje się z innymi modyfikacjami, tworząc spójną i harmonijną całość. Każdy element modyfikacji został starannie przemyślany i wykonany z najwyższą precyzją, co świadczy o wysokim poziomie profesjonalizmu warsztatu. Dzięki tym zmianom, Elegy RH5 T-Spec zyskało nowy, odświeżony wygląd.
    Klienci, którzy mieli okazję obserwować te prace, z pewnością docenili dbałość o detale i innowacyjne podejście do tuningu samochodów. Projekt Elegy RH5 T-Spec jest doskonałym przykładem tego, jak nowoczesne technologie i kreatywne myślenie mogą przekształcić klasyczny model w coś zupełnie wyjątkowego. To auto z pewnością będzie wyróżniać się na drogach, przyciągając wzrok i budząc zachwyt.**
     
     
     
  7. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    ** Właściciel studia tuningowego Spirits Motorsport Dyno odniósł kolejny sukces, wygrywając licytację na unikatowy model Fathom FR36. Po zabezpieczeniu zwycięskiej oferty, zlecił import pojazdu do kraju firmie DLT Incorporated. Następnie, samodzielnie przystąpił do całkowitej przeróbki Fathom FR36, przekształcając go w zaawansowany projekt stricte pod drift - Obecnie pojazd jest ikoną osiąganych sukcesów dzięki profesjonalnemu studio tuningowemu, co przekłada się na coraz częstsze wizyty klientów z chęcią poprawienia osiągów w ich pojazdach.**















  8. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez szeryfuwa w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Przecież to jest mistrzostwo w wykorzystaniu tych animacji XD Morda się uśmiechnęła jak to zobaczyłem XD
  9. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Cześć!
    Dziękujemy za tak liczny udział w naszym konkursie! Wasze kreatywne pomysły to dla nas prawdziwy motywator do dalszej pracy!
    Chciałbym również poinformować, że wiele z Waszych animacji znajduje się w statusie "Oczekuje na walidację". Aby animacja została dodana na serwer, musicie zatwierdzić ją klikając przycisk po prawej stronie! 🙂


  10. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez wujas w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Pozdróweczki! 😄
  11. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Broom w [Biznes/Gastronomia] Shangri-La   
    Ukryta wśród tętniących życiem ulic, znajduje się Shangri-La, wyjęta z kart chińskich legend. To miejsce, gdzie surowy urok, i minimalizm miesza się z ekskluzywną atmosferą i pysznym jedzeniem, tworząc niezapomniane wrażenia. Wchodząc do środka, poczujesz jakbyś przeniósł się do minimalistycznej eleganckiej, i prestiżowej chińskiej sali biesiadnej. Sam wystrój, zachwyca bogactwem detali - jedwabne elementy, rzeźby smoków, chińskie lampiony i subtelne oświetlenie tworzą atmosferę tajemnicy i luksusu. W Shangri-La panuje atmosfera wytwornego spokoju. Ciche rozmowy, delikatny dźwięk płynącej fontanny i subtelna muzyka /guqin/ wypełniają salę, tworząc idealne miejsce na relaks i celebrowanie wyjątkowych chwil. Doświadczysz tu autentycznej chińskiej gościnności, a obsługa w tradycyjnych strojach zadba o każdy szczegół Twojej wizyty. Restauracja oferuje szeroki wybór dań inspirowanych Chińską kuchnią, z elementami nowoczesności. Spróbuj delikatnych /dim sum/, aromatycznych dań z /woka/, wykwintnych zup i oczywiście słynnej kaczki po pekińsku. Wszystkie serwowane dania są tworzone ze świeżych, i jakościowych produktów, oraz przez doświadczony zespół kucharzy, którzy większość swojego życia tworzyli chińską kuchnie, pod okiem najlepszych szefów kuchnii. W bogatej karcie win znajdziesz starannie wyselekcjonowane wina z Chin i całego świata, w naszej karcie znajdziesz również informacje na temat idealnego wina, do danego dnia.. W Shangri-La również można skosztować tradycyjnych chińskich herbat i innych napojów. Specjalnie zorganizowania wydarzenia w tej restauracji pokażą ci kunszt kultury chińskiej, ceremonie parzenia herbaty, to jedno z wielu wydarzeń które czekają na ciebie w tym lokalu.      OOC:  
  12. 0MATY polubił odpowiedź w temacie przez WATAHA w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    **Klienci przemieszczający się po warsztacie w godzinach porannych mogli dostrzec intensywne prace związane z projektem Elegy RH5 w odmiennej wersji T-Spec. Te działania miały na celu zachowanie agresywnego stylu, jednocześnie łącząc go z czystym wyglądem pierwotnej wersji Elegy RH5. Projekt obejmował kilka istotnych modyfikacji, w tym nowe felgi, maskę, zderzak oraz nowy spoiler, co drastycznie zmieniło całkowity wygląd wizualny samochodu.
    Jednym z najważniejszych elementów tego projektu były nowe felgi, które nie tylko dodają elegancji, ale również poprawiają aerodynamikę pojazdu. Nowa maska została zaprojektowana z myślą o pierwotnej wersji Elegy, co jest kluczowe dla wyglądu końcowego. Zderzak, z kolei, został zmodyfikowany, aby nadawał bardziej agresywny wygląd oraz zwiększał efektywność aerodynamiczną. Nowy spoiler nie tylko poprawia stabilność samochodu przy dużych prędkościach, ale także podkreśla jego sportowy charakter.
    Auto otrzymało majestatyczny kolor czerni w połączeniu z perłową ciemną szarością, co nadało mu wyjątkowy i elegancki charakter. Dzięki temu lakierowi, Elegy RH5 T-Spec wygląda nie tylko nowocześnie, ale także luksusowo. Kolor ten doskonale komponuje się z innymi modyfikacjami, tworząc spójną i harmonijną całość. Każdy element modyfikacji został starannie przemyślany i wykonany z najwyższą precyzją, co świadczy o wysokim poziomie profesjonalizmu warsztatu. Dzięki tym zmianom, Elegy RH5 T-Spec zyskało nowy, odświeżony wygląd.
    Klienci, którzy mieli okazję obserwować te prace, z pewnością docenili dbałość o detale i innowacyjne podejście do tuningu samochodów. Projekt Elegy RH5 T-Spec jest doskonałym przykładem tego, jak nowoczesne technologie i kreatywne myślenie mogą przekształcić klasyczny model w coś zupełnie wyjątkowego. To auto z pewnością będzie wyróżniać się na drogach, przyciągając wzrok i budząc zachwyt.**
     
     
     
  13. chorazyyy polubił odpowiedź w temacie przez WATAHA w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    **Klienci przemieszczający się po warsztacie w godzinach porannych mogli dostrzec intensywne prace związane z projektem Elegy RH5 w odmiennej wersji T-Spec. Te działania miały na celu zachowanie agresywnego stylu, jednocześnie łącząc go z czystym wyglądem pierwotnej wersji Elegy RH5. Projekt obejmował kilka istotnych modyfikacji, w tym nowe felgi, maskę, zderzak oraz nowy spoiler, co drastycznie zmieniło całkowity wygląd wizualny samochodu.
    Jednym z najważniejszych elementów tego projektu były nowe felgi, które nie tylko dodają elegancji, ale również poprawiają aerodynamikę pojazdu. Nowa maska została zaprojektowana z myślą o pierwotnej wersji Elegy, co jest kluczowe dla wyglądu końcowego. Zderzak, z kolei, został zmodyfikowany, aby nadawał bardziej agresywny wygląd oraz zwiększał efektywność aerodynamiczną. Nowy spoiler nie tylko poprawia stabilność samochodu przy dużych prędkościach, ale także podkreśla jego sportowy charakter.
    Auto otrzymało majestatyczny kolor czerni w połączeniu z perłową ciemną szarością, co nadało mu wyjątkowy i elegancki charakter. Dzięki temu lakierowi, Elegy RH5 T-Spec wygląda nie tylko nowocześnie, ale także luksusowo. Kolor ten doskonale komponuje się z innymi modyfikacjami, tworząc spójną i harmonijną całość. Każdy element modyfikacji został starannie przemyślany i wykonany z najwyższą precyzją, co świadczy o wysokim poziomie profesjonalizmu warsztatu. Dzięki tym zmianom, Elegy RH5 T-Spec zyskało nowy, odświeżony wygląd.
    Klienci, którzy mieli okazję obserwować te prace, z pewnością docenili dbałość o detale i innowacyjne podejście do tuningu samochodów. Projekt Elegy RH5 T-Spec jest doskonałym przykładem tego, jak nowoczesne technologie i kreatywne myślenie mogą przekształcić klasyczny model w coś zupełnie wyjątkowego. To auto z pewnością będzie wyróżniać się na drogach, przyciągając wzrok i budząc zachwyt.**
     
     
     
  14. vkie polubił odpowiedź w temacie przez WATAHA w [Biznes/Warsztat] Spirits Motorsport&Dyno   
    **Klienci przemieszczający się po warsztacie w godzinach porannych mogli dostrzec intensywne prace związane z projektem Elegy RH5 w odmiennej wersji T-Spec. Te działania miały na celu zachowanie agresywnego stylu, jednocześnie łącząc go z czystym wyglądem pierwotnej wersji Elegy RH5. Projekt obejmował kilka istotnych modyfikacji, w tym nowe felgi, maskę, zderzak oraz nowy spoiler, co drastycznie zmieniło całkowity wygląd wizualny samochodu.
    Jednym z najważniejszych elementów tego projektu były nowe felgi, które nie tylko dodają elegancji, ale również poprawiają aerodynamikę pojazdu. Nowa maska została zaprojektowana z myślą o pierwotnej wersji Elegy, co jest kluczowe dla wyglądu końcowego. Zderzak, z kolei, został zmodyfikowany, aby nadawał bardziej agresywny wygląd oraz zwiększał efektywność aerodynamiczną. Nowy spoiler nie tylko poprawia stabilność samochodu przy dużych prędkościach, ale także podkreśla jego sportowy charakter.
    Auto otrzymało majestatyczny kolor czerni w połączeniu z perłową ciemną szarością, co nadało mu wyjątkowy i elegancki charakter. Dzięki temu lakierowi, Elegy RH5 T-Spec wygląda nie tylko nowocześnie, ale także luksusowo. Kolor ten doskonale komponuje się z innymi modyfikacjami, tworząc spójną i harmonijną całość. Każdy element modyfikacji został starannie przemyślany i wykonany z najwyższą precyzją, co świadczy o wysokim poziomie profesjonalizmu warsztatu. Dzięki tym zmianom, Elegy RH5 T-Spec zyskało nowy, odświeżony wygląd.
    Klienci, którzy mieli okazję obserwować te prace, z pewnością docenili dbałość o detale i innowacyjne podejście do tuningu samochodów. Projekt Elegy RH5 T-Spec jest doskonałym przykładem tego, jak nowoczesne technologie i kreatywne myślenie mogą przekształcić klasyczny model w coś zupełnie wyjątkowego. To auto z pewnością będzie wyróżniać się na drogach, przyciągając wzrok i budząc zachwyt.**
     
     
     
  15. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez wujas w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Pomysł fajny 😄

    Już wyobrażam sobie tych wszystkich "Sequento" na parkingu Vespucci  😂
  16. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Dodatkowo, chciałbym Was poinformować, że jeśli napotkacie jakiekolwiek problemy z unikalnymi animacjami, możecie śmiało pisać do mnie na PW na Discordzie lub forum. Na pewno znajdziemy rozwiązanie!
  17. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Jeszcze jedna ważna informacja, tutaj znajdziecie poradnik jak używać technologi generacji animacji AI tak aby dała Wam najlepsze rezultaty:
     
     
     
  18. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Porady - jaki filmik wysłać aby AI dobrze go przetworzyło
    Stabilny ruch kamery: upewnij się, że kamera jest umieszczona na płaskiej, stabilnej powierzchni. Stabilność jest kluczowa dla uzyskania wyraźnego, spójnego nagrania, co jest niezbędne do tworzenia wysokiej jakości emotek bez zniekształceń i przerw.
    Całe ciało w kadrze: upewnij się, że wszystkie ruchy są w pełni uchwycone w kadrze kamery. Jeśli nagrywasz siebie, ustaw się centralnie i zachowaj stałą odległość od kamery, zapewniając, że wszystkie twoje ruchy – od stóp po głowę i ramiona – są wyraźnie widoczne i dokładnie uchwycone.
    Pojedyncza postać: zalecamy umieszczenie tylko jednej osoby w kadrze, nawet jeśli nasz system obsługuje nagrania wieloosobowe. Taka praktyka pozwala AI skupić się na ruchach jednej osoby, unikając pomyłek przy rozpoznawaniu aktorów. Posiadanie tylko jednego wykonawcy w kadrze minimalizuje potencjalne zakłócenia. Jeśli używasz nagrania z Internetu zawierającego wiele osób, zalecamy przycięcie wideo, aby skupić się na wybranym wykonawcy.
    Obszar ruchu: upewnij się, że ruchy są zawarte w dobrze zdefiniowanej przestrzeni, najlepiej utrzymując całą aktywność w promieniu 1 metra od centralnego punktu.
    Stabilny początek: rozpocznij nagranie w stabilnej pozycji. Upewnij się, że twoja początkowa pozycja jest stabilna na ziemi, ponieważ rozpoczęcie w powietrzu lub w podwyższonej pozycji może utrudniać AI dokładne interpretowanie twoich ruchów.
    Odzież: jeśli to możliwe, wybieraj dobrze dopasowane ubrania, unikając luźnych lub workowatych strojów. Przylegająca odzież zapewnia dokładne i wyraźne uchwycenie ruchów, co ułatwia precyzyjne przekształcenie ich w emotki.
    Kolory: uważaj, aby nie nosić ubrań i butów w tym samym kolorze co tło. Ważne jest, aby odróżniać każdą część ciała od innych i od tła.
     
     
    Zdolności AI do rozpoznawania ciała
    Ruch całego ciała: obsługiwane.
    Ruchy palców / rąk: obsługiwane. Obecnie Kinetix AI rozpoznaje, czy pięści są zaciśnięte, ręce i palce są otwarte, czy palce są rozdzielone (na przykład podczas celebrowania zwycięstwa ✌️). Bardziej skomplikowane ruchy rąk są nadal trudne do wykrycia, ale Kinetix pracuje nad tym, aby było to możliwe.
    Ekspresje twarzy: nieobsługiwane na ten moment.
    Połowa ciała: nieobsługiwane. Wyniki dla nagrań obejmujących tylko połowę ciała są nieprzewidywalne. Zdecydowanie zalecamy używanie nagrań, w których widoczne jest całe ciało, aby zapewnić niezawodne i dokładne wyniki.
    Wiele postaci: nieobsługiwane. Optymalne wyniki uzyskuje się przy użyciu nagrań z jedną postacią. Zdecydowanie zalecamy używanie nagrań, w których widoczna jest tylko jedna osoba, aby zapewnić niezawodne i dokładne wyniki.
  19. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Dodatkowo ważna informacja, maksymalny czas trwania animacji to 10 sekund - jest to limit nałożony przez dostawcę, aby AI generujące poprawnie generowało animacje. Rozmawiałem z nimi i nie są w stanie podnieść tego limitu.
  20. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Mixer w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Warto wspomnieć o tym, że żeby animacja poprawnie się wygenerowała (bez jakiegoś świrowania) to najlepiej, aby przesłany materiał w postaci nagrania obejmował całą sylwetkę, łącznie ze stopami i nogami. 
    Zaoszczędzicie sobie tym samym niepotrzebnych trzech ponownych prób wygenerowania. 
     
  21. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez Garbowniczek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @antoine yn zrezygnował dziś z pełnienia funkcji drugiego lidera Federal Bureau of Investigation, dziękujemy za wkład i poświęcony czas w budowanie tego projektu 🙏. Na pozycji lidera wciąż pozostaje @fotarix.
  22. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez 0MATY w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    .drill2 będzie nadużywany 

    Download (1).mp4  
     
  23. WATAHA polubił odpowiedź w temacie przez DxT w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    skonczy sie napierdalanie przez odwalaczuw na vesp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin