Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Insider

Gracz
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Insider w #16 Vibe Update 1.41   
    Aktualizacja wygląda spoko, będzie grane
  2. Insider polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #43: Pod czujnym okiem   
    System Monitoringu Miejskiego i Shotspotterów
     
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony został system monitoringu miejskiego i shotspotterów, które rozmieszczone zostały w kluczowych miejscach rozgrywki - stacjach benzynowych, placówkach rządowych, ruchliwych parkingach i miejscach rozrywki.

    Popełnienie zbrodni w pobliżu kamery monitoringu informuje policję o popełnianym przez nas czynie (kradzieży auta, podpaleniu), a w wypadku shotspottera - oddanych strzałach.

    Jeżeli budynek grupy (parking, komis samochodowy itd.) wyposażony jest w system monitoringu, zgłoszenie zostanie również wysłane z ramienia ochrony budynku.
     
    Monitoring Live
     
    Do systemu monitoringu miejskiego dodany został także podgląd live. Funkcjonariusze frakcji z odpowiednimi permisjami, będą mogli obserwować na żywo różne miejsca na mapie i odgrywać rolę dispatchera, a także zapewniać wsparcie pozostałym członkom. 

    Kamery posiadają możliwość zoomowania oraz obrotu podobnie jak lornetka, jednak ograniczone są one do konkretnego pola widzenia.
     
     
    Pomniejsze zmiany & Bugfixy
    - Dodano nowe animacje
    - Dodano tryb automatycznego chodzenia pod F4
    - Zwiększono spalanie pojazdów
    - Obniżono cenę paliwa na stacji, teraz kosztuje $19/l
    - Naprawiono błąd związany z extrasami, który powodował zatrzymywanie się pojazdu.
    - Naprawiono krytyczny błąd związany z brakiem możliwości zalogowania się podczas pobytu w więzieniu.
    - Naprawiono błąd, który blokował dziuple przed wypłacaniem pieniędzy jeśli wypłata miała mieć miejsce po restarcie serwera.
    - Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom na opuszczenie hotelu.
    - Naprawiono błąd, który sprawiał że każdy gracz będący w grupie mógł wypłacić pieniądze z parceli bez względu na posiadaną flagę.
    - Parcele od teraz mogą być przypisane tylko do budynków grupowych.
    - Naprawiono display i zapis tekstury ciała na ciuchach.
    - Otrzymane wiadomości w telefonie logują się od teraz w logach.
    - Nielegalny imigrant nie może już wyrobić dokumentów, ani nie podejmie pracy z ramienia urzędu.
    - Nielegalny imigrant nie zakupi już auta w salonie samochodowym.
    - Nielegalny imigrant nie zakupi już domu w inny sposób niż poprzez drugiego gracza.
    - Naprawiono błąd, który powodował że MDT nie działało po zmianie postaci
    - Poprawiono błąd który uniemożliwiał świeżo stworzonym postaciom korzystać z przesuwania animacji przy pierwszym logowaniu
    - Poprawiono błąd który powodował że animacje wrzucały gracza pod ziemię
    - Poprawiono błąd który usuwał kolizję gracza w wypadku gdy ten zbyt często zmieniał postać.
    - Poprawiono błąd który powodował że interiory pochodzące od Rockstar nie ładowały się poprawnie.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenia nie aktywowały się za pierwszym razem.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenie nie zapisywały się poprawnie.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenia znikały po wywołaniu /aspawn na gracza.
    - Poprawiono błąd który uniemożliwiał graczom wejście do kreatora postaci.
    - Poprawiono błąd który powodował podwójne renderowanie się mapy i nazw ulic.
    - Poprawiono błąd który powodował podwójne renderowanie się MDT.
    - Poprawiono błąd który inicjował anticheat clientside'a dwa razy.
    - Poprawiono błąd który powodował fade out ekranu przy wchodzeniu do kreatora postaci.
    - Poprawiono błąd który powodował przenoszenie się ID ciuchów pomiędzy postaciami przy korzystaniu z ich zmiany.
    - Poprawiono błąd który powodował przenoszenie się makijażu pomiędzy postaciami
    - Gracz poprawnie synchronizuje teraz swoje labelki i wygląd w przypadku otrzymania /aspawn
    - Poprawiono brak notyfikacji na temat dostępności interaktywnych pedów.
    Zmiany zostaną wprowadzone w dniu 11.05
     
  3. Insider polubił odpowiedź w temacie przez Wilczek w all what people need is a LϟϟD (Gang Enforcement Team)   
    Czarni łapią czarnych
  4. Insider polubił odpowiedź w temacie przez bartosz zapasowe w all what people need is a LϟϟD (Gang Enforcement Team)   
    -- operation safe streets bureau
    jest odpowiedzialne za zredukowanie przemocy oraz działalności grup przestępczych o charakterze gangu ulicznego poprzez stosowanie innowacyjnych technik egzekwowania prawa.
    -- gang enforcement team
    zapewnia umundurowane patrole wysyłane na tereny najbardziej aktywnych gangów, które mają zapobiegać i minimalizować działania przestępczości zorganizowanej na danym obszarze. GET odpowiada również za gromadzenie i wymianę informacji z innymi biurami/departamentami o grupach przestępczych scharakteryzowanych jako gang uliczny. 
    cred; 311
    -- background
    🇺🇸🇲🇽 Larino Cuesta, born on 30/AUG/1996 (age 25), 6'6", 210lbs ((realesteverlived))
    Wychowany w mieście West Hollywod, CA przez matkę i ojca aż do jego dwunastego roku życia. Wtedy stracił ojca w wypadku samochodowym przez co rolę zmarłego przejął jego brat Daniel, który jest osiem lat starszy. Na tamten moment Daniel Cuesta miał dwadzieścia lat i pracował jako barber. Larino Cuesta aspirował wyżej na uniwersytet ze swoimi grades, miał GPA na wysokim poziomie mimo ciężkich warunków życia. Po ukończeniu High School zaczął pracować przez dwa lata na stacji paliw 76, był to okres od osiemnastu do dwudziestu lat. Mając wystarczająco lat zaaplikował do największego departamentu szeryfa w Stanach. Wtedy jego matka (Myonna) zachorowała na raka płuc a jego brat (Daniel) zaczął się przeprowadzać do Cansas ze względu na małżeństwo z tamtejszą rezydentką. Mimo zżycia jakie panowało między Larino a Daniel doszło między nimi do sporu który do dziś się nie zakończył. Powodem tego było opuszczenie metropolii przez Daniel podczas choroby Myonna Cuesta. Finalnie dostał się do departamentu Villanuevy i rozpoczął pracę jako Custody Deputy w Twin Towers Correctional Facility. Postanowił zmienić ścieżkę swojej kariery na patrol po przepracowanym stażu w Custody. Po trzech latach pracy w patrolu dostał się do Gang Enforcement Team. Jest asertywny, umie odmówić. Larino to zagorzały fan strzelnicy i siłowni. Inwestuje w siebie, nie wydaje pieniędzy na głupoty bo ma do nich szacunek przez ciężką przeszłość.
     

     
    🇺🇸🇲🇽 Adam Tejera, born on 01/FEB/1996 (age 26), 6'1", 176lbs ((madeg))
    Latynos wychowany w mieście Gardena, CA na 166th Street przez matkę i ojca. Uczęszczał do Denker Avenue Elementary School, następnie do Peary Middle School. Był całkiem dobrym uczniem i zazwyczaj nie miał problemów z nauką. Następnie dostał się do Lawndale High School gdzie był zawodnikiem tamtejszej drużyny footballu amerykańskiego. Po ukończeniu High School zaczął pracować w sieci fast food Panda Express a w wolnym czasie pomagał swojemu ojcu w prowadzeniu warsztatu samochodowego. Chwilę przed jego dwudziestymi pierwszymi urodzinami  jego ojciec zmarł na raka płuc. Ze względu na korzyści płynące z pracy w departamencie szeryfa zaaplikował do LSSD. Po zdaniu egzaminów został przydzielony do pracy w Twin Towers Correctional Facility. Po dwóch latach pracy w Correctional Facility przeniósł się na stacje dwudziestą ósmą w Davis. Po przepracowaniu ponad roku dostał się do Gang Enforcement Team. Adam jest fanem amerykańskiej motoryzacji. Z charakteru jest optymistycznie nastawioną, ambitną osobą z poczuciem humoru.
     
    -- out of character
    Temat będzie przedstawiać naszą rozgrywkę w postaci obrobionych screenshotów jako zastępcy szeryfa hrabstwa Los Santos którzy posiadają przydział w Gang Enforcement Team działającym pod Operation Safe Streets Bureau. Zobaczycie nie tylko grę w mundurze, ale też zdarzy się coś z gry off-duty chociaż obecnie ani ja, ani madeg nie mamy dużo czasu aby grać codziennie i obrabiać screenshoty. Zapraszamy do interakcji ludzi z gangów ulicznych Davis, jeśli chcecie zagrać coś nieszablonowego co wymaga dogadania się to zapraszam na discord westcoastin#1821 lub madeg#1594 a na pewno odpowiemy.
  5. Insider polubił odpowiedź w temacie przez soleki w US Marshals Service   
  6. Insider polubił odpowiedź w temacie przez bushmaster w US Marshals Service   
  7. Insider polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #36   
    Hej, tym razem wprowadzamy drobny update, który polega na kilku Quality of Life changes.
    - Dodano możliwość ruchu kamerą podczas statusu BW
    - Dodano możliwość korzystania z komendy /v drift przy posiadaniu odpowiednich uprawnień 
    - Od teraz drzwi na które najedziemy pojazdem wyświetlają informację (tak jak w przypadku podejścia do nich pieszo). Pozwala to na identyfikację markeru w który wjeżdżamy.
    - Komenda /tackle wymaga teraz odpowiednich uprawnień
    - Dodano usługę premium "Unikalny przedmiot odkładany"

     
  8. Insider polubił odpowiedź w temacie przez antoine yn w ULSA/Screenshots   
  9. Insider polubił odpowiedź w temacie przez smut w Julius Lomeli   
    Julius Lomeli ( ur. 30 maja 2001, Los Santos ) - 21 letni, występujący z numerem #2 koszykarz na pozycji rozgrywającego (PG). Amerykański zawodnik South Bay Panics. Wraz ze swoim bratem Jasonem (SF), który jest od niego rok starszy dominują LOB G League. Ojciec Juliusa, jak i Jadona jest dziennikarzem LOB. To właśnie ich ojciec sprawił, że zakochali się w koszykówce. W późniejszym etapie dzieciństwa grał wraz z bratem na podwórkowym boisku. Bracia pochodzą ze średniej klasy rodziny. Razem uczęszczali do LS Elementary School - w przeciwieństwie do Jadona, Julius miał większe powodzenie u trenera, co pozwoliło mu bardziej rozwinąć skrzydła na zawodach stanu, gdzie mocno przyczynił się do mistrzostwa , Julius po osiągnieciu mistrzostwa wciąż kontynuował swoją grę u boku szkolnej drużyny. Dzięki temu, że Julius otrzymał spore zaufanie od trenera, przyczyniło się do tak intensywnej pracy młodego rozgrywającego, co potem okazało się być kluczowe dla rozwoju kariery, ponieważ dzięki temu wystąpił ze swoim bratem na Cluckin' Bell All American Game. Julius zgłosił się do draftu LOB G League w tym samym czasie co jego starszy brat ( połowa 2020 roku ). Finalnie zostali wybrani do draftu 11 stycznia, przez South Bay Panics - gdzie zajął niższe miejsce od swojego brata, bo znalazł się na 14 pozycji 1 rundy. Julius średnio w tym sezonie zalicza 19.8 pkt, 11.5 ast, co klasyfikuje go jako lidera asyst LOB G League, oraz 7.2 zb na mecz. Wraz ze swoim bratem wyczekują na dobre oferty od drużyny z LOB.
    OOC: Cześć razem z Szymonem startujemy z projektem koszykarzy wywodzących się z tej samej, sportowej rodziny. Są oni w niższego stopnia lidze LOB w drużynie South Bay Panics. Planujemy dążyć na postaciach do podpisania kontraktu z drużyną z pierwszej ligi, gdzie być może nasze drogi się rozejdą. Nie zmienia to faktu, iż dalej będziemy prowadzić projekt. Jadon i Julius podejmą wybór między kontrowersją i medialnością, a pozostaniem widowiskowym koszykarzem trzymającym się z dala od publiczności. Co do nas, mamy doświadczenie w branży rozrywkowej z poprzedniego serwera, gdzie prowadziliśmy długo swe projekty, chętnie podejmiemy się tego też i tutaj. Zobaczymy co wyjdzie.

    Imię i nazwisko postaci: Julius Lomeli
    Numer konta postaci: 5336121406
     







     
     
  10. Insider polubił odpowiedź w temacie przez ADVGierki w L&A   
    OSTATNI FILMIK NA DZISIAJ, PROFESJONALNY MONTAZ Z UDZIALEM @vxnewood , JESLI TO WAS NIE ZACHECI DO GRY Z NAMI TO NIE WIEM CO
     
     
  11. Insider polubił odpowiedź w temacie przez Kubas w Changelog #27: Bronie widoczne na ciele postaci   
    Changelog #27
    Wprowadzono system przyczepiający propy broni do Waszych postaci w momencie, gdy przedmiot o typie broń jest w Waszym ekwipunku. W nagraniu poniżej możecie zapoznać się z tym jak system prezentuje się w praktyce.
    Istnieje pewna grupa broni, których pokazywanie na postaci jest wymuszone - w końcu przecież nie schowacie dużego karabinu albo kija bejsbolowego za kurtką. System przygotowany jest w taki sposób, aby umożliwiał przyczepianie jakichkolwiek broni na ciało. Pozycje na ciele, między którymi można przełączać są konfigurowane dynamicznie  przez ekipę serwera. Dzięki temu ekipa będzie w stanie skonfigurować np. właściwe pozycje dla broni krótkich, które będą się dopasowywać do kabury która jest elementem skina.
    Aktualnie nie wszystkie bronie mogą się pojawić na Waszej postaci, gdyż skrypt wymaga dodania konkretnych zapisanych pozycji przez ekipę. Sukcesywnie będą one dodawane do bazy wszystkich pozycji, a stamtąd będzie już droga wolna do przełączania się pomiędzy nimi 🙂
    Wraz z systemem dodano komendę która pozwala na zmianę pozycji na ciele:
    /p bron-pozycja [ID przedmiotu broni]
    Z mniejszych (ale równie istotnych zmian)
    Zmniejszyliśmy kilkukrotnie intensywność trzęsienia się kamery podczas strzelania z broni. To nie koniec pracy nad systemem rozrzutu broni. W planach mamy przygotowanie rozrzutu dla każdej broni z osobna.
  12. Insider polubił odpowiedź w temacie przez v3rso w DXE   
  13. Insider polubił odpowiedź w temacie przez Sebastian. w Changelog #10: Markery   
    System markerów
    Dodano markery, które informują nas o otoczeniu. Gracz może stworzyć maksymalnie 3 markery na danej postaci. Czas trwania markera to od 1 godziny do 120 godzin (5 dni).
    /marker stworz [czas (w godzinach)] [tekst] - tworzy marker /marker usun - usuwa marker, na którym stoimy (musimy być autorem markera)
     
    Mniejsze zmiany
    zmieniono nazwę rangi "Administrator" na "Zarząd" zmieniono nazwę rangi "Team Manager" na "Administrator" dodano podwójne uwierzytelnianie do panelu (o ile takie zostało ustawione na forum)  
    Zmiany dostępne od jutra (tj. 03.09.2021 4:00)
  14. Insider polubił odpowiedź w temacie przez Mitsu w Pfister Apollo   
    Nazwa: Pfister Apollo
    Typ: Sport
    Link: https://www.gta5-mods.com/vehicles/pfister-apollo-add-on-tuning-sounds#description_tab
     


  15. Insider polubił odpowiedź w temacie przez 302 w SHELTER // archiwum   
    *www.shelter.com
    Pierwszy etap schronienia, etap rozwoju i zaistnienia w branży modowej, na oficjalnej stronie* marki czarne tło zamieniło się w dużego motyla, z krótkimi i treściwymi napisami; cisza przed burzą.
  16. Insider polubił odpowiedź w temacie przez plewa w Mission Row 02: Officers against Street Terrorism   
    MENACE II SOCIETY





     
  17. Insider polubił odpowiedź w temacie przez Jesus w San Andreas State Parks   
    Jeśli Twoja gra nie ogranicza się jedynie do ścigania i strzelanin to zapraszam Cię serdecznie w szeregi SASP.
    Pierwszy tydzień spędzisz na pieszych (lub rowerowych) wędrówkach po lasach i górach, gdzie nie dojeżdża żaden samochód, celem eksploracji, wyuczenia terenu oraz zdobywania checkpointów i informacji (w postaci stanowisk synoptycznych, przyczółków turystycznych), dodatkowo sprawdzisz stan ścieżek i szlaków turystycznych i zanotujesz istotne rzeczy, które będą wymagać naprawy. Dokumentację z realizacji zadań uwzględnisz w raporcie z powiązaną mapą.
    Kolejne tydzień spędzisz w oddziale zamiejscowym SASP Los Santos mieszącym się w Parku Galileusza, gdzie wspólnie z dowódcą zajmiesz się patrolem wyznaczonego obszaru w całym Stanie San Andreas.
    Po tych dwóch tygodniach zdecydujemy (Ty i ja) czy chcemy wiązać się na wspólną grę.
    Stawka, którą oferujemy kadetom to +500$ do serwerowego systemu jałmużny.
     
    Wstąpić do nas mogą:
    osoby, które nie są powiązane z organizacją przestępczą, osoby, które nie zamierzają przeistoczyć swojej postaci na "ciemny charakter", osoby, które lubią zwiedzać i podziwiać piękno GTA 5, wszyscy ci, którym znudziła się gra w centrum, wszyscy ci, którzy chcą grać normalne RolePlay odbiegający od polskiego standardu (policja vs złodzieje).
  18. 302 polubił odpowiedź w temacie przez Insider w [09.05] [GBO] GBO Duffy - RIGHT NOW (prod. Nunzia De Mattia)   
    **J. Spriddle trafiła na nutkę w drodze do pracy, dodała do wieczornej playlisty**
  19. Insider polubił odpowiedź w temacie przez 302 w [09.05] [GBO] GBO Duffy - RIGHT NOW (prod. Nunzia De Mattia)   
    **Niecałą godzinę po opublikowaniu tracku na instastory rapera pojawiło się krótkie nagranie**

     
  20. Insider polubił odpowiedź w temacie przez 302 w [09.05] [GBO] GBO Duffy - RIGHT NOW (prod. Nunzia De Mattia)   
    **W niedzielne popołudnie dziewiątego maja na kanale wytwórni GBO pojawił się singiel Gayle Duffy, odbiega on klimatem oraz tekstem od jego poprzednich tracków, jest to u niego coś świeżego, czego jeszcze nie można było od niego usłyszeć. Klimat całego tracku jest dostosowany pod powoli nadchodzące lato, za co odpowiedzialna jest Nunzia De Mattia.**
     
     
    PROMOCJA
    - Działania GND w studiu wytwórni podczas finalizacji utworów
    -
    INWESTYCJE
    - 70k, https://gyazo.com/d8a2c0ea80c32884728750004744a671

     
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin