Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Madeleine

Premium Standard
  • Postów

    1 252
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    3

Aktywność reputacji

  1. Madeleine polubił odpowiedź w temacie przez Garbowniczek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    Rezygnuję z pełnionych funkcji Community Managera oraz opiekuna strefy publicznej, dzięki każdemu za wspólnie spędzony czas 🙏!
  2. Madeleine polubił odpowiedź w temacie przez Mith w [19/06/24] Noah Alexander - Never Gonna Give You Up (METAL Cover) @Fehu PANDORA Skarsgard @Morgan Svendsen - ISRAFEL PRACTICE ROOM   
    **19 czerwca w godzinach wieczornych na kanale V-Tube Noaha pojawił się nowy materiał filmowy. Jest to produkcja, która odbija tematyką od innych filmów, które już wiszą na koncie od dłuższego czasu, ponieważ zamiast kolejnego vlogu czy odcinkiem podcastu, Noah tym postanowił udostępnić na nim swój pierwszy cover muzyczny w jego wykonaniu. Na jaki utwór padło? Można powiedzieć, że jest klasyka, wśród klasyk, utwór, który niespełna kilka lat temu był ponownie ożywiony przez memy oraz wykorzystywany do trollowania w sieci, czyli piosenka Ricka Astley'a pod tytułem "Never Gonna Give You Up". No dobra, spoko, ale czy czasem nie jest to piosenka pop, a Noah raczej klasyfikuje się pod artystę, który interpretuje się z ciężkim brzmieniem? No tak i też przy tym został, ponieważ jest to jego interpretacja utworu w wersji metalowej. Osoby, które śledziły ostatnie występy Noaha, czy to z okazji urodzin Pandory w Leilel lub luźnego występu zespołu Soul Evisceration w Ocean's Bonuty Bar, miały okazję już dwukrotnie usłyszeć ten cover na żywo.**
     
     

     
     
    **Noahowi w pracy nad coverem pomagały takie persony jak Fehu "PANDORA" Skarsgard, która odpowiada za gitarę prowadzącą oraz rytmiczną w utworze oraz Morgan Svendsen, basista zespołu Deception. Noah na swoje barki wziął zarówno wokal oraz perkusję. Materiał filmowy ma też za zadanie zareklamować salkę muzyczną Israfel Practice Room oraz pokazać jak mniej więcej wygląda to wszystko od strony tej produkcyjnej. W wideo poza Noahem, Fehu czy Morganem można zauważyć osoby, które znane są w świecie muzycznym, czyli Jack Muller oraz Victor Dwight.**
     
     
     
    **Echem nie odbiła się wśród mediów rozprawa sądowa między Noahem, a dyrektorem Daily Globe Richardem Sutliffem, gdzie artysta został uniewinniony przez sąd z zarzutów jakie padły w jego stronę ze strony dziennikarza. Koniec sprawy był też można powiedzieć kopniakiem dla młodego perkusisty, w sumie teraz można powiedzieć też, że wokalisty, do intensywnego powrotu nad pracą przy swojej karierze muzycznej, co z resztą sam Noah napisał w swoim statemencie na profilu Lifeinvader, gdy rozprawa została oficjalnie zakończona. Czy w takim razie mamy do czynienia z widocznymi pierwszymi tej pracy? No chyba tak...**
     
    PROMOCJA I WYDATKI:
     
    SCREENY:
     
    INFORMACJA DLA OPIEKUNÓW:
     
  3. Madeleine polubił odpowiedź w temacie przez El Fenomeno w [20.06] Rising Radiance - Hibiki Takita   
    ** Wieczorem 20 czerwca na mediach społecznościowych Hibiki Takita (mowa tutaj o portalach takich jak Lifeinvader, X czy Instagram) pojawiła się nowa sesja zdjęciowa w postaci portfolio. Sesja zdjęciowa została przygotowana w profesjonalnym studiu Arabic Photography przez samą właścicielkę przedsiębiorstwa, a prywatnie przyjaciółkę wschodzącej modelki czyli Sireen Bazzi - co dla obserwujących profile Hibiki powinno być dość oczywiste, ze względu na wcześniejsze zdjęcia z fotografką. Portfolio wykonane zostało w stylu minimalistycznym, dzieli się na dwie części gdzie Azjatka z amerykańskim paszportem występuje w ciemnym body, natomiast w drugiej części przedstawiona została w krwistej sukience - proste, ale wyraziste stylizacje miały na celu pokazanie dwóch różnych stron osobowości Hibiki. I nie ma tu już żadnej większej filozofii, jest to jedynie próba sprzedania własnego wizerunku dalej w świat, pokazania się z różnych stron i udowodnienia swoich ambicji.**






     
  4. Samurai_ polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w Materiały w pigułce   
    Materiały w pigułce
    OGÓLNE REGULACJE - MATERIAŁY
    Dział Materiały przeznaczony jest do umieszczania (tworzenia) tematów z projektami tylko i wyłącznie przez graczy branży rozrywkowej (z zaakceptowanym profilem postaci). Tematy w dziale Materiały są wyceniane przez opiekunów branży rozrywkowej po minimum 7 dniach od daty publikacji tematu. Istnieje możliwość przedłużenia terminu, jednak o tym fakcie muszą zostać poinformowani opiekunowie w widocznym miejscu w temacie. Tematy wyceniane są raz na tydzień, co poniedziałek. Projekt gracza może zostać wyceniony tylko jednorazowo. W przypadku, gdy materiał nie jest przeznaczony do wyceny, należy zawrzeć stosowną informację w widocznym miejscu w temacie (w spoilerze np.). Jednocześnie może być on potraktowany jako materiał promocyjny do innego projektu. W przypadku takich materiałów należy zawrzeć dokumentacje z rozgrywki tj. proces tworzenia takiego materiału, w takim wypadku można ominąć promocję tematu czy wydatki. Temat w dziale materiały musi przedstawiać przygotowany projekt w sposób schludny i czytelny, tak by jego treść była łatwa i przejrzysta w odbiorze dla opiekunów i graczy serwera. Materiałem może być utwór (single/teledysk), zbiór utworów (EP/LP), kampania reklamowa czy jakakolwiek inna przygotowana współpraca, produkt artysty bądź przedsiębiorstwa. Sposób wykonania to wyłącznie decyzja gracza, o ile nie wykorzystuje on marki lore. W przypadku chęci skorzystania ze współpracy z marką lore, należy uzyskać zgodę u opiekunów branży za pomocą systemu ticketów na discordzie branży. Każdy temat w dziale Materiały powinien zawierać układ (Układ Tematu) składający się z poniższych punktów: Multimedium (obraz, dźwięk, klip), Multimedium nie może pochodzić z polskich źródeł. Oznacza to, że zgodnie z regulaminem serwera, nie można używać polskojęzycznych piosenek, klipów i dźwięków. W przypadku utworu śpiewanego, tekst, Tekst przygotowanego utworu w projekcie musi być autorski. Tekst w materiale nie może być a) przetłumaczony z oryginału na inny język; b) sparafrazowany (w podobieństwie do oryginału); c) częściowo wypożyczony od oryginału, d) zapożyczony z innych źródeł. Udokumentowane wpływy i wydatki, Udokumentowana rozgrywka w postaci screenshotów z gry (np. odgrywki w studiu, podczas kręcenie klipa, sesja zdjęciowa, etc), Promocja materiału podzielona na: promocję kreowaną pod materiał, czyli przemyślany marketing wokół danego projektu od A do Z, promocję wokół postaci, która natrafiła się poza strategią marketingową, Informacje dla opiekunów. Imię i nazwisko postaci: Link do profilu postaci: Przynależność (do projektu, np. wytwórni): Imię i nazwisko menadżera: Link do profilu/przeds. menadżera (jeśli posiada/jest zrzeszony): Kontrakt zawarty z menadżerem (dot. podziału zysków): Materiał, który nie zawiera jednego lub więcej elementu z wymaganego układu, nie zostanie wyceniony i trafi do działu Wycenione. Ilość reakcji oraz komentarzy w temacie materiału nie ma wpływu na kwotę wyceny projektu. Wyceny zespołów są obliczane na podstawie dodatkowego współczynnika (dodatkowe 15% kwoty wyceny za każdego członka zespołu). Ma to na celu wyrównać szanse zarobku dla każdego gracza, który współtworzy większy projekt. Gracz, którego postać ma określoną rangę UG (Underground, również aplikacje), w przypadku chęci kolaboracji z innym graczem o poziomie jednej lub więcej gwiazdek, musi uzyskać zgodę opiekuna. Zasada działa również w drugą stronę (gracz z gwiazdką lub więcej chce kolaborować z graczem z rangą UG). Teledyski/klipy wrzucone do działu Materiały muszą zostać odpowiednio odegrane na serwerze. Oznacza to, że klipy bez potwierdzających grę IC screenshotów nie będą wyceniane, a jakiekolwiek poniesione koszty nie zostaną zwrócone. Każdy temat w momencie jego publikacji powinien zawierać 'Układ tematu' (patrz punkt 9), dlatego przestrzegamy przed tzw. speedrun, tylko po to by wystawić temat. W przypadku braku podstawowy informacji (dokumentacji rozgrywki, promocji itp) temat trafi do kosza i może nie być brany już pod uwagę przy wycenie w późniejszym czasie. Materiały wystawione do wyceny, muszą zostać udokumentowane poprzez odpowiednią rozgrywkę na serwerze. Oznacza to że tzw. speedrunowanie rozgrywki, by jak najszybciej zamknąć domknąć temat jest zabronione, liczy się to by materiał został odegrany w sensowny sposób. W prostym języku, odegranie materiału na odwal się w pięć minut, na jakieś dziesięć linijek będzie skutkowało tym, że materiał nie zostanie wyceniony. W przypadku gdy gracze fabrykuje jakieś odgrywki, może zostać umieszczony na czarnej liście branży a jego postać zostanie zablokowana za próbę oszustwa ekipy serwera w celu wzbogacenia się. CO MA WPŁYW NA WYCENĘ MATERIAŁU
    Rozgrywka wokół materiału i jej jakość Najważniejszy punkt w odniesieniu do końcowej wartości wyceny. Otwarcie sprzeciwiamy się przeciwko tworzeniu materiałów w oparciu o /rozgrywkę/ na forum i discord, przede wszystkim interesuje nas to co dzieje się In Game. Interesuje nas jak najwięcej rozgrywki wokół materiału, proces tworzenia nie powinien być speedrunem na góra trzy linijki tekstu narracyjnego. Rzecz jasna nie chodzi tutaj o denne pisanie i powtarzanie tych samych formułek, ale rozgrywka powinna być oczywistością - będziemy wykluczać graczy z branży w momencie kiedy będą grać typowo na odwal się, żeby tylko odbębnić ten proces. W polskim community u wielu utarło się już, że proces tworzenia materiału to stricte sprawy OOC - napisanie tekstu, przygotowanie menyoo, grafik, ewentualnie teledysku i wrzucenie tematu na forum - a wszystko pokryte jednym screenem z rozgrywką typowo na odwal się, tego nie chcemy i takie tematy traktowane będą tak, jakby w ogóle ich nie było. To powinno działać zupełnie odwrotnie, najpierw gierka na serwerze i kreowanie tego, a potem materiał na forum - bo oczywiście, fajnie jest mieć schludny materiał, ale fajnie byłoby mieć to poparte rozgrywką - selekcja naturalna czas start. Grajcie wokół tego co tworzycie, kreujcie rozgrywkę dla siebie i innych graczy.
    Promocja materiału,  Drugi najważniejszy punkt w całym zestawieniu, opcji na promocję swoich materiałów jest naprawdę wiele i niekoniecznie muszą się one zamykać na Lifeinvader w postaci kilku udostępnionych postów, przez siebie i swoich znajomych. Dużym plusem jest organizowanie wydarzeń, które mogą wpłynąć na promocję - podobnie sytuacja ma się w przypadku aktywnego udziału w organizowanych zbiórkach i wydarzeniach przez innych graczy. Co za tym idzie, nawiązywanie współpracy z wszelkimi projektami, czy to biznesami jest kolejną możliwością do promowania swojego materiału i samej postaci. Rzecz jasna nie wszystkie aspekty promocyjne są bezpośrednio zależne od waszych postaci, bo jedna postać może zostać zaproszona do wywiadu a inna pominięta - bliźniaczo podobna sytuacja ma się w wypadku wszelkich artykułów, czy portali plotkarskich które mogą pisać na tematy waszych postaci i twórczości. Promocją może być niemalże wszystko, od reklam w lokalnych rozgłośniach, po bilbordy, snippety, leaki etc. Wszystko leży w waszych rękach i kończy się tam, gdzie kończy się wasza kreatywność.
    Wpływy i wydatki, Przede wszystkim są to dla nas wartości czysto informacyjne, mając je czarno na białym w pewien sposób możemy zasugerować się dodatkowymi e-$ do końcowej wyceny materiału. W tym miejscu warto sobie zaznaczyć że opłaty na materiał nie muszą wam się zwrócić, należy wziąć pod uwagę opcje, że jeśli wasza postać jest z UG i ktoś wam krzyknie $500.000 za klip, to zwyczajnie będziecie stratni. Trzeba liczyć się z tym, że to nie zawsze ma prawo się zwrócić.
    Rozpoznawalność, Duży wpływ na zarobki z tytułu wyceny materiałów ma jego rozpoznawalność - nie ma tu wielkiej filozofii zarobki szybują ku górze wraz z stażem i osiąganiem kolejnych kamieni milowych. Wraz z zdobywaniem sławy pojawią się większe honoraria, bo oczywiste jest to że im większa sława, tym większe zasięgi a co za tym idzie większe /wyświetlenia/ materiałów czy sprzedaż oferowanych produktów (np. albumów, kolekcji biżuterii, ubrań itp), rzecz jasna sława to nie tylko zwiększone zarobki ale również lepsze możliwości negocjacyjne tj. możliwości nawiązywania współprac z większymi przedsiębiorstwami, czy znacznie większe możliwości marketingowe.
    FAQ
    Temat podlegający wycenie musi znajdować się na forum przynajmniej 7 dni, dopiero po upływie tygodnia może zostać wyceniony. W przypadku jasnej deklaracji autora tematu, materiał może zostać wyceniony po ustalonym przez niego terminie. Taki zabieg stosowany jest na potrzeby dodatkowej rozgrywki i promocji wokół materiału np. zaplanowany koncert, wywiad itp - w skrócie, coś co może mieć realny wpływ na ocenę końcową. Każdy temat w momencie jego publikacji powinien zawierać Układ Tematu, dlatego przestrzegamy przed tzw. speedrun, tylko po to by wystawić temat. W przypadku braku podstawowy informacji (dokumentacji rozgrywki, promocji itp) temat może trafić do kosza tj. nie zostanie wyceniony. W przypadku postaci z branży muzycznej kategorycznie zabrania się tłumaczenia i kopiowania tekstów danego utworu na rzecz swoich materiałów, tłumaczenie go nawet w zbliżonej formie może zostać uznane jako plagiat i taki temat nie zostanie wyceniony. Samowolne odgrywanie współpracy, featu na rzecz materiału bez wcześniejszej zgody jest zabronione i tego typu tematy nie będą brane pod uwagę przy wycenie czy późniejszych narracjach. Dotyczy to osób z rangą underground (w tym aplikacji!), które chcą kolaborować z postaciami z jedną lub więcej gwiazdek. Szybkie narracje narzucone przez opiekuna strefy, mogą mieć (ale też nie muszą) pozytywny bądź negatywny wpływ na późniejszy odbiór materiału, pod kątem PR lub stricte zarobków. Przedsiębiorstwa spod sektora celebrytów podlegają osobnej wycenie, a ta pojawia się co miesiąc. Jest bliźniaczo podobna do wyceny materiałów, tam jednak przedstawia się podsumowanie w formie jednego postu, który ma zawierać klarownie rozpisane punkty nt. tego co zrobiło dane przedsiębiorstwo, w jaki sposób działało na przestrzeni ostatnich tygodni, co udało im się osiągnąć, jakie mieli wydatki i zewnętrzne przychody. Słowem końca - kluczowe dla utrzymania rzetelności tematu jest przejrzysta rozgrywka wokół tematu, a co za tym idzie uczciwość wobec innych graczy czy opiekunów. Nie ma tutaj miejsca na plagiat, czy ignorowanie zasad rozgrywki role-play, każde takie zachowanie będzie surowo karane - najczęściej po prostu takie persony będą odcinane na jakiś czas od branży, a w przypadku gdyby sytuacja się powtórzyła, będą całkowicie wykluczone z możliwości gry pod branżą. Samowolne odgrywanie współpracy bez zgody może skutkować ignorowaniem tematu podczas wyceny i dalszych narracji - lepiej zapytać dwa razy, niż potem czegoś żałować. Jeśli ktoś chce iść po najniższej linii oporu, smarować super temat na forum ale zapominać o poprawnej kreacji rozgrywki, to może zapomnieć o wycenach, a po stosownym ostrzeżeniu o rozgrywce w sektorze.
    Autorami tematu są: @Madeleine @El Fenomeno
  5. Samurai_ polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w MOON Inc. - Events and even more...   
    Witaj w świecie, w którym pieniądze rządzą człowiekiem. Korporacja, która zdążyła wbić się w pamięć każdemu, kto choć trochę usłyszał o ostatnich głośnych wydarzeniach - Celebrity Awards. Choć przeróżne media nieprzychylnie pisały o organizatorach, spirala nakręcała się samoistnie. Zwiększało to wówczas świadomość o istnieniu Moon, docierając do niemalże każdego żyjącego człowieka w stanie San Andreas. Niedługo potem, Felicita DePalma, będąca CEO Moon Agency, postanowiła poczynić dość odważne kroki. Nic z resztą dziwnego, w końcu bardzo często zdarza jej się rzucać na głębokie wody. W taki oto sposób powstało MOON Incorporated.
    Marka MOON wywodzi się od pierwotnie działającej agencji eventowej w Chicago, która po otwarciu nowej filii w Los Santos zajmowała się profesjonalnymi zleceniami skupiającymi swoją uwagę wokół show-biz. To właśnie ta marka miała szansę współpracować z największymi graczami na rynku Los Santos - począwszy od Gemstone, The Vault, aż po KELLY czy prestiżową galę Celebrity Awards, którego współorganizacją zajęły się Lloyd Investments i Department of Arts&Culture. Po kilku miesiącach prężnej działalności w Los Santos, MOON Agency staje się podstawowym filarem MOON - EVENTS. W zanadrzu marki pozostają również kolejne, które będą odkrywane dopiero z biegiem najbliższych miesięcy. 
    Dane rejestracyjne przedsiębiorstwa:
    Nazwa: MOON Incorporated Adres: Rockford Hillls, Dorset Drive - Moon Palais Numer konta grupy: 5020980188 Zarząd: 70% - Felicity DePalma 30% - Michael DePalma Kapitał: $800,000 Kontakt
    CEO Felicita DePalma, mob. 311-100 COO Michael DePalma  
    Wyobrażasz sobie błysk świateł w ogromnej hali, odgłos tłumu czekającego na performance jednej z gwiazd lokalnej sceny? A może wolisz kameralną imprezę w wystrojonym barze, w ciepłych barwach, w jazzowej oprawie, mogąc celebrować chwile wśród swoich najbliższych, najdroższych sercu przyjaciół? Czyżbyś jednak wolał wyjazd na odległą, rajską wyspę, w której tropikach chciałbyś się znaleźć, by co wieczór móc rozerwać się na lokalnej plaży? Wszystko to jest w zasięgu Twojej ręki. Z naszą pomocą zorganizujesz najlepsze wydarzenia w całym swoim życiu!
    Jesteśmy zespołem wyspecjalizowanym w organizacji i tworzeniu niezapomnianych, emocjonujących wydarzeń, począwszy od imprez firmowych, konferencji aż po eventy promocyjne czy koncerty. Nasi wykwalifikowani pracownicy wykreują Twój projekt od zera, całkowicie dostosowując ofertę do Twoich potrzeb. Gwarantujemy kompleksowe wsparcie dla naszych klientów, włączając w to szczegółowy plan wydarzenia, wsparcie marketingowe, logistyczne oraz usługowe. Posiadamy wielu partnerów biznesowych o wysokiej jakości usług, z pomocą których realizujemy nasze zlecenia w pełni profesjonalnie, dbając o najdrobniejsze detale.
    Organizowanie wydarzeń to nie tylko praca, ale i pasja do tworzenia niepowtarzalnych i niezapomnianych chwil. To uczucie spełnienia i satysfakcji widząc, jak nasze pomysły przeradzają się w rzeczywistość i przynoszą radość innym. To sztuka tworzenia wspomnień i budowania więzi, które pozostają na długo. Od naszych zespołów wymagamy przede wszystkim odkrywania kreatywnych sposobów, by każdy moment był tym wyjątkowym i szczególnie zapadał w pamięć. Również do sukcesu potrzebna jest śledzenie trendów, poszukiwanie nowych inspiracji i chęć współpracy. W każdym momencie Twojego życia będziemy Cię wspierać. Możesz liczyć na pomoc naszego zespołu lub kompletnie przekazać nam swoje obowiązki. Wszystko, co tworzymy, robimy z pasją i zaangażowaniem. Dzięki nam, najważniejsze wydarzenia przeżyjesz bez niepotrzebnego stresu. Dopilnujemy Twoich spraw - MOON to przede wszystkim droga do sukcesu. Nie zwlekaj ani chwili dłużej - skontaktuj się z jednym z naszych przedstawicieli i pozwól nam uczynić Twoje wydarzenie wyjątkowym! Jest nam niezwykle miło, że nam ufasz. Dziękujemy.
    Czy sztuka, pasja i zarządzanie mogą się ze sobą łączyć? Bez dwóch zdań. [tbd]
  6. Madeleine polubił odpowiedź w temacie przez Mixer w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Jakub15 oraz @Deathcore opuszczają ekipę, dzięki chłopaki!

    @Paciaaa awansuje na S4
    @Brtmss - dodatkowy opiekun skarg oraz apelacji! Powodzenia.
     
  7. Deeli polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w MOON Inc. - Events and even more...   
    I jeszcze throwback z Paradise Island... Dziękuję ❤️
      
     
  8. Centrolewus polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w MOON Inc. - Events and even more...   
    I jeszcze throwback z Paradise Island... Dziękuję ❤️
      
     
  9. lorenc polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w MOON Inc. - Events and even more...   
    I jeszcze throwback z Paradise Island... Dziękuję ❤️
      
     
  10. pofalowany geet polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w MOON Inc. - Events and even more...   
    I jeszcze throwback z Paradise Island... Dziękuję ❤️
      
     
  11. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w MOON Inc. - Events and even more...   
    I jeszcze throwback z Paradise Island... Dziękuję ❤️
      
     
  12. Martynza polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w MOON Inc. - Events and even more...   
    I jeszcze throwback z Paradise Island... Dziękuję ❤️
      
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin