Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

noenix

Gracz
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. YoungG polubił odpowiedź w temacie przez noenix w Diddy (달라) - American Dream (teledysk)   
    niezłe brahu 
  2. noenix polubił odpowiedź w temacie przez abierto w otwarty   
    elo, ja cb tez
  3. abierto polubił odpowiedź w temacie przez noenix w otwarty   
    siema znam cie
  4. noenix polubił odpowiedź w temacie przez xDDD w [Skarga/Malibudreams] Bambik Fortnite   
    Link do Twojego konta: - https://forum.v-rp.pl/profile/92-bambik-fortnite/
    Link do konta oskarżonego: - https://forum.v-rp.pl/profile/846-malibudreams/
    Powód składania skargi:
    nadużywanie rangi must-win brak zdrowego podejścia do rozgrywki roleplay tragiczny przykład poprawnej gry jako tak wysoko postawiony członek ekipy(CM)
     
    Wyjaśnienie sprawy: 
    Witam, pierwszy raz w karierze RP doznałem takiego szoku jak i niekompetencji ze strony osoby, która stanowi tak ważną funkcję na serwerze. Podejście do gry Community Managera Malibudreams jest poniżej wszelkich standardów, a jak wiadomo, ktoś z taką rangą powinien być przykładem do naśladowania, nie obiektem drwin. 
     
    22 maja w godzinach wieczornych chcieliśmy z chłopakami z organizacji zrobić włamanie do domu. Przejeżdżając przez Chumash spotkaliśmy dwie osoby stojące przed jednym z domów(jedną z tych osób była wredotka). Stwierdziliśmy, że będzie to dobra okazja zarobkowa, jak i roleplayowa, ponieważ interakcja z obcą osobą jest zdecydowanie lepsza niż włam na pusty obiekt, tudzież dom.
     
    Jedno z aut, które brało udział w całej akcji napotkało właśnie dwie postacie cywili, z czego jeden nie miał statusu afk, drugiej postaci, czyli wredotki nie widzieli nicku, byli za daleko. Postanowiliśmy wpaść w nich pod pretekstem zarobkowym.[1] Już podczas kilku, pierwszych sekund zdarzenia wredotka przerwała akcję[2], zaczęła tłumaczyć się, że była afk przez 30 minut (status afk miała zarejestrowany na godzinę 20:12, akcję zaczęliśmy od 20:18, niestety nie mam screena, niemniej jeśli skryptowo jest to możliwe do sprawdzenia to bym o to prosił) i nie bierze w tym udziału. W tym też momencie do akcji wkroczył kolejny CM, Perwix próbując załagodzić cały spór ooc. Przystaliśmy na odpuszczenie gry na postaci Wredotki (Kamiya Miyuki), niemniej chcieliśmy dokończyć akcję na jej koledze, który nie miał na sobie statusu afk. Wredotka przez dobre 10 minut tłumaczyła się tym, że po prostu sprawdzał czy wróciła do komputera.[3]
     
    Chciałbym zauważyć, że jesteśmy na serwisie Vibe Roleplay więc gramy na zasadach ustalonych przez ekipę na Vibe Roleplay. Tłumaczenie się ooc, że ktoś sprawdzał czy druga osoba żyje nie zwalnia go z przeprowadzenia na nim akcji, jest to normalnie i jest to wdrożone nie od wczoraj. Po kilkunastu minutach lirycznej przepychanki z CM Wredotka udało nam się dojść do porozumienia, w między czasie wysłała te swoje logi do Perwixa żeby sprawdził, czy faktycznie ich nie było ale to nic nie dało. Sam gracz bez afka zgodził się na grę na nim, tak też zrobiliśmy. Cofnęliśmy się do sytuacji i zaczęliśmy grać od nowa, stwierdziliśmy, że wredotka aka malibudreams po prostu wejdzie na aninje i da nam przeprowadzić grę jak cywilizowani ludzie, jednak (nikogo to pewnie nie zaskakuje) było inaczej. Wredotka poszła za dom i pierwsze co zrobiła to zadzwoniła na PD, byle utrudnić nam akcje i spowodować żeby wyszło dla niej i jej koledze dobrze. [4]Ponownie przerwaliśmy akcję, ponieważ z chłopakami stwierdziliśmy, że to jest jakiś nieśmieszny żart i nieporozumienie, napisałem do Perwixa na Discord, ponieważ musiał wyjść z gry i przedstawiłem mu sytuację, Perwix napisał, że zezwolił jej grę, ponieważ o to prosiła ale w tym samym miejscu, w którym toczyła się akcja, czyli w aucie, będąc przez nas atakowana[5]. Jak już wcześniej powiedziałem - Wredotka zrobiła inaczej stawiając na swoim, zmieniając przebieg całej akcji tylko i wyłącznie dlatego, żeby wygrała, używając do tego możliwości ekipowicza. Dodatkowo zlała prośby osoby odpowiedzialnej za sektor przestępczy, czyli Perwixa, który wydał werdykt dalszego prowadzenia akcji.
     
    Samą skargą nie zamierzamy cofać tej akcji kolejny raz, ponieważ mało obchodzi nas zdarzenie. Po prostu przedstawiam kolejny powód, dlaczego wredotka nie powinna być w ekipie na tak wysokim stanowisku jak obecnie. Jest to już kolejna skarga na tą jednostkę, nie jesteśmy jedyni, nie wymyśliliśmy sobie tego “z czapy”. Wraz z moimi serdecznymi przyjaciółmi wierzymy, że skarga zrobi w końcu tą potrzebną dla serwisu roszadę w ekipie.
     
    Pozdrawiam,
    Były supporter lvl 3, Borys.
     
    Dowody w sprawie:
    [1]
    [2]
     
    [3]
    [4]
    [5]
     
  5. noenix polubił odpowiedź w temacie przez Karach w Regulamin Life Invader   
    Od dzisiaj wchodzi zakaz jakiegokolwiek promowania erotyczności czy innych tego typu rzeczy. Lifeinvader to nie portal pornograficzny, aby wrzucać tego typu zdjęcia a mimo upomnień nadal nie potraficie tego przestrzegać. Status PRO na lifeinvader nadawany będzie jedynie celebrytom i osobom ze strefy cywilnej. Koniec z promowaniem swoich discordów typu onlyfans etc. Trollkonta będą stale banowane, bo też jest mega wielki wysyp tego i trollposty czy inne tego typu wpisy także będą usuwane - więc nie zdziwcie się jeżeli wasz post albo chociażby strona będzie wyrzucona kiedy nie potraficie dostosować się do czegoś.
  6. noenix polubił odpowiedź w temacie przez KoruS w Changelog #45 : Nowe /drzwi info oraz zmodernizowane sklepy 24/7!   
    Siemka!
    Mam przyjemność zaprezentować Wam ostatnie kilka dni naszej pracy! Poniższe zmiany dotyczą głównie zmian wizualnych oraz mają za zadanie umilić korzystanie z paneli. Tym razem na tapetę wzięliśmy wszystkim dobrze znane /drzwi info oraz sklepy 24/7. Rzućcie okiem niżej, co dla Was przygotowaliśmy!
    Dashboard — Panel zarządzania interiorami (wykonali: @KoruS i @MyNick)
    Po zawianiu aktualizacji na serwer będziecie mogli odnaleźć nową zakładkę w dashboardzie, sygnowaną ikonką domku. Dostęp do podstawowych informacji oraz zakupu obiektów będziecie mieć z dowolnego miejsca na mapie. Akcje pokroju dodawania / usuwania / edytowania uprawnień mieszkańców, czy zarządzania samym intkiem będą nadal wymagać Waszej obecności w jednym z blipów drzwi interioru. 
    Sklepy 24/7 (wykonali: @murdok i @KoruS)
    Jak wcześniej było wspomniane, drugim panelem, który doczekał się reworku był sklep 24/7. Poza zmianami wizualnymi sklep otrzymał długo wyczekiwaną wyszukiwarkę przedmiotów oraz możliwość zakupu wielu przedmiotów na raz — bez konieczności spamienia w przycisk zakupu.
    Pomniejsze zmiany
    - Drobne usprawnienia w panelach
     
    Aktualizacja zawita na serwer dziś (tj. poniedziałek, 16.05.2022r), po restarcie serwera.
  7. noenix polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #43: Pod czujnym okiem   
    System Monitoringu Miejskiego i Shotspotterów
     
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony został system monitoringu miejskiego i shotspotterów, które rozmieszczone zostały w kluczowych miejscach rozgrywki - stacjach benzynowych, placówkach rządowych, ruchliwych parkingach i miejscach rozrywki.

    Popełnienie zbrodni w pobliżu kamery monitoringu informuje policję o popełnianym przez nas czynie (kradzieży auta, podpaleniu), a w wypadku shotspottera - oddanych strzałach.

    Jeżeli budynek grupy (parking, komis samochodowy itd.) wyposażony jest w system monitoringu, zgłoszenie zostanie również wysłane z ramienia ochrony budynku.
     
    Monitoring Live
     
    Do systemu monitoringu miejskiego dodany został także podgląd live. Funkcjonariusze frakcji z odpowiednimi permisjami, będą mogli obserwować na żywo różne miejsca na mapie i odgrywać rolę dispatchera, a także zapewniać wsparcie pozostałym członkom. 

    Kamery posiadają możliwość zoomowania oraz obrotu podobnie jak lornetka, jednak ograniczone są one do konkretnego pola widzenia.
     
     
    Pomniejsze zmiany & Bugfixy
    - Dodano nowe animacje
    - Dodano tryb automatycznego chodzenia pod F4
    - Zwiększono spalanie pojazdów
    - Obniżono cenę paliwa na stacji, teraz kosztuje $19/l
    - Naprawiono błąd związany z extrasami, który powodował zatrzymywanie się pojazdu.
    - Naprawiono krytyczny błąd związany z brakiem możliwości zalogowania się podczas pobytu w więzieniu.
    - Naprawiono błąd, który blokował dziuple przed wypłacaniem pieniędzy jeśli wypłata miała mieć miejsce po restarcie serwera.
    - Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom na opuszczenie hotelu.
    - Naprawiono błąd, który sprawiał że każdy gracz będący w grupie mógł wypłacić pieniądze z parceli bez względu na posiadaną flagę.
    - Parcele od teraz mogą być przypisane tylko do budynków grupowych.
    - Naprawiono display i zapis tekstury ciała na ciuchach.
    - Otrzymane wiadomości w telefonie logują się od teraz w logach.
    - Nielegalny imigrant nie może już wyrobić dokumentów, ani nie podejmie pracy z ramienia urzędu.
    - Nielegalny imigrant nie zakupi już auta w salonie samochodowym.
    - Nielegalny imigrant nie zakupi już domu w inny sposób niż poprzez drugiego gracza.
    - Naprawiono błąd, który powodował że MDT nie działało po zmianie postaci
    - Poprawiono błąd który uniemożliwiał świeżo stworzonym postaciom korzystać z przesuwania animacji przy pierwszym logowaniu
    - Poprawiono błąd który powodował że animacje wrzucały gracza pod ziemię
    - Poprawiono błąd który usuwał kolizję gracza w wypadku gdy ten zbyt często zmieniał postać.
    - Poprawiono błąd który powodował że interiory pochodzące od Rockstar nie ładowały się poprawnie.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenia nie aktywowały się za pierwszym razem.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenie nie zapisywały się poprawnie.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenia znikały po wywołaniu /aspawn na gracza.
    - Poprawiono błąd który uniemożliwiał graczom wejście do kreatora postaci.
    - Poprawiono błąd który powodował podwójne renderowanie się mapy i nazw ulic.
    - Poprawiono błąd który powodował podwójne renderowanie się MDT.
    - Poprawiono błąd który inicjował anticheat clientside'a dwa razy.
    - Poprawiono błąd który powodował fade out ekranu przy wchodzeniu do kreatora postaci.
    - Poprawiono błąd który powodował przenoszenie się ID ciuchów pomiędzy postaciami przy korzystaniu z ich zmiany.
    - Poprawiono błąd który powodował przenoszenie się makijażu pomiędzy postaciami
    - Gracz poprawnie synchronizuje teraz swoje labelki i wygląd w przypadku otrzymania /aspawn
    - Poprawiono brak notyfikacji na temat dostępności interaktywnych pedów.
    Zmiany zostaną wprowadzone w dniu 11.05
     
  8. kislu polubił odpowiedź w temacie przez noenix w foty kislu   
    fajne
     
  9. noenix polubił odpowiedź w temacie przez bartlomiej w Council & Tóth & Yanes (Deputy Sheriffs)   
    🇺🇸Larry Council - (born on 22/MAR/1994, age 28), 6'2", 190lbs

    Facet przy trzydziestce z ambicjami osiemnastolatka, nie opuścił swojego miejsca zamieszkania (James Town) od urodzenia. Wychował się wśród gang bangerów z setu, który stacjonował na jego ulicy, nigdy nie aspirował do bangowania, jednak podczas dorastania zadawał się z nimi tylko i wyłącznie dzięki protekcji w Davis High School. Wiedział, że jeżeli pokazuje się z nimi, to będzie miał spokój i nie będzie musiał wdawać się w bojki, które zawsze przegrywał, nie potrafił się bić. Wie jak manipulować ludźmi, a bangerów setu, z którym się trzymał przekonywał sztuczna pewnością siebie, żartobliwością. Przeżył dużo w społeczności gangowej, wie wszystko na temat ich życia, zna ich zwyczaje. Chce ratować dzieciaków, którzy nie wiedza w co się pakują, pomoc im w jakikolwiek sposób i wytłumaczyć, że to wiąże się z krótkim życiem. Stracił najbliższego przyjaciela w wieku 18 lat, był to jedyny bangujący nastolatek, z którym miał prawdziwą dobrą relacje, zostawiło to bliznę na jego psychice i jeszcze bardziej uświadomiło, że trzeba to zwalczać. Nie jest głupi, podczas młodości nie wdawał się w kłopoty, był raczej spokojnym dzieciakiem, który miał dobre stopnie, pomagał innym w odrabianiu lekcji, spisywaniu podczas sprawdzianu, przez co raczej w towarzystwie był lubiany. Bardzo wyróżniał się podczas stania w grupce gang bangerów, zawsze schludnie ubrany i zachowywał oficjalny język w stosunku do starszych. Miał ambicje do zostania gliniarzem podczas dorastania, dużo opowiadał mu o tym przyjaciel jego ojca, były Deputy Sheriff na 28 Davis Sheriffs Station. Był tym zaintrygowany, ale nie mógł się z tym obnosić przez swoje otoczenie. Czarnoskóry dwudziestoośmioletni Council, jest wychowany twarda ręka ojca, ma wysoka kulturę osobista. Jego rodzice zarabiali pieniądze, które nie pozwoliły mu na wygodne życie, ale nie skazywały go tez na biedotę i życie w głodzie.
    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
     
     
    🇸🇰🇺🇸Alan Tóth - (born on 02/JAN/1992, age 30),  6'4", 182lbs

    Jest to trzydziestoletni europejczyk z podwójnym obywatelstwem. Urodzony w stolicy Słowacji, po zaledwie kilku latach wraz z rodzicielką przeniesiony do Los Santos przez skutki zimnej wojny zakończonej kilka lat wcześniej, a także za sprawą jego ojca, oficera sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych. Od małego wychowany według ściśle określych zasad oraz reguł, naoczny świadek notorycznej przemocy rodzinnej, która zostawiła znaczące ślady na jego psychice. Po ukończeniu wieku pełnoletniości chłopak zaciągnął się do rezerw Gwardii Narodowej Armii Stanów Zjednoczonych, chcąc udowodnić swoją wartość przed ojcem. Tóth był perspektywicznym i aspirującym na dobrego strzelca wyborowego facetem, jednakże przez błędne wybory z przeszłości i nieukończenie szkoły oficerskiej nie miał możliwości, by pełnić oficjalną służbę w organizacjach wojskowych i piąć się po szczeblach kariery. Stosunkowo niedawno umarł jego ojciec, który nie będąc wzorem do naśladowania w rodzinie, został odznaczony orderem bohatera przez kraj za swoje zasługi. Alan wykupił działkę z małym domkiem w Sandy Shores dla swojej rodzicielki i odwiedza ją co weekend, w zwyczaju mając robienie grilla dla bliskich znajomych rodziny w tym małym miasteczku. Przez skrzywienia psychiczne mężczyzna coraz chętniej sięga po alkohol i wypala dużą ilość papierosów.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        


    🇺🇸Roger Yanes - (born on 17/SEP/1997, age 24, soon 25), 6'5", 200lbs

    Wychowywał się on bez ojca, w skromnej rodzinie zamieszkującej południe Los Santos. Od dziecka fascynuję się koszykówką, często chodzi ze znajomymi na mecze lokalnej drużyny. Mężczyzna ma duże ambicje i nakłada na siebie wysoką presję, za wszelką cenę chce dojść do perfekcji w tym co robi - żyję on w przekonaniu, że nieustannie musi coś udowadniać, a porażki tkwią w jego głowie zdecydowanie dłużej niż sukcesy. Facet najlepiej odnajduje się w grupie, a jego największym lękiem jest to, że zostanie kiedyś sam. Do rozmowy często dorzuca niepotrzebne, w większości nieśmieszne żarty w celu napędzenia konwersacji. Wszystkie polecenia wykonuje sprawnie i energicznie. Zawód zastępcy szeryfa przechodził w jego rodzinie z pokolenia na pokolenie, a Roger zafascynowany opowieściami i wspomnieniami jego najbliższych postanowił nie przerywać tej passy
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

    OOC: Cześć, wrzucamy luźny temat, by pokazać trochę od wewnątrz rozwijanie naszych charakterów, są one przemyślane i mamy plan, jak chcemy je prowadzić. Będziemy tu umieszczać nasze screeny z gry off-duty, ale na pewno tez znajdzie się cos prosto z duty. Zapraszamy ludzi do interakcji, jesteśmy otwarci na wszystko, półświatek przestępczy i inne sfery serwera. Nasze komunikatory discord macie, więc jeśli chcecie zagrać coś ciekawego, bardziej przemyślanego niż spontaniczna akcja to śmiało.

    @bartlomiej - Larry Council (28'Davis Sheriff's Station)
    @otf trappin - Alan Tóth (24'La Mesa Sheriff's Station)
    @gwaizda - Roger Yanes (24'La Mesa Sheriff's Station)
  10. krzychu2137 polubił odpowiedź w temacie przez noenix w SIEMANECZKO   
    siemano
  11. noenix polubił odpowiedź w temacie przez krzychu2137 w SIEMANECZKO   
    ELO WARIATY JA NOWY!!!!!!!!
  12. krzychu2137 polubił odpowiedź w temacie przez noenix w #24 Vibe RolePlay również na SAMP!   
    niezły bait
  13. noenix polubił odpowiedź w temacie przez Mario w #25 Majowe Granie 2022   
    Hej! Oczywiście jak zbliża się majówka, to wraz z nią Majowe Granie na Vibe! Podobnie jak rok temu z tej okazji będziecie mogli jeszcze łatwiej uzbierać swoje punkty vPoints, które później będziecie mogli wydawać w naszym vShopie. Co wystarczy zrobić? Wystarczy grać! Tak, będziemy Was nagradzać za granie w tym czasie dodatkowymi punktami. Zasady są proste:
    za każdą godzinę gry będziecie dostawać dwukrotnie więcej vPoints niż zazwyczaj, posiadając aktywne Konto Premium Gold otrzymać można aż 6 punktów za godzinę aktywnej gry, podwójne punkty będą naliczane już od 1.05, godz. 4:00, koniec Majowego Grania to 4.05, godz. 4:00 Uwaga! Tagi nie są tutaj przypadkiem! Dla użytkownika, który skonstruuje najlepszy wierszyk wykorzystując tagi i umieści w nim członka ekipy @Kubas , przewidujemy nagrodę w postaci 100vPoints! 🙂 Macie czas do 1.05, godziny 12:00. Wierszyki zamieszczacie w tym temacie w odrębnych postach. Zarząd Vibe wybierze najciekawszy wierszyk a następnie nagrodzi kreatywność wybranego użytkownika. Powodzenia!
    PS. Obraźliwe wiersze lub zawierające niestosowne treści będą usuwane a użytkownik karany banicją.
    Życzymy pogodnej majówki! 🙂
  14. NieQumaty polubił odpowiedź w temacie przez noenix w 624 MURDAVILLE BULLDAWGZ   
    niezłe
  15. noenix polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #42: Nie igraj z ogniem   
    Skryptowe podpalenia


    Wraz z aktualizacją na serwer trafia system podpaleń. Podpalenia może dokonać każda osoba posiadająca pełen kanister z benzyną, pod warunkiem, że w danej chwili na serwerze znajduje się trzech strażaków na służbie. Po kliknięciu odpowiedniego przycisku w ekwipunku, przy posiadaniu kanistra, musimy rozlać benzynę w czterech punktach, które będą tworzyły obszar naszego pożaru.

    Utworzenie jednego punktu trwa dziesięć sekund, a po utworzeniu czterech uzyskujemy możliwość podpalenia obszaru, za pomocą zapałek lub zapalniczki, klikając odpowiedni przycisk w ekwipunku.

     
    Zagrożenia

    Podpalenie niesie również ze sobą konsekwencje. Wszystkie osoby, które znajdują się w interiorze w którym szaleje ogień, będą po minucie tracić stopniowo zdrowie aż do uzyskania statusu BW na skutek zadymienia. Jeżeli interior, nie zostanie ugaszony przez służby Fire Department w ciągu godziny, ulegnie spłonięciu i będzie niemożliwy do użytku, do restartu serwera.

    Wraz z interiorem spłonie również zawartość schowka, sejfu oraz wszystkie auta znajdujące się w interiorze, na skutek czego utracą kontrakty ubezpieczeń. Przed spłonięciem będziemy mogli uchronić się z pomocą zabezpieczeń przeciwpożarowych - alarmu i zraszaczy.
    W wypadku pojawienia się ognia w naszym interiorze, alarm powiadomi w ciągu dwóch minut służby porządkowe, a zraszacze - w zależności od poziomu - wydłużą czas palenia się interioru oraz zredukują ilość środków gaśniczych potrzebnych do ugaszenia pożaru.
    Nowe zgłoszenia
     
    W związku z powyższymi zmianami, zaszła potrzeba również na utworzenie nowego typu grupy - Medical - tak, aby obecne grupy świadczące usługi medyczne, nie wliczały się w potrzebną do rozpoczęcia pożaru, ilość strażaków na duty, ze względu na współdzielenie typu Fire.

    Grupa o typie Medical otrzymała również swój własny typ zgłoszeń pod /911 tak aby rozdzielić zgłoszenia w których wymaga jest pomoc medyczna od tych dotyczących pożarów i ich ofiar.

    Członkowie grupy o typie Medical mogą również samodzielnie oferować innym graczom oferty operacji plastycznych, pozwalających na zmianę wyglądu naszej postaci do 100h przegranych na niej. Odświeżeniu uległ również panel /911, który został całkowicie przepisany.
    Webhook Discord
     
    Do panelu grup trafiła również możliwość ustawienia Webhooka Discord. Osoby z uprawnieniami lidera będą mogły ustawić webhook grupy, za pomocą którego bot codziennie o północy będzie wysyłał wam, na wybrany przez was kanał Discord, powiadomienia dotyczące czasu duty, ofert i uzyskanego dochodu przez poszczególnych pracowników.

    Utworzyć webhooka możemy, wchodząc na nasz serwer Discord -> ustawienia -> integracje i wybierając opcję "stwórz Webhook". Wybieramy kanał, na który będą przychodzić powiadomienia, a następnie kopiujemy adres URL webhooka, który wklejamy w przeznaczonym do tego miejscu w panelu.

     
    Pomniejsze zmiany

    - Przepisano notyfikacje na nowy wygląd oraz dodano do nich timer.
    - Dodano wyszukiwarkę kontaktów do listy kontaktów.
    - Przyjęcie połączenia alarmowego jako grupa Fire nie wyrzuca już błędu o braku pojazdu.
    - Zdjęcie statusu BW przez admina ustawia teraz HP na 100%.
    - Ładowanie słowników animacji zostało znacznie przyśpieszone.
    - Kanistry z benzyną nie zostawiają już łusek.
    - Drobne zmiany optymalizacyjne.
    - Od teraz wiadomości na chacie OOC grupy zawierają również ID gracza, tak jak miało to miejsce dotychczas na lokalnym chacie OOC.
    - Drobne poprawki gramatyczne w uprawnieniach grupowych.
    Zmiany wejdą w życie wraz z restartem 25.04.2022
     
  16. noenix polubił odpowiedź w temacie przez abierto w [Klinika medyczna] Eugenics Medical Center   
    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


     

     

  17. noenix polubił odpowiedź w temacie przez Matrzak w Changelog #41 Aparat, pogoda, areszt, automatyczne pedy i więcej   
    Aparat, pogoda, areszt, automatyczne pedy i więcej
    Wstęp
     
    Cześć! Przez ostatni czas pracowaliśmy dla was nad kolejnym update'm wprowadzającym gammę ciekawych urozmaiceń dzięki którym wasz pobyt na Vibe Roleplay będzie jeszcze bardziej ciekawy.
    Do tego celu zaimplementowaliśmy nowe rozwiązania które na pewno rozwiną waszą rozgrywkę o nowe przeżycia, doświadczenia - jednym z tych rozwiązań jest niżej opisany aparat w telefonie.
    AltV udostępnia nam możliwość screenshotowania gry jednak wymaga to zapytania was... graczy o pozwolenie do wykonywania takich akcji przez skrypt przy wejściu na serwer. Cenimy wasze zdanie i prywatność dlatego nie wymagamy akceptacji tego podpunktu, proszę miejcie jednak na uwadze to że przy pominięciu/odrzuceniu uprawnienia funkcjonalnośći stricte związane ze zdjęciami zostaną dla was zablokowane 
    Aparat w telefonie
     
    Pierwsza nowość która pojawi się na serwerze wraz z wejściem tej aktualizacji jest aparat w telefonie. Pozwoli on nam zarejestrować naszą rozgrywkę robiąc zdjęcia przednim lub tylnym obiektywem, może warto zacząć rejestrować te nocne wypady poza miasto? 😄 

    Aparat w trybie kamery tylnej (zdjęcia normalne) pozwala zoomować obraz gdzie tryb przedni (selfie) pozwala obracać dłonią aby uchwycić zdjęcie zarówno z przodu jak i profilu, dłoń można również podnosić do góry oraz do dołu aby uchwycić najlepszy kąt na nasze zdjęcie!

    Po zrobieniu zdjęcia dostajemy po chwili jego podgląd w telefonie oraz opcje zapisu.
     
    Galeria zdjęć
     
    Wykorzystując wcześniej wspomniany aparat w telefonie możemy zapisać zrobionego selfiaka czy też zwykłe zdjęcie. Po zrobieniu tego odwiedzenie panelu gracza zaskoczy nas nową sekcją, jaką jest galeria zdjęć. To tam możemy podejrzeć, usunąć czy pobrać stworzone zdjęcie.
    Myślimy że sam aparat jest bardzo ciekawym urozmaiceniem zwykłej gry lecz w bliskiej przyszłości zapisane fotki będziecie mogli podejrzeć z poziomu samego telefonu - dodatkowo w planach mamy urozmaicić SMS'y o wysyłanie wcześniej zapisanych zdjęć.
     
     
    Zapisywane komponenty broni
     
    Osoby które miały możliwość korzystać z broni i ich opcjonalnych komponentów raczej w większości są zgodne - aktualny system był męczący i denerwujący kiedy raz kolejny musieliśmy nakładać n-tą modyfikacje jednocześnie spamujac chat zbędnymi narracjami.
    Wiemy, późno 😄... ale jednak z dniem wejścia aktualizacji zakładana modyfikacja zostaje zapisana a wyciągana broń będzie automatycznie wyposażona we wcześniej zapamiętane dodatki.
    Bronie posiadające modyfikacje w ekwipunku dostają również guzik dzięki któremu zdejmiecie te wszystkie ulepszenia a one same w postaci przedmiotów wrócą do waszego ekwipunku
     
    Widget pogodowy
     
    Kolejnym smaczkiem który ujednolici naszą narracje jest widget pogodowy w telefonie, pogoda... jak już wiemy zsynchronizowana jest z tą jaka aktualnie jest w Los Angeles lecz przez ostatnie miesiące zauważyliśmy pewną specyficzną tendencje - wielu z was błędnie odgrywało aktualną sytuacje pogodową, błędnie wplatała ja do swojej rozmowy, ale umówmy się... komu chce się minimalizować grę aby googlować jak to tam na zachodzie aktualnie jest? No właśnie, nikt.
    Bierzmy jednak na poprawkę to że pogoda może być kontrolowana przez administracje (a widget pod takie sytuacje również został przystosowany) dlatego telefon jest jedynym źródłem informacji pogodowych które bez zastanowienia możecie używać podczas swojej narracji.
     
    Rework więzienia
     
    Aktualizacja przynosi nam również zmiany związane z półświatkiem przestępczym, zgodnie z tą bardzo starą dyskusją odchodzimy od aktualnego założenia więziennictwa na rzecz systemu minutowego, zero kaucji - gracz zostaje automatycznie wypuszczony po odbyciu swojej kary, czas nalicza się będąc na serwerze a felony zostaje ograniczone do jednego na areszt (członek ekipy może naliczyć dodatkowe felony w przypadku poszczególnych incydentów). Zostajemy przy założeniu 5 felony = wyrok dożywocia.
    Tymi zmianami celujemy również w bardziej aktywne rozgrywanie RP podczas spędzania czasu /za kratami/ w co wprowadzą was opiekuni frakcji w najbliższym czasie... oczekiwać możecie również na nowy, dostosowany Penal Code.
     
    Interaktywne pedy
     
    Nie jest tajemnicą to że najwięcej graczy gromadzi się na serwisie w godzinach wieczornych - aktywność biznesów jest wtedy większa i każdy może zaspokoić swoje wirtualne potrzeby.
    Jednak uciążliwy momentami może być brak dostępu do podstawowych funkcjonalności poza godzinami szczytu, przez to przychodzimy do was z interaktywnymi pedami! Od teraz administrator może ustawić peda (bez funkcjonalności), peda barbera oraz peda chirurga. Tak jak widać to na zdjęciu pedy z przypisanymi funkcjonalnościami czekają na naszą wiadomość. Złożenie zdania ze słowem kluczowym dla danego peda otworzy nam odpowiedni skrypt np. "Dzień dobry, zastanawiam się nad nową fryzurą, mógłbym zobaczyć katalog?" otworzy skrypt fryzjera przy pedzie typu barber
     
     
    Ped typu barber - Pozwala uruchomić skrypt fryzjera w momencie kiedy nie ma aktywnego żadnego innego biznesu typu barber
    Ped typu chirurg - Pozwala (do 10h lub 20h jeżeli mamy konto premium) wprowadzić zmiany w wyglądzie naszej postaci
    DriveThru
     

     
     
    Podobnie jak w przypadku interaktywnych pedów - gracze również cierpią na brak biznesów gastronomiczny poza godzinami wieczornymi. Wychodzimy do was z alternatywą w postaci automatycznego drivethru. Wystarczy że na serwerze zabraknie graczy na duty grupy o charakterze gastronomicznym a automatyczne sklepy pojawią się w odpowiednich miejscach.
     
     
    Myjnie
     

     
     
    Wszystkim nam dobrze znane myjnie również wracają po poprawkach optymalizacyjnych, działają one dokładnie tak samo jak poprzednio - automatyczny skrypt uruchomi się kiedy samochód wjedzie na żółty marker myjni.
     
     
     
     
    Inne mniejsze zmiany
    Dodano możliwość zapamiętania 2FA w panelu gracza /biznesy nie nalicza teraz graczy będących AFK Dodano synchronizacje czasu w interiorze z zewnętrznym Dodano takegun dla LEA (/tg - wyciaga bron długą, /tg 1 - wyciąga less lethal) Ikonka wiadomości SMS w telefonie została rozszerzona o informację o tym, ile z nich mamy nieodczytanych (kliknij!), a nieodczytane wiadomości w telefonie zostały wyróżnione w zakładce konwersacji Dodano przycisk w /drzwi info który pozwala usunąć wszystkie obiekty w interiorze (wymaga uprawnień menadżera interioru) Dodano komendy /lme i /ldo które pozwalają na wysłanie /me oraz /do o dwukrotnie większym zasięgu Dodano możliwość zmiany nazwy karty kredytowej z poziomu ekwipunku Usunięto problem z wsiadaniem do pojazdu grupowego, który został graczowi udostępniony przez /v udostepnij - teraz nie trzeba już wsiadać od strony pasażera Naprawiono błąd związany z niezniszczalnymi pojazdami Dodano możliwość zaciągania hamulca ręcznego za pomocą menu interakcji (Z) Wodowanie pojazdu kończyć się teraz będzie całkowitą jego destrukcją Sporo automatycznych narracji /me zostało przeniesione na /ame Zmiany w hotelach /hotel zamknij - zamyka drzwi do pokoju hotelowego, tym samym uniemożliwia wejście do niego przez niechcianych osobników możliwość wejścia do pokoju hotelowego innego gracza jeśli: gracz jest online, pokój nie jest zamknięty, znasz jego numer i znajdujesz się w markerze prawidłowego hotelu (/hotel wejdz [nr pokoju]) dodatkowa komenda /hotel pokoj pokazująca nasz obecny numer pokoju w danym hotelu Dodano notyfikację o rozpoczęciu audycji /news lub /wywiad (cooldown 20m na postać gracza) Naprawiono ikonkę kasyna, teraz wyświetla się poprawnie Odrzucenie i akceptacja wyceny posiadają teraz unikalne ikony notyfikacji
     
    Developerzy którzy przyczynili się do powstania aktualizacji:
    @Matrzak @MyNick @Toyer  @Mario @KoruS@LordSokol
     
    Zmiany planowo maja wejść w życie dnia 16.04.2022
  18. Nozownik polubił odpowiedź w temacie przez noenix w Nozownik Menyoo and pierdoły   
    niezłe fotki
  19. noenix polubił odpowiedź w temacie przez Matrzak w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    Ekipa Vibe Roleplay
    Zarząd:
    @Toyer — Developer, Członek Zarządu @Mario — Developer, Członek Zarządu @Cherro — Developer, Członek Zarządu @Msk — Sprawy techniczne, Członek Zarządu Byli członkowie zarządu: @Tarcza, @Kaizi, @Kubas
    Administrator:
    @Matieusz — Sprawy Techniczne @Azzi_24 — Główny Opiekun Ekipy i Place Maker  @Magik — Backend/web developer, Sprawy Techniczne @Broom- Developer, Sprawy Techniczne. Byli administratorzy: @Sebastian. @MyNick @Matrzak @Karach
    Team Supervisor:
    @wuuu — Opiekun Ekipy oraz Działu Apelacji i Skarg @Garrett — Opiekun Ekipy Community Manager:
    @Wiesiu — Opiekun Strefy Porządkowej, ukierunkowanie: LEA @Garbowniczek — Opiekun Strefy Porządkowej, ukierunkowanie: LEA @oliwierr — Opiekun Strefy Porządkowej, ukierunkowanie: RESCUE @boa — Opiekun Strefy Przestępczej @El Fenomeno — Opiekun Strefy Rozrywkowej @Jackal — Opiekun Strefy Cywilnej (głównie: Biznesy)  @Brtmss — Opiekun Strefy Cywilnej (głównie: Spółki), Moderator Forum @Juzi — Opiekun Strefy Cywilnej @Spectre — Opiekun Event Team, Opiekun Działu Apelacji i Skarg @Lilith — Opiekun Event Team Byli community managerzy: @mecenas lea, @Perwix, @anti, @Mejaru, @malibudreams, @Wiktor, @Boxidro, @Bozmer, @Mitsu, @ThePilator, @wlk, @Lee, @v3rso, @WrZASKUUU, @houstonfornication, @Ritelka, @Sidneyo, @Juzi, @aces, @kuzyn, @Los Angeles County Rogue, @Garbowniczek, @Mith, @5element, @Sava, @Madeleine
    Senior Gamemaster:
    @Mixer — Opiekun Działu Apelacji i Skarg Gamemaster:
    @Ostersky — Opiekun projektu GM: Port of Los Santos @Mixer — Opiekun Działu Apelacji i Skarg @Husio — Opiekun Strefy Lotniczej (LSX), Pomoc przy Event Team @Deathcore — Opiekun projektu GM: ULSA @KasiuLa — Pomoc przy Strefie Cywilnej (głównie: Projekty IC) Byli gamemasterzy: @mecenas lea, @Cocain, @Norman, @josek, @ikko, @Jackal, @amerikano, @minnesota, @degus, @theProdiger, @Sebek, @Mesjasz polskiego rp, @Szymon, @kačalov, @Deathcore, @krystian, @thelordzibi, @Revo, @Bozmer, @Boxidro, @thaZu, @Makler, @Mateuszovsky, @Teddy., @kuzyn
    Junior Gamemaster:
    @TaOwca — Opiekun projektu GM: Paleto Bay  @Crunchips — Opiekun projektu GM: Utopia Gardens Mirror Park @Furix — Pomoc przy Strefie Cywilnej oraz Opiekun Strefy Zmotoryzowanej Byli junior gamemasterzy: @Axonis, @Crevetka, @graba
    Senior Developer:
    @avepy - Fullstack developer @csskrouble - Fullstack developer @mafineeek - Fullstack developer, opiekun MDT, opiekun ULSA @KoruS - Fullstack developer Developer:
    @Grzes - Fullstack developer @Shadek - Fullstack developer Byli developerzy: @XanaX, @Emel, @Slidein, @jedrekk, @LordSokol, @Ksunix, @aces,@murdok,@arti,@Bart@krzysiu bubbletea
    Modder:
    @Szychu @Kbvcpr @Husio @XaaN Byli modderzy: @baryyy
    Supporter:
    @I3uLwers (S6) @kamil2289 (S5) — Quality Assurance @NiezależnaFretka (S5) — Pomoc przy Strefie Cywilnej (głównie: Projekty IC)  @milliondollarbaby (S5) @Orzeł (S5) @Saboorek (S5) — Pomoc przy Event Team @PlayboyLostyy (S4) — Pomoc przy Branży Rozrywkowej  @theProdiger (S3) @JamaTo_ (S3) @sprunk (S3) @V1ruSsSs (S3) — Pomocnik Strefy Przestępczej @xsciechax (S2) — Pomoc przy Strefie Porządkowej, ukierunkowanie: LEA @Towarzysz Niedźwiedź (S2) — Pomoc przy Strefie Cywilnej @Nemezis5854 (S2) — Pomoc przy Strefie Cywilnej @Paciaaa (S3) @Xeest (S2) — Pomocnik Strefy Rozrywkowej @Krzysiu (S2) — Pomocnik Strefy Przestępczej, Moderator Forum Byli supporterzy: @VITKAC, @K0rdynator, @nvr forgive, @Edwin, @Pawel, @vilo, @Whiplash, @Kaciejoss, @XAngel2K, @MiLaN, @CrySpyx, @Bubaczu, @NaZeL, @Axonis, @Bubaczu, @Jackal, @Piklo, @Boxidro, @Profesor Dziad, @Skylline, @Show, @phenoman, @damixxi, @sawka, @Goku, @Parycker, @Hordiczek, @puvtxr, @nevi, @7pio, @xd shaller, @aikon
    Moderator Forum:
    @Brtmss @Krzysiu Administrator LifeInvader:
    @Broom @csskrouble @Magik Moderator LifeInvader:
    @Juzi @Madeleine @Brtmss @kamil2289 @mafineeek @milliondollarbaby @Mixer @wuuu  
     
     
    Liderzy frakcji
    (Rejestrowani od dnia 29.03.2022)
    Superior Court of San Andreas:
    @ADVGierki, @greygods (Luty 2023 - Październik 2023) Los Santos County District Attorney's Office:
    @greygods, @ADVGierki (Luty 2023 - Październik 2023) @Los Angeles County Rogue, @plewa (Luty 2022 - Kwiecień 2022) Federal Bureau of Investigations:
    @fotarix, @antoine yn (Listopad 2023 - TBA) @ADVGierki, @greygods (Grudzień 2022 - Grudzień 2023) @Effect, @Master (Kwiecień 2022 - Sierpień 2022) @Wujek USA (Marzec 2022 - Kwiecień 2022) @Los Angeles County Rogue. @fotarix (Czerwiec 2021 - Wrzesień 2021) Los Santos County Government:
    @Los Angeles County Rogue (Lipiec 2023 - Wrzesień 2023) @Garrett (Luty 2023 - Czerwiec 2023) @null (Czerwiec 2022 - Listopad 2022) @xDolar (Grudzień 2021 - Czerwiec 2022) Los Santos Police Department:
    @bushmaster (Luty 2024 - TBA) @Profesor Dziad, @gbekarton, @Teddy. (Wrzesień 2023 - Listopad 2023) @Spectre, @votu (Maj 2021 - Wrzesień 2023) Los Santos County Sheriff's Department:
    @Nicziro @Lukrownik (Marzec 2024 - TBA) @Nicziro (Luty 2024 - Marzec 2024) @Wiesiu @Nicziro (Maj 2023 - Luty 2024) @Wiesiu (Maj 2023) @Wiesiu, @Dabby (Luty 2023 - Maj 2023)  @Axonis, @Piklo (Październik 2022 - Luty 2023) @Axonis (Maj 2022 - Październik 2022) @311, @Axonis (Maj 2022 - Lipiec 2022) @v3rso, @311 (Maj 2022 - Maj 2022) @v3rso, @Matrzak (Kwiecień 2022 - Maj 2022) @ADVGierki, @wlk (Styczeń 2022 - Kwiecień 2022) @vxnewood,@bartosz, @hazeee (Sierpień 2021 - Styczeń 2022) Los Santos Fire Department:
    @domo978 (Październik 2023 - TBA) @nvr forgive (Listopad 2022 - Październik 2023) @Jakub15 (Maj 2022 - Październik 2022) @Jakub15, @marcinekk (Styczeń 2022 - Maj 2022) San Andreas Highway Patrol:
    @graba @greygods (Wrzesień 2023 - Listopad 2023) @Los Angeles County Rogue @greygods (Czerwiec 2023 - Wrzesień 2023) @Los Angeles County Rogue (Wrzesień 2022 - Czerwiec 2023) San Andreas State Park:
    @Jesus (Listopad 2021 - TBA) University of San Andreas:
    @Deathcore @mafineeek @kuzyn @oliwierr (Marzec 2024 - TBA) @thaZu @Bozmer @Lilith (Marzec 2023 - Maj 2023) @Bozmer (Czerwiec 2021 - Lipiec 2022) University of San Andreas, Los Santos Police Department:
    @mafineeek (Marzec 2024 - TBA) @Los Angeles County Rogue (Luty 2022 - Czerwiec 2022)   
     
     
    Media serwerowe
    Daily Globe:
    @Marcel @Ozianin (Marzec 2023 - TBA) @MarceI @Ritelka (Październik 2022 - Marzec 2023) @Ritelka(Wrzesień 2022 - Październik 2022) @Madeleine(Wrzesień 2022 - Wrzesień 2022) @houstonfornication(Czerwiec 2022 - Wrzesień 2022) @KUBV(Styczeń 2022 - Czerwiec 2022) @look at my eyes(Październik 2021 - Styczeń 2022) Conglomerated National Television (CNT):
    @ADVGierki (Listopad 2022 - Grudzień 2023) @greygods (Listopad 2022 - Grudzień 2023) San News:
    @ADVGierki (Grudzień 2021 - Kwiecień 2022)  
     
    Event Team
     
    Główni opiekunowie: @Spectre @wuuu, @Lilith Liderzy:  @Krzysiu, @Mixer, @TaOwca Pomocnik: @Saboorek, @Husio23  

    Komentarze zostawiamy otwarte do dyskusji jednak trollowanie, offtop oraz toksyczne zachowanie będzie szczególne karane.

    Twórca tematu: @Matrzak
  20. abierto polubił odpowiedź w temacie przez noenix w [Projekt IC] Pawn Games   
  21. noenix polubił odpowiedź w temacie przez deBBuu w SADOT: San Andreas Department Of Transportation   
    San Andreas Department Of Transportation, skrótowo SADOT, lub Santrans
    San Andreas Department Of Transportation załozony i uformowany w 1972 roku jest wykonawczym departamentem stanu San Andreas. Departament jest częścią SanSTA (San Andreas Transportation Agency) a jego główne HQ znajduje się w Sacramento. Organizacja odpowiedzialna jest za stanowy system autostrad i dróg oraz za ogólny system transportu publicznego. Sprawuje ona piecze nad drogami w całym stanie San Andreas, zajmuje się ich konserwacją i przeprowadza ewentualne przebudowy. Do zadań departamentu nalezą również prace nad elementami przydrożnej infrastruktury tj. elektryka, kanalizacja i oświetlenie. 
    Od wczesnego 2015 roku Santrans promuje swoje działania długim hasłem:
    Provide a safe, sustainable, integrated and efficent transportation system to enhance San Andreas economy and livability. Co w dosłownym tłumaczeniu oznacza:
    Zapewnić bezpieczny, zrównoważony, zintegrowany oraz wydajny system transportu aby poprawić gospodarke San Andreas i warunki życia Administracyjnie działania San Andreas Department Of Transportation podzielono na 12 dystryktów, prowadzonych przez oddzielne biura. Niemalże każdy dystrykt sprawuje piecze nad wieloma hrabstawmi. Jedynym wyjątkiem od tej reguły jest dystrykt 12 (Orange County), który zajmuje się wyłącznie jednym hrabstwem. Na serwerze cały departament będzie odgrywany jako dystrykt 7 z HQ właśnie w Los Santos.
     
    OOC
    Jakiś czas temu wystartowaliśmy z nowym departamentem, a teraz przeszedł on w moje ręce. Stworzyłem temat na forum by ludzie pode mną mogli publikować tutaj screeny ze swojej gierki. Może będzie ktoś ciekawy i obejrzy sobie to kiedyś. Nie chcemy tworzyć tym departamentem sztampowego, nudnego i przymusowego do wezwania departamentu tylko urozmaicić troche rozgrywki - głównie tak żeby mapa nie była taka sama przez całe istnienie serwera i działo się coś wokół graczy.
     
     
  22. adust polubił odpowiedź w temacie przez noenix w [Projekt IC] Pawn Games   
  23. radek9 polubił odpowiedź w temacie przez noenix w amatorski awatar   
    fajne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin