Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Hood Trophy

Gracz
  • Postów

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez bartosz zapasowe w 🐰🏆 Rabbit Gang (ESPBS13/35ZR)   
    Fkree the hkomie peysoh..

  2. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez The White Car w Maya Dane   
  3. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez The White Car w Maya Dane   
    Maya Dane - początkująca amerykańska aktorka, której udało się dostać rolę w krótkiej reklamie nawiązującej do zapobiegania strzelanin w szkołach na terenie USA. Później wystąpiła w reklamie płatków która była nadawana w telewizji. Teraz mając blisko trzydzieści lat, w bliżej nieokreślony sposób przeszła pomyślnie przez casting do nowego Horroru reżyserii Charles'a Reeves - Trapped, który miałbyć hołdem dla lat 70tych i ogólnego gatunku Horrorów jako że jest on częścią popkultury.
    Urodziła się w Los Santos i dorastała w Mirror Park. Uczęszczała do Port of Los Santos High School a po jego ukończeniu podjęła się nauki w USAB (University of San Andreas, Berkeley) które konkuruje z ULSA. Po ukończeniu programu nauczania jakie oferuje Berkeley - Drama and dramatics/theatre arts, podjęła się pracy w zupełnie innej dziedzinie. Przez kilka lat pracowała w Dollar's and Pills gdzie osiągnęła stanowisko kierownicze. Dopiero po pomyślnej weryfikacji po castingu, porzuciła swoją dotychczasową pracę.
    Ma troje rodzeństwa, dwóch braci i jedną siostrę. Trzymają się blisko siebie i utrzymują ze sobą silne relacje do dziś dnia i nie zdaje się, żeby cokolwiek się z tym zmieniło. Rodzice Dane wywodzą się z klasy średniej chociaż w momencie przeprowadzki Maya do College, jej ojciec zdobył posadę dyrektora w firmie zajmującej się fotowoltaiką na zachodnim wybrzeżu. Dzięki temu pozwolili sobie wybudować dom w znacznie bogatszej części Los Santos - Rockford Hills.
    Gameplan: Hej, podejmuje się rozgrywki w branży filmowej swojego najlepszego kumpla więc idąc dalej tym tematem, mam zamiar odgrywać postać związaną z aktorstwem. Nie chcąc popuścić pasa, planuje robić to najdokładniej jak się tylko da, uwzględniając najnowsze trendy z bliźniaczego świata Hollywood. Chcę, żeby moja postać była podatna na wszystkie aury sprzyjające aktorskiemu życiu, w tym także na negatywy takie jak wiekizm, zmarnowane szansy, uzależnienia, nieświadome transformacje, ogólnych problemów egocentrycznych aktora w oparciu o środowisko Vinewood które będę opierał na teraźniejszych community takich jak Hollywood Satanism, Scientology, NXIVM (Sex Cult), Breatharianism, Children of God, Full Circle i wiele innych podrasowanych hermetycznych ugrupowań. Zależy mi przede wszystkim na przedstawieniu mojej postaci na tle ciemniejszej strony branży rozrywkowej, posługując się nowinkami. Pomijając pozostałe detale, chcę skupić się również na /dojrzewaniu/ mojej postaci. Nie chcę stanąć w miejscu jako trzydziestoletnia aktora, wraz z rozwojem i podjętymi kolejnymi projektami filmowymi, będę postarzał swoją postać i opisywał jej zmiany. Najważniejszą rzeczą którą chcę zaimplementować w rozgrywce będzie surowy In Character, nastawiony na dużą ilość interakcji z wykreowanym światem. W tym celu, poszukuję również osób które będą chciały pisać ze mną tą historię z perspektywy własnych charakterów. Zależy mi w głównej mierze na samodzielnych graczach. Jeśli taki się znajdzie i chce pograć dość luźne ale zahaczające o dystopijne klimaty? odezwij się do mnie na PW, forum. Coś wymyślimy 🤙.
  4. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez plewa w Liryka Składu Ostródzkiego.   
    kolejnej nocy nie jeden frajer sie zmoczy w pokoju zamkniety gdzies w glebiach komendy chcial miec to za soba bo dolek byl wstretny a jedyne dwa cztery to zes kurwo byl szczery a teraz sie chowasz za krzakami za blokami jezdzisz taryfami bo cie charakterni chca zabic

    przekaz prosto z ostrudzkiego serca do frajerow z wolnosci typu @szeryfuwa
  5. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez wojtek w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    mysle ze ten czlowiek nie ma pojecia o istnieniu tego przybytku zwanego serwerem ""roleplay"", ale jestem pewien ze prawo autorskie dziala w druga strone i to jednak ty powinienes sie jego zapytac czy nie bedzie mial z tym problemu jak zajebiesz 1:1 jego pomysl bez podania creditsow 

    moge tez przy okazji spytac autora penal code czy nie przeszkadza mu ze to rowniez zajebaliscie 1:1 
  6. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez Karach w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    Zamykam to do czasu rozpatrzenia, bo będę to tydzień czytał.
  7. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez bartosz zapasowe w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    Zawsze walczyłeś jak lew o przywłaszczenie sobie hrabskiej arystokracji i każdej liderce jaka była po drodze uprzykrzałeś życie jak się tylko da, Przykładem jest @Drugs Are Goodktóry był blokowany na sierżancie z powodów personalnych a Twoim argumentem było to że robił frakcje we frakcji robiąc uwaga tak zwaną "ziemie świętą", gdzie tak naprawdę dbał o swoich graczy i ich poziom aby zapewnić strefie przestępczej przyzwoity gameplay. I tylko przez to gracz był blokowany aby zająć się jakimś wydziałem, czy stacją we frakcji której nawet nie byłeś liderem a jedynie opiekunem którego zadaniem w moim przekonaniu jest danie wolnej ręki zarządowi frakcji i jedynie nadzór czy wszystko co się kręci wokół organizacji jest okay. Poza tym ciekawym przypadkiem w tej wiadomości jest, że jak prowadziłeś LSPD to gracze odchodzili i przechodzili do LSCSD. Co ma to do obecnej sytuacji? To że gracze z SD uciekają bo właśnie Ty to liderujesz. Z tymi ludźmi jest coś nie tak, czy to może jednak Twoje działania i osoba działa tak a nie inaczej? 😉
    to na górze od: @vxnewood 
    Co ma nasze zachowanie na zgaduje kanale general do dojrzałości jaką mamy i jesteśmy w stanie pokazać w sprawach stricte frakcyjnych. Podejście do frakcji? Miałem poważne podejście do frakcji, In Game nigdy nie zrobiłem nic co mogłoby negatywnie wpłynąć na wizerunek frakcji czy mojej osoby, jak ktoś czegoś nie wiedział w zakresie gry to mu pomagałem bo mam wystarczający zapas wiedzy nt. LEA jak i samego LACSD. Współpraca z nami na pewno byłaby lepsza niż Twoja z innym liderem który nawet nie wiedział, że @Suzukier spadł z sierżanta xD, szanujmy się ziomek. Argumentacja akurat w takim miejscu jest raczej ważna, bo jeśli drugi lider by chciał mnie widzieć z @madegjak prowadzę wydział to wypadałoby to przedyskutować a nie od razu wyjeżdżać że nie i chuj. Twoja osoba w rozmowie na temat frakcji jest ważna, bo spora część rzeczy jest po prostu przez Ciebie blokowana dzięki czemu to nie szło do przodu albo stało w miejscu, śmiałbym nawet powiedzieć że się to cofało. Z Tobą się nie da wyjaśniać, bo większość osób którą znam potwierdziło moją tezę, dlatego teraz wystawiłem skargę - jakby było inaczej to zgaduje, że bym to wyjaśniał z tobą na Discord. @vxnewoodzostał wyjebany z frakcji bo takie miałeś widzimisię nawet nie dyskutując z nim xD Nie angażowałem w nic dwadzieścia osób bo nawet się nie odezwałem na TeamSpeak 3 tylko dyskusję z Tobą podjął @madeg. 😉
    Od Speedy słyszałem kiedyś co innego. Mieliście się obydwoje odsunąć od prowadzenia frakcji i dać wolną rękę do działania dla niego aby mógł prowadzić tą frakcję po swojemu. 😉
    W obecnej sytuacji za wschodnią granicą ten żart nie był na miejscu. Jak mam traktować poważnie kogoś, gdy podczas de facto poważnej dyskusji o przywróceniu Operation Safe Streets Bureau gada z mocną satyrą jak to nazwałeś. Dzięki za przeprosiny, przyjęte. 😉
    Twoje wypowiedzi na TeamSpeak 3 były jak to sam nazwałeś sarkastyczne, więc zadam Ci proste pytanie. Kiedy zaczniesz podejmować się rozmowy na poziomie? Dalej uważam, że nie umiesz zarządzać grupą ludzi bo nie potrafisz nikomu poza sobą dogodzić. 😉
    Nie uważasz, że pierw wypada o coś poprosić i dostać ewentualną zgodę na użycie owych obrazków? Tym bardziej, że to jest ktoś kto nie bywa w polskim community i gra na zagranicznym serwerze Role Play. 😉
  8. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez plewa w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    Aktualnie w twoim przypadku każdy dowód powinien się liczyć bo sam w brudny sposób eliminowałeś tak innych graczy, których nie lubiłeś prowadząc wręcz do absurdu. Całe community sektora ma Ciebie dosyć, nie robisz nic dobrego dla publicznych, dajesz tragiczny przykład, robisz monopol i jeszcze nie potrafisz liderować frakcją. Jak dla mnie to sprawa powinna być zamknięta - nikt Cię tutaj nie chce i dlatego chcemy zmiany. Szkoda, że ty właśnie za "obowiązki wokół lidera" wypierdalałeś ludzi z liderki, a teraz gdy ktoś ci coś zarzuca to nagle nie można za to karać? Przypominam, że ty chciałeś mnie wyjebać bo usunąłem teamspeaka3 z SD xD Zastanów się coś piszesz bo jesteś dwulicowy. Skoro administracja rozlicza graczy z liderowania to niech rozliczy także swoich. Pozatym.. ta skarga bardziej skupia się na tym, że nie nadajesz się na opiekuna pod żadnym względem, a sektor tak na prawdę w ogóle się nie zmienił bo blokujesz każde zmiany (i nie tylko graczy frakcji której ogłosiłeś się liderem jako opiekun - beka xD). Nie potrafisz nawet napisać własnego materiału, wszystko kradniesz innym - taki jest opiekun?

    Jak już się tak bronisz wspólnymi decyzjami, bo nie masz odwagi to odpowiadaj za swoich kolezkow
    To już kolejna skarga na v3rso w ostatnim czasie i wg. werdyktu ostatniej miał on być pod kontrolą. Jak widać każdy miał na to wyjebane, bo to co on robi to jakiś żart i nie jest to kwestia ostatnich tygodni a miesięcy w czasie których cały sektor musiał się użerać z tym chłopem.
  9. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez Chytrus w Ujednolicenie akcji RP na czacie IC.   
    jeszcze lepiej przeniesmy sie na me i do bo to ladniej wyglada a nie jakies gwiazdki nawiasy czy inne kutasy
  10. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez bartosz zapasowe w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    Link do Twojego konta: https://forum.v-rp.pl/profile/12058-realesteverlived/
    Link do konta oskarżonego: https://forum.v-rp.pl/profile/41-v3rso/
    Powód składania skargi: 
    Niekompetencja w roli opiekuna frakcji Blokowanie gry w sferze porządkowej Nietrzymanie się pierwotnych założeń przejęcia frakcji jako opiekun Znieważanie społeczności serwera (graczy swojej strefy) Brak umiejętności zarządzania grupą ludzi Chęć stworzenia monopolu z frakcji pomimo bycia jednym z dwóch liderów, brak kooperacji, samowolne decyzje Wyjaśnienie sprawy: Na wstępie poproszę o odkrycie tematu gdyż dodatkowo chciałoby się wypowiedzieć większe grono graczy w skardze przeciwko osobnikowi v3rso. Oczekujemy tego, że Bosmer z pomocą kosmy zaopiekuje się strefą publiczną bo są oni bardziej kompetentnymi i bardziej odpowiedzialnymi osobami do tego a zgaduje, że jak to ma teraz Speedy jako lider SD, Bosmer jako ten mniej główny opiekun też jest blokowany ze swoimi pomysłami które ma zgaduje wyjebiste.
    Dłuższy czas mnie i niejedną osobę interesowało czy jest sens w ogóle pisać tą skargę na Community Manager v3rso który obejmuje stołek opiekuna sektora porządkowego. Nie mogłem przejść obok tego obojętnie bo to jest po prostu niepojęte do czego dochodzi przez v3rso na serwerze który trzyma się ~3 lata. W ciągu ostatnich tygodni grałem w Los Santos County Sheriff’s Department pod liderką v3rso oraz Matrzak, w dzień który odszedłem dołączył Speedy. V3rso wytworzył sobie wobec mojej osoby negatywny obraz co skutkuje blokowaniem rozwoju mojego we frakcji jak i samego serwera. Każda próba rozmowy z owym użytkownikiem administracji kończyła się znieważeniem mojej, czy kolegów z frakcji osoby w sposób wręcz żałosny i niepojęty bo ten koleś piastuje taką ważną rolę na serwerze Role Play.
    Mamy 2022 rok, żyjemy wszędzie w większych czy mniejszych społecznościach a opiekun frakcji ma problem z pójściem na obustronną korzyść, aby tylko czuć się jakimś ważniakiem w tej grupie. Jawnie porównuje innych graczy, że ma na ich miejsce 30 innych ukraińców gdzie człowiek jest nie do zastąpienia bo każda istota jest na swój sposób unikalna.
    Niekompetencja w roli opiekuna
    Członek administracji w roli opiekuna totalnie się nie sprawuje. Rola opiekuna frakcji nie polega na robieniu sobie monopolu na frakcji (w tym przypadku Los Santos County Sheriff’s Department) korzystając z okazji pozbycia się poprzedniej liderki tj. ADVGierki, wlk, vxnewood. Sam v3rso kara za niepoprawną grę a nie widzi problemu w tym że drugi zastępca został potrącony i miał zmiażdżone nogi a wyskakuje z tekstem do paramedyka: I jak, wstanie kiedyś na te krzywe nogi?
    Blokowanie gry czy zmian w sferze porządkowej
    Wypowiem się za siebie, jak ktoś inny będzie chciał to zrobi postem w temacie. Podczas gry we frakcji wspiąłem się na rolę Deputy Sheriff Bonus II który odpowiada 3+1 PD, czyli dość wysoko bo ostatni krok aby zająć stołek sierżanta. Padła propozycja na dyskusjach od innego członka społeczności szeryfowskiej aby przywrócić GET czyli tym samym całe OSSB. Ja oraz mój dobry kumpel roleplayowy madeg wyraziliśmy chęć przejęcia tego bo graliśmy to wcześniej i wykładaliśmy dobrą grę niezłej jakości, mamy wiedzę zarówno w sferze porządkowej jak i przestępczej, potrafimy zorganizować grę dla grupy osób. Jedyne czego się dowiedziałem niedługo później to, że jestem ja jak i madeg blokowany na Sergeant mimo moim zdaniem sporej części poleceń czy to DS, czy SGT a uwaga, nawet drugiego lidera Speedy który by to już nam dał ale v3rso musiał to oczywiście zablokować. Na zebraniu które miało miejsce 12/05/2022 mój serdeczny kolega madeg poruszył tą kwestię na TeamSpeak 3 i jedyne czego się dowiedzieliśmy to, że v3rso ma na nasze stanowisko 30 ukraińców ubliżając nam. Takowe zachowanie jest totalnie nie-fair, pokazuje to tylko kompetencje v3rso w roli opiekuna który zamiast dyskutować na poziomie jak dorosły człowiek zniża się do takiego poziomu. Oczywiście nagrania z TeamSpeak 3 jako dowód załączam nagranie poniżej. V3rso nie chciał podać argumentu dlaczego ja ani madeg nie moglibyśmy objąć roli sierżanta, dla niego jest to “po prostu” bez większego powodu.
    Nietrzymanie się pierwotnych założeń przejęcia frakcji jako opiekun
    V3rso podczas przejmowania frakcji z Matrzakiem potwierdził, że jest to okres tymczasowy aby sprawdzić czy Speedy/311 sobie poradzi z założeniami jakie mają w głowie. Zapewniał że później odpuści stołek lidera LSSD z Matrzakiem i zostawi monopol dla Speedy i dodatkowo komuś. Niestety ale minęły jakieś dwa miesiące, Speedy wykazał się zaangażowaniem dla frakcji czego nie można powiedzieć o v3rso. Oczywiście jest to tylko mój pogląd sytuacji i zostawiam to też do poruszenia przez członków frakcji którzy przeszli z SD ubiegłych liderów do edycji v3rso. Wracając, minęły dwa miesiące i Speedy wychodząc chociażby z inicjatywą przekazania mi i madeg OSSB jest blokowany przez v3rso, który de facto już nie powinien angażować się w życie frakcji jako lider tylko nadzorować ze strony opiekuna czy wszystko działa tak jak powinno. V3rso nie blokował tylko mnie, a wiele innych rzeczy.
    Znieważanie społeczności serwera (graczy swojej strefy)
    Podczas ostatniej debaty na TeamSpeak 3 doszło do rozmowy między madeg a v3rso gdzie problemem było zablokowanie mnie i madeg przejęcia OSSB które było proponowane przez znaczną część frakcji tak samo jak nasze persony. O tym już coś powiedziałem w punkcie wyżej. V3rso podczas swoich wypowiedzi zawarł cytuję “Dobrze. Ja mam trzydziestu ukraińców na wasze miejsce.”, zostawiam to tylko do konkluzji każdej osoby ale jak na moje jest to po prostu znieważenie przy około trzydziestu osobach. Brak szacunku do graczy.
    Brak umiejętności zarządzania grupą ludzi
    Będę szczery, v3rso nie umie ani trochę zarządzać większą grupą ludzi przez swoje wybujałe ego niczym przysłowiowy piłkarzyk, mając kolorek wywyższa się przez co staje się osobą zawistną która nie pała sympatią względem innych członków frakcji, jest wręcz ciśnięty przez każdego z osobna przez swoje idiotyczne i wręcz dziecinne wybory które są nie fair. Wystarczy spojrzeć na to, że w ciągu ostatnich tygodni sporo członków frakcji odeszło, a inna część jest dalej na konferencji i gra bo lubi grę zastępcy ale ciśnie v3rso na kanałach do dyskusji etc. Podczas odchodzenia osób i pytań co mogło zawieść on odpowiada "brak alkoholu". Potwierdza to tylko moją tezę, że dla niego nie liczą się gracze i ich dobro.
     
    Samych powodów znajdzie się o wiele więcej, ale to też idzie wywnioskować z nagrań, chociażby zawiść v3rso z tekstami typu "No to jeżeli wiesz, że robicie mi pod górkę to macie odpowiedź dlaczego nie ma was na sierżancie." na odpowiedź że osoby które robią mu pod tzw. górkę w prowadzeniu ideologii frakcji są kasowane. Sytuacja Gonciarza, że jedna osoba trafia na BL a druga dostaje tylko degrad bez warn ani niczego takiego. Kolesiostwo etc.
    Dowody: 
     
  11. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez ADVGierki w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    Cześć. Od kilku dni dostaje ciągłe informacje odnośnie nieczystych i nieodpowiednich ruchów jednego z opiekunów odpowiedzialnych za strefe organizacji porządkowych wobec mnie, oraz wobec drugiego lidera LSCSD - wlk. Nieczyste ruchy zaczęły sie już w poprzednim miesiącu, w którym zacząłem dostawać informacje, że kosma już jakiś czas planuje ‘podmienić’ mnie i wlk na stanowiskach lidera kompletnie nie poruszając z nami żadnych tematów dotyczących ewentualnych problemów, przez które może być prowadzony do takiej decyzji. Frakcja przez ostatnie trzy tygodnie przechodzi swój szczyt swoich możliwości pod względem poziomu, interakcji z pozostałymi strefami serwera, jak i zresztą pod względem aktywności. Na każdej możliwej płaszczyźnie frakcja działa wzorowo, nie wzbudzając żadnych konfliktów na linii międzyfrakcyjnej, na linii LSCSD - półświatek przestępczy, ani na linii zarząd - opiekun. A nawet jeśli wzbudza jakiekolwiek problemy między nami(zarządem), a opiekunami - nie jesteśmy o tym informowani. Wszelkie informacje, które na dobrą sprawę moglibyśmy poprawić w locie - o ile jakiekolwiek są, to mówie otwarcie - nie mamy pojęcia, czy opiekunom coś się nie podoba - kompletnie nas omijają. Dochodzi do patologicznych sytuacji, w których sierżanci, a nawet gracze spoza frakcji wiedzą więcej o jej aktualnych losach niż faktyczny zarząd, który nie ukrywajmy - powinien być tą najbardziej doinformowaną stroną. Nie dostaliśmy ŻADNEJ skargi od opiekunów odnośnie działania frakcji, co przy połączeniu tego, że kosma za plecami wszystkich próbuje wymienić na lewo główny pion frakcji prowadzi do prostej konkluzji; informacje są przed nami zatajane, tylko po to, żeby później skorzystać z nich przeciwko nam przy ewentualnej przymusowej zmianie zarządu.
    Argumenty, które udało mi się wyłapać od osoby której to stanowisko proponuje, to ponoć ‘duża ilość skarg’ na moją osobe, oraz na samo funkcjonowanie frakcji - czysto i otwarcie jestem w stanie się przy Was przyznać, że nigdy nie byłem złotym graczem z zapiętym ciasno krawatem; wcześniej byłem jaki byłem, aczkolwiek koniec końców obiecałem sobie, że w momencie w którym dostanę ewentualnego lidera frakcji na serwerze, że dopnę krawat i przestanę puszczać się woli ‘luźniejszej gry’. I jestem w stanie z stuprocentową pewnością stwierdzić, że większość ‘zapędów do odwalania’ udało mi się sukcesywnie wyplewić z mojej rozgrywki. Każdemu w locie pewno mogły zdażyć się jakieś wpadki, może przeoczyłem jakiś drobny szczegół, ale nigdy nie zrobiłem niczego, co mogłoby postawić mnie, bądź prowadzoną przeze mnie i przez wlk frakcje w złym świetle.
    Wszystkie problemy frakcyjne, różne spiny międzyfrakcyjne były wyjaśniane jeszcze tego samego dnia starając się dochodzić do wspólnych porozumień, tak, by żadna ze stron na tym nie ucierpiała - funkcjonowaliśmy z opiekunami na poważnie pozytywnych relacjach, co mimo wszystko wielokrotnie skutkowało negatywnym feedbackiem ze strony moich graczy, bo wielokrotnie funkcjonowanie z opiekunami na przyzwoitym poziomie było równie z schodzeniem im z drogi, ustępowanie im. Robiliśmy to wszystko, nie robiliśmy żadnych problemów, nie kłóciliśmy się nawet w momentach w których racja stała po naszej stronie; jedyne na czym nam zależało w trakcie prowadzenia tej frakcji to zapewnienie jakościowego miejsca rozgrywki dla nas oraz dla naszych graczy. Bycie potraktowanym w taki sposób, w którym jeden z opiekunów za Twoimi plecami próbuje zniszczyć wszystko zbudowaliśmy przez te ~ 3 miesiące rozgrywki to jedno z najgorszych uczuć jakie może spotkać człowieka. Przymusowa zmiana lidera w tym momencie, w momencie w którym frakcja przeżywa swój szczyt formy naprościej w świecie doprowadzi do jej śmierci. Nie odbierzcie tego jako bunt, bo to jest ostania rzecz jaką chcemy z wlk zrobić. Na ten moment o ruchach kosmy wie jedynie potencjalnie drugi lider, ja, oraz wlk. Nie bez powodu nie informowaliśmy nikogo więcej, bo nie mamy zamiaru budować sobie wizerunku buntowników, których jedyną linią obrony będzie śmieszne buntowanie ludzi przeciwko opiekunom, stawianie chorych warunków w których ‘albo my zostajemy, albo wszyscy odchodzimy’ - nie. Nie informujemy ludzi, by nie siać zbędnej paniki.
    Zastanawiamy się, jaki jest sens wymiany liderów w momencie, w którym frakcja funkcjonuje praktycznie idealnie, w momencie w którym frakcja doszła do momentu, gdzie interwencja zarządu nie jest koniecznością, a wszystkie sprawy MOGĄ zostać załatwione już na szczeblu sierżanckim. Aktualna ekipa LSCSD, to najlepsi ludzie z jakimi mogłem sobie wyobrazić współpracę. Przed zarzuceniem jakiegokolwiek argumentu odnośnie tego, że dobrałem sobie ekipe pełną moich znajomych, którzy jedyne co będą robili to ślepe przytakiwanie na wszystkie moje ruchy - nie. Była taka na samym początku, ale po praktycznie dwóch kluczowych zmianach na rangach wewnątrz frakcji - pierwszą było odsunięcie jednego z trzech startowych liderów, po tym jak kompletnie zaniedbał frakcje od swojej strony, zaś drugą - wymiana większości sierżantów. Od tego momentu prowadzimy frakcje razem z wlk, oraz całą garstką świeżo zebranych sierżantów, których na samym początku nigdy bym się nie spodziewał na tych rangach. To są osoby z zewnątrz, w niektórych przypadkach osoby które dołączyły do frakcji dopiero po dwóch miesiącach od jej powstania. To dzięki tym zmianom, w którym postawiliśmy dobro frakcji ponad naszych znajomych OOC doprowadziliśmy do tej sytuacji, gdzie frakcja funkcjonuje jak funkcjonuje - wyjątkowo dobrze. Korzystając z okazji, chciałbym przywołać wszystkie postulaty z które wymieniliśmy w aplikacji do przejęcia zarządu LSCSD. Jeśli jest taka potrzeba, mogę Was bezproblemowo dodać do wiadomości z aplikacją - tam ciągle stoi nieedytowana wersja oryginalnej aplikacji, w której wszystkie postulaty pokryją się z tymi, które tutaj wypisałem;
    Zapewnienie jakościowego miejsca do gry dostępna dla każdego. W trakcie istnienia tej frakcji, nie wykluczyliśmy nikogo, kto nie był jawnym odwalaczem, bądź wcześniej działał na szkode serwera/frakcji. Na ten moment mamy w frakcji około ośmiu osób, o ile nie delikatnie więcej, którzy jako pierwszą szanse na rozgrywke w frakcjach porządkowych wybrali akurat naszą frakcje. Nie odrzuciliśmy nikogo tylko ze względu na to, że wcześniej nie miał styczności z frakcjami porządkowymi - jesteśmy otwarci na nauke ludzi, jesteśmy otwarci na otworzenie horyzontów dla nowych graczy, czego szczególnym przypadkiem jest chłopak który zgłosił się do nas półtora tygodnia temu, jako gracz który poraz pierwszy rozpoczyna rozgrywke na serwerach roleplay - wcześniejszą historie miał jedynie na głosówkach, ale tego nie wypada brać pod uwagę. Nie zignorowaliśmy jego potrzeb, wręcz wyszliśmy naprzeciw - wciągneliśmy go pod nasze skrzydła, a za nasz cel ustaliliśmy sobie wyszlifowanie tego chłopaka nie tylko pod względem rozgrywki oficera egzekwującego prawo, ale jako też samego gracza. Odpowiedni balans immersji z luźną gumą. Nie uważam, żebyśmy przekroczyli granice w której rozgrywka jest wręcz robotyczna, a wszystko jest idealnie dopasowane pod kreske, gdzie każdy gracz gra rozgrywke perfekcyjnej postaci bez żadnych błędów. Ciągle celowaliśmy, jak i ciągle celujemy by nasza rozgrywka była przyjemna dla obu stron; co w naszej wspólnej opinii, jak i opinii ludzi z zewnątrz wychodzi nam całkiem nieźle biorąc pod uwagę przypływające do mnie bądź wlk pochwały od losowych graczy za rozgrywke z naszymi ludźmi. Pozwolę sobie pominąć trzeci podpunkt odnośnie czerpania przyjemności przez obie strony, ponieważ odpowiedź na niego podpiąłem też tutaj.
    Równość w frakcji, faworyzacja kolegów ponad innych graczy. Od samego początku stawialiśmy na równość i równe szanse dla każdego. Nie chcieliśmy stworzyć toksycznej kulki, do której dostęp mają jedynie osoby z którymi bije piąteczki OOC, czego idealnym przykładem jest aktualny skład frakcji na rangach DSB1 wzwyż; większość osób miałem przyjemność poznać dopiero w trakcie rozgrywki w tej frakcji. Nie damy sobie zarzucić faworyzacji, bo nikt w tej frakcji faworyzowany nie był. Jedyna, oczywista rzecz, to to, że początkowy skład frakcji był wypełniony naszymi znajomymi - ale każda frakcja musi mieć złożony startowy skład, więc raczej nic w tym dziwnego, że dobrałem do tego osoby którym wtedy ufałem - koniec końców na większości się przejechałem, ale to nie jest już kluczowe. Frakcja funkcjonuje dalej. Rozgrywka prowadzona w County Jail, nowe miejsce do gry dla org. przestępczych. Do tego jeszcze akurat nie dotarliśmy; były na to plany, ale do tego momentu jeszcze ie dostaliśmy skryptu który nam to umożliwił. Jestem przezroczysty, niczego nie ukrywam - to jedyna rzecz której jeszcze nie zapewniliśmy z naszych startowych postulatów.
    Jakiś czas temu korzystając z możliwości wgrania nowych liverek pod pojazdy frakcyjne chcieliśmy dodać dodatkową odnogę dla gry SEBu, jest to hazmat. Na samym początku jeden z opiekunów nie wyraził na to zgody zarzucając mi elitaryzację SEB co jest totalną bzdurą, elitaryzowanie byłoby wtedy gdybyśmy dobierali tylko "wybranych" graczy do jednostki a tak nie jest, każdy ma takie same szanse na dołączenie, jedyny wymóg to aktywność bo poprawnej gry można nauczyć każdego. Po kilku dniach otrzymaliśmy ten hazmat jednak nie nacieszyliśmy się nim zbyt długo bo aż cały jeden dzień, został on zabrany z racji tego, że oszukałem podobno opiekuna a drugim powodem było, że FD nie wyraziło zgody - dlaczego inna frakcja ma decydować o rozwoju jednostke w innej frakcji? Rozumiem, że LSFD również ma hazmat ale wystarczy poświęcić dosłownie 5min na wyszukanie "LASD Hazmat" i zobaczyć, że są to dwa całkiem odrębne style gry. Z pomysłem stworzenia hazmatu wyszła druga osoba z którą współprowadzę SEB, przyklepałem to bo pomysł wydał mi się ciekawy pod względem możliwości dodatkowej rozgrywki, poświęcamy swój czas aby szukać informacji co i jak funkcjonuje realnie, chcemy to przenosić do gry aby ta gra nie stała się dla nas nudna ale co chwile ktoś próbuje nas stopować, wszystkie zmiany nie wymagają wgrywania nowych pojazdów a jedynie liverki na pojazdy które już są wgrane od dawna na serwerze. Axonis - bo to z nim współprowadzę SEB po awansowaniu na SGT dostał wolną rękę jeżeli chodzi o decyzję w SEB, złapał na nowo zajawkę na grę, poświęcał sporo czasu na grę, research w internecie nt. LASD aby prowadzić tą jednostkę jak najlepiej, niestety widząc jak stopowane są jakiekolwiek pomysły rozwoju najzwyczajniej traci chęci do gry, pomimo, że taki Hazmat, Bomb Squad czy SAR użyty zostanie dosłownie kilka razy w roku to sam fakt, że jest możliwość czegoś takiego zagrać daje jakąś satysfakcję.
    Wysyłałem też ostatnio do jednego z opiekunów link z artykułem w którym krytykuje działania SD, po reakcji opiekuna stwierdzam, że nie podoba mu się, że akurat było tam SD - dodam, że jednostki SD zostały wezwane przez SASP co jest wyraźnie opisane w artykule. Najłatwiej jest mi napisać o sytuacji gdzie reaguje SD z racji tego, że mam informację z pierwszej ręki, jeżeli inne frakcje LEA również chcą aby ich targetować jako San News to nie widzę takiego problemu, wystarczy wysłać do mnie odpowiedni materiał z tym.
    Okropnie chujowym zachowaniem ze strony kosmy jest to, że my z wlk przez nawet najmniejszą zmiane w zarządzie oryginalnie musieliśmy przebijać się przez setki wiadomości z opiekunami, godzinne rozmowy na głosówkach by finalnie uzyskać od nich negatywny/pozytywny werdykt, a drugiemu liderowi od buta jest oferowany ‘dowolny dobór zarządu zgodnie z jego oczekiwaniami’ - no kurwa, bądźmy fair wobec siebie, poważnie. To nie jest czas, gdzie stosowanie zagrywki z podwójnymi standardami przejdzie bez większego echa.
    Nawiązując jeszcze do tematu liderów, oraz wcześniejszych zmian w zarządzie (usunięcie jednego z liderów), na werdykt odnośnie dalszych losów frakcji czekamy od dobrych dwóch i pół tygodnia(poltorej miesiaca na ten moment odkad ten tekst byl pisany), gdzie mieliśmy sztywno postawione czterdzieści osiem godzin na podjęcie decyzji z ich strony. To nie jest potężny argument, ale to praktycznie dwa i pół tygodnia życia w ciągłej niepewności, gdzie kosma z dnia na dzien może stwierdzić, że mimo tego, że czysto nie dogadywaliśmy się z trzecim liderem (ja i wlk vs vxnewood), albo przymusi nas do dalszej współpracy albo kompletnie zakończy działalność tej frakcji na tym serwerze - co swoją drogą było jednym z początkowych argumentów, którymi próbował nas zastraszyć do zostawienia na stołku jego kolegi. Jakby, to kompletnie nie było fair wobec nas. Działaliśmy dla dobra frakcji, co długoterminowo widać po jej aktualnym stanie - efekt był pozytywny.
     
  12. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez HOODTALK w T-SUPPA WORLD & 3SOJA WORLD🕊🌍   
    Nie mamy zamiaru wystawiać tematu rekrutacyjnego, dlatego zamieszczamy w głównym temacie organizacji coś takiego. Zamieszczam tutaj pare materiałów pomocnych w kreacji postaci otaczającej się w towarzystwie Wesside 74 Hoover, w razie ewentualnych pytań zapraszam na mój discord.
    Nie potrzebujemy w organizacji ludzi którzy tylko grzeją sobie miejsce i nawet nie mają zamiaru wejść do gry. Aby otrzymac range na discordzie, należy zrobić sobie postać i dać nick IC plus ksywke na discordzie, jak zobacze że ktoś ma zamiar faktycznie grać otrzyma wtedy range.
    └A#6327
     
     
     
     
     
     
     
     
    DLACZEGO TWOJA POSTAĆ CHCIAŁABY DOŁĄCZYĆ DO GANGU?
    Dzieciaki z Ameryki dorastający w biednych dzielnicach otoczonych przez przestępstwa i przemoc, chcieli by dołaczyć do gangu z kilku powodów:
    Status Ochrona Uwzględnienie Buntownik Będąc członkiem gangu w tak młodym wieku przychodzi z dużym wzrostem statusu; są częścią czegoś wielkiego niż oni, część czegoś, czym mogą się dumnie pochwalić, i wyróżniać się wśród innych ludzi w ich wieku. Są uważani jako coś 'niebezpiecznego' i są zagrożeniem dla innych ludzi w ich wieku nie powiązanych z działalnościami gangów.
    Członkowie gangów tworzą mocne braterskie więzi między sobą, i będą ochraniać siebie nawzajem. Ktoś kto jest na celowniku przez osobę lub grupę, ma armie wsparcia i ochrony w formie innych członków gangu jeśli ktoś stanie się celem ataku, silny i ostry odwet jest praktycznie gwarantowany.
    Jako osoba która dołączyła do gangi przeważnie pochodzi z zepsutego otoczenia z małym wsparciem, miłością i respektem ze strony rodziny, zwróci się do przyjaciół żeby poczuć się uwzględnionym jako część czegoś. Podobnie jak to członkowie gangu formują mocne braterskie więzi, gang jako całość funkcjonuje jako duża rodzina.
    Twoja postać nie musi być na szczycie, kreuj postać aby być na szczycie, nowa postać w secie nie powinna przychodzić z dużą reputacją. Upewnij się że zrobiłeś research przed kreowaniem historii twojej postaci, i zastanowiłeś się nad przeszłością postaci. Miej pewność że jej tło postaci ma znaczenie. Ostatecznie, nie bój się przegrywać. Nie musisz wygrywać każdej sytuacji, twoja postać realistycznie przegrywała by w coś, pozwól aby to się stało, nie wygrywaj na siłę. DZIAŁALNOŚĆ, BUDOWANIE RESPEKTU I SZACUNKU
    Miejscowi na ogół nie angażują się zbytnio w działania gangów, ponieważ nie zdobyli wystarczająco street-credit. Nie będziesz rozprowadzać broni, narkotyków itp. bo nie masz zaufania. Możesz jednak znaleźć inne rzeczy do sprzedaży, które przyniosą dochód takie jak skradziona elektronika czy narzędzia. Możesz nawet mieć niewielką pracę na pół etatu jeśli jesteś postacią co ma wystarczająco lat.
    Gdy w końcu rozwiniesz się jako świeży gangster zostaniesz obdarzony zaufaniem jako osoba od chociażby dystrybucji narkotyków w sąsiedztwie. Unikaj jednak stania jak posąg na rogach ulic i sprzedawania narkotyków. To stara metoda, która nie jest tak skuteczna. Staraj się wparowywać na imprezy w klubach nocnych w okolicy, domówki; tam możesz rozprowadzić więcej substancji przez noc. Nadal będziesz chciał rozwijać relację z memberami co oznacza spędzanie razem czasu w hangoutach.
    ROZWÓJ CHARAKTERU
    Twoja postać powinna być rozwijana w oparciu o Twoje ambicje związane z gangiem. Wyznacz cele swojej postaci już na samym początku, czy zamierzasz bangować, czy po prostu planujesz być lokalnym gościem. Są one ważne, ponieważ wpłyną na cechy postaci, osobowość, reakcje na działania innych, wrogich gangów.
    Jeśli twoim zamiarem jest pozostanie lokalnym mieszkańcem to możesz rozważyć wykreowanie starszej postaci, z uzależnieniem od narkotyków lub alkoholu, karalnością w przeszłości, cechami które mogą sprawić, że nie wpasujesz się do gangu. Możesz stworzyć też postać dwunastolatka, który chce uniknąć bangowania dla Crips, odrywać się od rzeczywistości. 
    Jeśli twoim celem jest zostanie członkiem Crips to twoja postać powinna zacząć w młodszym wieku i stamtąd się rozwijać. Zawsze zaczynasz jako młody członek, który stara się zdobyć uznanie u starszych, dojrzałych już memberów. Wiek w którym zaczynasz wchodzić w struktury gangu to przeważnie 12-16 lat, starzeć ją powinieneś w miarę rozwoju sytuacji, wątków. Jak wspomniano wcześniej ta postać powinna być zaznajomiona z gangiem, kulturą i działaniami. Skoncentruj się na próbach budowania relacji z innymi mieszkańcami i świeżymi gangsterami aż w końcu zostaniesz zauważony przez starszych.
    Ksywy: Big (#1), Lil (#2), Baby (#3), Tiny (#4), Infant (#5), Newborn (#6), Midget (#7) Czyli zalozmy jest jakis ziomus, nikt wczesniej nie mial takiej ksywki jak on to jest numerem 1 (no i gdy nie ma numeru 2 to sie nie uzywa tej #1). Zalozmy zabije Blooda i dostaje ksywe Bloodkilla. Ktos nastepny po jakis paru latach zabije blooda, zalozmy podobnie bedzie sie zachowywal czy wygladal to zostanie numerem 2. Wtedy: Bloodkilla1/Big Bloodkilla i Bloodkilla2/Lil Bloodkilla - itd. (tutaj po prostu wedlug wlasnego uznania, bo irl to ma jakis sens a my sobie to wymyslamy takze numer jaki chcecie do ksywy, ale raczej bez #6/#7 bo to juz taka najmlodsza generacja, 13-16 lat cos takiego) I dziala tez to tak, ze jak dostal ktos ksywe na poczatku jakas 'X', a po latach wlasnie zabil kogos itd. to moze se zmienic na ta bardziej savage, ale to tylko taka ciekawostka
    CIUCHY I OGÓLNY UBIÓR
    Większość nowych graczy w półświatku przestępczym przyjmują że gangi patriotycznie noszą swoje kolory. Bloods nosza czerwony, Crips noszą niebieski, Sureños noszą niebieski itp. Krótko, tak nie jest i nie było od długiego czasu. Gangi ciągle mają swoje kolory, ale jest to mniej zauważalne w ich ubiorze.
    Jako  nie musisz nosić tylko niebieskiego, nie ma nic złego w noszeniu trochę czerwonego, albo innego koloru na który twoja postać ma ochotę. Możesz wybrać ubiór drużyny New York Yankees jako członek gangu, który odpowiada Neighborhood Crips. Jest to nowoczesne patriotyczne ukazywanie /twoich kolorów/, ale niczym nie porównuje się z historycznym noszeniem kolorów.
    Unikaj noszenia ciuchów z drogich marek jako młody gangster albo jako mniej zamożny mieszkaniec osiedla. Żyjesz w gettcie i pochodzisz z biednego środowiska, twoja rodzina zapewne nie miałaby pieniędzy na zakup drogich rzeczy. Oznacza to że nie chodziłbyś z paskami Gucci, koszulkami z LV etc. Jeżeli twoja postać jest bardziej ustawiona w gangu, zarabiasz więcej pieniędzy, wtedy możesz nosić coraz droższe ciuchy.
    PODEJŚCIE DO GANGU
    Nie powinieneś podchodzić do gang ulicznego jako outsider z zamiarem zostania Cripem. Realistycznie Twoja postać powinna być wychowana gdzieś w okolicy. Odgrywaj mieszkańca domu o niskich dochodach jako nastolatek uczęszczającego do lokalnego High School. Lokalnymi High School z realnego świata w okolicy gangu jest Dymally High School. Rozwijaj wątki IC ze szkoły z innymi mieszkańcami, osobami chcącymi wejść w struktury gangu.
    Twoja postać powinna być świadoma działań gangu ulicznego 94HCG na turfie, a także umieć rozpoznawać osoby z wysokim street-credit, umieć rozpoznawać członków na podstawie tatuaży, sposobu w jaki się ubierają i sposobu w jaki się zachowują wobec innych.
    SKUP UWAGĘ NA SWOIM TURFIE
    Nierealnym jest wprowadzenie działań gangowych i napięć na swoim terenie. Jest to coś co wprowadzi negatywne skutki każdemu członkowi gangu, coś co skupi np. uwagę departamentu policji czy szeryfa. Bezsensowna i niepotrzebna rywalizacja między gangami na turfie swojego gangu zniechęca potencjalnych nabywców narkotyków.
    Jeśli twoja postać zostanie przeszukana, bądź aktywnie ścigana (poszukiwana) przed PD/SD to powinieneś unikać pozwalania im na powiązanie Cię z twoim gangiem ulicznym bądź obszarem przy którym się kręcisz. Spowodowałoby to niewątpliwie zwiększoną obecność patroli na turfie Twojego gangu przez co transakcje narkotykowe czy inne przestępstwa/wykroczenia byłyby niemożliwe, bądź trudne. 
    Jeśli członek wrogiego gangu przechodzi przez Twój turf, nie powinieneś wchodzić im twarz w twarz, nie możesz ich prowokować. Jednak sprawienie, że czują się mile widziani na turfie Twojego gangu jest niepoprawne. Można tego dokonać przez przyśpiewki, plucie, gapienie się na niego. Jeśli jesteś sprowokowany przez przechodzących członków, a oni próbują z tobą walczyć to stój w miejscu i daj im powód In Character dlaczego to nie mają cię zaatakować. Jeśli atakują cię pięściami, zachowaj pokorę i również zaatakuj pięściami. Jeśli wyciągną pistolet to również to zrób, oddaj w niego strzały i zbiegnij z miejsca. Jeśli PD/SD reaguje na zdarzenie (strzelanina, bójka) to powinieneś spróbować rozproszyć się.
    POJAZDY
    Pojazd, który ma Twoja postać powinien być przemyślany ze względu na dochody, status materialny itp. Jazda drogim, mocno zmodyfikowanym samochodem jako początkujący gangster mija się z celem. Realistycznie powinieneś jeździć starszym, tańszym samochodem. Samochody sportowe nigdy nie powinny być widoczne w tak biednym miejscu.
  13. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez U Can Try w Declasse Premier SS   
    Nazwa pojazdu: Declasse Premier SS
    Zdjęcie: 
    Opis: Premier SS jest wzorowany na Chevrolet Impala z lat 90', klasyka.
    Link: https://pl.gta5-mods.com/vehicles/declasse-premier-ss-part-of-the-el-banditos-pack
  14. U Can Try polubił odpowiedź w temacie przez Hood Trophy w Lead with compassion, serve with humilty and courageously seek justice for all.   
    Another Day in LA I

    Another Day in LA II

    Another Day in LA III





  15. bartosz zapasowe polubił odpowiedź w temacie przez Hood Trophy w Lead with compassion, serve with humilty and courageously seek justice for all.   
    Another Day in LA I

    Another Day in LA II

    Another Day in LA III





  16. gbekarton polubił odpowiedź w temacie przez Hood Trophy w Lead with compassion, serve with humilty and courageously seek justice for all.   
    Another Day in LA I

    Another Day in LA II

    Another Day in LA III





  17. Hood Trophy polubił odpowiedź w temacie przez doc w West Davis Boxing Gym   
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin