Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

KoruS

Developer
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana KoruS w dniu 18 Kwietnia 2023

Użytkownicy przyznają KoruS punkty reputacji!

O KoruS

  • Urodziny 31 Marca

Informacje dodatkowe

  • Discord
    korus

Plebiscyt VIBE

Ostatnie wizyty

3 846 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KoruS

  1. Siemka. Powyższa zmiana jest motywowana faktem, że wielu graczy tworzy swoje postaci już wcześniej, a my chcieliśmy by z kreatora wychodzili wierni swoim założeniom postaci. Ponadto właśnie dlatego postanowiliśmy dać ograniczenia, by tatuażyści nie stracili wszystkich klientach — bo umówmy się, że jak ktoś będzie grał chłopa z rękawem, to raczej mu 2 tatuaże nie wystarczą. Oczywiście, sprawa będzie też śledzona i jeśli dojdziemy do wniosku, że 2 tatuaże to za dużo to je zredukujemy.
  2. Szanowni Gracze, mamy przyjemność ogłosić kilka zmian, które były przygotowywane od dłuższego czasu i jutro ujrzą światło dzienne! Niniejsza aktualizacja skupiła się na elemencie, który pewnie nie jednemu z nas pochłonął kilka godzin, by doprowadzić, postać do oczekiwanego stanu — tak, mamy tutaj na myśli kreator postaci. Zdecydowaliśmy się na tę zmianę, ponieważ w naszym odczuciu był to jeden z najgorszych systemów (o ile nie najgorszy), jaki nowy gracze napotykali od razu po wejściu na serwer. Po szczegóły rzucicie okiem poniżej! Przebudowany kreator postaci Na wstępie chcielibyśmy zaznaczyć, że zmiany dokonane w systemie wyglądu postaci oraz kreatorze nie mają żadnego wpływu, na aktualny wygląd Waszych postaci. No dobrze, skoro ten temat mamy już za sobą, to zacznijmy od początku. Dużą część przykuliśmy doświadczeniu użytkownika, które bardzo kulało w obecnie obowiązującym kreatorze — powiedzmy sobie jasno, korzystanie z niego nie było ani łatwe, ani przyjemne. Właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się wszystko przebudować. Dodatkowo należy wspomnieć, że nasz kreator został uzupełniony o nowe funkcjonaliści. Najważniejszą z nich jest udostępnienie możliwości tworzenia postaci na podstawie 3 przodków — jak to działa? Mianowicie po włącznie trybu dodatkowego przodka dostajemy dostęp do konfiguratora 3 przodka oraz paska zarządzania jego wpływem na wygląd postaci. W tym miejscu należy zaznaczyć, że zwiększanie wpływu trzeciego przodka działa jako nadpisywanie 1 i 2 - skutek? Jeśli ustawicie ten wskaźnik na 100%, to Wasza postać będzie klonem 3 przodka, a próby manipulacji 1 i 2 przodkiem, czy też suwakami odnośnie kształtu twarzy i koloru skóry nic nie zmienią, bo jak już wspomnieliśmy — pozostali przodkowie będą nadpisani przez 3. No dobrze, a co z innymi opcjami? A no więc tak: od teraz będzie można zarządzać gęstością brwi, owłosienia na klatce oraz brody, od teraz będzie można dodać na start za darmo tatuaże na postać (Premium Gold 6 tatuaży, Premium Standard 4 tatuaże, reszta 2), od teraz będzie można w kreatorze skonfigurować hair tattoo (Wam bliżej znane jako uszczegółowienie fryzury), od teraz będzie można dodać skazy na ciało postaci, od teraz będzie można zmienić widoczność (ustawić przeźroczystość) piegów, pieprzyków, skaz na ciele i skaz na twarzy. W tym miejscu należy wspomnieć, że od teraz kreator nie będzie pozwalał na zmianę stroju Waszej postaci. Po wyjściu z kreatora trzeba będzie skorzystać ze skryptu garderoby. Z pomniejszych zmian dt. kreatora to od teraz u chirurga plastycznego kreator postaci będzie otwierał się w postaci okrojonej i nie pozwoli na zmianę tatuaży oraz owłosienia. W kwestii owłosienia będzie trzeba się udać do barbera, a tatuaży do tatuażysty. Jeśli chodzi o usuwanie tatuaży, to będzie to osobna oferta u chirurga plastycznego. Ponadto jeśli administrator będzie chciał Was wysłać do kreatora, to skrypt nie przeniesie Was bezmyślnie do niego, a najpierw zapyta, czy tego chcecie. Skrypt Wyścigów W aktualizacji usprawniony został również system wyścigów. Oprócz pokaźnej listy błędów, które zostały naprawione, otrzymał on również kilka usprawnień. Przede wszystkim dodane zostały komendy pozwalające na zarządzanie wyścigiem jako alternatywa dla GUI, które znajdziecie wylistowane w poniższych zmianach. Namierzanie linii startu czy mety tworzy od teraz również dla lokalnego gracza marker, który wskazuje konkretną pozycję wymienionych punktów — nie trzeba już ich szukać "na czuja". Dodana została również opcja oglądania wyników wyścigu poprzez zainteresowane nim osoby. W tym celu wystarczy podać obserwatorom kod transmisji, który znajdziemy w GUI wyścigu, tak aby mogli skorzystać z komendy /wyscig ogladaj [kod], aby śledzić poczynania uczestników na bieżąco. Usprawniony został również kreator wyścigów, który ukazuje od teraz wizualnie na mapie tworzone przez nas checkpointy za pomocą markerów tak, abyśmy byli w stanie widzieć naszą trasę. Dodana została również opcja usunięcia ostatnich utworzonych checkpointów i postawienia ich na nowo, bądź całkowite wyjście z kreatora bez potrzeby zapisania i anulowania wyścigu. Związaną z tym klawiszologię znajdziecie w postaci wskazówki przy rozpoczęciu korzystania z kreatora. Tutaj macie dokładną listę zmian: Checkpointy wyścigów nie zostają już aktywne na mapie po zakończeniu wyścigu Blipy wyścigu nie zostają już aktywne na mapie po zakończeniu wyścigu Poprawiono błędy w konsoli związane z przejeżdżaniem przez checkpointy Poprawiono pobieranie nazw lokalizacji startu i mety wyścigów Poprawiono kalkulację obecnej pozycji gracza w tabeli wyścigu Poprawiono błędy związane z zapisywaniem wyścigów Poprawiono błąd, który powodował, że checkpointy szło zaliczyć przed rozpoczęciem wyścigu Poprawiono błąd, który powodował, że rozpoczęcie kolejnego wyścigu czasami nie resetowało wyników uczestników Poprawiono błąd, który powodował, że tabela z czasami uczestników wyścigu nie wyświetlała się osobom, które nie hostowały przynajmniej jednego wyścigu w trakcie swojej obencje sesji rozgrywki Poprawiono błąd, który powodował nakładanie się wskazówek na tabelę z czasami uczestników Poprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli rozpocząć wyścig na piechotę Poprawiono błąd, który powodował, że wyścigi nie mogły zostać uruchomione w trybie okrążeń jeżeli meta znajdowała się za blisko startu Poprawiono błąd, który powodował, że dystans trasy wyścigu był niepoprawnie zliczany Dodano komendę /wyscig start [opcjonalna ilość okrążeń] do rozpoczynania wyścigu Dodano komendę /wyscig namierz do namierzania linii startu wyścigu Dodano komendę /wyscig usunznacznik do usuwania namierzenia linii startu wyścigu Dodano komendę /wyscig dodaj [ID] do zaproszenia pobliskiego gracza do wyścigu Dodano komendę /wyscig ogladaj [Numer transmisji] pozwalającą na obserwację wyników wyścigu Dodano komendę /wyscig przerwijogladanie pozwalającą na przerwanie obserwacji wyników wyścigu Pomniejsze zmiany Naprawiono synchronizację naczep. Zablokowano używanie naczep podczas ciągnięcia. Uzależniono czcionkę od wielkości ekranu. Od teraz czcionka na dużych ekranach będzie większa niż na mniejszych, co wpłynie bezpośrednio na wielkość, niektórych elementów. Poprawiono gotowanie cracku i brudzenie narkotyków. Poprawiono błąd związany z wyświetlaniem oferty detoksu. Od teraz każdy pojazd kupiony w salonie będzie miał livery domyślnie ustawione na 1. Dodano nowy typ przedmiotu Przedmiot IC. Po jego użyciu zostanie wyświetlona ustawiona na nim narracja. Grupy o typie LEA mogą wchodzić na teren kampusu LEA. Poprawiono błąd powodujący problemy z przechodzeniem płatności za usługi taxi. Odświeżono panel zamówień. Odseparowano składanie zamówień do magazynu od zamówień do sklepu. Wrócił limit godzin na używanie operacji plastycznej (Premium gold 20h, premium standard 10h) Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 19.04.2023, środa), godz. 4:00 Credits: kreator - @KoruS naczepy - @Kubas animki - @mafineeek poprawki i usprawnienia wyścigów, bugfixy, panel zamówień, drobne zmiany - @MyNick
  3. **Na stronie internetowej LSTA pojawiła się mapa wraz z rozpiską nowych połączeń**
  4. Siema! Mamy przyjemność ogłosić, że nadszedł czas na spore zmiany! Przez ostatni miesiąc nasi developerzy szykowali dla Was dużą aktualizację po której poznacie VIBE całkowicie z nowej strony. Wszystko dlatego, że skupiliśmy się przede wszystkim na zmianach wizualnych serwera, ale nie tylko, ponieważ przychodzimy do Was również z całkowicie nowym systemem. Rzućcie okiem poniżej, aby poznać szczegóły! Czekamy również na Wasz feedback i mamy nadzieję, że pozytywnie przyjmiecie te zmiany! Nowy HUD i nie tylko.... Prezentację zaczniemy od największej części nadchodzących zmian. Tym razem zajęliśmy się szczególnie kwestią wizualną. Podjęliśmy się zadania ujednolicenia całego interfejsu użytkownika, który widnieje na Waszych ekranach przez większość rozgrywki. Chcieliśmy, aby był bardziej przyjazny i przyjemny dla oka. Pozwólcie, że po kolei omówimy wprowadzoną aktualizację wizualną. Startujemy od omówienia górnego prawego rogu naszego ekranu. Gruntowanie przerobiliśmy tę część ekranu. Nowy HUD jest przede wszystkim minimalistyczny i utrzymany w kolorystyce monochromatycznej z elementami prześwitującymi. Co do informacji, które znajdziecie w tej części ekranu, nic się nie zmieniło. Standardowo będzie to posiadana przez Waszą postać gotówka, aktualne duty oraz czas na nim spędzony i Wasze ID. Z nowości dodaliśmy w tym miejscu nick IC aktualnie ogrywanej przez Was postaci oraz adnotacje związane ze zmianami w jej portfelu. Przy każdorazowej aktualizacji stanu waszej gotówki, pod informacją ile jej posiadacie, zostanie wyświetlony monit informujący, jaka dokładnie jest to zmiana. W prawym dolnym rogu mamy nowy, zliftingowany prędkościomierz. W tej kwestii postanowiliśmy wrócić klimatem do tego, co starsi gracze mogą pamiętać sprzed około roku, lecz w znacznie unowocześnionej i usprawnionej odsłonie. Dodaliśmy także kilka ikonek informujących Was m.in. o stanie Waszego pojazdu (ikonka check engine podświetli się, gdy hp pojazdu spadnie poniżej 60% maksymalnego) czy włączonych aktualnie światłach. Nowe ikonki poinformują Was także o nieprawidłowym poziomie oleju w silniku lub temperaturze silnika - lecz aktualnie należy je traktować bardziej jako ciekawostkę, a nie w pełni działający element gry. Kolejnym elementem zmian jest kompas. Jest to jednak zupełna nowość, ponieważ poza dostosowaniem go do reszty GUI podjęliśmy się odwzorowania prawdziwego, działającego kompasu i... tak, udało się! Od teraz oczy wszystkich będzie cieszyć kręcąca się tarcza ze strzałką! Ważną zmianą w działaniu tego elementu jest to, że wskazywany kierunek nie jest zależny już od kierunku patrzenia naszej postaci, a rotacji kamery gracza! Na tarczy kompasu zobaczycie literowe oznaczenie kierunku, a dla tych bardziej wymagających jest możliwość odczytania dokładnej rotacji — każda z kresek, znajdująca się na tarczy to 5 stopni geograficznych. Z dodatkowych zmian wizualnych z pewnością zauważycie odświeżony wygląd ofert, monitu informującego o statusie AFK, ekranów ze wskazówkami informujących Was o niektórych aktywnościach czy całkowicie przerobionego scoreboardu. Dodatkowo usprawniono progressbary - od teraz wszystkie będą wyglądać jak te przy aj/bw. Zaawansowany opis postaci — examine Nadchodząca aktualizacja wprowadza też system, który był wyczekiwany przez sporą część z Was, mianowicie system zaawansowanych opisów postaci — examine. W tym celu udostępniamy Wam komendę /examine, która uruchamia edytor Waszego opisu wraz z podglądem. Wspomniany edytor został wyposażony w dodatkowe możliwości zarządzania tekstem, abyście jeszcze bardziej dopracować opis i wyróżnić elementy, które są szczególnie ważne. Druga komenda jest bliźniaczo podobna do pierwszej: /examine [id]. Po jej wpisaniu zostanie wyświetlone okno z opisem podanego przez nas gracza, który znajduje się w pobliżu. Możecie posiadać opis zawierający 1536 znaków. Dla graczy premium ta liczba wzrasta aż do 4096! Nowy system tatuaży Kolejnym systemem, który uległ zmianom jest system tatuaży. Postanowiliśmy zrobić kompleksowy rework całości systemu, co pozwoliło na jego znaczne usprawnienia. Przygotowaliśmy specjalny kreator wraz z panelem wyboru tatuaży i miejsc ich wykonania. Interfejs ten jest Wam już dobrze znane z systemu barbera. Dodatkowo udostępniamy możliwość łatwego usunięcia konkretnego tatuażu, w tym celu należy udać się do pracownika kliniki medycznej. Pomniejsze zmiany Dodano komendę /worek [id], która pozwala założyć graczowi worek na głowę (gracz z założonym workiem ma kompletnie czarny ekran, nie widzi minimapy, nazw ulic, a wszystkie nicki na czacie wyświetlane są jako "nieznajomy") Gracz wrzucony do bagażnika otrzymuje taki sam efekt jak przy komendzie /worek [id] Komenda /worek [id] pozwala również na oddychanie w dymie utworzonym przez granaty BZ i łzawiące Poprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu z edytora przyczepianych przedmiotów obiekt zostawał na naszej postaci Poprawiono błąd, który powodował, że podczas przechodzenia przez interior usuwała się animacja (oznacza to w praktyce, że teraz przechodząc przez interior z tarczą balistyczną, animacja nie zniknie) Naprawiono freeze animacji typu idź, aparat itd. Naprawiono spadanie z drążka do ćwiczeń Poprawiono usterki z kolizją i freezem przy wykonywaniu ćwiczeń na ławeczce Poprawiono błąd, który powodował, że pojazdy niekorzystające z stancera crashowały grę przy użyciu /o tuning Poprawiono błąd, który powodował, że synchronizacja pojazdów nie wykonywała się po stronie klienta Poprawiono panel garderoby grup Garderoba obsługuje teraz czapki, kolczyki i okulary Garderoba posiada teraz obrotową kamerę, podobnie jak sklep z ubraniami Garderoba przenosi gracza do garderoby, co oznacza, że inni gracze nie będą mogli już wejść w kadr i przesuwać nam postaci podczas zakupów Usunięto przycisk od edycji zestawu ubrań — od teraz wystarczy po prostu kliknąć nazwę, by go podejrzeć i edytować Menu interakcji i ekwipunek nie będą się już otwierać jeśli jesteśmy w trakcie korzystania z innego okna CEF typu edytor obiektu, czat itd. Poprawiono edycję cen w magazynach, od teraz ceny zapisują się poprawnie Zapisywanie cen w magazynach nie wymaga już rangi lidera, a odpowiednio nadanej permisji pozwalającej na ich modyfikację Dodano maksymalną cenę sprzedaży produktu Dla wszystkich istniejących produktów ustawiono maksymalną cenę jako obecną cenę minimalną + 25% Poprawiono błąd, który powodował, że była możliwość ustawienia ceny poniżej ceny minimalnej Poprawiono komunikaty związane z przerwaniem: malowania pojazdu, montażu tunningu/stancera i naprawy pojazdu Poprawiono i dodano dodatkowe zabezpieczenia przy /o wizytowka [id] Dodano monit informacyjny przy /report informujący o komendach /fix pos, /fix bw, /fix look Poprawiono bug powodujący blokowanie się części gry, jeśli niedezaktywowano focusa z pola w formularzu Usprawniono i dodano obsługę gamepada do systemu afk Zmniejszono ceny obiektów na serwerze o 15% (opcja zakupu za gotówkę IC) Dodano możliwość kupna obiektów przez biznesy automatycznie bez ingerencji opiekuna za stałą cenę $200 za obiekt Dodano nowe doładowania punktów w vShop Dodano usługę zmiana nicku postaci Dodano usługę zmiana tożsamości postaci Dodano usługę unikalny przedmiot doczepialny Dodano usługę usunięcie kar systemowych Dodano usługę paczka obiektów XS - 20 obiektów Zwiększono ilość obiektów oferowanych przez paczkę XL 400 -> 500 Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 27.08.2022, sobota), godz. 4:00 Credits: hud, examine, tatuaże, speedometer, kompas, wskazówki, scoreboard, progressbary, afk - @KoruS tatuaże, examine, worek, maski p.gaz, garderoba, bugfixy, radia, panel i ceny maksymalne - @MyNick vShop - @Toyer oferty - @mafineeek obsługa gamepada - @csskrouble
  5. Siemka! Mam przyjemność zaprezentować Wam ostatnie kilka dni naszej pracy! Poniższe zmiany dotyczą głównie zmian wizualnych oraz mają za zadanie umilić korzystanie z paneli. Tym razem na tapetę wzięliśmy wszystkim dobrze znane /drzwi info oraz sklepy 24/7. Rzućcie okiem niżej, co dla Was przygotowaliśmy! Dashboard — Panel zarządzania interiorami (wykonali: @KoruS i @MyNick) Po zawianiu aktualizacji na serwer będziecie mogli odnaleźć nową zakładkę w dashboardzie, sygnowaną ikonką domku. Dostęp do podstawowych informacji oraz zakupu obiektów będziecie mieć z dowolnego miejsca na mapie. Akcje pokroju dodawania / usuwania / edytowania uprawnień mieszkańców, czy zarządzania samym intkiem będą nadal wymagać Waszej obecności w jednym z blipów drzwi interioru. Sklepy 24/7 (wykonali: @murdok i @KoruS) Jak wcześniej było wspomniane, drugim panelem, który doczekał się reworku był sklep 24/7. Poza zmianami wizualnymi sklep otrzymał długo wyczekiwaną wyszukiwarkę przedmiotów oraz możliwość zakupu wielu przedmiotów na raz — bez konieczności spamienia w przycisk zakupu. Pomniejsze zmiany - Drobne usprawnienia w panelach Aktualizacja zawita na serwer dziś (tj. poniedziałek, 16.05.2022r), po restarcie serwera.
  6. Siema! Ostatni czas poświęciliśmy na przepisywanie kolejnych paneli i przystosowywanie ich do naszego nowego stylu. Kolejnym panelem, który trafi na serwer do waszego użytku GUI fryzjera. Do zmian, które zaszły w tym panelu należy m.in. pozbycie się z niego zdjęć podglądowych fryzur. Taka zmiana pozwoliła nam na znaczne zmniejszenie wielkości okna, co z kolei umożliwia bezproblemowy podgląd fryzury na pedzie. Dodatkowo zostały usprawnione sposoby zmiany koloru włosów, gęstości brody czy wyboru hair tattoos. Mamy nadzieję, że odświeżony panel umili Wam korzystanie z usług fryzjera oraz zachęci was do częstszych eksperymentów z wyglądem Waszych postaci. Pomniejsze zmiany: Dodano animacje otwierania i zamykania okienek Dostępne na serwerze: 22.12.2021 (jutro, tj. środa)
  7. Kara została nadana zgodnie z panującymi na serwerze zasadami tzn. rozstrzelanie kogoś bez odpowiedniego panelu jest gangsterką po cywilu i tutaj myślę, że nikt w tej kwestii nie ma żadnych obiekcji. Niestety podczas wymierzania powyższej kary nie miałem świadomości na temat zaistniałej sytuacji. Należy jednak zastanowić się, czy nieświadomość łamania regulaminu w zaistniałej sytuacji jest czynnikiem łagodzącym - tę kwestie pozostawiam do oceny części administracji odpowiedzialnej za rozpatrywanie apelacji.
  8. KoruS

    Changelog #17

    możliwość składania w ofercie grupy przedmiotów wykorzystując system zaznaczania wielu: poprawiono wyszukiwarkę przedmiotów w ekwipunku, działa teraz dużo lepiej, przedmiot, na którym przytrzymamy LPM zostanie teraz automatycznie zaznaczony, już nie powinno występować więcej problemów z zaznaczaniem kilku przedmiotów, odblokowano używanie toreb Merged: 28.09.2021 (już dostępne w grze)
  9. Hej! Ostatni czas postanowiliśmy poświęcić naszemu ekwipunkowi, a dziś mamy przyjemność zaprezentować wam wyniki naszej pracy. Nowy ekwipunek poza ogólnym odświeżeniem interfejsu - zgodnym z naszym nowym stylem - zyskał również w kwestii funkcjonalności. Po wejściu aktualizacji na serwer, nie będzie potrzeby korzystania z kilku okienek, ponieważ z poziomu jednego okna zyskacie dostęp do przedmiotów, nie tylko w ekwipunku, ale także tych które znajdują się w torbach, pojeździe, schowku czy gdzieś w waszej okolicy na ziemi. Dodatkowo dodano możliwość zarządzania przedmiotem niezależnie od tego gdzie ten się znajduje. Dla przykładu, oznacza to, że możecie dzielić, łączyć i oferować przedmioty innym graczom już nie tylko w ekwipunku postaci, ale także jeśli macie je w torbie, schowku, pojeździe, a nawet na ziemi. Z momentem wejścia na serwer będziecie mogli także łatwiej przebrnąć przez wszystkie swoje przedmioty, dzięki wbudowanej w ekwipunek wyszukiwarce. Teraz poza podziałem na kategorie, będzie możliwość wprowadzenia nazwy przedmiotu, a nowy ekwipunek wyświetli jedynie te pasujące. Podziękowania za pomoc z backendem dla @Bart. Dostępne na serwerze: 26.09.2021 (jutro, tj. niedziela)
  10. KoruS

    #20 Vibe Update 1.51

    Nie zobaczą, chyba że ja udostępnisz. Rzecz jasna nikt też nie widzi aktualnie odbywających się wyścigów, a jedynie ten, którego jest uczestnikiem.
  11. KoruS

    #15 Vibe Update 1.40

    Przycisk insert (INS) znajduje się praktycznie obok przycisku end - uruchamiającego telefon (ten opis tyczy się klawiatury do PC, nie wiem jak jest na laptopach).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin