Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Don Daniel

Gracz
  • Postów

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje dodatkowe

  • Discord
    DonDaniel#0718

Ostatnie wizyty

5 617 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Don Daniel

Stały bywalec społeczności

Stały bywalec społeczności (8/14)

  • Well Followed
  • To już rok!
  • Wyjątkowo popularny
  • Mówca
  • Ty to chyba lubisz

Najnowsze odznaki

590

Reputacja

  1. Przecież nawet jak rodzinki zostaną usunięte to dalej jest komenda z udostępnianiem pojazdów więc wszystko co tu napisałeś nie ma sensu bo nic się pod tym względem nie zmieni. Wysryw też jest dziwny bo "wielcy e-hajsiarze" musieli zapracować sobie aby być wielkimi e-hajsiarzami. Chyba nie myślisz, że za historią 99% najbogatszych graczy na serwerze stoi stanie za ladą po 2h 15 minut dziennie. Te osoby w znacznej większości musieli grać coś więcej. Myślę, że nie powinieneś wnikać w hajs kogokolwiek. Z miłą chęcią wystąpię o zwrot tylko po to abym mógł wpłacić te głupie 33zł na schronisko dla zwierząt. Myślę, że większość wyjadaczy zna nawet osoby stąd, które rozdawały majątek czy rangi w organizacjach przestępczych dla paczki papierosów 🙂 (bez obrazy dla osoby o której mowa) Jestem uczciwy i nie rozumiem. Posiadam własne grupy rodziny i nigdy nie było w nich nikogo poza mną. Jeśli administracja decyduje się na wprowadzenie jakiegoś udogodnienia to powinna zadbać o to aby było ono funkcjonalne. "Sprawdzanie każdej grupy rodziny zajęłoby zbyt dużo czasu" - Dajesz w tym momencie swoją aprobatę na wprowadzanie nieprzemyślanych funkcjonalności i usuwanie ich kiedy się zapragnie. To nie jest fair w stosunku do kogokolwiek bo po co się angażować, jak wszystko może nawet jutro zniknąć. Problem jest jeszcze bardziej złożony przez fakt, że chodzi tu o usługę płatną.
  2. Ja bym raczej spojrzał na to z tej strony, że przez niekompetentną osobę która je wprowadziła do gry, teraz muszą cierpieć osoby dla których takie rzeczy są przeznaczone. To nie jest temat, gdzie trzeba usunąć coś z GTA aby innym było lepiej. To jest temat bezmyślnego wprowadzania rzeczy, które potem trzeba usuwać bo nie zwraca się uwagi na konsekwencje. Moim zdaniem powinno się testować to co się oddaje do użytku.
  3. Ma to się nijak do sytuacji, gdzie usługodawca nie wypełnia swoich świadczeń. Jedyną możliwą praktyką zakupu panelu rodziny jest doładowanie portfela. Portfel został doładowany z zamiarem zakupienia określonej usługi. Usługobiorca ma prawo żądać zwrotu środków jeśli tego typu usługa zmieniła swój stan faktyczny. "jeśli usługodawca wycofuje usługę lub nie jest w stanie jej świadczyć, może to być traktowane jako niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy z jego strony. W takiej sytuacji, niezależnie od klauzuli dotyczącej rezygnacji z prawa do odstąpienia od umowy, jako konsument możesz mieć prawo do żądania zwrotu środków za niewykonaną usługę." Całe szczęście, że te jachty należą do 0,01% serwera bo dzięki temu ma to sens 🙂 Nie wszystkie zmiany muszą mieć wpływ na RP. Śmiem twierdzić, że może 5% wszystkich changelogów się do tego przyczynia. Dodatkowo nie należy wrzucać każdego do jednego wora bo nie każdy używa rodzinki do dzielenia się grindowanym majątkiem. Są w tym temacie podane żywe przykłady fajnego zastosowania tego typu grup.
  4. Może i jest chujowo, ale za to lepiej nie będzie. Ja teraz czekam aż wprowadzą podatek na pojazdy w formie comiesięcznego ubezpieczenia. (Co dwa jak masz gold)
  5. Nie ma to najmniejszego sensu bo nie jestem w ogóle systematycznym graczem. Jeśli wchodzę do gry to jest to raz w tygodniu i nie chce się angażować w ten sposób. Dlatego to też nie jest dla mnie żadnym rozwiązaniem. Jednocześnie taka zmiana zmusza mnie do tego aby wysprzedać dość unikatową posiadłość wraz trzema pickupami, które na tym dużym polu posiada, bo dalsza gra tego co wcześniej nie ma sensu. Grupa rodziny w tym przypadku była tym, co od wielu miesięcy pozwalało mi kreować taką postać.
  6. Mam postać, która posiada posiadłość z dość dużym polem na wsi. Odgrywam na niej złomiarza, który kupuje wszystkie fury retro za bezcen i przy nich majsterkuje. Dla klimatu mam zespawnowanych z 15 oldschoolowych pojazdów na swoim podwórku. Rozumiem, że usunięcie grup rodziny sprawi, że nie będę mógł dalej w ten sposób funkcjonować i nie zostanie to inaczej zaopiekowane? Zmiana jest na tyle duża, że uniemożliwia mi grę tego co wcześniej. Niejednokrotnie potrzebuję aby pojazdy były zespawnowane w większej ilości. Chociażby w momencie, gdy ktoś chce kupić ode mnie takiego rzęcha, a ja musze go dowieźć holownikiem. Sprawa zamyka się na tym, że musze dać przysłowiowe /q na 15 minut które polepszy RP. Nie chcę korzystać z funkcji Premium Gold bo nie są dla mnie atrakcyjne. Rozumiem, że to jedyna w takim razie opcja abym nie stracił całkowitego sensu postaci, na którą wbijam chociaż raz w tygodniu przez około rok? PS. Kolejny raz zrzucacie problem na wszystkich graczy, a nie na lenistwo czy nieumiejętność organizacji pracy nad danym skryptem. Nazewnictwo grup rodziny czy 20 osób pod panelem z niebotycznymi majątkami jest dlatego, że na to pozwoliliście. Założę się, że nie jest problemem dla developera ustawienie limitu osób pod rodzinką, czy wyznaczenie odpowiedzialnej za to osoby, która raz na kilka dni zrobi research nowych grup. No przecież nie tworzy ich się 100 dziennie. Macie 53 osoby w ekipie i nie potraficie tymi zasobami zarządzić, a finalnie znów przez Was gracze na tym tracą. Co mnie interesuje 450 nowych tatuaży i fryzur jak nie mogę grać przez Waszą zmianę i char musi odejść do lamusa 🤣 PRZYKŁAD Z GRY CO PRZEZ WAS ZOSTAJE USUWANE:
  7. Fajna aktualizacja, natomiast: Dodano wyliczany na podstawie siły dzienny limit złowionych ryb. Z dupy temat. Dziadek 55 letni jest w stanie więcej złowić ryb niż 35 letni bodybuilder. Zachęcacie do tego aby osoby wkręcone w tego typu aktywność latały z muskularny nad łbem nawet, jeśli totalnie nie pasuje to do ich postaci. Lepiej już wprowadzić, że po danym limicie który jest taki sam dla wszystkich, wypadają najgorsze ryby.
  8. Kontynuacja współpracy z marką stanową ByteBridge Kontynuacja współpracy z marką stanową GlobeOil Nawiązanie współpracy z marką stanową Marlowe Wine Company Nawiązanie współpracy z marką Santo Capra Care Nawiązanie współpracy z spółką lokalną Bean Machine Nawiązanie współpracy z MiyaMoto's Art Den Nawiązanie współpracy z Palais Royale Nawiązanie współpracy z Evendo Nawiązanie współpracy z Goldmans Sukces na Socialach - 180 follow MarketWhiz / 180 follow Hot Deals. Łączny wzrost 65 follow względem ostatniego miesiąca. Twarz MarketWhiz promuje produkt marki stanowej Bytebridge na Lifeinvader Zatrudnienie Dyrektora Sprzedaży Zatrudnienie 4 nowych account managerów Wsparcie eventu Palais Royale SSY: Wydatki:
  9. Moje tickety został dopiero częściowo rozwiązane jak napisałem temat na forum w dziale szukam / zagram, że szukam osoby chętnej do rozwiązania moich problemów. Część ticketów zniknęła podczas afery backupowej, a wisiały one ~6 miesięcy. Odechciało mi się 500x prosić, więc nie zostały wszystkie rozwiązane. Ingame i na discord też się dobijałem. Żaden supporter nie był w stanie mi pomóc, więc odsyłali do GM / CM. GM / CM nie byli w ogóle kompetentni więc odsyłali do czerwonych. Czerwoni oczywiście nie odpisywali. Jak temat ujrzał światło dzienne na forum to raptem naburmuszony i ujęty dumą CM raczył napisać: A oczywiście cały temat został opisany wyżej. Dlatego też nie liczyłbym, że ktoś ma czas i chęci na realizację Waszych zgłoszeń. Osób w ekipie jest raptem 55, więc aby to jakoś funkcjonowało przydałoby się kolejnych 100 osób.
  10. Zamiast wprowadzać gówno aby potem pozbyć się jego zapachu, po prostu nie srajcie na dywan.
  11. Dalej to nie wnosi nic sensownego. Odnosisz się do feedbacku o koncie premium na którym zarabiacie. Prośba o wskazanie jakiejś osoby, która będzie mogła udzielić odpowiedzi na najczęściej przewijające się pytania w dyskusji. Jest ich od groma, obaw jest dużo, system jest zupełnie niedopracowany.
  12. Popieram. Dodatkowo u mnie wyświetla się na wszystkich postaciach tak samo. Nie wiem na jakiej zasadzie odbywa się klepnięcie różnych rzeczy do aktualizacji. Jeśli jest opcja wprowadzić coś nowego ale chujowego, albo nic nie wprowadzić - moim zdaniem lepiej nie wprowadzić. Temat jest totalnie nieprzemyślany.
  13. - Co do podatków - podatki likwidują zatem konieczność logowania się na chara raz na 2 tygodnie aby dom nie zniknął? - Co z firmami zajmującymi się sprzedażą / skupem nieruchomości. Są zobowiązani do płacenia podatków za "mieszkańca"? Owner budynku z automatu jest mieszkańcem. - Chcecie ograniczyć rozgrywkę na serwerze do 1 aktywnie użytkowanej postaci na konto? Ładna posesja to kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie wedle Waszych kalkulacji. Ludzie grają często na kilku charach z różnym zaangażowaniem. Istnieje spore prawdopodobieństwo, że zostają zmuszeni do prowadzenia sztucznej, przymuszonej rozgrywki tylko po to aby grindować hajs na konto podatkowe. Sam osobiście posiadam 1 postać, gdzie mam posesje o wartości ~1kk a odgrywam emeryta. Postać jest na tyle specyficzna, że pójście nią do jakiejkolwiek pracy jest równe z znijaczeniem i w przełożeniu zablokowaniem jej. - Jaki macie plan na antyafka na postaciach do których gracze nie przykładają full focusu, a będą nabijać minuty aby mieć hajs na podatki? Jasne, że można takie chary blokować czy nakładać inne kary, ale to jest żadne rozwiązanie. Cieszę się, że zostało wprowadzone coś takiego jak podatki, ale informacje są na tyle cząstkowe, że nie jestem w stanie ocenić czy to jest w ogóle zmiana na plus w tym formacie. W ten sposób jak to wygląda budujecie w ludziach jeszcze większe przywiązanie do tej rozgrywki, myślenie o tym i uświadomienie, że zapomnienie o jakiejś głupiej postaci na okres dłuższy niż kilkunastu dni może prowadzić do poważnych konsekwencji (tj. usunięcie komuś chaty, gdzie poświęcił miesiące na jej zdobycie). Widzę tu próbę srogiego uzależnienia gracza. Ciężko mi sobie wyobrazić jadąc np w delegacje na 3/4 tygodnie czy na wakacje za granicę i myśleć; "Kurwa, czy ja na pewno na każdej postaci zagospodarowałem dobrze budżet na te podatki?" To tylko gra i wskutek mojego zagapienia się na jakimś charze, z większą dozą prawdopodobieństwa pożegnałbym się z serwerem aby po prostu ściągnąć z barków przymus częstego myślenia o głupiej grze. Przemyślcie dobrze jak to ugrać bo nie wygląda to user-friendly. Chcę mieć radość z możliwości gry a nie obowiązek i przymus wybierania, żegnania się z postaciami które nie są pierwszoplanowe. Jakiś czas temu prowadzona była ankieta średniej wieku graczy na serwerze: Najwięcej osób jest w przedziale 22-26 lat. Ankieta była przeprowadzana rok temu. Jeśli już zbieracie takie dane to je wykorzystujcie. Panowie i Panie - zważając na tą skalę jest to gap w chuj. ~70% graczy jest po szkole średniej i zajmują się już dorosłym życiem. Część jest po ślubach, mają dzieci, partnerki, swoje pierwsze prace po 12h aby zarobić jak najwięcej i pójść na studia, pierdyliard innych powodów aby nie siedzieć całe dnie na komputerze. Nie każcie im myśleć o takich głupotach. Przedstawcie te podatki w taki sposób, w jaki powinny zostać przedstawione. Ten punkt z aktualizacji jest na totalnie odrębny temat, a nie jeden z podpunktów bo jest ekstra inwazyjny. Ogarnijcie kogoś od analiz takich rzeczy. Może 5 lat temu bez większego przemyślenia byłby to fajny temat. W tym przypadku tylko prnt screen powyżej deklasuje temat podatków w teraźniejszym formacie i jasno wskazuje, że możecie stracić mniej lub więcej aktywnie biorących udział w życiu serwera graczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin