Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

oliwierr

Community Manager
  • Postów

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #80   
    W dzisiejszym changelogu znajdziecie wiele usprawnień, które wprowadziliśmy do naszych istniejących systemów. Dodaliśmy także nowe funkcjonalności do panelu gracza, a działanie edytora obiektów zostało znacząco poprawione. Sprawdźcie sami i dajcie nam znać, co myślicie o tych zmianach!
     

     

    Statystyki pracowników
    Dodaliśmy nowy panel statystyk pracowników który umożliwi Wam szybkie i wygodne śledzenie aktywności pracowników Waszego biznesu! Jest to świetne narzędzie, które pozwoli Wam na lepsze zrozumienie tego co tak na prawdę dzieje się w Waszej grupie. Panel ten mogą wyświetlić osoby z odpowiednim uprawnieniem i znajdziecie tam rzeczy takie jak: ilość duty, ilość osób danego dnia na duty, ilość ofert, zarobek z ofert - a wszystko to w określonym przez Was przedziale czasowym. Statystyki możemy wyświetlać w dwóch trybach - dla pojedynczego pracownika, lub dla Wszystkich na raz, tak dokładne opcje monitorowania wspomogą Was w procesie nadawania premii i innych związanych z aktywnością w biznesie.
    Dostępna jest również zakładka rankingu pracowników którą uruchomić może każdy, kto ma zaznaczone w randze uprawnienie Dostęp do statystyk członków grupy (lider grupy posiada ją domyślnie). Ten ranking prezentuje pięciu najbardziej aktywnych członków grupy w wybranym przedziale czasowym. Mamy nadzieję, że wprowadzenie takiego elementu rywalizacji dodatkowo zmotywuje członków danych grup do jeszcze bardziej czynnego uczestnictwa w życiu biznesu!
    Nowy panel statystyk zastąpił stary wysłużony system webhooków na discord.
     

     
    Dane pracowników biznesu
    Przeprojektowaliśmy całkowicie tabelę pracowników w biznesie - dodaliśmy tam trochę magii i efektu wow dzięki czemu dane tam wyświetlane wyglądają lepiej niż kiedykolwiek. Specjalnie dla Was stworzyliśmy nową podstronę z detalami którą otworzycie klikając na wybranego pracownika. W nowej zakładce będziecie mieli możliwość wysyłki szybkich przelewów na konto danej postaci, co znacznie usprawni proces wysyłania premii dla pracowników.
     
     
     
     

    Jedzenie i picie
    Rozszerzyliśmy dostępną ofertę jedzenia oraz picia jakie możecie oferować w swoich lokalach. Jest to ukłon w stronę osób, które chcą, aby ich oferta gastronomiczna prezentowała się jako różnorodna i ciekawa. Nowe modele dodacie do swojego biznesu w prosty sposób dzięki zdjęciom modeli które przygotowaliśmy w panelu zamówień. Każdy z nowych modeli posiada również swoją unikalną animację dzięki czemu skończymy na dobre z jedzeniem plastikowego kubka do kawy!
    Wprowadziliśmy również natychmiastowe efekty spożywania alkoholu i regeneracji zdrowia, które są teraz nadawane jednorazowo a nie rozłożone w czasie. Aby zapobiec nadużyciom jeśli Twoja postać otrzymała obrażenia w ciągu ostatnich 10 sekund, jedzenie nie odnowi HP. Dodatkowo, czas trwania stanu BW spowodowanego stężeniem alkoholu skróciliśmy do 10 sekund z wcześniejszych 120 co usprawni rozgrywkę w pubach i klubach.
    Wszystkie modele jedzenia/alkoholu które są obecnie dostępne w sklepach i magazynach grup otrzymały kanapkę/piwo jako domyślny model jeśli żaden inny nie był ustawiony.
     

    Magazyn
    Oddajemy w Wasze ręce możliwość zarządzania magazynem grupy bezpośrednio z panelu gracza, zakładkę tę mogą uruchomić osoby z odpowiednim uprawnieniem. Magazyn pozwala na edycję cen, usuwanie przedmiotów oraz zmianę modeli jedzenia i picia, dzięki czemu sami w prosty sposób dostosujecie wszystkie przedmioty w Waszym magazynie tak, aby korzystały z nowo dodanych modeli. Panel ten również wyświetla konkretne statystyki przedmiotów jakie zawierają się w ofercie biznesu.
    W kolejnych changelogach planujemy dalsze usprawnienia narzędzi do zarządzania biznesem, m.in. rewizję systemu ofert i kuponów, czy poprawki /podaj.
     
     
     
     

    Animacje
    Całkowicie przepisaliśmy system wykonywania animacji na serwerze tak, aby był dla Was bardziej funkcjonalny, intuicyjny oraz oferował większą dynamikę rozgrywki. Od teraz można łączyć ze sobą animacje, przykładowo jeśli wpiszemy .siad aparat - postać usiądzie z aparatem w rękach. To samo tyczy się dowolnych innych kombinacji - będą po prostu działały. System operuje na animacji głównej - która animowana jest na całym ciele postaci (.siad) oraz animacji pobocznej, która animuje jedynie górną część ciała (.aparat). Usprawnione zostały animacje jedzenia - nie będą one teraz przerywały się w losowych momentach tylko na wasze wyraźne żądanie po kliknięciu spacji. Po anulowaniu animacji jedzenia postać przejdzie płynnie do poprzednio wykonywanej animacji w przypadku jeśli jakaś była wcześniej uruchomiona.
    System łączenia animacji nie jest wspierany przez unikalne animacje wygenerowane przy użyciu AI.
     
     

    Edytor obiektów
    Wiemy jak ważną funkcjonalnością jest dla Was edytor obiektów oraz możliwość budowania swoich własnych unikalnych wnętrz. Ze względu na to wzięliśmy edytor na warsztat tak, aby usprawnić jego działanie. Dodaliśmy ponad 4.000 brakujących obrazków modeli oraz znacznie przyspieszyliśmy ładowanie listy dostępnych obiektów która pojawia się teraz w mgnieniu oka. Edytor zapamiętuje również ostatnią otwartą przez nas kategorię i wpisaną frazę oraz zapamięta miejsce na którym zatrzymaliśmy się ostatnio podczas scrollowania. Poprawiliśmy również błędy, które Was dręczyły, na przykład ten, który powodował, że stawianie i kopiowanie obiektu tworzyło niewłaściwy obiekt. Obiekty nie będą się już przesuwać po restarcie, pozycja w jakiej się ułożą taka zostanie dopóki sami jej nie zmienicie. 
     
     
    HUD i interfejsy
    Usunęliśmy obrotowy kompas, który powodował wielkie problemy wydajnościowe i zastąpiliśmy go literą kierunku, zmiana ta znacząco wpłynie na płynność Waszej rozgrywki. Dodaliśmy tło do informacji o postaci i duty co poprawi czytelność w trakcie rozgrywki za dnia. Gwiazdki poszukiwania są teraz różowe. Przesunięto pieniądze pod informacje o postaci. Dodano obrazek obecnie wybranej broni obok minimapy. Przeniesiono licznik amunicji w nowe miejsce obok minimapy nad nazwą ulic. Przeprojektowano całkowicie design keyhintów tak aby nie wyglądały jak z fortnite tylko jak z Vibe RP. Uproszczono interfejs drzwi oraz poprawiono błąd który powodował brak odświeżania kłódki. Zwiększono limit znaków na czacie do 300 oraz dodano licznik znaków. Zmieniono typ inputu przy wprowadzaniu wiadomości na czacie - od teraz cała wiadomość będzie dla nas widoczna. Dodano wskazówkę o możliwości poruszania kamerą i postacią przez przeciąganie myszką w kreatorze postaci.  
     


    Dodano dźwięk uruchomienia silnika Poprawiono błąd przy naliczaniu przychodu i strat grupy. Poprawiono błąd złego wyświetlania czasu w przychodach i stratach grupy. Poprawiono błąd limitu przy łączeniu narkotyków. Poprawiono błąd przy łączeniu przedmiotów który mógł spowodować, że przedmiot nam zniknie. Poprawiono błąd rozdzielania narkotyków leżących na ziemi. Poprawiono błąd omijania limitu przy sprzedaży ryb. Poprawiono błąd z brakiem światła podczas używania latarki. Poprawiono błąd który powodował, że doczepiane obiekty typu kajdanki nie wyświetlały się dla graczy którzy dopiero weszli na serwer. Poprawiono błąd który powodował, że wyciąganie i chowanie telefonu przerywało animację. Poprawiono błąd który powodował, że prop animacji zostawał przy przełączaniu na animację kinetix. Poprawiono błąd który sprawiał, że można było odpalić auto przy auto chodzeniu. Poprawiono błąd który powodował, że mogliśmy wykonywać akcję naszą postacią podczas pobytu w garderobie. Poprawiono błąd który powodował, że zmiana modelu postaci z damskiego na męski w garderobie grupowej porzucała postać do góry. Poprawiono damage psów K9.  
                 Aktualizacja wejdzie na serwer 14.06.2024 o godzinie 9:00!       
  2. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez Hermess w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Deeli i @Sebek3335 dołączają do zespołu w roli Junior Modderów
    @street law oraz @KoKo awansują na pełnoprawnych Modderów

    @XaaN opuszcza ekipę 
  3. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Alanitoo przechodzi okres próbny ---> S2
  4. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez Spectre w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Xeest przechodzi na pomocnika Event Team.
  5. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Sen. opuszcza stanowisko developera, dzięki
  6. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @mando zostaje liderem Weazel News wynikiem rekrutacji, gratulujemy i zyczymy powodzenia na nowym stanowisku.
  7. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez theProdiger w Nicole DJ MOLLY Ortega   
    **Mieszkańcy Los Santos po zakończeniu hucznego turnusu gwiazd na Paradise Island mogli usłyszeć plotki o tym, że Molly wyjechała na Florydę razem z Mallory Nance, zrywając kontrakt w Horizon Studios. Po upływie kilku tygodni Molly zaczęła znowu pojawiać się na scenie jako DJka, a w sieci z czasem zaczęły pojawiać się nowe kawałki jej autorstwa.**


    To było piękne kilka miesięcy, których nie zapomnę nigdy. Przygoda z branżą była ciekawa, a charakter Nicole był nietuzinkowy, co może potwierdzić kilka osób które miało ze mną do czynienia przez całą moją rozgrywkę. Z tego miejsca chciałbym podziękować osobom, które wprowadziły najwięcej w tą postać, t.j.:
    @Nicziro - specjalnie podziękowania, bo to on mnie popchnął do tego by próbować w muzyce
    @oliwierr
    @wiciaticia
    Do zobaczenia kiedyś!
  8. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez Broom w [Biznes/Gastronomia] Shangri-La   
    Ukryta wśród tętniących życiem ulic, znajduje się Shangri-La, wyjęta z kart chińskich legend. To miejsce, gdzie surowy urok, i minimalizm miesza się z ekskluzywną atmosferą i pysznym jedzeniem, tworząc niezapomniane wrażenia. Wchodząc do środka, poczujesz jakbyś przeniósł się do minimalistycznej eleganckiej, i prestiżowej chińskiej sali biesiadnej. Sam wystrój, zachwyca bogactwem detali - jedwabne elementy, rzeźby smoków, chińskie lampiony i subtelne oświetlenie tworzą atmosferę tajemnicy i luksusu. W Shangri-La panuje atmosfera wytwornego spokoju. Ciche rozmowy, delikatny dźwięk płynącej fontanny i subtelna muzyka /guqin/ wypełniają salę, tworząc idealne miejsce na relaks i celebrowanie wyjątkowych chwil. Doświadczysz tu autentycznej chińskiej gościnności, a obsługa w tradycyjnych strojach zadba o każdy szczegół Twojej wizyty. Restauracja oferuje szeroki wybór dań inspirowanych Chińską kuchnią, z elementami nowoczesności. Spróbuj delikatnych /dim sum/, aromatycznych dań z /woka/, wykwintnych zup i oczywiście słynnej kaczki po pekińsku. Wszystkie serwowane dania są tworzone ze świeżych, i jakościowych produktów, oraz przez doświadczony zespół kucharzy, którzy większość swojego życia tworzyli chińską kuchnie, pod okiem najlepszych szefów kuchnii. W bogatej karcie win znajdziesz starannie wyselekcjonowane wina z Chin i całego świata, w naszej karcie znajdziesz również informacje na temat idealnego wina, do danego dnia.. W Shangri-La również można skosztować tradycyjnych chińskich herbat i innych napojów. Specjalnie zorganizowania wydarzenia w tej restauracji pokażą ci kunszt kultury chińskiej, ceremonie parzenia herbaty, to jedno z wielu wydarzeń które czekają na ciebie w tym lokalu.      OOC:  
  9. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez mando w 059. Czym jest praca jako strażak? Czy ratowanie ludzkiego życia jest czymś wartościowym?   
    written by Eleanor Devereaux  - DAILY GLOBE, 06/06/2024r.

    **Szóstego maja, dwutysięcznego dwudziestego czwartego roku po godzinie dwudziestej drugiej czterdzieści pięć w telewizji, w internecie oraz na częstotliwości radiowej rozpoczęto transmisję na żywo nadawaną z biura głównego Daily Globe w Los Santos. Słuchaczy przywitała dziennikarka Eleanor Devereaux, a gościem tego wieczoru był Noah Douglas z Fire Department Los Santos. Tematem rozmowy była kwestia dotycząca pracy jako strażak, jego obowiązki, stawiane wymagania, możliwości rozwoju i szeroko omawiana strona praktyczna pracy w tym zawodzie **
    Eleanor Devereaux: Dobry wieczór, Los Santos! Z biura głównego Daily Globe witają Państwa Eleanor Devereaux oraz kapitan lokalnego Fire Department -  Noah Douglas, a przed nami kolejne Night American Discussion! Tematem naszej dzisiejszej rozmowy będzie praca jako.. strażak! Brzmi ciekawie, ale pod tą nazwą kryje się wiele obowiązków, trudnych sytuacji i wiele innych, o których dzisiejszego wieczoru się dowiemy.
    Noah Douglas: Dobry wieczór wszystkim przed telewizorami, radiem, czy w wydaniu internetowym. Cześć, Los Santos!
    Eleanor Devereaux: Cieszymy się, że możemy dzisiaj gościć kapitana Douglasa z Fire Department. Noah, opowiedz zatem na początku - ile w mieście jest jednostek, stacji? ile tam pracuje łącznie osób?
    Noah Douglas: W Los Santos mamy łącznie 106 stacji, rozlokowanych na 470 milach kwadratowych naszego miasta. To spory obszar i spore wyzwanie dla naszego departamentu, dlatego jest nas - jako umundurowanych pracowników - dość sporo, bo 1051. Nie wspominam tu o pracownikach cywilnych, pionach w kwaterze głównej, bo nie doliczyłbym się tego za wieki (śmiech). Jest nas na prawdę sporo.
    Eleanor Devereaux: Zatem wiemy już, że bardzo dużo Was tutaj pracuje, w tym mieście. Czy wszyscy zajmują się tym samym, konkretnym zadaniem? gaszą pożary? jak to u Was dokładnie wygląda?
    Noah Douglas: Na swoim pokładzie mamy szerokie spektrum osób z różnymi kwalifikacjami. Jest to podyktowane głównie naszymi zadaniami i wezwaniami, na które musimy odpowiadać. Mamy strażaków, strażaków/paramedyków, kapitanów, mamy ludzi od Water Rescue, Hazmat, Urban Search and Rescue, czyli w dużym skrócie o ratownictwa specjalistycznego: z substancjami niebezpiecznymi, ratownictwa na wodzie, czy na wysokościach. Musimy być gotowi na każdą ewentualność. 
    Eleanor Devereaux: Mamy zatem bardzo dużo ścieżek rozwoju, ścieżek którymi możemy podążąć, gdy wstąpimy do Waszego departamentu. Ale przejdźmy właśnie do tego tematu - jak się do Was dostać? co musimy umieć, jaką szkołę mieć i czym się odznaczać, by być strażakiem?
    Noah Douglas: Przede wszystkim musimy być w nienagannym stanie psychicznym i fizycznym, mieć minimum osiemnaście lat i ukończyć szkołę średnią lub jej odpowiednik za granicą. Odpowiednik, bo amerykańskie obywatelstwo nie jest wymagane.
    Eleanor Devereaux: Widzimy zatem, że wymagania nie są naprawdę czymś trudnym do zrealizowania. Jesteśmy już przygotowani, co nas czeka w procesie rekrutacyjnym i co jest przed nami, by stać się pełnoprawnym strażakiem?
    Noah Douglas: To o czym wspomniałem to podstawy, aby zostać przyjętym jako Candidate do Fire Academy, w której przez następne 22 tygodnie dana osoba uczy się swojego fachu i poznaje wszystkie zagadnienia z zakresu pożarowego, podstawowej medycyny i w zasadzie wszystkiego po trochu. To właśnie na tym etapie odpada najwięcej osób i ten etap weryfikuje czy ktoś się nadaje czy musi sobie odpuścić - choć radzę walczyć do samego końca. Po tym czasie na kandydata czeka okres rocznego stażu po którym staje się pełnoprawnym strażakiem. Taki staż odbywa się właśnie w jednej z wybranej przez siebie stacji. Taki probationary period odbywa się właśnie w jednej z wybranej przez siebie stacji.
    Eleanor Devereaux: A na jakie zarobki może liczyć świeżo przyjęta osoba, która ukończyła wszelkie kursy i szkolenia i jest już pełnoprawnym strażakiem?
    Noah Douglas: Dla nowego strażaka to okolice od 90 do 113 tysięcy dolarów rocznie.
    Eleanor Devereaux: Czyli taka osoba mogłaby godnie z tych pieniędzy żyć.. przejdźmy do praktycznej strony pracy jako strażak - z czym najczęściej się spotykacie, na co dzień w swojej pracy?
    Noah Douglas: Większość naszej pracy to zgłoszenia medyczne, oficjalne statystyki departamentu pokazują, że aż osiemdziesiąt procent naszych zgłoszeń to EMS, czyli zgłoszenia medyczne. Na co dzień spotykamy się też ze sporą ilością wypadków, na zmianę przypada też kilka pożarów, choć nie jest to regułą. Mam na myśli to, że każdy dzień jest inny i moi koledzy i koleżanki reagują do różnych wezwań. Jest taka niepisana zasada, że nie ma dwóch takich samych akcji - i to prawda.
    Eleanor Devereaux: Akcji jest mnóstwo i są różne, ale czy trafiają się też takie, po których człowiekowi jest ciężko, na przykład pod względem emocjonalnym?
    Noah Douglas: To zależy od człowieka, jednego poruszy widok dziecka, które zakrwawione leży w zakleszczonym samochodzie - drugiego poruszy samobójstwo nastolatki, która leży w plamie krwi. To okropne co mówię, ale każdy musi być świadomy z jak dużym /naciskiem/ emocjonalnym spotykają się nasi strażacy. To oddziałuje na naszą psychikę, czasami trudno jest się pozbierać. Wyobraź sobie proszę, że jedziesz do takiego wypadku z dzieckiem równo o 12 PM. Działasz według schematów - robisz ile się da. Po powrocie do stacji przywracasz gotowość jednostek i reagujesz na kolejne wezwania. Musisz być gotowa/y na zachowanie profesjonalizmu i utrzymaniu jakości udzielanej przez ciebie pomocy do samego rana, kiedy jest shifts change.  Dlatego strażacy muszą być zgraną ekipą i dbać o siebie nawzajem, interesować się swoimi problemami i dyskutować o tym, co ich boli. Mamy też wsparcie psychologów z ramienia LS Fire. To pomaga.
    Eleanor Devereaux: Ile musi pracować taki strażak od przyjęcia, by liczyć na awans? na jakie stopnie może awansować?
    Noah Douglas: To zależy od jego kwalifikacji. Podstawowo każdy jest firefighter-em. Aby awansować na kierowcę wozu gaśniczego czyli Enginner czy kierowcę wozu z drabiną czyli Apparatus Operator, albo zajmować stanowisko kapitana - potrzebne są wewnętrzne kursy, egzaminy i szkolenia. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że aby liczyć na taki awans trzeba mieć za sobą od czerech do sześciu lat służby, choć zdarzają się wyjątki.
    Eleanor Devereaux: Mamy już zatem naświetloną wizję kariery. Czy Ty osobiście od zawsze chciałeś być strażakiem? czy każda osoba, która chce u Was pracować musi mieć tą pasję we krwi?
    Noah Douglas: Nie musi. Zdarzają się osoby z przypadku, które po prostu złożyły papiery i złapały bakcyla pomagając innym, czy po prostu wchodząc do płonącego budynku. Adrenalina robi swoje, nie? Zdarzają się osoby z pasją, z tradycją rodzinną, zapaleńcy mogą odnaleźć swoje miejsce w dywizjach specjalistycznych, o których mówiłem wcześniej. Ktoś kto lubi wodę - wybierze water rescue. Ktoś kto lubi chemię - pójdzie w HazMat. Ja personalnie strażakiem chciałem być od małego, z resztą jak spora część młodych chłopaków. Rozmyło się to gdzieś w szkole średniej, ale jak widać - jestem w mundurze i jestem dumny ze swojej służby. Ze swojej i moich kolegów, z którymi mam ogromną przyjemność współpracować. To fachowcy w tej robocie i każdy się uzupełnia. 
    Eleanor Devereaux: Cieszymy się zatem, że w taki sposób podchodzicie do tej pracy i służycie naszemu miastu z pasją. Mamy nadzieję, że wielu mieszkańców to doceni, a nawet się zainspiruje aby do Was wstąpić? My już będziemy żegnać Państwa powoli, dziękujemy za dzisiejszy, naprawdę ciekawy i motywujący dla wielu - mamy nadzieję - wywiad. Życzymy Ci Noah dalszych sukcesów i spełniania się w pracy. Z siedziby głównej Daily Globe żegnają Państwa - Eleanor Devereaux i Noah Douglas. Dobrej nocy!
     


  10. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez STRXRD w Horizon Studios   
    Wytwórnia Horizon wprowadziła istotne zmiany w swoim zarządzie, pozyskując nowych managerów, aby wzmocnić swoją pozycję na rynku. Mallory Nance zrezygnowała ze stanowiska CEO, a jej miejsce zajęła Laila Aguirre, znana i ceniona producentka oraz artystka. Nowi managerowie, którzy mają wspierać dalszy rozwój firmy zaczęli już intensywnie pracować nad kilkoma kluczowymi projektami, które niedługo ujrzą światło dzienne. Zmiany te mają wprowadzić Horizon na drogę dynamicznego rozwoju.

    WYDARZENIA
    [18.05.2024] SKY7 Party Chase Love & FHY
    [24.05.2024] The Vault Tropical Holiday Vol 2 - DJ MOLLY
      SOCIAL MEDIA
    [CP] Kolejna ofiara Matthew Pierce. Tym razem z Laila Aguirre!
    [CP] Nie żeby coś, ale mamy podejrzenia znowu do Panny Laila Aguirre...
    Primal Xtreme ambasadorka - producentka muzyczna Laila Aguirre!
      WYDANIA
    [15.05.2024][Zapowiedź EP] FHY x Matthew - Bad Company
    [17.05.2024][EP][Horizon Studios] FHY x Matthew - Bad Company
      WYDATKI
  11. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez Garbowniczek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @antoine yn zrezygnował dziś z pełnienia funkcji drugiego lidera Federal Bureau of Investigation, dziękujemy za wkład i poświęcony czas w budowanie tego projektu 🙏. Na pozycji lidera wciąż pozostaje @fotarix.
  12. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez Dupek12 w 058. Powrót niegdyś młodego artysty, aktualnie dojrzałego Gayle Duffy. Ponowne wejście w Santos? Od razu z albumem?   
    **Latrelle Duval obejrzal wywiad swojego kolegi i cieszy się z powrotu kolegi**
  13. oliwierr polubił odpowiedź w temacie przez flame w 058. Powrót niegdyś młodego artysty, aktualnie dojrzałego Gayle Duffy. Ponowne wejście w Santos? Od razu z albumem?   
    **sezonowa jest zadowolona z wywiadu ktory zalatwila podopiecznemu**
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin