Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

vveushi

Gracz
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Changelog #70   
    Cześć, w związku z aktualizacją alt:V 15, my również przedstawiamy Wam, jakich zmian dokonaliśmy w ostatnim czasie. Standardowo - temat otwarty na feedback. 😎
    Napady na sklep Wraz z aktualizacją na serwerze zawita nowy system skierowany do sektora przestępczego - napady na sklepy.
    Aby rozpocząć napad, trzeba wbiec do sklepu na służbie grupy przestępczej i wycelować z broni palnej w peda stojącego za ladą.
    Domyślnie, napad trwa 60 sekund a maksymalna ilość gotówki jaką możemy uzyskać to $5000. Jednak, każdy sklep może być indywidualnie skonfigurowany przez członka ekipy, który może zwiększyć/zmniejszyć maksymalną ilość gotówki i czas trwania napadu.
    Aby zatrzymać skradzione pieniądze, trzeba opuścić zaznaczony w świecie gry obszar a pieniądze pojawią się w kieszeni naszej postaci.
    Obrabowany sklep, jest NIECZYNNY do restartu serwera.
     
    Pedy dialogowe Na serwerze pojawił się system pedów dialowoych, który będzie z biegiem czasu rozwijany o nowe typy interakcji.
    System aktywuje się, używając menu interakcji (klawisz Z), klikając na peda, a następnie Porozmawiaj.
    W momencie aktualizacji na serwerze istnieje 5 różnych typów pedów:
    Barber Rybak Policjant Sklepikarz Chirurg Każdy rodzaj implementuje inną interakcje i dialog jaki możesz podjąć.

    Łowienie ryb Wyczekiwany przez wiele osób system łowienia jest już dostępny na serwerze.
    Każdy gracz może łowić w dowolnym miejscu na mapie/świecie - musi tylko być w tym miejscu wystarczająco głęboka woda (nie można np. łowić w basenach, czy przy samym brzegu plaży).
    Łowienie jest bardzo proste i polega zwyczajnie na użyciu wędki z ekwipunku, wyboru miejsca, w które chcemy zarzucić wędkę i kliknięciu LPM. Po odczekaniu chwili otrzymamy informację o tym, że mamy branie - wówczas trzeba wcisnąć klawisz C, by wyciągnąć rybę - w tym miejscu skrypt działa losowo, jednak pomaga mu w tym umiejętność łowienia ryb postaci.
    To znaczy, że im większe doświadczenie naszej postaci - tym częściej i większe (bardziej wartościowe) ryby można złowić.
    Ryby możemy sprzedać u Rybaka, od którego kupimy również wędkę. No chyba, że jesteśmy głodni, to zjeść.
    Pamiętaj, aby legalnie łowić - wyrób kartę wędkarską w Urzędzie Miasta
     
    Praca sklepikarza Dodana została nowa praca dorywcza - Sklepikarz. 
    Aby rozpocząć pracę należy skorzystać z opcji Porozmawiaj u peda dialogowego, który stoi za ladą sklepu.
    Następnie chcącym coś zakupić graczom zaoferować asortyment za pomocą komendy /o kasjer [ID].
    Gracz otrzyma 20% od ceny każdych zakupów zrobionych w sklepie, w czasie jego pracy.
    Sklep może zostać również jak w wypadku skryptowych sklepikarzy obrabowany, jednak tym razem zależy to od gracza czy rabusie otrzymają  pieniądze.

    Paleto Bay
    Projekt społeczności Paleto Bay, który działa pod nadzorem @Mateuszovsky prosperuje bardzo dobrze od pierwszych dni.
    Zobaczcie jakie usprawnienia przygotowaliśmy dla graczy Paleto Bay:
    Dodano spawn w Paleto Bay & Sandy Shores (/spawn) Dodano możliwość korzystania z Fryzjera automatycznego w Paleto Bay (jeśli biznes w Los Santos jest otwarty) Dołącz do społeczności Paleto Bay
     

     
    Rework systemu zwłok W ciągu ostatnich dni, aktualizacji doczekał się również System zwłok.
    Od teraz, trup po PK, FCK czy CK, wygląda jak nasza postać, a nie torba na zwłoki. 
    Dodana została również komenda /cialo przeszukaj, która pozwala na przeszukanie ciała z FCK/CK i wyciągnięcie z niego przedmiotów.
    Ciągnięcie ciała również zostało poprawione, ciała można teraz przeciągać przez interiory i wodę.
    Włożenie ciała do bagażnika pojazdu spowoduje, że kiedy go otworzymy to otrzymamy stosowną narracje /do związaną z tym, że w bagażniku leży trup.
    Podobny komunikat zostanie dołączony jeśli podejmiemy się inspekcji auta przez /v opis sprawdz, lub je przeszukamy (zobaczymy item ciała).
    Po podniesieniu ciała do ekwipunku, możemy je również gdzieś wyrzucić, tworząc ponownie na ziemi postać z przedmiotami.

    Pomniejsze zmiany
    Dodano informacje o tym kto nadał reklamę grupy Dodano numer konta bankowego do tabelki z pracownikami (w panelu grup) Poprawiono węże strażackie, znikają już przy otrzymaniu BW Poprawiono błędy związane z zostawaniem węży strażackich Poprawiono błędy, które powodowały że węże wyrzucały błędy w konsoli Poprawiono puste menu interakcji przy rzeczach do których nie mamy uprawnień Poprawiono wyświetlanie właściciela w ALPR Poprawiono literówkę w powiadomieniu od VCard Poprawiono możliwość łączenia ze sobą narkotyków o różnym typie Dodano informację jakiego typu jest dane auto pod menu interakcji Dodano komendę /tog id, która wyłącza wyświetlanie ID Dodano podpowiedzi komend na chacie (Po kliknięciu /)  
    Zmiany wchodzą w życie z dniem jutrzejszym, tj. 22.10.2023
  2. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez avepy w Changelog #68   
    Hej, po przerwie wakacyjnej wychodzimy do was z małą porcją zmian i poprawek naszego skryptu - standardowo liczymy na feedback
    Pomniejsze zmiany
    Usunięto całkowicie stary system wycen i komendę /wycena konwert Dodano komendę /drzwi flashbang dla LEA, która umożliwi chwilowe ogłuszenie osób znajdujących się w polu rażenia po przerzuceniu przez drzwi Odświeżono notatnik Poprawiono wyświetlanie się nazwy osoby dzwoniącej do nas przez telefon na czacie, teraz jest to nazwa kontaktu zapisanego w telefonie Typ kół poprawnie wyświetla się pod /v tuning Dodano brakujące powiadomienia związane z /v szyba Od teraz po włamaniu do naszego budynku, w którym nie mieliśmy ustawionego respawnu, nie będzie go nam resetować. Stanie się to dopiero wtedy, kiedy mieliśmy go ustawionego w budynku, w którym doszło do włamania /wycena lista pokazuje już poprawną datę wygaśnięcia ekskluzywności /dom cena będzie teraz wyświetlać aktualną wartość wyceny z aktualnego systemu wycen Naprawiono kucanie, teraz możemy kucać kilkukrotnie bez żadnych problemów Dodano odpowiednie powiadomienie o zakończeniu służby w grupie Dodano aliasy komend grupowych:
    /g [slot] v - pojazdy
    /g [slot] m - magazyn Tablice rejestracyjne można ściągać bez konieczności respawnowania wozu, wykona się to automatycznie. Brak tablic będzie oznaczać pustą tablicę bez żadnego napisu w świecie gry. Uzupełniono również notyfikacje tego dotyczące Dodano przycisk powrotu do zgłoszeń w ticketach Zmieniono stare powiadomienia w bankomacie na nowe Odświeżono wygląd panelu zamówień grup Poprawiono parametry wyglądu postaci Wyniesiono kanapę z interioru willi Franklina              Aktualizacja będzie dostępna od 18.08.2023, godz. 4:00     
  3. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #68   
    Oprócz powyższych zmian, na swój osobny wpis zasługują także zmiany w panelach grup po stronie użytkownika - otrzymały one nowy design, upraszczający chociażby wybór grupy ze względu na możliwość wyboru, której postaci grupy chcemy przeglądać. 
    Sam panel grup również przeszedł mały redesign, który zrezygnował z różowych bloków, a także utworzył zakładkę pod nowe funkcjonalności, które będziemy wprowadzać z czasem - przycisk jednej z nich otrzymacie jako sneakpeek wraz z tym updatem.

     
     
     
     
     

  4. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez baryyy w Mods Changelog   
    20.07.2023
    Nowe pojazdy
    Wraz z porannym restartem 21.07 o godzinie 4 wejdzie nowa aktualizacja z pojazdam w których każdy odnajdzie coś dla siebie, od terenowego quada po klasyczne wozy, aktualizacja będzie niewielka bo zawierająca zaledwie 7 wozów, które zostaną wylistowane w spojlerze.
    Poprawki wozów
    Na serwer z restartem wejdzie również poprawka Annisa ZR-350, która naprawi w nim nie działający tuning, również jakiś czas temu jeżeli zauważyliście na serwer został wgrany poprawiony Vapid Torrence, w którym zmieniliśmy handling, dźwięk i ogólny wygląd pojazdu na ten, który znacie może z pojazdów LEA, na przestrzeni kolejnych tygodni spodziewajcie się pobierania na nowo niektórych zasobów, ze względu na zaczęcie usuwania nieużywanych pojazdów z serwera.
    Lista nowo dodanych pojazdów:
    Informujemy was również, że niektóre pojazdy
    mogą się nie pojawić na serwerze jeżeli wystąpi
    crashowanie ich podczas próby załadowania na serwer.
    Wozy zostaną dodane w ciągu dnia do salonów.
    pics by @sawka
    UPDATE 21.07
    Pojawienie się wozów w salonach może opóźnić się o kilka dni przez crashe spowodowane przez pojazdy.
    UPDATE 24.07
    Cześć, w związku z narastającymi niedogodnościami w kwestii dodawania nowych pojazdów na serwer, zweryfikowaliśmy ten problem pod każdym możliwym aspektem. Przyczyną występującej niedogodności, jest ilość pojazdów addonowych na serwerze. Sukcesywnie od czasu do czasu będziemy weryfikowali, jaki model cieszy się najmniejszym zainteresowaniem i będzie on usuwany z serwera, tworząc miejsce dla nowych samochodów/pojazdów. W przypadku usunięcia jakiegoś modelu, będziemy zwracali wam gotówkę abyście nie byli stratni, w takim przypadku należy stworzyć ticket w panelu gracza, udokumentować posiadanie outowanego wozu, następnie cash wraca na wasze konto. Aktualna listy usuwanych pojazdów:
     
  5. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez KoruS w Changelog #65: Beauty Update   
    Szanowni Gracze,
    mamy przyjemność ogłosić kilka zmian, które były przygotowywane od dłuższego czasu i jutro ujrzą światło dzienne! Niniejsza aktualizacja skupiła się na elemencie, który pewnie nie jednemu z nas pochłonął kilka godzin, by doprowadzić, postać do oczekiwanego stanu — tak, mamy tutaj na myśli kreator postaci. Zdecydowaliśmy się na tę zmianę, ponieważ w naszym odczuciu był to jeden z najgorszych systemów (o ile nie najgorszy), jaki nowy gracze napotykali od razu po wejściu na serwer.  Po szczegóły rzucicie okiem poniżej!
    Przebudowany kreator postaci Na wstępie chcielibyśmy zaznaczyć, że zmiany dokonane w systemie wyglądu postaci oraz kreatorze nie mają żadnego wpływu, na aktualny wygląd Waszych postaci. No dobrze, skoro ten temat mamy już za sobą, to zacznijmy od początku. Dużą część przykuliśmy doświadczeniu użytkownika, które bardzo kulało w obecnie obowiązującym kreatorze — powiedzmy sobie jasno, korzystanie z niego nie było ani łatwe, ani przyjemne. Właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się wszystko przebudować. 
    Dodatkowo należy wspomnieć, że nasz kreator został uzupełniony o nowe funkcjonaliści.  Najważniejszą z nich jest udostępnienie możliwości tworzenia postaci na podstawie 3 przodków — jak to działa? Mianowicie po włącznie trybu dodatkowego przodka dostajemy dostęp do konfiguratora 3 przodka oraz paska zarządzania jego wpływem na wygląd postaci. W tym miejscu należy zaznaczyć, że zwiększanie wpływu trzeciego przodka działa jako nadpisywanie 1 i 2 - skutek? Jeśli ustawicie ten wskaźnik na 100%, to Wasza postać będzie klonem 3 przodka, a próby manipulacji 1 i 2 przodkiem, czy też suwakami odnośnie kształtu twarzy i koloru skóry nic nie zmienią, bo jak już wspomnieliśmy — pozostali przodkowie będą nadpisani przez 3. No dobrze, a co z innymi opcjami? A no więc tak:
    od teraz będzie można zarządzać gęstością brwi, owłosienia na klatce oraz brody, od teraz będzie można dodać na start za darmo tatuaże na postać (Premium Gold 6 tatuaży, Premium Standard 4 tatuaże, reszta 2), od teraz będzie można w kreatorze skonfigurować hair tattoo (Wam bliżej znane jako uszczegółowienie fryzury), od teraz będzie można dodać skazy na ciało postaci, od teraz będzie można zmienić widoczność (ustawić przeźroczystość) piegów, pieprzyków, skaz na ciele i skaz na twarzy. W tym miejscu należy wspomnieć, że od teraz kreator nie będzie pozwalał na zmianę stroju Waszej postaci. Po wyjściu z kreatora trzeba będzie skorzystać ze skryptu garderoby.
    Z pomniejszych zmian dt. kreatora to od teraz u chirurga plastycznego kreator postaci będzie otwierał się w postaci okrojonej i nie pozwoli na zmianę tatuaży oraz owłosienia.  W kwestii owłosienia będzie trzeba się udać do barbera, a tatuaży do tatuażysty. Jeśli chodzi o usuwanie tatuaży, to będzie to osobna oferta u chirurga plastycznego. Ponadto jeśli administrator będzie chciał Was wysłać do kreatora, to skrypt nie przeniesie Was bezmyślnie do niego, a najpierw zapyta, czy tego chcecie. 
    Skrypt Wyścigów W aktualizacji usprawniony został również system wyścigów.
    Oprócz pokaźnej listy błędów, które zostały naprawione, otrzymał on również kilka usprawnień. Przede wszystkim dodane zostały komendy pozwalające na zarządzanie wyścigiem jako alternatywa dla GUI, które znajdziecie wylistowane w poniższych zmianach. Namierzanie linii startu czy mety tworzy od teraz również dla lokalnego gracza marker, który wskazuje konkretną pozycję wymienionych punktów — nie trzeba już ich szukać "na czuja".
    Dodana została również opcja oglądania wyników wyścigu poprzez zainteresowane nim osoby. W tym celu wystarczy podać obserwatorom kod transmisji, który znajdziemy w GUI wyścigu, tak aby mogli skorzystać z komendy /wyscig ogladaj [kod], aby śledzić poczynania uczestników na bieżąco.
    Usprawniony został również kreator wyścigów, który ukazuje od teraz wizualnie na mapie tworzone przez nas checkpointy za pomocą markerów tak, abyśmy byli w stanie widzieć naszą trasę. Dodana została również opcja usunięcia ostatnich utworzonych checkpointów i postawienia ich na nowo, bądź całkowite wyjście z kreatora  bez potrzeby zapisania i anulowania wyścigu. Związaną z tym klawiszologię znajdziecie w postaci wskazówki przy rozpoczęciu korzystania z kreatora.
    Tutaj macie dokładną listę zmian:
    Checkpointy wyścigów nie zostają już aktywne na mapie po zakończeniu wyścigu Blipy wyścigu nie zostają już aktywne na mapie po zakończeniu wyścigu Poprawiono błędy w konsoli związane z przejeżdżaniem przez checkpointy Poprawiono pobieranie nazw lokalizacji startu i mety wyścigów Poprawiono kalkulację obecnej pozycji gracza w tabeli wyścigu Poprawiono błędy związane z zapisywaniem wyścigów Poprawiono błąd, który powodował, że checkpointy szło zaliczyć przed rozpoczęciem wyścigu Poprawiono błąd, który powodował, że rozpoczęcie kolejnego wyścigu czasami nie resetowało wyników uczestników Poprawiono błąd, który powodował, że tabela z czasami uczestników wyścigu nie wyświetlała się osobom, które nie hostowały przynajmniej jednego wyścigu w trakcie swojej obencje sesji rozgrywki Poprawiono błąd, który powodował nakładanie się wskazówek na tabelę z czasami uczestników Poprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli rozpocząć wyścig na piechotę Poprawiono błąd, który powodował, że wyścigi nie mogły zostać uruchomione w trybie okrążeń jeżeli meta znajdowała się za blisko startu Poprawiono błąd, który powodował, że dystans trasy wyścigu był niepoprawnie zliczany Dodano komendę /wyscig start [opcjonalna ilość okrążeń] do rozpoczynania wyścigu Dodano komendę /wyscig namierz do namierzania linii startu wyścigu Dodano komendę /wyscig usunznacznik do usuwania namierzenia linii startu wyścigu Dodano komendę /wyscig dodaj [ID] do zaproszenia pobliskiego gracza do wyścigu Dodano komendę /wyscig ogladaj [Numer transmisji] pozwalającą na obserwację wyników wyścigu Dodano komendę /wyscig przerwijogladanie pozwalającą na przerwanie obserwacji wyników wyścigu Pomniejsze zmiany Naprawiono synchronizację naczep. Zablokowano używanie naczep podczas ciągnięcia. Uzależniono czcionkę od wielkości ekranu. Od teraz czcionka na dużych ekranach będzie większa niż na mniejszych, co wpłynie bezpośrednio na wielkość, niektórych elementów. Poprawiono gotowanie cracku i brudzenie narkotyków. Poprawiono błąd związany z wyświetlaniem oferty detoksu. Od teraz każdy pojazd kupiony w salonie będzie miał livery domyślnie ustawione na 1. Dodano nowy typ przedmiotu Przedmiot IC. Po jego użyciu zostanie wyświetlona ustawiona na nim narracja. Grupy o typie LEA mogą wchodzić na teren kampusu LEA. Poprawiono błąd powodujący problemy z przechodzeniem płatności za usługi taxi. Odświeżono panel zamówień. Odseparowano składanie zamówień do magazynu od zamówień do sklepu. Wrócił limit godzin na używanie operacji plastycznej (Premium gold 20h, premium standard 10h) Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 19.04.2023, środa), godz. 4:00 Credits:
    kreator - @KoruS
    naczepy - @Kubas
    animki - @mafineeek
    poprawki i usprawnienia wyścigów, bugfixy, panel zamówień, drobne zmiany - @MyNick 
  6. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez Mario w Changelog #62: LifeInvader   
    Witajcie! Vibe RolePlay z każdym dniem zmaga się z trudnościami, jakie dotykają graczy. Jedną z nich był topornie działający LifeInvader, który wielu z Was krytykowało wielokrotnie i narzekało na jego działanie - zarówno na przeglądarce Waszych komputerów jak i w telefonie w grze. W związku z tym, postanowiliśmy poświęcić temu czas, zainwestować trochę pieniędzy i skorzystać ze znacznie lepszego silnika - WoWonder, znacznie mniej zasobożernego i o wiele płynniej dzialającego.

    Wraz z nowym LifeInvaderem wejdzie w życie logowanie do niego poprzez OAuth. Oznacza to, że automatycznie po próbie logowania na LI zostaniecie poproszeni o wybór postaci z konta, na którym aktualnie jesteście zalogowani na forum. Ograniczymy w ten sposób tworzenie fikcyjnych kont, a dodatkowo - administracja będzie miała pełną kontrolę nad tym, który użytkownik forum korzysta z danego konta na LI.
    Co z Waszymi kontami na starym silniku LI?
    Konta przepadną, gdyż migracja ich jest niemożliwa na nowy silnik, jednakże pozostawimy Wam do dyspozycji stary silnik LifeInvadera, byście mogli wykorzystać swoją twórczość na nowym silniku (wrzucić ponownie zdjęcia, zaprosić znajomych, których mieliście itp.). Z czasem stare LI zniknie całkowicie z naszego serwera a my mamy nadzieję, że na nowym silniku będzie się Wam operować znacznie przyjemniej i Wasze postacie nadal będą tak aktywne na profilu społecznościowym, jak dotychczas!
     
    Link do nowego LI: https://li.v-rp.pl
    Link do starego LI: https://li-new.v-rp.pl/
  7. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #61   
    Cześć, w dzisiejszej łatce wychodzimy do was głównie z porcją bugfixów, ale również paroma nowymi rzeczami, chociażby długo wyczekiwanymi ciuchami z ostatnich dwóch DLC Rockstar'a.
    Zmiany Dodano komendę /fix nick, która przywraca postaci jej oryginalny nick jeśli skorzystaliśmy z papierów bądź aset nick Poprawiono weryfikację uprawnień gracza do komendy /kradnij Poprawiono weryfikację bonusu za aktywną grę z graczami, limit od teraz nie wynosi limit + 1, a limit Poprawiono błąd, który blokował płynne przejście kamery przy przełączaniu postaci Poprawiono błąd, który powodował wyrzucanie błędów dotyczących synchronizacji twarzy przy zmianie postaci Poprawiono makijaż przy zmianie postaci Poprawiono błąd, który powodował że bronie zostawały między postaciami podczas zmiany postaci Poprawiono błąd, który powodował że nie szło korzystać z menu interakcji po zmianie postaci Poprawiono błąd, który powodował że system AFK inicjował nową instancję za każdą zmianą postaci  Poprawiono błąd który powodował, że nasza postać zaczynała grę z statusem AFK Poprawiono błąd, który powodował że próba włożenia narkotyków do auta skutkowała zawsze informacją o przekroczonym limicie Poprawiono błąd, który powodował że próba włożenia narkotyków do auta z pomocą menu interakcji zawsze skutkowała informacją o przekroczonym limicie Poprawiono błąd który powodował, że postacie z FCK nie mogły usuwać fotografii z galerii Poprawiono błąd, który powodował że okoliczne przedmioty wliczały się w limit stackowanego narkotyku
      Zwiększono delikatnie dystans komendy /podaj tak aby długie lady nie przeszkadzały w przekazywaniu itemów Poprawiono błąd, który powodował że podczas eventów na zewnątrz, grupa nie mogła pokazać swojego cennika Pojazdy z BOLO posiadające blokadę na koła nie mogą ściągnąć blokady z pomocą urzędu, muszą zgłosić się do funkcjonariuszy prawa Dodano komendę /komis vin, która pozwala na sprawdzenie pracownikowi komisu czy pojazd jest poszukiwany  Próba zezłomowania auta z BOLO wiąże się z % szansą na telefon na 911 i odmowę 
      Dodano ciuchy z ostatnich dwóch DLC z powrotem do garderoby. Będą dostępne pod kategoriami DLC ze względu na problemy z synchronizacją. Dodano komendę /ubierz maske, która pozwala tak jak pozostałe komendy /ubierz na szybkie założenie/zdjęcie naszej maski
  8. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #60: Zmiany QoL   
    Cześć! W tej aktualizacji skupiliśmy się na odświeżeniu kilku elementów interfejsu, a także usprawnieniu paru obecnych systemów codziennego użytku - dajcie znać co sądzicie!
    Salony samochodowe Na pierwszy ogień idą salony samochodowe, które otrzymały kompletny rework kosmetyczny po stronie interfejsu użytkownika, ale również po stronie klienta.
    Zostały one wzbogacone o możliwość obracania kamery wokół osi pojazdu, a także zależnie od typu salonu - lokalizację wyświetlania pojazdu. Od teraz pojazdów nie będzie zmuszeni przeglądać w ciemnym hangarze samolotowym, a do dyspozycji oddane zależnie od typu są cztery lokalizacje: warsztat, marina, parking fabryki i oświetlony hangar samolotowy.
    Najbardziej powinna was jednak ucieszyć możliwość wyboru koloru wozu. Od teraz możecie wybrać w salonie kolor główny, poboczny i perłę w które wóz zostanie natychmiast olakierowany po zakupie, pozwalając na wizualne dostosowanie auta pod nasz gust.
    Nowe /podaj Kolejnym usprawnieniem jest zmiana komendy /podaj. 
    Doczekała się ona własnego interfejsu wizualnego, który pozwala na podanie kilku różnych przedmiotów naraz, dodatkowo umożliwiając wybranie ilości w jakiej poszczególny przedmiot ma zostać podany.
    W praktyce oznacza to, że nie będziecie musieli już masowo składać ofert chcąc podać klientowi trzy różne butelki alkoholu czy parę sztuk jedzenia - wszystko załatwicie w jednej transakcji!
     
    Stackowanie przedmiotów Zmianom uległ również system łączenia przedmiotów.
    Od teraz przedmioty typu jedzenie i alkohol mogą zostać ze sobą połączone w jeden o określonej ilości użyć, tak długo jeśli są tego samego rodzaju (nazwa produktu i typ). Oznacza to, że wasze ekwipunki będą mogły od teraz odetchnąć pod względem noszonych przedmiotów, gdyż będziecie mogli połączyć ze sobą poszczególne jedzenia zakupione w barach.
    Świeże produkty spożywcze wydane komendą /podaj również będą od razu zestackowane, oszczędzając wam potrzebny manualnego łączenia. 
    Poprawiono również sposób rozszczepiania przedmiotów, umożliwiając odjęcie tylko jednej sztuki od obecnego itemu.

     
    Pomniejsze zmiany Poprawiono kalkulowanie % ceny za sprzedanie produtku graczowi Od teraz gracze mogą sami sobie sprzedawać itemy z magazynu Dodano input do color pickera, pozwalając na precyzyjne dobranie wartości przy wyborze kolorów w salonach samochodowych i warsztatach Dodano narzędzia administracyjne umożliwiające dynamiczną poprawę lokalizacji spawnu aut w salonach samochodowych Dodano informację o ostatnim serwisowaniu alarmów ppoż i systemów ochrony pod /drzwi info Dodano wyszukiwarkę do /garderoba Poprawiono ukrywanie elementów hudu przy uruchamianiu garderoby Poprawiono tekst informujący o działaniu funckji rozdzielania przedmiotów Paletki do makijażu i płyny do demakijażu wyświetlają teraz ilość pozostałych użyć  
  9. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez noteker w Drug Wheel   
    Wstawiam za @Bydlak16
     


  10. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez Bydlak16 w Drug Wheel   
  11. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez Bydlak16 w Drug Wheel   
  12. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez noteker w Drug Wheel   
    Człowiek - skomplikowana istota, której poznanie i zrozumienie wciąż trwa. Naukowcy nie są w stanie zrozumieć pewnych zachowań i instynktów którymi się kierujemy. Każdy z nas ma w sobie oszusta - tak dobrze widzisz, jesteś oszustem, oszukujesz swoich bliskich jak i samego siebie. Wmawiasz sobie i innym, że jest ci dobrze z tym co masz, że tutaj gdzie się znajdujesz spełniasz siebie i nie chcesz szukać czegoś lepszego. Do prawdy? Wszyscy w to wierzą tylko nie ty. Nie twoja głęboko zakorzeniona chęć, poznawania rzeczy które mogą polepszyć twój status, twoje relacje z ludźmi, twoją sytuację materialną, pracę czy nawet, uczucie. Czemu masz czytać to wszystko, do czego to zmierza? Narkotyki. Zażywa je zdecydowanie więcej ludzi niż nam się wydaje. Młodzi, starzy, biedni czy bogaci, celebryci, aktorzy, politycy - wszyscy. Nie ma wyjątku kim jesteś, jeśli lubisz je brać, to to zrobisz i wtedy nic nie będzie miało znaczenia. Zapomnisz kim jesteś, bo biorąc narkotyki w świetle prawa jesteś narkomanem. Kokaina, heroina, lsd, metamfetamina, amfetamina, crack, ecstasy. Można wymieniać jeszcze chwile. Każdy słyszał o tym gównie, istnieje od dziesiątek, a właściwie setek lat. Dilerzy karmią nas mieszaniną syfu z dodatkiem tego co naprawdę lubimy. Działanie i efekty są słabsze, cena rośnie, a wszystko to po to, żeby wykarmić jak najwięcej tych śliniących się pysków.
     

    Zamierzamy zbudować siatkę dilerską, angażując do gry każdego kto chciałby wczuć się w postać drobnego dilera. Organizacja Eastern Circle od pięciu miesięcy, swoje narkotykowe wpływy ogranicza do miasta Vespucci. Naturalną rzeczą jest bowiem utworzenie tam szeregu kontaktów i zbudowanie siatki, która płynnie handluje narkotykami, jednak do tej pory była to tylko narracja. Chcemy aby projekt był wizytówką całego przedsięwzięcia, które do tej pory In Game miało swoje wzloty i upadki. Drug Wheel zrzesza przeróżne postacie, nie ograniczamy nikogo, nie zamierzamy stawiać jakichś wygórowanych celów dla osób zainteresowanych grą przy nas. Nie jest to w żaden sposób temat stanowiący HP ale nie blokuje też potencjalnym graczom wstąpienie w grono community Vespucci. Naszym głównym dochodem z tytułu projektu zarobkowego jest ten który sami wygenerujemy w grzę, nie stawiamy na wsparcie finansowe i cotygodniowe wyceny ale nie obrazimy się jeśli nasz wkład w rozwój Drug Wheel zostanie nagrodzony. Oprócz samego rozprowadzania narkotyków In Game zamierzamy karmić graczy narracjami w odpowiednim temacie na forum oraz w niedalekiej przyszłości spróbować postawić na własny produkt.

    Tutaj przykład: https://forum.v-rp.pl/topic/3933-green-tablet-new-drug-in-los-santos/#comment-28766
    Link do discorda projektu : https://discord.gg/NAjNbakE5b
  13. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez yasiu w Changelog #59   
    Tragedia, ubrania tylko pod jeden typ postaci. 5gb pobierania bo te ubrania to maja wiecej poligonow niz cala mapa z gta.
  14. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez Fuerza w Changelog #59   
    spoko
  15. Fuerza polubił odpowiedź w temacie przez vveushi w Changelog #59   
    superowe
  16. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez Matieusz w ** Do sieci trafiło nagranie z udziałem oficera LEA **   
    **Informacja również trafiła do mediów, a kilka godzin później głos w tej sprawie po nacisku społeczeństwa zabrał sam gubernator podczas zwołanej konferencji stojąc wspólnie z burmistrzem miasta Los Santos i innymi przedstawicielami władzy. Gubernator w swojej wypowiedzi wyraźnie zaznaczył, że wspólnie z burmistrzem skontaktowali się z biurem szeryfa, przekazując im, żeby w trybie pilnym zbadali sprawę Abigail Rhino i na bieżąco informowali ich o postępach w tej sprawie. Gubernator podsumowując swoją wypowiedź, zaznaczył, żeby wstrzymać się z różnymi domysłami, plotkami, niepotwierdzonymi informacjami i poczekać na oficjalne stanowisko od biura szeryfa w sprawie sierżant Abigail Rhino.**
  17. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez Matieusz w ** Do sieci trafiło nagranie z udziałem oficera LEA **   
    (( Dzięki @wuuuza wykonanie filmu :)) ))

    **W dniu dzisiejszym na portalu Lifeinvader zostało opublikowane nagranie na którym widać kobietę jako oficera LEA i mężczyznę, który nie mając już możliwości ucieczki uniósł ręce w górze, następnie obrócił się, nie posiadając żadnych widocznych przedmiotów. Można odczuć, że mężczyzna rozpoznał kobietę jako znajomą osobę z którą mógł mieć wcześniej wielokrotny kontakt.**

    **Mężczyzna wypowiedział tylko powyższe zdanie w jej stronę - nie słychać odpowiedzi. Chwilę później widać jak kobieta dźwiga prawą nogawkę do góry i wyciąga z kabury przy kostce inną broń przypominającą pistolet 9mm i przykręca tłumik, a następnie zaczyna celować. Spanikowany mężczyzna zaczął błagać o litość, wykrzykując, żeby tego nie robiła. Kobieta w blond włosach ubrana w uniform LSCSD bez wahania pociągnęła kilkanaście razy za spust niezarejestrowaną bronią 9mm z tłumikiem, powodując, że ofiara zmarła na miejscu.**
    **Nagranie jest słabej jakości video, dlatego nie można przybliżyć na twarz sprawcy i ofiary. Przybliżając na insygnię można rozpoznać, że jest to Deputy Sheriff Bonus 1 albo sierżant. Nagranie jest również słabej jakości audio, słowa które wymawia mężczyzna zacinają się i nie są do końca wyraźnie, trzeba kilkanaście razy odsłuchać. Kamera ma również widoczny napis podczas nagrania w lewym górnym rogu, należy ona do firmy znajdującej się przy fabrykach na Cypress - mała lokalna firma zajmująca się obróbką stali od ponad 20 lat. Osoby bardziej doświadczone w montażu video mogą odkryć, że ktoś grzebał przy nagraniu**
     

     
    **Kobieta czyli sprawczyni incydentu została rozpoznana przez mieszkańców jako Abigail Rhino, a w mediach społecznościowych wybuchł chaos z udziałem pracownika LSCSD. Tak jak w innych tego rodzaju przypadkach film trafił na przeróżne grupy, strony, a społeczność masowo zaczęła udostępniać nagranie wypisując o skorumpowanym zastępcy szeryfa - Abigail Rhino. Na numery LSCSD i rządu tłumnie dzwonią mieszkańcy Los Santos, którzy zgłaszają incydent. Telefony wydziału wewnętrznego są jeszcze bardziej oblegane przez mieszkańców, którzy twierdzą, że Abigail Rhino powinna zostać od razu aresztowana za akt korupcji i dlaczego taka osoba jak ona pełni tak ważną funkcję, obywatele krytykują również sposób naboru i szkolenia do LSCSD - wypowiadając się jako "eksperci". Pracownicy małej firmy, która zarejestrowała ten incydent wypowiadają się, twierdząc, że widzieli Abigail Rhino jak kręciła się pod wjazdem do ich magazynu. Z opisu pracowników ustalono, że Abigail Rhino jest sierżantem.**
     

     
    **Mieszkańcy są oburzeni i wymagają od biura szeryfa natychmiastowych działań wobec Abigail Rhino. Pod stacjami zastępców gromadzą się ludzie z transparentami, wykrzykując przeróżne hasła. W dzielnicach gdzie są położone stacje dochodzi do zwiększonej ilości popełnianych przestępstw i wykroczeń, mieszkańcy żądają sprawiedliwości**
  18. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez Logan w Changelog #59   
    Jak nie będzie tylko gangowych ciuchów to cudowny changelog
  19. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #59   
    Cześć, w tej aktualizacji skupiamy się na porcji poprawek oraz mniejszych zmianach QoL.
    Wprowadzamy w niej również kilka drobnych nowości takich jak większy wachlarz komend narracyjnych czy nowe elementy garderoby męskiej.
    Nowa lista adminów Kolejnym odświeżonym przez nas interfejsem jest lista adminów, która poza zmianą wizualną doczekała się również wprowadzenia dwóch nowych statusów dla administracj.
    Pomarańczowej klepsydry, oznaczającej że admin obecnie jest zajęty wykonywaniem jakiejś czynności bądź rozwiązywaniem zgłoszenia innego gracza, oraz niebieskiego dymka czatu informującego, że admin obecnie jest off-duty i nie wykonuje żadnej czynności typu nadzorowania eventu czy kreowania rozgrywki, więc jest w stanie odpowiedzieć i pomóc w każdej chwili.
     
     
    Paczka ciuchów męskich Wraz z aktualizacją na serwer trafi również zapowiadana w poprzedniej aktualizacji paczka ciuchów męskich przygotowana przez @Sidneyo.
    Dzięki niej do garderoby męskiej trafią dwadzieścia dwa nowe ubrania wierzchnie, osiem nowych par spodni oraz reszta contentu, który już zobaczycie w grze.
     
     
    Pomniejsze zmiany Poprawiono błąd, który powodował wyrzucenie błędu zamiast wyświetlenia legendy komendy /g [x] kupon Dodano krótkodystansowe /me i /do pod komendami /sme i /sdo Dodano komendę /tt [ID] [Treść] pozwalającą na dodanie prefixu  do jakiej osoby mówimy np. Kubas mówi do czytającego: Dzień Dobry. Poprawiono brak możliwości wyłączenia animacji po wyjściu z garderoby Poprawiono odbindowanie się inputów po wyjściu z okna barbera, garderoby czy panelu tatuażu Zdjęto limit blokujący możliwość wejścia na /duty tylko dwóch grup dziennie Skrócono czas wymagany do otrzymania bonusu z tytułu aktywnej gry z klientem w biznesach z 15 minut do 10 minut Od teraz gdy pracownik biznesu spędził z graczem czas wymagany do otrzymania premii z tytułu aktywnej gry, a następnie ją opuścił to biznes dalej otrzyma gotówkę - stratny będzie tylko pracownik Dodano propy z ostatnich dwóch DLC do /oe Dodano bronie i interiory z ostatniego DLC Dodano flagę IsTaxi dla pojazdów, pozwalającą na nadanie statusu taksówki dowolnemu pojazdowi przez administracji. Samochody Taxi i Dynasty posiadają dalej taki status, nie muszą być ponownie przypisywane. Poprawiono zapisywanie się wyglądu postaci po skorzystaniu z komendy /skaza Od teraz można zezłomować każde auto, nie tylko startowe. Otrzymamy wtedy 5% wartości salonowej pojazdu, a w wypadku aut powyżej $1 000 000, tylko 2%. Rozdzielono komendę /o pojazd, służy teraz tylko do sprzedaży samochodów prywatnych, a nie również grupowych. Dodano komendę /komis sprzedaj [ID gracza] pozwalającą na sprzedaż pojazdów przypisanych pod komis.  Dodano osobne uprawnienie dla sprzedaży samochodów podpisanych pod komis. Dodano komendę /komis zdejmij pozwalającą na zdjęcie tabliczki cenowej z pojazdu. Poprawiono rozjeżdżające się elementy MDT. Dodatkowo zwiększona została wielkość okienka MDT, które od teraz ukrywa również chat i elementy HUD Poprawiono brak możliwości powrotu do zakładki "kartoteka" po kliknięciu zakładki "własność" w danych postaci w MDT Zoptymalizowano czas wykonywania się requestów dotyczących postaci przez MDT - zakładka cywile powinna działać znacznie szybciej.
  20. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez niezlykolopl w 🍊 7-FOE HØØVERS CRIMINALS   
    Wraz z akceptacją organizacji - otwieramy możliwość dołączenia do naszej organizacji przestępczej

    Nie posiadamy wielkich wymagań bo weźmiemy te mniej doświadczone osoby jak i te bardziej, wiadomo że stawiamy bardziej na osoby doświadczone lecz te nowsze również możemy podszkolić do gry w półświatku przestępczym, a dokładnie gry gangu ulicznego z pod parasolki Hoovers. Wymagamy brak mocnych logów a jak już - to logi powinny być stare. Twoja postać powinna być również przemyślana oraz prowadzona poprawnie. Gra bez pomysłu, brak udzielania się na HG - nie są to osoby których szukamy do naszej organizacji. Czekamy na ludzi zaangażowanych, tych którzy będą chcieli rozwijać gang oraz tych którzy będą ssować swoją rozgrywkę i aktywnie uzupełniać nasz temat
    Nasz gang opiera się na społeczności czarnoskórej, lecz akceptowalni są również małe grupy latynosów. Jak wiadomo w gangach ulicznych jest mało ludzi rasy białej - w 74 jest jedna taka osoba, 74 MILK a sam został zaadoptowany przez czarną rodzinę gdy miał tylko 7 dni gdzie później wychowywał się w społeczności czarnoskórych ludzi a dokładnie społeczności gangu BayBayz. Stawiamy na osoby młodsze dokładniej w przedziale od 16 do 24, 23 lat lecz nie bronimy grać osób po 30'stce
    Nie chcemy też ludzi którzy grindują kasę i są w gangu tak naprawdę żeby zrobić z tej osoby super bogatego człowieka który szybko ucieknie z naszego discorda tylko po to aby grać na vespucci w jakimś sklepie czy coś takiego. Bo jak wiadomo na serwerze łatwo, szybko zarobić z narkotyków które dają duży przyrost gotówki na naszych postaciach
     
    adamo#7925
     
     
     
     
     
     
  21. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez Sidneyo w 🍊 7-FOE HØØVERS CRIMINALS   
    Mam pewne wątpliwości bo zdarzało się wam wcześniej zagrać kilka razy nie tak jakbym sobie tego życzył, ale widzę że jesteście chętni do gry więc akceptuję aplikację z zastrzeżeniem, że jak zobaczę jakiekolwiek przejawy nieregulaminowej czy słabej gry to zastrzegam sobie prawo do zamknięcia wam projektu nawet jakby to miało być jutro. Nie zawiedźcie mnie.
  22. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez niezlykolopl w 🍊 7-FOE HØØVERS CRIMINALS   
    74 Hoover  znany  jako Seven-Foe, BayBayz - To afroamerykański gang uliczny położony na południu LA. Początki 74 z sięgają lat 60. Set ten, jest jednym z największych setów spod parasolki Hoovers. Gang działający na ulicy w latach swojej świetności razem byli uważani za najlepszych dostawców w LA, 74 było przed NAJWIĘKSZYMI gangami w la, takimi jak Bloods czy Crips. Gang nazywany jest /Most Hated/ przez swoje liczne beefy, zadarcia, przestępstwa dostali takowy przydomek również dlatego że posiadają beefy prawie z każdym gangiem, największe zadarcia posiadają z 60's rollin, oraz 90's rollin. Na ten czas trzymają najwięcej z 83 Hoovers przez co utworzyli 34 Hoovers - Jest to złączenie dwóch gangów (74 oraz 83) w jedną klikę.
     
    74 Hoover, podobnie do 83 zostało utworzone wcześnie, seven-foe zostało uformowane wczesnymi latami 60' przez co są jednym z najstarszych gangów w la, a w szczególności spod parasolki Hooverów, jak i jednym z najbardziej znanych. Noszą oni full-capy, jerseys, buty, z logami T-Rangers, Houston Astros, Los Angeles Dodgers, Wilson, ich dominującym kolorem jest kolor pomarańczowy, na hood-days' często można je u nich zauważyć. Ich Gang Signs "H", czy pokazywanie czwórki. Często przebijają również znaki rollin-crips środkowym palcem aby ukazać diss-respect co do ich kliki, z kolei, jeżeli chodzi o graffiti - to klasycznie, jak prawie każda organizacja na terenach Los Santos, tagują całe swoje osiedla, czasami tag-bangując przeciwne osiedla. Rysują oni tam wcześniej wspomniane H, nazwę ulicy, oraz dissy na Rollin's takie jak Sisses. Gang darzy ogromną nienawiścią gangi z Neighborhood, ponieważ mają beefa z każdym z nich

    W ostatnim czasie na ulicach Brouge Ave. i Macdonald St. wzrasta przestępczość, władze na myśli mają takie rzeczy jak liczne włamania, sprzedaż narkotyków, napady z bronią w ręku oraz pobicia. Większość zaaresztowanych tam osób była powiązana z gangiem ulicznym 74 Hoovers Criminals. Jednemu z naszych czytelników udało się nakręcić krótki filmik ukazujący zachowanie mieszkańców w godzinach wieczornych, również udało się uwiecznić brutalne pobicie faceta przez dwóch czarnoskórych mężczyzn. Ujęcie kończy się na interwencji nagrywającego który podbiegł do pobitego mężczyzny, dwójka facetów uciekła. Wielu mieszkańców mówi że kolejny dzień jest wielką nie wiadomą, czy ktoś cię nie pobije bądź okradnie. Wszystko jest możliwe na tej ulicy ponieważ żądzą tam Most Hated Gang, i to oni ustalają własne zasady.
     

                          24.08.2020, Zostaje zamordowany Joradi... 
     
     
    Został on zamordowany przez  członków wrogiego gangu jakim był 90s, a dokładnie przez reprezentanta setu Smacc'a. Zauważył on go na 97 ulicy, zaraz obok Vermont Avenue, mówi się też o 108 i Broadway - to tam oddaje do niego strzały Smacc zabijając go na miejscu. Został złapany nie długo po zdarzeniu a sam nie wypierał się zabójstwa dokonanego na przeciwniku z przeciwnego gangu, sam nie okazywał emocji i wyglądało to tak jak by się cieszył z dokonanego czynu. Członkowie 7-Foe do dzisiaj okazują tęsknotę, ale też nienawiść do członków Napps za to że zabrali im Joradiego. Jak wiemy posiadał on prosperującą karierę muzyczną - tworzył on rap czyli to co każdy raper z Cali, South Central. Na terenie całego Most Hated można zauważyć różne upamiętniające go rzeczy takie jak na przykład świeczki porozstawiane na chodniku w napis jego imienia.
     
    Joradi "T-SUPPA, Suppa" Holmes  Był to aktywnie działający członek 74 Hoovers Criminal Gang, szanowany do dzisiaj przez członków tego gangu, ale też obrażany, dissowany przez członków 90's czy też innych gangów z którymi klika spod 74 ulicy ma beefy, zadarcia czy też inne problemy na ulicy, był on również umieszczany na koszulkach przez wrogie gangi, na zdjęciu był często przekreślany, a u góry pisał obraźliwy tekst. To są realia że nawet po śmierci dissują w Ameryce, lecz nie tylko przeciwników
     
    BARWY 
    Barwami Hoovers jest kolor pomarańczowy, lekko czerwony, ale ich znakiem rozpoznawalnym są w szczególności czapki czy też koszulki na których są naszyte, narysowane logo klubów które są uznawane przez BayBayz, ale nie tylko przez ten set jak i praktycznie całą parasolkę Hoovers. Ich najbardziej znanym logiem jest 'H' które pochodzi od logo Houston Astros a jest ono umieszczone w gwiazdce. Zaraz po tym jest San Francisco Giants z którym utożsamia się 7-foe. Ale także Texas Rangers, Washington Nationals lecz także Los Angeles Dodgers pamiętajmy że ubiór w Los Angeles jest jedną z najważniejszych rzeczy w aktualnym jak i przeszłym Gang-Bangingu. Na ten czas wygląda to kompletnie inaczej jak za czasów lat 90'tych i jeżeli jesteś z bloods to nie musisz już ubierać się tylko wyłącznie na czerwono, sytuacja wygląda tak samo z Crips, Hoovers czy też innymi gangami który istnieją w Cali. Ubiór jest na tyle ważny że jeżeli twój oponent nosi na przykład czapkę New York Yankees, to przez hooversów zostaniesz wyśmiany, a także najprawdopodobniej dojdzie do squable lub zostaniesz tak przyciśnięty że to ty nie wytrzymasz i będziesz chował łeb, albo będziesz chciał uciekać
    BEEFY
    Jeżeli chodzi o beefy, mogą się one rozwinąć poprzez głupie słowo, głupi kolor, głupią czapkę a później rozwija się to w szereg zabójstw, pobić - czasami również porwań przez osoby postronne. Jak wiadomo broń w Ameryce jest strasznie popularna a czasami ludzie chwalą się arsenałem na instagramie, youtubie czy innych portalach gdzie można rozwijać swoją społeczność. Na youtube jest dużo filmików gdzie ludzie pokazują swoje bronie, strzelają z nich, bawią itd. To jest jeden z dowodów który świadczy o dużej dostępności broni w Ameryce, drugim jest na przykład sprzedawanie switchów do gloków na instagramie. To właśnie broń prowadzi do większej ilości zabójstw, strzelanin. W Chicago statystyka śmierci przebiła w pewnym momencie statystykę śmierci w Iraqu. W samym LA również jest bardzo niebezpiecznie, nie ważnie na jakiej ulicy się znajdziesz, wystarczy że powiesz nie właściwe słowo, lub przejdziesz o nie właściwej porze w nie właściwym miejscu.




     
     
    HOOD DAYZZ
     
    Hood day w wykonaniu Hoovers, ale nie tylko - wyglądają ciekawie. Społeczność zbiera się w klubach, opijają coś co wydarzyło się w secie, lub obchodzą też lekką żałobę po śmierci swojego członka gangu. Noszą oni wtedy swoje barwy, koszulki z logami klubów, bandany w pomarańczowym kolorze, kobiety tańczą, wypinają się itd. Leci tam muzyka która jest tworzona przez członków danego setu, lub całego gangu. Często takie wydarzenia są nagrywane i wrzucane na różne media społecznościowe np. instagram, youtube. A same nagrania często zdobywają dużą popularność przy tym wybijając raperów, muzyków, beatmakerów z setu co przynosi korzyści dla każdego. Jest to wtedy nie bezpieczny czas, bo każdy oponent który spotka wtedy grupkę ludzi może mieć niezłe problemy...
    Takie dni są popularne w całej Ameryce, w każdym mieście które ma styczność z przestępczością. Przykładem jest Chicago - gdzie są organizowane takie dni lecz nie wyglądają one tak samo jak na przykład w Los Angeles czy innych miastach w których dominują trzy barwy - czerwony, niebieski oraz pomarańczowy. Bo to tam dzieje się najwięcej, wśród nich.  Ponieważ są to największe gangi jakie istnieją między innymi w Los Angeles, a wiadomo że trzeba w jakiś sposób się reprezentować, bo im większa rozpoznawalność tym większe dochody z narkotyków, muzyki czy innych jakichkolwiek biznesów prowadzonych przez członków BB.
    Działa to wszystko na datach na przykład Eight Trey obchodzą hood day trzeciego sierpnia, trzeciego dnia ósmego miesiąca. Są to głupkowate, śmieszne imprezy - na których lecą różnego rodzaju używki takie jak, alkohol czy też narkotyki ponieważ to tym gangi uliczne dysponują najwięcej, posiadają tego wielkie zapasy ponieważ sami to sprzedają na ulicach i całość ich pieniędzy pochodzi właśnie ze sprzedaży narkotyków. Wszystko opiera się na brudnym biznesie, bo to w końcu Ameryka - bogactwo, skrajna bieda lub żadne z tych.. Ludzie łapią się wszystkiego tylko żeby zarobić pierwsze pieniądze, opłacić rachunki, kupić jedzenie, spłacić kredyt. Przez to trafiają do środowisk gdzie panuje brutalność, ale czasami również miła atmosfera, groza itd. to dla nich normalka. Bo w końcu sami są groźni oraz brutalni...
     
         
    ZASADY PANUJĄCE W SECIE
    Zasady wyglądają jak w każdym gangu, zrobisz coś nie odpowiedniego - dyscyplina, okażesz się gejem (nsfw) - dyscyplina. Tak samo jak okradniesz swojego sojusznika, lub ziomka z ulicy - zostajesz pobity, okradziony. W skrajnych przypadkach dostajesz tak zwanego put-off, jeżeli dostałeś kiedykolwiek put-on to musisz trzymać się ściśle zasad, i pilnować każdego swojego ruchu, słowa. Musisz być również aktywny - bo zostaniesz uznany za martwego lub że po prostu się wyprowadziłeś i przestaniesz być ważnym członkiem dla BayBayz, ale również dla wielu innych gangów. Jeżeli będziesz aktywny bądź będziesz miał wiele zasług dla setu - będziesz uznany za legendę, żywą lub martwą. Podobnie prosperuje 60s, 90s oraz wiele innych gangów działających na terenie całych stanów.
    RELACJA POMIĘDZY CZŁONKAMI
    Relacja pomiędzy członkami setu, jest jak jedna wielka rodzina lub wielka grupa przyjaciół.. Co prawda to prawda że trochę niebezpieczna, oraz nienormalna. Rodzina która sprzedaje narkotyki, zabija ludzi, handluje broniami - to trochę dziwne, nie prawdaż? No, ale to jest relacja pomiędzy członkami gangu szukających zarobku, teorytycznie jednak normalne - lecz tylko w środku całej tej organizacji. Więzi są mocne, tak jak wspomniane jest wyżej

    PUT-ON & PUT-OFF
    Put- on; dostaje się wtedy gdy masz naprawdę już dłuższą kadencje w secie oraz wiele zasług dla niego. Pomoc w nim jest mile widziana a prowadzi ona cię do wyższego stopnia w gangu. Ulica się bardzo zmieniła i zaczęła działać na zasadach street creditu bez większej hierarchii a wszystko opiera się na put-on i put-off. Które dostaje się za dane czyny. Za te dobre - dostajesz put-on co daje ci większe przywileje, większy szacunek. Z kolei za te złe rzeczy dostajesz put-off, czyli tak jakby zabranie przywileji, szacunek również nie jest już taki sam jak kiedyś. Najczęściej put-off opiera się na pobiciu, kradzieży. Taki osobnik przeważnie nie pokazuje się na ulicy przez kilka dni po czym wraca na street - odbudować swój street credit który wcześniej zniszczył, chyba że takowy nie jest już do odbudowania. Na instagramie jest wiele nagrań na których członkowie gangu robią put-off na swoim ziomku z jednego setu. Jest również wtedy opcja że ta osoba zmieni gangi i przerzuci się na przykład z bloods do piru, czy z Hooversów do cripsów.
     
     
     
     
     
     
     
  23. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez doctor fetker w KARAMAN-KLAN   
  24. vveushi polubił odpowiedź w temacie przez WrZASKUUU w KARAMAN-KLAN   
    Po zapoznaniu się z aplikacją wraz członkami grupy dostaniecie swoją szansę, możecie zaczynać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin