Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

krzysiu bubbletea

Gracz
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Bobadu polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Changelog #29: Nowy licznik BW i AJ   
    Stworzono nowe liczniki czasu BW i AJ, dostosowane do nowego stylu graficznego Vibe.  
  2. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Armenian Power w [Skarga/deptak] G4liK   
    I nie kłam, człowieku. 
     
     



     
    Ps. „Okaleczenie” jest definiowane jako poważny uszczerbek na zdrowiu. 
  3. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Armenian Power w [Skarga/deptak] G4liK   
    Ale gdzie masz problem skoro?

    To byś se kupił peruke, także pozdro. Daj mi już spokój człowieku bo ja z twojej strony widzę tylko i wyłącznie lament i ryk o to, że ktoś chciał zrobić krzywdę inną, niż bw dla twojej postaci po którym byś sobie wstał za 5 minut i potuptał grać swoje, bo właśnie takim typem gracza jesteś. Unikałeś gry ic z moją postacią, co jest ukazane w logach i @malibudreamsto potwierdziła. Twoja ekipa zmyślała narracje na swoją korzyść podczas akcji z tą całą maszynką, co też jest potwierdzone logami. Sam rozpocząłeś batalię słowną na /b bez żadnej podstawy, akcja była tak nieprawdopodobna dla ciebie, że takie wyjście ze strefy komfortu sprawia u ciebie paraliż i każdego uważasz za niepełnosprawnego umysłowo, bo ktoś chce skrzywdzić twoją beauty simke. Dostałem warna za to, że odpowiedziałem w głupi sposób na twoje głupie stwierdzenie na /b co też jest dla mnie dziwne, powinieneś również zostać ukarany. Jak na moje to po wycofaniu akcji i wrzuceniu dla mnie kary powinieneś dać sobie spokój, dalej grać swoje i nie marnować czasu na tą batalie słowną w dalszym ciągu, dlaczego? Dlatego, że masz jeszcze sporo do nauczenia się na poziomie rozgrywki i charakter developu - mogłbyś ten czas poświęcić właśnie na to. Nie mam zamiaru już odpowiadać na rzeczy, które piszesz bezpodstawnie. Chcesz doprowadzić do ukarania mnie samemu mając tak wiele za uszami podczas tej akcji, mi by było wstyd.
  4. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Armenian Power w [Skarga/deptak] G4liK   
    Nie chciałem kontynuować akcji W TYM MOMENCIE, bo czekałem na odpowiedz od GM'ów od organizacji przestępczych, którzy potwierdzą, że do nich pisałem. @WrZASKUUU @sidneY (byli dostępni na discord, więc liczyłem na szybką odpowiedź). Jak miałem kończyć tą akcje to z pełną zgodą na dogranie w systemowy i fabularny sposób. Stąd moje zwlekanie już po twojej interwencji. Miałem chęci do grania dalej, bo nigdzie nie napisałem i nie zadeklarowałem, że grać nie będę więc trochę argument nie na miejscu.
  5. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Armenian Power w [Skarga/deptak] G4liK   
    Co by to zmieniło? Wrzuciliście maszynki jako obiekty na każde stanowisko, okej - mogłem zadać ci to pytanie. Rozumiałbym taką sytuacje w momencie, gdyby to był interior R*, na który macie ograniczony wpływ, ale budujecie interior umyślnie, tworzycie obiekty z myślą, że jakiś gracz je będzie wykorzystywał - czy to fryzjerka, czy to moja postać. Tak samo uważam, że gdyby jakiś gangster nawrzucał sobie obiekty spluwy, czy innych narkotyków w interior w momencie najazdu służb powinien to grać, bo sam umyślnie to tam ustawił. Ja uważam, że po prostu akcja, którą próbowałem zagrać na twojej postaci cię przeraziła, przerosła i za wszelką cenę nie chciałeś dopuścić do takiego scenariuszu; udało ci się, akcja jest anulowana, ale ci mało. Podczas mojej gry uważam, że jedynym moim błędem było to, że mogłem poczekać na pełną zgodę od CM na przeprowadzenie akcji, która bezpośrednio może ingerować w wyglądać systemowy twojej postaci. Ale jak sam napisałeś "nie bede chodził łysy zaloze peruke" Pokazuje tylko jakim jesteś graczem i jak podchodzisz do tego trybu. 
  6. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Armenian Power w [Skarga/deptak] G4liK   
    Chciałbym dodać, że po próbie zagrania czegokolwiek na początku po moich pytaniach na czacie IC, czy to w formie mówionej, czy to narracyjnej na /do dostałem po prostu /o katalog co jest widoczne w logach. 
  7. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez kuzyn w [Skarga/deptak] G4liK   
    Odegraliście, że maszynek nie ma widocznych - sprawdzając wasze logi, nikt nie odgrywał, że maszynki były pochowane w szafkach.
    Kolejna sprawa, to Wy sami prowokowaliście gracza na /b, cytując: A szkodników nie pozdrawiamy - gdzie on wcześniej nic nie napisał na /b, tylko grał swoje.
  8. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Armenian Power w [Skarga/deptak] G4liK   
    Przyszedłem do fryzjera w logicznym celu - chciałem sobie zmienić odcień "łysinki", którą posiada moja postać. Specjalnie z 5x przeładowałem Ci /atatuaz oraz /fix look, żebyś mógł dojrzeć ten mech na cabanie mojego chara. Wszedłem w interakcje z twoją postacią, która /obśmiała/ wygląd mojej postaci. Skomentowałeś to na swój sposób, chciałem rozwinąć wątek dalej, ale olałeś kompletnie to co wypluwam na czacie IC oraz moje /do, co jest widoczne w logach i jest potwierdzone. Stwierdziłem, że skoro gram taką postać jaką gram, czyli charakter wywodzący się z grupy przestępczej o wysokim nacechowaniu brutalności, to skoro twoja postać nabija się z mojej, że jest łysa to sprawię, że twoja również będzie odbijała blask księżyca w czystą noc. Były dwie opcje, albo dostaję zgode od GM na narracyjne przeprowadzenie na tobie akcji, albo robię to samowolnie z żadnym efektem, prócz skromnego /do z twojej strony, że po akcji twoja postać jest jakiś czas łysa i nie oczekuje żadnego, systemowego ukazywania tego przez Ciebie. 
    Wyszedłem z lokalu, by doprowadzić ze sobą jeszcze jednego gracza z organizacji (sam się bałem). Weszliśmy i chciałem chwycić za maszynkę do golenia, którą umieściliście w swoim interiorze. OKAZAŁO SIĘ, że takowa na stoisuku fryzjerskim nie istnieje. A szkoda, bo jak ja stawiam krzesła w interiorze to nie mówię graczom, by tam nie siadali bo są pochowane w szafach.

    Wpadliśmy we dwóch, chwyciłem za maszynkę i ruszyłem w stronę gracza, który niechętnie chciał ze mną grać chwilę wcześniej (jeszcze się nie nauczyłem odpuszczać). Maszynki były pochowane w szafkach, ale skoro już zacząłem akcje to stwierdziłem, że dogram na /do, że okej, wziął ją z szafki. Nie chciałem się cofać, poza tym widząc obiekt maszynki na każdym ze stanowisk (kilka ich tam jest) dla mnie było dość logiczne odnalezienie jej. Wywiązał się lament na /b, fryzjerki zmieniły się w pogromczynie łajdaków, przestępców i rabusiów.

    Po kilkunastu minutowej przerwie w grze na wypociny z obu stron na /b bubaczu anulował akcje karając mnie warnem, co uważam za niesłuszne. Nie obraziłem nikogo, nie chciałem nikogo urazić tylko puściłem luźny żart nawiązujący do tego co napisał gracz po drugiej stronie.  Moja akcja, nawet gdyby doszła do skutku skończyłaby się tak jak pisze gracz;



    Czy czuję, że zrobiłem coś złego? Ani trochę. Zagrałem swoją akcje w sposób logiczny i z pełną świadomością tego, że w lokalu są kamery i że będzie się ten wątek ciągnął (i bardzo dobrze). Dodatkowo nie uciekałem się do żadnego wbijania BW, używania jakiejkolwiek broni, czy do czegokolwiek co sprowadza się do najłatwiejszego rozwiązywania konfliktu. 
    Sam wielokrotnie zagrałem na swoją niekorzyść, osoby z którymi gram regularnie mogą potwierdzić mój wkład i zaangażowanie w to co gram i jak to gram. Nie uciekam się do najłatwiejszych rozwiązań. Tutaj jedynie gryzie mnie w oczy fakt, że gracze w sektorze cywilnym czują się nietykalni, nie do stuknięcia w caban. Vespucci to nie jest zielona strefa, a postacie z porytym garem działają na porządku dziennym. Ogolenie fryzjerki na łyso za to, że nabija się z łysego, że jest łysy dla mnie jest zabawne i wspominałbym tą akcje długo, ale niestety - teraz będą wspominał ją w negatywny sposób. Jeżeli ktoś chce mnie za to ukarać, w porządku. 
  9. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Zosia w cenzura w strojach / nagiej postaci   
    nie no zartuje sobie @KaVVaski, tak naprawde to ja chce zeby dodano relikwie sw piotra i spodnice do kostek bo obecne odslaniaja za duzo ciala, usunelabym tez odsloniete ramiona i dekolty bo jak wiadomo takie bezecenstwa nic nie wnosza do rp a moga kogos zgorszyc, tu jest polska a nie jakis zepsuty zachod tfu
  10. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Zosia w cenzura w strojach / nagiej postaci   
    ladniejszy wyglad np u striptizerek 
  11. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #38 W zdrowym ciele, zdrowy duch   
    Aktywności fizyczne
     
    Obecny zestaw ćwiczeń siłowych był bardzo skromny i ograniczał się właściwie do wyciskania ciężarów na ławeczce, co niekoniecznie dawało szerokie pole do popisu różnym sportowcom, projektom związanym z ćwiczeniami czy zwykłym graczom pragnącym odegrania bardziej unikalnych treningów.
    Zostały więc wprowadzone cztery nowe typy ćwiczeń: pompki, joga, jogging na bieżni i sparing z workiem treningowym, które powinny pokryć zapotrzebowania zarówno na ćwiczenia lekkoatletyczne, jak i te bardziej sprofilowane pod postacie fighterów.
    Trening możemy rozpocząć z pomocą klawisza = w pobliżu odpowiednich obiektów, które możemy znaleźć w edytorze: prop_punch_bag_l, p_yoga_mat_01_s, apa_p_apdlc_treadmill_s, prop_yoga_mat_01.
    Treningi Osobiste
     

    Wraz z aktualizacją wprowadzona zostaje także oferta treningu personalnego, która będzie dostępna dla odpowiednio oflagowanych grup. Za pomocą tej oferty, osoba składająca staje się trenerem, którego obecność w pobliżu zwiększa prędkość z jaką nasza postać wbija punkty siły aż dwukrotnie. W praktyce oznacza to, że podjęcie interakcji z odpowiednim projektem pomoże nam w szybszym nabiciu upragnionego poziomu siły. 
    Sesja treningowa zostaje automatycznie przerwana w momencie gdy gracz lub trener oddalą się za daleko od siebie, więc nie musicie się martwić o potrzebę zamykania treningu kolejnymi komendami.
     
    System wspomagaczy
    Kolejnym z większych elementów aktualizacji są wszelkiego rodzaju wspomagacze - sterydy, używki oraz inne substancje bliżej nieokreślone, których nazewnictwo zależy ściśle od gamemasterów.

    Przedmioty znajdujące się pod tą kategorię umożliwią wam przekroczenie dziennego limitu jotów o określoną wartość, efektywnie boostując wasz potencjał fizyczny w krótkim czasie.
    Wspomagacze podzielone zostały na środki legalne, a także nielegalne. Te pierwsze są szeroko dostępne w powszechnym obiegu i niosą ze sobą znikome ryzyko, natomiast po półświatku przestępczym krążyć będą mocniejsze używki, których ryzyko jest odpowiednio wyskalowane do potężnych efektów. 
    Efekty Uboczne
     
    Zażywanie silnych substancji o nieznanym nam składzie może nieść ze sobą bolesne skutki.
    Wraz z wspomagaczami wprowadzony został tzw. "poziom zatrucia", który pokazuje jak bardzo wyniszczone jest nasze zdrowie przez ich zażywanie.
    Zależnie od poziomu, nakładane na nas są rozmaite efekty, poczynając od mniejszej pojemności płuc, słabszej staminy, niewydolności układu pokarmowego, a na uśmierceniu postaci kończąc.

    Na szczęście sam poziom zatrucia spada każdego dnia, a okres detoksu i powrotu do zdrowia naszej postaci zależy od tego jak bardzo wyniszczyliśmy swój organizm. Możliwe będzie także odegranie detoksu w projektach oferujących usługi medyczne, a administracja z pomocą odpowiednich komend wyzeruje wam wtedy poziom toksyczności po złożeniu odpowiedniego ticketa.
    Drugtesty
     

    Wprowadzona dla projektów medycznych oraz frakcji porządkowych została także oferta testu na różnego rodzaju substancje. Z jej pomocą po uprzedniej akceptacji drugiego gracza, wykonany zostanie na nim test ukazujący zawartość alkoholu we krwi postaci, zażywane narkotyki czy też poziom zatrucia - wszystko zależy od rodzaju zaoferowanego testu.
     
     
     
    Nowa kamera u fryzjera
     

    Osoby uczęszczające do fryzjera będą mogły zauważyć, że zaimplementowana została do niego kamera na wzór tej znajdującej się w sklepie. Umożliwi ona nam swobodny podgląd postaci z każdej możliwej strony, znacząca ułatwiając jej oglądanie w porównaniu do poprzedniego slidera.

    Podobnie jak w sklepie swobodną kamerę aktywujemy i wyłączamy z pomocą klawisza TAB.
     
     
    Tickety Event Team
     
    Ostatnią dużą nowością wprowadzoną w tej aktualizacji jest kompletnie nowy typ grupy - ET.
    Każdy gracz na serwerze z pomocą komendy /eTicket [treść] będzie mógł napisać krótkie zlecenie o grę, które prześle stosowną notyfikację do wszystkich członków grupy ET znajdujących się w grze.
    Następnie osoba chętna do rozegrania oczekiwanego przez was epizodu, będzie mogła z pomocą komendy /etpanel wyświetlić i rozpatrzyć wasze zlecenie o grę oraz skontaktować się z wami.
    Gdy zaistnieje taka potrzeba członkowie grupy będą mogli zmienić skina swojej postaci z pomocą komendy /etskin tak aby dopasować się w wymagania waszego epizodu.
     
     
    Pomniejsze zmiany:
    Dodano możliwość wyłączenia wizualnych efektów narkotyków i alkoholu za pomocą komendy /tog effects Wyłączono stealth - nie idzie już zabić gracza jednym uderzeniem Podczas używania /undercover od teraz dymek chatu nad głową gracza jest odpowiednio dopasowany Dodano komendy administracyjne związane z systemem zatrucia Dodano typ grupy Siłownia pozwalający na bicie jotów w interiorze grupy o tym typie. Dodano nowe itemy typu placeable do zakupienia w sklepie YouTool Autorzy aktualizacji:
    @krzysiu bubbletea: clientside siłowni
    @MyNick: reszta


     
  12. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #36   
    Hej, tym razem wprowadzamy drobny update, który polega na kilku Quality of Life changes.
    - Dodano możliwość ruchu kamerą podczas statusu BW
    - Dodano możliwość korzystania z komendy /v drift przy posiadaniu odpowiednich uprawnień 
    - Od teraz drzwi na które najedziemy pojazdem wyświetlają informację (tak jak w przypadku podejścia do nich pieszo). Pozwala to na identyfikację markeru w który wjeżdżamy.
    - Komenda /tackle wymaga teraz odpowiednich uprawnień
    - Dodano usługę premium "Unikalny przedmiot odkładany"

     
  13. Xyzz polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Changelog #29: Nowy licznik BW i AJ   
    Stworzono nowe liczniki czasu BW i AJ, dostosowane do nowego stylu graficznego Vibe.  
  14. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Mario w Changelog #33   
    Otwarta maska pojazdu pozwoli innemu graczowi na sprawdzenie jego stanu oraz zamontowanych komponentów tuningu. Przydatne są te informacje np. przy kupnie pojazdu.
    Wyważanie "bram" dla grup z uprawnieniami do wyważania. Obiekt jest wówczas usuwany do najbliższego restartu serwera.
    SirenControl (zsynchronizowane syreny, klaksony) do użycia i usprawnienia akcji (włącz dźwięk! @Kubas prowadził).
    - Nowe dźwięki syren (osobne dla PD i FD)
    - Sygnały uruchamia się poprzez naciśnięcie przycisków 1 - 5 siedząc w pojeździe jako kierowca.
    - Dodatkowe sygnały typu Horn możliwe do uruchomienia pod przyciskiem L. Ctrl.
    - Możliwość uruchomienia dwóch tonów jednocześnie (tzw. Dual) - podczas wyboru drugiego tonu należy przytrzymać przycisk Shift + [numer]
    Dodano helicam dla frakcji porządkowych z następującymi funkcjami:
    - Możliwością włączenia noktowizji, termowizji (klawisze 1 i 2)
    - Możliwością trackowania (podążanie) namierzanego pojazdu (przycisk spacji, anulowanie po klawiszem C bądź w wypadku utraty pojazdu z linii wzroku)
    - Możliwością wyświetlania danych o namierzanym pojeździe (prawy przycisk myszki, bądź automatyczne w wypadku namierzania)
    Ustawienia linku audio w /drzwi info powinny działać już prawidłowo, jak i cały panel ustawień. Długo był z tym problem, wzięliśmy się za to i powinno to już działać tak, jak należy. Można już usunąć muzykę w interiorze zostawiając puste pole w miejscu na link do streamu audio. Komenda /yo [Typ powitania (1 - 6)] [Id gracza] do szybszego wykonania interakcji z innym graczem. /tog ooc - komenda ukrywająca lokalny czat OOC innych graczy (nie obejmuje administratora na służbie). Wizualne poprawki dla /dashboard. Dodano przycisk umożliwiający opuszczenie grupy w panelu grup w dashboardzie. Dane w /stats pojawiły się również w dashboardzie. Dodano możliwość wkładania przedmiotów do pojazdu poprzez menu interakcji (bez konieczności siedzenia w pojeździe - wystarczy otwarty bagażnik). Dodano możliwość otwierania konkretnych drzwi pojazdu poprzez menu interakcji (komenda /v drzwi). Zmiany dostępne 08.01.2022 (4:00). Miłej gry.
  15. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Człek w No Name Music   
    **30.12.2021 (czwartek) o godzinie 20:00 Dj NoName Music wystąpił w metro club! Wraz z dwójką Dj (Dj Timothy Foltz | Dj Lea) Poruszając wszystkich do wspólnej zabawy, energicznymi brzmieniami




    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    02.01.2021 nowy rok za nami. NoNameMusic występuje na Daily Globe Business Awards 2021" supportują całe wydarzenie od strony muzycznej. Współpracując również z dwiema piosenkarkami: Kulture "Carmella B" De Betances oraz Ava Velerez. Całe wydarzenie przebiegło sprawnie od strony muzycznej. Dj zdobywa kolejnych fanów jak i nabiera nowe współprace.

  16. krzysiu bubbletea polubił odpowiedź w temacie przez Ninis w Pride with Vibe   
    No troche sie pobawiłem w gradienty i view source forum i no... coś wyszło! 
     
     
  17. Ninis polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Pride with Vibe   
    Bardzo ładne! 😄 
    Fajnie by było takie coś ustawić w czerwcu (chyba wtedy jest pride month?) tj. miesiącu solidarności z mniejszościami seksualnymi. Pozdrawiam! 
  18. Skrzypo polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Changelog #29: Nowy licznik BW i AJ   
    Stworzono nowe liczniki czasu BW i AJ, dostosowane do nowego stylu graficznego Vibe.  
  19. Dunaj polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Changelog #29: Nowy licznik BW i AJ   
    Stworzono nowe liczniki czasu BW i AJ, dostosowane do nowego stylu graficznego Vibe.  
  20. Madness polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Changelog #29: Nowy licznik BW i AJ   
    Stworzono nowe liczniki czasu BW i AJ, dostosowane do nowego stylu graficznego Vibe.  
  21. zipek polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Changelog #29: Nowy licznik BW i AJ   
    Stworzono nowe liczniki czasu BW i AJ, dostosowane do nowego stylu graficznego Vibe.  
  22. Racoon polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Changelog #29: Nowy licznik BW i AJ   
    Stworzono nowe liczniki czasu BW i AJ, dostosowane do nowego stylu graficznego Vibe.  
  23. XAngel2K polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Changelog #29: Nowy licznik BW i AJ   
    Stworzono nowe liczniki czasu BW i AJ, dostosowane do nowego stylu graficznego Vibe.  
  24. bulkaa polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Changelog #29: Nowy licznik BW i AJ   
    Stworzono nowe liczniki czasu BW i AJ, dostosowane do nowego stylu graficznego Vibe.  
  25. Pancho polubił odpowiedź w temacie przez krzysiu bubbletea w Changelog #29: Nowy licznik BW i AJ   
    Stworzono nowe liczniki czasu BW i AJ, dostosowane do nowego stylu graficznego Vibe.  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin