Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Sessanta Nove


Ksunix

Rekomendowane odpowiedzi

sessanta-avatar.png

Pierre_Nove5.pngSessanta Nove - luksusowy włoski dom mody, założony przez projektanta mody Pierre Nove w 1858 roku we Włoszech. Przedsiębiorstwo posiada ponad 100 sklepów odzieżowych na całym świecie. Pierwszy sklep Sessanta Nove powstał w Rzymie. Marka początkowo opierała się na luksusowym krawiectwie haute couture, projektując dla wielu znanych osób pochodzących z tamtych lat. Z biegiem czasu i otwarciem większej ilości sklepów przedsiębiorstwo rozszerzyło swoją działalność na prêt-à-porter, produkując kolekcje ubrań dostępnych w sklepach. Marka kojarzona jest głównie z produktami damskimi, jednak firma oferuje również produkty dla mężczyzn. Sessanta Nove w ciągu kilku lat stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych domów mody na całym świecie. Każda kolekcja staje się hitem danego sezonu, przez co Sessanta Nove stała się jedną z najbardziej luksusowych marek świata. Kilka lat po odejściu Pierre Nove imperium Sessanta Nove podzieliło się na wiele oddziałów na całym świecie. Oznacza to, że marką nie zajmuję się już tylko jedna osoba. Aktualnie pieczę sprawuję kilka osób z każdego kraju, tworząc tak zwaną rade.

sessanta-location5.png

Przez około 20 lat Steven Harris zajmował się oddziałem domu mody Sessanta Nove w stanie San Andreas. Mieszkał razem ze swoją dużo młodszą żoną w willi na Richman przy Americano Way. Od lat był pasjonatem golfa i sztuki, co można było zobaczyć podczas odwiedzania jego posiadłości. Pewnego razu jego żona udała się na dwutygodniowy wyjazd razem ze swoimi koleżankami. Tam miło spędzała czas, podrywając kilku mężczyzn, z którymi miała romanse. Po powrocie do Los Santos jej oczom ukazał się straszny widok, mianowicie jej mąż będący w podeszłym wieku zmarł na zawał, a jego zwłoki odnaleziono dopiero po jej powrocie. Cała sytuacja odbiła się szerokim echem w całym mieście. Zrozpaczona sytuacją kobieta postanowiła opuścić miasto i przenieść się do innego stanu. Podejmując szybko decyzję, postanowiła wystawić dom na sprzedaż, gdzie jego cena została znacznie obniżona, jak również całe udziały domu mody Sessanta Nove w stanie San Andreas. Okoliczności, jak również sekrety domu mody przekazała głównej projektantce Georgette Beaugendre, gdzie ta od tego czasu starała się utrzymać markę w miarę dobrych ryzach, w czasie oczekiwań na nowych udziałowców. Sam dom mody nie wypuścił, żadnych nowych ubrań, jedynie zajmował się produkcją poprzednich kolekcji będących hitem za czasów życia głównego dyrektora marki. Znana modelka Ayumi Amaya wraz ze swoją znajomą Rosalie Hetfield, jedną z dyrektor CROWN Holdings postanowiły wykorzystać tę okazję i wykupić wszystkie udziały lokalnego oddziału stając się następnymi właścicielami luksusowego domu mody Sessanta Nove w stanie San Andreas.

 

Nazwa:
Sessanta Nove

Adres spółki:
Los Santos, Rockford Hills, Portola Dr. / Eastbourne Way

Zarząd spółki:
Ayumi Amaya-Ferreira - CEO
Lexie Carter-Tavares - COO

Udziałowcy:
Ayumi Amaya-Ferreira - 51%
Lexie Carter-Tavares - 49%

Kapitał początkowy:
$1,000,000.00 (Przynależność do CROWN Holding)

unknown.png

"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

unknown.png

**Podczas postępów związanych z nowymi udziałowcami oddziału Sessanta Nove w Los Santos, główna projektantka Georgette Beaugendre zaczęła szkicować oraz szyć swoje najnowsze projekty zaczynając od sukienki odzianej w gorset z własnoręcznym haftem Sessanta Nove. Cała praca rozpoczęła się od wykonania wstępnego projektu, który został przystosowany do pierwszych przymiarek, które finalnie miały ulec lekkim modyfikacjom, by odzianie idealnie leżało na osobie prezentującej projekt.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

 

**Doszło do spotkania między dyrektorem dt. spraw marketingowych Brandonem Morganem, a menadżerem Kenem Loxleyem, w których poruszyli temat przyszłości domu mody Sessanta Nove. Z rozmowy wynikło, że z dystansem podchodzą do nowych udziałowców, jak i nowych ambasadorów. Przy wymianie luźnych zdań między mężczyznami padł temat przygotowania dokumentów oraz przyszłego spotkania z Ayumi Amayą oraz Quentinem Little.**

Spoiler

unknown.pngunknown.png

 

 

**Równolegle do rozmowy Brandona Morgana, a Kena Loxleya miało miejsce spotkanie pomiędzy główną projektantką Sessanta Nove w Los Santos, Georgette Beaugendre z jedną z udziałowczyni Ayumi Amayą oraz fotografem Jacquesem Gaillou w restauracji umiejscowionej w Vinewood. Podczas spotkania poruszono temat finansów, modelek oraz ambasadorów, przedstawiono aktualną sytuację oddziału oraz najbliższe potrzeby. Poruszono nową taktykę domu mody, w kwestii ambasadorów, jak również pracy nad najnowszym prototypem sukienki.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

**W godzinach popołudniowych doszło do spotkania pomiędzy kandydatem na ambasadora marki - topowym raperem w Los Santos Quentinem Little, jego menadżerką Kate Rose, Ayumi Amayą oraz menadżerem Sessanta Nove Kenem Loxleyem. Przedstawiono aktualną sytuację dotyczącą udziałowców, aktualnej polityki marki, zapewniając pełen profesjonalizm oraz indywidualne podejście do każdego z ambasadorów. Przedstawiono wizję marki poszerzenia oferty nie tylko o kolekcję damską, ale również męską. Wstępnie przedstawiono na czym miałaby polegać współpraca z artystą oraz umówiono się na najbliższe spotkanie dotyczące podpisania wszystkich potrzebnych umów.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

 

**W późnych godzinach wieczornych w apartamencie Maze Bank Tower Gorgette Beaugendre w wielkiej walizce zabezpieczonej szyfrem projektantka przedstawiła swój projekt oraz dokonała pierwszych przymiarek wykorzystując do tego Ayumi Amayę. Projektantka odmierzyła potrzebne wymiary z pomocą notestu, metra krawieckiego oraz agrafek. Finalnie wykonano parę zdjęć, które zostały wysłane do siedziby Sessanta Nove. Na następny dzień projektantka nałożyła poprawki idealnie dopasowując cały krój sukienki do sylwetki Ayumi Amayi, by sukienka odpowiednio leżała na jej ciele. Po całym przedsięwzięciu ustalono godziny sesji zdjęciowej.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

 

**Przed siedzibą Sessanta Nove umiejscowionej na Rockford Hills doszło do rozmowy pomiędzy głównyą projektantką Georgette Beaugendre, a człowiekiem od marketingu Brandonem Morganem. Rozmowa dotyczyła najbliższej promocji medialnej, jak również zakontraktowania nowych ambasadorów marki. Osoby przechadzające się przy sklepie Sessanta Nove mogły z łatwością zauważyć, że rozmowa była bardzo ożywiona.**

Spoiler

unknown.png

 

**W godzinach wieczornych doszło do spotkania pomiędzy kandydatką na ambasadorkę marki - jedną z aniołków Quilve Model Agency Candice Quilley, a Ayumi Amayą. Doszło do wstępnych ustaleń dotyczących kontraktu oraz przedstawiono wymagania i założenia dotyczące polityki domu mody Sessanta Nove. Media z pewnością mogły uchwycić zadowoloną kandydatkę wychodzącą z budynku Maze Bank Tower.**

Spoiler

2.png

 

**W południę doszło do ponownego spotkania między raperem Quentinem Little, jego menadżerką Kate Rose, Ayumi Amayą oraz menadżerem Sessanta Nove Kenem Loxleyem. Przedstawiono szczegółowo umowę i doszło do lekkich negocjacji, by finalnie zakończyć dyskusję wspólnym złożeniem podpisów pod umowami. Po spotkaniu doszło do sesji zdjęciowej z raperem. 9. Trzy posty dodane na social media SN. **

Spoiler

unknown.png

WYDATKI ZWIĄZANE Z Q. LITTLE

Spoiler

unknown.png

 

**W mediach społecznościowych Sessanta Nove pojawiły się trzy posty. Jeden związany z prezentacją pierwszej ambasadorki - Ayumi Amaya, drugi z prezentacją najnowszych toreb z nowym i wyjątkowym wariantem monogramu. Trzeci post dotyczył prezentacji samego Quentina Little, który został drugim ambasadorem marki.**

unknown.pngunknown.pngunknown.png

unknown.png

Edytowane przez Ksunix
"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

unknown.png

**Przez jakiś czas dział marketingowy oraz przy pomocy udziałowczyni marki Ayumi Amaya obserwowano działania salonu fryzjerskiego House - Hair Barber Shop. Pewnego popołudnia dyrektor działu marketingowego Brandon Morgan wraz z menadżerem Kenem Loxleyem postanowili udać się do salonu i złożyć propozycję współpracy.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

 

 

**Doszło do spotkania z modelką Candice Quilley, udziałowczynią Ayumi Amayą oraz menadżerem Sessanta Nove Kenem Loxleyem. Przedstawiono modelce szczegóły kontraktu na które kobieta się zgodziła, finalnie doszło do złożenia podpisów i rozpoczęcia współpracy. Kilka dni później miało miejsce spotkanie z Dominic Skallick, którym zgodził się na warunki kontraktu, finalnie składając podpis. **

Spoiler

unknown.png

 

unknown.png

2.png

 

**Ayumi Amaya odbyła rozmowę z Rosalie Hetfield w sprawie reklamy nowych ambasadorów oraz zapowiedzi nowych ubrań z nadchodzącej kolekcji Sessanta Nove na budynku Maze Bank Tower. Po kilku dniach od rozmowy kobiet ukazała się pierwszy animowany billboard wokół całego budynku reklamujący ambasadorów i noszonych przez nich ubrań na wieżowcu Maze Bank Tower.**

Spoiler

unknown.png

ezgif.com-gif-maker.thumb.gif.b81a84ad8e194512128314367b264d45.gif

 

**Tego samego dnia Ayumi Amaya odbyła wstępną rozmowę z Lucille Ferreirą na temat umówienia spotkania mającego na celu wypuszczenie mini kolekcji naszyjników i kolczyków przy współpracy z Vangelico.**

Spoiler

unknown.png

 

**Projektantka Georgette Beaugendre zaczęła szkicować oraz szyć swoje najowsze projekty dla najnowszych ambasadorów Candice Quilley oraz Dominic Skallick. Zaczynając od sukienki z tuliowymi rękawami oraz koszulą z własnoręcznym haftem Sessanta Nove.**

Spoiler

unknown.png

 

unknown.pngunknown.png

 

**W godzinach popołudniowych w przeciągu dwóch dni odbyły się dwie sesję zdjęciowe z nowymi ambasadorami domu mody Sessanta Nove - Candice Quilley oraz Dominic Skallick, przy pomocy nowo zakontraktowanej stylistki Mii Scott z House - Hair Barber Shop, projektantce Georgette Beaugendre i fotografowi Jacquesowi Gaillou.**

Spoiler

Candice Quilley

unknown.pngunknown.pngunknown.png

 

Dominic Skallick

unknown.pngunknown.pngunknown.png

Wydatki

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

 

W 10 artykułach Daily Globe pojawiły się bannery reklamujące dom mody Sessanta Nove:

Wydatki

Spoiler

unknown.png

 

**Na oficjalnym profilu w mediach społecznościowym Sessanta Nove pojawiły się dwa posty związane z nowymi ambasadorami - Candice Quilley, Dominic Skallick oraz jeden dotyczący nowych, dwóch z czterech wariantów walizek.**

unknown.pngunknown.pngunknown.png

 

unknown.png

Edytowane przez Ksunix
"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

unknown.png
**Dnia 06.02.2022 na plaży w Del Perro odbyło się wydarzenie Fuzzy Festiwal. Dwóch ambasadorów marki zaprezentowało się na koncercie w ubraniach Sessanta Nove.**

Spoiler

unknown-65.png

unknown-56.png

Wydatki

Spoiler

unknown.png

 

**Na budynku Arcadius Business Center pojawiła się reklama w postaci billboardu LED przedstawiająca modelkę Ayumi Amaye. Zapowiada ona współpracę między Rose's Diet, a Sessanta Nove, zauważyć można to po stroju modelki w monogramy Sessanta Nove oraz ekskluzywne pudełko Rose's Diet. Nadchodząca kampania reklamowa, która została opublikowana na profilu Rose's Diet pod hasłem "Eat like a model", która jest prowadzona pod patronatem modelki Ayumi Amaya**

Spoiler

rosesdietsds.png

unknown.png

unknown.png

Edytowane przez Ksunix
"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

  • Sessanta Nove

1. Uszycie dwóch sukienek, koszuli i koszulki, przygotowanie torby podróżnej i torebek, uszycie dwóch par butów, poszerzenie kolekcji domu mody o również męską wersję.

2. Podpisanie współpracy z salonem fryzjerskim House - Hair Barber Shop. - inwestycja $50.000

3. Podpisanie współpracy z ambasadorami Little, Candice Quilley, DJ Doom na okres tygodnia, dwóch z nich pojawiło się na scenie podczas festiwalu Fuzzy Music Festival i wynajęcie fotografa - inwestycja $140.000

4. Utworzenie profilu na LI, na którym pojawiają się udostępniane posty ambasadorów, aktywne social media.

5. Sesje zdjęciowe z ambasadorami, które finalnie wstawili na swoje social media.

6. Rozmowy odnośnie współpracy z Vangelico.

7. Pojawiające się banery reklamowe w Daily Globe. - inwestycja $14.000

8. Wielki animowany billboard na najwyższym wieżowcu Los Santos - Maze Bank Tower.

9. Zapowiedź współpracy z Rose’s Diet w postaci reklamy na Arcadius Business Center.

Spółka inwestuje

 


* Kapitał spółki: $1.000.000

Fani domu mody bardzo ucieszyli się na wiadomość związaną z nadchodzącą kolekcją i oczekują możliwości zakupu reklamowanych produktów. Podpisanie współpracy z ambasadorami pozytywnie odbiło się wśród fanów zakontraktowanych celebrytów. Wielka reklama na Maze Bank Tower przyciągnęła wzrok przypadkowych przechodniów, a działania samej marki odbierane są pozytywnie.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 230 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

unknown.png

**Projektantka Georgette Beaugendre zaczęła szkicować oraz szyć swoje najnowsze projekty zaczynając od trzech rodzajów butów wykonanych z gładkiej skóry cielęcej, trzech rodzajów sukienek wykonanych w większości z poliamidu oraz mniejszej ilości jedwabiu, oraz jedną sukienkę z dodatkową ilością tiulowego materiału. Płaszcz, który został wykonany z bawełny oraz jedwabiu. Dwa swetry, koszulka, spodnie i spodenki wykonane w pełni z jedwabiu. Wszystkie z tych ubrań charakteryzują się ekskluzywnym, własnoręcznie haftowanym monogramem Sessanta Nove.**

Spoiler

unknown.png

 

**Sessanta Nove przedłużyło współpracę z największymi gwiazdami ze środowiska muzycznego - Quentin'em Little i jego menadżerką Kate Rose oraz w późniejszym czasie z Dominic Skallick'iem. Zaproponowano im kontrakt bezterminowy ze znacznie lepszymi warunkami dla obu stron. Kilka dni później odbyły się dwie sesję zdjęciowe z każdym z ambasadorów, którzy zaprezentowali najnowsze ubrania domu mody Sessanta Nove. Przedłużono również współpracę z House - Hair Barber Shop.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

Wydatki związane z Q.Little oraz D. Skallick

Spoiler

unknown.pngunknown.png

 

**Banery reklamowe Sessanta Nove pojawiły się w postach: CELEBRITY HUNTED - CELEBRITIES LIFESTYLE[COUNTY LIFE] Mount Chiliad, czyli aktywny wypoczynek poza miastem, 031. Nie każdy heroes nosi pelerynę, Ayumi Amaya & Crown Holdings & EcoStyle & Sessanta Nove & Rose's Diet wspierają fundację walczącą z anoreksją.**

 

**4. Dom mody przyłączył się do zbiórki, zorganizowanej przez Ayumi Amaye po zwycięstwie statuetki na gali rozdania nagród Celebrity Awards 2021. Sessanta Nove przekazało datek w wysokości $200,000.00 na zbiórkę charytatywną na walkę z anoreksją. Łączna kwota, którą udało się zebrać rekordową ilość wynoszącą $1,000,000.00.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

Wydatki na rzecz zbiórki

Spoiler

unknown.png

 

**Nawiązano współpracę między Sessanta Nove, a Rose's Diet. Współpraca polega na opiece oraz dostarczaniu zawartości dietetycznej ambasadorom i modelkom pracującym dla Sessanta Nove. **

Spoiler

unknown.png

 

**Nawiązano współpracę między Sessanta Nove, a EcoStyle. Współpraca polega na zaprojektowaniu oraz produkcji ekologicznych toreb do zakupów stacjonarnych w trzech wymiarach. Produkt oznaczony został alternatywnym monogramem Sessanta Nove oraz jest w pełni biodegradowalny. Jego wykończenia zostały zaprojektowane, tak aby zapewniały niepowtarzalny, ekskluzywny wygląd. Pierwsze partie toreb zostały dostarczone do domu mody i znajdują się w magazynie. **

Spoiler

unknown.png

unknown.png

torbysessanta.png

 

**Na social mediach Sessanta Nove regularnie pojawiają się posty związane z nową zawartością produktów reklamowaną przez ambasadorów Ayumi Amaye, Quentin'a Little, Dominic Skallick'a, oraz ich modeli.**

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

unknown.png

Edytowane przez Ksunix
Mitsu, kiemon, jedrekk i 5 innych lubią to
"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sessanta Nove

1. Uszycie nowych ekskluzywnych projektów (trzy rodzaje butów, cztery rodzaje sukienek, paszcz, dwa swetry, koszulka, spodnie i spodenki.)

2. Przedłużenie współpracy z Q.Little oraz Dj Doom, gdzie podpisano kontrakty bezterminowe.- wydatki $100.000

3. Banery reklamowe w Daily Globe oraz Celebrity Hunted.

4. Przyłączenie się do wsparcia zbiórki charytatywnej A.Amaya dotyczącej walki z anoreksją, artykuł w Daily Globe, spotkanie z jedną z pacjentek. - wydatki $200.000

5. Współpraca z Rose’s Diet.

6. Współpraca z EcoStyle - biodegradowalne torby do zakupów stacjonarnych.

7. Aktywne social media, na których pokazują się zdjęcia produktów oraz ambasadorów.

 


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding; CROWN Holdings)

* Teledysk wykonaniu Little dla Sessanty Nove był strzałem w dziesiątke, a sam marketing stoi na nienagannym poziomie, jednak marka powinna pomyśleć nad szybszym marketingiem i rozpoczęciem całej kolekcji, kończywszy na wykwitnym wydarzeniu, jeżeli chce pozyskać większą ilość odbiorców. Ciągła promocja i brak wypuszczenia kolekcji nie wyniesie Sessanty wysoko, a fanów na nową kolekcje jest nie mało. W końcu Little przyciąga odbiorców, którzy pragną na nieść na siebie monogramy Sessanty.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 240 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

unknown.png

**Na oficjalnym profilu Sessanta Nove na V-Tube oraz social mediach opublikowano teaser wiosennego pokazu mody, który został stworzony przy pomocy profesjonalnej ekipy filmowej. Opublikowano również mniejszy post promujący nadchodzący pokaz mody.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.png

WYDATEK ZA NAGRANIE TEASERA

Spoiler

unknown.png

 

**CEO, projektantka, oraz dyrektor działu marketingowego uczestniczyli w rozmowie FaceTime omawiając swoje przyszłe plany na nadchodzący pokaz mody. Ayumi Amaya spotkała się również w studiu fotograficznym, by omówić dalsze szczegóły pokazu mody.**

Spoiler

FaceTime2.gif

Spoiler

**Fragment ze środka rozmowy wideo Ayumi, Brandona i Georgette**

Brandon Morgan mówi: Przechodząc dalej. Mamy zamiar nagrać teaser zapowiadający wielki wiosenny pokaz mody podczas trwania tygodnia mody w San Fierro.

Georgette Beaugendre mówi: Ken skontaktował się z naszymi modelkami. Będzie nasza Ayumi, Sierra i Elisa. Wybrałam już kilka strojów, w których się zaprezentują.

Brandon Morgan mówi: Świetnie. Ustalcie kto co ma ubrać i bądźcie gotowe jutro. Niestety nie będzie naszego fotografa Jacques'a i w zastępstwie mamy Timothy. Ekipa nagraniowa zrobi kilka scenek i wypuścimy teaser w czwartek.
Brandon Morgan mówi: Co do samego pokazu. Jego przebieg ustalicie już wy.
Georgette Beaugendre mówi: Przygotowałam na tą kolekcję dziesięć strojów. Na scenie powinny być cztery modelki. Dwie wyjdą dwa razy. Mamy Ayumi, Sierre i Elise. Potrzebujemy jeszcze jednej. Kiedy wrócę z treningu postaram się kogoś znaleźć.
Ayumi Amaya mówi: Nie musisz nikogo szukać. Mam już kogoś odpowiedniego.
Georgette Beaugendre mówi: O kim mowa?
Ayumi Amaya mówi: Makayla Ferreira. Jest aspirującą modelką. Ma kilka świetnych zdjęć na LifeInvaderze.
Georgette Beaugendre mówi: Zastanowię się. Później przekaże Ci informację.
Głos wychodzący zza kadru Ayumi mówi: Panno Ayumi. Za chwilę zaczynamy farbowanie włosów. Proszę się przygotować.
Ayumi Amaya mówi: Muszę już lecieć. Porozmawiamy potem. Pa!

**Rozmowa wideo została zakończona.**

unknown.png

 

**Sessanta Nove współpracuję z popularną modelką Ayumi Amayą przy tworzeniu aplikacji AYUMI APP. Dostanie własny dział w kategorii moda.**

ayumi-billboard-poziomy-short.png

 

**Sessanta Nove dokonało zakupu wielkiego magazynu oraz szwalni na Cypress Flats z okazji nadchodzącej premiery nowej kolekcji ubrań. Część budynku została przerobiona pod przyszłe laboratorium perfum. **

Spoiler

unknown.png

ZAKUP BUDYNKU

Spoiler

Zakup budynkuunknown.png

Stworzenie laboratoriumunknown.png

 

**Ukazały się cztery banery reklamowe Sessanta Nove:**

032. PILNE: Marcus Flair nie żyje. Zawodnik zrzeszony przez federację VFF popełnił samobójstwo,

Wschodzący raper Durk Tione krytykuje lans celebrytów na Davis, mówi o swojej przyszłości i zapowiada płytę, grając jeden kawałek a capella w studio,

035. PILNE: Ilario Gallo postrzelony w swojej rezydencji, ciężko ranny trafił do szpitala.

Wieczorem dnia 15/03 w sieci pojawił się wywiad na stronie Daily Globe, na którym..

 

**Rozmowa między CEO Sessanta Nove, a CEO EcoStyle w sprawie akcji sprzątania świata.**

Spoiler

unknown.png

 

**Na stronie internetowej www.sessantanove.com pojawiła najnowsza kolekcja Women's Spring 2022 dostępna do przedpremierowego zamówienia.**

main-spring-2022.gif

Spoiler

unknown.png

sub1-spring-2022.gif

sub2-spring-2022.gif

unknown.png

unknown.png

 

unknown.png

Edytowane przez Ksunix
kiemon, Sedina, anti i 5 innych lubią to
"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sessanta Nove

1. Wypuszczenie teasera wiosennego pokazu mody.- $50.000

2. Wstępne przygotowania do zorganizowania pokazu poprzez facetime i w studiu fotograficznym.

3. Jedna ze spółek obejmujących patronat nad aplikacją Ayumi App.

4. Kupno wielkiego magazynu oraz szwalni na Cypress Flats pod laboratorium perfum. - wydatki $200.000

5. Banery reklamowe w DG.

6. Wsparcie nadchodzącej akcji sprzątania świata.

7. Pojawienie się preorderów najnowszej kolekcji na stronie internetowej marki.


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Wypuszczony przez dom mody teaser spotkał się z pozytywnym przyjęciem, co spotkało się z chętnym zakupem preorderów najnowszej kolekcji wypuszczonej przez markę. Patronat aplikacji Ayumi App spotkał się z pozytywną opinią społeczności, która oczekuje na jakieś nowinki związane właśnie z tym faktem. Obserwatorzy Sessanta Nove zastanawiają się czy Ayumi Amaya będzie jedyną kobiecą twarzą promującą markę. Wiele osób oczekuje na pokaz mody i zastanawia się w jaki sposób Sessanta Nove przygotuje całe przedsięwzięcie.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 260 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Ksunix i katae lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

unknown.png

**7 kwietnia odbył się długo wyczekiwany wiosenny pokaz mody Sessanta Nove w formie live nagrywany przez profesjonalną ekipę filmową. Główną modelką prezentującą odzież z najnowszej kolekcji była Ayumi Amaya oraz aspirująca modelka Makayla Ferreira. Cały zapis z live opublikowany został na oficjalnym kanale Sessanta Nove na V-Tube. W tym samym czasie do magazynów domu mody trafiła gotowa kolekcja odzieży oraz akcesoriów.**

 

Spoiler

 

WYDATKI:

Spoiler

Wynajęcie profesjonalnej ekipy filmowej unknown.png

Produkcja odzieży i akcesoriów unknown.png

Organizacja pokazu modyunknown.png

 

**Miały miejsce wstępne rozmowy między Sessanta Nove, a Vangelico w sprawie nadchodzącej kolekcji akcesoriów inspirowanych Ayumi Amayą.**

Spoiler

unknown.png

 

**Cztery banery reklamowe Sessanta Nove.*

#011 Pfister Apollo - ale to nie zwykły Pfister, przechodzenie obok niego wymusza uśmiech na ustach.

038. Ayumi Amaya startuje z własną aplikacją o modzie, AYUMI APP

Diego Conslotto o stworzeniu nowego klubu muzycznego, kontrowersyjnej sesji na Davis i sprzedaży udziałów w marce .101.

024. Vision Club otwarty na Del Perro jako realna konkurencja dla Amnesia Club.

 

**Trwają prace nad nadchodzącą linią perfum od Sessanta Nove inspirowaną Ayumi Amayą. Na oficjalne social media oraz kilka billboardów trafiły już reklamy pierwszych perfum o zapachu słodko pobrzmiewającego kwiata wiśni nazywanego Sakurą**

sessantaxayumiperfume.gif

Spoiler

unknown.png

unknown.png

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.png

 

WYDATKI:

Spoiler

Zakup billboardów unknown.png

unknown.png

cobra0505, jedrekk, kiemon i 1 inny lubią to
"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sessanta Nove

1. Zorganizowanie pokazu mody w formie live i wynajęcie ekipy filmowej - wydatek $125.000

2. Wyprodukowano nową odzież oraz akcesoria do pokazu - wydatek $50.000

3. Przygotowania do wypuszczenia kolekcji Sessanta x Vangelico

4. Banery w Daily Globe

5. Perfumy inspirowane modelką Ayumi Amaya.

6. Pojawiające się w mieście bilbordy promujące markę - wydatek $10.000


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Fani marki są zadowoleni, że mogli zobaczyć ubrania z najnowszej kolekcji, chociaż niektóre osoby są zawiedzione faktem, że nie mogły osobiście zjawić się na pokazie. Liczą, że w przyszłości nadarzy się taka ewentualność. W stosunku do kolekcji najnowszych perfum pojawia się wiele znaków zapytania. Krytycy zarzucają marce, że ta koncentruje się tylko i wyłącznie na sławnej modelce, podczas gdy inni ambasadorzy są w ukryciu. Marka powinna postawić na nowe twarze i kolaboracje w nachodzących promocjach. Ubrania Sessanta Nove odbierane są jako produkt luksusowy i dobry jakościowo, co jest bardzo pozytywnie odbierane.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 260 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

katae i Ksunix lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

unknown.png

**Podpisano kontrakt modelingowy z aspirującą modelką Makaylą Ferreirą oraz kontrakt ambasadorski z piosenkarką oraz CEO Flair Records z Yukiyo Shimanouchi-Gallo. Po jakimś czasie odbyły się dwie sesję zdjęciowe z każdą z osób.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

 

unknown.pngunknown.png

Wydatki:

Spoiler

unknown.pngunknown.png

 

**Sessanta Nove dokonało zakupu dwóch kontenerów materiałów takich jak tekstylia, jedwab, wełna, bawełna tiul, poliamid oraz szkło dekoracyjne. Finalnie kontenery zostały przetransportowane do magazynu w dzielnicy Cypress Flats przez Eagle Haulage.**

Spoiler

 

Wydatki:

Spoiler

zakup materiałówunknown.png

opłata za przetransportowanieunknown.png

 

**Projektantka domu mody uszyła najnowsze ubrania do letniej kolekcji Sessanta Nove. Dwie chemiczki opracowały receptury oraz wytworzyły perfumy Sakura, Artense, Oasis, Eternal i Ambient inspirowane Ayumi Amayą. Sama CEO opublikowała również zdjęcie w social media w najnowszym stroju uszytym przez projektantkę.**

Spoiler

unknown.png

 

unknown.pngunknown.png

 

unknown.png

 

**Na social mediach domu mody oraz billboardach w mieście można było zauważyć pozostałe perfumy Artense, Oasis, Eternal oraz Ambient z kolekcji od Sessanta Nove inspirowane modelką Ayumi Amayą.**

Spoiler

sessantaxayumiperfume5.gifsessantaxayumiperfume6.gifsessantaxayumiperfume7.gif

 

unknown.pngunknown.pngunknown.png

 

 

Wydatki:

Spoiler

opłata reklamunknown.pngunknown.png

unknown.png

Mitsu, Daniel5204 i katae lubią to
"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sessanta Nove

1. Podpisanie kontrakt modelingowy z M. Ferreirą oraz kontrakt ambasadorski z piosenkarką KIYO. - wydatki $90.000

2. Zakup nowych materiałów w postaci tekstyli, jedwabiu, wełny, bawełny, szkła dekoracyjnego itd. - wydatki $50.000

3. Nawiązanie współpracy z firmą transportowa na przewóz materiałów. - wydatki $20.000

4. Uszycie nowych ubrań oraz opracowanie nowej receptury perfum.

5. Wypuszczenie nowych reklam oraz bilboardów w Los Santos dotyczących nowej kolekcji perfum. - wydatki $130.000


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją/zamówieniem:


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Spółka podpisała kontrakty z nowymi osobami, jednak poza jednym zdjęciem promocyjnym na tym się skończyło. Fani są niezadowoleni z postawy ambasadorów. Uważają, że za mało angażują się w promocję marki. Być może warto byłoby zaangażować jeszcze kilku ambasadorów? Męska grupa odbiorców czeka na kolekcje męskie, które w niedalekiej przeszłości nie zawitały do Los Santos. Znalezienie zastępcy Quentina Little, który zniknął z banerów Sessanty byłaby dobrym posunięciem. Perfumy znalazły nowych odbiorców i przyjęły się bardzo pozytywnie co spółka może ogłosić małym sukcesem. Przyczyniła się do tego kontrowersja w postaci wyglądu butelki oraz niestandardowa reklama.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 270 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

katae i Ksunix lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

unknown.png

**Dom mody Sessanta Nove zorganizował dwa przetargi dla firm w mieście. Pierwszym przetargiem, który wygrała spółka Digibyte była odpowiedzialna za montaż drzwi antywłamaniowych, alarmów, kamer CCTV oraz systemów przeciwpożarowych w budynku marki. Drugim przetargiem, który wygrała spółka Kojima Haulage była odpowiedzialna za transport trzech kontenerów z punktu A do punktu B.**

Spoiler

wEc4can.png

vT0g0Cr.png

 

unknown.png

 

 

Wydatki:

Spoiler

zakup zabezpieczeń od Digibyte unknown.pngunknown.png

opłata przewozu trzech kontenerów unknown.png

 

**Na social mediach domu mody pojawiły się posty związane z letnią kolekcją odzieży. Na oficjalnej stronie internetowej oraz na billboardach w mieście pojawiły się reklamy perfum inspirowanych Ayumi Amayą.**

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.png

 

 

 

Wydatki:

Spoiler

współpraca z modelką Makaylą Ferreirą unknown.png

zakup billboardów unknown.png

unknown.png

"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin