Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

HIT A LICK


c1pablo

Rekomendowane odpowiedzi

d-ChL-QH5roNTrmMHEewIZh0MJ1xj56xyVJc3z_MWRArwc0xPWoAwpxFOr0WwTndvLYtCamWgWolGiSjjTtLATYyVL4BT1HNUcruKIxadaltFjBJZEy7oPE7jbQ7v0XdCOY-8VPB

(od lewej: Hayvetan Xyavend, Dushane Playmat, Mo Moody, Love Moody, Riley Burks)

 

Zawieszenie Mo Moody i Hunter Vaughn za nagminne łamanie regulaminu uniwersytetu pchnęło dzieciaków do zastanowienia się nad swoim życiem i dalszymi planami na nie. Do tamtego czasu jedynymi perspektywami była drużyna ULSA Bruins Football. Znudzeni monotonnym trybem życia, liczeniem jedynie na pomoc finansową od rodziców postanowili wziąć się za siebie. Każdy z nas ma swoją konkretną osobowość, talent i pomysł - przy połączeniu i dobraniu odpowiednich ludzi tworzą się najlepsze i najkorzystniejsze rzeczy, również w tym przypadku.

 

Hit a Lick jest projektem prowadzonym przez grupę przyjaciół z uniwersytetu ULSA, którzy kierując się głównie chęcią zwiększenia zer na koncie starają uderzyć się w każdy możliwy punkt w branży rozrywkowej. Głównymi promotorami kolektywu są Mo Moody i Riley Burks, jedni z bardziej rozpoznawalnych postaci na kampusie. Ile głów tyle pomysłów na siebie, dlatego każda osoba przynależąca do paczki zajmuje się czym innym. Poczynając od branży muzycznej, marki odzieżowej, na specyficznym dziennikarstwie i pornografii kończąc. Tak jaka sama nazwa kolektywu wskazuje, wszystko co przynosi korzyści finansowe będzie wspierane przez grupę. Mimo, że ekipa chętnie wchodzi w interakcję z innymi markami, działa w zamkniętym gronie - od początku do końca zasilana będzie przez tych samych członków (Dushane Playmat, Mo Moody, Love Moody, Riley Burks, Hunter Vaughn, Theron Amaru, Jermaine Westbrook) w bliskiej współpracy ze wschodzącą influencerką, absolwentką dziennikarstwa - Nikki Favre.

 

PROJECTS

2CJa7s9iNwod-z9K5PVIltSLERIQdTExW1hhfJfCzgu8yqemEvhhNiU2Kp5pmHokbp5bzCg_TydJnBhLvt5eEKwsP8uFjupoqoBntsqBDweH2SA6HTA_wJLG7733rqvORseFvWzY

- HIT A LICK

 

spacer.pngAktywna i od niedawna funkcjonująca marka odzieżowa założona przez studentów Mo Moody i Rileya Burksa, swoją pomoc przy projekcie zaoferował również Dushane Playmat. Administracja merchu jest słabo rozwinięta, głównie ze względu na krótki czas aktywności. Uwzględniając brak kontrowersyjnych, barwnych i konkretnych tematycznych ubrań narodził się konkretny zamysł projektu. 

Brand skupia się na produkcji przeróżnych akcesoriów odzieżowych takich jak chociażby czapki, paski, bluzy, spodnie, koszulki itd. Głową projektu jest Mo Moody, w społeczności studenckiej kojarzony głównie ze swojego niecodziennego stylu, kreatywności i chęci pokazania się na szerszą skalę. Pragnienie stworzenia czegoś własnego i wpływ znajomych popychających go w tym kierunku doprowadza go w miejsce, gdzie stara się zaprezentować swoją pomysłowość. Za realizacją projektów graficznych, strony internetowej i całej reszty stoją młode osoby, które muszą pogodzić całość z nauką i dodatkową pracą dzięki której mogą opłacić czesne za studia. Modelki i modele na socialmediach to głównie tylko i wyłącznie, albo członkowie projektu, albo bardzo bliscy znajomi.

Produkowany materiał nie jest najwyższego lotu ze względu na zbyt małe zasoby pieniężne i doświadczenie - co z czasem będzie ulegać zmianie na lepsze. Marka chce kierować się jak sama nazwa wskazuje po szybki pieniądz i tematykę z nim związana, jednak jako typowo młodzieżowy styl w nowoczesnym wydaniu.

 

 

 

_TaADEvw1NV-5RIDFONLKu7P4XOa2WMdLwjXGvRq0rtuTamjfgorsQNdWEsghhQgu-ana7eF75HCDryh9GBrWzIKyyI-4RPTZq74Rxv7B5iqLnZrATUOUI7NLeIvJRlKnWXz9U3T

VIXINO

Wschodząca marka w Los Santos, która swoją popularność zyskuje poprzez ekscentryczne i zorganizowane podejście jej młodej pomysłodawczyni i CEO, skierowana głównie dla osób dorosłych, bez podziałów na płeć, ale także podprogowo dla tych, którzy dopiero zaczynają swoje “dorosłe życie”. Sama marka stworzona została na początku 2022 roku z inicjatywy młodej absolwentki dziennikarstwa, Nikki Favre, która od lat nastoletnich była zafascynowana bliższymi relacjami międzyludzkimi chcąc dokładnie odkryć każdy aspekt nowopoznanego charakteru, jak i branżą tego rodzaju. Ostatecznie dopięła swego wchodząc w “spółkę”, z poznanymi wcześniej na jednej z większych imprez, studentami z ULSA. W skład marki VIXINO wchodzą: agencja managmentowa/modelingowa pod taką samą nazwą, która jest w całości zarządzana przez N. Favre oraz VIXINO Magazine, rozwinięty magazyn erotyczny i publicystyczny dla mężczyzn oraz kobiet, którego praca przez samą CEO jest głównie jedynie nadzorowana, a prawdziwą pieczę pod względem merytoryki, jak też zawartości sprawuje Jermaine Westbrook oraz jego podopieczni. Na kartkach samego magazynu można znaleźć miłosne felietony, porady na tematy “lepszego”, bardziej doznaniowego życia codziennego, intymności i budowania relacji zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, zdjęcia modeli/modelek, czy też bardziej analityczne i dydaktyczne teksty tworzone we współpracy z ekspertami zajmującymi się różnymi dziedzinami z całego stanu. Zespół VIXINO, tak jak też sama marka, ciągle się powiększa i rozwija. Nikki Favre stara się stale kontraktować nowych modeli, modelki, redaktorów, producentów oraz operatorów, którzy pomogą marce zyskać większą rozpoznawalność i uznanie w świecie social-mediów i samej branży.

Edytowane przez c1pablo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**Grupa w ostatnim czasie uruchomiła strone internetową pod domeną hitalick.com na której można już znaleźć pierwsze ubrania do kupna. Zostały umieszczone w sieci pierwsze utwory muzyczne promujące ruchy chłopaków, a dodatkowo została nawiązana współpraca z wykonawcą Hood Baby dla którego przygotowany zostaje merch wypuszczany z dniem jego nowego albumu.**
 

Spoiler

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

fajnygit.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin