Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Changelog #54: Landscape update


Kubas

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Kubas napisał:

Co to znaczy "coś konkretnego"? Czy to nie są konkretne, duże i innowacyjne systemy?

Bilbordziki może i spoko sprawa, czekam tylko na publikację gmow, bo czuję że niedługo będą tam wrzucane linki do profili na Li, a grafiti może i miało spory nakład pracy, ale nie uważam tego za innowacje, a skromny dodatek, który odejdzie niebawem w zapomnienie. Biznesy się nie doczekały żadnych zmian od dłuższego czasu, a jest co poprawiać lub do dodania. System tuningu, o którym już wam gracze trąbią tyle, że jest do zrzygania... Sporo by wymieniać, ale ta aktualizacja nie zalicza się jakoś do tych szczególnie "innowacyjnych" biorąc pod uwagę, że innowacja moglismy to nazwać w 2k18 roku kiedy na mta już dawno była taka opcja. Niby spoko, gangi się trochę pobawią

xddd.png image.png.0e98bf424312b22567c11a6dc03ddcd3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, WujekEddy napisał:

Bilbordziki może i spoko sprawa, czekam tylko na publikację gmow, bo czuję że niedługo będą tam wrzucane linki do profili na Li, a grafiti może i miało spory nakład pracy, ale nie uważam tego za innowacje, a skromny dodatek, który odejdzie niebawem w zapomnienie. Biznesy się nie doczekały żadnych zmian od dłuższego czasu, a jest co poprawiać lub do dodania. System tuningu, o którym już wam gracze trąbią tyle, że jest do zrzygania... Sporo by wymieniać, ale ta aktualizacja nie zalicza się jakoś do tych szczególnie "innowacyjnych" biorąc pod uwagę, że innowacja moglismy to nazwać w 2k18 roku kiedy na mta już dawno była taka opcja. Niby spoko, gangi się trochę pobawią

Potrafimy pracować nad kilkoma systemami jednocześnie. Gdy jakiś system jest gotowy to nie kisimy go, tylko chcemy jak najszybciej oddać w ręce graczy, żeby mogli z niego korzystać. Pracujemy nad systemem tuningu, prace są już w bardzo zaawansowanym stadium i niebawem pojawi się aktualizacja i z tym.

MTA pozwala na dużą ingerencję w samą grę, multiplayery GTA V nie są w takim stadium. Dlatego na naszej platformie dodanie graffiti i billboardów, które są wgrywane automatycznie na serwer to jednak trochę innowacja.

Zarówno graffiti jak i billboardy były systemami na które potrzebne było dużo czasu. Uważam, że te systemy nie odejdą w zapomnienie tak szybko jak twierdzisz, ale może się mylę. Czas pokaże. Będzie mi miło, gdy systemy będą używane przez graczy jak najdłużej się da.

Po to mamy właśnie system weryfikacji obrazków, żeby móc odsiewać te, które nie mają racji bytu na serwerze. Myślę, że nie będzie tak źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, WujekEddy napisał:

Mmmm 600vp to taka super cena, ogólnie chujowe jak na czas, w którym czekamy chyba wszyscy na coś konkretnego, z czego skorzysta sobie każdy gracz. A tak na marginesie, mam nadzieję,ze sporo czasu na to nie poświęciliście, bo każdy o tym graffiti zapomni 

Jak dobrze, że wypowiadasz się za wszystkich graczy. Najwyraźniej jest Ci obcy sektor przestępczy, dla którego głównie jest ta właśnie opcja:)

0mercy i doozan lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, WujekEddy napisał:

Bilbordziki może i spoko sprawa, czekam tylko na publikację gmow, bo czuję że niedługo będą tam wrzucane linki do profili na Li, a grafiti może i miało spory nakład pracy, ale nie uważam tego za innowacje, a skromny dodatek, który odejdzie niebawem w zapomnienie. Biznesy się nie doczekały żadnych zmian od dłuższego czasu, a jest co poprawiać lub do dodania. System tuningu, o którym już wam gracze trąbią tyle, że jest do zrzygania... Sporo by wymieniać, ale ta aktualizacja nie zalicza się jakoś do tych szczególnie "innowacyjnych" biorąc pod uwagę, że innowacja moglismy to nazwać w 2k18 roku kiedy na mta już dawno była taka opcja. Niby spoko, gangi się trochę pobawią

Akurat graffiti to jest jeden z fajniejszych ficzerów dla organizacji przestępczych, który w końcu poza odegraniem odpowiedniej akcji zostawi swój ślad w postaci widocznej grafiki na ścianie, a akurat takich akcji jest najczęściej sporo. Ja raczej patrzę na to trochę z innej perspektywy.

Rozumiem, że cena jest taka, a nie inna, a organizacje przestępcze mają to w "gratisie", głównie przez zasoby serwerowe, ale wydaje mi się, że na spokojnie dało się wprowadzić jedną grafikę darmową dla każdego użytkownika, pod określonym warunkiem, chociażby przegranie 20h na serwerze, a jeśli nie chcesz czekać, kupujesz usługę. Wedlug tego co wprowadziliście, dla "szarego gracza" jest to zupełnie ficzer premium, a cena jest abstrakcyjna na tyle, że zrobi się to wyłącznie dla organizacji przestępczych. Ten model mógł przejść w malowaniach aut na devgaming, bo tam mimo wszystko każdy widział twoje malowanie jak tylko poruszałeś się autem, a tutaj ktoś po prostu musi zobaczyć twój tag.

No i zostaje sam wydłużony proces uploadu grafiki. Domyślam się, że jest to spowodowane głównie tym, że budujecie ręcznie resource z grafikami, dlatego jest to możliwe tylko i wyłącznie przy restarcie. Oczywiście dało się zrobić to także inaczej, ale tu już wchodzą kwestie optymalizacyjne. Ale w takim wypadku, musimy liczyć na to, że moderator sprawdzi naszą grafikę w dniu kupna, na co nie mamy gwarancji, więc jeśli kupie sobie grafikę o 20, to istnieje duże ryzyko, że do 4:00 nikt mi jej nie zaakceptuje. To wiedząc, że sam proces wgrania może wydarzyć się raz dziennie (poza force update jakimś zapewne), to nie lepiej moderować to już totalnie in-game? Przecież jeśli ktoś wrzuci nieodpowiednią grafikę, na pewno ktoś to zgłosi albo członek ekipy sam zauważy nieprawidłowość. No i skończyć to na karze jako usunięciem tego obrazka (+ coś dodatkowego?), co za tym idzie, 600 punktów idzie do kosza.

Edytowane przez Sebastian.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Sebastian. napisał:

Akurat graffiti to jest jeden z fajniejszych ficzerów dla organizacji przestępczych, który w końcu poza odegraniem odpowiedniej akcji zostawi swój ślad w postaci widocznej grafiki na ścianie, a akurat takich akcji jest najczęściej sporo. Ja raczej patrzę na to trochę z innej perspektywy.

Rozumiem, że cena jest taka, a nie inna, a organizacje przestępcze mają to w "gratisie", głównie przez zasoby serwerowe, ale wydaje mi się, że na spokojnie dało się wprowadzić jedną grafikę darmową dla każdego użytkownika, pod określonym warunkiem, chociażby przegranie 20h na serwerze, a jeśli nie chcesz czekać, kupujesz usługę. Wedlug tego co wprowadziliście, dla "szarego gracza" jest to zupełnie ficzer premium, a cena jest abstrakcyjna na tyle, że zrobi się to wyłącznie dla organizacji przestępczych. Ten model mógł przejść w malowaniach aut na devgaming, bo tam mimo wszystko każdy widział twoje malowanie jak tylko poruszałeś się autem, a tutaj ktoś po prostu musi zobaczyć twój tag.

No i zostaje sam wydłużony proces uploadu grafiki. Domyślam się, że jest to spowodowane głównie tym, że budujecie ręcznie resource z grafikami, dlatego jest to możliwe tylko i wyłącznie przy restarcie. Oczywiście dało się zrobić to także inaczej, ale tu już wchodzą kwestie optymalizacyjne. Ale w takim wypadku, musimy liczyć na to, że moderator sprawdzi naszą grafikę w dniu kupna, na co nie mamy gwarancji, więc jeśli kupie sobie grafikę o 20, to istnieje duże ryzyko, że do 4:00 nikt mi jej nie zaakceptuje. To wiedząc, że sam proces wgrania może wydarzyć się raz dziennie (poza force update jakimś zapewne), to nie lepiej moderować to już totalnie in-game? Przecież jeśli ktoś wrzuci nieodpowiednią grafikę, na pewno ktoś to zgłosi albo członek ekipy sam zauważy nieprawidłowość. No i skończyć to na karze jako usunięciem tego obrazka (+ coś dodatkowego?), co za tym idzie, 600 punktów idzie do kosza.

Punkty uciekają z konta dopiero po weryfikacji przez członka ekipy i wyraźnym potwierdzeniu przez użytkownika. Aktualnie przyjęliśmy taki a nie inny model, możliwe ze będziemy go modyfikować.

Sebastian. lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję, aby dodać możliwość zapamiętywania billboardów na określony czas np. 30-60 dni. Ułatwi to pracę zarówno graczom, jak i zespołowi. Po co uploadować jeden billboard po kilka razy i czekać na weryfikację, jak można zweryfikować je raz i później gracz mógłby sobie tasować miejscami lub grafikami co kilka tygodni (tymi zapamiętanymi i zweryfikowanymi w bazie).

Zosia lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin