Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[10/11/2022] SESJA #1 - NATURE BEAUTY.. ASAMI


gothamcityfinest

Rekomendowane odpowiedzi

**Po osiemnastej na oficjalnej stronie Manroe Letter pojawiły się zdjęcia artystki Asami, które są za cenzurowane oraz została oklejona specjalnymi naklejkami na jej biuście, który wydaje się odkryty, widać, że pozowała dla fotografa Manroe, który postarał się o jej komfort oraz światło, podobno to zapowiedź jej nowej okładki, również na stronie było można ujrzeć krótki tekst powitalny oraz oprowadzający o stronie również o samych zdjęciach.**

SŁOWA WSTĘPU.
SvCmh1s.pngMiło mi, że odwiedziłeś tę stronę, stronę która poprowadzi naszą wspólna historie oraz zbudujemy tutaj razem coś wspaniałego, jak widzisz jestem początkującym, a tak naprawdę dopiero wprowadzający się w ten świat, świat show-biznesu który według niektórych jest fałszywy lub jest tak naprawdę zniszczony, nie znam tak naprawdę tego, ale wierzę, że poznam tę stronę, ten obrazek, który teraz widzisz – pewnie wprowadza cię w dziwną iluzję, iluzję kobiecego ciała mam rację? Dziewczyna, która przedstawiona jest na tym zdjęciu to Asami. Artystka, dziewczyna, istota ludzka. Jej ciało jest magiczne i każdy to może mi przyznać, wiem, że jak zobaczysz tę sesję na swoim ekranie na pewno podnieci cię jej sesja, chociaż, czy powinna? To po prostu dziewczyna, jestem zdania, że każdy ma prześliczne ciało i tak powinno zawsze być, powinniśmy się mniej wstydzić naszego ciała, body-shaming nie ominiemy, moje słowa nie zadziałają na cwaniaków, którzy tylko czekają, aż się potkniesz, ale chcę udowodnić na tej stronie, że każdy jest równy, strona, na której jesteś to moja strona, strona zwykłego nastolatka, który pasję przeradza w marzenie, marzenie amerykańskiego snu – dlatego zapnij pasy i zostań ze mną do końca, bo uwierz mi… Zapamiętam tych, którzy zawsze mi pomagali, chciałbym z tego miejsca serdecznie pozdrowić moich przyjaciół, takich jak – samą Asami. Ronniego. Blake oraz Timo.