Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Flow Technologies


Mitsu

Rekomendowane odpowiedzi

flowlogo2.thumb.png.3513622e83f2cee439b800d4dae09ae0.png

 Opis projektu  

Flow Technologies - spółka kapitałowa powstała z inicjatywy Memphisa Tavaresa oraz Lexie Tavares, poprzez stworzenie nowego tworu odpowiedzialnego za usługi związane z gadżetami audio, wideo, przeróżnymi programami oraz sprzętami elektronicznymi. Działalność spółki ma za zadanie prężnie rozwijać swoje zasięgi dzięki zaangażowaniu menadżera GEN-A Martina Faye, który odcisnął swoje piętno w świecie biznesowym Vice City. Głównym targetem jest świat celebrycki i zaopatrzenie go w jak najbardziej ekskluzywny sprzęt na rynku w postaci sygnowanych dropów. Również zwykli mieszkańcy Los Santos, będą mogli zakupić sprzęt wywodzący się spod marki w wyznaczonych punktach sprzedaży, a tym samym dedykowany ich ulubionym artystom współpracującym z Flow. Oczywiście marka nie zamyka się również na inne spółki oraz biznesy, które chciałyby podjąć współprace lub skorzystać z jej usług, jeśli rozwiązania byłyby racjonalne, a tym samym opłacalne. Spółka kapitałowa prowadząc swoją działalność, ma za zadanie stworzyć autorskie programy związane z promocją muzyki w mieście, jak również tworzyć i wspierać miejskie wydarzenia artystyczne.


,,Go with the flow"


 Krótka historia powstania

Wraz z końcem listopada przylatuje do Los Santos w poszukiwaniu nowych perspektyw menadżer Martin Faye, który finalnie trafia pod skrzydła GENERATION-A. Poszukując sposobów promocji swojej persony, a przy tym innych aspirujących artystów wywodzących się spod szyldu projektu postawił na elektronikę, która ma wiele zastosowań w świecie celebryckim, a tym samym muzycznym. Przedstawił swoją propozycję małżeństwu Tavares, opisując szczegółowo cały plan na rozwój, jak również przyszłe korzyści wypływające z tej inicjatywy. Oczywiście sam mężczyzna przy pracy nad projektem ma aspiracje by wypromować swoją personę na rynku, jak również zaprezentować się celebryckiej społeczności jako czynnik, który ma wynieść markę na sam szczyt. Z pomocą promocji Flow Technologies mają przyjść znani właściciele, jak również inni celebryci związani kontraktami sponsorskimi z marką. 

 


Dane rejestracyjne spółki:

Nazwa: Flow Technologies
Adres: (Uzupełnię)

Członkowie zarządu:
CEO: Lexie Tavares
COO: Martin Faye

Udziałowcy:
Lexie Tavares (50%)
Memphis Tavares (50%)

Kapitał zakładowy: $1,000,000.00


 

Spoiler

Projekt spółki będzie ukierunkowany głównie w kierunku branży rozrywkowej, jednak nie zamykamy się na nikogo. Z pewnością powstaną jakieś współprace z innymi spółkami oraz biznesami, tak jak to miałem kiedyś w zwyczaju robić. Projekt ten obiera zupełnie inny kierunek, niż ten, jaki obierało Digibyte, więc w momencie ewentualnego powrotu, czego tej spółce oczywiście życzę, nie będzie zgrzytów, a ewentualne współprace i realizacje. Nie rozpisywałem się w aplikacji, ponieważ z biegiem czasu będę chciał uzupełniać profil o postępy, by jak najlepiej się prezentował na przestrzeni czasu, tym samym przyciągając zainteresowanych do przeczytania całego tematu. Mamy już przedyskutowany pomysł na grę i będziemy dążyć do tego, by budować jak najbardziej szczegółowe kampanie reklamowe, ukazując nasze produkty w świecie In Character, nie przykładając tym samym zbyt wielkiej wagi do forum gamingu. 

kiemon, mako, Jaguar i 14 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

 flowgrudzien.png.ee648a472b0a0a8f2dab100fd4114fee.png

Flow Technologies (10.12.2022 - 07.01.2023)


  • Przygotowano wielofunkcyjne aplikacje dla Fuzzy oraz Royal Cigarettes.
    Fuzzy: System wpisywania kodów, zbierania punktów oraz kosz z nagrodami. [1][2][3]
    Royal Cigarettes: System weryfikacji wieku oraz generowanie kodu QR kompatybilnego z automatami. [1][2][3]
  • Rozpoczęto kampanię (pierwsza część) słuchawek iFlows. które można zakupić w wersji preorder.
  • Wypuszczono wodę mineralną Flow Water we współpracy z Fuzzy. 
  • Przygotowano stronę internetową, na której można zamówić słuchawki w wersji preorder, oraz przeczytać informacje na temat prowadzonej kampanii we współpracy z Ayumi i Asami.
  • Stworzono profil na LI, gdzie zostały zamieszczone pierwsze posty.
  • Wyprodukowano pierwszą partię iFlows.
  • Zakupiono billboardy reklamowe: iFlows (Asami i Ayumi), prezentacja aplikacji, Flow Water, (Asami, Ayumi, Aura, Makayla).
  • Nawiązano współpracę z piosenkarką Asami Kiyoko oraz modelką Ayumi Amaya dotyczącą promocji słuchawek.
  • Przygotowano świąteczną oprawę na LI.
  • Promocja marki przez współpracujące podmioty (Fuzzy & Royal Cigarettes).
  • Konsultowanie spraw dotyczących spółki z akcjonariuszami.
  • Zakupiono potrzebną infrastrukturę oraz materiały produkcyjne.
     

Screeny z rozgrywki:


Spotkanie z przedstawicielką Fuzzy Valerie Choate w sprawie aplikacji oraz Flow Water.
 

Spoiler

image.png
image.png
image.png
image.png
image.png
image.png

Spotkanie z CEO Royal Cigarettes dotyczące współpracy oraz aplikacji.
 

Spoiler

gotowy1.png
gotowy2.png

Spotkanie z akcjonariuszami #1

Spoiler

image.png

[03.12.2022 00:47]    Martin Faye mówi: Mam świetny pomysł na promocję, jeszcze tego na pewno nie było.
[03.12.2022 00:48]    Martin Faye mówi: Tylko muszę jeszcze pomyśleć jak to zrobić, żeby nie było ograniczone tylko do Lifeinvandera i bilboardów, z których i tak bym skorzystał.
[03.12.2022 00:48]    Martin Faye mówi: W każdym razie będziemy potrzebować czterech osób do reklamy.
[03.12.2022 00:49]    Lexie Tavares mówi: Możemy kogoś zatrudnić. Chyba, że to mają być znane twarze.
[03.12.2022 00:49]    Martin Faye mówi: Najlepiej, żeby to był ktoś znany. Wtedy będziemy przyciągać wzrok do reklam.
[03.12.2022 00:50]    Lexie Tavares mówi: To takich nie brakuje. Powiesz mi jaki to ma mieć charakter i dobiorę kogoś sensownego.
[03.12.2022 00:50]    Martin Faye mówi: W każdym razie to na pewno będzie rozbudowana kampania i myślę, że to będzie właśnie taki boom, którego potrzebujemy na starcie.
[03.12.2022 00:51]    Lexie Tavares mówi: Trzeba zrobić dobre wejście.
[03.12.2022 00:51]    /c Plan na reklamę mam taki, żeby pokazać, że słuchawki Flow i tak dalej można używać w każdych warunkach niezależnie od okoliczności.
[03.12.2022 00:51]    Martin Faye szepcze: Plan na reklamę mam taki, żeby pokazać, że słuchawki Flow i tak dalej można używać w każdych warunkach niezależnie od okoliczności.
[03.12.2022 00:52]    Martin Faye szepcze: Dlatego jedną okolicznością może być właśnie wyjazd na crossy, inną nawet pływanie w basenie.
[03.12.2022 00:52]    /c Dlatego jedną okolicznością może być właśnie wyjazd na crossy, inną nawet pływanie w basenie.
[03.12.2022 00:52]    Martin Faye szepcze: To właśnie było nawiązanie, że nawet człowiek przyklejony do vana może korzystać z tych słuchawek!
[03.12.2022 00:52]    /c To właśnie było nawiązanie, że nawet człowiek przyklejony do vana może korzystać z tych słuchawek!
[03.12.2022 00:53]    Lexie Tavares szepcze: Ciekawe, nie powiem... Chcesz to realizować tylko graficznie czy też spotem reklamowym?

((Niestety jednorazowo w takiej formie przez problemy z update'm, gdzie wysypały się ciuchy. Powyżej jest fragment rozmowy.))

Spotkanie z akcjonariuszami #2

Spoiler

image.png.12c89c8347f63abb6064072c3a113db9.png

[17.12.2022 18:31]    Martin Faye mówi: Ostatnio skończyliśmy na rozmowie o fotografie i o osobach promujących słuchawki. Zadecydowaliśmy, że będą to Twoi podopieczni. Spytałem z czym Ci się kojarzą persony ukazywane przez podopiecznych. Stwierdziłaś, że Asami to coś delikatnego i kobiecego.
[17.12.2022 18:31]    Martin Faye mówi: Kulture z pazurem, Ronnie to pazur tylko męski i bardziej rockowy.
[17.12.2022 18:32]    Lexie Tavares mówi: Tak, dokładnie tak było. Nie wiem czy w sumie da się okreslić to lepiej.
[17.12.2022 18:32]    Martin Faye mówi: Właśnie trzeba będzie to połączyć w całość, by ukazać nasze słuchawki, więc... Można do tego zastosować pewne rekwizyty i otoczenie.
[17.12.2022 18:32]    Martin Faye mówi: Dotyczące życia codziennego. Na przykład wyjście z limuzyny, a tam ukazuje się w uchu słuchawka, która była używana w samochodzie do chillowania.
[17.12.2022 18:33]    Martin Faye mówi: Chociażby taki element reklamy. Trzeba będzie zebrać Twoich podopiecznych i spytać jak chcieliby siebie przedstawić, to również będzie dobry element marketingu, że artyści wyrażają samych siebie poprzez ten produkt.
[17.12.2022 18:34]    Lexie Tavares mówi: Możemy zorganizować takie spotkanie, wolałabym właśnie, żeby byli przy omawianiu szczegółów i tworzyli tę kampanię razem z nami. Będzie wtedy bardziej wiarygodna.
[17.12.2022 18:35]    Martin Faye mówi: W pełni się z Tobą zgadzam. Będzie to nasz główny element promocyjny, natomiast ja postaram się dopiąć kilka mniejszych kontraktów chociażby z Fuzzy. Zajmuje się nim moja znajoma Valerie Choate, ostatnio po obserwacji tutejszego rynku...

((Fragment rozmowy))
 

Rozmowy z Ayumi oraz Asami

Spoiler

image.png.0d97b30c5da9697d5f4059ead180549d.png

[03.01.2023 00:00]    Martin Faye mówi: Apropo wody, razem z Valerie wypuszczamy wodę o nazwie Flow Water, która będzie praktycznie wszędzie podczas wydarzeń związanych z federacją. Mamy dla was propozycję reklamy, o której pisałem w DM.
[03.01.2023 00:01]    Martin Faye mówi: Reklama będzie podzielona na dwa etapy, ponieważ później wyjdą jeszcze wersje smakowe. Jednak na początku zaczynamy z tą, jako takie wprowadzenie. Można powiedzieć, że to najważniejsza część, która rozwinie się potem na nieco mniejsze segmenty.
[03.01.2023 00:01]    Valérie Choate mówi: Mhm... Wlaściwie jeszcze będę musiala to przedstawić Aurze - tak samo zamierzam ją w to zaangażować i nie wiem czy chcesz kogoś jeszcze Ayumi? Waszą córkę Makę? *podrapala się po policzku* No, ale to już decyzja od Ciebie zależy.
[03.01.2023 00:02]    Ayumi Amaya-Ferreira mówi: Tak. Makayla mogłaby wystąpić. Ostatnio bardzo się jarała, kiedy była na billboardzie...
[03.01.2023 00:02]    * Asami Kiyoko odruchowo spróbowała sięgnąc po lampkę wody, ale nie natrafiając na nią w tym miejscu gdzie ją zostawiła, zaczeła wodzić oczami po blacie.
[03.01.2023 00:03]    Martin Faye mówi: Okej, w takim razie sesja zdjęciowa i bierzemy się do roboty...
[03.01.2023 00:03]    * Martin Faye spojrzał na Asami i przesunął lampkę w jej kierunku.

 

Wydatki:


Spoiler

Współpraca z Fuzzy - Flow Water

image.png
image.png
image.png
image.png

Współprace - iFlows

image.png
image.png


Wydatki związane z produkcją, infrastrukturą oraz oprawą graficzną ((wszystkie grafiki zrobiłem sam, więc przelew poszedł w formie datku, tak jak reszta w tym punkcie)).

image.png

Wydatki związane z zakupem billboardów -> 7x 10k
image.png.479a33e98ef4d525c92fd21f132676d2.png
image.png.744726a5969a5080230398f7ae53a8c8.png
image.png.8905128b6d94b7c27be0d3354fdb1188.png
image.png.1b2e7873c99df21b775556473a274f9c.png
image.png.0401de34e8aaee2fa79b49bd51c9a84f.png

Podsumowanie:
50k + 50k + 100k + 100k+ 100k + 100k + 30k + 50k + 20k + 70k
-----------------------------------------------------------------
670k

Edytowane przez Mitsu
Ksunix, Mafio, naughty i 6 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Flow Technologies (Staż krótki; kapital $1,000,000; wydatki $670,000)

**Flow Technologies rozpoczęło swój początek z rozmachem, poza obfitą akcją promocyjną przy współpracy z Asami Kiyoko oraz Ayumi Amaya zadbano również o funkcjonujące zaplecze techniczne wraz z potrzebnymi materiałami co bardzo szybko przyniosło pierwsze skutki, premierowa partia iFlows na ten moment wygląda porządnie i pierwsi klienci wersji pre-order są z pewnością w stanie powiedzieć to samo. Udana współpraca z Fuzzy oraz Royal Cigarettes buduje dobre imię marki i z pewnością widać, że na ten moment zarząd spółki doskonale wie co robi aby skutecznie iść do przodu. Spółka na pewno powinna zainwestować w więcej stacjonarnych miejsc do dystrybucji wyprodukowanych produktów, tak aby dostęp do nich był jak najszerszy.

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $225,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Spoiler

Zgłoś się do mnie na discord po odbiór panelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

image.png.83afca0270cc5077b2b48dac866b0ee4.png

Flow Technologies (08.01.2022 - 30.01.2023)

 

  • Przygotowano wielofunkcyjną aplikację dla Healife posiadającą możliwość założenia konta, wygenerowanie BMI na podstawie wagi oraz wzrostu. Na podstawie uzyskanego BMI aplikacja generuje spis dietetyczny na każdy dzień tygodnia, który jest połączony bezpośrednio ze sklepem Healife co ułatwia zamawianie.
  • Kontynuacja kampanii iFlows, tym razem jest to wersja przeznaczona dla mężczyzn. Obie wersje (dla kobiet oraz dla mężczyzn) są dostępne w sklepie stacjonarnym oraz na stronie internetowej marki.
  • Otworzono sklep stacjonarny, w którym spółka sprzedaje swoje produkty ułatwiając do nich dostęp konsumentom.
  •  Rozpoczęto serię na LI dotyczącą 15 podstawowych aspektów oceny jakości słuchawek bezprzewodowych.
  • Zmieniono oprawę graficzną profilu na Lifeinvanderze na standardową.
  • Nawiązano współpracę z zawodnikiem MMA Tomasem Domino (gwiazdą wieczoru podczas gali WMF 1) oraz czołowym raperem Memphisem Tavaresem dotyczącą promocji słuchawek.
  • Wyprodukowano kolejną partię słuchawek.
  • Konsultacja spraw związanych ze spółką z jej akcjonariuszami.
  • Promocja marki przez współpracujący podmiot Healife
  • Podjęcie współpracy ze spedycją Fuzzy dotyczącą przewozu wyprodukowanych produktów do sklepów stacjonarnych.
  • Poinformowano o otwarciu sklepu stacjonarnego na LI w specjalnym poście.
  • Sponsoring konferencji oraz gali Worldwide Martial Fighting 1
  • Promowanie marki za pomocą billboardów reklamowych. [1] [2]

Screeny z rozgrywki:


Współpraca z Tomasem Domino dotycząca promocji iFlows

Spoiler

gierkaztd_flow.png

Współpraca z Memphisem Tavaresem i konsultacja z akcjonariuszką

Spoiler

flow_rozmowa.png

Podjęcie współpracy ze spedycją Fuzzy

Spoiler

fuzzy_flow_1.pngfuzzy_flow_2.pngfuzzy_flow_3.png

Produkcja słuchawek iFlows

Spoiler

flow_produkcja_1.pngflow_produkcja_2.png

Spotkanie z przedstawicielem Healife dotyczące współpracy oraz aplikacji.

Spoiler

healife_flow_ss1.pnghealife_flow_ss2.png

Wydatki:


Spoiler

Sponsoring gali
image.png

Współpraca z Tomasem Domino
image.png

Wydatki związane z produkcją oraz oprawą graficzną ((wszystkie grafiki zrobiłem sam, więc przelew poszedł w formie datku, tak jak reszta w tym punkcie))

image.png.71890ef63c64373998d8d69d509a645d.png

Wydatki związane ze sklepem stacjonarnym ((interior budowałem sam))
image.png.433287fb841558e139428277cc302175.png

400 x $200 = $80.000

Wydatki związane z zakupem billboardów
image.png

2x $10.000 = $20.000

Łącznie: $350.000

Edytowane przez Mitsu
Nomad, Daniel5204, kiemon i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Flow Technologies (Staż krótki; kapital $1,000,000; wydatki $350,000)

**Flow Technologies rozpoczyna nowy rok z rozmachem, wprowadzenie wielofunkcyjnej aplikacji dla Healife czy rozszerzenie kampanii iFlows o wersję dla mężczyzn razem z otworzeniem stacjonarnego sklepu to seria dobrych ruchów, które przyczynią się do sukcesywnego rozwoju marki. Seria na LifeInvader przyjęła się ciepłym odbiorem ze strony społeczności a współpraca z Tomasem Domino oraz Memphisem Tavaresem tylko podbiła wyniki tego marketingowego sukcesu, pomimo tego sama marka dobrze wykorzystuje swoją sytuację po wygryzieniu konkurencyjnej spółki z interesu, co widać chociażby po inwestycjach w dobre imie marki poprzez liczne billboardy reklamowe bądź sponsoring Worldwide Martial Fighting.

**
Spółka może liczyć na wygenerowanie $245,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

 

blacksugar, Mitsu i Mafio lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

 image.png.aaabf759d2951865d31d9b57eca311a9.png

Flow Technologies (30.01.2022 - 25.02.2023)

  • Przygotowano wielofunkcyjną aplikację dla Machine Bean Coffee. Składającą się z systemu zamówień, kupna, namierzania automatów, wewnętrznej komunikacji, monitoringu ich stanu, akumulatorów w razie awarii i całodobowego wsparcia technicznego.
  • Skonstruowano automaty dla Machine Bean Coffee kompatybilne z aplikacją.
  • Skonstruowano automaty dla Royal Cigarettes kompatybilne z aplikacją.
  • Zaktualizowano aplikację dla Royal Cigarettes o nowe systemy związane z funkcjonalnością.
  • Stworzono nowy komunikator wewnętrzny o nazwie Flowmess
  • Stworzono nowy system zamawiania, kontrolowania  i eksploatacji automatów o nazwie FlowVendor.
  • Rozpoczęto prace nad własnym systemem operacyjnym o czym poinformowano na social mediach. 
  • Kontynuacja serii na LI dotyczącej 15 podstawowych aspektów oceny jakości słuchawek bezprzewodowych.
  • Promocja marki przez współpracujące podmioty - Royal Cigarettes oraz Bean Machine Coffee.
  • Konsultacja spraw związanych ze spółką z jej akcjonariuszami.
  • Promowanie marki za pomocą billboardów reklamowych.
  • Sponsoring gali Worldwide Freak Fighting 1.
  • Stworzono rozległy post edukacyjny na temat żywotności baterii w urządzeniach.
  • Promocja marki poprzez banery reklamowe na gali.
  • Sponsoring Los Santos Music Festival.
  • Zakup pełnego zestawu najlepszych zabezpieczeń antywłamaniowych i przeciwpożarowych.

Screeny z rozgrywki:


Współpraca z Bean Machine Coffee

Spoiler

flow4.pngflow5.png

Współpraca z Royal Cigarettes

Spoiler

flow2.pngflow3.png

Spotkanie z akcjonariuszami

Spoiler

flow1_07_02.png

Wydatki:


Spoiler

image.png

image.png

image.png

image.png

Łączne wydatki: $623.000

kiemon, blacksugar, Juzi i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Flow Technologies (Staż średni; kapitał $1,000,000; wydatki $623,000)

**Flow Technologies z pewnością jest rosnącym potentantem rynkowym który jest w stanie przejąć spuściznę po Digibyt. Współprace z Bean Machine czy Royal Cigarettes odniosły się bardzo pozytywnym odbiorem, pojawiło się wiele komentarzy i recenzji zachwalających niezawodność i funkcjonalność produktu - z pewnością można stwierdzić, że ruch ten jest strzałem w dziesiątkę. Utworzenie komunikatora wewnętrznego o nazwie Flowmess czy stworzenie systemu FlowVendor do zamawiania, kontrolowania i eksploatacji automatów wzbudziło zainteresowanie rzeszy inwestorów, którzy chętnie zainwestują w innowacyjne sektory spółki. Pojawienie się informacji jakoby Flow Technologies miało wkroczyć na rynek systemów operacyjnych wzbudziło ciekawość wśród społeczności choć pozostaje jedynie czekać co z tego wyniknie w obliczu istniejących produktów gigantów tej strefy. Liczne promocje marketingowe spółki czy sponsoring gali Worldwide Freak Fighting 1 przyniosły oczekiwane skutki, można z pewnością stwierdzić iż relacje publiczne spółki są na dobrym poziomie. Inwestycja w zabezpieczenia antywłamaniowe i przeciwpożarowe z pewnością pozwolą uniknąć nieoczekiwanych wydarzeń.

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $285,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Daniel5204 i Mitsu lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

aktualizacjaspolka3.png

Flow Technologies (26.02.2022 - 25.03.2023)

  • Przygotowano aplikację dla Marlowe Vineyard kompatybilną z nową stroną internetową przygotowaną przez Flow Technologies.
  • Przygotowano nową stronę internetową dla Marlowe, w której znajdują się informacje na temat spółki, jak również lista win i formularz rezerwacyjny połączony z restauracją.
  • Flow Technologie we współpracy z Fuzzy oraz Medicoin, które specjalnie na zamówienie Worldwide Federation wypuściło produkt napoju izotonicznego World Hydrate o smaku agrestowym skierowanym do zawodników i każdej osoby nastawionej na sportowy i zdrowy tryb życia. Flow odpowiedzialne jest za stworzenie systemu kodów QR połączonych z programem lojalnościowym.
  • Spółka dołożyła swoją cegiełkę w akcji #HelpForLS przekazując tym samym kwotę $150.000 na cele pomocy rodzinom ofiar zamachu terrorystycznego na siedzibę LifeInvader w Los Santos.
  • Przygotowano aplikację dla Greenwood Beer kompatybilną z ich stroną internetową.
  • Przygotowana stronę internetową dla Greenwood Beer, w którym znajduje się opcja związana z rezerwacją produktów.
  • Reklamowanie produktu Flow przez Greenwood Beer, na ich social mediach. 1 2
  • Poinformowano na social mediach nad złożeniem kilku wniosków patentowych dotyczących nowego systemu operacyjnego flow. Warto zaznaczyć, że system ten będzie dostępny jedynie dla konkretnego typu urządzeń.
  • Konsultacja spraw związanych ze spółką z jej akcjonariuszami.
  • Sponsoring gali Worldwide Martial Fighting 2.
  • Promocja marki poprzez banery reklamowe na gali.

Screeny z rozgrywki:


Współpraca z Medicoin & Fuzzy

Spoiler

1noCPvN.pngGOkx4mh.png

Spotkanie z akcjonariuszami

Spoiler

spot1.png

Współpraca z Greenwood Beer

Spoiler

fayabiznes1.png

Współpraca z Marlowe

Spoiler

image.png
((zapomniałem fotę zrobić, więc jest screen logów z czatu))

Wydatki:


Spoiler

image.png

image.png

image.png

Łącznie: $325.000

blacksugar i Daniel5204 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flow Technologies (Staż średni; kapitał $1,000,000; wydatki $325.000)

**Flow Technologies nie zwalnia i nadal się pnie na szczyt w branży IT, jednak czy zdołają to utrzymać? Wielu inwestorów uważa że tak ostatnie ruchy spółki napewno przyniosły jej sporo rozgłosu jak i zysku przykładowo nowe wspólprace z Marlowe czy z Greenwood Beer, dodatkowo wsparcie WMF2 i stworzenie wspólnie z Fuzzy napoju jest odbierane mocno na plus wśród opinii publicznej. Dodatkowo spółka nie zastopowała i po atakach na siedzibę Lifeinvadera mocno zyskała PR'owo wpłacając sporą kwotę. Jeżeli Flow Technologies utrzyma taką formę w przyszłych miesiącach jest przewidywane że przejmą oni pałeczkę po Digibyte.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $315.000 tygodniowo przez następne cztery tygodnie**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

image.png.10ca4fc4429d479fa1586daf1f9f51da.png

Flow Technologies (25.03.2022 - 29.04.2023)

  • Przygotowano aplikację dla Home Solutions kompatybilną z nową stroną internetową przygotowaną przez Flow Technologies.
  • Przygotowano nową stronę internetową dla Home Solutions, w której znajdują się projekty przygotowane przez spółkę oraz trzy zakładki.
  • Spółka dołożyła swoją cegiełkę w akcji StopTheViolence przekazując kwotę $150.000 na rzecz ofiar przemocy domowej.
  • Przygotowano aplikację dla Machine Bean kompatybilną z automatami na herbatę.
  • Przygotowano dla Machine Bean aplikację namierzającą ich lokale oraz rozbudowano istniejącą do obsługi oraz zamawiania automatów z herbatami.
  • Reklamowanie produktu Flow przez Machine Bean na ich social mediach.
  • Poinformowano na social mediach o kolejnych funkcjonalnościach skonstruowanych przez zespół Flow Technologies, w celu stworzenia własnego systemu operacyjnego.
  • Sponsoring najbliższej gali WMF3
  • Konsultacja spraw związanych ze spółką z jej akcjonariuszami.
  • Promocja marki poprzez billboardy reklamowe Worldwide.
  • Promocja marki za pomocą billboardów reklamowych Asami App
  • Skonstruowanie Asami App. Aplikacja posiada panel logowania, dzięki któremu można dodać ciekawe dla użytkownika treści do ulubionych i wyszukać je w późniejszym czasie w jednej z zakładek, zapisać się do przyszłych konkursów. Po zalogowaniu bądź zarejestrowaniu do aplikacji  użytkownik dostaje dostęp do merchshopu artystki, w którym są dostępne limitowane produkty; odtwarzacza muzyki zsynchronizowanego z platformami streamingowymi, lecz z możliwością odsłuchania niektórych singli przedpremierowo. Dodatkowo aplikacja posiada tracking najnowszych informacji pojawiających się w sieci na temat piosenkarki tj. wywiady, plotki czy daty koncertów, Pierwsze wzmianki o aplikacji można było usłyszeć przy akcji promocyjnej #RisingFromAshesWithFlamingTigers.

Screeny z rozgrywki:


Współpraca z Home Solutions

Spoiler

aktual3.png

Współpraca z Machine Bean

Spoiler

aktukolej_27_032.png

Wydatki:


Spoiler

image.png

image.png

image.png - z tego 150k

Łącznie: $300.000

Edytowane przez Mitsu
Juzi i blacksugar lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Flow Technologies (Staż średni; kapitał $1,000,000; wydatki $300.000)

 

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $325.000 tygodniowo przez następne cztery tygodnie**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

healife_1024x420.png

Flow Technologies (01.05.2022 - 25.06.2023)

  • Przygotowano aplikację dla Healife kompatybilną z nową stroną internetową przygotowaną przez Flow Technologies.
  • Przygotowano nową stronę internetową dla Healife, w której znajduje się przykładowa dieta oraz informacje na temat spółki.
  • Nawiązano wstępne porozumienie z Mikailą Lozano, która była widziana w siedzibie Flow Technologies ze swoim menadżerem Pheonte Lane'm. Współpraca ta ma się opierać na przygotowaniu gitary elektrycznej dla Mikaili.
  • Spółka pochwaliła się na Lifeinvanderze ukończeniem prac nad własnym systemem operacyjnym.
  • Rozpoczęto serię na Lifeinvanderze opowiadającą o inteligentnej kuchni na której spółka będzie się koncentrować w najbliższym czasie w związku z ukończeniem systemu operacyjnego.
  • Promowanie spółki za pomocą banerów reklamowych podczas gali VFF.
  • Sponsoring gali VFF.
  • Sponsoring FIA Formula 2 USA.
  • Reklamowanie spółki za pomocą billboardów reklamowych.
  • Nawiazanie współpracy z Fuzzy, która dotyczy nowego typu automatów dla spółki.
  • Wstępna produkcja automatów na herbatę dla Machine Bean i ekspresów do kawy.
  • Zakup infrastruktury pojazdowej - Benson & Speedo Express.
  • Umowa z Luciano Import & Export obejmującą obręb Portu Los Santos w sprawie importu i eksportu produktów.

Screeny z rozgrywki:


Współpraca z Healife & Fuzzy & Sponsoring gali VFF 80

Spoiler

18_06_aktu.pngaktu_18_061.pngaktu_18_062.png

Współpraca z Machine Bean

Spoiler

19_06_aktu.pngaktu_19_061.pngaktu_19_062.pngaktu_19_063.png

Współpraca z Luciano Import & Export - Port of Los Santos

Spoiler

aktua5_17_06.pngaktu_15_061.pngaktu_15_062.pngaktu_15_063.pngaktu_15_064.png

Sponsoring FIA F2 USA

Spoiler

17_06_aktu.pngaktu_17_061.pngaktu_17_062.pngaktu_17_063.pngaktu_17_064.png

Współpraca z Mikailą Lozano

Spoiler

aktualka_29_05.pngaktu_29_05.pngaktu_29_052.png

 

Wydatki:


Spoiler

kosztaprodukcjiflow.png

image.png

image.png

image.png pojazdy: benson (35k) + speedo (40k) = 75k

billboardoplacony.png

Łącznie: $342.500

 

Juzi i blacksugar lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Flow Technologies (Staż średni; kapitał $1,000,000)

**Poczynania Flow Technologies są nieprzerwanie widoczne dla inwestorów i fanów marki. Reklamy, posty promocyjne w sieci oraz wynajęte billboardy skupiają na sobie wzrok mieszkańców Los Santos. Pomimo to, obserwatorzy oczekują na coraz to nowsze, ciekawsze nowinki odnośnie projektowanego systemu Flow OS. Spragnione informacji technoświry tworzą teorie i spekulują w jakim kierunku pójdzie spółka i na jakie typy urządzeń trafi system. Liczne kolaboracje z lokalnymi spółkami umacniają pozycję Flow na rynku, a opinie na temat przebiegu współpracy rozchodzą się pocztą pantoflową. Sponsoring dwóch ważniejszych wydarzeń, jakimi są gala VFF oraz FIA Formula 2 USA pozwoliły zwiększyć zasięgi Flow Technologies w ostatnim czasie. Zainteresowani marką przeglądają produkty, nieznacznie zwiększając sprzedaż produktów.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $200.000 tygodniowo przez następne cztery tygodnie.**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin