Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

UnderStrive Athletics


Supra

Rekomendowane odpowiedzi

USA.pngUnderStrive Athletics to świeże przedsiębiorstwo, które swoje działania planuje opierać na promocji / organizacji wydarzeń sportowych, dążeniu do rozwoju branży sportowej poprzez inwestycje w obiekty sportowe (sale treningowe, baseny, boiska itd.) oraz kłaść nacisk na marketing sportowy; nabywanie ambasadorów marki USA, kampanie reklamowe opierające się na działaniach sportowych oraz sponsorowanie takich wydarzeń. Właścicielem marki jest Paulo Rodrigues, czyli utytułowany zawodnik, wywodzący się z federacji VFF oraz Worldwide; założyciel klubu American Boxing Team, obecny posiadasz tytułu mistrza wagi średniej, a swoją rozpoznawalność zaczął budować w Los Santos. Przedsiębiorstwo planuje rozwijać swój wachlarz działań w świecie sportu, zaczynając od produkcji odzieży, obuwia oraz akcesoriów sportowych, kładąc przy tym nacisk na rozwój infrastruktury sportowej w Santos oraz działania marketingowe. Ich zamiarem jest zrzeszanie różnych dyscyplin sportowych poprzez różnego rodzaju kolaboracje, nabywanie ambasadorów oraz organizowanie wielkich wydarzeń, opierających się na promowaniu sportu; marka USA nie ogranicza się wyłącznie do sportów walk - chcą włączać do tego koszykarzy, piłkarzy, czy nawet zawodowych kierowców... Przedsiębiorstwo dąży do tego, aby maksymalnie skupić się na rozwoju wszelakich dyscyplin sportowych oraz w ten sposób promować i zachęcać do uczestniczenia w nich oraz poszerzaniu swoich pasji - ich zamiarem nie jest wyłącznie to, aby rozwijać obecnych sportowców, a zarażanie odbiorców do tego, aby sami się rozwijali w danych dyscyplinach. Sztab zarządzający USA widzi przyszłość w młodym pokoleniu, przez co stara się pomóc w rozwoju takich osób poprzez stypendia, czy kontrakty ze znanymi drużynami / federacjami.
 

przejscie2.png

UnderStrive Athletics --- Nazwa marki odnosi się do idei ciągłego dążenia do lepszych wyników i osiągnięć w sporcie lub innych aktywnościach fizycznych. Przedsiębiorstwo USA skupia się na pracy z osobami, które chcą osiągnąć swoje cele sportowe i motywuje je do ciągłego dążenia do osiągania coraz lepszych wyników, nawet jeśli zaczynają "poniżej", czyli od słabszej pozycji. Przedsiębiorstwo stawia na budowanie renomy marki dzięki ruchom w sporcie, które mają być ich domyślną domeną rozwoju. Nie chcą się skupiać wyłącznie na produkcji własnych brandów odzieżowych, czy akcesoriów; ich zamiarem jest ścisła współpraca z ambasadorami, którzy reprezentują swoją osobą godny poziom sportowy, czy pozycje w show-businessie. Sama w sobie marka stawia na profesjonalne podejście do osób, które z nimi współpracują; chcą, aby ich marka była reprezentowana w sposób godny z szacunkiem do tego, gdzie działają...

 

                                                                                                                                                                                                                                                                        

🥊  Media związane z przedsiębiorstwem:

UnderStrive-Athletics.com

@Paulo.Rodrigues

American Boxing Team

📝 Dane rejestracyjne przedsiębiorstwa:

Nazwa: UnderStrive Athletics

Adres: (Uzupełnię)

Numer konta grupy: 2030744929

Zarząd: Paulo Rodrigues

Kapitał: $500.000

Spoiler

Czeeeeść! Wracając po dłuższej przerwie do RP postanowiłem reaktywować swoją postać w branży sportowej i poczułem ten Vibe ponownie... Po trzech miesiącach rozgrywki zauważyłem, że w sporcie, ba! W branży brakuje czegoś, co wyróżni się od pozostałych przedsiębiorstw / spółek, czyli marka, która będzie zrzeszała ludzi grających sportowców; mówię tutaj o koszykarzach, piłkarzach, kierowców F1/F2 itd. . Ciągle rozmyślam nad ciekawymi ruchami, bo pomysłów jest pełno, lecz chciałbym podejść do tego ze spokojną głową; zaczynając od własnego brandu, rozgrywek z chociażby obecnym ULSA, gdzie wiele osób rozgrywa takich koszykarzy, a przy okazji będę starał się wykorzystać obiekty sportowe, które nie są zbytnio wykorzystywane do gry. Nie ukrywam, że to jest mój pierwszy taki kontakt z przedsiębiorstwem, ale jestem dobrze nastawiony i mam nadzieję, że stworzymy coś wielkiego ze środowiskiem Vibe'a. W razie jakichkolwiek pytań piszcie do mnie na discord #Supra4983 albo PW; nie chce się rozpisywać w temacie OOC, bo chciałbym was zaskoczyć swoimi ruchami IC 🙂

 

Edytowane przez Speaker
Mitsu, SMK, Tokarsky i 7 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 

TO.png

 

USA.pngDziałania marki UnderStrive Athletics w kwietniu;

  • Podpisanie umowy z carsondevelopment dotyczącej zakupu obiektu, pełniącego funkcje siedziby przedsiębiorstwa,
  • Zatrudnienie dwóch osób do działu marketingu, oraz działu graficznego,
  • Założenie social-mediów UnderStrive Athletics oraz aktywne publikacje z udziałem Paulo Rodrigues'a;

  - post ogłaszający Paulo Rodriguesa jako ich pierwszego ambasadora (link),

  - zapowiedź pierwszej kolekcji RAZOR we współpracy z mistrzem wagi średniej (link),

  - ogłoszenie daty otwarcia strony przedsiębiorstwa wraz z wypuszczeniem na rynek ich pierwszej kolekcji (link)

  - post informujący o otwarciu strony oraz ukazanie pierwszych produktów z kolekcji RAZOR (link), (strona internetowa),

  • Promowanie wszelakich postów przedsiębiorstwa w sieci z udziałem Paulo Rodrigues'a na socialach przedsiębiorstwa jak i samego zawodnika,
  • Zatrudnienie czterech osób, pełniących funkcję ochrony obiektu jak i samych osób działających pod szyldem UnderStrive,

 

(Co do wydatków to sam wszystko głównie robiłem; interior, stronę, oprawę graficzną, więc nie jestem w stanie tego wycenić, stąd też tak póżno zacząłem działania IC - sama grafika, czy interior był czasochłonny)

 

Edytowane przez Speaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kapitał: 500 000$

Status: Początkujące przedsiębiorstwo

**Marka obudziła pierwsze zainteresowanie wśród obserwujących za sprawą osoby Paulo Rodriguesa, a zapowiedziana kolekcja z jego udziałem również spotkała się z uznaniem. Ludzie niecierpliwie czekają na drop projektu.**

Przedsiębiorstwo do następnej wyceny wygeneruje $50 000 tygodniowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

USA.png

    Działania marki UnderStrive Athletics w MAJU;

 

  • Nagranie filmiku promocyjnego z udziałem Paulo Rodriguesa, zapowiadając przy tym nowego ambasadora marki (link do yt), (post LI)
  • Oficjalne ukazanie ambasadora w nowym kostiumie w kolaboracji z UnderStrive Athletics, Demari Latte, który obecnie jest liderem w tabeli Formula 2 (post LI)
  • Organizacja wspólnie z Paulo konkursu na 100.000$ związanego z ostatnią galą Worldwide (post nr 1, nr 2 )

- przekazanie z rąk Paulo 100.000$ dla zwycięzcy, którym został Santiago Sierra z 31% w ankiecie (post nr 1, nr 2)

  • Wypuszczenie do sprzedaży limitowanych koszulek "TEAM LATTE" w nakładzie 5.000 sztuk (post LI)
  • Wyprodukowanie bluz oraz czapek do kolekcji Latte & Cerveza Barracho (post LI)
  • Aktywność marki w social mediach oraz wspieranie ich przez ambasadorów jakim obecnie jest Paulo Rodrigues, obecny mistrz wagi średniej oraz Demari Latte, lider w tabeli Formula 2

Kolekcja Latte oprócz promocji na social mediach była również promowana na torach wyścigowych, gdzie się występował Demari oraz na wydarzeniach, które zorganizowano, min. FIA F2 FAN RACE GAME! , czy warsztaty na uczelni ULSA, gdzie marka USA jest ukazana jako jeden ze sponsorów...

 

Mafio i sleepwalker lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

USA.png

Działania marki UnderStrive Athletics w CZERWCU:

 

  • Wraz z początkiem miesiąca marka USA zapowiedziała kolekcje #TeamRodrigues, która została wypuszczona do sprzedaży dwa dni przed jego walką mistrzowską w VFF (MAIN EVENT - WIN)  (post LI)
  • Promowanie przez Maxine Koci oraz Paulo Rodriguesa ich teledysku oraz utworu, który został wypuszczony przez marke UnderStrive; oprócz samej publikacji, utwór został również zagrany na gali VFF 80 podczas wyjścia Paulo do swojego starcia (link do yt) (post LI) (link do tematu)
  • Uczestnictwo marki podczas festiwalu FIA Formula 2, podczas którego byli jednymi ze sponsorów wydarzenia, a przy okazji sprzedawano na swoim stoisku merch drużyny C.B Racing Divison / Demari Latte (czapki, bluzy oraz koszulki z ostatniej kolekcji) (link do tematu)
  • Przedstawienie nowego projektu przygotowanego i prowadzonego przez UnderStrive oraz Paulo Rodrigues'a, a dokładniej mowa tutaj o TCC (THE CHAMPION'S CLASH), które ma być wedle ich podanej informacji zorganizowane już w sierpniu; sam w sobie projekt ma polegać na rywalizacji klubów sportowych w Los Santos (post LI) 

USA stara się podtrzymywać dobre relacje z obecnymi ambasadorami, wspierając ich na każdym organizowanym wydarzeniu; mowa tutaj o Demari Latte, czy Paulo Rodrigues - marka pojawiła się na ostatniej gali VFF, reprezentując Paulo, gdzie ten został pierwszym w historii VFF/WMF Double Championem w kategorii średniej oraz pół-średniej, natomiast na festiwalu FIA, reprezentując klub oraz kierowcę Demari Latte

bambusiek, Mafio i sleepwalker lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

USA.pngDziałania marki UnderStrive Athletics w LIPCU:

 

  • Rozpoczęcie promocji wcześniej zapowiadanego projektu The Champion's Clash, który przez ostatni miesiąc był ich dzieckiem; poczynając od aktywnych postów na socialach zarówno USA oraz Paulo Rodriguesa, gdzie z początku zapowiedziano rywalizujące kluby American Boxing Team, prowadzonego przez Paulo jak i Worldwide Club, prowadzonego przez Matt Orton'a (post LI)
  • Zapowiedz konferencji 22 lipca, która odbywała się na Vespucci Beach; podczas konferencji układano fight-card oraz przedstawiono zawodników, którzy reprezentowali wcześniej wymienione kluby sportowe; cała relacja w postaci sesji została na drugi dzień opublikowana na ich stronie internetowej oraz social-mediach (post LI) (sesja z konferencji)
  • Wypuszczenie oficjalnego traileru TCC, Season 1, gdzie Ashanti Braxton oraz Maxine Koci występowały jako artystki, tworząc specjalnie pod trailer własny utwór + finalnie w trakcie wydarzenia na Paradise Island odpowiadały za oficjalne otwarcie gali swoim koncertem (Trailer) (Post LI)
  • Zapowiedz UymiN jako prowadzącą After Party, odbywającego się zaraz po gali TCC na plaży (Post LI)
  • Liczne interakcje biznesowe, podczas których marka UnderStrive nawiązała współprace ze sponsorami (GEN-A , Moka Cafe , Carson Garage , Fuzzy , Medicoin , Healife , Crown Holdings , Paradise Island oraz liczne współprace z artystami; UymiN, działająca w .101 oraz Maxine Koci, działająca w GEN-A + Ashanti Braxton)

 

 

  • Promocja oraz szansa dla młodocianych zawodników, którzy otrzymali szansę na otworzenie nowych dróg w swojej karierze (Montgomery Kellogg, Einar Parsen, Maddox Knightley , Warren Rees , Nele van Dahl , Constanza Foley , Tione Carter , Guaril Mirga ) przy czym oni promowali wydarzenie + niektórzy z nich wypuszczali również swoje trailery, np. Nele Van Dahl )
  • Wykup billboardów, które przedstawiały swoich podopiecznych oraz ulokowano tam loga sponsorów, którzy współpracowali z TCC (nr. 7 i 6 od 20 do 23 lipca), (nr. 3 od 20 do 23 lipca + od 3 do 6 sierpnia)
  • Wypuszczenie sesji zdjęciowej z samej gali jak i również after party, odbywającego się zaraz po stoczonych pojedynkach (sesja z gali + after)
Edytowane przez Supra
virusik, Mafio, Tokarsky i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

USA.pngDziałania marki UnderStrive Athletics w SIERPNIU:

  • Rozpoczęcie prac nad kolejną, większą kolekcją swojego ambasadora ( promocja zacznie się dopiero po moim powrocie)
  • Przebudowa dotychczasowego biura UnderStrive Athletics,
  • Pojawienie się UnderStrive Athletics jako jedni ze sponsorów wydarzenia "The madness of the '90s" (link do wydarzenia)
  • Rozpoczęcie planowania kolejnej edycji The Champion's Clash ( promocja również zacznie się po moim powrocie, obecnie skupialiśmy się nad podłożem pod grę itd. )
  • Wsparcie finansowe swojego ambasadora, Demari Latte, który podczas jednego z wyścigów na Alasce wylądował w szpitalu ( link do wywiadu oraz postu LI )
  • Własne stoisko na wydarzeniu VOCS23, gdzie można było również zakupić dotychczasowe, wypuszczone ubrania marki ( screen ze stoiska )

Wydatki:

  • Przygotowanie plakatu do zbliżającej się kolekcji jednego z ambasadorów marki (koszt, 50k)
  • Przebudowa biura ( budowałem we własnym zakresie, więc nie wyceniam )
  • Pojawienie się USA jako jedni ze sponsorów wydarzenia "THE MADNESS OF THE '90s" (koszt, 150k)
  • Wsparcie finansowe dla ambasadora, Demari Latte, który uległ wypadkowi (koszt, 100k)
Edytowane przez Supra
sleepwalker i Vesa lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kapitał: $500,000

Status: Początkujące przedsiębiorstwo

** Under Strive Athletics gromadzi wokół siebie z każdym ruchem coraz większe zainteresowanie. Wypuszczenie filmu promocyjnego z udziałem Paulo Rodriguesa oraz ogłoszenie pierwszego ambasadora Demariego Latte, który zajmuje wysoką pozycję w tabeli Formula 2 działa zdecydowanie na korzyść marki. Wypuszczenie produktów w postaci koszulek, bluz oraz czapek związanych z Demari Latte przyciągnęło wielu jego fanów i okazało się sukcesem. Produkty wyprzedały się w parę godzin od oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży dzięki czemu marka pozyskała nowych stałych klientów. Stworzenie projektu który przez ostatni miesiąc był ich dzieckiem było dobrym ruchem, który tylko zwiększył rozpoznawalność marki na lokalnym rynku.

Przedsiębiorstwo zyskało $450,000.**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin