Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] MarketWhiz


Don Daniel

Rekomendowane odpowiedzi

aBgYesu.png

 

MarketWhiz to dynamiczne przedsiębiorstwo założone przez doświadczonych partnerów biznesowych, Tiarę Quintanę i Marca Wagnera, którego główną działalnością jest marketing internetowy, obmyślanie strategii i planów biznesowych dla innych przedsiębiorstw oraz doradztwo biznesowe. Firma jest synonimem innowacji, kreatywności i skuteczności. Ich misją jest wspieranie przedsiębiorstw w osiąganiu wzrostu poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań marketingowych i strategicznych doradczych usług. Z determinacją i pasją do swojej pracy, Tiara Quintana i Marc Wagner przekształcili QW Marketing Solutions w wiodące przedsiębiorstwo, które pomaga klientom osiągać sukces w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym.

MarketWhiz jest bytem, który rozwija się wraz z rozwojem technologii i zamierza prześcignąć konkurencję swoimi innowacyjnymi projektami. Przedsiębiorstwo stawia głównie na działania E-Commerce, które w obecnym czasie są nieodzownym elementem firm myślących przyszłościowo o skalowaniu biznesu. Dlatego też tak ważny jest aspekt rozwoju wielu projektów w jednym miejscu. Firma zatrudnia na podstawowe stanowiska byłych dyrektorów sprzedaży, prezesów upadłych firm i ambitnych, młodych ludzi którzy wiedzą, że college wcale nie są wyznacznikiem dzisiejszego sukcesu. Jakość jest stawiana ponad "jakoś", dzięki temu jest to złoty strzał dla strategicznych partnerów biznesowych oraz przyszłych pracowników, marzących o czymś więcej niż apartament w stylu LOFT.

Dane rejestracyjne spółki
Nazwa: MarketWhiz
Adres: Rockford Hills, Rockford dr. 75/a

Członkowie zarządu oraz udziałowcy:
Founder: Tiara Quintana - 100%
Kapitał: $250.000


 


QlNp3lG.pngJedną z założycieli przedsięwzięcia jest Tiara Quintana. Kobieta, która nie raz skalowała biznesy na multimilionowe kwoty. Do najważniejszych osiągnięć w jej karierze należą:

  • Zarządzająca sektorem biznesowym w Daily Globe;
  • EX COO magazynu ROGUE;
  • Twórczyni brandu Rockford Masterpiece;
  • Radca biznesowy w koncernie naftowym Globe Oil;
  • Działacz charytatywny dla największych fundacji, tj. Le Foundation
  • Coach & Mentor w Quintana Enterprise

Businesswoman zasłynęła głównie z umiejętności tworzenia wielu kanałów dochodu pasywnego oraz budowania świadomości marki w oparciu o relacje z konsumentem. Większość przedsięwzięć których się podejmuje w przeciągu kilku lat, są aktami pro-bono, dla dobra publicznego. Jest to spowodowane większą ideą, gdzie pieniądze nie przyćmiewają jej rozsądku. Market Whiz jest konceptem, który pod jej przywództwem będzie dryfował po błękitnym oceanie. Dzięki świadomości, umiejętności postawienia się w skórze konsumenta oraz bagażu zebranych doświadczeń, nie ma mowy o poniesieniu klęski na lokalnym rynku. Ze względu na specyfikę biznesu, kobieta jest w stanie uruchomić większość wcześniejszych kontaktów partnerskich, aby tworzyć nową przyszłość.

 

Xi9TaYt.pngDrugą osobą dźwigającą brzemię założyciela jest Marc Wagner. Aktywny przedsiębiorca działający na lokalnym oraz międzynarodowym rynku od 17 lat. Gdyby starczyło mu czasu, mógłby śmiało obejmować stanowisko Dyrektorka kreatywnego. To właśnie dzięki niemu jego strategiczni partnerzy biznesowi osiągnęli niebywałe sukcesy. Marc zajmuje się analizowaniem rynku, wyciąganiu wniosków i zarządzaniu nurtem największych przedsiębiorstw. Jest olbrzymim wsparciem dla największego koncernu naftowego w stanie San Andreas. Jego trafnie podejmowane decyzje przyczyniły się do rozwoju podmiotów finansowych, które możemy obserwować dziś na lokalnym rynku. 

Podjęcie decyzji o założeniu Market Whiz nastąpiło w momencie osiągnięcia przez Marc'a wolności finansowej. Specyfikacja biznesu pozwala na pozyskanie niezliczonej ilości partnerów biznesowych, co przekłada się również na budowanie długofalowych relacji. Podobnie jak Tiarę, fascynuje go samorozwój oraz idea poprowadzenia gospodarki z nurtem nieustannie rozwijającej się technologii. Sama myśl o tym, że może się zapisać w kanonie historii jako osoba, która przyczyniła się do rozwoju największych przedsiębiorstw ma dużo większe znaczenie niż kolejne zero na rachunku bankowym.

Marc miał okazję pracy w banku inwestycyjnym. Przekazywanie 17-letnich doświadczeń w sektorze biznesowym stało się jego bakcylem. Tworzenie nowych miejsc pracy i mądre zarządzanie jest jednym z elementów budowania eksperckiego wizerunku. Dzięki temu jest w stanie nieść przykład przyszłym przedsiębiorcom, chcących w rozsądny sposób dywersyfikować pozyskaną gotówkę.

 


U56x1z4.png

Siedziba MarketWhiz. Rockford Hills, Rockford dr. 75/a - Prestiżowa lokalizacja dla prestiżowych usług

Dzięki wspólnym ideom założycieli, przedsiębiorstwa w Los Santos są w stanie wejść na wyższy poziom świadomości biznesowej. Głównymi obszarami działalności MarketWhiz będzie budowanie wizerunku przedsiębiorstw, nauka tworzenia relacji z konsumentem, skalowanie biznesu w oparciu o najbardziej aktualne narzędzia. Umiejętności pozyskane w tych 3 obszarach są w stanie wznieść każdy biznes na wyżyny i wyprzedzić konkurencję, która nie jest podatna na rozwój i pozjadała wszystkie rozumy. Nauka wywodzi się od rekinów-praktyków biznesu, którzy pozjadali wszystkie zęby. Cały bagaż doświadczeń jest przekazywany w ten sposób, aby klienci uczyli się na ich błędach, a nie swoich.

Wyciągając rękę w kierunku rozruszania promocji przedsiębiorstw i rozsądnej rywalizacji, rozwijają pro-bono stronę na lifeinvader HOT DEALS. Jest to jeden z projektów, który ma na celu pozyskanie jak największej liczby odbiorców aby w przyszłości móc ściągać ruch dla współpracujących przedsiębiorstw. Strona cieszy się zjawiskowym odbiorem, gdzie w przeciągu 2 dni pozyskała 72000 obserwujących dzięki działaniom organicznym. Jest to wyciągnięcie ręki do przedsiębiorstw, które doceniają możliwość rozwoju oraz skalowania biznesu. Wraz z Market Whiz są w stanie osiągnąć kilkukrotnie większe dochody.

Z biegiem rozwoju przedsiębiorstwa, będą powstawać kolejne przedsięwzięcia. Istnieje wewnętrzny program projektowy, który pozwala zwykłym pracownikom tworzyć własne projekty pod okiem praktyków biznesowych. Dzięki temu zwykły zjadacz chleba jest w stanie wyszkolić się na poważnego przedsiębiorcę.

OOC:
 

Spoiler

Siema,

Wraz z kumplem chcielibyśmy wystartować z powyższą spółką. Jest to totalnie nasz bakcyl i w niczym bardziej nie będziemy w stanie się odnaleźć. Posiadamy firmy OOC dość podobne do tego co chcemy grać, więc będzie to dla nas mega przyjemność i pestka, ze względu na bagaż prawdziwego doświadczenia. Nasze chary są na przysłowiowym "end gamie", osiągnęliśmy wszystko co mogliśmy sobie wymarzyć w sferze IC. Chcielibyśmy nieść prawdziwą pomoc dla graczy, którzy zakładają swój pierwszy biznes lub nie są w stanie sobie poradzić z obecnym. Również chcemy współpracować z większymi podmiotami, którzy doceniają coś takiego jak nieustanny rozwój i nie pozjadali wszystkich rozumów, że takie działania nie są potrzebne. 

Mamy kilka osób, które chciałyby od razu pracować i wdrożyć swoje projekty wraz z startem działalności. Pracowników będziemy pozyskiwać głównie przez social media ze względu na fakt, że mamy mega zasięgi. Mój char jest TOP1 na lifeinvader w kwestii zasięgów, dodatkowo mamy tam strony i grupy posiadające sporo obserwujących. Chcielibyśmy ograniczyć rekrutacje discordowe / forumowe i przenieść to do świata IC. Oczywiście będzie istniała na ten temat odpowiednia notka, gdzie można o taką pracę się ubiegać. Minimalizujmy OOC, grajmy więcej IC.

Prowadziłem już kilkukrotnie organizacje czy biznesy na Vibie. Były one nastawione na graczy a nie na grind, i tutaj będzie tak samo. Jeśli istnieje taka możliwość, chciałbym rozchulać system dotacji urzędowych na działania dla nowych przedsiębiorstw. Fajnie by było, gdyby nowi przedsiębiorcy mogli poprosić o zapomogę do GOV aby móc stać się mądrymi przedsiębiorstwami. Moglibyśmy prowadzić szkolenia dla takich charów, mamy już na to koncept. Kwoty za coś takiego będą symboliczne. Chodzi bardziej o charakter całej sprawy i rozchulanie sektorów. 

 

 

Edytowane przez Don Daniel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

VimfoRy.jpg

((KLIK W GRAFIKĘ ABY PRZEJŚĆ DO OFERTY))

 

Co się wydarzyło w ostatnim miesiącu?

 

1. MarketWhiz wyświadczyło usługi dla 13 przedsiębiorstw:

Przedsiębiorstwo już w pierwszym miesiącu działalności pozyskało 13 partnerów biznesowych, dla których wyświadczyli usługi w ramach projektu HOT DEALS. Jest to spowodowane bardzo dobrą ofertą w niemożliwie niskiej cenie. Quintana przyjęła strategię, że projekt HOT DEALS będzie służył jako LEAD MAGNET, tj. Bardzo atrakcyjna usługa, która ma na celu przyciągnięcie klienta nawet za cenę generowania strat w przedsiębiorstwie (inwestycja w Lifeinvader PRO przy niskiej stopie zwrotu). Dzięki pozyskaniu kilkunastu partnerów, jest w stanie budować z nimi relacje biznesową, a finalnie sprzedać główną ofertę, która jest zaplanowana na drugi miesiąc działalności.

Link do grafik partnerskich: https://imgur.com/a/XTuCsXy
Lista biznesów, które skorzystały z usług:

Spoiler

STAWIALIŚMY NA RÓŻNORODNOŚĆ BIZNESÓW:

Globe Oil - Gigant

The Carson Development - Gigant

Car Spot Dealer - Wiodący komis

Rockford Masterpiece - Ekskluzywne studio tatuażu

Rockford Barber - Ekskluzywny barber

Yukio Studio - Studio fotograficzne

Estetica Massage Studio - Studio masażu

Madera Hairdressing - Fryzjer

Yuyake Works - Warsztat

Bishop's chicken - Gastronomia

Smoke On The Water - Sklep z ziołem

Terrero Hairdresser - Fryzjer

The Barrel O' Beer - Bar

 

2. Projekt Hot Deals podczas swojej ekspansji odniósł fenomenalny sukces:

Projekt Hot Deals w przeciągu 2 tygodni pozyskał 140000 (140) zwolenników, czyhających na gorące okazje. Przedsiębiorstwa mają okazje wysprzedać swoje stany magazynowe, nie musząc ich utylizować. Promocje nie dotyczą wyłącznie produktów. Są to również rabaty procentowe na usługi, produkty oraz nieruchomości od developerów. Projekt zwolnił z przyjmowaniem nowych propozycji promocji ze względu na nieścisłości w zarządzie oraz falę zgłoszeń o współpracę. Quintana nie spodziewała się tak wielkiego, szybkiego rozwoju. Projekt Hot Deals zostaje wznowiony wraz z początkiem przyszłego miesiąca, natomiast mniej prężnie przez zmianę celów, które zaczynają być ukierunkowywane na główną ofertę.

Link do grafik rabatowych (nie zamieszczam ss aukcji pojazdów / domów itd bo to bez sensu): https://imgur.com/a/1nR8Yaj

Link do Lifeinvader Hot Deals: https://li.v-rp.pl/hotdeals

 

3. MarketWhiz zacieśniło bardzo mocno relacje biznesowe z Globe Oil:

Spółka MarketWhiz głośno mówi o współpracy z koncernem stanowym, który jest kluczowym partnerem strategicznym przedsiębiorstwa. Współpraca nie polega tylko na świadczeniu usług marketingowych. Przedsiębiorstwa prężnie rozwijają również linię barterową, gdzie spółka Quintany oraz Wagnera pozyskuje karty paliwowe w atrakcyjnych cenach. Zarząd Globe Oil wybrał spółkę Tiary ze względu na wcześniejsze zażyłości, gdzie Quintana sprawowała funkcję radcy biznesowego koncernu naftowego. Był to bardzo dobry ruch, który pomaga przedsiębiorstwom w rozwoju oraz realizacji celów biznesowych.

4. Wydano kompleksową ofertę marketingową - LINK NA POCZĄTKU POSTU

Według zarządu, usługa abonamentowa jest kluczem do sukcesu przedsiębiorstw. Zobowiązanie zabezpiecza dwie strony, przez co kontrakty muszą zostać dopełnione z należytą starannością. Dlatego też zdecydowano na wdrożenie modelu abonamentowego na kompleksowe usługi marketingowe. Jest to wiodąca usługa spółki, gdzie głównym modelem przedsiębiorstwa jest model AIDA (attention, interest, desire, action). Przedsiębiorstwo ma na celu projektem Hot Deals zwrócić uwagę konsumenta, zainteresować, wzbudzić pragnienie i doprowadzić do konwersji- sprzedać kluczową ofertę.

5. Wrze na linii wspólników (Quintana - Wagner)

Tiara Quintana od samego początku działalności nie może polegać na swoim wspólniku, którym jest Marc Wagner. Wszelkie sprawy zarządcze oraz Merchanckie leżały na jej barkach. Członkini zarządu ma zamiar wyciągnąć w tej sprawie stosowne konsekwencje i mówi o tym głośno. Ratuje ją fakt, że to właśnie ona jest znana z usług które świadczy, a nie jej wspólnik - co za tym idzie, obecni partnerzy biznesowi nie są przejęci ewentualnym zachwianiem eksperckiego podejścia Quintany. Wszelkie zobowiązania zostają wypełniane, a kobietę kosztuje to wiele zdrowia.

6. Chwilowe zawieszenie pozyskiwania nowych współprac / zwolnienie tempa ze świadczeniem usług

Ze względu na to, że Quintana nie ma oparcia we wspólniku a pracownicy są dalej na etapie szkoleniowym, postanowiła wstrzymać pozyskiwanie nowych leadów. Jej obecnym celem jest wyszkolić ludzi na rasowych Key Account Managerów oraz budować długofalowe relacje z pozyskanymi dotychczas Merchantami. Stawia na jakość, nie ilość, co powinno przełożyć się w przyszłości na aspekt poczty pantoflowej dzięki rzetelności świadczonych usług.

 


WYDATKI:

$20.000 karta paliwowa Globe Oil

$75.000 Lifeinvader PRO

$250.000 Kapitał zakładowy

$60.000 pojazd dla Key Account Managera

SUMA: $405.000


SSY WYDATKÓW: 

Spoiler

https://imgur.com/a/tMvwvPC Gdzieś mi się zapodział SS za LI PRO (75k) ale jeśli będzie potrzeba, na pewno nie problem to zweryfikować. Brałem pakiet LI ultima poprzez ticket, wykorzystywany był na stronce Hot Deals. Nadawała mi go Megi / MyNick

 

TROCHĘ SSÓW Z GRY:

 

Edytowane przez Don Daniel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • MarketWhiz (kapitał $250,000)

**MarketWhiz w bardzo krótkim czasie rozwinęła swoje skrzydła odnosząc imponujący sukces od pierwszych kroków swojej działalności. W zaledwie pierwszym miesiącu funkcjonowania udało im się pozyskać aż 13 partnerów biznesowych, co świadczy o ich zdolnościach do skutecznego budowania relacji i przyciągania współpracowników. Jeden z kluczowych projektów MarketWhiz, czyli "HOT DEALS", odniósł fenomenalny sukces w czasie swojej ekspansji. Zacieśnianie relacji biznesowych z Globe Oli, pozwoliło na wzajemne korzyści dla obu przedsiębiorstw. Kolejnym kamieniem milowym była wydana kompleksowa oferta marketingowa, która zyskała duże uznanie w branży. Dzięki tej ofercie, MarketWhiz zyskało większą widoczność na rynku, a ich usługi trafiły do jeszcze większej liczby klientów, przyczyniając się do dalszego rozwoju firmy. Konflikt między wspólnikami, Quintaną i Wagnerem, wyraźnie wpłynął na atmosferę w firmie i zaowocował problemami w podejmowaniu decyzji i podejściu do wspólnych interesów. W rezultacie takiej sytuacji MarketWhiz zmuszony był również zwolnić tempo ze świadczeniem usług. To mogło wpłynąć na obniżenie jakości obsługi klientów oraz utratę zaufania ze strony obecnych partnerów biznesowych. Chwilowe zawieszenie pozyskiwania nowych współpracowników i zwolnienie tempa ze świadczeniem usług wskazuje na trudności, z którymi firma musi zmierzyć się, aby odzyskać swoją pozycję na rynku**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $60 000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

aBgYesu.png

 

1. Sukcesywne przejście na główną ofertę MartketWhiz

MarketWhiz daje o sobie znać jako ekspercka marka oraz przede wszystkim oferta skierowana do nowoczesnych przedsiębiorstw. Firmie dużymi krokami udaje się przekierowywać merchantów mniejszych projektów (tj. Hot Deals) na kluczowe usługi. Poświadczeniem zainteresowania marką są kanały social media, gdzie marka uzyskuje dość spore zainteresowanie (+130 obserwacji), rozmowy z dużymi markami dotyczące pakietów przedsięwzięcia oraz nowe współprace. Na uwagę zasługuje fakt, że projekt Hot Deals ściągał dużą ilość partnerstw (aż 14) i teraz konwertuje na nawet 1000% droższe usługi. Oznacza to, że znaczną część zwrotu z inwestycji stanowią zaledwie 2 umowy z ówczesnymi partnerami biznesowymi.

2. Dalsza współpraca z Globe Oil

Globe Oil jest bardzo ważnym partnerem strategicznym MarketWhiz. Spółka zaopatruje się u firmy w karty paliwowe, jednocześnie świadcząc dla nich marketingowe usługi. Przedsiębiorstwo wykorzystuje również koncern naftowy do celów promocji przedsiębiorstwa oraz zarobkowych. Można to zauważyć między innymi w proponowaniu spółkom logistycznym możliwości współpracy z koncernem, co oznacza większą atrakcyjność nawiązania współpracy z przedsiębiorstwem.

3. Wsparcie marketingowe Yuyake Works

Yuyake Works jest kolejną firmą, która migruje z przedsięwzięcia Hot Deals na jeden z kluczowych pakietów doradczych. Dzięki temu przedsiębiorstwo spotyka się z większą ilością klientów. Kolejnym aspektem, który skłania osoby do skorzystania z ich usług jest aktywny kod rabatowy we współpracy MarketWhiz x Yuyake Works na -20% robocizny.

4. Powiększenie floty

Spółka zakupiła 2 pojazdy do firmy. Są przeznaczone dla przyszłych przedstawicieli

- Enus Huntley

- Bravado Gresley

5. CEO na bilboardach

Tiara Quintana pojawiła się na jednym z największych bilboardów w mieście, którego nie da się tak łatwo przegapić. Dzięki zamieszczeniu również tej samej grafiki w social mediach, uzyskała duży rozgłos o czym poświadczają chociażby reakcje pod jej postem. Dodatkowo ze względu na tą kampanię, MarketWhiz przeprowadziło 2 rozmowy z dużymi merchantami, które zaowocują na przyszły miesiąc kolejnymi umowami.

6. Co dalej z Hot Deals?

Hot Deals pozostaje dalej w zawieszeniu i nie zapowiada się aby projekt miał wrócić w najbliższym czasie. Główny produkt rozwija się na tyle dobrze, że osoby zarządzające nie odczuwają potrzeby chwilowej inwestycji w projekty poboczne. Projekt jest dalej promowany na social mediach, dzięki czemu głos o nim tak szybko nie znika, przedsiębiorcy odzywają się w jego sprawie a spółka odbija piłeczkę na kluczową ofertę. Hot Deals zebrał już ponad 160 obserwacji.

 

Wydatki:

Spoiler

Pojazdy - 56k
Karty paliwowe - 30k
Billboard - 20k

= 106k

https://imgur.com/a/dI0I7wK

 

SSY z gry:

 

Zgrywu, sixtyy, Girion i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • MarketWhiz (kapitał $250,000)

**Widać, że firma w ostatnim czasie stawia głównie na rozwój swoich głównych gałęzi działalności, zamrażając chwilowo projekty poboczne, inwestując jednocześnie w główną ofertę MarketWhiz. Dzięki kontaktom i współpracy z o wiele bardziej rozpoznawalną spółką Globe Oil, firma zapewnia sobie otwartą bramę na poszerzenie kontaktów w strefie biznesowej, a najbardziej - pośród firm logistycznych i motoryzacyjnych. Przyjęty przez firmę model działań AIDA jest obiecujący, ale czy MarketWhiz poprawnie poprowadzi swoich klientów ku sukcesowi? Social media, na których marka do tej pory uzyskała ogromny rozgłos to narzędzie, na którym nieprzerwanie powinna pracować.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $75 000 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

aBgYesu.png

 

1. Kontynuowanie współpracy z Globe Oil jako główny partner strategiczny

Spółka MarketWhiz z sukcesami opracowuje kolejne strategie marketingowe dla koncernu Globe Oil. Dzięki wspólnym wysiłkom można mówić o dążeniu ku zrównoważonemu rozwoju giganta naftowego, co w dzisiejszych czasach jest w cenie szczególnie dla pokolenia "Z". Wzrost spółki dla której MarketWhiz świadczy usługi jest widoczny gołym okiem, a sam prezes Dino Lefevre mówi głośno o chęci ciągłej kontynuacji współpracy. Jest to spowodowane wspólnymi ideami oraz korzyściami wynikającymi z owoców budowania trwałej relacji biznesowej. 

2. Zawarcie umowy z marką stanową ByteBridge

MarketWhiz pomimo wstrzymania płatnej promocji we wrześniu, rozpoczęło świadczenie usług dla kolejnego giganta - marki stanowej ByteBridge. Firma T.Q podpisała z korporacją najdroższą umowę z koszyka na świadczenie kompleksowych usług doradczo-marketingowych. Jest to niebywały sukces z powodu, że agencja została dostrzeżona przez giganta na start-upowym rynku i możliwość współpracy wyszła z ich inicjatywy.

3. Świadczenie usług marketingowych dla Yuyake Works

Tiara Quintana podpisała kolejną umowę z Yuyake Works. Ze względu na zażyłości między głowami jednej oraz drugiej firmy, współpraca przebiega bez najmniejszych przeszkód. Quintana zdecydowała się również zrobić ruch ku bezpieczeństwu swojego personelu, oddając wszystkie pojazdy przedstawicieli handlowych na całkowity przegląd. 

4. Zwolnienie obrotów z promocją przedsiębiorstwa

Decyzją biznesową było wstrzymanie płatnej promocji przedsiębiorstwa we wrześniu, dając możliwość wykazania się zasięgom organicznym. Nawiązanie współpracy z ByteBridge jest dobitnym przykładem, że start-up T.Q staje się rozpoznawalny wśród przedsiębiorstw. 

5. Sezon Ogórkowo-Wakacyjny

Spółka nie wychylała się w tym miesiącu ze względu na sezon urlopowy. "Na przekór" spółce, to firmy z zewnątrz tym razem do niej lgnęły, przez co pracownicy musieli stawać na rzęsach aby dowieźć zobowiązania. 

6. Co słychać na socialach

Hot Deals - 165 followers

MarketWhiz - 140 Followers

Tendencja ukazuje, że krótkoterminowe projekty poboczne utrzymują większe zainteresowanie niż główna usługa. Według badania przedsiębiorstwa jest to spowodowane wysokimi stawkami głównej oferty, na którą nie może sobie pozwolić większość firm. Wstrzymany projekt Hot Deals dalej, powoli generuje organiczne followersy, co firma zamierza wykorzystać w zbliżającym się miesiącu. Chodzą plotki o całkowitej modyfikacji projektu "Hot Deals" aby znów gigantycznie podbić zainteresowanie i przeciągnąć merchantów na główną ofertę. 

7. Gdybanie na kolejny miesiąc

Tiara Quintana dostrzegając udział kosztów przedsiębiorstw dla jej usług, zamierza wprowadzić program pomocowy dla nieradzących sobie firm w czasach do bani. Będzie on polegał na świadczeniu usług dla chcących firm z trudnościami, totalnie za darmo. Zdaje sobie sprawę, że takie działanie może uatrakcyjnić jej ofertę jeszcze bardziej wśród nowoczesnych, zrównoważonych korporacji będąc w zgodzie z ich ideami. Jest to duży projekt który wymaga odpowiedniego przemyślenia oraz zaangażowania.

 

SSY:

WYDATKI:

Spoiler

Karty paliwowe - 50k

Przegląd 3 pojazdów pracowniczych - 15k

https://imgur.com/a/Sf2Yxp4

INNE:

Spoiler

z21700946Q,Shrek.jpg

 

Edytowane przez Don Daniel
nzm, Zgrywu, sixtyy i 4 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • MarketWhiz (kapitał $ 250,000)

**Rozszerzenie usług na kolejną spółkę, jaką jest ByteBridge to wyraźny dowód na to, że umiejętności i doświadczenie, jakie posiada marka MarketWhiz są doceniane nawet przez większe podmioty na rynku. Dodatkowo dalsza współpraca z Globe Oli i przygotowywanie dla nich kolejnych strategii marketingowych jak i współpraca z Yuyake Works są dowodem na wszechstronność spółki. Działalność marki w mediach społecznościowych widocznie wzrosła a świadczy o tym przyrost obserwujących zarówno na profilu Hot Deals jak i MarketWhis. To dowód na skuteczną strategię online, która przyciąga uwagę użytkowników LifeInvader. Ponadto spółka podjęła się ważnej inicjatywy wprowadzenia programu pomocowego dla firm, co za tym idzie płatna promocja we wrześniu, została wstrzymana. To dowód na to, że MarketWhiz dąży do budowania trwałych i autentycznych relacji z publicznością, co cieszy się dużym uznaniem.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $ 87 500 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

Don Daniel i Mafio lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

aBgYesu.png

 

 

  • Kontynuacja współpracy z marką stanową ByteBridge
  • Kontynuacja współpracy z marką stanową GlobeOil
  • Nawiązanie współpracy z marką stanową Marlowe Wine Company
  • Nawiązanie współpracy z marką Santo Capra Care
  • Nawiązanie współpracy z spółką lokalną Bean Machine
  • Nawiązanie współpracy z MiyaMoto's Art Den
  • Nawiązanie współpracy z Palais Royale
  • Nawiązanie współpracy z Evendo
  • Nawiązanie współpracy z Goldmans
  • Sukces na Socialach - 180 follow MarketWhiz / 180 follow Hot Deals. Łączny wzrost 65 follow względem ostatniego miesiąca.
  • Twarz MarketWhiz promuje produkt marki stanowej Bytebridge na Lifeinvader
  • Zatrudnienie Dyrektora Sprzedaży
  • Zatrudnienie 4 nowych account managerów
  • Wsparcie eventu Palais Royale

    SSY:

    Wydatki:
     

    Spoiler

    % Od sprzedaży dla account managerów - $290.000

    Lifeinvader ultima - $75.000

    Sponsoring Palais Royale - $25.000

    Gresley dla accountów - $20.000

    Baller dla accountów - $40.000

    Suma: $450.000

    https://imgur.com/a/vJfSoW5

     

Edytowane przez Don Daniel
sce i Rudyy lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • MarketWhiz (kapitał $ 250,000)

**MarketWhiz nawiązała szereg nowych współprac, między innymi z takimi markami jak Marlowe Wine Company, Santo Capra Care, Bean Machine. Ilość nowych współprac otworzyła nowe możliwości rozwoju i pokazała wszechstronność marki. Partnerstwo z Palais Royale oraz Evendo przyniosło nie tylko korzyści biznesowe, ale również wzmocniło rolę w lokalnych społecznościach. Warto również wspomnieć o ponownym sukcesie na platformach społecznościowych, gdzie marka zyskała liczne grono obserwujących na obu profilach. To znak, że marka cieszy się coraz większym uznaniem i zaufaniem wśród klientów. Dodatkowo promocja produktu marki stanowej ByteBridge na Lifeinvader, okazała się bardzo skuteczna, co przyczyniło się do zwiększenia sprzedaży reklamowanych produktów.**

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $62.500 tygodniowo przez najbliższe cztery tygodnie.**

Rudyy lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin