Skocz do zawartości

Update 1.41

Edytor obiektów, boombox, bankowość mobilna, nowe areszty... Zobacz sam co tym razem przygotowaliśmy!
Szczegóły

#13 Update przestępczy


Polecane posty

logo.png

Witajcie!

Zgodnie z zapowiedzią w jednej z ostatnich publikacji Gamemasterskich, pragniemy zaprezentować wam kolejny update tym razem przygotowany głównie z myślą o strefie przestępczej naszego serwera. Oprócz nowości i dodatków przygotowaliśmy także szereg mniejszy zmian i poprawki irytujących was błędów. Aktualizacja wejdzie w życie z restartem o godzinie 17:00,  tak więc bez zbędnego przedłużenia zapraszamy do lektury.

Przy okazji ogłoszenia aktualizacji przestępczej, chcieliśmy podkreślić, że obecnie na serwerze brakuje gangów ulicznych i tego typu projekty będą szczególnie mile widziane na serwerze

Laboratoria narkotykowe

System "laboratorium" jest kolejnym narzędziem które chcemy wykorzystać w kreacji półświatka przestępczego, jest to system który jest dostępny dla każdej organizacji przestępczej o ile ta wcześniej wykupi odpowiedni budynek i sprzęt do rozpoczęcia produkcji narkotyków. Po wykupieniu i otworzeniu swojego laboratorium, możecie sprawdzić limit dzienny oraz koszt wytworzenia jednego grama wpisując /drzwi info.

2.png

Sam skrypt działa bardzo prosto, każdy gracz (nie musi być to właściciel drzwi czy członek grupy przestępczej) po wpisaniu /laboratorium, rozpoczyna dwudziestosekundowy proces wytwarzania narkotyku. Jest procentowa szansa na to że uda się wytworzyć większą ilość niż jeden gram, w cenie jednego grama. Ilość jaka może się wytworzyć to jeden, dwa lub trzy gramy. Reasumując przykładem - gracz wytwarzając narkotyk w cenie trzydziestu dolarów za gram, może otrzymać w cenie jednego grama, większą ilość narkotyku. Limit resetuje się każdego dnia. Pamiętajcie żeby pilnować swoich placówek, zawsze ktoś może się tam włamać i zabrać wasz towar.

1.png

2.png

Teraz kilka informacji o tym jak pozyskać laboratorium:

  • Tak jak już wspomnieliśmy wyżej, aby otrzymać laboratorium należy wykupić budynek, następnie umówić się z jednym z opiekunów organizacji przestępczych po wykup sprzętu i ustawienie skryptu w drzwiach.
  • Laboratoria dzielimy na trzy poziomy, każdy z nich ma inny limit dzienny wytwarzania, każdy zaczyna od poziomu pierwszego. Z czasem można go rozwijać wyżej.
  • Limity ma poszczególne poziomy: Poziom pierwszy - 50g dziennie, poziom drugi - 65g dziennie, poziom trzeci - 80g dziennie.
  • Wykupienie pierwszego poziomu oprócz oczywiście kosztów budynku wynosi $5.000, przeskok na każdy następny poziom to $10.000.
  • Ceny wytwarzania narkotyku uzależnione są od typu który chcecie wytwarzać. W jednym laboratorium można wytwarzać tylko jeden typ narkotyku.
  • Limit takich typów budynków, wynosi to na ten moment dwa na jedną organizację przestępczą.

System sadzenia marihuany 

Kolejnym systemem który dla was przygotowaliśmy, wiąże się z uprawą lubianej przez nas śmiesznej roślinki. Krzaczek możemy posadzić w swoim interiorze, do tego potrzebujemy nasion które będą możliwe do zakupienia w sklepie Health Center, dodatkowo musimy zakupić doniczkę, ziemie, łopatę i konewkę. Kiedy mamy już wszystkie potrzebne przedmioty, wystarczy użyć nasionka, a przed nami pojawi się roślinka w pierwszym etapie wzrostu. Cały proces wzrostu trwa trzy dni, musimy dbać o naszą roślinkę podlewając ją raz dziennie inaczej zwiędnie, każdego dnia będzie ona wizualnie większa. W ostatniej fazie sekatorem zbieramy nasze zbiory. Pamiętajcie żeby pilnować swoich upraw, ktoś może wam zniszczyć krzaczki wpisując /roslina zniszcz albo po prostu zebrać wasze zbiory dla siebie.

1.png

System kradzieży pojazdów

Kradzież pojazdów to kolejny sposób nielegalnego zarobku dla organizacji przestępczych. Aby rozpocząć proces kradzieży zarobkowej, należy się udać do dziupli znajdującej się na Strawberry, a dokładnie Little Bighorn Avenue. Po wejściu w marker i wpisaniu /dostawa ukazuje nam się lista pojazdów które skrypt skupuje na dany dzień, każdego dnia lista się odświeża, a pojawiają się na niej tylko pojazdy obecne na mapie. W markerze można sprawdzić ile pojazdów już zostało dostarczonych. Kwota jaką otrzymujemy za każdy pojazd na ten moment jest stała, ustalana przez nas.

5.png

Po sprawdzeniu listy pojazdów które można spieniężyć w dziupli, przechodzimy do samej organizacji kradzieży. Samemu trzeba wyszukać pojazd i po prostu się do niego włamać, a następnie go odpalić. Samo włamanie do pojazdu trwa trzydzieści sekund, jeżeli pojazd nie posiada zainstalowanego alarmu jest pięćdziesiąt procent szansy na to że służby porządkowe dostaną powiadomienie o włamaniu do pojazdu, następnie przechodzimy do odpalenia samochodu, zajmie nam to czterdzieści pięć sekund jeżeli pojazd nie posiada immobilizera, w przypadku posiadania tego dodatku czas wzrasta do minuty. 

9.png?width=933&height=358

8.png

Sam skrypt kradzieży nie musi być wykorzystywany tylko do kradzieży aut z listy i spieniężania pojazdów, możemy ukraść auto gracza by wykorzystać je na przykład do wykonania innego przestępstwa. Po odprowadzeniu auta do dziupli, dostajemy gotówkę za wykonanie zlecenia. Pojazd automatycznie się odspawnowuje i niszczy, w tym przypadku poszkodowany gracz musi go naprawić w jednym z warsztatów. Aby przeprowadzić akcję kradzieży musi być minimum dwóch aktywnych policjantów na służbie. W przyszłości nie wykluczamy rozwijania tego systemu.

7.png

  • Możliwa jest kradzież pojazdów o wartości salonowej do $150.000 - nie wykluczamy kradzieży droższych aut, jednak pamiętajcie że takich samochodów nie kradnie się "kabelkami".
  • Pozwalamy kraść pojazdy nie tylko do sprzedaży skryptowej, pamiętajcie że kradzione pojazdy możecie wykorzystywać w różnych celach.
  • Pamiętajcie że Los Santos nie jest miastem duchów, skrypt was nie ogranicza ale miejcie gdzieś z tyłu głowy czy przeprowadzana przez was akcja jest zgodna z zasadami serwera.

Nowe dodatki do naszych pojazdów

Razem ze skryptem kradzieży pojazdów, wprowadzamy nowe dodatki możliwe do zainstalowania w naszym aucie które znacząco pozwolą zmniejszyć ryzyko utraty naszego auta. Tak jak wspominaliśmy, usprawnienie alarmu powoduje automatyczne powiadomienie frakcji porządkowych o próbie włamania do naszego pojazdu, z kolei immobilizer przedłuża czas w którym odpalamy samochód. Dodatki można zainstalować w każdym warsztacie za odpowiednią cenę.

10.png

Włamania do domów i akcje rabunkowe

Wielu z was często próbowało uzyskać profity z organizowanych akcji rabunkowych. Ciężko było nam takie akcje wyceniać głównie ze względu braku narracji czy ocenienia stopnia ryzyka podczas odgrywania napadu. Jako ekipa jesteśmy zwolennikami interakcji, dlatego wychodzimy wam na przeciw udostępniając pierwszy system rabunkowy. Jest on bardzo prosty, jeżeli dana grupa chce odegrać włamanie i rabunek domu, wystarczy znaleźć cel i wpisać /wlamanie. Każdy aktywny obecnie na służbie Gamemaster dostanie zgłoszenie i będzie mógł poprowadzić wam tego typu akcję, a następnie wypłacić z niej profit w postaci przedmiotów które udało się wam znaleźć w drzwiach, a czasami nawet gotówki jeżeli akcja była naprawdę fajnie rozegrana. 

4.png

3.png

Jedna prośba do was, od grona Gamemasterów. Uszanujcie to że czasami nie będziemy mieli czasu w danym momencie odegrać z wami takiej akcji, jesteśmy tylko ludźmi, a akcje tego typu nie są naszymi jedynymi obowiązkami na serwerze, dołożymy jednak wszelkich starań, aby wszystko szło sprawnie i żebyście w żadnym stopniu nie czuli się przez nas pokrzywdzeni. Postaramy się wstawić dodatkowo odpowiednią publikację co do napadów z pewnymi ich zasadami, jednak na ten moment chcemy zobaczyć jak system się przyjmie.

Mniejsze ale równie ważne zmiany i poprawki błędów:

  • Naprawiony błąd z zapisem stanu amunicji broni palnej - wraz z naprawą tego błędu musieliśmy usunąć wszystkie magazynki z serwera.
  • Poprawka antycheata podczas korzystania z broni białej, od teraz nie powinniście dostawać kicka od systemu w niektórych sytuacjach.
  • Dodaliśmy komendę /datek [kwota] do użytku dla graczy, możecie dowolnie wykorzystywać go w różnych akcjach pozbywając się nadmiaru gotówki, gotówka pobierana jest z portfela gracza.
  • Zwiększyliśmy koszt napraw pojazdów dostosowując go do obecnych zarobków.
  • Drobne zmiany w cornerach, od teraz po wpisaniu komendy /corner pojawiają nam się miejsca cornerów na mapie, po podejściu do tego miejsca i wpisaniu ponownie komendy /corner rozpoczynamy sprzedaż narkotyku, gracze posiadający grupę frakcji porządkowej nie widzą cornerów na mapie.
  • Dodano możliwość zmiany pozycji pickupa wejścia do interioru dla administracji.

 

Mamy nadzieje że aktualizacja przypadnie wam do gustu. Razem z całą ekipą pracujemy na pełnych obrotach, by Wam grało się przyjemniej. Jest to pierwsza część aktualizacji przestępczej. Nie chcemy rzucać konkretnymi datami następnej części aktualizacji strefy przestępczej, jednak postaramy się ja wam przybliżyć w przyszłych publikacjach kiedy będziemy bliżej końca prac nad kolejnymi nowościami. Tak, czy inaczej - to nie koniec zmian dla półświatka przestępczego 😉 

Lopez, Patrysqa, pdg i 32 innych lubią to
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności

Hej! Wygląda na to, że blokujesz reklamy. W porządku, my też czasem je blokujemy. Jeśli jednak chciałbyś nas wspomóc, rozważ dodanie strony do wyjątków.

W zamian otrzymasz unikatowy uścisk dłoni od @Kubas 🤝