Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Regulamin organizacji prywatnych


Juzi

Rekomendowane odpowiedzi

image.png.f2fd705eb9009c756a36b75033a10fd3.png

1. Ogólne postanowienia

  1. Niniejszy regulamin jest dopełnieniem Regulaminu V-rp.pl i obowiązuje każdego Gracza, który uczestniczy bądź uczestniczył w życiu biznesu, projektu IC bądź spółki lub korporacji stworzonej w ramach projektu Organizacji Prywatnej. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania.
  2. Organizacją prywatną nazywa się biznes, projekt IC, spółkę oraz projekt pod strefą zmotoryzowaną.
  3. Liderem organizacji prywatnej jest osoba składająca aplikację w dziale Aplikacji bądź osoba, która po przekazaniu projektu widnieje jako autor tematu.
  4. Środkiem komunikacji pomiędzy opiekunami a liderami projektów jest Discord Vibe Role-Play dla biznesów i projektów IC.
  5. Obowiązkiem lidera jest obecność na Discordzie Vibe Role-Play dla biznesów i projektów IC. Tym samym na w/w serwerze Discord przebywać mogą wszyscy, zaś rangi projektów, biznesów i spółek przydzielane są jedynie liderom bądź ich zastępcom (na czas zgłoszonej nieobecności).
  6. Lider organizacji prywatnej jest w pełni odpowiedzialny za prowadzony projekt oraz za poczynania osób grających pod projektem.
  7. Każdy biznes, spółka ma obowiązek posiadać panel grupy o określonym przez opiekunów typie. Projekty IC nie mają tego obowiązku, natomiast istnieje możliwość utworzenia panelu grupy na wniosek lidera.
  8. Wszelkie przedmioty, pojazdy i budynki, które zostaną przypisane grupie po jej akceptacji, przepadają z momentem jej usunięcia. Zakazuje się odpisywania/przepisywania pojazdów i budynków spod panelu grupy.
  9. Zakazuje się posiadać więcej niż jedną postać w danej grupie. Istnieje jednak możliwość odstępstwa od tej zasady po wcześniejszym otrzymaniu zgody opiekunów. Odstępstwo nie jest zgodą na łączenie wątków wielu postaci jednego gracza, będących wówczas pod jednym panelem grupy. W przypadku braku zgody i zaniechania tego zakazu opiekunowie zastrzegają prawo do blokady wszystkich postaci gracza pod danym panelem grupy.
  10. Każda postać może posiadać na czterech posiadanych przez nią slotach grupowych maksymalnie DWIE grupy, które są biznesami. Dwa dodatkowe sloty są przeznaczone dla projektów IC, spółek. Opiekunowie mają pełne prawo zweryfikować postać pod panelem grupy pod kątem zasadności posiadania dodatkowych grup i prawidłowej kreacji postaci.
  11. W przypadku niepoprawnej kreacji postaci przez lidera grupy, może ona zostać usunięta, a sama osoba ukarana blokadą postaci.
  12. Ranga pod panelem musi być dostosowana do faktycznej roli postaci w danej organizacji. Dodatkowo ranga właściciel może zostać nadana tylko i wyłącznie faktycznym właścicielom/współwłaścicielom biznesu.
  13. W temacie Biznesu/Projektu IC/ Spółki należy umieścić procentowy rozkład udziałów jeśli jest więcej niż jeden właściciel. W innym przypadku właścicielem całości organizacji jest jedynie lider i tylko on ma prawa do jakichkolwiek decyzji (np. o sprzedaży) czy korzyści majątkowych.
  14. Opiekunowie mają prawo usunąć panel grupy bez podania przyczyny.
  15. Organizacje prywatne mają bufor maksymalnie dwóch ostrzeżeń za przewinienia. Po otrzymaniu kolejnego, trzeciego, projekt automatycznie zostaje zarchiwizowany bezpowrotnie.
  16. Na służbie grupy można przebywać tylko i wyłącznie w wyznaczonym miejscu rozgrywki, określonym w założeniach aplikacji. Wyłączone z tego obowiązku są tylko te grupy, których obecność poza miejscem stałej rozgrywki jest niezbędne do prawidłowego działania organizacji.
  17. Należy zgłosić każdą potrzebę sprzedaży/przekazania grupy opiekunom, którzy zweryfikują gracza i jego postać. Po otrzymaniu zgody należy odegrać stosowną akcję i poinformować o tym opiekunów. Dopiero wtedy temat oraz panel przechodzą pod własność nabywcy.
  18. Marker z narracją (/marker stworz) nie może znajdować się w powietrzu, na spawn, w pobliżu bankomatów ani w markerze wejścia.
  19. Bankomaty są umieszczane w interiorze organizacji prywatnych jeżeli wcześniej zostanie to uzgodnione w opiekunami w ticket.. Istnieje możliwość postawienia bankomatu w pobliżu budynku (vw 0), o ile taki już nie istnieje.
  20. Nowopowstały projekt, biznes, spółka mają obowiązek zamontować w swoim lokalu zabezpieczeń przeciwpożarowych. Po zainstalowaniu ich należy zgłosić fakt posiadania w temacie Fire Prevention Bureau. Organizacje są pod ochroną przez pierwsze 14 dni.
  21. Konflikty, przytyki czy inne zachowania (na podłożu OOC) w kierunku innego projektu bądź gracza są zabronione. W najgorszym przypadku Opiekunowie mają prawo nawet usunąć grupę z w/w powodu.
  22. Projekty prawnicze mają obowiązek zapoznać się z tematem sabar.sa.gov | The State Bar of San Andreas, a postacie spod projektu muszą w nim widnieć, by legalnie funkcjonować.
  23. Opiekunowie zastrzegają sobie prawo do rozwiązywania spraw nieokreślonych regulaminowo.
  24. Wszelkie ustalenia ustalone z nie pełniącymi już swojej funkcji opiekunami powinny zostać przekazane przez właściciela biznesu aktualnym opiekunom.
  25. W przypadku skrajnie i nagminnie niepoprawnego odbywania duty przez graczy pod grupą (np. bieganie po dachach, odgrywanie stosunków seksualnych z innym graczem, dachowanie autami czy typowe odwalanie), gracze karani będą usunięciem paydaya. Lider ma obowiązek pilnować graczy, którzy są pod panelem grupy oraz ich wykorzystywania duty undercover (dla grup które posiadają taką opcję). Zapraszanie osób, bądź znajomych niezwiązanych kompletnie z życiem organizacji, w celu uzyskiwania przez nich korzyści majątkowych, również spotykać będzie się z utratą paydaya.
  26. Limit osób pod panelem w grupach organizacji prywatnych wynosi 20 osób.
  27. Projekty będące częścią Strefy Cywilnej mają zakaz narracyjnego odgrywania ochrony w obrębie swojego projektu podczas eventów rozgrywanych In Character nie mając fizycznie zapewnionych do tego środków.

Benefity dla organizacji

  1. Organizowane przez liderów wydarzenia są honorowane dodatkową wyceną, zgodnie z Regulaminem wycen wydarzeń.
  2. Istnieje możliwość utworzenia poddziału w kategorii In character - Internet na potrzeby projektu, jeżeli od jego akceptacji minęło co najmniej dwa miesiące i jest aktywny.
  3. Istnieje możliwość wgrania na serwer liverki dla pojazdów projektowych. Warunkiem wgrania liverki jest pół roku prowadzenia projektu, nienaganna aktywność. 
  4. Liverki wgrywane są jedynie na pojazdy, które faktycznie są używane, a nie jedynie stoją jako ozdoba. Pojazdy z liverkami, które nie będą używane zostaną usuniętę.
  5. Istnieje możliwość ustawienia pedów w budynkach w liczbie 3 na organizacje.
  6. Weryfikacja strony na LifeInvader nadawana jest jedynie projektom, których staż wynosi minimum 2 miesiące.
  7. Istnieje możliwość zakupu pakietu premium na portalu LifeInvader. Chęć zakupu należy zgłosić w tickecie na Discord dla biznesów i projektów IC, dokonać odpowiedniej wpłaty na konto 0553549562 oraz podać link do profilu postaci. Dozwolone jest promowanie jedynie postów stron projektów. Promowanie prywatnych postów skutkuje usunięciem pakietu spod konta. 
    Pakiety premium:
    - Star: $25,000/miesiąc (2 posty/2 strony)
    - Hot: $50,000/miesiąc (5 postów/5 stron)
    - Star: $75,000/miesiąc (20 postów/20 stron)
    - Star: $100,000/miesiąc (40 postów/40 stron)
  8. Istnieje możliwość uzyskania weryfikacji profilu postaci lub strony na portalu LifeInvader. Aby strona uzyskała weryfikacje Biznes/Spółka/Projekt IC musi działać na rynku przynajmniej 4 miesiące i być aktywny w social mediach. Aby profil postaci uzyskał weryfikacje, postać musi być rozpoznawalna (np. prowadzić znaną markę, udzielać się w mediach). O tym czy profil postaci/ strona uzyska weryfikację, decydują Opiekunowie. Istnieje możliwość również otrzymania go szybiciej jeżeli opiekunownie zgodzą się na to.
  9. Istnieje możliwość skorzystania z dodatkowej wyceny tematu biznesu i projektu IC, jeżeli udokumentowana jest w nim rozgrywka. Chęć wyceny należy zgłosić na odpowiednim kanale Discord dla biznesów i projektów IC.
  10. Organizacje mają możliwość skorzystać ze skryptowego sklepu na własne potrzeby (np. automaty, sklepy spółek). Sklepy mogą zostać przypisane przez panel pod poszczególną grupę, dzięki czemu otrzymuje ona na swoje konto 15% od sprzedaży przedmiotów z tego sklepu. Chęć skorzystania ze skryptu sklepu może zgłosić jedynie właściciel grupy, do której zostanie podpisany. Po odpowiednim odegraniu przygotowania sklepu/automatów należy okazać dowód w postaci screenshotów z akcji oraz uiścić wskazaną przez opiekuna kwotę na konto 0553549562. Wymaga się również, by skryptowe sklepy były regularnie zaopatrywane (raz w miesiącu).
  11. Opiekunowie zastrzegają sobie prawo do udzielania wcześniejszych zgód.
  12. Organizacje, które mają bezpośredni kontakt z klientem i wykazują ciekawą grę IC, mają możliwość uzyskania uprawnienia „Nagroda za aktywność klientów w budynku”

Aktualizacja:  09.04.2024 r.

abierto, mstrk, Mafio i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Biznesy

  1. Biznesem określa się każdą działalność gospodarczą na serwerze, dającej rozgrywkę innym graczom przybywającym do lokalu grupy oraz dającej innym graczom możliwość wcielenia się w rolę pracownika biznesu odpowiadającej jego typowi i założeniom. Biznes zazwyczaj odnosi się do możliwości zaoferowania konkretnej usługi w miejscu rozgrywki, z której mogą skorzystać przybywający klienci. Gracze mają możliwość interakcji z pracownikami, ci zaś mogą wspinać się po szczeblach kariery, awansując na wyższe stanowiska zgodnie z wyznaczoną strukturą biznesu. Biznesy są często pierwszym miejscem kontaktu graczy i aktywnymi spotami do prowadzenia rozgrywki, dlatego wymagane jest, by takie miejsca były czymś naturalnie ciekawym, nieodstępującym od ogólnego poziomu na serwerze RP i przede wszystkim aktywnym.
  2. Na serwerze obecnie jest 11 typów biznesów określonych skryptowo: restauracja, warsztat, salon fryzjerski, studio tatuażu, firma taksówkarska, komis samochodowy, firma ochroniarska, siłownia, strzelnica, coffee shop, agencja nieruchomości. Nie jest to jednak żadną przeszkodą, by stworzyć biznes o innym typie niż te zaimplementowane skryptowo.
  3. Wprowadzono limit określonych biznesów ze względu na ich zbyt dużą ilość w stosunku do grających w nich osób. Aktualną ilość przedsiębiorstw i ich zapotrzebowanie można sprawdzić w tym temacie.
  4. W przypadku śmierci/blokady postaci lidera biznesu, w ciągu 24 godzin od zdarzenia należy wyznaczyć i poinformować opiekunów o ewentualnym przekazaniu biznesu na vlidera. W przeciwnym wypadku biznes zostaje zamknięty bezpowrotnie.
  5. Opiekunowie mają prawo zanegować decyzję i usunąć biznes, jeżeli uznają, że nowy lider nie nadawałby się z jakiegoś powodu.
  6. Koszt dla pojedynczej reklamy wynosi $1000.
  7. Zabrania się na reklamowanie innego biznesu niż swój, za pomocą komendy /g [slot] reklama.
  8. Treści zamieszczane przy użyciu /g [slot] reklama nie mogą zawierać informacji OOC (przykład: /biznesy, forum -> abcd, itd.)
  9. Wynagrodzenie za służbę pracowników przyznawane jest automatycznie pod warunkiem, że lider grupy ustalił wypłaty dla graczy.
  10. Zezwala się na odbywanie służby grupy poza lokalem za zgodą opiekunów, jeżeli jest to powiązane z działaniem biznesu.
  11. Zabrania się wchodzenia na /duty w lokalu, którego drzwi są zamknięte.
  12. Zabrania się odbywania służby ze statusem AFK.
  13. Biznesy zaimplementowane skryptowo nie mają obowiązku aktualizacji tematu, jednak rozliczane są na podstawie aktywności — według godzin duty, ofert, aktywnej gry z klientem oraz poziomu rozgrywki.
  14. Biznesy o typie innym niż skryptowy są zobligowane do prezentowania rozgrywki regularnie i umieszczania jej w głównym temacie co najmniej raz na koniec miesiąca (ostatni dzień miesiąca). Mile widziane jest także podsumowanie, co dany biznes w minionym miesiącu zrobił.
  15. Biznesy o typie klub mogą zorganizować 2 zarezerwowane eventy w miesiącu. Takie imprezy po spełnieniu warunków mogą uzyskać /ado.
  16. Jednego dnia możliwe jest zorganizowanie max 2 eventów w odstępie czasowym 1 godziny.
  17. Działalność klubów nie może ograniczać się jedynie do organizowania zapowiedzianych (zarezerwowanych) imprez, macie możliwość otwierania klubów kiedy chcecie — ale wtedy są to już imprezy bez /ado.
  18. Inne eventy  (np. gale, wyścigi, eventy organizowane przez spółki) mogą być organizowane w dowolnym terminie 1 per dzień, rezerwacja ich nadal obowiązuje (np. dwa kluby robią jednego dnia imprezy, inny event np. wyścigi motocrossowe może się odbyć tego dnia).
  19. Biznesy, które spełnią wymogi, aby dostać /ado są zobowiązane uiścić opłatę za nie w wysokości $ 10,000.
  20. Biznesy mają możliwość sprzedaży zamówionych przez panel przedmiotów w cenie 5x większej niż cena ich zakupu i jest to finalna cena, za jaką można je sprzedać. Wszelkie próby omijania skryptu i tego limitu będą skutkować zamknięciem biznesu i karą dla lidera. Od reguły istnieją wyjątki, które są uregulowane konsultacją z opiekunami strefy.
  21. Każdy biznes, którego gra polega na sprzedawaniu jakichś przedmiotów tworzonych przez Ekipę, ma obowiązek zgłaszać się po takie przedmioty wyłącznie do Opiekunów/Pomocników strefy cywilnej w ticket na discord strefy cywilnej.
  22. Lider ma obowiązek poinformować opiekuna o nieobecności trwającej dłużej niż 7 dni. Nakazuje się również wyznaczenie zastępstwa na okres jego nieobecności, aby sprawował pieczę nad biznesem. Nieobecność nie zwalnia kogoś z braku aktywności w biznesie.
  23. Lider jest zobowiązany do  zadbania o wizerunek biznesu wśród graczy i całej strefy, stosunek do graczy, kontrolowanie swoich pracowników podczas /duty.
  24. Sprzedaż biznesu może odbyć się tylko i wyłącznie za zgodą opiekuna sektora, wraz z uzasadnieniem. Minimalnym okresem posiadania przedsiębiorstwa do sprzedaży jest 60 dni.
  25. Zmiana lokalizacji biznesu jest zabroniona. W ściśle uzasadnionych przypadkach zgoda może zostać udzielona przez opiekunów.
  26. Zakazuje się posiadania pod panelem biznesowym (innym niż typ grupy agencja ochrony) swoich prywatnych ochroniarzy. Każda grupa skupia się na konkretnych działaniach, założeniach deklarowanych w momencie składania aplikacji. Ustępstwem od tego punktu jest granie bramkarzy, ochroniarzy pod panelem biznesu będącego klubem, kasynem.
  27. Biznes o typie agencja ochrony ma możliwość otrzymania broni palnej dla swoich pracowników. W gestii lidera jest zgłosić taką potrzebę w tickecie na discordzie biznesów. Po uiszczeniu opłaty, broń zostanie wydana przez opiekunów strefy cywilnej z odpowiednią flagą grupy oraz nazwą. Zasady korzystania z broni palnej reguluje Fireams licensing.
  28. Biznes, który trafił do archiwum (np. przez brak aktywności), może powrócić z ponowną aplikacją dopiero po 30 dniach od usunięcia biznesu.
  29. Biznes o typie agencje nieruchomości powinny pozyskiwać lokale, domy od graczy, a nie masowo kupując interiory za pomocą komendy /wycena. Dlatego zastrzegamy sobie prawo, do odrzucania wycen złożonych przez graczy, którzy reprezentują biura nieruchomości.
  30. Zabrania się agencjom nieruchomości ustawiania nieodpowiednich wielkością i prestiżem interiorów w domkach/mieszkaniach w celu sprzedaży po większej cenie. Wszelkie tego typu działania skutkować będą usunięciem domu/mieszkania.
  31. Każde kasyno ma obowiązek prowadzić gry na podstawie żetonów.
  32. Wygrane w kasynie są opodatkowane w kwocie 24% od wygranej. Nieopłacenie podatku skutkować może ściganiem przez IRS. Opłatę należy uiścić przez wpłatę na /datek.
  33. Ceny u jubilerów mają oscylować wg przedziałów:
  • Zegarki do $ 150.000  -> Profit maksymalny 40%
  • Biżuteria do $ 40.000  -> Profit maksymalny 40%
  • 5 sztuk na miesiąc (limitowane) -> cena minimalna nie ma znaczenia, profit maksymalny $500.000 łącznie.

Spoty organizacji przestępczych

  1. Organizacje przestępcze mają możliwość stworzenia maksymalnie dwóch biznesów o dowolnym typie poza limitem określonym w temacie zapotrzebowania. Taki biznes wówczas określa się spotem organizacji.
  2. Freelancerzy mają możliwość stworzenia jednego biznesu o dowolnym typie poza limitem określonym w temacie zapotrzebowania. Biznes freelancera działa jednakowo jak spot organizacji.
  3. Spoty organizacji są traktowane jak normalne biznesy, w związku z tym ich aktywność jest weryfikowana tak samo jak zwykłych biznesów. Weryfikacja będzie odbywać się na podstawie ilości duty, ilości ofert oraz tematu (uzupełnianie tematu nie jest obowiązkowe).
  4. Jeśli organizacja posiada już swój własny spot (w ilości dwa), każdy kolejny biznes będzie wliczał się w normalny limit biznesów. 
  5. Dodatkowy slot dla organizacji (z puli dodatkowych 5 slotów) może być dodany tylko organizacjom oficjalnym i wyłącznie za zgodą opiekunów obu stref, oraz nienagannej aktywność dwóch pozostałych slotów/spotów.
  6. W przypadku, gdy postać lidera biznesu zostanie zabita lub organizacja, do której postać lidera należała, trafi do archiwum — spot zostaje zamknięty, a panel grupy usunięty.
  7. W przypadku śmierci bądź odejścia lidera spotu z organizacji biznes może przejść pod wyznaczoną osobę z organizacji przestępczej, na tych samych zasadach. Jeżeli w ciągu 24h od śmierci lidera nie zostanie wyznaczony jego następca — biznes trafi do archiwum bezpowrotnie.
  8. Spot organizacji o typie warsztatu samochodowego będą otrzymywać na start pakiet kategorii do tuningu, jakim będą: Sedan, Couple do $100.000.
  9. Po czasie będzie możliwe dobranie kategorii dodatkowej bez limitu, zależnie od prowadzenia warsztatu i jego aktywność.
  10. Zastrzegamy sobie możliwość dodania kategorii bez limitu dla warsztatów np. motocyklów dla organizacji klubu motocyklowego, jeśli uznamy to za potrzebne.
  11. Tylko za zgodą opiekunów możliwe jest przemianowanie biznesu ze spotu na biznes cywilny, wliczając się jednocześnie w limit zapotrzebowania.
  12. Spoty Organizacji otrzymują payday w wysokości $2000 (tak samo jak regularnie biznesy).

Aplikacje: Odbiór panelu oraz budynku

  1. Wycenę budynku/drzwi pod biznes zawsze robią opiekunowie strefy po akceptacji aplikacji. Budynki biznesowe są wyceniane tylko i wyłącznie przez opiekunów/pomocników biznesów po akceptacji aplikacji na biznes. Początkowe koszty budynku zaczynają się między $15.000 - 150.000 zależnie od miejsca. Każdy budynek wyceniany jest indywidualnie. Do ceny budynku doliczana jest kwota $30.000 opłaty administracyjnej.
  2. Lider biznesu jest zobowiązany do odbioru narzędzi gry (blip, panel) w ciągu 7 dni, w wybranej w aplikacji lokalizacji (komendą /biznes zakup uiszcza również opłatę). W przypadku braku zainteresowania, po wyznaczonym czasie aplikacja zostanie odrzucona.
  3. Na start gry otrzymuje się marker interioru, panel grupy biznesu, której właścicielem zostaje lider oraz pay day w wysokości $2000.
  4. Każdy nowy biznes otrzymuje w pierwszym budynku 150 darmowych obiektów.
  5. Nowopowstały biznes posiada 14-dniową protekcję nad wymuszeniami (haraczami).
  6. Nowo powstały biznes, po otrzymaniu panelu, zobowiązany jest w ciągu 14 dni otworzyć swój lokal. Przez 14 dni nie bierze się pod uwagę aktywności biznesu, zaś po tym czasie biznes rozliczany z aktywności normalnie.

Aktualizacja: 24.04.2024 r.

mstrk, Rudyy, Limey i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Projekty IC

  1. Grupa będąca projektem IC nie może być organizacją przestępczą ani biznesem, który ma możliwość oferowania skryptowych usług. Przykładem projektu może być jakieś community, klub offroadu, fundacja, biuro architektoniczne, firma transportowa. 
  2. Projekt IC może zostać przekazany osobie trzeciej po wcześniejszym przedyskutowaniu i zgodzie opiekuna.
  3. Lider ma obowiązek poinformować opiekuna o nieobecności trwającej dłużej niż 7 dni. Nakazuje się również wyznaczenie zastępstwa na okres jego nieobecności, aby sprawował pieczę nad projektem IC. Nieobecność nie zwalnia kogoś z braku podsumowania w temacie.
  4. Lider projektu IC jest zobowiązany do dokumentacji gry projektu co najmniej raz w miesiącu (ostatni dzień miesiąca),  w postaci screenów bądź filmów w swoim temacie.
  5. W przypadku braku aktywności grupy w temacie na forum przez okres 30 dni opiekun może grupę usunąć bez wcześniejszej konsultacji z jej liderem.
  6. W przypadku śmierci/blokady postaci lidera projektu IC, w ciągu 24 godzin od zdarzenia należy wyznaczyć i poinformować opiekunów o ewentualnym przekazaniu projektu IC na inną osobę. W przeciwnym wypadku projekt IC zostaje zamknięty bezpowrotnie.
  7. Opiekunowie mają prawo zanegować decyzję i usunąć projekt IC, jeżeli uznają, że nowy lider nie nadawałby się z jakiegokolwiek powodu.
  8. Przekazanie (sprzedaż) projektu IC może odbyć się tylko i wyłącznie za zgodą opiekuna sektora, wraz z uzasadnieniem. Minimalnym okresem prowadzenia projektu IC do sprzedaży jest 60 dni.
  9. Zmiana lokalizacji projektu jest zabroniona. W ściśle uzasadnionych przypadkach zgoda może zostać udzielona przez opiekunów.
  10. Każdy projekt IC ma pełne prawo do wsparcia technicznego i narracyjnego opiekunów w celu kreowania miejsca rozgrywki, które tworzy swoim projektem IC.
  11. Opiekunowie mają prawo odmówić wsparcia, jeżeli nie jest zgodne z założeniami projektów IC, czy wewnętrznymi wytycznymi.
  12. Widoczność tagu grupy nad głową posiadają projekty, które są widoczne pod /biznes.

Aplikacje: Odbiór panelu oraz budynku

  1. Na start gry Projekt IC otrzymuje marker interioru (za darmo), panel grupy, której właścicielem zostaje lider,  wskazane przez siebie niezbędne do funkcjonowania projektu pojazdy w liczbie max 4 oraz payday w wysokości $1500.
  2. Lider Projektu IC jest zobowiązany do odbioru narzędzi gry (blip, panel) w ciągu 7 dni, po uprzednim zgłoszeniu się na Discordzie strefy cywilnej. W przypadku braku zainteresowania, po wyznaczonym czasie aplikacja zostanie odrzucona.
  3. Każdy nowy projekt otrzymuje w pierwszym budynku 150 darmowych obiektów.

Aktualizacja: 31.10.2023 r.

Limey, Rudyy, Goku i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. Spółki

Ogólne informacje o spółkach: [GUIDE]

  1. Spółką określa się przedsiębiorstwo, którego celem jest kreowanie rozgrywki innym graczom. Działalność spółek wykracza poza działania standardowych biznesów lub projektów IC. Spółki nie posiadają typowych dla biznesów dodatków skryptowych w postaci /o (/o barber /o tatuaż i inne). Spółki wymagają czegoś więcej od gry w zwykłym biznesie. Jest to miejsce idealnie nastawione na osoby, które swoją rozgrywką chcą tworzyć własne produkty, nawiązywać kontrakty, współprace i tworzyć szeroki kontent rozgrywki z drugim graczem.
  2. Projekty spółek powinny być unikalne i różniące się od siebie, a cały zamysł nastawiony głównie na tworzenie ciekawej rozgrywki wokół swojej marki i wokół graczy.
  3. Każda spółka posiada swój kapitał, od którego generuje dochody w zależności od prezentowanej rozgrywki.
  4. Spółki wraz z rozwojem swojej marki mają możliwość zwiększenia renomy, innymi słowy odblokowania górnego limitu kapitału. Po Start-up (kapitał max $250,000) istnieją trzy poziomy renomy wraz z określonym kapitałem maksymalnym:
    Marka lokalna ★ - kapitał max. $500,000 
    Marka stanowa ★★ - kapitał max. $1,000,000
    Marka krajowa ★★★ - kapitał max. $1,500,000
  5. Renoma spółki może być zwiększona jedynie przez opiekuna strefy, jeśli spółka wykazuje rozwój.
  6. Wraz z osiągnięciem renomy Marka stanowa payday wzrasta do $3,000.
  7. Lider spółki lub wyznaczona przez lidera osoba jest zobowiązana do systematycznego dokumentowania gry oraz do napisania podsumowania działań co najmniej raz na 4 tygodnie.
  8. Narracje i wyceny działają w systemie 3/1, co oznacza, że liderzy spółek mają 4 tygodnie na napisanie podsumowania, a opiekunowie w ciągu 1 tygodnia muszą je zweryfikować i napisać podsumowującą narrację (pozytywną, neutralną bądź negatywną) oraz określić parcele na kolejne 4 tygodnie.
  9. Wysokość tygodniowej parceli uzależniona jest od faktycznego poziomu i stanu gry, rozwoju spółki i wykonanych ruchów. Jej wysokość waha się między 0-35% kwoty liczonej od aktualnego zamrożonego kapitału.
  10. Opiekunowie zastrzegają sobie prawo do tworzenia negatywnych narracji w przypadku niepoprawnej kreacji spółki. Negatywna narracja może skutkować konsekwencjami In Character w postaci np. zadłużenia lub złej renomy. W przypadku otrzymania negatywnej narracji wymaga się od graczy spółki reakcji na nadaną narrację.
  11. W przypadku śmierci bądź blokady postaci lidera spółka może zostać przekazana jedynie współwłaścicielowi wpisanemu w temat. W przypadku braku współwłaściciela spółka zostaje zamknięta bezpowrotnie.
  12. Sprzedaż spółki nie jest możliwa. W przypadku chęci zakończenia działalności spółki lider ma prawo odzyskać 45% wartości włożonego kapitału, jeśli spółka działała przynajmniej przez okres 5 wycen (około 5 miesiące).
  13. Wszelkie przedmioty, pojazdy i budynki, które zostaną zakupione do spółki i stanowią jej majątek, przepadają z momentem jej usunięcia. Zakazuje się odpisywania/przepisywania pojazdów i budynków spod panelu grupy, po poinformowaniu opiekuna o chęci zakończenia działalności spółki.
  14. Spółka, która nie zamieści podsumowania swojej rozgrywki w przeciągu 4 tygodni, pomiędzy jedną a drugą wyceną (w terminie podanym przez opiekunów na Discordzie strefy cywilnej), trafia do archiwum bez możliwości powrotu.
  15. Nie ma możliwości zawieszenia działalności spółki.
  16. W przypadku opóźnienia w zamieszczeniu podsumowania do tematu należy zgłosić to wcześniej opiekunowi spółek.
  17. Lider spółki jest zobowiązany do dokumentacji wydatków spółki w postaci screenshotów załączonych przy podsumowaniu. Wydatki bez dołączonych screenów nie będą brane pod uwagę.
  18. Spółka nastawiona jedynie na zysk, a nie kreowanie rozgrywki dla innych może zostać usunięta za decyzją opiekunów.
  19. Budynki pod spółkę są wyceniane indywidualnie przez opiekuna lub jego pomocników — nie poprzez /wycena.
  20. Każda aplikacja na spółkę powinna zawierać wypełniony sposób reprezentacji spółki.
  21. Wprowadzono limit spółek w liczbie 25 miejsc.
  22. Dodatkowe benefity dla spółek będą przyznawane za wyróżniające się ruchy marki.
  23. Każda spółka w swoich ruchach ma obowiązek stosować się do Globalnej Narracji Rynkowej.

Aplikacje: Odbiór panelu oraz budynku

  1. Opiekunowie zastrzegają sobie prawo do akceptacji aplikacji na spółkę ponad limitem jeśli uznają pomysł za innowacyjny.
  2. Każdy gracz startuje od samej aplikacji na spółkę, opisując w niej w sposób spójny historię marki do momentu rozpoczęcia rozgrywki.
  3. Każda nowo powstała spółka rozpoczyna swoją przygodę od Start-upu, mając możliwość zainwestowania w kapitał min. $50,000; max. $250,000.
  4. Kapitał należy wpłacić na konto 0553549562.
  5. Na start gry spółka otrzymuje marker interioru (wyceniony przez opiekuna), panel grupy, której właścicielem zostaje lider oraz payday w wysokości $2,500.
  6. Wycenę budynku/drzwi pod spółkę zawsze robią opiekunowie strefy po akceptacji aplikacji. Koszt budynku uzależniony jest od dzielnicy, wyglądu budynku i jest wyceniany indywidualnie.
  7. Lider spółki jest zobowiązany do odbioru narzędzi gry (blip, panel) w ciągu 7 dni, po uprzednim zgłoszeniu się na Discordzie strefy cywilnej. W przypadku braku zainteresowania, po wyznaczonym czasie aplikacja zostaje odrzucona.

Aktualizacja: 17.03.2024 r.

Goku, Limey, Kolacz i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5. Architekci, deweloperzy i firmy budowlane

  1. Zakazuje się przyjmowania opłaty za wybudowanie interioru w przypadku braku odpowiedniej grupy biznesu lub projektu IC.
  2. Istnieje możliwość wybudowania interioru dla drugiej osoby bez posiadania odpowiedniej grupy biznesu lub projektu IC tylko i wyłącznie bez pobrania opłaty.
  3. W przypadku, gdy nie ma opłaty za stworzenie interioru, nie ma konieczności zatrudnienia firmy budowlanej.
  4. Przyjęcie opłaty za wybudowanie interioru bez odpowiedniej grupy biznesu lub projektu IC będzie skutkować karą IC (jeśli została przyjęta w sposób IC) lub karą blokady postaci za handel OOC (bez komunikacji IC o budowaniu).
  5. Maksymalna kwota, za jaką można wykonać zlecenie to $1.000.000.
  6. W przypadku, gdy projekt jest dużo bardziej rozbudowany, to istnieje możliwość obejścia limitu po uprzedniej zgodzie uzyskanej od opiekuna sektora cywilnego. Wniosek o obejście limitu musi być pokryty odpowiednią argumentacją i zostać złożony za pomocą ticketu na discordzie biznesów.
  7. Każdy biznes o charakterze deweloper powinien zatrudniać firmę budowlaną podczas procesu tworzenia mieszkań/apartamentów.
  8. Lider grupy o charakterze deweloper jest zobowiązany zapłacić podatek w wysokości $5,000 od każdego apartamentu/mieszkania. Opłata ta naliczana będzie podczas stawiania nowych drzwi przez Pomocnika.
  9. Lider grupy biznesu o charakterze deweloper jest zobowiązany prowadzić dokumentację z opłat wyżej wymienionego podatku na odpowiednim do tego przygotowanym przez opiekunów kanale discord. Według stosownego wzoru oraz panujących reguł. Osoba liderująca taki typ biznesu ma obowiązek ubiegać się o stosowną rangę od opiekuna.
  10. Lider grupy Projektu IC o charakterze firmy budowlanej jest zobowiązany prowadzić dokumentację z gry IC zleceń (w swoim temacie). Na tej podstawie opiekun/pomocnik będzie wyceniać ich dochód.
  11. Projekt IC o charakterze firmy budowlanej, który nie będzie prowadził dokumentacji swojej gry (w temacie), nie będzie otrzymywał wynagrodzenia za przyjęte zlecenia.
  12. Jeśli firma architektoniczna, firma budowlana lub deweloper będzie unikać ustalonych w tym regulaminie reguł, to opiekun ma prawo zamknąć biznes.
  13. Firma architektoniczna oraz firma budowlana nie mogą być w żaden sposób ze sobą powiązane. (Przykład: lider firmy architektonicznej lideruje również firmę budowlaną).
  14. Interior musi być dostosowanych do realnej wielkości budynków zewnętrznych.
  15. Zakazuje się budowania ogromnych apartamentów w dużych ilościach na jednym piętrze. Będą one usuwane.
  16. Ustala się zniżkę na obiekty dla deweloperów i architektów w kwocie $50 per obiekt.
  17. Minimalna kwota sprzedaży apartamentów przez deweloperów wynosi $250 per obiekt (Przykład: apartament ma 1000 obiektów — minimalna cena sprzedaży to $250.000).
  18. Nakłada się obowiązek montowania w apartamentowcach przynajmniej minimalnych zabezpieczeń, kamer oraz ochrony przeciwpożarowej.

Aktualizacja: 17.03.2024 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

6. Menyoo Maker, Graphic Maker, Video Maker

  1. Zakazuje się przyjmowania opłaty za zdjęcia, grafiki lub wideo w przypadku braku odpowiedniej grupy biznesu lub projektu IC.
  2. Przyjęcie opłaty za zdjęcia, grafiki lub wideo bez odpowiedniej grupy biznesu lub projektu IC będzie skutkować karą blokady postaci za handel OOC (bez komunikacji IC o tworzeniu zdjęć, grafik itp.)
  3. Maksymalna kwota miesięczna, za jaką można wykonać zlecenia prywatne to $500.000.
  4. Spod limitu wyjęte są wszelkie współprace z biznesami, spółkami czy projektami z branży (również celebryci).
  5. Płatności za usługi mają być wykonywanie przelewem na konto grupy lub przez ofertę /o ic.
  6. Zezwala się na zapłatę fotografom w biznesach/spółkach (jeśli są pod panelem grupy) jeżeli wykonują to tylko i wyłącznie na potrzeb projektu — zdjęcia do promocji itp. - nie znaczy to, że można robić zlecenia na menyoo dla osób prywatnych będąc pod jakimś panelem.
  7. Pod panelem studia fotograficznego może być więcej niż jedna osoba, niemniej jednak niemożne to więcej niż trzy osoby.
  8. Limit 500 tysięcy jest traktowany jako na "osobę'". Jeżeli pod panelem fotograficznym będą dwie osoby, biznes będzie mógł miesięcznie wygenerować $1.000.000, ale z podziałem na dwie osoby. Przekręty dodawania osób pod panel tylko i wyłącznie, aby zarobić więcej dla siebie poza limit będą karane blokadami postaci.
  9. Zezwala się pobrać opłatę bez odgrywania IC, jeżeli chodzi o zdjęcia typu Selfie pod LifeInvader. Nie trzeba odgrywać każdego ze zdjęć, chodzi o fakt, aby biznes był aktywny i chociaż co jakiś czas, dało się złapać interakcje z nim.

Aktualizacja: 03.04.2024 r.

quatre cent sept i Orzeł lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin