Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Skarga/Trefix]


AlexsandrosXD

Rekomendowane odpowiedzi

Nick OOC Link do Twojego konta: https://forum.v-rp.pl/profile/1073-alexsandrosxd/

Link do konta oskarżonego: https://forum.v-rp.pl/profile/4287-trefix/

Powód składania skargi: Dodanie itemów do biznesu w błędny sposób. (Paczka papierosów dająca jednego papierosa). Brak odzewu w sprawie przez 2 tygodnie mimo kontaktu via Discord. 

Wyjaśnienie sprawy: Dodanie itemów do biznesu w błędny sposób. (Paczka papierosów dająca jednego papierosa). Jeden ze współwłaścicieli kontaktował się na Discordzie, co widać na załączonych skrinach. Trefix wyraził zgodę i wydawał się zainteresowany sprawą i czytając to, wydaje się, że zrealizuje i pozbędzie się problemu. Minęło dwa tygodnie i problem jest nadal, a zero odzewu. Chcielibyśmy zmienić kilka itemów, nazwy były przez nas błędnie podane, co jest naszą winą, ale też wypadałoby je zmienić ze względów estetycznych. Jedna kwestia nie została rozwiązana a co dopiero liczyć na pomoc w kolejnych.. Wiem, że Revo miał urlop i Trefix miał absolutnie wszystko na głowie w kwestii biznesów, ale ten problem wpływa na wizerunek biznesu IC, część produktów wprost oszukuje graczy. (Paczka XL co kosztuje u nas 50 dolców, a daje jednego papierosa? serio?). Nie śmiem urażać w żaden sposób kompetencji, po prostu to problematycznie wpływa na grę IC i prowadzenie biznesu, kiedy część produktów po prostu nie nadaje się do sprzedaży i muszę tłumaczyć na /b o co chodzi i plus sobie jak i innym graczom imersję rozrywki. Liczę, że owa skarga zmobilizuje zainteresowanych i problem zostanie rozwiązany, a komunikacja będzie efektywna i polepszy nam doświadczenia z gry. Załączone skriny pokazują przykład rozmowy z Trefixem, a drugi skrin, pokazuje jak bardzo problematyczne jest to w codziennej rozgrywce w biznesie.

 

dowód.png

szlugi_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawialiśmy dzisiaj, całkowicie wypadło mi to z głowy i przeprosiłem Cię. Nawet nie wiedziałem, że napisałeś w tym celu skargę. Przy tworzeniu przedmiotu w magazynie zaszła najzwyklejsza pomyłka (zamiast paczki papierosów wybrałem papieros jako jedną sztukę). Był weekend, odpisałem, przeprosiłem. Niestety mam sporo wiadomości, zazwyczaj reaguję błyskawicznie; bądź na tyle ile mogę. Wiadomość sprzed kilku dni musiała mi zaginąć w powiadomieniach. W tym przypadku coś nawaliło. Możesz już śmiało sprzedawać papieroski. Mam nadzieję, że jesteś już usatysfakcjonowany, a za błąd (brak bycia 24/7 przy komputerze i niezawodną pamięć) przepraszam.

PS. A co do nazw przedmiotów; każdy lider ma możliwość wprowadzenia 20 przedmiotów unikalnych. Jeżeli wysyłasz mi nazwy, to najwidoczniej tak mają być dodane. Ja sam nie mam możliwości edycji parametrów. Dodanie przedmiotu wiąże się z tym, że nie mogę ingerować w zmianę nazwy/czy innych specyfików. Jedyna opcja to usunięcie przedmiotu, dodanie kolejnego.

Screenshot_2021-08-09-23-07-13-711_com.discord.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.. W sumie, sam zastanawiam się dlaczego ta skarga trafiła na forum - zwłaszcza, że Trefix to osoba która starannie i sumiennie wykonuje swoje obowiązki w ekipie serwisu Vibe Role Play. Nie każdy siedzi przy komputerze 24/7 - niektórzy pracują, zarabiają na rodziny i nie mają po piętnaście czy szesnaście lat i terminologia taka jak "wakacje" jest im obca od kilku dobrych lat. Jako osoba która prowadzi swój biznes, nigdy nie miałem problemu z Trefixem - a wręcz chwalę jego zachowanie. Ma normalnie podejście i zdrowe do gry i jest bardzo miły i pomocny. Udzielił mi wiele wskazówek na temat działania biznesów i wprowadził mnie nieco w ten "świat" gry. Bardziej zastanawiałbym się czemu owy członek ekipy jest na tak "nisko" w hierarchii administracyjnej, bo to też ważny aspekt - albowiem nigdy nie widziałem jeszcze tak przykładającej się osoby do danej strefy rozgrywki w ekipie, która niesie pomoc jak tylko potrafi. 

Pozdrawiam.

cash-dani-leigh.gif

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, houstonfornication napisał:

Hej.. W sumie, sam zastanawiam się dlaczego ta skarga trafiła na forum - zwłaszcza, że Trefix to osoba która starannie i sumiennie wykonuje swoje obowiązki w ekipie serwisu Vibe Role Play. Nie każdy siedzi przy komputerze 24/7 - niektórzy pracują, zarabiają na rodziny i nie mają po piętnaście czy szesnaście lat i terminologia taka jak "wakacje" jest im obca od kilku dobrych lat. Jako osoba która prowadzi swój biznes, nigdy nie miałem problemu z Trefixem - a wręcz chwalę jego zachowanie. Ma normalnie podejście i zdrowe do gry i jest bardzo miły i pomocny. Udzielił mi wiele wskazówek na temat działania biznesów i wprowadził mnie nieco w ten "świat" gry. Bardziej zastanawiałbym się czemu owy członek ekipy jest na tak "nisko" w hierarchii administracyjnej, bo to też ważny aspekt - albowiem nigdy nie widziałem jeszcze tak przykładającej się osoby do danej strefy rozgrywki w ekipie, która niesie pomoc jak tylko potrafi. 

Pozdrawiam.

Nie krytykuje jego podejścia do gry, ale skoro minęły dwa tygodnie, a wiadomości na discordzie były pisane do Trefixa i do Revo, a problem nadal jest, to uznałem, że może skarga sprawi, że Trefix po pierwsze przeczyta wiadomości w końcu i zainteresuje się sprawą. Po prostu zależy mi na biznesie i grze IC, a ten błąd sprawiał, że mój biznes i jego produkty był mocno ograniczony. Żenujące uczucie kiedy facet prosi Cię o paczkę fajek, a ty mówisz, że masz paczkę... z jednym fajkiem za 50 dolców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, houstonfornication napisał:

Hej.. W sumie, sam zastanawiam się dlaczego ta skarga trafiła na forum - zwłaszcza, że Trefix to osoba która starannie i sumiennie wykonuje swoje obowiązki w ekipie serwisu Vibe Role Play. Nie każdy siedzi przy komputerze 24/7 - niektórzy pracują, zarabiają na rodziny i nie mają po piętnaście czy szesnaście lat i terminologia taka jak "wakacje" jest im obca od kilku dobrych lat. Jako osoba która prowadzi swój biznes, nigdy nie miałem problemu z Trefixem - a wręcz chwalę jego zachowanie. Ma normalnie podejście i zdrowe do gry i jest bardzo miły i pomocny. Udzielił mi wiele wskazówek na temat działania biznesów i wprowadził mnie nieco w ten "świat" gry. Bardziej zastanawiałbym się czemu owy członek ekipy jest na tak "nisko" w hierarchii administracyjnej, bo to też ważny aspekt - albowiem nigdy nie widziałem jeszcze tak przykładającej się osoby do danej strefy rozgrywki w ekipie, która niesie pomoc jak tylko potrafi. 

Pozdrawiam.

Trefix z Revo odpierdalają kawał dobrej roboty.

 

Również poczuwam się do stanięcia w jego obronie tym bardziej, że samemu jest mi ciężko czasem ogarnąć wszystkie DM po dwóch czy trzech dniach nieobecności, a prowadzę tylko jeden biznes. Oni mają do roboty znacznie więcej i robią to z dobrej woli - nic nie stało na przeszkodzie, aby fatygować się aż do skutku tym bardziej, że to my jako użytkownicy budujemy otoczenie w jakim gramy i czasami trzeba zacisnąć zęby i napisać jeszcze raz; tutaj na dumę nie ma miejsca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swoje życie prywatne, każdemu zdarza się zapomnieć o wielu sytuacjach. Sam mam często z tym problemy jeśli otrzymuje dziennie kilkadziesiąt próśb o wykonanie czegoś na rzecz gracza. Skarga tak naprawdę jest niepotrzebna, wystarczyło zgłosić się nawet do Revo (ew. któregoś z czerwonych), czy któregoś z technicznych i załatwić sprawę. Skargę unieważniam i liczę na więcej rozmów wewnątrz z wykorzystaniem odpowiedniego komunikatora aniżeli robienia szumu z niczego. Miłej gry.

Svin i Katsuru lubią to

ZLp7ZjJ.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin