Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Fuzzy


SchouDK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Fuzzy 

1. Kampania reklamowa Fuzzy Essential z artystką DIDDY. - wydatek $187.500
2. Promocja spółki za pomocą billboardów. - wydatek $25.000

3. Otworzenie nowego działu zajmującego się transportem plus współpraca z Jie - wydatek $40.000

4. Zakup nowej infrastruktury. - wydatek $80.000

5. Zakup LI PRO

6. Sponsor 1st Charity Run i własne stoisko, gdzie można było spróbować najnowszy produkt. - wydatek $30.000

7. Wystawienie przetargu na obsługę stoiska. - wydatek $14.000

8. Sponsor Paleto Bay The Patriot Day. - wydatek $30.000

9. Innowacyjne dozowniki do przyspieszenia dystrybucji napojów Fuzzy. - wydatek $30.000

10. Kolejne biznesy, które zaufały Fuzzy (dwa stacjonarne + automat).

11. Zapowiedź głośnego wydarzenia. - wydatek $15.000

12. Podpisanie kontraktu z LTD Gasoline.


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Powstanie nowego działu spedycyjnego z pewnością obniży koszta transportu. Podpisane współprace pozytywnie wpływają na funkcjonalność marki. Fani oczekują na głośne wydarzenie organizowane przez Fuzzy. Innowacyjne dozowniki przyspieszyły produkcję, dzięki czemu magazyny są szybciej zaopatrywane, a sklepy szybciej otrzymują nowe produkty. Promocja za pomocą social mediów oraz billboardów ma bardzo pozytywny odbiór w kwestii marketingowej.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 330 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

mako i Daniel5204 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Fuzzy podjęło decyzję o sfinalizowaniu wygranego przez firmę DIGIBYTE przetargu na zabezpieczenia obiektu fabryki wraz z przylegającymi do niej magazynami spedycyjnymi. Dbając o najwyższe bezpieczeństwo spółka postawiła na sprawdzone oraz najnowocześniejsze zabezpieczenia dostępne obecnie na rynku**

Spoiler

 

**Spółka zaczęła intensywnie działać w zakresie swojej własnej logistyki chcąc tym samym obniżyć koszty prywatnych dostawców. Postawiono na zakup dwóch pojazdów Vapid Benson oraz Mule F, pozwalających zwiększyć tonaż przewozu oraz przyśpieszyć transport produktów do nowych klientów**

**Fuzzy zainwestowało w kolejne nieruchomości, tym samym tworząc z nich dodatkowe magazyny w okolicach Ocean Docks. Kupno wcześniej wymienionych placówek związane jest ze zwiększeniem bazy spedycyjnej oraz poszerzeniem działu logistyki w strukturach spółki**

**W celu ułatwienia pracy oraz przyśpieszenia czasu załadunku spółka zdecydowała się na zakup dwóch wózków widłowych dla pracowników magazynu**

**Fuzzy postanowiło wyjść z inicjatywą w kierunku Davis High School, gdzie spółka wsparła szkołę oraz jej lokalne drużyny. Poprzez między innymi własny automat produkowany przez firmę Digibyte oraz bieżącymi dostawami napojów izotonicznych dla ich lokalnych drużyn sportowych. Stając się jednym z ich oficjalnych sponsorów**

**Fuzzy zdecydowało się na otworzenia własnej platformy w formie lepszego kontaktu z współpracującymi przedsiębiorstwami. Gdzie mogą wykazać swoje potrzeby oraz zakomunikować jeszcze lepiej i szybciej o możliwej kolejnej dostawie**

**Spólka nieprzerwanie kontynuuje wspólprace z przedsiębiorstwem Birdy Creative Agency. Spólka jest niewątpliwie zadowolona z tej wspólpracy, dlatego jest ona ciągle kontynuowana, a same przedsiębiorstwo realizuje większość prac związanych z marketingiem dla Fuzzy**

**Zaprezentowanie nowej platformy na własnych social mediach oraz swojego ważnego partnera technologicznego Digibyte - osobnym postem na głównym profilu spółki Fuzzy Company**

**Fuzzy w miesiącu LIPIEC osiągnęła pułap - 2 najbardziej wpływowej spółki w Los Santos. Nieprzerwanie pozostając na podium od kilku miesięcy. Spółka caly czas realizuje swoje projekty oraz wychodzi z innymi współpracami w kierunku mniejszych i średnich przedsiębiorstw. Dobrze również kooperuje pomiędzy gigantem technologicznym Digibyte**

Spoiler

 

 

Wydatki:

Spoiler

unknown.png

unknown.png - Nowe budynki spedycyjne + magazyny

Mule F + Vapid Benson - 78.750$

unknown.png - 2x wózki widlowe

 

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png - Oplaty związane z produkcją 

Podsumowanie - 547.750$

 

Edytowane przez Daniel5204
blacksugar, mako i Mitsu lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy 

1. Zainstalowanie nowych systemów zabezpieczających obiekt.

2. Zakupienie dwóch pojazdów do floty.

3. Zakup nieruchomości w okolicach Ocean Docks.

4. Zakup wózków widłowych do magazynu.

5. Wsparcie Davis High School poprzez postawienie automatu oraz zaopatrzanie szkoły napojami izotonicznymi.

6. Otwarcie własnej platformy

7. Współpraca z Birdy Creative Agency

8. Realizacja projektów w kierunku mniejszych i średnich przestępców.


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Narracja później

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 330 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

blacksugar lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

unknown.png

  • Fuzzy wyprodukowało dla sieci gastronomicznych Wigwam spersonalizowany napój gazowany o smaku pomarańczowym z widocznym ich logiem skierowany do fanów popularnej sieci lokali gastronomicznych [https://li.v-rp.pl/posts/77214
  • Dalsza promocja poprzez użycie własnych kanałów social-media oraz zapowiedź kolejnych ruchów, które spółka wystosuje w najbliższym czasie. Zapowiadając bardzo rozpoznawalną personę jednak nie odsłaniając żadnej z kart [https://li.v-rp.pl/posts/77215]
  • Zakontraktowanie Ayumi Amaya-Ferreira jako twarz kampanii Fuzzy Smoothie w kolaboracji z Healife i promocja poprzez nakierunkowanie jej na fanów rozpoznawalnej modelki ścisłe związanej z marką Sessanta Nove 
  • Fuzzy wzieło udział w akcji charytatywnej dotyczącej zdrowia psychicznego wraz z takimi osobami jak Asumi Kiyoko, Lexie Carter-Tavares oraz Eugenics Foundation 
  • Fuzzy postawiło na raczej aktywną promocję wykupując pierw dwa przeloty reklamowe w czwartek 24.08, a następnie 28.08 zwiększyla pule o kolejne 12 przelotów poprzez firmę Carrera, gdzie zawieszono banner #FuzzySmoothiexAyumi
  • O Fuzzy zamieszczono stosowne informację o nowej platfomie w DIGI Magazine [https://forum.v-rp.pl/topic/16710-dn-digi-magazine-sierpień-2022/#comment-114605]
  • Fuzzy zamówiło bannery reklamowe, które można dostrzec podczas artykułów wypuszczanych przez LS QUIK [https://forum.v-rp.pl/topic/16769-1-quik-weekly-magazine/]
  • O Fuzzy podczas można było usłyszeć w wywiadzie LS QUIK z Nancy Nuying jedną z CEO Healife oraz pracującej w Fuzzy w dziale PR, gdzie tlumaczyla skład produktu Fuzzy Smoothie i odpowiadała na inne pytania redaktora naczelnego.
  • Logistyka Fuzzy na przestrzeni miesiąca pomyślnie dostarczyła nowe zamówienia do swoich wspólpracujacych przedsiębiorstw takich jak Marlowe Restaurant czy Wigwam z nowymi produktami zamówionymi przez nich.
  • Memphis Tavares napisał post skierowany do swoich fanów na temat zdrowych nawyków i nakierunkowaniu osób w tym kierunku oraz zadbaniu o swoje zdrowie za pomocą nowego Smart-watcha. [https://li.v-rp.pl/posts/78298[
  • Dalsze kontynuowanie wspólpracy z Birdy Creative Agency i kolejne materialy promocyjne dla spólki widniały dzięki ich zaangażowaniu dla przedsiębiorstwa Fuzzy.
  • Akcja Charytatywna związana ze zdrowiem we wspólpracy z Healife mająca na celu promowanie zdrowego odzywiania i utrwalania zdrowych nawyków dla młodzieży. Wszystko mające na celu przywiązywania większej uwagi na swoje zdrowie oraz produkty z którymi mamy do czynienia [https://forum.v-rp.pl/topic/16790-health-event-by-fuzzy/]

Wydatki:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png - Produkcja

unknown.png - Event od Underground Gym

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

Wydatki = 150+100+20+50+100+13+120+60+200= 813,000$

Screeny z gry:

Spoiler

carrera.png?width=264&height=467

 

Przewozy logistyczne 

Marlowe Restaurant

Screenshot_20220823-191238_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220823-191301_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220823-191320_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220823-191348_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220823-191414_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220823-191429_Chrome.jpg?wi

Wigwam 

Screenshot_20220826-215231_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215312_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215341_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215458_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215458_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215517_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215541_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215604_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215655_Chrome.jpg?wi

 

 

Edytowane przez Daniel5204
Lamaritos, mako, Juzi i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy

21 godzin temu, Daniel5204 napisał:

unknown.png

  • Fuzzy wyprodukowało dla sieci gastronomicznych Wigwam spersonalizowany napój gazowany o smaku pomarańczowym z widocznym ich logiem skierowany do fanów popularnej sieci lokali gastronomicznych [https://li.v-rp.pl/posts/77214
  • Dalsza promocja poprzez użycie własnych kanałów social-media oraz zapowiedź kolejnych ruchów, które spółka wystosuje w najbliższym czasie. Zapowiadając bardzo rozpoznawalną personę jednak nie odsłaniając żadnej z kart [https://li.v-rp.pl/posts/77215]
  • Zakontraktowanie Ayumi Amaya-Ferreira jako twarz kampanii Fuzzy Smoothie w kolaboracji z Healife i promocja poprzez nakierunkowanie jej na fanów rozpoznawalnej modelki ścisłe związanej z marką Sessanta Nove 
  • Fuzzy wzieło udział w akcji charytatywnej dotyczącej zdrowia psychicznego wraz z takimi osobami jak Asumi Kiyoko, Lexie Carter-Tavares oraz Eugenics Foundation 
  • Fuzzy postawiło na raczej aktywną promocję wykupując pierw dwa przeloty reklamowe w czwartek 24.08, a następnie 28.08 zwiększyla pule o kolejne 12 przelotów poprzez firmę Carrera, gdzie zawieszono banner #FuzzySmoothiexAyumi
  • O Fuzzy zamieszczono stosowne informację o nowej platfomie w DIGI Magazine [https://forum.v-rp.pl/topic/16710-dn-digi-magazine-sierpień-2022/#comment-114605]
  • Fuzzy zamówiło bannery reklamowe, które można dostrzec podczas artykułów wypuszczanych przez LS QUIK [https://forum.v-rp.pl/topic/16769-1-quik-weekly-magazine/]
  • O Fuzzy podczas można było usłyszeć w wywiadzie LS QUIK z Nancy Nuying jedną z CEO Healife oraz pracującej w Fuzzy w dziale PR, gdzie tlumaczyla skład produktu Fuzzy Smoothie i odpowiadała na inne pytania redaktora naczelnego.
  • Logistyka Fuzzy na przestrzeni miesiąca pomyślnie dostarczyła nowe zamówienia do swoich wspólpracujacych przedsiębiorstw takich jak Marlowe Restaurant czy Wigwam z nowymi produktami zamówionymi przez nich.
  • Memphis Tavares napisał post skierowany do swoich fanów na temat zdrowych nawyków i nakierunkowaniu osób w tym kierunku oraz zadbaniu o swoje zdrowie za pomocą nowego Smart-watcha. [https://li.v-rp.pl/posts/78298[
  • Dalsze kontynuowanie wspólpracy z Birdy Creative Agency i kolejne materialy promocyjne dla spólki widniały dzięki ich zaangażowaniu dla przedsiębiorstwa Fuzzy.
  • Akcja Charytatywna związana ze zdrowiem we wspólpracy z Healife mająca na celu promowanie zdrowego odzywiania i utrwalania zdrowych nawyków dla młodzieży. Wszystko mające na celu przywiązywania większej uwagi na swoje zdrowie oraz produkty z którymi mamy do czynienia [https://forum.v-rp.pl/topic/16790-health-event-by-fuzzy/]

Wydatki:

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png - Produkcja

unknown.png - Event od Underground Gym

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

Wydatki = 150+100+20+50+100+13+120+60+200= 813,000$

Screeny z gry:

  Pokaż ukrytą zawartość

carrera.png?width=264&height=467

 

Przewozy logistyczne 

Marlowe Restaurant

Screenshot_20220823-191238_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220823-191301_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220823-191320_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220823-191348_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220823-191414_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220823-191429_Chrome.jpg?wi

Wigwam 

Screenshot_20220826-215231_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215312_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215341_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215458_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215458_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215517_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215541_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215604_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220826-215655_Chrome.jpg?wi

 

 

 


Wydatki: $813.000


Screeny z gry: ✅
Gra z biznesami/branżą: ✅
Dokumentacja wydatków: ✅
Opłaty związane z produkcją: ✅


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Długi)

*Ruchy spółki w ciągu ostatnich tygodni są oceniane jako bardzo dobre, a wszystko dzięki akcji marketingowej z udziałem Memhpisa Tavaresa oraz Ayumi Amaya. Dobrą akcją były przeloty z banerem reklamowym we współpracy z Carrera Aircraft, które utkwiły mieszkańcom w pamięci. Spółka zainwestowała sporą ilość pieniędzy w kampanię, co można uznać, za dobre posunięcie, ponieważ kampania została dobrze odebrana i zachęciła dużą liczbę osób do kupna najnowszego produktu marki.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 30 procent swojego kapitału, co daje 300 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Daniel5204 lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

121.png

 

  • Wykupienie kilku billboardów na terenie całego miasta. 
  • Reklamowanie w/w billboardami przedsiębiorstw, z którymi współpracuje spółka, tzn. Wigwam oraz Daji Tacoville.
  • Fuzja działu logistyki ze spółką Healife, kadra logistyczna zajmie się dostawami produktów dla spółki.
  • Informacje o zorganizowanej z Healife zbiórce charytatywnej znalazły się na łamach czasopisma LS Quik.
  • Osadzenie wizerunku ambasadorki Fuzzy Asami na jednym z billboardów reklamowych.
  • Zakup nieruchomości w dzielnicy Rockford Hills pod przyszłą adaptację na otwarcie sklepu spółki. 
  • Kontynuacja współpracy z Birdy - creative agency, realizacja kolejnych prac graficznych.
  • Wsparcie Santos Business Expo, inwestycja we własne stoisko. 
  • Post w social mediach informujący o nowych współpracach. 
  • Dodatkowy post z grafiką z okazji urodzin Fuzzy. 
  • Post informujący o nowej ambasadorce spółki - Asami.
  • Asami reklamuje najnowszy napój stworzony dla Wigwam na swojej stronie Lifeinvader.
  • Ruchy kadrowe, zatrudnienie nowych przedstawicieli, kierowców i analityków. 
  • Stałe dostawy do współpracujących biznesów dzięki działowi logistyki.
  • Otwarcie zapisów do Fuzzy Motocross Championship, dokończenie budowy specjalnie przygotowanego toru oraz sceny.
  • Pierwsze rozmowy z przedstawicielami artystów, a w tym Lexie Carter, wstępne negocjacje warunków występów. 
  • Spotkanie z przedstawicielem 101 inc. Blake Rawlings, sponsorami wydarzenia.
  • Artykuł WHAT IN BUSINESS Daily Globe o genialnej współpracy między Fuzzy, a Daji's Tacoville.
  • Post DAILY GLOBE reklamujący artykuł na Lifeinvader.
  • Aktywne social media.
  • Cztery nowe biznesy współpracujące z Fuzzy - Patissarie Sweet, The Gentelmen's Cave Irish PUB, Hang Ten Grill Diner & Surf Club, Bad Angel's Pub
  • Artyści: Współpraca z Asami Kiyoko (Ambasadorka Fuzzy)
     

 Screeny z gry:

Spoiler

Praca działu logistyki:

Spoiler

Undeground Fight Club & Gym

Spoiler

Screenshot_20220829-194904_Chrome.jpg

Screenshot_20220829-195040_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220829-195135_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220829-195155_Chrome.jpg

Screenshot_20220829-195216_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220829-195216_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220829-195315_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220829-195335_Chrome.jpg?wi

Garage Restaurant

Spoiler

Screenshot_20220830-210939_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220830-211000_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220830-211027_Chrome.jpg

Screenshot_20220830-211042_Chrome.jpg

Screenshot_20220830-211056_Chrome.jpg

Screenshot_20220830-211114_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220830-211132_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220830-211212_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220830-211229_Chrome.jpg?wi

Caramba Bar:

Spoiler

Screenshot_20220902-223936_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220902-223959_Chrome.jpg

Screenshot_20220902-224059_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220902-224114_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220902-224136_Chrome.jpg?wi

Screenshot_20220902-224157_Chrome.jpg?wi

Lighthouse:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

Marlowe Restuarant

Spoiler

unknown-55.png

unknown-47.png

unknown-51.png

unknown-49.png

unknown-48.png

Patissarie Sweet:

Spoiler

unknown-110.png

unknown-54.png

unknown-48.png

unknown-56.png

unknown-125.png

unknown-51.png

The Gentelmen's Cave Irish PUB

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

Audycja LS Quik

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

Spotkanie z Lexie Carter

Spoiler

unknown.png

unknown.png

Spotkanie z Blake Rawligns: 

Spoiler

unknown.png?width=914&height=683

unknown.png?width=921&height=683

unknown.png?width=891&height=683unknown.png

unknown.png

 

Posty Lifeinvader:

Spoiler

unknown.png?width=455&height=683unknown.png?width=405&height=682unknown.png?width=283&height=683unknown.png

unknown.png?width=455&height=683unknown.png

unknown.png?width=523&height=683

 

Wydatki ( $710.000 ) :

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

- $240.000 Billboardy

- $50.000 koszty produkcji w datek

$50.000 + $10.000 + $100.000 + $20.000 + $80.000 + $160.000 + $240.000 + $50.000 = $710.000

 

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Długi)

 

*Fuzzy przyzwyczaiło mieszkańców Los Santos oraz innych graczy na rynku, że ta marka nie zwalnia i zakorzeniła się na dobre. Ruchy związane z PRem i utożsamianiem marki poprzez zakup billboardów wywarł dobry wpływ na sam wizerunek marki, a co za tym idzie - mieszkańcy Los Santos chętniej korzystają z produktów, które oferuje spółka. W czasach gdzie każdy liczy swój cenny czas dostępność ulubionego napoju czy produktu, który stanowi uzupełnienie dnia stanowi kluczowy aspekt, a dzięki zoptymalizowaniu działań logistyki oraz przemyślanemu planowaniu łańcuchów dostaw Fuzzy wyszło na przeciw oczekiwaniom klienteli, która nie może narzekać na braki. Od zawsze wiadomo również, że siła reklamy jest wprost proporcjonalna do zasięgu, który osiąga. Osoby publiczne wywierają duży wpływ na to jak postrzegany jest cały brand marki. Fuzzy po raz kolejny postawiło na rozsądne podejście utożsamiając markę ze swoją ambasadorką. Spółka wciąż się rozwija, a potencjalni inwestorzy zacierają ręce widząc kolejne ruchy zarządu przez co w niedalekiej przyszłości może to zaowocować kolejnym, dużym krokiem w kierunku rozwoju.

 

*Spółka może liczyć na wygenerowanie $350.000 tygodniowo, przez następne trzy tygodnie.*

 

Screeny z gry: 
Gra z biznesami/branżą: 
Dokumentacja wydatków: 
Opłaty związane z produkcją:

blacksugar, mako i Mafio lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

unknown.png?width=449&height=682

 

  • Spotkanie z CEO 101 inc.  Blake Rawlings - omówienie współpracy przy organizacji Fuzzy Motocross Championship i Fuzzy Music Festival.
  • Zorganizowanie i realizacja zapisów dla zawodników chcących wziąć udział w zawodach.
  • Spotkanie z CEO DigiByte, Home Solutions, Chocoa, Marlowe, Yermanov Estate - omówienie sponsoringu wydarzenia.
  • Spotkanie z Tori Ramirez, Chase Love, Baby Ray, RXXPERESS, Ronnie - ustalenie kontraktów pod koncerty.
  • Spotkanie z przedstawicielami Stage Crew Galaxy - zlecenie budowy sceny i obsługi oświetlenia w trakcie wydarzenia.
  • Spotkanie z przedstawicielami ochrony, EMC, FD, Self Radio, fotografem. - Współpraca.
  • Współpraca z Birdy - creative agency, stworzenie grafiki na scenę festiwalu.
  • Zorganizowanie próby festiwalu dzień przed wydarzeniem.
  • Realizacja zawodów Fuzzy Motocross Championship i festiwalu Fuzzy Music Festival.
  • Reklama wydarzenia w Daily Globe i Self Radio.
  • Artykuł Daily Globe In The Cage "Fuzzy inwestuje w sport. Turniej motocrossowy z pulą nagród pół miliona." 
     
  • Post informujący o obecności na Santos Business Expo.
  • Liczne posty reklamujące organizowane przez 101 inc. i Fuzzy wydarzenie.
  • Post informujący o zawartej między Fuzzy, a Body & Soul Fitness Gym współpracy.
  • Fotorelacja z wydarzenia na profilu Lifeinvader.
  • Aktywne social media.
  • Spotkanie z CEO Soul & Body Fitness Club, omówienie dystrybucji produktów.
  • Spotkanie z CEO Chocoa, rozmowa na temat wspólnego produktu i większej promocji, w którą zaangażowanych zostanie kilku artystów.
  • Zakup oraz budowa stoiska na Santos Business Expo, obecność przedstawicieli Fuzzy na miejscu organizowanego wydarzenia.
  • Rozpoczęcie współpracy z Soul & Body Fitness Club, Star Security, Rubert Terrain Performance, Marlowe Restaurant.
  • Kontynuacja dostaw do współpracujących ze spółką biznesów, gra działu logistycznego. 

Screeny z gry:

Spoiler

Spotkanie z CEO Marlowe:
 

Spoiler

marlowe-sponsor.png

Spotkanie z CEO Soul & Body Fitness Club:
 

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z CEO Chocoa: 
 

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z CEO Home Solutions:
 

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z CEO DigiByte:
 

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z CEO 101 inc. i Stage Crew Galalaxy:
 

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.png

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

DZIAŁ LOGISTYKI:
 

Spoiler

Wigwam:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Underground Fight Club & Gym:
 

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

 Marlowe Restaurant:
 

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

Soul & Body Fitness Club:
 

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

The Gentelmen's Cave Irish Pub
 

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

Posty Lifeinvader:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

Wydatki:

Spoiler

 

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

^ ($1 250 000 - $925 000 od sponsorów = $310 000)

^ wycena wydarzenia $620.000 po podzieleniu się ze współorganizatorem = $350.000 

unknown.png

 

 

Premia dla kierowców / 2 = $60.000 - Fuzja logistyki z Healife (koszty dzielone po połowie na obie spółki) 

 

 

 

unknown.png


unknown.png

 

 

Edytowane przez mako
Juzi, Mitsu, Necro i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Długi)

 

*Ostatni czas Fuzzy wykorzystało w 101 procentach. Organizacja wydarzenia z dobrym zapleczem marketingowym, liczne współprace oraz co najważniejsze - utrzymanie ciągłości dystrybucji swoich produktów. To wszystko pokazało jak zarząd spółki oraz sztab ludzi działających pod szyldem Fuzzy potrafi dbać o dobro i jakość swojej marki. Lokalni inwestorzy z zaciekawieniem obserwują ruchy spółki czekając czym następnym zaskoczy.

 

*Spółka może liczyć na wygenerowanie $350.000 tygodniowo, przez następne trzy tygodnie.*

Screeny z gry: 
Gra z biznesami/branżą: 
Dokumentacja wydatków: 
Opłaty związane z produkcją:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Spotkanie z Lucille Ferreira, plany dot. wdrożenia Fuzzy pod CROWN.
  • Podpisanie umowy z warsztatem Rubert Terrain Performance dot. serwisowania służbowych aut Fuzzy oraz tych z działu logistyki.
  • Spotkanie z CEO Chocoa, propozycja ze strony spółki stworzenia wspólnego napoju THC. 
  • Rezygnacja z w/w propozycji ze względu na występującą w kampanii reklamowej artystkę Kulture.
  • Duża inwestycja w mieszczący się za miastem kompleks budynków, docelowo posłuży jako laboratoria i centrum dystrybucyjne.
  • Spotkanie z przedstawicielem Dragon Vape, ustalenia i plany dot. wspólnego produktu. - Olejku o smaku Fuzzy Cola. 
  • Spotkanie z B. Rawlings dot. stworzenia serii napojów z mieszczącymi się na puszkach artystami wytwórni 101 records. 
  • Rezygnacja z w/w propozycji ze względu na jedną z podopiecznych wytwórni, Kulture. 
  • Spotkanie z Chase Love, ustalenia dot. promocyjnego zdjęcia z produktem Fuzzy na jego profilu Lifeinvader.
  • Artysta udostępnił zdjęcie z Fuzzy Essential na swoich social mediach. 
  • Premie dla pracowników, ruchy kadrowe. Zatrudnienie Project Manager.
  • Ciągłe dostawy do współpracujących biznesów, gra działu logistyki.
  • Podpisanie umowy z Self Radio, Chihuahua hot dogs, Green House Zone, Rojo De Madera. Produkty Fuzzy dostępne są w tych biznesach.

Artyści:  Asami Kiyoko (Ambasadorka Fuzzy), Chase Love (współpraca, promocja)

Screeny z gry:

Spoiler

Spotkanie z Rubert Terrain Performance:

Spoiler

1.PNG2.PNG2.PNG4.PNG5.PNG6.PNG7.PNG

Spotkanie z CEO Chocoa:

Spoiler

unknown.png

Spotkanie z przedstawicielem Dragon Vape:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z B. Rawlings:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z Chase Love:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

GRA DZIAŁU LOGISTYKI: 
 

Spoiler

Zrzut_ekranu_669.pngunknown.pngunknown1.pngunknown3.pngunknown2.pngZrzut_ekranu_671.pngZrzut_ekranu_672.png


 


Wydatki ($647.000:

Spoiler

unknown.png

unknown.png   / 2 (wspólnie z Healife) = $47.000

unknown.png    / 2 (wspólnie z Healife) = $15.000

unknown.png\

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy


Wydatki $647,500

 **Kapitał spółki $1,000,000 (Staż długi)

**Współpraca z Rubert Terrain Performance odnośnie serwisowania floty pojazdów Fuzzy dobrze rzutuje na całokształt spółki od strony technicznej, kolejne podpisane umowy pozwalają na dalszy rozwój dystrybucyjny spółki - dzięki temu produkty trafiają do coraz to kolejnych konsumentów, aczkolwiek czy jest to wystarczające? Może jest to idealny moment aby wkroczyć z czymś kompletnie nowym, nie widzianym jeszcze na rynku Los Santos?..

**Spółka może liczyć na wygenerowanie 300 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.*

Juzi lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

1507052667_PhotographyServices.png.01e04

  • Spotkanie CEO Fuzzy C. Choate z Dominic Skallic, propozycja i omówienie współpracy. 
  • Stworzenie limitowanej edycji napoju DOOM Organic Yerba Mate Energy Drink. 
  • Stworzenie klipu promocyjnego i przygotowanie specjalnej strony dla w/w. promocji.  
  • Ogłoszenie produktu w dniu premiery utworu CREATE/EXPLORE. 
  • Dominic Skallick dodał post dot. współpracy na swoim profilu Lifeinvader.
  • Klub Dungeon Crawler, którego CEO jest DJ DOOM ogłosił na swoim profilu Lifeinvader w/w. współpracę oraz dostępność napoju w ich lokalu.
  • Post w social mediach Fuzzy dot. w/w. współpracy.
  • Spółka zostaje wyróżniona w rankingu magazynu ROGUE jako jedno z najlepszych przedsiębiorstw, jednocześnie stopniowo wypierając z rynku eCole i Sprunka.
  • Ambasadorka Fuzzy Asami Kiyoko dodaje post promujący promocję Black Friday Fuzzy.
  • Blake Rawlings dodaje na swój profil Lifeinvader post promujący 101 Energry Drink, który został stworzony razem z Fuzzy.
  • Odświeżenie etykiety Fuzzy Cola dla wersji butelkowej i puszkowej.
  • Spotkanie z Baby Ray, propozycja współpracy reklamowej dot. promocji produktu.
  • Artysta Baby Ray reklamuje na swoim profilu w social mediach Fuzzy Cola.
  • Omówienie i plany stworzenia specjalnej świątecznej akcji we współpracy ze spółkami LS Pharm, DFC, McGuire and Foster Limited Company i Healife.
  • Ogłoszenie przetargu na zabezpieczenie centrum laboratoryjnego i dystrybucyjnego Fuzzy.
  • Ciągłe dostawy produktów do współpracujących biznesów, gra działu logistyki.
  • Ruchy kadrowe, zwolnienia i zatrudnienie nowego Project Manager Valerie Choate.
  • Rozdanie premii dla pracowników spółki. 

Artyści:  Asami Kiyoko (Ambasadorka Fuzzy), Baby Ray (współpraca, promocja), Blake Rawlings (współpraca, promocja)

Screeny z gry:

Spoiler

Gra działu logistyki, dostawy produktów:

Spoiler

Marlowe Restaurant:

Spoiler

Zrzut_ekranu_678.pngZrzut_ekranu_681.pngZrzut_ekranu_685.pngZrzut_ekranu_690.pngZrzut_ekranu_691.png

Garage Restaurant:

Spoiler

Zrzut_ekranu_699.png

Donut Sweet & Cafe:

Spoiler

Zrzut_ekranu_703.pngZrzut_ekranu_705.pngZrzut_ekranu_704.png

Underground Fight Club & Gym:

Spoiler

Zrzut_ekranu_707.pngZrzut_ekranu_709.pngZrzut_ekranu_713.png

Soul & Body Fitness Club:

Spoiler

Zrzut_ekranu_719.pngZrzut_ekranu_720.png

 

 Spotkanie z Lucille Ferreira, CEO CROWN. - Wdrożenie Fuzzy pod CROWN.

Spoiler

image.png?width=1267&height=683

Spotkanie z Dominic Skallic, promocja i wspólny produkt.

Spoiler

image.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.png

Spotkanie z B. Rawlings i Baby Ray.

Spoiler

image.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.png

Wzmianka o Fuzzy w ROGUE.

Spoiler

image.png

Posty Lifeinvader:

Spoiler

image.pngimage.png

image.pngimage.png

Wydatki:

Spoiler

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

image.png           Dzielone na pół z Healife. 

+30k Jax Andrews premia stanowiskowa

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

$315.000

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy (Staż długi; kapitał $1,000,000; wydatki $315,000)
W tym miesiącu Fuzzy postawiło na dobrą reklamę. Stworzenie strony internetowej i klipu promocyjnego dla 
ich nowego produktu przysporzyło nowych klientów, a aktywna promocja obecnych ambasadorów spółki stabilnie trzyma 
firmę na rynku miasta, podobnie jak wyróżnienie w rankingu magazynu ROUGE. Klienci jak i inwestorzy dalej ufają Fuzzy i czekają na 
kolejne nowości z pod ich szyldu jednocześnie codziennie kupując setki ich produktów!

Spółka może liczyć na wygenerowanie 310.000$ tygodniowo przez następne trzy tygodnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

flowwaterbaner3_1.png?width=831&height=4

  • Zmiana szaty graficznej z okazji świąt na stronie i profilach social media.
  • Zorganizowanie specjalnej akcji świątecznej, sprzedaż koszy prezentowych w sklepach razem ze spółkami LS Pharm, DFC, McGuire and Foster Limited Company i Healife.
  • O promocji informuje każda z w/w spółek na swoich profilach. 
  • Spotkanie dot. wypuszczenia na rynek nowego produktu przy współpracy ze spółką Flow.
  • Stworzenie dzięki Flow aplikacji mobilnej Fuzzy, w której można wygrać gadżety związane ze spółką.
  • Zasponsorowanie gali Worldwide Federation kwotą $100.000.
  • Na mieście pojawiły się billboardy reklamujące aplikację.
  • Stworzone przez Fuzzy Flow Water, reklamuje Ayumi-Amaya Ferreira, Asami Kiyoko, Aura Guevara, Makayla Ferreira.
  • Spotkanie dot. sponsoringu wydarzenia fundacji Le Foundation oraz stworzenia specjalnego napoju pod festiwal. 
  • Podpisanie umowy z biznesami Purple Jack, Pipeline Inn, Taste Drive, Euphoria Club. 
  • Ciągłe dostawy produktów do współpracujących biznesów.
  • Aktywne social media.
  • Ruchy kadrowe.

Artyści:  Asami Kiyoko (Ambasadorka Fuzzy), Ayumi-Amaya Ferreira, Asami Kiyoko, Aura Guevara, Makayla Ferreira (promocja).

Screeny z gry:

Spoiler

Flow Technologies:

Spoiler

image.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.png

Le Foundation:

Spoiler

image.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.pngimage.png

Popisanie umów z nowymi biznesami:

Spoiler

Euphoria:

Spoiler

1.PNG2.PNG3.PNG6.PNG7.PNG9.PNG10.PNG

Taste Drive:

Spoiler

image.png

Pipeline Inn

Spoiler

image.png

Purple Jack:

Spoiler

purple1.png

purple2.png

 

Spedycja, logistyka:

Spoiler

Rojo De Madera:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngZrzut_ekranu_731.pngZrzut_ekranu_732.pngZrzut_ekranu_733.png

Self Radio:

Spoiler

image-17.pngimage-28.png

PinUp Bar

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.png

Euphoria Club:

Spoiler

image.pngimage.pngimage.pngZrzut_ekranu_737.png

Green House Zone:

Spoiler

image-21.pngimage-32.pngZrzut_ekranu_738.png

Wigwam:

Spoiler

Zrzut_ekranu_741.pngZrzut_ekranu_742.pngZrzut_ekranu_743.png

Marlowe Restaurant:

Spoiler

Zrzut_ekranu_751.pngZrzut_ekranu_752.pngZrzut_ekranu_751.png

Garage Restaurant:

Spoiler

Zrzut_ekranu_756.pngZrzut_ekranu_757.pngZrzut_ekranu_755.png

 

Billboardy:

Spoiler

image.png

image.png

flowwaterbaner3.png?width=831&height=467flowwaterbaner3_1.png?width=831&height=4flowwaterbaner3_2.png?width=831&height=4flowwaterbaner3_3.png?width=831&height=4

 

Posty Lifeinvader:

Spoiler

image.png
image.png
image.png
image.png

Wydatki:

Spoiler

image.png

image.png

image.png

image.png

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy (Staż długi; kapitał $1,000,000; wydatki $530,000)

**Spółka podjęła szereg działań które skutecznie przyczyniły się do jej rozwoju i promocji, wśród najważniejszych ruchów spółki znalazły się m.in. zmiana szaty graficznej, organizacja specjalnej akcji świątecznej, wypuszczenie nowego produktu we współpracy ze spółką Flow, stworzenie aplikacji mobilnej, zasponsorowanie gali, podpisanie umów z biznesami oraz ciągłe dostawy produktów - wszystkie te działania sukcesywnie pozwalają spółce na zwiększenie sprzedaży, mimo to zarząd spółki mógłby rozważyć rozszerzenie dystrybucji swoich produktów poprzez nawiązanie współprac z kolejnymi sklepami stacjonarnymi bądź rozpoczęcie działalności w nowych regionach. Dodatkowo innym sposobem na dalszy rozwój działalności spółki mogłoby być poszerzenie oferty o nowy rodzaj napoi zdrowotnych - np. soki warzywne, napoje z probiotykami, napoje z błonnikiem czy też rozszerzenie asortymentu o inne produkty związane z branżą F&B, takie jak chociażby szybkie przekąski czy słodycze. 

**Spółka może liczyć na wygenerowanie 315.000$ tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Mafio, Daniel5204 i kiemon lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin