Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Fuzzy


SchouDK

Rekomendowane odpowiedzi

image.thumb.png.5fe3a7de4a62159f529ca24cbe03c589.png

 

**Fuzzy postanowiło zorganizować duży festiwal sygnowany logotypem marki, w którym udział wezmą największe gwiazdy branży muzycznej m.in. takie jak Quentin Little, Ava Velerez czy DJ DOOM. Całość przeprowadzona ma zostać przy plaży na Del Perro, a w sponsoring wciągnięte są inne spółki takie jak .101 inc, ERIS, Rose’s Diet oraz Stronzo. Patrona medialnego zapewnia Daily Globe, a cała akcja została rozpromowana na skale masową poprze m.in. LifeInvader.**

Spoiler

unknown.png

 

**Fuzzy kontynuuje kampanie reklamową kolaboracji ze .101 inc której owocem był 101 Energy Drink w różnych wariantach smakowych. Stąd po mieście zostały rozsiane bilbordy które promowały sam napój, gdzie widoczne są logotypy Fuzzy. Jednak doczekaliśmy się również kontynuacji promocji, tymrazem z udziałem znanych twarzy Los Santos takich jak m.in. Diego Conslotto, Ava Velerez, Quentin Little, DJ Nemesis, Blake Rawlings, Yukiyo Shimanouchi – które odbiły się szerokim echem po mieście.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

 

fuzzysupernova.png

 

 

**Fuzzy zainwestowało duży nakład pieniężny w kampanie reklamową najnowszego albumu muzycznego Avy Velerez pod nazwą SUPERNOVA. Stąd mogliśmy doczekać na najnowszy napój od Fuzzy sygnowany tą samą nazwą co album artystki oraz nawiązujący do niego. Trwają prace nad dalszą promocją medialną, nie mniej jednak napój trafił na wszystkie półki sklepowe gdzie dostępne jest Fuzzy, poza tym jest on nieustannie promowany. Warto wspomnieć o sponsorowaniu kampanii Fuzzy x ERIS – gdzie pod obiema markami zostało wypuszczone dedykowane obuwie/kolekcja butów unisex również sygnowana nazwą albumu Avy Velerez. Fuzzy jest sponsorem i drugim działaczem całej kampanii.**

Spoiler

unknown.png

 

**Wzmianka o Fuzzy (Fuzzy Music Festival) w wydaniu What In Bussiness poświęconemu .101 Workshop.**
**Bilbordy promujące .101 Energy Drink oraz bilbordy promujące napój z udziałem celebrytów.**

WYDATKI

Spoiler

unknown.png

Wydatki na rzecz festiwalu (organizacja, gaże dla artystów):
1.731.000$

 

Edytowane przez kiemon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy

1. Organizator Fuzzy Music Festival, 6 artystów, opłacenie przygotowania sceny, konkurs na pojazd marki Pfister Neon, stoiska (.101 inc, Rose’s Diet, Stronzo, Eris).

2. Kontynuacja kampanii reklamowej we współpracy ze .101 inc. Pojawienie się bilbordów promocyjnych, promocja napoju przez Diego Conslotto, Ave Velerez, Little, DJ Nemesis, Blake Rawling i Yukio Shimanouchi.

3. Kampania reklamowa napoju Fuzzy Supernova z albumem Avy Velerez. Trafienie napoju na półki sklepowe.

4. Kampania Fuzzy x Eris - wypuszczenie dedykowanego obuwia unisex. Sponsor i działacz kampanii. - wydatek $500.000

5. Wzmianka w wydaniu WiB poświęconemu .101 Workshop.

  • Spółka widoczna w grze dla graczy
  • Spółka inwestuje

* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Spółka odnotowała duży wzrost ostatnimi działaniami, a wisienką z tym wszystkim zapewne wiadomym faktem jest, że było zorganizowanie wydarzenia Fuzzy Festiwal. Cała impreza odniosła duży sukces i było dobrym krokiem ku zaprezentowania artystów z stanu San Andreas. Fuzzy może szczycić się dużą rozpoznawalnością swojej marki napojowej, jednak ostatnie wypuszczenie Fuzzy Supernowa nie odniosło wyczekiwanego rezultatu i spełzło na niczym. W tym przypadku napoje 101 były bardziej kąśliwym tematem przez reklamowanie ich poprzez nawierzchnie reklamowe, na pewno napój stał się nieodłącznym elementem dla motoryzacyjnego fandomu 101.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 290 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Podczas trwających wyścigów w kategorii F1 organizowanych przez San Andreas od samego początku Fuzzy stało się jednym ze sponsorów drużyny Stronzo, która z każdym kolejnym wyścigiem umacniała swoją pozycje pnąc się zarówno w drabince drużynowej, personalnej kierowców czy też konstruktorów zdobywając kolejne punkty, których owocem było wywalczenie drugiego miejsca drużynowego przez kierowców: Maxa Versulisa, który zajął również drugą lokatę wśród wszystkich kierowców, a kolejno na czwartym miejscu sam Alessandro Cassano, co wszystko przełożyło się na zakończenie całego sezonu na drugim miejscu tuż za samym CROWN. Ponadto w samym sercu Vespucci możemy zauważyć wystawę Stronzo z jednym z bolidów, który występował w tamtejszych rozgrywkach.
Spoiler

unknown.png

 

  • Fuzzy jako długotrwały sponsor VFF przedłużyło ponownie z nimi umowę na czas kolejnej już, a zarazem jubileuszowej gali VFF – 10 występując na plakatach promujących oraz ich produkty będą przedstawiane podczas konferencji VFF – odbywającej się już niedługo bo zaledwie 27 lutego, gdzie będą oddawane personalne pytania do zawodników występujących w oktagonie.

  • Fuzzy opublikowało post związany z owocem współpracy pomiędzy Fuzzy, a Jie Recycling, a mianowicie jest to w pełni pochodzące z recyklingu butelki, których będzie używał koncern w sprzedaży swojego produktu. Samo Fuzzy również zachęciło do recyklingu inne przedsiębiorstwa oraz spółki, a następnie przedstawiło proces jaki przechodzi butelka, żeby zostało przywrócone jej drugie życie. Zaangażowano również w tą akcje artystkę KIYO w celach promocyjnych.

  • Fuzzy przy pomocy swoich przedstawicieli dba o ekspansję lokalnego rynku poprzez podpisywanie kolejnych umów z przedsiębiorstwami. W tym miesiącu podpisano umowy na produkty związane z Fuzzy Colą oraz 101 Energy Drink z takimi przedsiębiorstwami jak:

  1. Xero Gas & Bar Pacific Bluffs
  2. Wigwam
  3. Lighthouse Cafe and Bar
  4. Rhytm & Booze
  5. Vanilla Unicorn

 

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

  • Fuzzy pobrnęło dalej ze sponsoringiem ligi hokeja Universal Major Hockey League, stąd podczas meczy hokeja na stadionie można było zakupić napoje Fuzzy, ponadto logotyp Fuzzy prezentowany był i promowany na tablicy punktowej dla danej drużyny.
Spoiler

 

Spoiler

 

  • Po wieżowcach w LS zaczęły powiewać bilboardy promujące pełny album Avy Velerez - "Supernova". Obok grafik i napisów widnieje również reklama we współpracy z Fuzzy z napojem Fuzzy Supernova. Całość jest kolejnym stage promocyjnym z wielu albumu, który ma podtrzymać ciągłą falę popularności artystki jak i albumu. Cały bilboard nawiązuje do stylistyki kosmosu z którą kojarzy się sama nazwa SUPERNOVA a na nich przedstawiona jest sama Ava w różnych wariacjach.
Spoiler

 

 

 

 

 

WYDATKI

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png
unknown.png

 

Edytowane przez kiemon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy 

1. Reklama Fuzzy na bolidzie wystawionym przez Stronzo w Vespucci.

2. Długotrwały sponsor VFF. - wydatki $100.000

3. Współpraca z Jie Recycling, butelki z recyclingu, promocja przy udziale artystki KIYO. - wydatki $50.000

4. Umowy z nowymi biznesami, gdzie można kupić produkty Fuzzy - Xero Gas & Bar Pacific Bluffs, Wigwam, Lighthouse Cafe and Bar, Rhytm & Booze oraz Vanilla Unicorn. - wydatki $20.000

5. Promocja spółki w meczach ligi hokejowej, można tam kupić produkty Fuzzy.

6. Informacja podczas wywiadu San News

7. Bilbordy promujące album Avy Velerez Supernova, gdzie widnieje reklama Fuzzy. - wydatki $80.000


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Konsumenci napojów marki Fuzzy są bardzo zadowoleni z osiągnięć sponsorowanego zespołu podczas wyścigów SAFS. Dostępność produktów marki zaczyna się stanowczo poszerzać, a przypadkowi ludzie żartują, że logotyp Fuzzy jest dosłownie wszędzie. Krok w stronę ekologii jest dobrym kierunkiem, jednak klienci wciąż nie są nasyceni i czekają na kolejne zaskakujące ruchy marki. Zaczęcie działań w kierunku promocji Fuzzy przy A. Velerez nadaje finalnego kierunku sprzedaży napoju sygnowanego nazwą albumu. Fani Avy wybierają w szczególności ten produkt z asortymentu Fuzzy. 

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 320 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Daniel5204 i kiemon lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Fuzzy w najnowszym wydaniu rankingu przedsiębiorstw za miesiąc Styczeń/Luty uplasowało się na pozycji TOP2, warto wspomnieć o pozycji na rynku spółki – jak podaje źródło, Fuzzy uplasowało się na trzeciej pozycji, wraz z tendencją wzrastającą.

 

Spoiler

 

 

  • Do sieci, głównie za sprawą portali V-Tube oraz LifeInvader trafił spot reklamowy Fuzzy, który przy motywie dobrej zabawy nagłaśnia tradycyjny produkt Fuzzy jakim jest Fuzzy Cola. Warto dodać fakt, że w spocie występują dwie znane twarze z branży muzycznej Los Santos, takie jak Quentin Little oraz Yukiyo Shimanouchi.

 

  • Fuzzy poraz kolejny zaprezentowało się jako główny sponsor wydarzenia Violent Fighting Federation, a dokładniej na gali VFF 10, gdzie uwzględnieni zostali w oficjalnych sponsorach wydarzenia, a w wielu postach na LifeInvader od VFF były widoczne logotypy Fuzzy.

 

  • Spółka odbyła spotkanie z EcoStyle w sprawie planów na przyszłą, wspólną akcje środowiskową. Szczegóły nie zostały jeszcze zdradzone szerokiemu gronu odbiorców.

 

  • Doszło do spotkania Fuzzy a Murrieta Oil, które skupiło się wokół markowego napoju energetycznego sygnowanego logiem Murrieta, a wykonaniem przez Fuzzy. Obydwie spółki przygotowują się do kampanii promocyjnej.

 

  • Fuzzy brnie w dostępność swoich produktów na rynku nieprzerwanie od początku działania, stąd na sprzedaż produktów Fuzzy zdecydowały się kolejne lokale:

              CHIT-CHAT Body and Soul Caffe – izotoniki Fuzzy, energetyki, Fuzzy Cola
              Perego's Market & Deli - wszystkie smaki Fuzzy, izotoniki Fuzzy
              Imperium Shot Bar – Fuzzy Cola, izotoniki Fuzzy, energetyki 101
              Figueroa Street Club – Fuzzy Cola, izotoniki Fuzzy, energetyki 101

 

       WYDATKI

Spoiler

unknown.png

unknown.png

 

ŁĄCZNIE 165.000$

 

Edytowane przez kiemon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy 

1. Druga pozycja w rankingu miesięcznym i trzecia pozycja w rankingu ogólnym.

2. Spot reklamowy Fuzzy, w którym wystąpił Q.Little oraz Y.Shimanouchi. - wydatki $125.000

3. Plany wobec akcji środowiskowej organizowanej przez EcoStyle.

4. Spotkanie z Murrieta Oil, które dotyczy nowego napoju energetycznego.

5. Nawiązanie współpracy z nowymi czterema lokalami, w których można kupić napoje marki Fuzzy. - wydatki $40.000


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Fuzzy w ostatnim czasie zaliczyło spory progres. Spot reklamowy spotkał się z pozytywną reakcją wśród osób lubujących się w napojach gazowanych. Dzięki nawiązaniu współpracy z nowymi lokalami konsumenci mieszkający w Los Santos mogą w prostszy sposób skorzystać z oferty Fuzzy. Inwestorzy czekają na kolejne ruchy związane z działalnością spółki.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 300 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

kiemon, adiszu i Daniel5204 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Po intensywnych rozmowach pomiędzy spółkami Fuzzy, a DigiByte została podjęta decyzja o stworzeniu wspólnego produktu będącego częścią promocji DigiCoin. Pod zawleczką limitowanego napoju ze specjalnie zaprojektowaną etykietą znajduje się unikalny kod, który można wymienić za pomocą strony DigiByte na pakiet kryptowalut DC. Obie spółki rozpoczęły kampanie reklamową na swoich social mediach. Do promocji produktu zostały również wykorzystane banery reklamowe w najbardziej strategicznych miejscach Los Santos.
  • Nawiązano współprace ze spółką MUЯRIETA OIL, Fuzzy podjęło się stworzenia napoju energetycznego Menergy Classic. Reklame produktu można zauważyć na bilbordach oraz w social mediach.
Spoiler

3.png

3.thumb.png.4f659a5b9edd9fa3e330204323539ac2.png

image.png.7cd46f27f98f106072e1cb1febc585dc.png

  • Zarząd spółki spotkał się z zawodnikiem MMA federacji WFC. Fuzzy zdecydowało się na zostanie sponsorem Nicholasa Pereza, który reklamował spółkę za pomocą swoich social mediów oraz na ciele w trakcie walki na gali WFC. Po wygranej wypił na ringu jeden z topowych produktów marki, izotonik Fuzzy.
  • Przy wsparciu grafika opracowano etykiety do nowego produktu Fuzzy. Spółka planuje wypuszczenie wody o różnych smakach ze specjalnymi witaminami. Kampania promocyjna rusza już niebawem.
Spoiler

Fuzzy_Water_Lemon.png

Fuzzy_Water_Blueberry.png

  • Doszło do spotkania z byłym zawodnikiem VFF Felipe Sanchezem, rozmawiano na temat przyszłej promocji nowo stworzonych napojów. 
  • Każdego miesiąca przybywa lokali, które oferują produkty Fuzzy. Tym razem do grona współpracujących biznesów dołączyli: 

      San An Taqueria - Cola Fuzzy, izotoniki Fuzzy, energetyki 101

      Fiestazy 2.0 - Cola Fuzzy, izotoniki Fuzzy, energetyki 101

      American Burgers & Grill - izotoniki Fuzzy, energetyki 101

 

Wydatki:

Spoiler

Sponsoring Nicholasa Pereza na gali WFC .

unknown.png

Opracowanie przez grafika nowych etykiet napojów.

unknown.png

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy 


1. Stworzenie wspólnego produktu z DigiByte promującego DigiCoin, banery reklamowe

2. Współpraca z Murrieta Oil, stworzenie energetyka Menergy Classic.

3. Nawiązanie współpracy z zawodnikiem VFF Nicholasem Perezem, promocja przez zawodnika na social mediach oraz podczas wydarzenia WFC. - wydatek $30.000

4. Opracowanie nowych etykiet do wody wzbogaconej specjalnymi witaminami w kilku smakach. - wydatek $50.000

5. Nawiązanie nowych współprac z nowymi lokalami.

6. Wstępne rozmowy w celu promocji marki - Felipe Sanchez.

7. Pojawiające się w mieście bilbordy promujące markę.


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Wiele fanów Fuzzy jest zaciekawiona, jak spółka sobie poradzi po śmierci CEO spółki w katastrofie, o której głośno było w Los Santos, co przyczyniło się do przychylniejszego spojrzenia na markę.  Spółka w najbliższym czasie wypuści kilka produktów i wszyscy są ciekawi, w jaki sposób je wypromuje. Osoby śledzące działalność spółki liczą, że każdy z produktów będzie promowany w różny sposób. Kibice biorący udział w wydarzeniu WFC usłyszeli o Fuzzy, a niektórzy z nich zainteresowali się ofertą. Produkty Fuzzy trafiają do kolejnych lokali, co jest odbierane pozytywnie.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 300 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

mako, kiemon, adiszu i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Fuzzy rozpoczęło zaplanowaną od dłuższego czasu kampanie reklamową promującą ich najnowszy produkt jakim jest wielosmakowa woda z witaminami lemon and mint oraz blue berries and mint, oba warianty są pozbawione cukru. Jednym z pierwszych kroków podjętych w celu promocji była współpraca z modelką Maracas Maisie LAVO Lavoie. Dziewczyna przekonała do siebie spółkę swoimi zasięgami i potencjałem jaki posiada w social mediach, finalnie po spotkaniu zarządu Fuzzy oraz modelki wraz z dyrektorem Maracas Ryley Belvedere doszło do podpisania kontraktu na dwa promocyjne posty w Lifeinvader nie wykluczając przy tym dalszej współpracy.
  • Spółka podjęła współpracę z posiadającym w mieście dwie siłownie Colosseum Gym, oba lokale zostały oklejone plakatami promującymi wodę, dodatkowo każda z siłowni posiada specjalny automat Fuzzy, w którym można zakupić napoje. Promocja trwała także w trakcie Grand Opening Downtown Gym, gdzie podczas gali prowadzący wspomniał o współpracy i zachęcił do kupowania produktów Fuzzy. 
Spoiler

Promocja:

x1.png

x2.png

x3.png

Spotkanie:

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

7.png

 

 

  • Jednym z dodatkowych elementów promocji wielosmakowej wody Fuzzy był przelot nad miastem specjalnym samolotem z bannerem reklamowym. Spółka podjęła w tym celu współprace z firmą Pegasus, która w niedziele 24/04 wykonała w godzinach szczytu kilka kursów nad Los Santos. 
Spoiler

unknown.png

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

  • Były zawodnik VFF Felipe Sanchez został ambasadorem kooperacyjnego energetyka Fuzzy x Digibyte, tym samym promując go w swoich social mediach.
  • Nicholas Perez, zawodnik MMA w WFC promuje energetyk Fuzzy x Digibyte na swoim profilu Lifeinvader.
  • Przeprowadzono wstępne rozmowy z zarządem korporacji 101 inc. na temat stworzenia limitowanej edycji ich enegetyka.
  • Zatrudniono dwóch nowych przedstawicieli dbających o dostępność produktów w lokalach na terenie miasta.
  • Poza siłowniami Colosseum Gym i Downtown Gym, które dystrybuują wodę do dodatkowych biznesów sprzedających produkty Fuzzy dołączyli:

     Mirror Park Tavern - fuzzy cola, energetyki 101'

Spoiler

ss12.png

     The Carson Restaurant & Bar - fuzzy cola

Spoiler

praca1.png

     PinUp Bar - fuzzy cola, energetyki 101'

Spoiler

2222.jpg

33333.jpg

     Galileo Observatory Museum - fuzzy cola, energetyki 101'

Spoiler

unknown.png

 

Wydatki:

Spoiler

Premia dla przedstawiciela Fuzzy

unknown.png

Posty promocyjne modelki Maisie LAVO Lavoie.

unknown.png

Współpraca z siłowniami Colosseum Gym. (Oklejenie lokali plakatami)

unknown.png

Płatność za przelot samolotem z banerem reklamowym.

platnosc.png

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Fuzzy 

1. Kampania reklamowa dotycząca wielosmakowej wody z witaminami, współpraca z modelką. - wydatek $60.000

2. Podjęcie współpracy z Colosseum Gym, promocja produktu podczas otwarcia nowego punktu siłowni. - wydatek $30.000

3. Przelot nad miastem samolotu z bannerem reklamowym we współpracy z firmą Pegasus. - wydatek $20.000

4. Podjęcie współpracy z zawodnikami MMA dotyczącą napoju energetycznego, którzy go zareklamowali

5. Poszerzenie kadry - $50.000

6. Wdrożenie oferty w czterech nowych biznesach.


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Fani sztuk walki są zachwyceni, że ich idole reklamują ich ulubione produkty, dzięki czemu coraz chętniej wybierają napoje Fuzzy. Mieszkańcy miasta coraz częściej wybierają Fuzzy w lokalach gastronomicznych co pozytywnie wpływa na zyski marki. Fani tęsknią za wydarzeniami organizowanymi przez markę, może warto w przyszłości zastanowić się nad organizacją czegoś większego?

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 290 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

adiszu i Daniel5204 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Fuzzy we współpracy ze 101 inc. stworzyło limitowaną edycje napoju energetycznego 101 PinUp Raspberry Energy Drink. Po kilku spotkaniach między przedstawicielami spółek opracowano koncept graficzny i marketingowy nowego produktu. Finalnie, dostępny przez pierwsze dwa tygodnie tylko w PinUp Bar energetyk jest także promowany sponsorowaną kampanią reklamową na Lifeinvader. W celu dodatkowej promocji, spółki zdecydowały się na zorganizowanie konkursu, który polega na wstawieniu do sieci swojego zdjęcia razem z nowo powstałą edycją napoju. Osoba, która wykona najlepsze zdjęcie wygra sponsorowane przez Fuzzy i 101 inc. $100.000. Ruch ten okazał się świetnym posunięciem, od początku konkursu, czyli raptem trzech dni, wzięło w nim udział już 9 osób zalewając portal zdjęciami z 101 PinUp Raspberry Energy Drink.
Spoiler

rawlings-limitowany-energetyk.png

Spoiler

unknown.pngunknown.png

Spoiler

sngine_5abcd67d925b4eb5d7dba06e0d019eb0.png

sngine_eccfe4193aeba4b35152f2673e9736c0.png

sngine_d8553cde33cf2d53a8a3bddb96a0699f.png

sngine_03d2c317df4e8af168d960ccd074185c.png

sngine_523406601f8accc79ecb6daacd984d3a.png

sngine_8f2d0c05e07bb64b0f50d740a7621357.pngsngine_41644f52d9a02dffbcc021e734a580f5.png

sngine_5cd369d140fc5254c2cd8fb8e8c344f9.pngsngine_d9b786fb8ce325af20a751055c65e213.png

sngine_af35238982b6922802d071c801e95dde.jpg

sngine_3ee5dab64882fd142f81d3a3888798a9.png

  • Jednym z kolejnych obranych na ten miesiąc ruchów spółki była reorganizacja produkcji i dostaw na terenie stanu. W tym celu wykupiono i wyposażono na nowo, mieszczącą się na Cypress Flats rozlewnie, która ma przydzielony do siebie magazyn. Idąc dalej, spółka zorganizowała przetarg na dostawy produktów, który po kilku odbytych spotkaniach razem z przedstawicielami zgłoszonych firm finalnie wygrało San Andreas Transport & Logistics LLC. Tym samym od momentu podpisania umowy dostarczają napoje raz w miesiącu do wszystkich współpracujących ze spółką miejsc. Pierwsza dostawa odbyła się zaraz po podjęciu współpracy. Fuzzy czeka również ogłoszenie przetargów związanych z zabezpieczeniem i montażem niezbędnych w fabryce urządzeń.
Spoiler

spotkanie-san-andreas-transport-logistic.png

Spoiler

spotkanie-pegasus-dostawy.png

Spoiler

napoje-odbior.png

  • Członkowie zarządu spółki odbyli spotkanie z organizatorami odbywającego się 19 czerwca Sidedreams Festival. Fuzzy zdecydowało się na sponsoring wydarzenia w kwocie $100.000 oraz umiejscowienia na nim stoiska ze swoimi napojami, do którego obsługi ogłosi przetarg zastrzegając sobie zgłoszenia tylko tych firm, które aktualnie współpracują ze spółką. Trwa również planowanie koncepcji i organizacji wydarzenia spod własnego szyldu.
Spoiler

festiwal-sponsor.png

  • Fuzzy rozszerza ofertę dystrybucji swoich produktów nie ograniczając się jedynie do lokali gastronomicznych. W .101 Customs oraz Del Perro Boulevard Car Dealership pojawiły się automaty z napojami. Klub Clouds Night Club także poszerzył oferty w swojej karcie o produkty Fuzzy.
  • Spółka w celu lepszej promocji i ruchów planuje rozszerzenie działu kreatywnego marketingu, tym samym otworzyła nabór na ludzi z w/w stanowiska oraz poszerzenie kadry przedstawicieli.

Wydatki:

Spoiler

Kupno rozlewni oraz przylegającego jej magazynu:

unknown.png

unknown.png

Koszt dostawy produktów przez San Andreas Transport & Logistics LLC:

unknown.png

 

1/2 wygranej w konkursie na najlepsze selfie Fuzzy & 101 inc.

50.000$

sponsoring wydarzenia Sidedreams Festival

100.000$ 

 

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy 

1. Stworzenie napoju we współpracy za 101 i PinUp

2. Promowanie produktu i marki przez organizacje konkursu oraz social media. - 50k

3. Zakup i wyposażenie nowej rozlewni - 80k

4. Organizacja przetargu oraz transport przez LLC - 50k

5. Sponsor Sidedreams Festival - 100k

6. Automaty z napojami w 101 Customs oraz Del Perro Boulevard Car Dealership

7. Poszerzenie oferty z napojami Fuzzy w Clouds Night Club.


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Stworzenie napoju we współpracy ze 101 i PinUp dobrze wpłynęło na markę za sprawą promocji ze zorganizowanym konkursem. Zakup i wyposażenie nowej rozlewni wpłynęło na wydajność marki, dzięki czemu może się skoncentrować na produkcji nowych napojów. Społeczność oczekuje nadchodzącego eventu sponsorowanego między innymi przez Fuzzy. Dobrym pomysłem są automaty, pojawiające się w przedsiębiorstwach, jak również współprace, przetargi i poszerzona oferta.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 300 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

unknown.png

  • Idąc z duchem ekologii spółka Fuzzy postawiła na energię źródeł odnawialnych, tym samym od dziś znajdująca się na Cypress Flats rozlewnia nie jest już uzależniona wyłącznie od energii z sieci energetycznej. Pojawienie się na rynku spółki Green Dream było dobrą okazją do podjęcia wspólnych działań. Dach budynku został pokryty kilkunastoma ogniwami słonecznymi, które skutecznie zasilają oraz co najważniejsze zabezpieczają znajdujący się wewnątrz sprzęt. Jednocześnie została podjęta decyzja o współpracy z Jie Recycling, firma będzie odpowiedzialna za odbiór i przetwórstwo odpadów wytworzonych w procesie produkcji. 
Spoiler

recykling-panele.png

  • Fuzzy zapowiedziało za pomocą swoich mediów społecznościowych oraz na łamach Self-Radio swój nowy produkt Fuzzy Essential oraz rozpoczęto również pracę nad zakontraktowaniem twarzy nowego napoju od Fuzzy. Podjęto również szerszą współpracę z BIRDY - creative agency, która wstępnie zajęła się opracowaniem etykiet dla najnowszego produktu. Trwają rozmowy i negocjacje na temat kolejnych kroków, tzn. rebrandingu wizytówki graficznej.
Spoiler

unknown.png

unknown.png5sJd55ih.jpg

birsy-colab-min.png.f10c13a3aa815aca112815dcefcb41d0.png

agencja-marketing-grafika.png

  • Na mieście pojawiły się zaprojektowane przez Birdy - creative agency bilbordy reklamujące najnowszy produkt spółki: 
Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

unknown.pngunknown.png

  • Sidedreams Festival, którego spółka była jednym ze sponsorów odbił się w mieście szerokim echem. Fuzzy zapewniło w trakcie trwania eventu schłodzone napoje. Na specjalnie przygotowanym stoisku każdy z bawiących się ludzi mógł spróbować limitowanych edycji napojów, które nie są dostępne już w obiegu. Obsługą zajął się lokal Lighthouse Cafe and Bar dzięki czemu przez stoisko przewinęła się masa osób. 
Spoiler

unknown.png

unknown.png

 

  • Kolejne przedsiębiorstwa zaufały produktom Fuzzy, do współpracujących biznesów dołączyli:

          - Endo Performance, automat fuzzy vitamin water, fuzzy cola
          - Hochberg, fuzzy vitamin water, fuzzy whisky sour
          - Breitbau Customs, automat fuzzy vitamin water, fuzzy cola
          - Carsonlab, fuzzy vitamin water, fuzzy cola
          - Vespucci Creams - fuzzy vitamin water, fuzzy cola 

Spoiler

1231321.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

Wydatki:

Spoiler

Podjęcie współpracy z Green Dream i Jie Recycling. (Montaż ogniw fotowoltaicznych i cykliczne przetwórstwo odpadów.):

unknown.png

Wykupienie reklamy promocyjnej w radiu nowego i niezależnego napoju energetyzującego:

unknown.png

Współpraca z Birdy - creative agency

unknown.png

Wypłata dla pracowników 1:

unknown.png

Wypłata dla pracowników 2:

unknown.png

Płatność za bilbordy: 

unknown.png

Nakład produkcyjny 10 tysięcy sztuk butelek i puszek:

unknown.png

 

Edytowane przez mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy 

1. Krok w stronę ekologii - instalacja ogniw słonecznych we współpracy z Jie Recycling. - wydatek $75.000

2. Umowa z Jie Recycling odnośnie przetwórstwa odpadów wytwarzanych podczas produkcji.

3. Zapowiedź nowego produktu w social mediach oraz stacji radiowej - wydatek $15.000

4. Podjęcie współpracy z BIRDY - creative agency. - wydatek $90.000

5. Promocja spółki za pomocą bilboardów.  - wydatek $45.000

6. Sponsoring Split Side Festival plus własne stoisko.

7. Prezentacja i testy limitowanej edycji napojów, które nie są w obiegu we współpracy z Lighthouse. - $100.000

8. Produkty Fuzzy pojawiły się w pięciu biznesach.

9. Nowe automaty Fuzzy.


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Kroki Fuzzy w stronę ekologii są coraz bardziej zauważalne przez eco fanatyków, którzy znacznie częściej wybierają produkty Fuzzy woląc je od tych konkurencyjnych marek. Podjęcie współpracy z agencją kreatywną pozytywnie wpłynęło na rozwój marketingu spółki. Fani marki mogli sami spróbować najnowszego napoju podczas festiwalu, dzięki czemu zamówili większą ilość sztuk napojów do swoich domostw. Nowe automaty Fuzzy są coraz bardziej widoczne w mieście.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 310 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...


**Fuzzy rozpoczęło kampanię reklamową nowego napoju energetyzującego, którego twarzą została znana w Los Santos artystka DIDDY. Po odbytej sesji zdjęciowej promującej nowy produkt jej twarz znalazła się na etykiecie napoju i licznych, promujących nowy energetyk bilbordach rozsianych po całym Los Santos, kampania znalazła swoje miejsce także w social mediach na oficjalnym profilu spółki. Dodatkowym elementem były zamówione w Daily Globe bannery reklamowe**


**W celu usprawnienia logistyki został otworzony nowy, niezależny dział zajmujący się stricte transportem i dostarczaniem produktów Fuzzy na terenie stanu. W tym celu zakupiono i przygotowano nowe, mieszczące się na Cypress Flats budynki oraz zatrudniono sztab kierowców odpowiedzialnych za uzupełnianie produktów w poszczególnych placówkach** 

**Na portalach rekrutacyjnych i stronie spółki pojawiły się ogłoszenia związane z rekrutacją nowych kierowców w niezależnym dziale logistyki.**

**Spółka nieprzerwanie stale skupia się na aktywnym prowadzeniu swoich social mediów. Aby usprawnić kontakt z klientami i marketing związany z promocją produktów zatrudniono osobę odpowiedzialną za zajmowanie się w/w stroną oraz opracowywaniem nowych koncepcji, które mają na celu polepszenie wizerunku i zaufania w stosunku do marki. W celu zwiększenia zasięgu i dotarcia do szerszego grona osób zakupiono LifeInvader PRO.**


**Drugiego lipca odbył się organizowany przez Eugenics Foundation 1st. Charity Run. Fuzzy zostało jednym ze sponsorów wydarzenia, a także wystawiło na miejscu swoje własne stoisko, na którym tak jak na poprzednich eventach można było spróbować limitowanych edycji napojów, a także najnowszego produktu Fuzzy Essential. W celu znalezienia odpowiedniej do obsługi stoiska firmy ogłoszono przetarg związany z w/w działaniami** 

Spoiler

unknown.png

 


**Podobnie jak przy wcześniej wymienionym wydarzeniu, spółka została sponsorem odbywającego się szesnastego lipca w Paleto Bay The Patriot Day, na którym również planowane jest zorganizowanie stoiska, a także specjalnej przemowy.**

Spoiler

unknown.png


**Spółka po raz kolejny weszła we współpracę z DigiByte. Opracowano koncept innowacyjnych dozowników, które znacznie przyśpieszają dystrybucję napojów. Urządzenia dostępne są na zamówienie w aplikacji Fuzzy, pierwsze z nich trafiły już do kilku biznesów na terenie miasta**

 


**Kolejne przedsiębiorstwa zaufały produktom Fuzzy, do współpracujących biznesów dołączyli**:

- Marlowe Restaurant, Sophie's Pizza, Carrera Aircraft - Aero Club(automat)

**Spólka zapowiedziała jedno z wydarzeń Fuzzy Motocross Show - jeszcze oficjalnie nie podano daty rozpoczęcia zapisów ani organizacji wydarzenia. Jedynie spólka poinformowala, że pracę nad nim trwają i może niedługo będzie można zobaczyć pierwsze efekty prac związanych z organizacją wydarzenia przez spółkę. Spółka już wcześniej organizowała wydarzenie takie jak Fuzzy Festival i to będzie już kolejne wydarzenie organizowanych przez nich, co można się nieco spodziewać, że całość powinna być z równym rozmachem, co wcześniejsze wydarzenie lub jeszcze lepsze**

**Spółka nieprzerwanie dąży do rozszerzania dystrybucji oferowanych napojów, kolejnym z poczynionych w tym celu kroków jest podpisanie kontraktu z LTD Gasoline na sprzedaż produktów Fuzzy we wszystkich stacjach i sklepach sieci na terenie całego stanu**

Wydatki:

Spoiler

unknown.pngunknown.png

unknown.png - Centrum Dystrybucyjne

 

unknown.png

unknown.png - Billboardy

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png - oplaty za produkcje

Podsumowanie = 451.500$

 

 

 

Edytowane przez Daniel5204
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin