Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Projekt IC] Saints Architecture & Development


lon3star

Rekomendowane odpowiedzi

  • Saint Associates Architecture

W dniu 28.08.2022 o 22:21, Pabel napisał:

**W magazynie spółki kręci się kilku pracowników, którzy w pocie czoła zbierają zamówienia a następnie przygotowują towar, który zostanie przetransportowany do odbiorców**

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.png

 

**W późno popołudniowych godzinach pod magazyn podjechały dwie ciężarówki, które zostały nastepnie załadowane przez pracowników wózkiem widłowym i wyruszyły do klientów w celu dostarczenia towaru. Pierwsza na miejscu pojawiła się ciężarówką z meblami zamówionymi przez dobrze wiodącą firmę, która zażyczyła sobie wysokiej klasy modernistyczny komplet mebli do nowo zakupionego biura. Drugi transport natomiast pojechał w stronę Sandy Shores gdzie pracownicy dostarczyli kolejną partię mebli oraz artykułów dekoracyjnych do lokalnego sklepu Koszty produkcyjne jakie spółka poniosła to 30.000$**

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.png

unknown.png

unknown.png

  Pokaż ukrytą zawartość

image.png.786539a888c059160086d9a2a92e10a9.png

**W mediach społecznościowych spółki pojawił się nowy wpis administrowany przez zatrudnioną firmę PR'ową promujący wybrane prace spółki.**

  Pokaż ukrytą zawartość

image.png.59fb1523a4a77fffee9abfa80a4f925e.png

 

**Spółka ogłosiła wewnętrzną rekrutację i skompletowała ekipę remontową, która w ciągu kilku dni zebrała się na miejscu i podjęła się remontu nieruchomości wykorzystując materiały i meble przywiezione z magazynu. Prace trwały kilka dobrych dni, a pracownicy w pocie czoła zdołali skończyć wszystko na czas. Koszt jaki spółka poniosła na poczet wypłat dla pracowników to 45000$**

  Pokaż ukrytą zawartość

image.png.01789c4fd19a02b29e12780b732e44c1.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

**Po ukończonych pracach remontowych przedstawicielka zarządu udała się do Burmistrza lokalnego miasteczka i wręczyła mu klucze do nieruchomości, która zostanie przeznaczona w programie "stop przemocy w rodzinie" znajdą tam schronienie kobiety z dziećmi dotknięte przemocą domową**

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.png

 

**Spółka ogłosiła przetarg na prowadzenie programu telewizyjnego, który miałby objąć remonty nienadających się nieruchomości zamieszkałych przez biedne rodziny na koszt spółki w celu niesienia pomocy ludziom w potrzebie. **

 

**Dyrektor spółki udał się w poszukiwaniu nieruchomości, która miałaby zostać odnowiona i oddana do użytku najbardziej potrzebującej rodzinie w Sandy Shores. Takowe informacje miałby przekazać burmistrz po dokładnej analizie stanu majątkowego mieszkańców. Finalnie zakup został sfinalizowany, a nastepnie zostały wszczęte kolejne procedury mające na celu rozpoczęcie remontu tego miejsca**

 

1. Segregowanie zamówień przez pracowników magazynu oraz zbieranie nowych zamówień

2. Transport do Klientów zamówionych towarów

3. Zebranie ekipy remontowej i zakończenie prac nad budynkiem przeznaczonym do programu "stop przemocy w rodzinie"

4. Przekazanie kluczy do nieruchomości lokalnemu burmistrzowi

5. Ogłoszenie przetargu na prowadzenie programu telewizyjnego dot. remontów nieruchomości na koszt spółki najbardziej potrzebującym rodzinom

6. Pojawienie się w mediach społeczonościowych nowego posta zamieszczonego przez firmę PR'ową

7. Zakup kolejnej nieruchomości do programu

Łączne koszty jakie spółka poniosła w cyklu to 75.000$

 


Wydatki: $75.000


Screeny z gry: ✅
Gra z biznesami/branżą: ✅
Dokumentacja wydatków: ✅
Opłaty związane z produkcją: ✅


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Długi)

*W ciągu ostatnich trzech tygodnii spółka wykonała dwa dobre ruchy takie jak program stop przemocy w rodzinie, jak również ogłoszone przetargi. Niestety nie wszystkie ruchy miały charakter medialny, więc dobrym krokiem byłoby znalezienie jakiegoś celebryty, który wypromowałby projekty spółki do szerszego grona odbiorców. Dobrym krokiem mogłaby być również współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami oparta na pomocy w organizacji różnych wydarzeń dla mieszkańców Los Santos.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 22 procent swojego kapitału, co daje 220 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

ixenen lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

**Zarząd spółki zaprosił na spotkanie do swojej rezydencji przedstawiciela Home Solution w celu nawiązania współpracy mającej na celu pozyskanie od w/w podmiotu materiałów budowlano-wykończeniowych, które byłyby wykorzystane w projektach spółki. Finalnie umowa została zawarta drogą elektroniczną a wszystkie klauzule i podpunkty prawne uzgodnione podczas spotkania**

Spoiler

Screenshot_560.jpg

Screenshot_561.jpg

 

**W magazynie SAA trwają prace inwentaryzacyjne po dostawie, która miała miejsce kilka dni wcześniej. Pracownicy segregują skrzynie z zamówieniami i ładują je na ciężarówki, a te zaś wyjeżdżają w trasę w celu dostarczenia poszczególnych zamówień. Spółka poniosła koszty produkcyjne w wysokości 28.000$**

Spoiler

Saints_Magazyn_1.png

Saints_Magazyn_2.png

Saints_Magazyn_3.png

Saints_Magazyn_4.png

image.png.e361bced4c49c12308bd33ec8d262f59.png

 

**Pracownicy SAA wraz z właścicielką Isabelle Saint udali się na lotnisko w Sandy Shores gdzie stacjonuje firma Carrera Aircraft, a następnie dostarczyli na miejsce skrzynie z meblami, które następnie transportem lotniczym trafia do Kanady, a konkretnie to Klienta w Torronto. Po przylocie śmigłowca na miejscu pojawili się lokalni pracownicy spółki i zabrali dostarczony towar wprost pod drzwi Klienta. Spółka poniosła koszty w wysokości 64.500$ na poczet firmy transportowej i pracowników**

Spoiler

Saints_2.png

Saints_1.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

Spoiler

image.png.dbbe3bdcec495e0c1b268d807429ce1b.png

Nie zapisało mi w logach banku płatności u Carrera nie wiem dlaczego, ale Witek potwierdzi koszty

**Firma zajmująca się PR spółki wstawiła kolejne materiały reklamowe na stronę - materiały te ukazują częściowo najnowsza pracę spółki, a opis sugeruje że niedługo pojawi się pełna dokumentacja graficzna owej pracy**

Spoiler

image.png.598c1fe60f3075adee7b7101bf0dd4e4.png

 

**Kilka tygodni temu zarząd podjął się propozycji modernizacji kompleksu Daily Globe - mowa tutaj o kompletnej przebudowie wnętrza siedziby tego podmiotu. Projekt ten jest jednym z największych jakie spółka miała możliwość wykonywać w swojej historii. Prace potrwają bardzo długi czas, a materiały potrzebne do realizacji zlecenia dostarczy spółka Home Solution dbając o jakość dostarczanych towarów**

 

**Dyrekcja od spraw marketingu podjęła działania mające na celu znalezienie odpowiedniej osoby, która została by twarzą spółki - wymogami narzuconymi przez zarząd było to aby wybrana osoba była na tyle rozpoznawalna aby po trafieniu na billboardy i media społecznościowe skupiła wzrok mieszkańców Santos, a za razem wzbudziła większe zainteresowanie wokół Saint's **

**Po dobrym przyjęciu informacji o tym jak Saint's oddało odnowiony przez siebie budynek do użytku w programie "Stop przemocy w rodzinie" Isabelle Saint prezes zarządu zleciła zakup kolejnej nieruchomości, która zostanie zdysponowana po jej gruntownym remoncie na dokładnie takie same cele. Dział handlowy podjął wszelkie możliwe działania aby znaleźć odpowiednią nieruchomość i sfinalizowali zakup domu w Paleto Bay. Koszt zakupu nieruchomości to 50.000$**

Spoiler

unknown.png

 

**W siedzibie SAA pracuje cały dział utworzony na celu prowadzenia działalności charytatywnej w programie "Stop przemocy domowej". Pracownicy podjęli wszelkie środki aby nowo zakupiony budynek w jak najkrótszym czasie został oddany do użytku. W tym celu podjęli oni kontakt z spółkami, z którymi podpisane mają umowy, a mianowicie z Digibyte w celu montażu instalacji Smart Home oraz Home Solution w celu dostarczenia materiałów budowlano-wykończeniowych**

**Zarząd spółki udał się na spotkanie z Nannie Larocque w celu omówienia ewntualnej współpracy z jej podopieczną Kulture De Betances**

**Dział Marketingowy zajął się stworzeniem grafiki i wykupieniem billboardu lakalizującego sie na Vespucci, na którym zawiśnie materiał marketingowy promujący spółkę. Koszt poniesiony przez spółkę to 10.000$**

Spoiler

image.png.7540432b5a24212bd428a8280cef0ad3.png

 

**Dyrekcja Saint's ogłosiła zgromadzenie walne, na którym został omówiony temat budowy nowej hali sklepowo hurtowej na terenie Santos, gdzie miałyby być sprzedawane meble oraz inne produkty spółki. Zarząd przygotował plany budowy, które zostały złożone do urzedu a po ich zaakceptowaniu rozpocznie się budowa w/w obiektu**

1. Segregowanie zamówień przez pracowników magazynu oraz zbieranie nowych zamówień

2. Transport do Klientów zamówionych towarów

3.Transport lotniczy mebli do Toronto w Kanadzie zrealizowany przez Carrera Aircraft

4. Zakup kolejnej nieruchomości do programu "Stop przemocy w rodzinie"

5. Ogłoszenie wewnętrznie poszukiwań nowej twarzy SAA

6. Pojawienie się w mediach społeczonościowych nowego posta zamieszczonego przez firmę PR'ową

7. Zakup kolejnej nieruchomości do programu

8. Spotkanie z Viktorem Doherty przedstawicielem Home Solutions

9. Podpisanie umowy z Home Solutions

10. Kontakt z Digibyte oraz Home Solutions w celu omówienia zakupu ich usług do przyszłego remontu nieruchomości

11. Podjęcie się remontu kompleksu siedziby Daily Globe

12. Spotkanie z Nannie Larocque

13. Wykupienie billboardu z materiałem promocyjnym na Vespucci

14. Stworzenie planu budowy sklepu stacjonarnego Saint's

Łączne koszty jakie spółka poniosła w cyklu to 152.500$

Edytowane przez Pabel
Fallen i ixenen lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Długi)

 

*Można śmiało powiedzieć, że SAA w ostatnim czasie nabrało rozpędu. Dobrą informacją jest to, że spółka nie spoczęła na laurach po ostatniej odsłonie programu "Stop przemocy w rodzinie", a poszła za ciosem inwestując w kolejną nieruchomość przeznaczoną pod ten sam cel. Lokalni inwestorzy na pewno zwracają uwagę na takie działania gdyż w dzisiejszych czasach dobry PR jest kluczem do sukcesu. Może spółka powinna zastanowić się nad poszerzeniem tej akcji i medialnym nagłośnieniem? W czasach przepychu i ciągłej pogoni za gotówką społeczność chętniej utożsamia się z podmiotami, które wychodzą poza ten schemat i działają w sferze charytatywnej.  Kolejnym świetnym krokiem było podpisanie umowy z lokalną spółką produkującą meble co rzutuje na wizerunek w kwestii wsparcia lokalnych kooperacji oraz rozpoczęcie działań w celu stworzenia stacjonarnego sklepu. Rodzi się tylko pytanie.. Czy spółka podoła utrzymaniu swojego tempa rozwoju mając na horyzoncie potężną inwestycję związaną z remontem kompleksu Daily Globe? Oby tak było.*

 

*Spółka może liczyć na wygenerowanie $260.000 tygodniowo, przez następne trzy tygodnie.*

 

Screeny z gry: 
Gra z biznesami/branżą: 
Dokumentacja wydatków: 
Opłaty związane z produkcją: 

ixenen lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Isabelle Saint Prezes zarządu spotkała się z przedstawicielem LS QUIK w sprawie podpisania umowy obejmującej prowadzenie programu "Home Makeover**,mieliby oni zająć się prowadzeniem części wizerunkowej i medialnej**

Spoiler

Program_Isabelle_.png

Program_Isabelle_1_.png

Program_Isabelle_2.png

 

**W magazynie spółki pracownicy całymi dniami przepakowują i sortują dostarczone z fabryki gotowe meble i elementy wykończeń. Część z nich została zapakowana w skrzynie i trafiła wprost na ciężarówki, które przetransportowały je poza miasto. Spółka poniosła koszty produkcyjne w wysokości 25.000$**

Spoiler

Magazyn_.png

Magazyn_1.png

 

 

**Dwie z załadowanych ciężarówek dojechały na lotnisko w Sandy Shores, gdzie zaraz za nimi pojawiła się Isabelle Saint, która omówiła z Prezesem Carrera Aircraft warunki transportu ładunku na Florydę oraz drugiego o większej wartości do Oslo w Norwegii. Ze względów logistycznych transport do Norwegii był nieco wymagający, lecz Enrique Carrera zadecydował aby wyjąć fotele z przedziału osobowego z odrzutowca i tam umieścić ładunek, który później trafił do odbiorcy. Spółka poniosła koszty w wysokości 120.000$ za transport**

Spoiler

Pabel_.png

Pabel_2.png

Pabel_3.png

Pabel_5.png

Spoiler

Zrzut_ekranu_19098.jpg

Zrzut_ekranu_19109.jpg

Zrzut_ekranu_19113.jpg

Zrzut_ekranu_19118.jpg

Zrzut_ekranu_19123.jpg

 

**W międzyczasie pracownicy w drugiej ciężarówce dojechali do dzierżawionego przez spółkę sklepu YouTool, w którym trwają ostatnie prace wykończeniowe. Pracownicy rozładowali ciężarówkę i przetransportowali pierwszą partię towaru, która trafiła do magazynu w sklepie, a po ukończonych pracach trafi na sklep i dalej w ręce potencjalnych Klientów. Spółka poniosła koszty 30.000$ za dzierżawę terenu**

Spoiler

You_tool_.png

You_tool_1.png

You_tool_2.png

 

**Na głównej drodze prowadzącej na Vespucci pojawił sie Billboard z grafiką promująca usługi spółki.**

Spoiler

unknown.png

 

**Pracownicy spółki udali się wraz z Panią Prezes do Paleto, gdzie został zakupiony budynek, który ma trafić w ręce Burmistrza w celu wykorzystania go w programie "Stop przemocy w rodzinie". Robotnicy zabrali się za rozładunek materiałów, a następnie rozpoczęli prace nad remontem, który trwał kilka dni. Materiały, które zostały rozładowane z ciężarówek mają na skrzyniach logo "HOME SOLUTIONS", jednego z kontrahentów Spółki SAA**

Spoiler

Remont_.png

Remont_1.png

 

 

**Prace nad siedzibą Daily Globe trwają w najlepsze, pracownicy oraz projektanci wylewają wszystkie poty aby projekt został oddany w terminie umownym, który wyznaczony jest na początek Grudnia. Co kilka dni można zauważyć ciężarówki, które transportują skrzynie z logiem "HOME SOLUTIONS" pod budynek**

**Dział marketingowy w dalszym ciągu zajmuje się kontaktem z lokalnymi Influencerami i stara się wybrać najlepszą osobę na twarz spółki SAA**

1. Rozmowy z LS Quik w sprawie podpisania umowy do prowadzenia programu Home Makeover

2. Produkcja oraz transport produktów z magazynu do budynku sklepu YouTool

3. Transport Mebli do Carrera Aircraft a dalej na Florydę oraz Oslo w Norwegii

4. Prace wykończeniowe nad budynkiem przeznaczonym do programu "Stop przemocy w rodzinie"

5. Wykupienie Billboardu przy głównej drodze

6. Dalsze prace nad siedzibą Daily Globe

7. Prace wykończeniowe nad wydzierżawionym od miasta sklepem YouTool

8. Dalsze poszukiwania twarzy spółki poprzez kontakt z Influencerami

Łączny koszt, który spółka poniosła w cyklu to 230.000$

((dowody wpłat))

Spoiler

unknown.png

image.png.500676a0bb229e8c7e57ea06bebcbaa7.png

image.png.51bbc3ab3b46a4a153cde641c969632d.png

image.png.37509387b1753b4f03d2e06e0a9c4bc6.png

do zakupu domu nie mam bo płaciłem gotówką, szczególnie, że ktoś mi go usunął 

 

Edytowane przez Pabel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Długi)

 

*SAA notuje stabilne zyski cały czas umacniając swoją rynkową pozycję. Kontynuacja programu "Stop przemocy w rodzinie" wpływa bardzo pozytywnie na wizerunek spółki. Na pierwszy rzut oka widać, że prace nad siedzibą Daily Globe mocno pochłonęły spółkę lecz nie spowodowało to stagnacji na płaszczyźnie codziennego funkcjonowania i realizowania innych zamówień czy kontraktów.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie $270.000 tygodniowo, przez następne trzy tygodnie.*

Screeny z gry: 
Gra z biznesami/branżą: 
Dokumentacja wydatków: 
Opłaty związane z produkcją: 

ixenen i Pabel lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Pracownicy magazynu jak codziennie mieli pełno zamówień, które w pocie czoła starali się zrealizować sortując zamówienia i przygotowując je do wydania**

Spoiler

Pabel_1.png

**Ciężarówki brandowane logiem SAA podjechały pod magazyn Spółki i rozpoczął się ich załadunek, a nastepnie odjechały i udały się w stronę Sandy Shores gdzie swoją siedzibę ma Carrera Aircraft**

Spoiler

unknown.png

Pabel_5.png

**Pracownicy spółki z Isabelle Saint na czele pojawili się w siedzibie Carrera Aircraft gdzie nastapił przeładunek mebli oraz wszelakich elementów wyposażenia do Samolotów, które udały się kolejno do Miami oraz Nowego Meksyku. Towar został dostarczony na miejsce i odebrany przez lokalnych pracowników Spółki a nastepnie przetransportowany droga kołową prosto w ręce Klientów**

Spoiler

Pabel_6.png

Pabel_11.png

Pabel_12.png

Spoiler

unknown.png

image.png

**Podczas przeładunku w siedzibie Carrera Aircraft doszło do nieprzyjemnej sytuacji jaką było "Fake Call" gdzie pracownicy SAA mieliby rzekomo przemycać narkotyki. Na miejscu pojawił się Departament, który zatrzymał pracę na kilka ładnych godzin w celu przeszukania ładunku**

Spoiler

Pabel_13.png

**Prawnicy spółki zostali poinformowani o sytuacji, która miała miejsce na lotnisku w Sandy Shores i zaczęli przygotowywać dokumenty w sprawie strat finansowych, które spółka poniosła przez opóźnienie w transporcie, za które miałby odpowiedzieć zgłaszający rzekome przestępstwo.**

 

**Pracownicy spółki udali się z transportem w kierunku dzierżawionego przez SAA budynku Youtool i dostarczyli na miejsce meble kuchenne oraz wyposażenie łazienek. Wszystkie skrzynie zostały rozłożone na magazynie i delikatnie rozpakowane tak aby mogły trafić do dalszej sprzedaży**

Spoiler

Pabel_17.png

Pabel_18.png

 

**Isabelle Saint udała się na spotkanie z przedstawicielem LS Quik w celu przekazania scenariusza do programu Home Makeover, którego prowadzeniem mieliby się zająć. W dalszej rozmowie, krótko omówili szczegóły współpracy i elementy istotne w programie**

Spoiler

Pabel_LS_Quik.png

Pabel_19.png

Pabel_LS_Quik_1.png

Pabel_LS_Quik_2.png

 **Przedstawiciele spółki podpisali umowę z Carson Apartament's na przygotowanie projektu wnętrza oraz jego wykonanie a także na support architektoniczny Carson Casino**

1. Sortowanie oraz przygotowanie gotowych produktów do dalszego transportu

2. Transport mebli do siedziby Carrera Aircraft

3. Dalszy transport drogą lotniczą do Miami oraz Nowego Meksyku (Koszt 80.000$)

4. Przygotowanie dokumentów na drogę sądową przez prawników spółki w sprawie sytuacji na lotnisku

5. Dostawa produktów do dzierżawionego przez spółkę You Tool

6. Spotkanie Isabelle Saint z przedstawicielem LS Quik w sprawie przekazania scenariusza do Home Makeover

7. Podpisanie umowy na budowę Carson Apartaments oraz support Architektoniczny Carson Casino

Podsumowanie kosztów

1. Opłacenie pracowników - 75.000$ (dodatkowe koszty ze względu na czas stracony podczas przeszukania)

2. Transport lotniczy Carrera Aircraft - 80.000$

Spoiler

image.png.89083e60e01c3498a44e668d2e7c93cc.png

 

Edytowane przez Pabel
ixenen lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Saint & Associates Architecture


Wydatki $155,000


 **Kapitał spółki $1,000,000 (Staż długi)

**Popularność SAA na rynku deweloperskim stabilnie rośnie w gorę. Przyszły program HOME MAKOVER w Los Santos budzi duże oczekiwania i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem - to może się to okazać wielkim strzałem w dziesiątkę dla spółki, ponadto eksport mebli do innych stanów czy kolejne prace nad projektami wnętrz sukcesywnie zwiększają rozpoznawalność spółki.

**Spółka może liczyć na wygenerowanie $280.000 tygodniowo, przez następne trzy tygodnie.
Ostersky, ixenen i Pabel lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Pracownicy magazynu są w swoim żywiole, sortują oraz pakują zamówienia do skrzyń oraz na palety, a następnie ładują na ciężarówki, których podjeżdża z tygodnia na tydzień coraz więcej.**

Spoiler

YouTool_-_1.png

YouTool_-_2.png

 

**Z racji zwiększającej się ilości zamówień oraz rozrostu spółki dział logistyczny podjął decyzję o zakupie ciągnika siodłowego oraz naczepy, które w głównej mierze zostaną użyte do transportu kołowego po całym stanie**

Spoiler

image.png

 

**Z racji niedyspozycyjności aktualnego Dyrektora operacyjnego została podjęta decyzja o zatrudnieniu nowej osoby ale zaufanej przez zarząd spółki, a mianowicie Mike Marston'a byłego głównego menadżera Marlowe Restaurant**

 

**Kierowcy oraz magazynierzy pracują w pocie czoła starając się sprostać tak wielkiej ilości zamówień na meble i elementy wykończenia wnętrz. Codziennie z głównego magazynu spółki odjeżdża kilka ciężarówek załadowanych po sam dach towarem zamówionym przez Klientów i udają się z dostawą w różne miejsca w stanie.**

Spoiler

Transport_1.png

Transport_6.png

Transport_9.png

Transport_11.png

 

 

**Pracownicy spółki udali się załadowaną ciężarówką na lotnisko w Sandy Shores gdzie swoją siedzibę ma Carrera Aircraft, na miejscu towar został przeładowany do samolotu, a następnie poleciał w kierunku Sydney w Australii. Na miejscu towar został odebrany przez podnajętych przez spółkę pracowników, którzy przetransportowali go dalej wprost w ręce Klienta**

Spoiler

Transport_2_.png

Transport_4.png

Transport_6.png

Spoiler

image.png

image.png

 

**I. Saint wraz z M.Marston udali się do Paleto Bay gdzie sytuacja pogodowa zmieniła się diametralnie, różnica temperatur zdecydowanie jest odczuwalna wyjeżdzając z Los Santos. Udali się tam w konkretnym celu, a mianowicie z transportem drewna pozostałego z produkcji mebli aby przekazać je na opał dla lokalnego sierocińca, którego fundusze nie są zbyt wysokie, a koszty ogrzania dużego budynku nie są małe.**

Spoiler

Drewno_1.png

Drewno.png

 

**M. Marston udał się na spotkanie z przedstawicielem ROGUE, gdzie omówili warunki współpracy, która ma dotyczyć kreowania wizerunku SAA w sieci oraz mediach**

Spoiler

ROGUE_-_Fina_1_.png

SAA_-_UMOWA_podpisana_.png

 

**Spółka podpisała kontrakt na zaprojektowanie i remont domków letniskowych w Paleto dla Dynasty8.**

**Pracownicy na czele z Mike Marston'em zjawili się na lokalizacji wyznaczonej przez Dynasty8 po wcześniejszym przygotowaniu projektu. Przez najbliższy tydzień trwały prace remontowe kilku pomieszczeń, które zostały kompleksowo odnowione i przeprojektowane z myślą o jak najlepszej ergonomii i jakości użytych materiałów**

Spoiler

Remont_-_1.png

Remont_-_2.png

Remont_-_3.png

Remont_-_4_.png

Remont_-_8.png

Remont_-_10.png

Remont_-_11.png

Remont_-_12.png

 

**Pracownicy magazynu jak co tydzień zabrali się za kompletowanie dostawy do dzierżawionego przez spółkę sklepu You Tool. Po załadunku udali się na miejsce, gdzie rozłożyli towar na półki magazynowe**

Spoiler

YouTool_-_3.png

Remont_-_13.png

YouTool_-_4.png

 

**Wykupienie billboardów promujących usługi spółki**

Spoiler

jeszcze nie ma

PODSUMOWANIE

1. Dostawa do dzierżawionego You Tool

2. Podpisanie kontraktu na remont i modernizacje domków letniskowych dla Dynasty8

3. Przygotowanie projektu oraz wykonanie prac na miejscu wyznaczonym przez w/w

4. Podpisanie kontraktu na kreowanie wizerunku SAA przez ROGUE

5. Dostawa z darowizną w postaci drewna opałowego dla miejscowego sierocińca w Paleto Bay po pogorszeniu warunków pogodowych w lokacji

6. Kompletowanie zamówienia dla dużego kontrahenta w Sydney

7. Transport droga kołową w/w zamówienia do siedziby Carrera Aircraft a następnie droga lotniczą do Australii

8. Kompletowanie zamówień detalicznych złożonych przez Klientów na terenie stanu

9. Transport kołowy na terenie stanu wraz z dostawą zamówień door to door

10. Zakup ciągnika siodłowego oraz naczepy do rozrastającej się spółki po lawinie zamówień na meble i elementy wykończenia wnętrz

11. Zatrudnienie nowego dyrektora operacyjnego spółki - Mike Marston

12. Wykupienie Billboardów w okolicach Vespucci promujących usługi spółki

 KOSZTY

1. Pensje dla pracowników 56.000$

2. Zakup ciągnika siodłowego wraz z naczepą 70.000$

3. Opłata kontraktu z ROGUE 100.000$

4. Opłata za transport lotniczy 60.000$

5. Opłata za bilboardy 20.000$

6. Zapłata dla grafika za wykonanie materiałów reklamowych - 50.000$

Łącznie - 356.000$

POTWIERDZENIA ZAPŁAT

Spoiler

image.png.e68326f234faa2785964c64a0a2ed92e.png

image.png.3a680252bfa55e999f916fff7a73dd7a.png

Wypaty.png

Kasa_Rogue_.png

image.png.365a613c07f921643300294310d18cb4.png

image.png.bd0d6f073ea9a91d264a7c827d516853.png

za ciężarówkę nie ma bo nie widnieją zapłaty gotówką w sklepie 🙂

 

Edytowane przez Pabel
ixenen i Juzi lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Saint & Associates Architecture (Staż długi; kapitał $1,000,000; wydatki $365,000)
Spółka się rozrasta, można powiedzieć że całkowicie ustabilizowała się na rynku
zachęcając coraz więcej osób do korzystania z jej usług. Planowe i ciągłe dostawy do
dzierżawionego sklepu, a także możliwość dostarczenia mebli pod wskazany adres cieszą
się dużym zaufaniem ze strony osób, które co nieco o firmie wiedzą, a fakt podjęcia
współpracy z Rouge, na tle promocji spółki w mediach, otwiera możliwości na pozyskanie
większej ilości klientów dla samej firmy. W końcu każdy by chętnie poczytał o pomocy dla
sierocińca w Paleto… gdyby tylko spółka gdziekolwiek zamieściła o tym wpis.

Spółka może liczyć na wygenerowanie 300.000$ tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Juzi, Pabel i ixenen lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

**Z każdym tygodniem pod magazyn SAA przyjeżdża coraz więcej ciężarówek, pracownicy magazynu nie próżnują i zajmują się sortowaniem oraz ładowaniem towaru na palety, które następnie trafiają do ciężarówek i są rozwożone po całym stanie San Andreas**

Spoiler

 

Magazyn_1.png

Magazyn_2.png

Magazyn_3.png

Magazyn_4.png

 

 

**Kierowca pracujący dla SAA zabrał się za rozwóz mebli po całym stanie San Andreas, meble w przeciągu kilku dni trafiły do domów klientów**

Spoiler

Transport_4.png

Transport_3.png

Transport_1.png

Transport_2.png

 

 

**SAA wykonało także transport towaru do dzierżawionego sklepu jakim jest YouTool, kierowca wspólnie z pracownikami YouTool'a rozładowali towar na magazynie **

Spoiler

YouTool_1.png

YouTool_2.png

YouTool_3.png

 

**Dyrektor operacyjny SAA Mike Marston udał się na spotkanie z Dyrektorem działu przepływów towarów w celu ustalenia warunków umowy dotyczącej transportu mebli do portu Nagoya znajdującego się w Japonii**

Spoiler

Doki.png

 

**Pracownicy SAA wspólnie z Mike Marston'em oraz Isabelle Saint udali się ciężarówką na lotnisko w Sandy do Carrera Aircraft, cały towar z ciężarówki został tam przeładowany do samolotu, który następnie ruszył w stronę Las Vegas, cały towar został tam wyładowany, a następnie trafił do jednego z topowych kasyn**

Spoiler

Witek_2.png

Witek_3.png

Witek_5.png

 

 

**Isabelle wybrała się razem z dyrektorem operacyjnym na tartak w Paleto Bay w celu zakupu drewna potrzebnego do produkcji mebli, razem z nimi pojechał kierowca ciężarówki który zajął się transportem drewna do magazynu**

Spoiler

Tartak.png

Tartak_7.png

 

 

**Dyrektor operacyjny Mike Marston spotkał się z właścicielem spalonego lokalu, The Barrel o' Beer w celu sprawdzenia w jakim stanie jest spalony lokal, po wstępnych oględzinach i sprawdzeniu stanu lokalu  została podjęta decyzja o odbudowie**

Spoiler

Odbudowa.png

Odbudowa_2.png

 

**W międzyczasie w jednej z wilii zaprojektowanych przez architektów z SAA odbyła się sesja zdjęciowa w współpracy z ArcAngels oraz twarzą spółki, Sinah Cheara, sesja została zamieszona na stronie ArcAngels.**

Spoiler

Sesja_5.png

Sesja_6.png

Sesja_9.png

Arc.png

 

 

**Podczas współpracy z ROGUE na LI spółki został wrzucony post ukazujący twarz spółki, Sinah Cheara, Mike Marston odbył spotkanie z Tiara Quintana na którym zapadła decyzja o przedłużeniu umowy **

Spoiler

ROGUE_1.png

Post_2.png

Post_1.png

 

 

**Saint & Associates Architecture ukazało się w rankingu biznesów w najnowszym magazynie ROGUE** 

Spoiler

1.png

 

**Pracownicy SAA pojechali do Paleto wspólnie z dyrektorem operacyjnym w celu remontu kolejnego oddziału Marlowe czyli Marlowe Country**

 

PODSUMOWANIE

1. Przesortowanie ładunku w magazynie, załadunek ciężarówek podjeżdżających pod magazyn.

2. Transport kołowy, rozwóz mebli do klientów w całym stanie San Andreas.

3. Dostawa do dzierżawionego YouTool'a.

4. Spotkanie Dyrektora operacyjnego SAA z Dyrektorem działu przepływu towarów w celu ustalenia warunków transportu drogą morską do portu Nagoya w Japonii. 

5. Transport ładunku na lotnisko w Sandy na którym znajduję się siedziba Carrera Aircraft, przeładunek towaru do samolotu i transport  do jednego z kasyn w Las Vegas.

6. Isabelle Saint z Mike Marston'em wspólnie udali się na tartak w Paleto Bay dokonując tam zakupu drewna potrzebnego do dalszej produkcji mebli.

7. Spotkanie Mike Marston'a z właścicielem spalonego lokalu w celu oszacowania kosztu odbudowy której SAA postanowiło się podjąć. 

8. Wykonanie sesji zdjęciowej w współpracy z ArcAngels oraz Sinah Cheara, twarzą spółki SAA.

9. Zamieszczenie przez profil ROGUE informacji o współpracy z SAA, oraz pojawienie się postu pokazującego twarz spółki na profilu SAA 

10. Spotkanie Mike Marston'a z Tiara Quintana, omówienie tematu przedłużenia umowy związanej z marketingiem. 

 11. Pojawienie się SAA w rankingu biznesów który ukazał się w magazynie ROGUE December.

12. Wykonanie zlecenia remontu Marlowe Country.

KOSZTA

1. Opłacenie pracowników - $7.500

2. Opłacenie twarzy spółki - $50.000

3. Opłacenie współpracy z ROGUE - $100.000

4. Opłacenie drewna w tartaku - $15.000

5. Opłacenie transportu lotniczego wykonanego przez Carrera Aircraft - $40.000

RAZEM - $212.500

Spoiler

image.png

Opaty_-_ArcAngels.png

Opaty_-_ROGUE.png

image.png

Opaty.png

 

 

Edytowane przez Rudyy
Pabel, ixenen i Mafio lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Saint & Associates Architecture (Staż długi; kapitał $1,000,000; wydatki $212,500)

**W ostatnim miesiącu Saint & Associates Architecture dokonało szeregu ruchów, które przyczyniły się do rozwoju firmy, m.in. dystrybucja mebli do klientów w całym stanie San Andreas czy też dostawa do dzierżawionego sklepu YouTool. Zarząd spółki nie zapomniał też o rozwoju swoich wewnętrznych relacji biznesowych czego przykładem może być spotkanie dyrektora operacyjnego z dyrektorem działu przepływu towarów w celu ustalenia warunków transportu drogą morską do portu Nagoya w Japonii. Dodatkowo podjęcie się renowacji spalonego lokalu przez SAA może przynieść sporo wizerunkowych zysków, jeśli cała akcja zostanie odpowiednio nagłośniona. Wspólna sesja zdjęciowa z ArcAngels oraz Sinah Cheara, czy pojawienie się w magazynie ROGUE December uświadcza tylko w przekonaniu, że osoby odpowiedzialne za sektor marketingu w spółce wiedzą co robić, aby sukcesywnie powiększać świadomość marki na rynku.

**Spółka może liczyć na wygenerowanie 300.000$ tygodniowo przez następne trzy tygodnie.**

Mafio, Pabel i ixenen lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Pracownicy spółki na czele z zarządem udali się z ładunkiem mebli na lotnisko w Sandy Shores gdzie wszystko zostało przeładowane do samolotów i przetransportowane na Paradise Island a następnie rozstawienie całego ładunku po lokalach**

Spoiler

fota1.png

fota2.png

fota3.png

fota4.png

fota6.png

fota7.png

fota8.png

13.png

 

 

**W ostatnim czasie zarząd trzech spółek SAA, Marlowe oraz Carrera Aircraft spotkał się w celu podpisaniu aktu dzierżawy Paradise Island gdzie powstać ma jeden z największych resortów wypoczynkowych na terenie całego Stanu.**

 

**Pod nową inwestycję Saints podjechały 3 ciężarówki z materiałami budowlanymi, meblami i tanią siłą roboczą z Indii - nakładem takich środków powstaje ekskluzywny apartamentowiec Weazel Plaza - skupi on uwagę najbardziej zamożnej części mieszkańców miasta. **

Spoiler

image.png

wiezowiec_2.png

 

**Spółka wyciągnęła pomocną dłoń do spalonego biznesu The Barrell O'beer. W ramach współpracy nakładem swoich środków pomogła w odbudowie zniszczonego lokalu znajdującego się w słonecznym Santos**

Spoiler

Barrel_1.png

Barrel_2.png

 

 

**Pracownicy fizyczni wykończeniówki pracują w pocie czoła wykańczając ekskluzywne wnętrza Weazel Plaza Apartments**

Spoiler

wiezowiec_3.png

 

**Kierowcy floty ciężarówek należącej do spółki przywieźli nową dostawę produktów do sklepu YouTool, który jest dzierżawiony przez spółkę**

Spoiler

YouTool_1.png

YouTool_2.png

 

**Pracownicy magazynu pracują w pocie czoła kompletując zamówienia, a następnie ładują je na ciężarówki i wyruszają w trasę po terenie stanu dostarczając meble oraz wykończenia do Klientów**

Spoiler

Magazyn_1.png

Magazyn_3.png

Transport_2.png

Transport_3.png

Transport_4.png

 

 

**Spółka zakupiła kolejne dwa ciągniki siodłowe oraz naczepy w celu sprostania tak wielkiej ilości zamówień jakie spływają na skrzynkę mailową działu handlowego**

 

**Dział marketingowy przesłał wszystkie materiały do nadchodzących promocji spółki dotyczących między innymi remontu lokalu oraz budowy apartamentowców. Wszystkie materiały zostaną wykorzystane przez ROGUE do kreowania wizerunku spółki**

 

**Spółka Saints Architecture postanowiła zainwestować w budynek postindustrialny znajdujący się na Vespucci Blvd. W budynku w latach 40 produkowane były buty. Spółka zachowując charakter obiektu i jego styl architektoniczny stworzyła wewnątrz unikatowe na skale stanu San Andreas apartamenty w stylu LOFT. Lokalna społeczność hipsterów od razu rzuciła się do zakupów co pozwoliło wyprzedać całe piętro w 48h**

Spoiler

image.png

image.png

PODSUMOWANIE

1. Transport mebli i wykończeń na Paradise Island

2. Wykańczanie wnętrz na wyspie w oparciu na przetransportowane dobra

3. Podpisanie umowy dzierżawy Paradise Island przez SAA, Marlowe oraz Carrera Aircraft

4. Zebranie zarządu spółek w celu sporządzenia planu największego resortu w stanach zlokalizowanego na Paradise Island

5. Transport zaopatrzenia do YOUTOOL

6. Sortowanie oraz transport zamówień do Klientów na terenie całego stanu

7. Remont spalonego The Barrel o' Beer

8. Rozpoczęcie budowy najnowszej inwestycji kompleksu apartamentowców na Weazel Plaza 

9. Prace wykończeniowe na terenie kompleksu

10. Zakup poindustrialnej kamienicy oraz przebudowanie jej na apartamentowiec w stylu Loft

11. Zakup kolejnych ciężarówek do rozrastającej się w ogromnym tempie firmy

12. Przesłanie materiałów marketingowych do ROGUE w celu promocji ostatnich ruchów spółki

 

KOSZTY

1. Wypłaty dla pracowników 79.500$

2. Zakup ciężarówek oraz naczep 80.000$

3. Transport drogą lotniczą 35.000$

4. Zakup kamienicy pod apartamenty 400.000$

5. Wykup całościowy udziałów kompleksu Weazel Plaza 600.000$

ŁACZNIE 1,134,500$

SŁOWNIE: Jeden milion sto trzydzieści cztery tysiące pięćset dolarów

Spoiler

Opaty.png

image.png.a4786329d30da899f8c82a2760c4abea.png

image.png

na cięzarówki nie ma bo w salonie kupione za gotówke

image.png.65307e694d02955ef69faea228b0ae10.png

na apartamentowce nie mam, ale weazel plaza stawiał WLK, a LOFT37 LEE więc można potwierdzić

 

Edytowane przez Pabel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Saint & Associates Architecture (Staż długi; kapitał $1,000,000; wydatki $1,134,500)

**Pojawienie się informacji jakoby to SAA miało zająć się zapleczem architektonicznym na Paradise Island odniosło się dość pozytywnym odzewem, duża część społeczności która obserwuję dzialania spółki oczekuję nadchodzących projektów i wizualizacji z zniecierpliwieniem. Dalsze zaopatrywanie YouTool przynosi dotychczas te same, stałe zyski. Rozpoczęcie kolejnych inwestycji m.in. nadchodzącego wieżowca Weazel Plaza czy kamienic w stylu Loft budzi pewne satysfakcjonujące oczekiwania dzięki czemu pojawiają się już pierwsze rezerwacje od potencjalnych klientów. Nadchodząca promocja w ROGUE zapowiada się sprzyjająco, choć pozostaje jedynie czekać co dokładnie z niej wyniknie.
**Spółka może liczyć na wygenerowanie $320,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**Dyrektor operacyjny SAA, Mike Marston odbył spotkanie z zarządem firmy LSTL ( Los Santos Truck Lines ). Na spotkaniu został poruszony temat przejęcia logistyki spółki SAA przez LSTL, po przegadaniu wszystkich warunków umowy oraz kwoty została podpisana umowa, tym samym od dnia 05.02.2023 logistyka SAA będzie przeprowadzana w pełni przez LSTL. **

Spoiler

LSTL_1.png?width=765&height=478

LSTL_2.png?width=765&height=478

 

**Następnego dnia Mike Marston udał się wspólnie z S.French i R.Pumpkin do magazynu spółki SAA i przekazał im wszystkie potrzebne klucze oraz szereg innych rzeczy.**

Spoiler

LSTL_Magazyn_2.png?width=765&height=478

LSTL_Magazyn_1.png?width=765&height=478

 

 

**W następnych dniach odbyło się kolejne spotkanie z zarządem LSTL, tym razem dyrektor operacyjny zawitał na placu firmy. SAA w najbliższych tygodniach ma w planach jeszcze bardziej rozszerzyć swoją działalność dlatego na spotkaniu został poruszony temat wynajęcia jednej z hal w siedzibie LSTL.**

Spoiler

LSTL_Magazyn.png?width=765&height=478

 

 

**W następnych tygodniach LSTL zabrało się za pierwsze transporty mebli, pracownicy magazynu SAA wspólnie z pracownikami LSTL załadowali trzy naczepy przypięte do ciągników siodłowych. Załadowany już towar ruszył w trasę po całym stanie San Andreas**

Spoiler

6_gotowe.png?width=749&height=421

0_gotowe.png?width=748&height=420

2_gotowe.png?width=748&height=420

 

**LSTL także wykonało transport do dzierżawionego sklepu jakim jest YouTool, pracownicy YouTool'a zabrali się wspólnie z pracownikami LSTL za wyładunek towaru z ciężarówki, i następne wprowadzenie go na magazyn sklep, całość w późniejszym czasie została wystawiona na sklep.**

Spoiler

8_gotowe.png?width=748&height=420

7_gotowe.png?width=748&height=420

 

**Dyrektor operacyjny wraz z właścicielką spółki, Isabelle Saint udali się na lotnisko w Sandy Shores gdzie swoją siedzibę ma Carrera Aircraft. Pracownicy LSTL wraz z dwiema naczepami przyjechali na lotnisko i zabrali się za wyładunek całego towaru do samolotu stojącego na pasie, cały ładunek z samolotu trafił do jednego z najbardziej luksusowych hoteli w Monaco.**

Spoiler

Carrera.png?width=765&height=478

Carrera_1.png?width=765&height=478

 

**Po przeładowaniu towaru do samolotu Pana Carrera na lotnisko wjechał radiowóz, cała sytuacja trwała dłuższą chwilę, a zastępca zabrał się za przeszukanie całego towaru uszkadzając przy tym jeden z towarów. Dział prawny SAA zajął się już całą sprawą.**

Spoiler

Carrera_4.png?width=767&height=479

Carrera_3.png?width=765&height=478

 

 

**Apartamentowce należące do SAA, LOFT21 i LOFT37 cieszą się popularnością, jednak zarząd spółki nie zamierza przestać promować swoich apartamentowców, dział odpowiedzialny za marketing umieścił na LI post**

Spoiler

Post.png?width=477&height=479

 

**W związku z wyprzedażą przez CROWN apartamentowców zarząd SAA postanowił przejąć jeden z nich, w ręce SAA trafił SKY Apartments**

Spoiler

Nie mam SS z gierki bo chłopaki grali to sami i nie zrobili żadnego :// 

1.png?width=421&height=147

 

**Pracownicy SAA ciągle zajmują się budową apartamentów w Weazel Plaza, spółka w najbliższych tygodniach ruszy z marketingiem dotyczącym właśnie tego apartamentowca **

 

 

1. Spotkanie dyrektora operacyjnego z zarządem LSTL, podpisanie umowy i oddanie logistyki spółki w ręce firmy.

2. Ponowne spotkanie z zarządem LSTL, przegadanie tematu wynajęcia jednej z hal w ich magazynie.

3. Firma LSTL zajęła się pierwszym transportem ładunku po stanie San Andreas.

4. LSTL zajęło się transportem mebli do dzierżawionego sklepu YouTool

5. Zarząd spółki wspólnie z pracownikami firmy LSTL udał się na lotnisko w Sandy do siedziby Carrera Aircraft, cały towar został przeładowany do samolotu i ruszył do luksusowego hotelu w Monaco.

6. Dalszy marketing przeprowadzany za pomocą postów na LI. 

7. W ręce spółki trafiła część apartamentowców wcześniej należących do CROWN. 

 

KOSZTORYS

Opłata firmy LSTL: $70.000

Zakup apartamentowca SKY Apartments: $1.200.000

Opłata transportu lotniczego do Monaco przez Carrera: $50.000

RAZEM: $1.320.000

Spoiler

Opaty_-_LSTL.png?width=282&height=99

image.png?width=281&height=96

Opaty_-_Carrera.png?width=274&height=53

 

Edytowane przez Rudyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Saint & Associates Architecture (Staż długi; kapitał $1,000,000; wydatki $1,320,000)

**Zlecenie zajęcia się zapleczem logistycznym dla Los Santos Truck Lines z pewnością umożliwi spółce na jeszcze większe skupienie swoich sił w innych sektorach a pierwsze efekty współpracy z LSTL są mocno popierane przez inwestorów spółki. Nabycie części apartamentowców spod szyldu CROWN Development wzbudziło oczekiwania wśród społeczności, pojawia się dużo komentarzy oraz pytań odnoszących się do tego co zarząd planuje zrobić z budynkami, część osób spekuluje jakoby budynki miały przejść gruntowną renowację.
**Spółka może liczyć na wygenerowanie $310,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Rudyy lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin