Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Ranking

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 27.08.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cóż z racji że na serwerze jest mieszanka community z różnych serwerów, platform i tak dalej zaczął powstawać problem z różnym użyciem /me, nie zawsze poprawnym ale akceptowanym na serwisie xyz. Ostatnio przeglądałem sobie aplikacje grup przestępczych i zauważyłem że zaczyna się używanie /me jako opcji do opisania swojej postaci, jej stanu wyglądu czy cech charakteru. /me w założeniach służy do opisu czynności jakie nasza postać wykonuje /me podnosi przedmiot yxz, a nie jej stanu czy innych rzeczy, od tego jest /do. Wiem, nie ma tego nigdzie uregulowanego dlatego wychodzę z propozycją by gamemasterzy wystosowali odpowiednią publikację wyjaśniającą te punkty sporne, by ustalić jakiś serwerowy standard, bo jak każdy gra według swoich zasad i jak chce tak szybko zaczyna się robić chaos. Mam tutaj na myśli /me w stylu "/me Jest czarnoskórym imigrantem z ameryki południowej, jest miły, spokojny i lubi dzieci". Już pominę umieszczanie cech charakteru w /me czy /do co może prowadzić do mg, bo niby skąd moja postać może wiedzieć, że ktoś lubi dzieci przez patrzenie na niego? (Specjalnie nie wstawiam przykładów żeby nie stygmatyzować, ale jak będzie trzeba to mogę wkleić kilka) Druga kwestia, subiektywne opisy. Rozumiem, że każdy ma ochotę połechtać sobie ego mając "/opis przystojny" czy jakieś inne piękne wonie perfum, ale to są kwestia subiektywne. Dla jednej postaci przystojna osoba to taka która ma metr dwadzieścia i 40 kilo nadwagi (I swoją drogą kuźwa kusi żeby zacząć pytać na /do czy tak wyglądają te postacie), albo jaka woń perfum uważana jest za miłą w zapachu. Mamy rozbudowany kreator, nawet bardziej niż na online, można spędzić trochę czasu i zrobić faktycznie postać która faktycznie będzie wyglądać przystojnie wg. swoich standardów, naprawdę nie trzeba do tego używać opisu by narzucić coś innym ludziom, co podchodzi pod PG. Opisy powinny być jak najbardziej obiektywne jak się da, jakieś blizny na twarzy czy inne detale których nie da się ustawić w kreatorze. (Domyślam się, że zaraz będzie hurr durr z 3-ciej osoby nikt i tak nie widzi jak ta postać wygląda. Mamy opcję widoku z pierwszej osoby i to naprawdę pozwala przyjrzeć się wyglądowi drugiej postaci)Podsumowując to nie jest już GTA San Andreas gdzie postacie mają jednakowe twarze i to do tego na planie kwadratu. Fajnie by było jakby ta kwestia też była wrzucona gdzieś jako luźna publikacja od gamemasterów, nie mówię żeby odrazu za to karać, ale żeby po prostu było. Trzecia kwestia, której nie ma w temacie. Opisy Szeryfów, a raczej ich brak. Policja, szeryfowie w USA mają przypięte odznaki do mundurów, by obywatel znał jego imię nazwisko itp. Ułatwia to też kontakt z przedstawicielami służb porządkowych. Niestety na serwerze szeryfowie nie korzystają z dobrodziejstw /opis i nie wpisują tam zawartości swojej odznaki. Nie trzeba odrazu wymyślać jakichś fikcyjnych numerów identyfikacyjnych, wystarczy stopień i imię i nazwisko. Taka luźna propozycja by poprawić dynamikę akcji i uciąć niepotrzebne pytania na /do o odznakę kiedy chce się do szeryfa zwrócić po stopniu, czy nazwisku, czy imieniu czy jakiejkolwiek kombinacji powyższych.
    14 polubień
  2. Modesto Hardcore Skinhead vol. 1
    9 polubień
  3. Prawda jest taka, że RP w gta wyewoluowało na przestrzeni lat. Początkowe założenia i zasady z czasem nieco się pozmieniały. Tak samo było z /me i z opisami. Czy warto się przypierdalać do tego, że ktoś dał w opisie info. dot. przystojnej twarzy albo perfum? Nie. Po prostu widać, że gracz nie ma ambicji do grania czegoś ciekawszego, ale jednocześnie nie łamie regulaminu i nie morduje nikomu w ten sposób żony ani dziecka. Numery odznak i nazwiska w opisach policji to jest beka od lat. Jak ktoś tego używa, to już wiesz, że jest zabetonowanym mózgiem, który utknął w 2k11. /me pokroju "jest spocony" (pdk) jest słabe, ale ponownie, nikomu to krzywdy nie robi, a jedynie świadczy o słabym zachowaniu gracza. Czy warto upierdalać za takie bzdury? Nie xD Wyznaję bardzo prostą zasadę. Póki nie łamiesz regulaminu, póty graj sobie jak tylko chcesz. Co chwila znajdzie się jakiś wykopowy omnibus na forum i zacznie drążyć temat, że administracja zabija kreatywność. Ale jednocześnie jego sąsiad zacznie pisać tematy nakazujące standaryzację /me i opisów postaci xD
    9 polubień
  4. /ulecz w markerze na stacji czy cos - uzupełnia na full hp i kamizelke /g 1 duty dla grupy typu LEA dodaje z automatu cały ekwipunek(pistolet, taser, latarka, baton, karabin, etc.) i jednoczesnie zabiera podczas zejscia z duty. +dodanie do w/w markera możliwosci konfiguarcji presetów do slużby, mam tu na myśli możliwość personalizacji ekwipunku, czyli wybor pistoletu spośród wybranych dostepnych, możliwosc ustalenia czy ma mieć on latarke czy nie, możliwość wylaczenia batona z ekwipunku, etc.) /prowadz [id] - mozliwosc bezposredniego prowadzenia osoby zakutej w kajdanki /zabierzbronie /zabierznarkotyki - usuwa z ekwipunku osoby na której się używa daną komene w/w rzeczy GPS na mapie pokazujacy wszystkie aktywne radiowozy(jeśli oficer z właczonym duty siedzi w środku radiowozu to na mapie świeci sie ikonka) dodanie /v sign czyli lewitujacego białego 3d textu w tym miejscu: jakieś oznaczenie ulic na wzór: https://www.gta5-mods.com/scripts/player-location-display-v3-50 dodanie do zgłoszeń 911 nick postaci zgłaszajacej oraz lokalizacje z której dana osoba dzwoni, lokalizacja(ulica+dystrykt/miasto/hrabstwo) była by czytana z mapy gta v przebudowanie systemu mandatów, z tym że powinno byc to zrobione na zasadzie takiej ze gdy ktoś otrzyma mandat to nie jest on spłacany z automatu przy wpisaniu komendy, tylko taki mandat sie na taka osoba nakłada i musi on zostać spłacony w terminie 7 dni w markerze który byłby w lobby interioru szeryfa/highway patrol, w przypadku gdyby taka osoba przekroczyła termin daje to mozliwosc zatrzymania takiej osoby, czyli raz ze nakreca interakcje miedzy graczami, a dwa ze jest zgodne z realiami. Kazdy gracz mógłby sprawdzic swoje mandaty pod komenda /mandaty, gdzie te niezapłacone ale nieprzeterminowane byłby zazaczone na zółto, a niezapłacone przeterminowane na czerwono. W dodatku, osoba ktora otrzymała mandat powinna dostac komunikat na chacie o tresci "Opłac mandat na najbliższej stacji policji lub szeryfa w 7 dni". zmiana terminologii z prawa jazdy/prawka na licencja kierowcy oraz z dowodu osobistego na ID Card. dodanie komendy /odholuj ktora unspawnowałaby samochod przy ktorym jest ta komenda używana, z dodatkwoa adnotacja na /do o treści "Auto zostało zabrane przez serwis holowniczy". przebudowanie systemu radia na zasadzie: posiadajac przedmiot radia ktory mozna kupic w sklepie gracz bedzie mial mozliwosc ustawienia dowolnego kanału dla radia bazujac na 10 dostepnych slotach, czyli: dodac do tego komende /ustawkanał [slot] [numer kanału], przy czym slot to nasz wybrany slot ktory bedzie objasniony potem, a numer kanału to dowolna cyfra odpowiadajaca czestotliwosci. Na przykładzie agencji policyjnych, oficer ustawi sobie /ustawkanal 1 911 i to bedzie działało jako wewnetrzne radio dla danej grupy, /ustawkanal 2 912 ktore bedzie dzialalo jako czestotliwosc dla indywidualnych incydentów, /ustawkanal 3 913 etc. i teraz żeby pisać na danym slocie to gracz będzie mógł korzystać ze skrotow /r, /r2, /r3, /r4 etc. dla danego zdefiniowanego slotu. Pierwszy slot powinien mieć żółty kolor czatu dla wyróżnienia sie, a pozostałe sloty ciemno złote ponieważ maja mniejszy priorytet. Dodatkowo zakres czestotliwosci od 900 do 999 powinien byc zarezerwowany tylko dla osób z grupa typu LEA(policja). Dodanie funkcjonalnego MDC(podobno w budowie)
    8 polubień
  5. czemu probujecie narzucic innym swoj styl rozgrywki? dla mnie proste, krótkie i treściwe opisy są fajne, dla kogos innego nie - szanuje to, bo jest to na tyle błacha sprawa ze bez problemu mozna pozostawic to pod indywidualne upodobania. czy /me do uzywania opisywania postaci w czyms wam przeszkadza? niszczy wam rozgrywke? kiedy widze ze ktos gra inaczej po prostu mowie ok gosc gral gdzies indziej, ma inne przyzwyczajenia i dla mnie to nie jest problem (jezeli wszystko co gra ma rece i nogi) bo gram swoje.
    8 polubień
  6. Moja subiektywna opinia. Opisy w stylu "przystojny sierżant biura szeryfa" to największe głupstwo, z jakim się kiedykolwiek w swojej karierze RP spotkałem. Jest to w moim odczuciu całkowicie błędne użycie opisu - nie wnosi nic do gry, tak jak napisał autor tematu. Nie opisuje postaci w żadnym stopniu, wnosi subiektywną opinię, która jest totalnie zbędna w trakcie rozgrywki RP. Brak jakichkolwiek szczegółów i faktów, które nadawały smaczku grze z takimi osobami. Przyzwolenie z naszej strony wynika z faktu, że użycie opisów (jeszcze) nie zostało z naszej strony usankcjonowane. Błędne użycie /me będzie karane. Nic się nie zmieniło przez X lat - nadal /me służy do opisywania czynności wykonywanych przez postać, a /do do narracji. Będziemy monitorować ten problem masowo pojawiający się na naszym serwerze. Tak jak napisali przedmówcy - gramy na vibe, nie na serwerze xyz. To, że gdzieś tak było grane nie oznacza, że daje to przyzwolenie na taką grę tutaj.
    8 polubień
  7. co to za terminologia /must win/, co ty sie z jakiejs wyspaRP urwałeś. Chyba pora ukrócić takie myślenie rodem z tych serwerów głosowych policja zawsze miała i będzie mieć przewagę nad grupami przestępczymi - liczebność, uzbrojenie etc.
    7 polubień
  8. pisanie o ls-rp jako casualowym serwerze role play gdzie jedynie tam spośród polskich serwerów byly podnoszone tematy swiadomosci uniwersum jakie sie odgrywa i ludzie dążyli do jak najlepszego odwzorowania ról ktore grali xD Ludzie tutaj nie maja pojecia czym w ogóle jest to całe "HARD RP" co w ogole nie jest zadnym HARD RP tylko Heavy RP jak już, a to okreslenie nie odnosi sie do tego na ile linijek ludzie pisza /me, a tak wlasnie ludzie tutaj interpretuja to, tylko odnosi sie do jakość role playu i tego jak dobrze grasz swoją role. Nigdzie nie jest powiedziane ze trzeba rozpisywać zajebiscie długie /me zeby kreowac postac zgodnie z realiami, narracja to tylko narzedzie i bardziej liczy sie to czy gracz jest świadomy tego co gra i jak to gra, czy stara sie to grac z pojeciem czy robi to bez żadnego rozeznania. Powiedzcie mi, co wam po graczu ktory rozpisuje akcje narracyjne na 5 linijek /me skoro bedzie grał polskiego sebka w skórze latynosa xD.
    6 polubień
  9. nie wiem co w tym jest słabe, im dłuższe /me tym lepsze? Wyjasnij maharadżo role playu prosze Bo nie wiem poza tym, /me jest komenda narracyjna dot. naszej postaci, /do dotyczy otoczenia i wszystkiego innego poza nasza postacia - ograniczanie /me do opisywania tylko samych czynnosci nie jest słuszne, bo równie dobrze /me może pełnić funkcje opisową naszej postaci, np. /me jest ubrany w luźne ciuchy, nie ma w tym nic złego.
    6 polubień
  10. dodanie komend /qs i /q /qs - wyjscie z gry z zachowaniem obecnej pozycji /q - wyjscie z gry + reset pozycji do domku/spawnu
    5 polubień
  11. Wiecie jaka jest największa sztuczka diabła? Przekonać innych, że nie istnieje. Ugrupowanie imigrantów o Hiszpańskich korzeniach, uciekających w większości za lepszym jutrem, zamieszkują obrzeża Paleto Bay. Pracownicy tartaku położonego u stóp Chiliad. Życie tracza to żadna sielanka, ciężka praca za marne pieniądze prędzej czy później zrodzi w głowie niewychowanego krętacza pomysł nielegalnego zarobku. Prochy, narkotyki, dragi - zwał jak zwał, każdy wie jak to działa i jak ogromne zyski może przynieść w rękach odpowiednich ludzi. Choć odpowiednimi nie można nazwać ich w tym momencie. Chęć szybkiego zarobku, wypłynięcia z własnymi substancjami psychoaktywnymi na lokalny rynek to ich jedyny pomysł na przyszłość. Zaczyna się wszystko niewinnie, tartak jako miejsce produkcji używek oraz punkt z którego ruszają dostawy do pobliskich miasteczek. Samo miejsce to idealna przykrywka, spora ilość walących się budynków położona w środku lasu. Działalność firmy generuję duże zużycie prądu i innych zasobów produkcyjnych co odwraca uwagę instytucji walczących z dystrybucją narkotyków. Kilka bardziej rozgarniętych głów i garstka prostych chłopów wykonujących polecenia to fundament całej grupy. Wizja nieograniczonej ilości pieniędzy, władzy i wpływów potrafi zniszczyć każdego. Tak samo jest i w tym przypadku. Członkowie grupy słyną z brutalności, twierdząc że strach jest kluczem do władzy całkowitej. To głupie i zgubne rozumowanie grupy prostych chłopów, które ma zapewnić im wpływy. Posługiwanie się ludzkim strachem to jedna z najpopularniejszych metod rozwoju grup przestępczych, można to nazwać drogą na skróty która prowadzi do szybkiego zainteresowania się grupom przez instytucje państwowe. Mimo to, Hiszpanie nadal posuwają się do nieuargumentowanej agresji, co przejawia się również wewnątrz grupy. Skutki zażywania substancji psychoaktywnych i złego wychowania skutkują coraz częstszymi wizytami departamentu na terenie tartaku, który bardziej przypomina ruinę niż faktycznie prosperującą działalność. — NOTKA OOC
    5 polubień
  12. Dla Ciebie wgramy grindr
    5 polubień
  13. nom w usa jak dostana kose pod żebro to chodzom do baru zjesc zapiekanke a marker były dostępny na stacji tylko dla lea bo nie chodzi tu o stacje paliwową
    5 polubień
  14. Hej, gram na scenie Role Play od 2012 roku, przez cały czas grałem generalnie na ls-rp.net, teraz na ls-rp.com, cały ten czas we frakcjach typu LEA, spotkałem się z najróżniejszymi podejściami i rozwiązaniami omawianych w.w. problemów. Problem w tym, że nie masz pojecia o czym piszesz i zaraz ci wyjaśnie dlaczego. Nie wiem czy grałes kiedykolwiek w organizacji typu LEA, jesli tak to wiesz jak wyglada specyfika gry takich frakcji. Nie wiem czemu piszesz o jakims DM, przerwie, powrocie do DM, jakby ułatwienie skyrptowe miało definiowac poziom rozgrywki frakcji. To bardzo ciekawe, ze najlepsza frakcja ktora jest generalnie prekursorem w polepszania poziomu swiadomosci swojej rozgrywki, czyli LSPD z ls-rp.com, ma dokładnie taki system który opisałem, a reprezentuja o wiele wiekszy poziom rozgrywki niz jakies polskie twory tego typu frakcji bez tego systemu. Role play opeira sie na interakcji, ale nie, interakcja nie powinna byc uzależniona od kwestii skryptowych, bo wtedy powoduje że jest słaba, sztuczna i na siłe, dlaczego? bo nikomu sie nie chce czegos takiego grać. Jak napisałem wcześniej, ale chyba nie czytałeś - można to rozwiazac za pomoca przedmiotów broni do ekwipunku na obecnej zasadzie działania, bo nikt nie chce tutaj zabierac broni poza słuzba dla policjantów. Problem w tym ze obecny system w odwrotnej sytuacji jest problematyczny dla tak swobodnej manipulacji swoim ekwipunkiem. Nie grasz w organizcaji porzadowej wiec jaka ci to robi osobiscie roznice szczerze mowiac xD? juz pomijajac to co napisałeś to zawsze jest opcja podania przedmiotu xD tu chodzi o to zeby eq nie było zasmiecane takimi rzeczami i potem zeby składowane w jakis cieżarówkach na stacji szeryfa Nie no straszne MG Wystarczy dodac adnotacje ze zgłoszenie anonimowe w jakis gwiazdkach czy cos. Problemem 911 jest spam jakis gowno zgłoszeń ktore potem są trudne do zlokalizowania, a taki nick ułatwia sciaganie odwalaczy. Tutaj wychodzi twój brak wiedzy o funkcjonowaniu agencji policyjnych w usa, policja nie zajmuje sie holowaniem aut jak to sie przyjeło na polskim RP, od tego sa specjalne firmy które są na kontraktach z danymi agencjami. Takie cos mozna spróbować przeneiśc do gry, nawet na zasadzie pracy dorywczej, czy tam firmy towing service, cokolwiek. Problemem jest to ze nie zawsze tacy gracze beda, jak w przypadku FD czy wszystkiego innego, a potem auta walaja sie po mapie bo nei ma zadnej realnej mozliwosci ich zabrania poza truciem dupy adminom. Gospodarka serwera, jak to słyszse w kontekscie obrotu pieniadza niczym na zasadzie prawdziwej gospodarki kraju to robie fikoła xD Pieniadze na role play powinny byc jedynie środkiem do gry a nie celem, środkiem który pozwala na kreowanie postaci. To tylko gra w której nie ma żadnej możliwosci odwzorowania zasad funkcjonowania realnego swiata 1:1, dlatego wielu rzeczy sie nie gra, wiele rzeczy gra sie umownie, ze sa ale nie robi sie tego bezpośrednio w grze. Czymś takim jest własnie pieniadz. Można, ale po co? Obecna forma /v opis jest mało czytelna. Nie rozumiesz idei tego pomysłu, zostało to opisane w późniejszych w postach. Napisałem w pierwszym poście że ten system szedłby razem z dodaniem możliwosci personalizacji elementów tego ekwipunku w markerze na stacji sd/pd, przeczytaj dokładnie. Tutaj nikt nie chce zabierać broni dla off duty policjantów, to sie da rozwiazac w innej formie, pisałem o tym wyzej odpowiadajac na cytat. Super, ale najlepiej zrobcie to tak jak zostało to opisane, bo to praktyczny system. tak jak opsisałem wyzej: w usa, policja nie zajmuje sie holowaniem aut jak to sie przyjeło na polskim RP, od tego sa specjalne firmy które są na kontraktach z danymi agencjami. Takie cos mozna spróbować przeneiśc do gry, nawet na zasadzie pracy dorywczej, czy tam firmy towing services, cokolwiek. Problemem jest to ze nie zawsze tacy gracze beda, jak w przypadku FD czy wszystkiego innego, a potem auta walaja sie po mapie bo nei ma zadnej realnej mozliwosci ich zabrania poza truciem dupy adminom.
    5 polubień
  15. Kolor czatu powinien różnić się pod względem odległości, oraz tego czy mówi twoja postać czy kogoś. Odcienie szarości i tak dalej. Plus, szept działa na za długą odleglość.
    5 polubień
  16. ??????????????????????? może na polskiej scenie to jest coś niespotykanego, ale tak - ludzie grają w roleplay dla samego roleplayu i interakcji, bo z resztą już robię nawet bez potrzeby odnowienia wirtualnego paska naładowania akumulatorków nie wiem z którego serwera przyszło to spaczenie, ale podejście na zasadzie nie zrobię tego/nie zagram tego, bo nie daje mi bezpośredniej skryptowej korzyści jest po prostu głupie przypomnę jeszcze raz, to jest serwer roleplay, nie rpg o zarabnianiu e-dolarów zachęcanie graczy do interakcji z innymi chociażby poprzez zmianę systemu duty na active roleplay time robiłby to świetnie, bo biznesy faktycznie zaczęły by być żywymi lokalami, a nie wylęgarnią zombie odgrzewaczy zapiekanek albo podawaczy zamówienia na kuchnię, a sami właściciele staraliby się wykreować wokół nich aurę miejsca przyjaznego do gry,, co jeszcze bardziej nakręcałoby roleplay - ale to działa tylko w momencie, gdy ta hehe ekonomia serwera nie polega na odgrywaniu dziada menela, który nawet nie wyda dolara na nic, bo braknie mu do cometa z fulltune, ale gdy gracz ma zapas gotówki na krecję postaci tak - po postrzale jesteś transportowany do szpitala, nie do mc drive po podwójnego burgera - a nie wiem czy kiedykolwiek grałeś w lea, ale nikt nie będzie kończył swojej gry po 20 minutach nas serwerze, bo akurat wtedy zostanie postrzelony - stąd właśnie jest zapotrzebowanie na taki system uwierz mi, że gracze lea są weryfikowani, a co więcej - gra lea polega na interakcjach, dlatego w wypadku braku jej podczas gierki patrolowej gracz taki sam będzie sobie szukał opcji do gry, a jedną z nich właśnie jest pójście do biznesu zagrać sobie wypicie kawy - ale to działa tylko w momencie, gdzie gra w biznesie jest faktycznie ciekawa, a nie sprowadza się do /me wydaje zamówienie nie zauważyłem tego na początku - tak, i właśnie z tą mentalnością staramy się chyba wszyscy walczyć - interakcja jest podstawą, ale nie jest czymś do czego masz być zmuszony - ma być rzeczą dobrowolną, bo tylko wtedy obie strony się angażują i dobrze bawią - ktoś zmuszony do interakcji zawsze zrobi ją jak najszybciej, na odpierdol i byle by była, a wtedy właśnie wyparowuje tzw klimat i resztki poziomu
    5 polubień
  17. Dokładnie, nie wiem co oni wymyślili z tymi gwiazdkami w wypowiedziach naszej postaci tylko ze ta nasza wieś, na której sie wzorujemy ma ponad 100 tysięcy mieszkańców, nie gramy wypizdowa górnego w powiecie kurwistrzał
    4 polubienia
  18. 4 polubienia
  19. To jest ciężki orzech do zgryzienia, bo obie sytuacje są poprawne, z tym że jedna powoduje niezrozumienie i reporty za dm. W skrócie używanie /ame do wyciągania broni, a potem bezpośrednie przejście do szybkiego lewego myszki żeby kogoś wyjebać z kapci zanim zareaguje. Pominę widoczność /ame która czasem się zlewa z tłem. Spójrzmy na takie użycie /ame z perspektywy osoby zaatakowanej. Idzie sobie ulicą nagle jakiś typ zza pleców czy spoza widoku zaczyna go tłuc nożem po brzuchu, no typowy dm, skarga /report i jazda. No, ale nagle wychodzi tłumaczenie: "Użyłem /ame akcja była poprawna to nie dm" No dobra użyłeś, ale druga strona nie miała okazji tego zobaczyć i z jej perspektywy wszystko to wygląda jak jebitny DM. Dlatego wchodzi tutaj moja propozycja o wbicie w regulamin, czy w publikacje czy gdzieś żeby tego typu agresywne akcje były odgrywane z użyciem /me, by uniknąć niepotrzebnych nieporozumień i niewyjaśnionych sytuacji. Nikomu nie szkodzi strzelić /me zamiast /ame a nawet jest jeden przycisk do wciśnięcia mniej, a ograniczy się niepotrzebne skargi reporty i inne tego typu. I tak zdaje sobie sprawę, że zaraz będzie "Hurr durr, ale on po tym zrobi MG i mi spuści wpierdol". Wyciąganie broni nie jest bezszelestne, podejście do typa i zamach na niego też nie jest, można na to zareagować w jakiś sposób. Mimo wszystko korzyści wg. mnie są większe od ewentualnych MG. Dodatkowo można nie odgrywać /me wyciąga broń, tylko zrobić /do słychać odbezpieczanie broni, wyciąganie noża z kabury (Kabury do noży mają paski na zatrzaski by nie wyleciał przez przypadek etc. więc to słychać)
    4 polubienia
  20. Bo czynności piszemy w /me, a rozpocząłeś wątek o niepoprawnym użyciu czatów. Piszesz esej o niewłaściwym użyciu /me i opisów, ale jednocześnie uznajesz zasadność pisania czynności w gwiazdkach. To niekonsekwentne. Przekonujesz, że tu ma być poprawnie, a nie jak na serwerze x, więc skoro chcesz by inni używali komend zgodnie z przeznaczeniem, sam używaj czatu lokalnego do tego, do czego został stworzony - do mowy postaci. Gwiazdki to wymysł kilku polskich serwerów przypominających mmorpg, na których na szczęście nie straciłem zbyt wiele czasu.
    4 polubienia
  21. Przytoczone /me jest słabe i nieprawidłowe, tak samo jak pisanie /me w gwiazdkach w mowie postaci. Opisy w stylu „przystojny, woń drogich perfum” to mało informatywne pierdoły wpisywane przez stuleje. Jednak poprawne i bardziej akceptowalne przeze mnie niż punkt pierwszy. To czy LEA noszą odznaki i nameplate jest oczywiste i pewnie widać je nawet na ich skinach, ale wymagać od nich ustawiania jakichś konkretnych opisów mogą tylko ich liderzy.
    4 polubienia
  22. Na odznace nie ma nazwiska, ani rangi, ani nawet żadnego numeru (w szeryfach ventura). Na mundurze jest nameplate z nazwiskiem, ale rangi oznacza się przez stripsy na ramionach a nie napisem na odznace. Jeżeli chodzi o nameplate sytuacja analogiczna z wyglądem postaci i tym całym opisem, bo widzisz nick to możesz automatycznie uznać że nameplate jest na mundurze i grać i o nic nikogo nie pytać. A jakieś numery odznak nikt nie praktykuje więc to zwykła narracja /me. dziekuje za te wypowiedx
    4 polubienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin