Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

BX_

Premium Standard
  • Postów

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Aktywność reputacji

  1. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez vinsu w [Projekt IC] Blue Flames LEMC   
  2. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez Garbowniczek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    Rezygnuję z pełnionych funkcji Community Managera oraz opiekuna strefy publicznej, dzięki każdemu za wspólnie spędzony czas 🙏!
  3. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez ohluki w Del Perro Crime Ring   
  4. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez wroniec w 030. Sloppy Toppy - HOT MESS EXPRESS... Dlaczego?   
    **Reece Rizzy G Gilmore nie zrozumiał większości tekstu. Wytłumaczył mu go jego kumpel z zespołu - Ray, kwitując, że 'jest zajebiście'**
  5. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez Sava w 030. Sloppy Toppy - HOT MESS EXPRESS... Dlaczego?   
    **Pandora podczas wypadu do kasyna i opijania wydania EP Sloppy, przeczytałą artykuł, zadowolona z treści. Uznaje, że kapela działa zgodnie z założeniami, niemniej nie dziwi jej, że tutaj odbiór jest tragiczny, gdy w przypadku rapu, lub popu gadanie o seksie i wulgaryzmy byłyby propsowane. Podrzuciła treść po znajomych.**
  6. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez Ernoo w [22.06] [EP] Sloppy Toppy - HOT MESS EXPRESS   
    **Ethan włączył piosenkę z nudów brechtając co chwilę z tekstu. Po skojarzeniu jednego gościa grającego na gitarze zarzucił like wracając surfować po necie.**
  7. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez Kicek230 w [22.06] [EP] Sloppy Toppy - HOT MESS EXPRESS   
    **Jack M. Jest fanem Sloppy Toppy, jest zachwycony głębią tekstów i ich znaczeniu - uważa że Sloppy Toppy powinno być omawiane w przyszłości w szkołach, jako temat rzeczywistości - która jest bolesna, a zarazem można opisywać ją z humorem**
  8. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez Sava w [22.06] [EP] Sloppy Toppy - HOT MESS EXPRESS   
    **Pandora przekatowała cały album, głównie teledysk. Ustawiła w wytwórni tapety każdego komputera na poniższy obrazek:**

  9. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez wroniec w [22.06] [EP] Sloppy Toppy - HOT MESS EXPRESS   
    **W sobotnie popołudnie wydany został pierwszy minialbum spod szyldu Sloppy Toppy. Pierwsze miało miejsce wydanie digitalowe, od przyszłego tygodnia można było kupić również fizyczne wersje EP, które zostały wydane w małym nakładzie - 500 płyt CD, 100 płyt winylowych. Zespół jest nowym nabytkiem wytwórni UNSAINTED RECORDS,  która zapewniła usługi studyjne, mix i mastering wszystkich kawałków, a także poniosła większość kosztów. Sloppy Toppy to zupełnie nowy zespół, tworzący alternatywny rock/rap/muzykę elektroniczną. Ich teksty są wulgarne, a czasem kontrowersyjne,  nie skąpiące od specyficznego poczucia humoru. Album zawiera okładkę ze wszystkimi członkami zespołu. Jest na niej Reece 'Rizzy G' Gilmore, Raymond 'Ray' Seward, Edward Settles, Lawrence 'Lars' Reach, Rene Hunt. W tym samym czasie co album, został wydany również teledysk do kawałka rozpoczynającego - Rise And Shine, który wykonany został w popularnym barze - Granny's Sandwich Shop. Podczas nagrań nie ucierpiała żadna staruszka.

    Krążek składa się z sześciu piosenek. Pięć z nich jest autorskich, jedna to cover kultowego zespołu RUN DMC - It's Tricky**






     

    1. RISE AND SHINE
     
    LYRICS:
     

     
     

    2. MAMMOPLASTY
     
    LYRICS:


     

     
     

    3. BOOZE CRUISE
     


    LYRICS:

     

     
     

    4. BOOM DEE YAY
     
     
    LYRICS:

     

     
     

    5. BE LIKE JOHNY SINS
     

    LYRICS:

     

     
     

    6. IT'S TRICKY (RUN DMC COVER)
     

    LYRICS:

     

     

    Członkowie zespołu:
    Reece Gilmore - Wokal, druga gitara
    Raymond Seward - Drugi wokal, gramofon
    Rene Hunt - gitara basowa
    Lawrence Reach - Gitara prowadząca
    Edward Settles - Perkusja

    PROMOCJA:
    Post na stronie zespołu
    Post na stronie wytwórni Unsainted Records
    Post udostępniony przez Noah Alexander
    Reklama na antenie Daily Globe
    Artykuł w What in music industry
    Koncert w Sinn Girlshow Theatre

    KOSZTA :
     
    SS'y z gry:

     


    OOC:

     


     
  10. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez shinseiji w Del Perro Crime Ring   
    Chciałabym w krótkich słowach, podsumować dotychczasowe istnienie naszej organizacji. Spokojnie, w żadnym wypadku to nie jest pożegnanie, możecie odetchnąć, jeszcze tutaj pobędziemy. Wkrótce mija pół roku prowadzenia projektu, przez ten czas udało nam się wiele zdziałać, rozbudować nasze postacie, gdzie większość starych członków, którzy byli z nami od samego początku, nadal gra na tych samych postaciach. Przeszliśmy przez wiele problemów, pracowaliśmy nad własnymi błędami, aby dzisiaj móc pochwalić się zebranym stażem. Nie odpuściliśmy, nie zostaliśmy kolejną organizacją istniejącą przez miesiąc, tylko daliśmy naszym graczom miejsce do długotrwałej, stabilnej rozgrywki.  Z biegiem czasu, sytuacje kreowane w świecie IC, to jak wypadały nam interakcje, jak postacie zmieniały się na przestrzeni tego czasu, trochę zmusiło nas do podjęcia zmian, i odświeżenia nieco założeń projektu. Tym samym z dniem dzisiejszym, zmieniamy nazwę organizacji z Les Princess De La Ville, na nazwę Del Perro Crime Ring. Główny tekst nasze aplikacji również zostaje całkowicie zmieniony, stąd usunęliśmy większość wpisów o francuskich imigrantach, jako zamerykanizowanych mieszkańcach Los Santos. W tekście rozpisaliśmy już faktyczny i prawdziwy przebieg tego, co działaliśmy oraz czym się w głównej mierze zajmujemy. Odchodzimy od początkowego założenia, bo kreowanie naszej gry, całkowicie tego nie pokazuje; skupiamy się głównie na grupie robiącej pieniądze, działającej w swoim otoczeniu na Del Perro, trzymając tam swoje najsilniejsze wpływy.
    Tym samym, chciałabym podziękować wszystkim, którzy dołożyli cegiełkę do pomocy w utrzymaniu naszej organizacji przez tak długi okres.
    Zarówno tym, którzy są nadal, i tym, którzy byli wcześniej.
    W dalszym ciągu zamierzamy działać, mamy do tego aktywnych ludzi, i plany realizowane każdego dnia. 
     
  11. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez Mixer w [Gra/Husio] gangland   
    Nie ukrywam, że przez tyle lat na scenie RolePlaya - przy ciężkim do uwierzenia tłumaczeniu, ktoś wysłał dowód na swoją niewinność w postaci paragonu.
    Kara zdjęta już wcześniej, ale apelacja i tak uznana za zaakceptowaną.
  12. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez Garrett w Utopia Gardens - Your place of residence   
    (Kliknij w ikonkę Discorda by dołączyć do oficjalnej społeczności projektu)
     
    Ileż można było czekać by inwestycje miejskie w końcu otrzymały soczysty kop w tyłek by znów napędzić je w swoich pracach. Gdy pośród miejskiej betonowej dżungli drapacze chmur i miejskie inwestycje nadal stoją w miejscu z racji światowych plag jak recesja, wydarzenia globalne o podłożu międzynarodowym odciskające swoje piętno na rynku Wall Street prywatne inwestycje przybierają na prędkości i sile. Problem rynku nieruchomościowego w Los Santos stał się tak spory, że podaż nie nadąża za popytem co niechętnie odbija się na kieszeniach agencji nieruchomościowych cisnących ludzi w coraz ciaśniejszych pomieszczeniach betonowych gigantów z małymi oknami.
    Czym bowiem jest amerykański sen bez własnych czterech kątów - na kredyt, samochodu - na kredyt, studiów dla dziecka - na kredyt i ciągłej tułaczki z pracy do domostwa z kredytem hipotecznym? Obecnie jest to na porządku dziennym - amerykański sen zgasł niczym zdmuchnięta świeczka, ale jego duch przetrwał dekady by dalej krzewić go wśród rozmarzonych obywateli i imigrantów za pomocą Hollywoodzkich produkcji, które przypominają, że warto być i mieszkać w Ameryce.
     
     
     

     
    Po wielokroć widziałeś w tych produkcjach uśmiechniętego Pana Smitha, który przybywa swoim Cadillakiem na podjazd swojego wymarzonego domu - wita się ze swoim sąsiadem, Panem Johnsonem, który w tym momencie podlewa swój świeżo przystrzyżony trawnik. Wchodząc do domu zapewne wyobrażasz sobie krzątającą się żonę przed wieczorną kolacją i dzieci, które wskakują Ci na barki witając Cię, że kolejnego wieczoru mimo wszechobecnego niebezpieczeństwa dotarłeś bezpiecznie do domu - ale pewnie nawet nie są tego świadome. Czym byłby wieczór bez odstresowującego papierosa na tarasie z własnym podwórkiem po papierkowej robocie w biurowcach Mission Row - obracając się na pewno dostrzeżesz Pana Mikes'a, Reynolds'a i Thompson'a, którzy na całe Utopia Gardnes rozścielają zapach soczystych steków a brzęk ich butelek z piwami rozbrzmiewa niczym kościelne dzwony na popołudniową msze w Baptystycznym Kościele przecznicę od Twojego miejsca zamieszkania. Zapomniałeś też zapewne o swoim psie, który wesoło hasa po przystrzyżonym trawniku? Oto co może Cię czekać w Utopia Gardens! Zaznaj amerykańskiego Snu i kup nieruchomość już dziś!
     
     
     
     
    Wilki nieruchomościowe, krwiopijcę i zmory codzienne Twojego telefonu dzwoniące z różnych, czasami przedziwnych na pierwszy rzut oka numerów to właśnie reprezentanci biura nieruchomościowego, które postanowiło sobie w geometrycznych trójkątach ukryć właściwy odruch Twojej psychiki - czyli obawę przed stworzeniem jakim jest wilk i tym co może z Tobą zrobić. Wolfs International Realty nie skupiali się aż nadto nad inwestycjami wolnostojących domów na przedmieściach Los Santos. Ale cokolwiek by napisały o nich media nie można powiedzieć o nich złego słowa. Wilki mają usankcjonowaną, wysoka pozycję na rynkach nieruchomościowych na całym świecie - spróbuj się do nich dodzwonić, też otrzymałem informacje o tym, że ich skrzynka jest pełna zainteresowanych i mojej wiadomości nie zapiszą bo nie mają już miejsca w skrzynce. Niemniej Utopia Gardens to projekt, który ma być wyznacznikiem powrotu to starych dobrych Stanów Zjednoczonych. Podejrzewam, że nawet Wujek Sam we własnej osobie uśmiecha się zdejmując kapelusz z głowy by dostrzec zamiary prywaciarzy i tłustych kotów z finansowego świata Los Santos, Nowego Jorku oraz innych ośrodków finansowych równie ważnych co nasze amerykańskie molochy. Duch narodowy i jego jestestwo to podstawa bytu tego wielokulturowego, wielowyznaniowego i wielopoglądowego narodu zbudowanego w okowach niewolnictwa. I choć za jedną monetę ziemi po horyzont nie otrzymasz bo to nie Ameryka przełomu XVIII i XIX wieku to Wilki oferują w swojej karcie nabycie domów wolnostojących z ładnie przystrzyżonymi trawnikami na ich nowej ulicy - Utopia Gardnes. Co prawda walczą z miastem o dofinansowanie terenów zielonych bo maszyny budowlane zdegradowały całkowicie tamtejszą florę i wypłoszył faunę w postaci przewracających śmietniki i jedzących z nich skunksów to widocznie są na dobrej drodze do ugody na kooperacje.
     
    To co, może czas zasiedlić to miejsce i sprawdzić kto jest Twoim nowym sąsiadem?
     
     
    ECHO PARK - Miejsce na którym się wzorujemy
     
     
    Mirror Park jest jawnym odzwierciedleniem Echo Park - dzielnicy zlokalizowanej w środkowo-wschodniej części Los Angeles. Dzielnicę wyróżnia przede wszystkim zróżnicowanie kulturowe, słynie z lokalnych przedsiębiorstw i jest popularnym miejscem wybieranym przez muzyków i artystów. Bazując na danych związanych z Echo Parkiem będziemy chcieli odwzorować spokojną dzielnicę, w której góruje swoiste prosperity, staro-amerykański styl zarówno architektoniczny jak i ten dotyczący codziennego życia. Z ciekawostek jakie kierują nas do zaimplementowania naszego własnej wizji Mirror Parku w takim stylu jest chociażby fakt historyczny, że przed pojawieniem się Hollywood to właśnie słynne Edendale (kiedyś - dziś Echo Park) stanowiło centrum kinematografii na Zachodnim Wybrzeżu to dlaczego nie zrobić z tego projektu starego, dobrego amerykańskiego filmu o klimatach Old American Dream? 😁
     
     



     

    Homeowners Association - co to jest i jaki wpływ ma na projekt?
     
     

     
    Jak sama nazwa wskazuje, Homeowners Association to stowarzyszenie właścicieli domów. Jej celem jest dbałość o estetykę osiedla a nawet budynków, które posiadacie na własność, utrzymywanie ich w dobrym stanie oraz stosowanie się do regulaminu obowiązującego na danym obszarze. Regulaminy zazwyczaj dotyczą reguł bazujących na zachowaniu adekwatnego wyglądu i estetyki okolicy określając wygląd domów, utrzymanie trawników a nawet co możecie trzymać na balkonie. Nie bójcie się jednak - nie będziemy tak restrykcyjni, gdyż wiemy, że na większość wymienionych spraw zwyczajnie nie macie wpływu. Aczkolwiek reguła utrzymania trawnika w odpowiednim stylu i wyglądzie skłania nas do weekendowych wyjazdów kosiarek na podwórko i przyjazne powitania z sąsiadami. Regulamin poza częścią OOC, w której opiszemy dokładniej dla członków co należy a czego nie należy będzie też regulował kwestie IC, które będziemy respektować w drodze immersyjnej gry. Tak też możecie się spodziewać przedstawiciela HOA, który zapuka do drzwi i da upomnienie by parkować swoje cztery koła na podjeździe i nie zagracać wspólnej drogi. 
    HOA utrzymuje się z miesięcznych lub rocznych opłat (u nas będą to opłaty miesięczne), które różnią się w zależności od rozmiaru domu, jego wieku oraz posiadanych udogodnień. Środki z opłat będą wykorzystywane na rzecz różnych celów jak chociażby utrzymanie wspólnych pomieszczeń jak domy kultury, baseny, etc. Z racji, że gramy "zamknięte osiedle" - zaznaczę, nie jest ono zamkniętym gronem a zwyczajnie własnością prywatną aniżeli własnością miejską - więc z racji tego we wspomnianej wcześniej opłacie znajdować będzie się też kwota utrzymania dróg, chodników czy chociażby oświetlenia ulicznego. Chcemy by mieszkanie w amerykańskiej dzielnicy realnie obrazowało to jak faktycznie żyje się na takiej dzielnicy i w takim miejscu - poza tym będzie to też dla nas dodatkowa możliwość weryfikacji aktywnej gry danego gracza sprawdzając, czy dom aby nie pozostaje widmem, które zwyczajnie jest zajmowane. Regulamin dzielnicy będzie dawał możliwość naliczanie odsetek w chwili gdy opłaty są nieuiszczane na czas a gdy będą zalegać zbyt długo - stowarzyszenie na drodze regulaminu, który podpisuje każdy z mieszkańców ma prawo do eksmisji mieszkańca z nieruchomości. Niewątpliwie jest dla nas ważne aby wszystko toczyło się drogą IC i miało swoje podłoże do różnych działań - zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych.
     
     
    Q&A - UTOPIA GARDENS
     
     
    Q: Po wprowadzonej aktualizacji wyceniliście domy na tej dzielnicy za 10 mln dolarów i teraz stoją jako nieużytki. Na prawdę tyle będą kosztować?
    A: Oczywiście, że nie. Była to forma zabezpieczenia domów, gdyż przewidywaliśmy, że każdy ruszy by zakupić te domy co nas oczywiście w żaden sposób nie dziwi a wręcz cieszy. Mamy jednak świadomość co obecnie dzieje się na Mirro Park i jak wiele domów pozostaje domami widmo jako swoiste "spawny" bądź przetrzymanie z myślą "sam nie wiem po co mi to potrzebne ale innemu nie dam". Wyceniliśmy te domy za tą kwotę, ponieważ irracjonalnym krokiem byłby zakup tego domu w tej dzielnicy za takie pieniądze. Pozostawienie domów bez wyceny powodowałoby, że nieświadomi tego co planujemy wycenialibyście te domy i przeżywali rozczarowanie gdybyśmy Wam te wyceny usuwali z racji tego projektu. Oczywiście domy nie będą kosztować 10 mln dolarów - gwarantuje to Wam.
     
    Q: W jaki sposób będzie można dołączyć do projektu oraz jak właściwie nabyć dom na Utopia Gardens?
    A: To zależy w jaki sposób chcesz mieć styczność z projektem. Jeśli interesuje Cię zamieszkanie i gra w tej dzielnicy niezbędnym narzędziem do tego będzie nasz serwer discord. Nabycie domu odbywać się będzie poprzez przedstawienie szczegółowego backgroundu postaci oraz planów na swoją rozgrywkę. Wszystkie te informacje będziesz mógł nam napisać w stworzonym tickecie, do którego wgląd będzie mieć jedynie ekipa projektu. Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojego ticketa będziesz mógł wybrać wolny spośród dostępnych domów a my go wycenimy. Od tego momentu stajesz się pełnoprawnym członkiem HOA Utopia Gardens. Oczywiście jeśli chcesz grać wraz z projektem ale nie zamieszkiwać wspomnianej dzielnicy obecność na discordzie Cię nie obowiązuje aczkolwiek podejrzewam, że pomoże jeśli chodzi o porozumienia pomiędzy członkami o wspólną grę. Jesteśmy otwarci na grę z każdym sektorem i projektem 😄
     
    Q: Pisaliście o tym, że Utopia Gardens to "zamknięta dzielnica" - oznacza to, że moi bliscy znajomi nie będą mogli tutaj przyjechać?
    A: Oczywiście, że nie. Rozumienie słowa "zamknięta dzielncia" dotyczy faktu, że jest to własność prywatna opisanego Wolfs Internationa Realty a nie własność miejska co w zasadzie zmienia tyle, że opłaty właściciela względem HOA będą delikatnie wyższe bazując na realistyce, ponieważ drogę, oświetlenie, trawniki przy chodnikach oraz same chodniki są utrzymywane z Waszych datków by dzielnica wyglądała tak jak wygląda. W żaden sposób to nie stawia szlabanu przed Tobą i Twoimi znajomymi. Możecie śmiało grillować w ogrodzie i śmiać się przy muzyce.
     
    Q: W jaki sposób będzie prowadzony projekt?
    A: Projekt będzie prowadzony dzięki aktywności samych uczestników oraz pomocy grona Game Masterskiego i Event Teamu. Chcemy by każda z inicjatyw na dzielnicy prowadzona była przez szereg doświadczonych oraz ciekawie intepretujących realia ludzi, którzy garściami będą czerpać przyjemność z rozgrywki i dzielić się nią z innymi poprzez tworzenie szeregu epizodów. Pomimo naszego udziału projekt skierowany jest w głównej mierze na oddolną inicjatywę graczy, która ma na celu pobudzenie interakcji pomiędzy ludźmi na takich dzielnicach oraz wzajemne tworzenie sobie rozgrywki. Nie wykluczamy, że Game Masterzy będą Wam opisywać toczone wydarzenia w sąsiedztwie byście jeszcze bardziej mogli zainteresować się problemami i inicjatywami dzielnicowymi na Utopia Gardens i samym Mirror Parku. Można rzec, że projekt jest tworem pilotażowym i chcemy sprawdzić jak to mikro-skupisko sprawdzi się na serwisie.
     
    Q: Czy jest wymóg rozgrywki w samym centrum projektu? Jak to będzie weryfikowane?
    A: Zachęcamy ale nie zmuszamy. Naszym celem jest stworzenie dzielnicy, na której osoby chętnie będą wchodzić ze sobą we wzajemną interakcje. Oczywiście nie wyklucza to możliwości gry przy projekcie nie należąc do niego w sposób chociażby zamieszkania. Dodatkowo liczymy, że ożywi to sąsiedzkie życie w Mirror Parku i społeczność jaką jesteście zacznie żywiej grać w takim miejscu. Zdajemy sobie sprawę, że bez organizacji podstawowych możliwości, gra mogła być dotychczas utrudniona - wychodzimy temu na przeciw właśnie tworząc ten projekt.
     
    Q: Jak będzie przeprowadzana integracja? Czy planowane są jakiekolwiek dodatkowe "atrakcje", eventy, które miałyby uatrakcyjnić projekt?
    A: Jak wspomniałem wyżej, liczymy na oddolne inicjatywy członków projektu - niemniej grono Game Masterskie z niezawodną pomocą Event Teamu będzie generatorem zrzeszenia graczy w jedno spójne community. Liczymy na szereg prostych i cieszących oko epizodów - począwszy od oskarżeń sąsiada o wywracanie kubła na śmieci, choć czynił to niesforny szop po wspólne odwiedziny żon w jednym z domów na ploteczki i kawałek szarlotki to coś co nada klimatu temu projektowi. Oczywiście zechcemy zagwarantować Wam możliwości rekreacyjne, aczkolwiek jak sami wiemy Mirror Park sam w sobie daje wiele możliwości. Każdy z Was dzięki własnej inicjatywie może chociażby wybrać się z sąsiadem na rowery, zabrać drugą połówkę na spacer wokół jeziora Mirror, założyć kafeterie na Mirror Parku i gościć znajome twarze po sąsiedzku czy zorganizować dzielnicowy wyjazd na kemping. Dodatkowo zechcemy Was wspomóc przy hucznie obchodzonych świętach w USA. Halloween, 4 lipca, Boże Narodzenie to tylko kilka z licznych świąt, które będziemy chcieli pielęgnować zgodnie z amerykańskimi tradycjami. Planujemy dodatkowo tworzenie wnętrz pokroju świetlic czy siłowni by skonsolidować grę w tym miejscu. Ożywienie Mirror Parku to zainteresowanie reszty serwera a to duży krok do wzajemnej interakcji, która ku naszemu smutkowi zanika wśród graczy.
     
    Q: Czy domy będą miały customowe interiory?
    A: Jest to w planach, osobiście (ja Garrett) postaram się zaprojektować dwupiętrowe domy w amerykańskim stylu o kosmetycznych zmianach w wyglądzie - wybrane interiory będą dostępne do zobaczenia w formie fotografii po ich ukończeniu. Aby nie blokować rozgrywki na początek każdy z tych domów otrzyma interior Rockstarowy. Następnie po ukończeniu interiorów gracze projektu posiadający domy będą mogli wybrać jeden z kilku interiorów a my zaimplementujemy go za pomocą naszych komend administracyjnych. Wszystko dla jak najlepszego odwzorowania gry. ☺️
     
    Q: Czy gracze będą odpowiadać za wystrój domu? Czy jest możliwa jego zmiana?
    A: Oczywiście, że gracze będą odpowiadać za wystrój swojego domu. Właśnie na to chcemy kłaść największy nacisk gdyż estetyczny i zadbany dom to widokówka całej rodziny a patrząc na sytuacje gęstego zaludnienia sąsiedzkiego - opinia zarówno pozytywna jak i negatywna może się szybko rozejść po dzielnicy. Co do zmian w wystroju - przewidujemy ją, ale tylko w kontekście zmian mebli bez zmian zarysu domostwa (oznacza to, że będziecie mogli sobie zmieniać przeznaczenie pokoi poprzez zmianę umeblowania - gdy w jednym domu w tym miejscu może być sypialnia, u was zaś może to być gabinet). Chcemy wykluczyć możliwie wielkie interiory willi i rezydencji za miliony na takiej dzielnicy. To projekt średnio-zamożnej amerykańskiej dzielnicy aniżeli Alei Sław na Vinewood Hills gdzie siostry Kardashian popisują się złotymi sufitami. Chcemy dbać o smak w każdym najmniejszym detalu.
     
    Q: Czy muszę spełniać jakieś wymogi dotyczące aktywności?
    A: Tak - to jeden z naszych wymogów. Projekt ma niwelować domy widmo w tej dzielnicy aniżeli pogłębiać problematykę tego miejsca. Oczywiście nie musisz grać codziennie po kilkanaście godzin. Po prostu wszystko wymaga smaku i zrozumienia. Każdy z nas się uczy bądź pracuje, ma różne obowiązki poboczne - niemniej deklarując się do gry w Utopia Gardens liczymy na aktywną rozgrywkę i uczestnictwo w projekcie. Dlatego rozplanowując swój czas na grę, uwzględnij go również na tworzeniu rozgrywki swoim współmieszkańcom, sąsiadom oraz sam bierz udział w organizowanych wydarzeniach. W końcu, zależy nam na tym, aby każdego poznać i mieć możliwość gry a nie siedzieć w zamkniętym interiorze, prawda?
     
    Q: Czym jest HOA?
    A: O Houseowners Association szczegółowo napisaliśmy wyżej - rozpisaliśmy co to takiego, na czym polega i czym się zajmuje. Jeśli więc nurtuje Cię to pytanie, przescrolluj myszką do góry a otrzymasz odpowiedź. 😄
     
    Q: Jak poprawnie grać z przedstawicielem HOA?
    A: Przedstawiciel HOA to Twój przyjaciel, nie wróg. To osoba, która dba o dobrosąsiedzkie relacje i to jak prezentuje się dzielnica, którą się opiekuje. To osoba inicjująca wspólne wydarzenia i działa na rzecz poprawy prestiżu tego osiedla. Pomyśl, że dobre relacje z przedstawicielem HOA jest inwestycją w nowe relacje, organizacje inicjatyw i najświeższe informacje o tym co dzieje się za ścianami domostwa sąsiada. Przecież chodzi od domu do domu, sprawdza jak prezentuje się stopa życiowa mieszkańców osiedla. Jeśli chcesz być na bieżąco ze wszystkimi plotkami i mieć pozytywną opinię o wyglądzie swojego domu mimo idealnej prezentacji. Warto żyć z nimi w zgodzie i przyjaźni. Oczywiście pamiętajcie - wszystko odbywa się za sprawą drogą IC a każda Wasza interakcja może mieć pozytywny lub negatywny skutek. Nie ma tutaj miejsca na jakieś przekładanie waśni OOC do IC i tym podobnych akcji.
     
    Q: Czy mogę wziąć udział w projekcie jako osoba mieszkająca samotnie?
    A: Nie chcemy tego blokować, aczkolwiek musimy patrzeć na nasz ograniczony zasób domostw. Jeśli osiem osób zadeklaruje się do samotnej gry zajmie dosłownie całą dzielnicę a liczymy na to, że osiedle będzie pełne ludzi. Dlatego sugerujemy by dobrać się w kilka osób jako współlokatorzy albo pomyśleć o kreowaniu ciekawej, nowej postaci w formie rodziny bądź związku partnerskiego. Im nas więcej tym lepiej. Po tym wywodzie odpowiedź na to pytanie jest następujące - możesz wziąć udział w projekcie jako osoba mieszkająca samotnie aczkolwiek uczulamy, że dystrybucja tego ograniczonego zasobu będzie przez nas stale obserwowana i rozdysponowywana więc gra samotnie będzie niestety ograniczona, ale nie niemożliwa.
     
    Q: Czy moja postać będzie musiała opłacać skryptowe podatki?
    A: Tak - domy zostaną wycenione a system podatków skryptowych będzie obowiązywać. Chcemy wykorzystać ten system w pełni, gdyż dodaje on w pełni realizmu patrząc z perspektywy rozgrywki Role Play. Oczywiście nie musicie się bać, że podatki będą w sposób katastrofalny drenować Wasze portfele. Chcemy byście zwyczajnie podczas swoich wydatków zarówno na dom jak i własne potrzeby uwzględniali wymóg uiszczenia podatku za dom, z którego korzystacie.
     
    Q: Czy mogę odgrywać osobę bogatszą niż klasa średnia na postaci będącej w projekcie?
    A: Z wyczuciem, oto nasze remedium. Cały sęk w graniu klasy średniej polega na tym, że nasza postać nie dziaduje niczym menel spod 24/7, ale też nie przyjeżdża drogim sportowym wozem za kilkaset tysięcy by mieszkać w klasie, która de facto jest dla niego obniżeniem statusu życia. Klasa średnia wyróżnia się godziwymi zarobkami, przy których mieszkaniec takiego osiedla nie odlicza wypłaty od pierwszego do pierwszego i jest w stanie przeznaczać te środki na inwestycje albo własne hobby. Stabilizacja finansowa to podstawa mieszkańca klasy średniej, dlatego warto byś zastanowił/a się jakim samochodem powinniście się poruszać, jaki styl życia prowadzić oraz jak ewentualna majętność wpłynie na relacje sąsiedzkie.
     
    Q: Czy mogę posiadać drogi, sportowy samochód na postaci będącej w projekcie?
    A: Jak opisaliśmy wyżej, staraj się zachować dobry smak i wyważenie. Rolls Royce czy Koenigsegg nie jest wskazanym samochodem na Twoim podjeździe, ponieważ przykuwa uwagę sąsiadów a nawet złodziei aut. Poza tym takie auta nie współgrają z jakością życia średniej klasy gdyż zwyczajnie nie byłoby Cię stać na utrzymanie i konserwacje takiego samochodu. Pomyśl bardziej o aucie, które w Ameryce są najbardziej popularne i na kieszeń klasy średniej. Rockstarowy odpowiednik Forda, Chevroleta, Toyoty, Dodge'a czy Lincolna będzie wskazany.
     
    Q: Czy mogę posiadać dodatkowe domy/mieszkania na postaci będącej w projekcie?
    A: Projekt Utopia Gardnes jest tworzony w tym celu aby skonsolidować grę w jednym miejscu. Więc gdy Ty będziesz grać daleko poza Mirror Parkiem projekt traci tym samym aktywnego członka, który swoją grę mógłby kreować na tej dzielnicy. Zalecamy byś nie traktował domu w tym projekcie jako "domku letniskowego" ani nie kupował takowego po drugiej stronie miasta. Udostępniamy Wam domy z założeniem, że będziecie grać na tej ulicy i tym osiedlu a nie na nim bywać. Skup się na grze w projekcie, nie poza nim - w końcu dołączyłeś do niego aby grać w jego otoczeniu, prawda? 
     
    Q: Czy mogę wprowadzić do projektu osobę niepowiązaną z nim, jeśli będzie to bliska rodzina mojej postaci?
    A: Tak, ale po uprzedniej informacji do opiekunów projektu i przedstawieniu nam backgroundu dołączenia. Chcemy wykluczyć sytuację, w której przyjmujesz do domu kolegę przez kontakty OOC bez żadnych powiązań IC. Poza tym jeśli wprowadzasz osobę do projektu, która jest z nim nie powiązana staje się automatycznie jego częścią - gdyż oferując jej kwaterunek staje się Twoim domownikiem, którego z pewnością zechcą poznać Twoi sąsiedzi. Zachęcamy wręcz do tworzenia mikro-społeczności w postaci rodzin, ponieważ im nas więcej tym ciekawsze wątki mogą z tego wyniknąć.
     
    Q: Czy do wzięcia udziału w projekcie muszę założyć nową postać?
    A: Nie, aczkolwiek zalecamy taką formę. Twoje obecnie prowadzone wątki oraz postać po długim czasie rozgrywki mogą posiadać aspekty, których zwyczajnie nie przeskoczysz. Stawiamy na ciekawe, interesujące backgroundy a posiadając bagaż na już granej postaci istnieje ryzyko rozbieżności narracyjnych. Oczywiście, jeśli background Twojej obecnej postaci wpisuje się w te klimaty, jest spójny z całością zamysłu projektu i taką grę chcesz prowadzić przywitamy Cię z otwartymi rękoma. Jedynie zalecamy dokładne przemyślenie tego kroku, ponieważ łatwiej jest coś stworzyć od zera niżeli wywracać swoją obecną grę do góry nogami i tworzyć na kolanie naciągane narracje byle stać się członkiem projektu. Uwierz mi, że w ten sposób wytracisz smak postaci, nad którą się starałeś zapewne przez długi okres czasu.
     
    Q: Czy moja postać będzie miała jakieś ograniczenia odnośnie zatrudnienia?
    A: Tutaj ponownie odwołujemy się do przemyślanej narracji i dobrego smaku. Trudno jest wskazać, która praca jest kategorycznie zabroniona. Pozostawiamy to indywidualności osób, które będą wchodził w skład projektu. Klasę średnią bowiem tworzą takie aspekty jak wykształcenie, rozwój osobisty oraz wspomniana praca. Aby pomóc Wam zrozumieć jaka praca jest wskazana dla mieszkańca takiej dzielnicy wypiszemy Wam przykładowe prace lub profesje, którymi możecie się sugerować:
    Radny Miasta; Właściciel przedsiębiorstwa (kafeteria, warsztat samochodowy, siłownia, etc.); Sekretarz/sekretarka; Specjalista w dziedzinach biznesu i finansów; Sprzedawca samochodów/nieruchomości; Pracownik sektora usługowego (pracownik banku, kierownik sklepu, kierownik działu logistycznego, pracownik administracji publicznej, etc.); Pracownicy służby zdrowia (Psychologowie, lekarze, etc.); Artysta/Muzyk; Handlowiec Dziennikarz/Prezenter telewizyjny i wiele, wiele innych.
    Zalecamy byście szeroko opisali nam plan swojej rozgrywki byśmy mogli poddać go Wam naszej opinii. Grono Game Masterskie służy pomocną dłonią by wspomóc Was w Waszych backgroundach wskazując ewentualne tematy do delikatne zmiany bądź szczegółowego rozpisania. To również tyczy się pracy jaką zechcecie podjąć.
     
    Q: Czy muszę zapłacić z własnej kieszeni za dom?
    A: Tak, aczkolwiek od razu mówimy, że to nie będą ogromne kwoty, ponieważ zależy nam na stworzeniu dla Was miejsca rozgrywki i jego udostępnienia niżeli wyżyłowania każdego dolara jaki posiadacie. Poza tym chcemy dać możliwość też swobodnego startu dla nowych postaci graczy jeśli zechcą założyć coś zupełnie nowego i oryginalnego.
     
    Q: Czy pieniądze zainwestowane w dom zostaną mi zwrócone w przypadku odsunięcia mnie od projektu?
    A: Nie, decydując się do gry w projekcie Twoim najważniejszym priorytetem jest być aktywnym uczestnikiem tego projektu. Poza tym kwota brana za kupno domu nie jest podyktowana narzuconą ceną rynkową na tej dzielnicy dlatego też jeśli z jakichś przyczyn nie będziecie mogli dalej grać w projekcie i podejmiemy decyzję o Twojej eksmisji z danego domu raczej pułap straty nie będzie aż tak dotkliwy jakbyś stracił dom zakupiony za pół miliona z customowymi interiorem przez nieopłacone podatki. 😄 
     
    Q: Czy mogę wynajmować dom osobom trzecim?
    A: Pod warunkiem, że w tym domu będziesz grać również Ty a osoby chcące mieszkać w tej dzielnicy wyrażą chęć gry z projektem. Domy jako ograniczony zasób to nie środek zarobkowy a narzędzie rozgrywki w projekcie, który ma na celu zebranie kreatywnych i chętnych osób do wspólnej aktywnej gry. Więc jeśli zamierzasz wykorzystać ten dom jako darmowe miejsce do zarobku, rozczarujemy Cię gdyż nie otrzymasz tego domu. Jedynym warunkiem wynajmowania miejsca w domu osobom trzecim jest chęć wciągnięcia ich do wspólnej gry przy projekcie oraz powiązania postaci drogą In Character. Dodatkowo zaznaczam, że ilość osób, które będą mogły u Ciebie mieszkać będzie sztywno uregulowana przez ilość pokojów w interiorze, który będziesz posiadać aby wyeliminować sytuacje mieszkania 10 osób w jednym domu przy fizycznym posiadaniu zaledwie dwóch sypialni.
     
    Q: Czy posiadając dom na Mirror Parku podlegam pod projekt i grożą mi konsekwencje względem nieaktywności jak członkom projektu?
    A: Absolutnie nie. Nie wymagamy od posiadaczy domu na Mirror Parku rozgrywki przy projekcie aczkolwiek będzie nam bardzo miło, jeśli do nas zawitacie. Mimo wszystko przynależność do projektu posiadając dom poza Utopia Gardens nie spowoduje, że będziemy podsumowywać Waszą aktywność i Was eksmitować. System przyznawania, eksploatacji i ewentualnych eksmisji z domów należy tylko do wskazanych 8 domów na nowo powstałej ulicy. Reszta pozostaje do sprzedaży ogólnej i nie zamierzamy Wam psuć szyków z posiadania domów, które kupiliście za zarobione e-dolary.
     
     
    Q: Czy w związku z projektem będziecie podkupować domy inne niż ten na Utopia Gardnes i wprowadzać ustalone przez Was zasady?
    A: Nie planujemy w żaden sposób nawet myśleć o takim procederze. Chcemy pozostawić domy do swobodnego obrotu nieruchomościowego poza Utopia Gardens. Projekt ma na celu ożywienie tamtejszego community i wykreowanie fajnego klimatu pozamiejskich dzielnic mieszkaniowych. Nie chcemy przejmować całego Mirror Parku na jedno kopyto i dyktować Wam co możecie a co nie. Zasada zarządzania domami tyczy się tylko tych domów na Utopia Gardens. Jeśli zaś nadarzy się nam okazja by wziąć pod nasze skrzydła wolne domy na tak zwanej "drugiej patelni" to być może je również weźmiemy pod opiekę, ale jak ująłem musiałby one być niewycenione i nie należeć do graczy, którzy wyłożyli swoją kasę na to. I dodatkowo wspomnę, że powyższa /ekspansja/ byłaby jedyną, na którą moglibyśmy sobie hipotetycznie pozwolić.
     
    Q: Co z napadami i kradzieżami? Obawiam się, że jak zaczniemy grać tam aktywnie to będziemy stale rabowani w tej dzielnicy - w końcu Mirror Park jest potencjalnym miejscem przeznaczonym do napadów i rabunków. Macie na to jakieś remedium?
    A: Owszem. W porozumieniu z @Sava oraz @5element doszliśmy do konsensusu, że pozostawienie tej sprawy samej sobie z marszu mogłoby Was zniechęcić do gry jeśli mielibyście być rabowani i okradani codziennie ze swoich dobytków co też przeczy realizmowi i smakowi dobrej gry. Dlatego uznaliśmy, że Utopia Gardens zostanie wyznaczona jako strefa niebieska (więcej o strefach przestępczych w linku -> KLIK!), w której chęć rabunku bądź napadu będzie trzeba uargumentować poprzez ticket do mnie i opiekunów sektora przestępczego. Chcemy by przestępstwa w tej dzielnicy były niejako też miejscem do gry dla sektora crime, więc robienie rozeznań, obserwacja, szacowanie potencjalnych wartości przedmiotów na posesji i w domostwie będą zalążkiem przed ewentualnym napadem bądź rabunkiem. Podkreślę, że Utopia Gardnes to nie safe zone - ale również nie jest to miejsce do codziennej grabieży na graczach projektu. Zależy nam na tym byście czerpali fun z każdej możliwej gry z każdym sektorem. Pamiętajmy o wzajemny nakręcaniu sobie kontentu. Wspólnie z @Sava i @5element uważamy, że to najrozsądniejsze rozwiązanie. Wilk syty i owca cała. 😁
     

     
    Out Of Character
    Witajcie! Oto nasza nowa inicjatywa z ramienia grona Game Masterskiego skierowana do każdej osoby chcącej wczuć się w klimat pozamiejskiej, amerykańskiej dzielnicy gdzie sąsiedzkie spotkania i wzajemna przyjemna rozgrywka to dla nich chleb powszedni. Projekt ma na celu zrzeszenie osób chcących w sposób kreatywny i przyjemny prowadzić życie członka społeczności wywodzącego się z klasy średniej czerpiącego radość z tego gdzie mieszka oraz jakie ważne dla swojej małej społeczności decyzje podejmuje. Liczymy, że ta inicjatywa pomoże nam wykorzystać ogromny potencjał drzemiący w Mirror Park oraz jakie daje nam możliwości. Na wszelkie potencjalne pytania odpowiedzieliśmy w skromnym Q&A jednak jeśli Was coś nurtuje - nie bójcie się zadawać pytań pod tym tematem. Każde z nich zostanie dodane do Q&A w formie odpowiedzi by wszyscy gracze mający dylemat bądź wahający się nad dołączeniem mogli zmienić zdanie. Stwórzmy razem coś ciekawego i przyjemnego w klimatach American Dream!
     
    See you soon na Utopia Gardens! 😁
  13. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Karach z własnej woli, po 3 latach opuszcza ekipe, dziękujemy Karaś za cały poświęcony czas, trzymaj się! ❤️
  14. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez Zazi w Davis Community Medical Center   
    Discord projektu: https://discord.gg/fHBeNYaa
  15. BX_ polubił odpowiedź w temacie przez Zazi w Davis Community Medical Center   
    Dołącz do Naszego Zespołu Specjalistów w Davis Community Medical Center!
    Jako Davis Community Medical Center, otwieramy się na różnorodność i ciekawe propozycje. Zapewniamy także certyfikowane szkolenia BLS, zaświadczenia potwierdzające poczytalność, zabezpieczenie wydarzeń i wiele więcej! Dołącz do naszej społeczności medycznej i bądź częścią profesjonalnego zespołu! 💁‍♀️
    👩 Pielęgniarki (Nurses) 👩
    W Davis Medical Center prowadzimy otwarty nabór dla zaangażowanych pielęgniarek które chcą wspierać prace specjalistów, zajmować się pacjentami na oddziałach czy też wykonywać zlecone przez lekarzy czynności. Posiadamy odpowiednio przygotowany sektor pod tą strefę! 
    🧏‍♀️ Specjaliści (Doctors & Specjalists) 🧏‍♀️
    Poszukujemy doświadczonych specjalistów i zaangażowanych pracowników do naszej placówki. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie ($3,000), premie oraz możliwość rozwoju zawodowego. Nasz zespół jest otwarty na specjalistów w przeróżnych dziedzinach medycyny jak i rezydentów podchodzących dopiero do zdobycia specjalizacji.
    👩‍🔧 Psychologowie (Psychologist, Psychiatrists) 👩‍🔧
    Poszukujemy do naszego zespołu również doświadczonych psychologów i psychiatrów. Wynagrodzenie w wysokości $3000 oraz osobne premie za każdą przeprowadzoną wizyte w poradni. W razie potrzeby oferujemy pełne wsparcie na etapie wdrożenia do zespołu oraz przygotowanie merytoryczne do rozpoczęcia pracy w naszej placówce. Przyjmiemy również rezydentów z możliwością wyrobienia dodatkowych specjalizacji psychologicznych/ psychiatrycznych pod okiem doświadczonych starszych stażem specjalistów.
    💙 Emergency Medical Services (EMS) 💙
    Dołącz do naszego zespołu Emergency Medical Services (EMS) w Davis Community Medical Center, gdzie pełnimy kluczową rolę w zapewnianiu natychmiastowej pomocy medycznej. Specjalizujemy się w udzielaniu opieki pacjentom w sytuacjach nagłych, zapewniając profesjonalny transport do ośrodka. Dodatkowo, oferujemy program EMT-Trainee, umożliwiając rozwijanie umiejętności i zdobywanie doświadczenia w obszarze medycznym. Dołącz do nas, aby być nieodzowną częścią naszej misji!
    !! Status rekrutacji !!
    Nurse: Otwarta ✅ 
    Zapraszamy do składania podań na naszej stronie.
    Psychologist, Psychiatrists:  Otwarta ✅
    Zapraszamy do składania podań na naszej stronie.
    Doctors & Specjalists: Otwarta ✅
    Zapraszamy do składania podań na naszej stronie. 
    Emergency Medical Services: Otwarta ✅
    Zapraszamy do składania podań na naszej stronie.
    Zapraszamy do kontaktu na nasz discord: https://discord.gg/Z73STUt5
    ______________________________________________________________________________________________________________

     
     
  16. wroniec polubił odpowiedź w temacie przez BX_ w Cletus Ullrich - beyond the light   
    Mówią że nikt nie rodzi się zły, że nikt nie nabywa tej cechy z dniem narodzin, ponoć jest wpajana przez życie jakiego doświadczamy od maleńkości, to gdzie dorastamy oraz to jakie wartości przekazuje nam najbliższe otoczenie. Ale czy tak naprawdę jest? Wszak często z bogatych rodzin wychodzą najbardziej zdegenerowane persony, nie licząc się z nikim i niczym, gotowe podążać do celu po trupach, ignorując moralne hamulce i zwyczajną ludzką etyczność. Najczęściej obnażenie swojego prawdziwego /ja/ odbywa się w chwili słabości, bądź skrajnych emocji. Każdy ma prawo do popełniania błędów, problem pojawia się gdy błąd który popełnimy nie robi na nas żadnego znaczenia, gdy nie czujemy refleksji a obarczamy nim innych, innych którzy nie mają już możliwości się bronić.
     
    Resocjalizacja, ktoś w to jeszcze wierzy? Może i kilka procent osób potrafi wrócić do standardów społecznych, stać się bardziej ucywilizowani - Stać się takimi jakimi wymaga od nas społeczeństwo. Kolejny przypadek gdzie odbywanie kary spowodowało jedynie większą przezorność, ale na pewno nie powrót do szarego życia i pracy na etacie. Życie na wolności nabiera znaczenia, dopiero gdy komuś tej wolności zabraknie - A gdy ją odzyska, będzie się starał chłonąć wszelkie jej dobrodziejstwa pełną piersią, jeszcze bardziej zgniatając moralność i chowając tak głęboko w kieszeń, że wyciągnięcie jej jest bardzo trudne, wręcz niemożliwe. Po krótkiej zabawie na wolności, nadszedł czas działania - Wszak jakoś trzeba zarabiać, a praca na etacie za psie pieniądze, to jeszcze z wyrokiem na karku mało który gość zaryzykuje aby zatrudnić gościa postury goryla do podawania kanapek za ladą.
     
  17. Symiron polubił odpowiedź w temacie przez BX_ w Cletus Ullrich - beyond the light   
    Mówią że nikt nie rodzi się zły, że nikt nie nabywa tej cechy z dniem narodzin, ponoć jest wpajana przez życie jakiego doświadczamy od maleńkości, to gdzie dorastamy oraz to jakie wartości przekazuje nam najbliższe otoczenie. Ale czy tak naprawdę jest? Wszak często z bogatych rodzin wychodzą najbardziej zdegenerowane persony, nie licząc się z nikim i niczym, gotowe podążać do celu po trupach, ignorując moralne hamulce i zwyczajną ludzką etyczność. Najczęściej obnażenie swojego prawdziwego /ja/ odbywa się w chwili słabości, bądź skrajnych emocji. Każdy ma prawo do popełniania błędów, problem pojawia się gdy błąd który popełnimy nie robi na nas żadnego znaczenia, gdy nie czujemy refleksji a obarczamy nim innych, innych którzy nie mają już możliwości się bronić.
     
    Resocjalizacja, ktoś w to jeszcze wierzy? Może i kilka procent osób potrafi wrócić do standardów społecznych, stać się bardziej ucywilizowani - Stać się takimi jakimi wymaga od nas społeczeństwo. Kolejny przypadek gdzie odbywanie kary spowodowało jedynie większą przezorność, ale na pewno nie powrót do szarego życia i pracy na etacie. Życie na wolności nabiera znaczenia, dopiero gdy komuś tej wolności zabraknie - A gdy ją odzyska, będzie się starał chłonąć wszelkie jej dobrodziejstwa pełną piersią, jeszcze bardziej zgniatając moralność i chowając tak głęboko w kieszeń, że wyciągnięcie jej jest bardzo trudne, wręcz niemożliwe. Po krótkiej zabawie na wolności, nadszedł czas działania - Wszak jakoś trzeba zarabiać, a praca na etacie za psie pieniądze, to jeszcze z wyrokiem na karku mało który gość zaryzykuje aby zatrudnić gościa postury goryla do podawania kanapek za ladą.
     
  18. diducha polubił odpowiedź w temacie przez BX_ w Cletus Ullrich - beyond the light   
    Mówią że nikt nie rodzi się zły, że nikt nie nabywa tej cechy z dniem narodzin, ponoć jest wpajana przez życie jakiego doświadczamy od maleńkości, to gdzie dorastamy oraz to jakie wartości przekazuje nam najbliższe otoczenie. Ale czy tak naprawdę jest? Wszak często z bogatych rodzin wychodzą najbardziej zdegenerowane persony, nie licząc się z nikim i niczym, gotowe podążać do celu po trupach, ignorując moralne hamulce i zwyczajną ludzką etyczność. Najczęściej obnażenie swojego prawdziwego /ja/ odbywa się w chwili słabości, bądź skrajnych emocji. Każdy ma prawo do popełniania błędów, problem pojawia się gdy błąd który popełnimy nie robi na nas żadnego znaczenia, gdy nie czujemy refleksji a obarczamy nim innych, innych którzy nie mają już możliwości się bronić.
     
    Resocjalizacja, ktoś w to jeszcze wierzy? Może i kilka procent osób potrafi wrócić do standardów społecznych, stać się bardziej ucywilizowani - Stać się takimi jakimi wymaga od nas społeczeństwo. Kolejny przypadek gdzie odbywanie kary spowodowało jedynie większą przezorność, ale na pewno nie powrót do szarego życia i pracy na etacie. Życie na wolności nabiera znaczenia, dopiero gdy komuś tej wolności zabraknie - A gdy ją odzyska, będzie się starał chłonąć wszelkie jej dobrodziejstwa pełną piersią, jeszcze bardziej zgniatając moralność i chowając tak głęboko w kieszeń, że wyciągnięcie jej jest bardzo trudne, wręcz niemożliwe. Po krótkiej zabawie na wolności, nadszedł czas działania - Wszak jakoś trzeba zarabiać, a praca na etacie za psie pieniądze, to jeszcze z wyrokiem na karku mało który gość zaryzykuje aby zatrudnić gościa postury goryla do podawania kanapek za ladą.
     
  19. rumpelstilskin polubił odpowiedź w temacie przez BX_ w Cletus Ullrich - beyond the light   
    Mówią że nikt nie rodzi się zły, że nikt nie nabywa tej cechy z dniem narodzin, ponoć jest wpajana przez życie jakiego doświadczamy od maleńkości, to gdzie dorastamy oraz to jakie wartości przekazuje nam najbliższe otoczenie. Ale czy tak naprawdę jest? Wszak często z bogatych rodzin wychodzą najbardziej zdegenerowane persony, nie licząc się z nikim i niczym, gotowe podążać do celu po trupach, ignorując moralne hamulce i zwyczajną ludzką etyczność. Najczęściej obnażenie swojego prawdziwego /ja/ odbywa się w chwili słabości, bądź skrajnych emocji. Każdy ma prawo do popełniania błędów, problem pojawia się gdy błąd który popełnimy nie robi na nas żadnego znaczenia, gdy nie czujemy refleksji a obarczamy nim innych, innych którzy nie mają już możliwości się bronić.
     
    Resocjalizacja, ktoś w to jeszcze wierzy? Może i kilka procent osób potrafi wrócić do standardów społecznych, stać się bardziej ucywilizowani - Stać się takimi jakimi wymaga od nas społeczeństwo. Kolejny przypadek gdzie odbywanie kary spowodowało jedynie większą przezorność, ale na pewno nie powrót do szarego życia i pracy na etacie. Życie na wolności nabiera znaczenia, dopiero gdy komuś tej wolności zabraknie - A gdy ją odzyska, będzie się starał chłonąć wszelkie jej dobrodziejstwa pełną piersią, jeszcze bardziej zgniatając moralność i chowając tak głęboko w kieszeń, że wyciągnięcie jej jest bardzo trudne, wręcz niemożliwe. Po krótkiej zabawie na wolności, nadszedł czas działania - Wszak jakoś trzeba zarabiać, a praca na etacie za psie pieniądze, to jeszcze z wyrokiem na karku mało który gość zaryzykuje aby zatrudnić gościa postury goryla do podawania kanapek za ladą.
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin