Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

aidetam

Gracz
  • Postów

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #80   
    W dzisiejszym changelogu znajdziecie wiele usprawnień, które wprowadziliśmy do naszych istniejących systemów. Dodaliśmy także nowe funkcjonalności do panelu gracza, a działanie edytora obiektów zostało znacząco poprawione. Sprawdźcie sami i dajcie nam znać, co myślicie o tych zmianach!
     

     

    Statystyki pracowników
    Dodaliśmy nowy panel statystyk pracowników który umożliwi Wam szybkie i wygodne śledzenie aktywności pracowników Waszego biznesu! Jest to świetne narzędzie, które pozwoli Wam na lepsze zrozumienie tego co tak na prawdę dzieje się w Waszej grupie. Panel ten mogą wyświetlić osoby z odpowiednim uprawnieniem i znajdziecie tam rzeczy takie jak: ilość duty, ilość osób danego dnia na duty, ilość ofert, zarobek z ofert - a wszystko to w określonym przez Was przedziale czasowym. Statystyki możemy wyświetlać w dwóch trybach - dla pojedynczego pracownika, lub dla Wszystkich na raz, tak dokładne opcje monitorowania wspomogą Was w procesie nadawania premii i innych związanych z aktywnością w biznesie.
    Dostępna jest również zakładka rankingu pracowników którą uruchomić może każdy, kto ma zaznaczone w randze uprawnienie Dostęp do statystyk członków grupy (lider grupy posiada ją domyślnie). Ten ranking prezentuje pięciu najbardziej aktywnych członków grupy w wybranym przedziale czasowym. Mamy nadzieję, że wprowadzenie takiego elementu rywalizacji dodatkowo zmotywuje członków danych grup do jeszcze bardziej czynnego uczestnictwa w życiu biznesu!
    Nowy panel statystyk zastąpił stary wysłużony system webhooków na discord.
     

     
    Dane pracowników biznesu
    Przeprojektowaliśmy całkowicie tabelę pracowników w biznesie - dodaliśmy tam trochę magii i efektu wow dzięki czemu dane tam wyświetlane wyglądają lepiej niż kiedykolwiek. Specjalnie dla Was stworzyliśmy nową podstronę z detalami którą otworzycie klikając na wybranego pracownika. W nowej zakładce będziecie mieli możliwość wysyłki szybkich przelewów na konto danej postaci, co znacznie usprawni proces wysyłania premii dla pracowników.
     
     
     
     

    Jedzenie i picie
    Rozszerzyliśmy dostępną ofertę jedzenia oraz picia jakie możecie oferować w swoich lokalach. Jest to ukłon w stronę osób, które chcą, aby ich oferta gastronomiczna prezentowała się jako różnorodna i ciekawa. Nowe modele dodacie do swojego biznesu w prosty sposób dzięki zdjęciom modeli które przygotowaliśmy w panelu zamówień. Każdy z nowych modeli posiada również swoją unikalną animację dzięki czemu skończymy na dobre z jedzeniem plastikowego kubka do kawy!
    Wprowadziliśmy również natychmiastowe efekty spożywania alkoholu i regeneracji zdrowia, które są teraz nadawane jednorazowo a nie rozłożone w czasie. Aby zapobiec nadużyciom jeśli Twoja postać otrzymała obrażenia w ciągu ostatnich 10 sekund, jedzenie nie odnowi HP. Dodatkowo, czas trwania stanu BW spowodowanego stężeniem alkoholu skróciliśmy do 10 sekund z wcześniejszych 120 co usprawni rozgrywkę w pubach i klubach.
    Wszystkie modele jedzenia/alkoholu które są obecnie dostępne w sklepach i magazynach grup otrzymały kanapkę/piwo jako domyślny model jeśli żaden inny nie był ustawiony.
     

    Magazyn
    Oddajemy w Wasze ręce możliwość zarządzania magazynem grupy bezpośrednio z panelu gracza, zakładkę tę mogą uruchomić osoby z odpowiednim uprawnieniem. Magazyn pozwala na edycję cen, usuwanie przedmiotów oraz zmianę modeli jedzenia i picia, dzięki czemu sami w prosty sposób dostosujecie wszystkie przedmioty w Waszym magazynie tak, aby korzystały z nowo dodanych modeli. Panel ten również wyświetla konkretne statystyki przedmiotów jakie zawierają się w ofercie biznesu.
    W kolejnych changelogach planujemy dalsze usprawnienia narzędzi do zarządzania biznesem, m.in. rewizję systemu ofert i kuponów, czy poprawki /podaj.
     
     
     
     

    Animacje
    Całkowicie przepisaliśmy system wykonywania animacji na serwerze tak, aby był dla Was bardziej funkcjonalny, intuicyjny oraz oferował większą dynamikę rozgrywki. Od teraz można łączyć ze sobą animacje, przykładowo jeśli wpiszemy .siad aparat - postać usiądzie z aparatem w rękach. To samo tyczy się dowolnych innych kombinacji - będą po prostu działały. System operuje na animacji głównej - która animowana jest na całym ciele postaci (.siad) oraz animacji pobocznej, która animuje jedynie górną część ciała (.aparat). Usprawnione zostały animacje jedzenia - nie będą one teraz przerywały się w losowych momentach tylko na wasze wyraźne żądanie po kliknięciu spacji. Po anulowaniu animacji jedzenia postać przejdzie płynnie do poprzednio wykonywanej animacji w przypadku jeśli jakaś była wcześniej uruchomiona.
    System łączenia animacji nie jest wspierany przez unikalne animacje wygenerowane przy użyciu AI.
     
     

    Edytor obiektów
    Wiemy jak ważną funkcjonalnością jest dla Was edytor obiektów oraz możliwość budowania swoich własnych unikalnych wnętrz. Ze względu na to wzięliśmy edytor na warsztat tak, aby usprawnić jego działanie. Dodaliśmy ponad 4.000 brakujących obrazków modeli oraz znacznie przyspieszyliśmy ładowanie listy dostępnych obiektów która pojawia się teraz w mgnieniu oka. Edytor zapamiętuje również ostatnią otwartą przez nas kategorię i wpisaną frazę oraz zapamięta miejsce na którym zatrzymaliśmy się ostatnio podczas scrollowania. Poprawiliśmy również błędy, które Was dręczyły, na przykład ten, który powodował, że stawianie i kopiowanie obiektu tworzyło niewłaściwy obiekt. Obiekty nie będą się już przesuwać po restarcie, pozycja w jakiej się ułożą taka zostanie dopóki sami jej nie zmienicie. 
     
     
    HUD i interfejsy
    Usunęliśmy obrotowy kompas, który powodował wielkie problemy wydajnościowe i zastąpiliśmy go literą kierunku, zmiana ta znacząco wpłynie na płynność Waszej rozgrywki. Dodaliśmy tło do informacji o postaci i duty co poprawi czytelność w trakcie rozgrywki za dnia. Gwiazdki poszukiwania są teraz różowe. Przesunięto pieniądze pod informacje o postaci. Dodano obrazek obecnie wybranej broni obok minimapy. Przeniesiono licznik amunicji w nowe miejsce obok minimapy nad nazwą ulic. Przeprojektowano całkowicie design keyhintów tak aby nie wyglądały jak z fortnite tylko jak z Vibe RP. Uproszczono interfejs drzwi oraz poprawiono błąd który powodował brak odświeżania kłódki. Zwiększono limit znaków na czacie do 300 oraz dodano licznik znaków. Zmieniono typ inputu przy wprowadzaniu wiadomości na czacie - od teraz cała wiadomość będzie dla nas widoczna. Dodano wskazówkę o możliwości poruszania kamerą i postacią przez przeciąganie myszką w kreatorze postaci.  
     


    Dodano dźwięk uruchomienia silnika Poprawiono błąd przy naliczaniu przychodu i strat grupy. Poprawiono błąd złego wyświetlania czasu w przychodach i stratach grupy. Poprawiono błąd limitu przy łączeniu narkotyków. Poprawiono błąd przy łączeniu przedmiotów który mógł spowodować, że przedmiot nam zniknie. Poprawiono błąd rozdzielania narkotyków leżących na ziemi. Poprawiono błąd omijania limitu przy sprzedaży ryb. Poprawiono błąd z brakiem światła podczas używania latarki. Poprawiono błąd który powodował, że doczepiane obiekty typu kajdanki nie wyświetlały się dla graczy którzy dopiero weszli na serwer. Poprawiono błąd który powodował, że wyciąganie i chowanie telefonu przerywało animację. Poprawiono błąd który powodował, że prop animacji zostawał przy przełączaniu na animację kinetix. Poprawiono błąd który sprawiał, że można było odpalić auto przy auto chodzeniu. Poprawiono błąd który powodował, że mogliśmy wykonywać akcję naszą postacią podczas pobytu w garderobie. Poprawiono błąd który powodował, że zmiana modelu postaci z damskiego na męski w garderobie grupowej porzucała postać do góry. Poprawiono damage psów K9.  
                 Aktualizacja wejdzie na serwer 14.06.2024 o godzinie 9:00!       
  2. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez kuszpinski w Amir 'Arrazy' Lyons   
  3. kuszpinski polubił odpowiedź w temacie przez aidetam w [13.06.2024] [EP] ARRAZY - FALLING ANGEL. (prod.ME$$Y/Ray Miller)   
    **Lawrence przesłuchał ep, udostepnil na socialach**
  4. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez kuszpinski w [13.06.2024] [EP] ARRAZY - FALLING ANGEL. (prod.ME$$Y/Ray Miller)   
    **Chwile po 00:00 na kanale rapera ARRAZY pojawiła się zapowiadana EP'ka pod tytułem 'FALLING ANGEL'. Wszystkie utwory są na wysokim poziomie jakościowo, ze względu na nagrywki w studiu Pandory, czy DSE. Utwory są w różnych stylach, flow.- jak widać artysta nie zamyka się na jedno i bawi się dalej muzyką. Co warto zauważyć na projekcie występuje w jednym z kawalków Percy Pressey, sam utwór wyprodukował Ray Miller. Lirycznie kawałki są na dobrym poziomie, głównie opisujące obecny stan życia rapera, jego zdarzenia i inne kwestie które przeżywa.**
     - OKŁADKA -

     
     
     - FALLING ANGEL -
     
    ༝ TEKST:
     
    ༝ SS Z GIERKI:
     
    ༝ TEKST:
    ༝ SS Z GIERKI:
     
    ༝ TEKST:
     
    ༝ SS Z GIERKI: ( ROZWIŃ PO DRUGĄ CZĘŚĆ EP'KI BO COŚ SIĘ ZEPSUŁO )
     
     
     
    ༝ TEKST:
     
    ༝ SS Z GIERKI:
     
     
    ༝ TEKST:
     
    ༝ SS Z GIERKI:
    --------------------------------
    ༝ PROMOCJA;
    ༝ WYDATKI;
    ༝ INFORMACJE DLA OPIEKUNÓW:
     
  5. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Juzi w [Spółki] Globalna Narracja Rynkowa   
    13.05-07.07 2024 r. 
    Prezydent Joe Biden ma trudności z przekonaniem wyborców o skuteczności swojej polityki gospodarczej pomimo niskiego bezrobocia i ponadprzeciętnego wzrostu gospodarczego. Inflacja w Stanach Zjednoczonych jedynie nieznacznie spadła. Administracja rządowa nabrała wody w usta, będąc coraz bardziej zaskoczona jak uporczywy potrafić być wzrost cen, który w ostatnich miesiącach mieli nadzieję sprowadzić do 2%. Zbliżające się wielkimi krokami wybory prezydenckie, a co za tym idzie i trwająca kampania, determinowane są przez pytania i obawy społeczeństwa związane z coraz to intensywniej uderzającym po portfelach zaspokajaniem codziennych potrzeb. Na nic mają się naciski Białego Domu — gospodarki wolnorynkowe potrafią być przewrotne, a próby ręcznego sterowania kończą się często gorzej, niż lepiej. W ostatnim miesiącu odnotowano wzrost wskaźnika cen konsumpcyjnych o 3,4%.
    Tym samym w pierwszym i części drugiego kwartału tego roku inflacja bazowa utrzymywała się na poziomie 0,4% miesięcznie. To sugeruje, że tempo wzrostu cen było około dwukrotnie za wysokie, aby umożliwić Fed osiągnięcie zamierzonego celu. Wizja obniżki stóp procentowych oddaliła się.
    Kursami na giełdach wstrząsają decyzje prezydenta. Joe Biden nałożył nowe cła na chińskie pojazdy elektryczne, zaawansowane baterie, ogniwa słoneczne, stal, aluminium i sprzęt medyczny, co zwiększa tarcia między dwiema największymi gospodarkami świata. Chiny natychmiast zapowiedziały odwet. 
    Według administracji rządowej cła są uzasadnione, ponieważ Państwo Środka na potęgę kradnie amerykańską własność intelektualną. Działania te są połączone z krajowymi inwestycjami w kluczowe gałęzie przemysłu i jest mało prawdopodobne, by miały przyczynić się do skokowego wzrostu cen surowców, co koniec końców odbiłoby się na kieszeniach obywateli.
     
    Branża spożywcza — Problemów branży spożywczej ciąg dalszy, choć inwestorzy patrzą na producentów z większą dozą pewności. Z jednej strony zbliżające się miesiące letnie i wyższa temperatura wymaga większego nawodnienia upraw, z drugiej dla produktów już przetworzonych chłodni. Gorzej, że ceny wody i prądu nie należą do najniższych w historii. Największy paradoks budzi zaś kakao, które używane jest w końcu do produkcji tak wielu słodyczy. Jego cena za tonę przerosłą cenę miedzi – pytaniem otwartym pozostaje czy w związku z tym bardziej zasadnym jest zmniejszać wagę, czy zwiększać cenę produktu? Może jedno i drugie.
     
    Sektor petrochemiczny — Eksperci wskazują, że ropa naftowa w tym roku "zyskała na znaczeniu" m.in. dzięki ograniczeniom w dostawach wprowadzonym przez kraje OPEC+. Te działania mają na celu uniknięcie nadmiaru surowca na światowych rynkach i podniesienie jego cen. Kolejne spotkanie decyzyjne OPEC+ jest zaplanowane na 1 czerwca, a członkowie organizacji zastanawiają się obecnie, ile ropy mogą wydobywać. W tym samym czasie niektóre kraje produkujące ropę starają się zwiększyć swoje dostawy. Dodatkowo, z amerykańskich magazynów wycofano więcej surowca, niż przewidywano. Rozważenie inwestycji w modernizację lub zakup nowych zbiorników, przy jednoczesnym utrzymaniu poziomu wydobycia, może być opłacalne.
     
    Rynek alkoholowy — Ostatnio CEO jednego z największych koncernów w kraju zapytany został o to, w jaki sposób zarządzane przez niego przedsiębiorstwo odpowiada na oczekiwania społeczeństwa w kierunku społecznej odpowiedzialności. Ten miał problemy z odpowiedzią, co wywołało lawinę. Alkohol rodzi w końcu często przemoc domową, a ta niesie za sobą tragedie rodzin. Po medialnej nagonce inwestorzy oczekują stawiania na produkty wyzbyte procentów.
     
    Logistyka — W ostatnim okresie dzięki proaktywnej postawie i elastycznym strategiom, firmy logistyczne nie tylko go przetrwały, ale również wyszły z niego wzmocnione, gotowe na przyszłe wyzwania i możliwości, jakie przyniesie globalna gospodarka. Wiadome jest, że sytuacja pozostaje niepewna, więc inwestorzy coraz częściej przymykają nieco oczy na cele ekologiczne, a w ich mniemaniu na znaczeniu zyskuje sam rozmiar flot.
     
    Giganci technologiczni — Relacje między USA a Chinami prawdopodobnie ulegną dalszemu pogorszeniu, co ma związek z nałożonymi cłami. Ma to wspomóc rodzimą produkcję chipów, więc administracja rządowa nawołuje firmy technologiczne do stawiania na krajowych dostawców.  Zwiększenie ceł ma być działaniem uzupełniającym, które pomoże w realizacji zasadniczych celów CHIPS and Science Act. Zakłada on szeroko zakrojone inwestycje rządowe w amerykańską branżę półprzewodników. Przy tym wszystkim elity oczekują coraz to większego luksusu, a szare masy społeczeństwa dostępności cenowej. Czy to wszystko da się jakoś wyważyć?
     
    Farmaceutyka — FDA zaleciło w ostatnim czasie amerykańskim producentom leków, by zwiększali krajową produkcję aktywnych substancji farmaceutycznych, tzw. API. Są one niezbędne dla potrzeb wytwarzania krytycznych leków oraz leków biopodobnych. Zalecenie te wpisuje się w retorykę Białego Domu, który utrzymuje, że są one niezbędne dla bezpieczeństwa lekowego państwa oraz dla długofalowego obniżenia kosztów terapii.
     
    Energetyka — Biały Dom dąży do uzyskania czystej energii elektrycznej dla Amerykanów poprzez rozwój energetyki jądrowej. Aby to osiągnąć, USA muszą uniezależnić się od importu wzbogaconego uranu. Stany Zjednoczone rozpoczynają działania w tym kierunku, inwestując w krajową produkcję surowca i rozwój technologii wydobycia. Działania te mają przynieść więcej miejsc pracy, zwiększyć suwerenność energetyczną i pomóc w redukcji emisji gazów cieplarnianych. W energetyce problemem jest też cło na ogniwa słoneczne. Niezbędne staje się intensywne zwiększanie ich produkcji.
     
    Inwestycje — Przestrzenie mieszkalne i użytkowe to potrzeba, która wymaga uwagi — rynek ten głodny jest inwestycji, a tych nic nie karmi tak, jak fundusze. Zdaje się, że ta nienasycona nisza nigdy nie znajdzie swego kresu, choć rzeczywistość wiele już razy potrafiła pokazać, jak bardzo mylne jest tego typu przeświadczenie. Zdaniem analityków ogromny kapitał drzemie także w planach modernizacji dróg, które czekają tylko na doinwestowanie prywatnymi środkami. Inwestorzy powinni skupić się na obszarach, których wzrosty determinować mogą nowe cła, a także wsparciu rodzimych firm farmaceutycznych w kwestiach API, bo bez dwóch zdań przyniesie im to oczekiwany wzrost poniesionych kosztów z dużą nawiązką.
    by @Girion
  6. Mateuszovsky polubił odpowiedź w temacie przez aidetam w Piosenka o vibe-rp   
    swietnie wykonanie, piekny tekst poruszajacy problemy wspolczesnego swiata. 
  7. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Mateuszovsky w Piosenka o vibe-rp   
    +18
    Tekst:
     
  8. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Nóż w e-pimp house   
    camgirl - a female performer who does pornographic modeling or streams sexually explicit material live on the internet via webcam in exchange for money
     
    Kolektywny dom streamerek portali dla dorosłych, w którym pod nadzorem MONGOLS MC przeprowadzane są transmisje. Zarządzanie kobietami w jednym miejscu pozwala na na wzajemną wymianę przedmiotów używanych pomiędzy kobietami, czy też pozwala organizować kolaboracje. Sam dom jest dla kobiet miejscem, w którym mogą poruszać się jak w pracy biurowej, mając stałe godziny pracy poza domem, co znacząco ułatwia zarządzanie m.in. sprzętem czy oddzieleneim życia prywatnego od "służbowego", gdzie mają pewność, że transmisja nie zostanie im przerwana przez współlokatorów, czy rodzinę. W ramach współpracy kobiety mają zapewniony własny kąt, wyżywienie, sprzęt w zamian za procentowy dochód z ich działalności, czy też potencjalną ochronę od strony stalkerów, czy też natarczywych fanów produkcji na żywo.
     
    OOC:
    siemano, robimy projekt zarobkowy camgirls gdzie wcielimy się w role pimpów i organizatorów przedsięwzięcia, gdzie w ścisłej współpracy z innymi projektami sutenerskimi, ET, albo osobami, które zakęcą się dla narracji, będziemy tworzyc wspólne miejsce do gry i dodatkowych zarobków.
     
  9. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Limey w [szukam] branża modowa dla przedsiebiorcy   
    polecam ziomka
     
  10. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Changelog #78   
    Witajcie! W najnowszej aktualizacji przygotowaliśmy dla Was szereg zmian usprawniających rozgrywkę, naprawiliśmy błędy, wprowadziliśmy optymalizacje. Changelog zawiera szereg nowości takich jak odświeżony edytor przedmiotów doczepianych. Jesteśmy ciekawi Waszych opinii i czekamy na nie w komentarzach!

    Edytor przedmiotów doczepianych
    Przeprojektowaliśmy edytor przedmiotów doczepianych do postaci. Teraz oferuje on znacznie lepszy i bardziej intuicyjny interfejs, w tym przejrzystą legendę klawiszy. Nowy edytor umożliwia łatwe dostosowywanie pozycji i rotacji za pomocą wizualnego edytora, eliminując konieczność ręcznego wprowadzania danych do formularza.

     
    Praca dorywcza ogrodnika
    Odświeżenia doczekały się również prace dorywcze do których dołączyła nowa możliwość - ogrodnik. Od teraz w wyznaczonych miejscach można podjąć się interakcji z roślinami! Aby tego doświadczyć, należy udać się do ikonki  na mapie. Za wykonanie wszystkich zleceń otrzymamy solidny bonus!
    praca dorywcza - ogrodnik.mp4
    Baza danych broni w MDT
    W MDT dodaliśmy nową zakładkę – bazę danych broni. Umożliwia ona wyszukiwanie broni na serwerze oraz oznaczanie jej jako skradzionej i poszukiwanej.

     
    Pomniejsze nowości
    Dodano możliwość pobierania logów czatu do pliku poprzez panel gracza Dodano możliwość powiększania/pomniejszania tekstu w logach czatu  Dodano 728 brakujących obiektów z DLC Dodano Webhook dla Pagera grupy. (Zarządzanie grupą ->Webhook Discord -> Webhook pagera) /pager wyśle wiadomość ustawiony webhook, jeśli grupa, na której służbie jesteśmy ma go ustawionego. Dodano nowe komendy Computer Aided Dispatch (/cad) przeznaczone do zarzadzania jednostkami CAD w MDT z poziomu gry Dodano automatycznie dodawanie rekordu w MDT przy komendach takich jak: /v blokuj /o mandat /aresztuj Dodano benson2a do /tow Dodano synchronizacje danych IC LEO w MDT Dodano możliwość utylizacji Nagrań CCTV Dodano możliwość utylizacji ciał dla LEA  Dodano powiadomienie przypominające o zaległych ticketach Event Team Dodano komendę /v vin
    Optymalizacja stream range
    Wprowadziliśmy bardziej szczegółowe podejście do zarządzania billboardami, elementami wnętrz oraz przedmiotami na ziemi, które wcześniej opierały się na tym samym typie wirtualnej encji. Nasza nowa metoda pozwala na szybszą synchronizację mniejszych ilości danych, co znacząco wpływa na wydajność. Poprzednio rzeczy takie jak obiekty na ziemi były zarządzane przy użyciu większego dystansu strumieniowania danych. Zmniejszenie tego zakresu znacząco poprawiło wydajność gry i sieci. Na konfiguracji sprzętowej AMD Ryzen 5 5600 3.5 GHz, 16 GB RAM oraz RTX 3060 Ti, przy rozdzielczości full HD, dało to znaczną poprawkę FPS z 60 do 100. Zachęcamy do pisania komentarzy z feedbackiem jak ta zmiana wpłynęła na Wasz komfort rozgrywki!
    Przed zmianami (60 FPS) Po zmianach (100 FPS)  
     
    Pomniejsze zmiany
    System tempomatu został przepisany od zera, co poprawiło jego działanie Widoczność /ame została zwiększona Zwiększono dwukrotnie limit zmęczenia podczas łowienia ryb Broń "Gaśnica" od teraz się nie niszczy Zablokowano dodawanie wpisu do MDT jeśli kwota blokady jest równa 0 Przywrócono auto-walk pod F4 Zablokowano zdejmowanie blokady na koło kiedy jesteśmy poszukiwani Dodano blokadę na tworzenie postaci z nazwiskiem dłuższym niż 20 znaków w panelu Dodano powiadomienie dla gracza, gdy administrator przejmie jego report Dodano 75% szans na to, że po użyciu /odblokuj posiadając aktywne BOLO, LEA otrzyma wezwanie Podczas streamer mode nie będzie się wyświetlał czat administracyjny Dodano status nad głową "garderoba" podczas korzystania z garderoby Przywrócono możliwość korzystania z ALPR jako pasażer
    Poprawiono pokazywanie własnej wiadomości podczas wywiadu Naprawiono problem z ubraniami w więzieniu. Poprawiono rzadki błąd freezujący telefon przy odczycie zdjęcia Poprawiono błąd, który czasami nie pozwalał na skorzystanie z krótkofalówki Naprawiono błąd z wychodzeniem z serwera po postawieniu placeable z ekwipunku Naprawiono sklepy z pedami dialogowymi Naprawiono bota dilera Naprawiono przenoszenie krótkofalówki pomiędzy postaciami Naprawiono błąd pozwalający na odpalenie dowolnego auta poprzez autowalk Naprawiono logi wywiadu Dodano sprawdzanie dystansu pomiędzy graczami przy użyciu komendy /o kasjer i /o ic Zablokowano montaż przyciemnianych szyb w motocyklach Poprawiono zapis logów audycji radiowej Cornery zostały dodatkowo zabezpieczone przed nadużyciami Naprawiono wyświetlanie statusu premium w dashboardzie Poprawiono błąd przy zmianie tożsamości uniemożliwiający jej wykonanie jeśli osoba sprzedała auto startowe Poprawiono błędy związane ze spawnem pojazdów w garażu Poprawiono błędy związane z wyświetlaniem kursora Poprawiono błąd przy pobieraniu zdjęć SMS Poprawiono wyświetlanie duty w HUD Poprawiono damage psów K9  
                 Aktualizacja wejdzie na serwer 12.05.2024 o godzinie 9:00!     
  11. Mafio polubił odpowiedź w temacie przez aidetam w 100. McGuire & Foster LC rozszerza działalność! Nowy dział M&F Winery   
    **L.Bonneville przeczytał artykuł; Jest dumny z sukcesu, który stale odnoszą z przyjacielem. Cieszy się otwarciem nowego oddziału spółki.**
  12. Limey polubił odpowiedź w temacie przez aidetam w 100. McGuire & Foster LC rozszerza działalność! Nowy dział M&F Winery   
    **L.Bonneville przeczytał artykuł; Jest dumny z sukcesu, który stale odnoszą z przyjacielem. Cieszy się otwarciem nowego oddziału spółki.**
  13. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Mafio w 100. McGuire & Foster LC rozszerza działalność! Nowy dział M&F Winery   
    Written by Ethan Parker - DAILY GLOBE 11/05/2024
    MCGUIRE & FOSTER LC ROZSZERZA DZIAŁALNOŚĆ! NOWY DZIAŁ M&F WINERY

    McGuire & Foster Limited to spółka, która w ostatnich latach wyraźnie wpisała się w historię Los Santos. Poprzez sponsoring licznych wydarzeń, współpracę z celebrytami, innymi firmami oraz niekiedy zaskakujące skandale, ta marka zyskała sobie uznanie nie tylko lokalnej społeczności, ale i całego kraju. Jednak to przede wszystkim doskonała jakość alkoholi, zwłaszcza wyśmienite whisky produkowane tutaj, w Los Santos, przyniosła jej szczególne wyróżnienie. Ale McGuire & Foster to nie tylko historia jednego smaku. Ostatnio ta firma podejmuje kroki, by poszerzyć swoją działalność, czego dowodem jest właśnie otwarcie nowego działu M&F Winery. Co to oznacza dla przyszłości marki? Czas na pewno to pokaże.
    W ostatnim czasie zauważyliśmy istotne osłabienie na lokalnym rynku winiarskim w Los Santos. Spółka Marlowe Wine Company, która od długiego czasu dominowała w tym sektorze, znacząco straciła swoją pozycję. Już od jakiegoś czasu obserwowaliśmy stopniowy spadek tej legendarnej marki. Po odejściu pierwotnych prezesów firma zaczęła tracić na wartości. Wystarczyło kilka miesięcy, a spółka zmuszona była oficjalnie zakończyć swoją działalność w mieście.
    McGuire & Foster Limited zdaje się trafić w dziesiątkę z wprowadzeniem na rynek swojego najnowszego produktu. W momencie, gdy Marlowe Wine Company traci na swojej pozycji, M&F Winery wkracza z pełnym rozmachem, prezentując swoją bogatą kolekcję win. Dzięki tej strategii spółka wydaje się zachowywać krok z dynamicznie zmieniającymi się preferencjami konsumentów, oferując szeroki wybór wysokiej jakości trunków. Nowy oddział M&F Winery nie tylko wzbogaca ofertę firmy, ale również umożliwia jej dalszy rozwój i utrzymanie silnej pozycji na rynku. Z szerokim asortymentem, od wytrawnych win po musujące szampany, spółka może przyciągnąć różnorodną grupę klientów, zaspokajając ich różnorodne preferencje smakowe.
    Zdolność do adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych i szybka reakcja na potrzeby klientów to kluczowe czynniki sukcesu w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, a M&F Winery wydaje się być kolejnym przykładem udanej strategii firmy. Po ostatnich ruchach tej spółki można zauważyć profesjonalizm w ich działaniach. Ledwo co wypuścili jeden produkt, a już reklamują kolejny. Zdecydowanie umieją wykorzystać odpowiednio hype, który wywołują wokół swoich działań.
    Wydaje się, że McGuire & Foster Limited doskonale wykorzystuje obecny moment na rynku, aby wzmocnić swoją pozycję i zapewnić sobie miejsce jako dominująca firma w branży alkoholowej w Los Santos. Według nas lada chwila, a ów spółka będzie sięgać po kolejne segmenty rynku alkoholowego, zyskując udziały w gospodarce i konkurując z innymi firmami.
    Nie pozostaje nic innego jak tylko czekać na kolejne ruchy tej dynamicznej firmy. Ich strategia wydaje się być dobrze przemyślana, a zdolność do utrzymania tempa z dynamicznym rynkiem może zapewnić im jeszcze większy sukces w przyszłości. McGuire & Foster Limited to firma, której działania warto śledzić, ponieważ ich kolejne kroki mogą być kluczowe dla przyszłych trendów w branży alkoholów.
     
     
    Tymczasem, aby odkryć więcej tajemnic spółki, poprosiliśmy o komentarz zarządu odnośnie całej sytuacji:

    Stan White (CEO McGuire & Foster Limited Company): 
    "Do rozszerzenia działalności zachęciło nas zamknięcie spółki Marlowe, oraz chęć wprowadzenia na rynek własnych win. M&F nie chce zamykać się tylko na produkcji whisky, ale rozszerzać swoje horyzonty - tak jak to było w przypadku wprowadzenia na rynek amerykański naszych szampanów. Pierwsze produkty które wprowadzamy, to klasyczne białe, czerwony i różowe wina - słodkie, półsłodkie, wytrawne i półwytrawne. W przyszłości na pewno rozszerzymy ofertę o droższe i bardziej luksusowe wina, wina musujące i może nawet sery. M&F Winery ma za zadanie rozszerzyć gałęzie spółki i zdominować rynek produktów winogronowych. Czeka nas na pewno ciężka praca, którą podejmiemy. Na pewno zdecydujemy się na współprace - głównie z showbiznesem, by zyskać jeszcze większy rozgłos. Dodatkowo zorganizujemy kilka darmowych degustacji, a już za niedługo otwarta zostanie nasza luksusowa restauracja."
     
     

  14. Vesa polubił odpowiedź w temacie przez aidetam w [szukam] branża modowa dla przedsiebiorcy   
    Szukam miejsca do gry w branży modowej dla ekscentrycznego przedsiębiorcy. Najlepiej projektant mody, dyrektor kreatywny itp.
  15. Limey polubił odpowiedź w temacie przez aidetam w [szukam] branża modowa dla przedsiebiorcy   
    Szukam miejsca do gry w branży modowej dla ekscentrycznego przedsiębiorcy. Najlepiej projektant mody, dyrektor kreatywny itp.
  16. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Jesus w Bielactwo dla postaci   
    Tak mi się skojarzyło! 🥸

  17. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Sis w Bielactwo dla postaci   
    Hey, ogólnie gram postać dotkniętą poprzez bielactwo, póki co w niskim stadium, ale chciałabym by można było to odwzorować tak by inni też to widzieli, co sądzicie o pomyśle dodania tego moda?

    według mnie jest to dobre rozwiązanie, i urozmaicenie wyglądu postaci, z góry dzięki!


    [b]Typ modyfikacji:[/b] karnacja [b]Płeć:[/b] male and fem [b]Screenshot:[/b] [b]Link do modyfikacji[/b]: https://pl.gta5-mods.com/player/female-skin
  18. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez kuszpinski w Amir 'Arrazy' Lyons   
  19. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez kuszpinski w Amir 'Arrazy' Lyons   
    🔹DZIECIŃSTWO
    Amir Lyons szerzej znany jako 'Arrazy' urodził(17.08.2002) się w skromnej dzielnicy w wielkim mieście jakim jest California, otoczony muralem graffiti i rytmami ulicznego życia. Jako dzieciak wiedział, że jego przyszłość będzie mocno wiązana z muzyką. Wychowany przez matkę,  bez wsparcia ojca - który opuścił ich życie wyniku śmiertelnego postrzału przez napastników, którzy chcieli go najzwyczajniej obrabować. Dzieciak spędzał wieczory słuchając starych płyt ojca, przy tym napędzając lawinę talentu muzycznego. 
    🔹POCZĄTKI
    Pasja do muzyki Amir'a rozwijała się wraz z nim. W nastoletnim wieku zaczął pisać teksty, gdzie poruszał swoje doświadczenia i obserwacje z życia, jego umiejętności wzbudziły uwagę nauczycieli podczas konkursu talentów w high school, gdzie Ci sami, zachęcali go do tego - aby nie przestawał i brnął w to. 
    Ale droga do sukcesu nie była łatwa, chłopak zmierzył się wielokrotnie z przeciwnościami - walką z biedą, przemocą uliczną i pokusami narkotyków, które otaczały jego środowisko. Mimo to, jego determinacja i pasja sprawiły, że trwał na swojej drodze i wypluwał emocje prosto do mikrofonu.
    Z czasem Lyons stał się 'głosem ulic', opowiadając na kawałkach historie tych, którzy nie mieli innego sposobu na wyrażanie swoich doświadczeń. Jego teksty były odważne, szczere i często bezkompromisowe. Większość utworów na samym starcie dzieciaka była w miarę uliczna bądź typowo 'bujankowa', dość widoczne było bawienie się stylami przez początkowego artystę - by ten odnalazł się w tym, który utwierdzi go na stałe.
     
     
     🔹DLA OPIEKUNÓW!
     
    🔹TWÓRCZOŚĆ:
     
    🔹WZMIANKI:
     
     🔹KONCERTY I WYSTĘPY:
     
    🔹PROFILE:
     
  20. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Limey w [Biznes/Gastronomia] Wagyu & Whisker's Savory Heaven   
    Wagyu & Whisker's Savory Heaven
     
    Wagyu & Whisker's Savory Heaven to nowo powstały lokal, łączący ze sobą kulturę whisky z przyjemnością degustacji cygar i pysznym jedzeniem, na najwyższym poziomie. Wnętrze lokalu szokuje swoim luksusowym urokiem, wypełnionym eleganckimi akcentami drewna. Inspiracją dla wystroju były tradycyjne destylarnie whisky wraz z ekskluzywnymi salonikami cygar z minionych czasów, tworzące idealną atmosferę dla miłośników nieszablonowych doznań.
     
    Lokal został podzielony na trzy wyjątkowe części:
    Główna Sala zlokalizowana na piętrze, to przestronne i jasne pomieszczenie wyróżniające się elementami ciemnego drewna, tworząc ciepłą atmosferę podkreśloną delikatnym oświetleniem, nadającym temu miejscu cudowny urok. Goście tutaj, mogą delektować się wyśmienitym posiłkiem ze szklanką ulubionego trunku. Sala oferuje również miejsca do odpoczynku ze stołami bilardowymi.
    Strefa zewnętrzna na piętrze, przedstawia cudowny urok jednej z najbogatszych dzielnic Los Santos. To idealne miejsce do spędzenia czasu z drugą osobą czy grupką znajomych, przy dobrym steku, cygarze i ulubionym trunku. Część ogrodowa, zawiera wiele egzotycznych, importowanych roślin.
    Cigar Cave, umiejscowiona w piwnicy lokalu, to ukryty azyl dla tych którzy cenią sobie przyjemności w chwili prywatności. Wykuta w skale piwniczka zdumiewa swoją ekskluzywnością, dodatkowo otulona ciemną paletą kolorów. Żeby dostać się do tej salki należy stosować się do eleganckiego dresscode’u. To właśnie w tym miejscu wyższe sfery będą mogły spędzić czas w wyszukanym towarzystwie najlepszych alkoholi, serwowanych z zachowaniem najwyżej kultury. Właśnie tutaj organizowane będą wyjątkowe wydarzenia, takie jak aukcje starych roczników alkoholi, wieczory Gentelmanów czy koncerty jazzowe.
    Lokal założony przez właścicieli renomowanych spółek McGuire and Foster wraz z Leopard Cigarettes, oferuje starannie dobraną selekcję najlepszych whisky i cygar, wraz z najbardziej cenioną na świecie wołowiną wagyu klasy A5 wraz z innymi egzotycznymi produktami, zapewniając wyjątkowe doznania dla wszystkich, którzy odwiedzą nasz lokal.
     
     
    MENU:

     
    Lokalizacja:

     
    OOC
     
     
     
     
  21. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Limey w [Spółka] McGuire and Foster Limited Company   
    Podsumowanie miesiaca:
     
    - Współorganizacja eventu na St.Patrik’s day w Paleto Bay:
      - Wypuszczenie limitowanej, specjalnej edycji whisky na owe wydarzenie
      - Liberty Lounge, stanowisko z jedzeniem, whisky i zielonym piwem
      - Wystawa samochodów spod szyldu spółki
    - Liberty Lounge na evencie w Green House Zone - grill, sprzedaż alkoholu spółki i ogólna jego promocja
    - Zakup nowej destylarnii - przeniesienie całej produkcji do budynku
    - Współpraca z Green Energy - zasilanie nowej destylarnii z elektrowni wodnej
    - Wypuszczenie Evening Set we współpracy z Leopards Cigarettes - sprzedaż w Liberty Lounge, sklepach stacjonarnych
    - Wykup reklam na cały kwiecień w radiostacji DailyGlobe
    - Kontynuacja drużyny WRC w FIA
    - Wykup billboardu
    - Zapisanie spółki na targi SBE + jego sponsoring
    - Wsparcie finansowe Paleto Bay Hospital
    - Aktywne media społecznościowe


    Gra IC:
     


    Wydatki z okresu działalności spółki:
    1. Produkcja alkoholi - $50.000
    2. Zakup nowego budynku - $50.000
    3. Billboard - $52.500
    4. Sponsoring SBE- $200.000
    5. Reklamy DailyGlobe -  $112.500
    6. Meble - $20.000
    7. WRC - $100.000
    8. PBH - $100.000
    9. Green Energy - $30.000
    Łącznie
    $715.000

     
  22. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez Broom w Changelog #76   
    Cześć! Oto kolejny miesiąc na Vibe RolePlay, a co za tym idzie kolejna dawka nowości i usprawnień od dev team'u. Zachęcamy serdecznie do przeczytania poniższych zmian i pozostawieniu feedbacku.

     
    System zużycia broni, oraz jej naprawy
    Aktualny system nie był zbyt realistyczny. Broń była na swój sposób niezniszczalna i można było z niej korzystać bez konserwacji przez długie lata.
    Doszliśmy więc do wniosku że czas to zmienić. Broń od nowej aktualizacji będzie się niszczyć, W jej konserwacji pomoże nowy typ przedmiotu - zestaw naprawczy - który zależnie od swojego rodzaju umożliwi amatorską lub profesjonalną konserwację broni. Poniżej trochę informacji dla nerdów 🥱
    Zestawy naprawcze:
    Amatorski zestaw naprawczy - możliwość użycia do do 85% pozostałej wytrzymałości broni Dobrej jakości zestaw na naprawczy - możliwość użycia do 70% pozostałej wytrzymałości broni Profesjonalny zestaw naprawczy - możliwość użycia do 0.1% pozostałej wytrzymałości broni (wymaga flagi grupy) Jeśli stan broni spadnie do 0%, wtedy broń będzie nadawała się tylko i wyłącznie do utylizacji. Informacje o spadku stanu broni:
    Bronie krótkie (pistolety) - 400 pocisków, 16 magazynków,  spadek per pocisk -0.25% Pistolety maszynowe (SMG) - 600 pocisków, 30 magazynków,  spadek per pocisk -0.17% Strzelby - 148 pocisków, 8 magazynków,  spadek per pocisk -0.68% Bronie długie - 1200 pocisków, 60 magazynków, spadek per pocisk -0.08% (Ceny, i wszystkie spadki zostały ustalone przez opiekunów organizacji przestępczych)
     
    System ELS
    Wprowadzamy Emergency Lighting System dla frakcji porządkowych. Pozwoli on na lepsze dostosowanie sygnałów świetlnych względem różnych sytuacji. Postanowiliśmy zaimplementować trzy presety oświetlenia, które mogą być zmieniane pod klawiszem 'N':
    Pełne oświetlenie, Back traffic advisor, Back traffic advisor + front steady burns Przejście na nowy system oświetlenia będzie wymagało zmian w obecnych wozach, więc z czasem liczba pojazdów obsługujących ELS będzie się zwiększać wraz z pracą Developerów 3D.
    Tryb Streamera
    W raz z aktualizacją na serwerze pojawi się tryb streamera. Korzystając z trybu streamera, wasza transmisja będzie widoczna na liście pod komendą /streams oraz każda osoba, która wyśle do was wiadomość otrzyma stosowny komunikat o tym, że streamujecie. Poza tym, na czas transmisji wasz nick zmieni kolor na różowy - wow.
    Aktualnie wspieramy trzy platformy takie jak: twitch.tv, kick.com, youtube.com
    Aby rozpocząć transmisję, wystarczy użyć komendy /live.
     
    Narracyjny system ran
    Ostatnią, a zarazem drobną skryptową nowością jest narracyjny system ran, który umożliwi z pomocą komendy /rany ustawienie naszej postaci narracji /do która wyświetli się każdej osobie jaka skorzysta na nas z komendy /stan [ID] - gratis status "Ranny" nad głową
     

     
    Spawnowanie wozów
    System spawnowania wozów przeszedł w tej aktualizacji całkiem duże zmiany odnośnie limitów zespawnowanych aut, które od teraz oddzielają auta zespawnowane na świecie głównym od tych znajdujących się w zaciszu naszego garażu.
    Obecnie zespawnowanie już jednego auta (bądź trzech w przypadku kont premium) blokowało nam możliwość spawnowania kolejnych aut, nawet jeśli te znajdowały się na innym wymiarze niż główny, co często było omijane poprzez zakup grupy rodziny i nielimitowany spawn aut grupowych.
    Dostosowaliśmy więc ten system tak by każdy gracz oprócz aut na świecie głównym mógł zespawnować również kilka na każdym innym, a oto nowe limity:
    Świat główny (VW1)
    Grupa rodziny: do 4 pojazdów (bez zmian)
    Konto Premium Gold: do 3 pojazdów (bez zmian)
    Konto Premium Standard: 1 pojazd (bez zmian)
    Konto non-premium: 1 pojazd (bez zmian)
    Światy poboczne
    Grupa rodziny: do 30 pojazdów per interior
    Konto Premium Gold: do 30 pojazdów per interior
    Konto Premium Standard: do 10 pojazdów per interior
    Konto non-premium: 2 pojazdy per interior
     

    Proces zgłoszeń 911
    Proces wysyłania zgłoszenia 911, czyli rozmowy z dyspozytorem został drobnie zmodyfikowany. Od teraz dyspozytor będzie pytał o więcej informacji podczas rozmowy takich jak imię i nazwisko naszej postaci czy lokalizacja. Powinno to umożliwić wysyłanie zgłoszeń anonimowych i podawanie bardziej precyzyjnych wskazówek dojazdu do naszej lokalizacji.
     
    Synchronizacja Encji
    Wraz z aktualizacją przepisaliśmy również ostatnie korzenie starego systemu synchronizacji Alt V w naszym kodzie w postaci grafitti, blackjack'a i pedów dialogowych.
    W praktyce oznacza to, że stary system wykorzystywany przez platformę trafił już w całości do kosza, a wymienione powyżej obiekty będą stream'ować się znacznie wydajniej i szybciej.
     
    Anonimowość przy ukrywaniu postaci
    Możliwość ukrycia postaci na forum od teraz ma również swoje odzwierciedlenie w grze. Oprócz tego, że postać pozostanie ukryta na naszym profilu jak dotychczas, to podczas przełączania pomiędzy postaciami czy opuszczania rozgrywki, pozostający po nas 3D Text, poda nazwę naszego konta jako ukryte, jeśli postać była oznaczona jako ukryta w panelu gracza.
     
    Zmiana tożsamości i auta startowe
    Zmiana tożsamości od swojego początku sprawiała wszystkim postaciom duży psikus w formie braku auta startowego co wymuszało na nas bieg do najbliższego salonu samochodowego celem uzyskania środka lokomocji. Poprawiliśmy tą niedogodność i wraz zakupem usługi, auto startowe które wybraliśmy podczas naszego poprzedniego żywota zostanie nam przywrócone. Auta startowe od teraz również spawnują się pierwszy raz w wyznaczonych do tego obszarach - nikt już nie spuści ich na naszą głowę.
     
    Aktualizacja LifeInvader
    Platforma LifeInvader została zaaktualizowana do najnowszej wersji, dzięki czemu zostało poprawione wiele zgłaszanych przez Was błędów

    Poprawiono błąd dotyczący namierzania pojazdów w wypadku gdy te znajdowały się na innym wymiarze. Od teraz pojazdy ukryte w garażach zawsze wskażą swoją lokalizację na pierwsze możliwe drzwi wyjściowe interioru, które prowadzą na główny wymiar (również w wypadku zagnieżdżenia interioru w interiorze). Poprawiono błąd, który powodował że w warsztatach można było tuningować pojazdy niespełniające kryteriów kategorii. Poprawiono błąd, który powodował że psy K9 nie mogły atakować innego gracza niż właściciel. Poprawiono błąd, który uniemożliwiał tworzenie pedów zgłoszeniowych dla agencji LEA. Poprawiono błąd, który uniemożliwiał przypisanie peda Oficera K9 do grupy. Psy K9 od teraz mają również żołądki ze stali i nigdy nie spada im głód. Poprawiono błąd, który powodował że piłka tworzyła łuski. Poprawiono błąd systemu Anticheat, który powodował że gracz otrzymywał kick jeśli ostatni pocisk w magazynku zranił gracza, a gracz nie posiadał już amunicji. Poprawiono błąd systemu Anticheat, który powodował że gracz otrzymywał kick jeśli ostatni pocisk w magazynku zranił gracza, a wytrzymałość broni spadła poniżej 0. Poprawiono błąd, który powodował że amunicja przenosiła się pomiędzy broniami o tym samym typie, umożliwiając pojedyńczy wystrzał z broni bez amunicji. Zmiana tożsamości od teraz poprawnie resetuje styl chodu postaci Zmiana tożsamości od teraz poprawnie usuwa ciuchy z naszej garderoby jeśli zaszła zmiana płci postaci Zmiana tożsamości od teraz poprawnie wyprasza nas z wszystkich interiorów oraz usuwa współdzielenie aut. Poprawiono rozbieżność dostępnych fryzur pomiędzy kreatorem postaci, a fryzjerem
     

    Poniżej lista zmian, które trafiły już na serwer produkcyjny pomiędzy changelogami:
     
    Poprawiono wyświetlanie podglądu wiadomości SMS na niskich rozdzielczościach ekranu, Poprawiono wydajność pobierania danych o pracownikach w panelu grup. Poprawiono błąd, który powodował że policyjny podsłuch działał tylko na SMS systemowe, a nie wysłane przez gracza. Zablokowano możliwość odkładania i podnoszenia przedmiotów podczas trwania statusu BW. Dodano system raportów do MDT. Przepisano okno /mandaty na generyczny dialog. Dodano interakcję z innym graczem "Pokaż dokładny opis", która wyświetla dane /examine osoby. Dodano /ame podczas przeszukiwania ciał. Poprawiono widoczność nametagów graczy w autach z przyciemnionymi szybami. Zmniejszono kompresje zdjęć na LifeInvader


    Przydałoby się również odświeżyć garderobę postaci, dlatego na serwer trafi nowa paczka ubrań skierowanych do płci pięknej, o całkiem sporym przekroju klasowym odbiorców. Znajdziecie w niej ciuchy zarówno mniej i bardziej formalne, koszule, kurtki, letnie sukienki, eleganckie suknie, stroje halloweenowe, akcesoria dla striptizerek i wiele, wiele więcej - każdy coś dla siebie odnajdzie, a poniżej trochę suchych liczb odnośnie paczki:
    110 nowych topów 51 nowych par spodni i spódniczek 2 nowe podkoszulki 14 par butów Ponad 20 nowych akcesoriów rozmieszczonych po pozostałych kategoriach  


    Oprócz ubrań, będziecie mogli znaleźć również 67 nowych fryzur w waszych katalogach fryzjerskich, które z pewnością pomogą wam dostosować się pod wyjścia zarówno formalne jak i imprezkę u swojej bestie - macie już swojego faworyta z ubrań lub ciuchów pośród zdjęć? Dajcie znać!

     

    Jako ostatni news tej aktualizacji, chcemy również ogłosić, że do panelu gracza zawita (o godzinie 4:00 wraz z resztą zmian) zakładka z corocznym Plebiscytem Vibe w którym będziecie mogli zagłosować na waszych faworytów wśród społeczności oraz członków ekipy. Zwycięzcy poszczególnych kategorii zostaną wyróżnieni poprzez otrzymanie unikatowej pamiątkowej plakietki na swoim profilu forum.
    Możliwość oddawania głosów w plebiscycie będzie dostępna do końca Marca, gdzie głos można oddać tylko jeden - wybierzcie mądrze!
    Paczka ubrań męskich również zostanie przygotowana na serwer, jednak ze względu na znacznie węższe pole wyboru wśród ubrań i często ich znacznie gorszą jakość, stanie się to w późniejszym czasie.
     
        
      Zmiany będą dostępne na serwerze od godziny 4:00 20.03.24  
    Credits
    System zużycia broni, oraz jej naprawy - @Broom @Sava @xd shaller  System ELS - @avepy @baryyy Raporty w MDT - @mafineeek Tryb streamera - @mafineeek Nowe okno /mandaty - @mafineeek Rework zgłoszeń alarmowych - @mafineeek Aktualizacja LifeInvader - @csskrouble Mniejsze zmiany - @Broom @avepy @csskrouble @mafineeek @Toyer  
  23. aidetam polubił odpowiedź w temacie przez poludnik w Niffty Niccles (90 HARLOWE GO GETTAZ / RICH R90LLIN)   
    Ghetto Ghetto Ghetto Ghetto Livin#2...



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin