Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Grzes

Developer
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez KasiuLa w [GRA/kasiula] charon   
    A wiec, zgłoszenie było na Twoją poprzednią postać, z której się przelogowałeś (Earl Carpenter) nim mogłam się pojawić. 
    Odnosząc się do Twoich zapytań, zacznijmy od pierwszego: 



    Tu już byłeś w tym samym miejscu, ale już na innej postaci:



    Owe słowa równie mocno uraziły gracza, które zniszczyły go tak samo jak Ciebie - nie tylko moralnie ale i psychicznie.  Mogę stwierdzić, że dotknęło to jego poczucia własnej wartości i samooceny. 

    Patrząc po Twoich logach kar, zasugerowałam się tym, że jednak wcale się na nich nie uczysz i przerwa dobrze Ci zrobi :)
     
  2. Bobadu polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #4: Nowe interiory   
    Eclipse Towers, Apt 3
     
     
     
    Smugglers Hangar
     
     
     
    Tuners workshop
     
     
     
    Tuners garage
     
     
     
    Arcade
     
    Dodatkowo:
    - poprawiono IPLe farmy o'Neilów i Pillbox Hill Medical Center (#658)

    Merged: 08.08.21
  3. Bobadu polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #9: Redesign paletki do makijażu   
    Nowa paletka do makijażu
    - naprawiono problem z niewidzialną brodą po kreatorze
    - wyścig można będzie teraz wystartować bez warunku bycia w pojeździe każdego z uczestników
    - naprawiono błąd z wyświetlaniem dialogu do ustawiania audio w interiorze #817
    - zwiększono limit grup, w których może być postać do 4, w zamian tylko w 2 dziennie można korzystać z duty #654

    Merged: 21.08.2021 (dostępne od 22.08)
  4. Bobadu polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #16: Nowości w systemie spawnu   
    Hej!

    Wraz z @Bart odświeżyliśmy okno wyboru spawu postaci. Dodatkowo, wprowadziliśmy nową opcję dla konta Premium Gold, jaką jest spawn w pojeździe. Wybierając tą opcję, po wejściu na serwer spawnujemy się na miejscu kierowcy w zaparkowanym pojeździe. W przypadku, gdy pojazd jest już zespawnowany przed naszym wejściem do gry pojawiamy się w miejscu, gdzie pojazd domyślnie jest zaparkowany.

    Nowe okno prezentuje się tak:

     
    Zmiana została wgrana na serwer z dzisiejszym restartem, więc jest już dostępna.
  5. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez KasiuLa w 6-7's crime numbers   
  6. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez KasiuLa w 6-7's crime numbers   
  7. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez LordSokol w Changelog #51: Spadłeś pod intek? Zajrzyj tutaj   
    Spadłeś pod intek? Czyli kilka prostych komend na ratunek
    Żaden z supporterów nie odpisuje? Teraz to już nieistotne. Prezentujemy Wam komendy dzięki którym będziecie w stanie sami wyjść z każdych tarapatów.
    /fix pos - w przypadku upadku pod interior daje możliwość powrotu do drzwi wejściowych, zdejmuje również BW i czyści postać /fix bw - zdejmuje BW jeżeli nie zostało ono wywołane przez broń palną, np. sparing, przypadkowe potrącenie przez pojazd, itp. /fix look - czyszczenie postaci z ran po odniesieniu obrażeń  
     
    Ściganci, jak ja ich nienawidzę, czyli STANCER
    Funkcjonalność kierowana w stronę sektora zmotoryzowanego - do gry trafia długo wyczekiwany stancer. Nowe ustawienia w samochodzie pozwalają na jeszcze większą modyfikację waszego pojazdu, przez co staje się on jeszcze bardziej unikalny. Od teraz będziecie mieli możliwość ustawienia wysokości koła, jego odległości(dystans) oraz wychylenie(negatyw).
    Warsztaty samochodowe i studia tuningowe dostają możliwość modyfikacji zawieszenia samochodu(/o stance), a podstawowym wymaganiem rozpoczęcia modyfikacji jest posiadanie minimum zawieszenia UP1.
    WAŻNE: nierealnie ustawione zawieszenie pojazdach będzie skutkowało usunięciem pojazdu


    Pozostałe zmiany
    - Dodano brakujące elementy tuningu pod /o tuning
    - Usunięto błąd przez który głównym właścicielem interioru podczas usuwania była zawsze pierwsza zablokowana postać
    - Usunięto błąd przez który znikały obiekty z serwera
    - Nadano dostęp do częstotliwości LEA dla Fire Department
    - Naprawiono freeze animacji typu idz, aparat itd.
    - Poprawiono spadanie z drążka od ćwiczeń
    - Poprawiono usterki z kolizją i freezowaniem przy wykonywaniu ćwiczeń na ławeczce
    - Dodano obiekt noszy dla jednostek EMS
    - Folie przyciemniające trafiły na zamawianie dla warsztatów/studiów tuningowych
     
    INFORMACJA:
    Jesteśmy otwarci na feedback z Waszej strony, dlatego pozostawiamy temat otwarty do dyskusji.
  8. Noiles polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #9: Redesign paletki do makijażu   
    Nowa paletka do makijażu
    - naprawiono problem z niewidzialną brodą po kreatorze
    - wyścig można będzie teraz wystartować bez warunku bycia w pojeździe każdego z uczestników
    - naprawiono błąd z wyświetlaniem dialogu do ustawiania audio w interiorze #817
    - zwiększono limit grup, w których może być postać do 4, w zamian tylko w 2 dziennie można korzystać z duty #654

    Merged: 21.08.2021 (dostępne od 22.08)
  9. Noiles polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #16: Nowości w systemie spawnu   
    Hej!

    Wraz z @Bart odświeżyliśmy okno wyboru spawu postaci. Dodatkowo, wprowadziliśmy nową opcję dla konta Premium Gold, jaką jest spawn w pojeździe. Wybierając tą opcję, po wejściu na serwer spawnujemy się na miejscu kierowcy w zaparkowanym pojeździe. W przypadku, gdy pojazd jest już zespawnowany przed naszym wejściem do gry pojawiamy się w miejscu, gdzie pojazd domyślnie jest zaparkowany.

    Nowe okno prezentuje się tak:

     
    Zmiana została wgrana na serwer z dzisiejszym restartem, więc jest już dostępna.
  10. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez WVC Kudy w [Coupe] Vulcar Zodiac   
    Nazwa pojazdu: Vulcar Zodiac
    Zdjęcie: 
    Opis:  No śliczny saabik krokodylek, jest dużo saabiarzy w US, chodzi o tego zwykłego podstawowego.
    Link https://www.gta5-mods.com/vehicles/vulcar-zodiac-pack-add-on-tuning-liveries-sounds
  11. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #43: Pod czujnym okiem   
    System Monitoringu Miejskiego i Shotspotterów
     
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony został system monitoringu miejskiego i shotspotterów, które rozmieszczone zostały w kluczowych miejscach rozgrywki - stacjach benzynowych, placówkach rządowych, ruchliwych parkingach i miejscach rozrywki.

    Popełnienie zbrodni w pobliżu kamery monitoringu informuje policję o popełnianym przez nas czynie (kradzieży auta, podpaleniu), a w wypadku shotspottera - oddanych strzałach.

    Jeżeli budynek grupy (parking, komis samochodowy itd.) wyposażony jest w system monitoringu, zgłoszenie zostanie również wysłane z ramienia ochrony budynku.
     
    Monitoring Live
     
    Do systemu monitoringu miejskiego dodany został także podgląd live. Funkcjonariusze frakcji z odpowiednimi permisjami, będą mogli obserwować na żywo różne miejsca na mapie i odgrywać rolę dispatchera, a także zapewniać wsparcie pozostałym członkom. 

    Kamery posiadają możliwość zoomowania oraz obrotu podobnie jak lornetka, jednak ograniczone są one do konkretnego pola widzenia.
     
     
    Pomniejsze zmiany & Bugfixy
    - Dodano nowe animacje
    - Dodano tryb automatycznego chodzenia pod F4
    - Zwiększono spalanie pojazdów
    - Obniżono cenę paliwa na stacji, teraz kosztuje $19/l
    - Naprawiono błąd związany z extrasami, który powodował zatrzymywanie się pojazdu.
    - Naprawiono krytyczny błąd związany z brakiem możliwości zalogowania się podczas pobytu w więzieniu.
    - Naprawiono błąd, który blokował dziuple przed wypłacaniem pieniędzy jeśli wypłata miała mieć miejsce po restarcie serwera.
    - Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom na opuszczenie hotelu.
    - Naprawiono błąd, który sprawiał że każdy gracz będący w grupie mógł wypłacić pieniądze z parceli bez względu na posiadaną flagę.
    - Parcele od teraz mogą być przypisane tylko do budynków grupowych.
    - Naprawiono display i zapis tekstury ciała na ciuchach.
    - Otrzymane wiadomości w telefonie logują się od teraz w logach.
    - Nielegalny imigrant nie może już wyrobić dokumentów, ani nie podejmie pracy z ramienia urzędu.
    - Nielegalny imigrant nie zakupi już auta w salonie samochodowym.
    - Nielegalny imigrant nie zakupi już domu w inny sposób niż poprzez drugiego gracza.
    - Naprawiono błąd, który powodował że MDT nie działało po zmianie postaci
    - Poprawiono błąd który uniemożliwiał świeżo stworzonym postaciom korzystać z przesuwania animacji przy pierwszym logowaniu
    - Poprawiono błąd który powodował że animacje wrzucały gracza pod ziemię
    - Poprawiono błąd który usuwał kolizję gracza w wypadku gdy ten zbyt często zmieniał postać.
    - Poprawiono błąd który powodował że interiory pochodzące od Rockstar nie ładowały się poprawnie.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenia nie aktywowały się za pierwszym razem.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenie nie zapisywały się poprawnie.
    - Poprawiono błąd który powodował, że style chodzenia znikały po wywołaniu /aspawn na gracza.
    - Poprawiono błąd który uniemożliwiał graczom wejście do kreatora postaci.
    - Poprawiono błąd który powodował podwójne renderowanie się mapy i nazw ulic.
    - Poprawiono błąd który powodował podwójne renderowanie się MDT.
    - Poprawiono błąd który inicjował anticheat clientside'a dwa razy.
    - Poprawiono błąd który powodował fade out ekranu przy wchodzeniu do kreatora postaci.
    - Poprawiono błąd który powodował przenoszenie się ID ciuchów pomiędzy postaciami przy korzystaniu z ich zmiany.
    - Poprawiono błąd który powodował przenoszenie się makijażu pomiędzy postaciami
    - Gracz poprawnie synchronizuje teraz swoje labelki i wygląd w przypadku otrzymania /aspawn
    - Poprawiono brak notyfikacji na temat dostępności interaktywnych pedów.
    Zmiany zostaną wprowadzone w dniu 11.05
     
  12. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #42: Nie igraj z ogniem   
    Skryptowe podpalenia


    Wraz z aktualizacją na serwer trafia system podpaleń. Podpalenia może dokonać każda osoba posiadająca pełen kanister z benzyną, pod warunkiem, że w danej chwili na serwerze znajduje się trzech strażaków na służbie. Po kliknięciu odpowiedniego przycisku w ekwipunku, przy posiadaniu kanistra, musimy rozlać benzynę w czterech punktach, które będą tworzyły obszar naszego pożaru.

    Utworzenie jednego punktu trwa dziesięć sekund, a po utworzeniu czterech uzyskujemy możliwość podpalenia obszaru, za pomocą zapałek lub zapalniczki, klikając odpowiedni przycisk w ekwipunku.

     
    Zagrożenia

    Podpalenie niesie również ze sobą konsekwencje. Wszystkie osoby, które znajdują się w interiorze w którym szaleje ogień, będą po minucie tracić stopniowo zdrowie aż do uzyskania statusu BW na skutek zadymienia. Jeżeli interior, nie zostanie ugaszony przez służby Fire Department w ciągu godziny, ulegnie spłonięciu i będzie niemożliwy do użytku, do restartu serwera.

    Wraz z interiorem spłonie również zawartość schowka, sejfu oraz wszystkie auta znajdujące się w interiorze, na skutek czego utracą kontrakty ubezpieczeń. Przed spłonięciem będziemy mogli uchronić się z pomocą zabezpieczeń przeciwpożarowych - alarmu i zraszaczy.
    W wypadku pojawienia się ognia w naszym interiorze, alarm powiadomi w ciągu dwóch minut służby porządkowe, a zraszacze - w zależności od poziomu - wydłużą czas palenia się interioru oraz zredukują ilość środków gaśniczych potrzebnych do ugaszenia pożaru.
    Nowe zgłoszenia
     
    W związku z powyższymi zmianami, zaszła potrzeba również na utworzenie nowego typu grupy - Medical - tak, aby obecne grupy świadczące usługi medyczne, nie wliczały się w potrzebną do rozpoczęcia pożaru, ilość strażaków na duty, ze względu na współdzielenie typu Fire.

    Grupa o typie Medical otrzymała również swój własny typ zgłoszeń pod /911 tak aby rozdzielić zgłoszenia w których wymaga jest pomoc medyczna od tych dotyczących pożarów i ich ofiar.

    Członkowie grupy o typie Medical mogą również samodzielnie oferować innym graczom oferty operacji plastycznych, pozwalających na zmianę wyglądu naszej postaci do 100h przegranych na niej. Odświeżeniu uległ również panel /911, który został całkowicie przepisany.
    Webhook Discord
     
    Do panelu grup trafiła również możliwość ustawienia Webhooka Discord. Osoby z uprawnieniami lidera będą mogły ustawić webhook grupy, za pomocą którego bot codziennie o północy będzie wysyłał wam, na wybrany przez was kanał Discord, powiadomienia dotyczące czasu duty, ofert i uzyskanego dochodu przez poszczególnych pracowników.

    Utworzyć webhooka możemy, wchodząc na nasz serwer Discord -> ustawienia -> integracje i wybierając opcję "stwórz Webhook". Wybieramy kanał, na który będą przychodzić powiadomienia, a następnie kopiujemy adres URL webhooka, który wklejamy w przeznaczonym do tego miejscu w panelu.

     
    Pomniejsze zmiany

    - Przepisano notyfikacje na nowy wygląd oraz dodano do nich timer.
    - Dodano wyszukiwarkę kontaktów do listy kontaktów.
    - Przyjęcie połączenia alarmowego jako grupa Fire nie wyrzuca już błędu o braku pojazdu.
    - Zdjęcie statusu BW przez admina ustawia teraz HP na 100%.
    - Ładowanie słowników animacji zostało znacznie przyśpieszone.
    - Kanistry z benzyną nie zostawiają już łusek.
    - Drobne zmiany optymalizacyjne.
    - Od teraz wiadomości na chacie OOC grupy zawierają również ID gracza, tak jak miało to miejsce dotychczas na lokalnym chacie OOC.
    - Drobne poprawki gramatyczne w uprawnieniach grupowych.
    Zmiany wejdą w życie wraz z restartem 25.04.2022
     
  13. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #40 Radiostacje   
    Dzisiejsza aktualizacja w większości przynosi nowe narzędzia ekipie serwera, ale znajdują się pośród niej nowe rzeczy wymierzone w strefę cywilną, które są rozwiązaniem kilku bolączek właścicieli biznesów, czy projektów medialnych.
    Nowe uprawnienia i zmiany QoL
     
    Aby ułatwić rozgrywkę wszystkim właścicielom biznesów oraz artystom, do uprawnień rang grupowych zostały dodane dwa nowe uprawnienia - zarządzanie ubraniami oraz zarządzanie linkiem audio w drzwiach. W praktyce oznacza to, że nie trzeba będzie już nadawać dostępu lidera osobom, które będą potrzebowały danych uprawnień czy to do koncertu, czy zwykłego zarządzania ubiorem innych osób.
    Przeniesiona została również informacja o podawaniu przedmiotu z magazynu innemu graczowi. Nie wyświetla się ona już więcej na chat, a w formie /ame nad głową osoby podającej, co znacząco zwiększa czytelność chatu w zatłoczonych lokalach.
     
    Nowe media
     
    Wraz z aktualizacją na serwer zagości także długo wyczekiwana nowość dla strefy medialnej serwera.
    Jest nią komenda /choosenews, bądź w skrócie /cn, która pozwoli graczowi na wybór serwerowej radiostacji której chce słuchać. W praktyce oznacza to otwarcie nowego rozdziału dla serwerowych mediów, które w końcu mogą prowadzić swoje audycje równolegle do siebie.
    Zmianie uległ także pasek /news, który podobnie do wywiadów, jest od dzisiaj unikalny dla danej radiostacji.
     
     
     
    Drobne bugfixy:
    - Poprawiono ładowanie modeli
    - Header news nie powiela już nazwy osoby piszącej newsa, a wyświetla nazwę grupy 
  14. Ksionszkasz polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #9: Redesign paletki do makijażu   
    Nowa paletka do makijażu
    - naprawiono problem z niewidzialną brodą po kreatorze
    - wyścig można będzie teraz wystartować bez warunku bycia w pojeździe każdego z uczestników
    - naprawiono błąd z wyświetlaniem dialogu do ustawiania audio w interiorze #817
    - zwiększono limit grup, w których może być postać do 4, w zamian tylko w 2 dziennie można korzystać z duty #654

    Merged: 21.08.2021 (dostępne od 22.08)
  15. Ksionszkasz polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #16: Nowości w systemie spawnu   
    Hej!

    Wraz z @Bart odświeżyliśmy okno wyboru spawu postaci. Dodatkowo, wprowadziliśmy nową opcję dla konta Premium Gold, jaką jest spawn w pojeździe. Wybierając tą opcję, po wejściu na serwer spawnujemy się na miejscu kierowcy w zaparkowanym pojeździe. W przypadku, gdy pojazd jest już zespawnowany przed naszym wejściem do gry pojawiamy się w miejscu, gdzie pojazd domyślnie jest zaparkowany.

    Nowe okno prezentuje się tak:

     
    Zmiana została wgrana na serwer z dzisiejszym restartem, więc jest już dostępna.
  16. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez ElderGoose w [07.12.2021] Conan "DAZED" EP   
    **Wieczorem, 7-go grudnia, 2021 roku światło dzienne ujrzała debiutancka EP'ka na kanałach streamingowych artysty Conan. Ów twór został napisany, wykonany oraz wyprodukowany w całości przez wokalistę z nieliczną pomocą starych znajomych. Album był nieoficjalnie ogłaszany przez dłuższy czas, natomiast prace nad nim były nieustannie przedłużane. Finalnie 29-tego listopada na social mediach artysty został opublikowany album teaser, ujawniający, że na albumie znajdzie się 7 utworów. **
     
    1. DAZED
    2. WASTE MY TIME
    3. LET HER GO
    4. DRUNKEN CONVERSATIONS
    5. DESTINED
    6. GIVE IT UP
    7. CHEMICALS
     
    **Promocja**
     
  17. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez Kubas w Changelog #28   
    Changelog #28
    Dla frakcji dodano komendę /namierz, która pozwoli wyznaczyć trasę do innej jednostki emitującej sygnał GPS. Pozwoli to na lepsze rozeznanie się w terenie, gdyż obecny system namierzania mocno utrudniał namierzenie właściwej jednostki. Od teraz na mapie pojawiać się będą tylko pojazdy grupy na której służbie jesteś (namierzanie poprzez komendę /namierz umożliwi namierzenie dowolnego pojazdu z zamontowanym GPS - nie tylko własnej grupy) Dodano dodatkowy paintjob dla karetki dostosowany pod grupę Eugenics   
    Zmiany wchodzą z życie wraz z restartem o godzinie 10:30 (29.11.2021).
  18. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez Jesus w San Andreas Departament of Parks And Recreation   
    KONTAKT:
    State Park Peace Officer
    https://discord.gg/aT2ywBp4Yn
    (skargi, pytania i sprawy dotyczące frakcji)
    San Andreas State Parks https://discord.gg/H3aeN72q6t
    (rekrutacje i ogólne zapytania dot. funkcjonowania parków)
     

    San Andreas State Parks
    San Andreas Department of Park and Recreations, znane z krótszej i poręczniejszej nazwy jako San Andreas State Parks to największa w Stanach Zjednoczonych agencja stanowa pod kątem ilości obszarów w jej jurysdykcji.
    State Parks w dwudziestu jeden dystryktach samodzielnie zarządza bowiem 280 jednostkami parkowymi o łącznej powierzchni prawie 600 tysięcy hektarów, ponad 450km linii brzegowej, 15 tysięcy kempingów i 5 tysięcy szlaków turystyczny, rowerowych czy jeździeckich w stanie San Andreas. Monitoruje przepływ ruchu turystycznego, utrzymuje i tworzy nowe placówki historyczne, skanseny oraz nadzoruje punkty archeologiczne. 
    State Parks ściśle współpracuje z wieloma agencjami na szczeblu lokalnym, stanowym czy federalnym; m.in. udostępnia niektóre ze swoich parków do przeprowadzania ćwiczeń Navy Seals. Department of Park and Recreations posiada w swojej strukturze także kilka wydziałów, m.in. wydział rekreacji poza drogowej (tzw. offdroad, którego program i realizacja są obecnie największe i najprężniej działające w całych Stanach Zjednoczonych), wydział żeglugi i dróg wodnych oraz wydział konserwacji zabytków.
    Rocznie, łącznie 68 milionów osób odwiedza San Andreas State Parks System, w skład którego wchodzą m.in.:

    Law Enforcement Division - State Park Peace Officer
    State Park Peace Officers (SPPO) realizują szerokie spektrum działań w zakresie egzekwowania prawa, w tym złożone dochodzenia karne, egzekwowanie przepisów ruchu drogowego, uczestniczenie w ogólnokrajowych grupach zadaniowych; od eliminowania szlaków tras narkotykowych po zwalczanie grup przestępczych (w szczególności właśnie tych narkotykowych), kradzieży pojazdów, nielegalnego połowu ryb czy kłusownictwa. San Andreas State Park Peace Officer swoją jurysdykcją otaczają cały stan San Andreas.
    Misją SPPO jest wzbogacenie życia mieszkańców stanu San Andreas poprzez zapewnienie bezpiecznych wypoczynków, przyjaznych parków i obiektów rekreacyjnych dla ludzi w każdym wieku. Oficerzy State Parks, poprzez staranne działania, chronią zasoby naturalne oraz tych, którzy z nich korzystają, aby przyszłe pokolenia mogły się nimi cieszyć.
    Facilities and Park Maintenance
    Obiekty stanowią kluczowy element w realizacji misji Departamentu. Personel ds. obiektów pełni istotną rolę w zapewnianiu bezpieczeństwa odwiedzającym parki stanowe oraz w ochronie zasobów naturalnych, kulturowych i historycznych. Miejsca biwakowe, szlaki, centra dla odwiedzających, muzea, drogi, systemy wodne, toalety - wszystkie są niezbędne do spełnienia wymagań związanych z ochroną zasobów, edukacją społeczeństwa i umożliwianiem rekreacji. Departament Parków i Rekreacji świadczy usługi konserwacyjne we wszystkich 280 parkach stanowych na terenie całego stanu! Podczas kariery w dziedzinie obiektów i konserwacji, personel pomaga w opracowywaniu, utrzymaniu i restytuowaniu: budynków, dróg/parkingów, różnych struktur, systemów wodnych, szlaków.
    Interpretation and Education
    San Andreas jest domem dla największego systemu parków stanowych w kraju, który obejmuje miejsca wzdłuż wybrzeża, w uspokajających lasach i na gorących pustyniach! Każdy z naszych parków ma unikalną historię, a to właśnie wtedy pojawiają się nasi przewodnicy. Przewodnicy odgrywają ogromną rolę w parkach stanowych, witając odwiedzających i dzieląc się naturalnym, historycznym i kulturowym kontekstem swojego miejsca. Te opowieści często są opowiadane podczas organizowania zabawnych aktywności, takich jak ogniska i krótkie wędrówki. Inne codzienne zadania obejmują opracowywanie i przeprowadzanie programów szkolnych lub programów podróżniczych, z których mogą korzystać wszyscy odwiedzający park. Przewodnicy parków stanowych pomagają odwiedzającym  doświadczyć, zrozumieć i docenić nasze parki stanowe! 
     
     
    Zarząd San Andreas State Parks składa się z: @Jesus @KoKo@nxs.

  19. Grzes polubił odpowiedź w temacie przez Kubas w Changelog #18: Blackjack   
    Czołem!

    Wraz z dzisiejszą aktualizacją (16.10) wprowadzamy na serwer skrypt Blackjacka oraz kilka pomniejszych zmian i bugfixów.

    Zacznijmy od przedstawienia samego blackjacka, który zagości w serwerowym kasynie, ulokowanym w samym sercu Vespucci.
    Drzwi kasyna otwarte będą dla was całodobowo, jednak zakłady pieniężne dostępne będą w godzinach od 18:00 do 2:00 Aby rozpocząć rozgrywkę należy podejść do wolnego stołu, przy którym znajduje się NPC krupiera i użyć klawisza E aby przy nim usiąść Pierwsza osoba która dosiada się do stołu rozpoczyna grę za pomocą przycisku Ctrl Maksymalna kwota zakładu wynosi $10 000 Wypłata w kasynie funkcjonuje w systemie 3:2 co oznacza, że w przypadku postawienia $10 000, zwycięzca otrzymuje $15 000  
     
     
     
    Pomniejsze zmiany i bugfixy
    Poprawiono błąd z /o tuning   Poprawiono błąd z oferowaniem itemów, gdy odbiorca nie ma wystarczającej ilości gotówki Pieniądze za aktywność klientów w budynku grupy będą teraz wypłacane nawet, gdy klient opuści grę Dodano /drzwi krzyk, które pozwala krzyknąć do wszystkich osób będących po drugiej stronie drzwi Dodano /drzwi do, które pozwala właścicielowi interioru (graczowi lub grupie) na wykonanie /do dla interioru. Dodano możliwość jazdy "na pace" pojazdów (klawisz Z) - pozwala to na sztywne przymocowanie się do pojazdu Dodano /tog powiadomienia dla administratorów  
  20. Kancini polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #16: Nowości w systemie spawnu   
    Hej!

    Wraz z @Bart odświeżyliśmy okno wyboru spawu postaci. Dodatkowo, wprowadziliśmy nową opcję dla konta Premium Gold, jaką jest spawn w pojeździe. Wybierając tą opcję, po wejściu na serwer spawnujemy się na miejscu kierowcy w zaparkowanym pojeździe. W przypadku, gdy pojazd jest już zespawnowany przed naszym wejściem do gry pojawiamy się w miejscu, gdzie pojazd domyślnie jest zaparkowany.

    Nowe okno prezentuje się tak:

     
    Zmiana została wgrana na serwer z dzisiejszym restartem, więc jest już dostępna.
  21. RK_Rock polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Rock   
    hej omg
    gdzie gimby?
  22. pdg polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #16: Nowości w systemie spawnu   
    Hej!

    Wraz z @Bart odświeżyliśmy okno wyboru spawu postaci. Dodatkowo, wprowadziliśmy nową opcję dla konta Premium Gold, jaką jest spawn w pojeździe. Wybierając tą opcję, po wejściu na serwer spawnujemy się na miejscu kierowcy w zaparkowanym pojeździe. W przypadku, gdy pojazd jest już zespawnowany przed naszym wejściem do gry pojawiamy się w miejscu, gdzie pojazd domyślnie jest zaparkowany.

    Nowe okno prezentuje się tak:

     
    Zmiana została wgrana na serwer z dzisiejszym restartem, więc jest już dostępna.
  23. bros over hoes polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #16: Nowości w systemie spawnu   
    Hej!

    Wraz z @Bart odświeżyliśmy okno wyboru spawu postaci. Dodatkowo, wprowadziliśmy nową opcję dla konta Premium Gold, jaką jest spawn w pojeździe. Wybierając tą opcję, po wejściu na serwer spawnujemy się na miejscu kierowcy w zaparkowanym pojeździe. W przypadku, gdy pojazd jest już zespawnowany przed naszym wejściem do gry pojawiamy się w miejscu, gdzie pojazd domyślnie jest zaparkowany.

    Nowe okno prezentuje się tak:

     
    Zmiana została wgrana na serwer z dzisiejszym restartem, więc jest już dostępna.
  24. xDolar polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #16: Nowości w systemie spawnu   
    Hej!

    Wraz z @Bart odświeżyliśmy okno wyboru spawu postaci. Dodatkowo, wprowadziliśmy nową opcję dla konta Premium Gold, jaką jest spawn w pojeździe. Wybierając tą opcję, po wejściu na serwer spawnujemy się na miejscu kierowcy w zaparkowanym pojeździe. W przypadku, gdy pojazd jest już zespawnowany przed naszym wejściem do gry pojawiamy się w miejscu, gdzie pojazd domyślnie jest zaparkowany.

    Nowe okno prezentuje się tak:

     
    Zmiana została wgrana na serwer z dzisiejszym restartem, więc jest już dostępna.
  25. Jesus polubił odpowiedź w temacie przez Grzes w Changelog #16: Nowości w systemie spawnu   
    Hej!

    Wraz z @Bart odświeżyliśmy okno wyboru spawu postaci. Dodatkowo, wprowadziliśmy nową opcję dla konta Premium Gold, jaką jest spawn w pojeździe. Wybierając tą opcję, po wejściu na serwer spawnujemy się na miejscu kierowcy w zaparkowanym pojeździe. W przypadku, gdy pojazd jest już zespawnowany przed naszym wejściem do gry pojawiamy się w miejscu, gdzie pojazd domyślnie jest zaparkowany.

    Nowe okno prezentuje się tak:

     
    Zmiana została wgrana na serwer z dzisiejszym restartem, więc jest już dostępna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin