Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

otf

Gracz
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. MALINOWY polubił odpowiedź w temacie przez otf w Avatarki   
  2. Nagashinio polubił odpowiedź w temacie przez otf w Nagash [showroom]   
    💯
  3. otf polubił odpowiedź w temacie przez Nagashinio w Nagash [showroom]   
    Siemano!
    Od jakiegoś czasu tworze w After Effects i Photoshopie - poniżej przesyłam część swoich pracek, mam nadzieje że się Wam spodobają;)
    (jeżeli byłbyś chętny - napisz DM - a najlepiej discord: Nagash#1294)
     
     
    GRAFIKI:

     
    PRACE GRAFICZNE NA STEAM:














     
    cała reszta na: Behance
  4. otf polubił odpowiedź w temacie przez ADVGierki w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    padly takie slowa, oczywiscie ze tak, bo speedy sam o tym mowil ze bedzie mial kompletna dowolnosc w doborze osob ktore bedzie chcial miec w zarzadzie obok siebie. Moze nie padly straight od ciebie, ale sam fakt, ze padly.
    zajebiste dwie osoby, to juz bez podjazdu do ciebie kosma akurat, ale to byly kurwa takie rzeczy ktore wilku sobie wysral z kontekstu wysylajac do ciebie, bo widzialem temat tego jak @roziak przelal mi 7zl blikiem za usuniecie dyrektywy odnosnie tego ze toster robi tosty(wyskakuajce z wnetrza chlebki), opiekacz robi te kanapki trojkatne, a grzanki to sa z piekarnika. Bylo to wstawione stuprocentowo dla zartu zeby podkurwic @lovepump7799
    aight, nie ma zlej krwii miedzy nami o to stary, ale ja pamietam do teraz i wlk mi swiadkiem jak zawolalismy v3rso na kanal zeby zapytac odnosnie tego, czy cokolwiek wie o tej skardze, to jedyne co nam odpowiedzial to to, ze o niej wie, ale nie wie o co w niej chodzi bo mial tam jakies swoje sprawy prywatne - xD. Spoko ze sie z wami na slepo zgadza.
     
    nie bierz wszystkiego personalnie @kosma, bo ta skarga byla napisana poltorej miesiaca temu i przez poltorej miesiaca stala bez odzewu; zmienilismy podejscie do tematu od tego czasu, ale przez to jak zostalem zamieciony pod dywan to nikomu z nas nie chcialo sie tego przepisywac od nowa kierunkujac wszystko jedynie w verso
  5. otf polubił odpowiedź w temacie przez Los Angeles County Rogue w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    jeszcze jako opiekun z tego co pamietam nie wypowiadalem sie na temat wlk, dostawalem wielokrotne znaki, ze nie potraficie sie dogadac-- nie mozna mi zarzucic, ze nie probowalem, trzy razy do was chodzilem, bylo was trzech, liczylem ze sie dogadacie, usuneliscie VXN'a, moja osoba dotyczaca Twojej osoby w przypadku zmiany lidera nie ma wiele, bylem posrednikiem ktory otrzymywal mase dowodow od kilku osob ktore wtedy zdecydowaly sie na Ciebie zlozyc bardzo rozlegla skarge, Wiktor
    wszystko przesylalem dalej do @v3rso, Szymona i @Matrzak; byla to w tak naprawde pelnym stopniu decyzja podjeta w calym gronie, bo wiem ze byl tez czas kiedy zarzucales ze robie cos sam; wtedy bylem najbardziej aktywnym opiekunem z trzech (i czy chciec czy nie musialem byc neutral wobec dwoch stron), i tak dla jednej ze strony wyszedlbym na tego negatywnego
    dotarly do mnie dowody o wykorzystywaniu przez Ciebie lidera do pozyskiwania kasy ooc, z tego co pamietam to dwie osoby to potwierdzily, hazmat tak naprawde wynikl z rozmowy z @Azzi_24-- brakowalo w tym do nas prostej informacji, a do tego informowalem tez o tym szymona wtedy glownego opiekuna, tak naprawde z tego co pamietam to verso tez byl osoba z dostepem do tego kanalu
    vxn i ja? nigdy nie mialem z vxnem niewiadomo jakich kontaktow, moge nawet powiedziec ze Ciebie znalem bardziej niz jego, zglosil sie do mnie po prostu z prosba o wyjasnienie, czy nawet sam zauwazylem ze cos bylo nie tak? szczerze? bylo to tak dawno ze ja nie pamietam, to chyba prawie dwa miesiace mijaja, musialbym popatrzec po discord zeby o tym mowic a skarga nie dotyczy chyba konkretnie tego
    nie powiedzialem tez nigdzie ze byl wolny dobor zarzadu, verso i matrzak dobrali tylko speedyego, a lider mial byc zmieniony po znalezieniu kanydata, matrzak zrezygnowal, nie wiem jakie teraz beda podejmowane decyzje ale akurat mnie to juz nie dotyczy, jak poczules sie urazony to moge wyjasnic po kolei, ale nie zarzucaj ze nie staralem sie bo bylem u was sam trzy razy, przed pojsciem do reszty ekipy porzadkowych
  6. otf polubił odpowiedź w temacie przez Wild w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    V3RSO to totalny ignorant, który wywyższa się w grze komputerowej bo ma większą władze od zwykłego gracza i najwidoczniej sprawia mu to satysfakcje bo nie dosyć, że odgrywa strasznie aspołeczne postacie to taki też jest w kierunku graczy serwisu OOC. Jakakolwiek próba kontaktu z nim w wiadomości prywatnej, bądź discord kończy się fiaskiem bo nawet nie raczy odpisać i ma głęboko w poważaniu jakiekolwiek wyjaśnienia bo kreuje się na osobę nieomylną i nie potrafi przyznać się do błędu, nie bez powodu krąży o nim opinia najgorszej osoby w ekipie bo pomylił się z powołaniem i tylko uprzykrza grę zamiast wspierać graczy i im pomagać, no cóż... 
  7. otf polubił odpowiedź w temacie przez plewa w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    Aktualnie w twoim przypadku każdy dowód powinien się liczyć bo sam w brudny sposób eliminowałeś tak innych graczy, których nie lubiłeś prowadząc wręcz do absurdu. Całe community sektora ma Ciebie dosyć, nie robisz nic dobrego dla publicznych, dajesz tragiczny przykład, robisz monopol i jeszcze nie potrafisz liderować frakcją. Jak dla mnie to sprawa powinna być zamknięta - nikt Cię tutaj nie chce i dlatego chcemy zmiany. Szkoda, że ty właśnie za "obowiązki wokół lidera" wypierdalałeś ludzi z liderki, a teraz gdy ktoś ci coś zarzuca to nagle nie można za to karać? Przypominam, że ty chciałeś mnie wyjebać bo usunąłem teamspeaka3 z SD xD Zastanów się coś piszesz bo jesteś dwulicowy. Skoro administracja rozlicza graczy z liderowania to niech rozliczy także swoich. Pozatym.. ta skarga bardziej skupia się na tym, że nie nadajesz się na opiekuna pod żadnym względem, a sektor tak na prawdę w ogóle się nie zmienił bo blokujesz każde zmiany (i nie tylko graczy frakcji której ogłosiłeś się liderem jako opiekun - beka xD). Nie potrafisz nawet napisać własnego materiału, wszystko kradniesz innym - taki jest opiekun?

    Jak już się tak bronisz wspólnymi decyzjami, bo nie masz odwagi to odpowiadaj za swoich kolezkow
    To już kolejna skarga na v3rso w ostatnim czasie i wg. werdyktu ostatniej miał on być pod kontrolą. Jak widać każdy miał na to wyjebane, bo to co on robi to jakiś żart i nie jest to kwestia ostatnich tygodni a miesięcy w czasie których cały sektor musiał się użerać z tym chłopem.
  8. otf polubił odpowiedź w temacie przez bartlomiej w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    Ciagle nie rozumiem dlaczego speedy nie przejal sam tej frakcji, ziomek ma pomysl i checi do wprowadzenia nowych rzeczy, jest otwarty na propozycje i da sie z nim chociaz wejsc w dyskusje na poziomie, glupie jest to, ze blokuje go v3rso, czyli na dodatek opiekun tego sektora, ktory jest chyba najbardziej zawistnym graczem na tym serwisie. @realesteverlived byl dsb 2+, co swiadczylo, ze z pewnoscia jego rozgrywka byla na wysokim poziomie, a ja bedac szczerym, jak bylem na trainee i mialem z nim pierwszy wyjazd w teren, to piekla mnie dupa widzac wiedze goscia na temat LEA, brzmi to troche jakbym chcial go poprzec po kolezensku, ale mowie to z czystym sumieniem, bo gosc jest serio oczytany. Jak widac na w/w screenach, inne osoby decyzyjne byly za tym, zeby wznowic OSSB pod skrzydlami californi, nawet zwykli DS tego chcieli (nie raz bylo o tym pisane na generalu/dyskusjach), bo wiedzieli, ze to moze wypalic (nawet powolam sie na slowa @never walk alone czyli bylego lidera tej jednostki, tez sadzil, ze california ogarnie to wszystko lepiej od niego). Frakcja ma ogromny potencjal, wystarczy dac odpowiedniej osobie wladze, a zabrac v3rso, ktory ma zamknieta glowe i 30 ukraincow w nasze miejsce. Koles ma po prostu wybujale ego, ranga ktora otrzymal namieszala mu w glowie, prowadzi frakcje bez zadnej konsultacji z innymi liderami, wyrzuca kogo chce, obniza range komu chce, co skutkuje ubywaniem graczy, ktorzy trzymaja ta frakcje na nogach.
  9. otf polubił odpowiedź w temacie przez bartosz zapasowe w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    Link do Twojego konta: https://forum.v-rp.pl/profile/12058-realesteverlived/
    Link do konta oskarżonego: https://forum.v-rp.pl/profile/41-v3rso/
    Powód składania skargi: 
    Niekompetencja w roli opiekuna frakcji Blokowanie gry w sferze porządkowej Nietrzymanie się pierwotnych założeń przejęcia frakcji jako opiekun Znieważanie społeczności serwera (graczy swojej strefy) Brak umiejętności zarządzania grupą ludzi Chęć stworzenia monopolu z frakcji pomimo bycia jednym z dwóch liderów, brak kooperacji, samowolne decyzje Wyjaśnienie sprawy: Na wstępie poproszę o odkrycie tematu gdyż dodatkowo chciałoby się wypowiedzieć większe grono graczy w skardze przeciwko osobnikowi v3rso. Oczekujemy tego, że Bosmer z pomocą kosmy zaopiekuje się strefą publiczną bo są oni bardziej kompetentnymi i bardziej odpowiedzialnymi osobami do tego a zgaduje, że jak to ma teraz Speedy jako lider SD, Bosmer jako ten mniej główny opiekun też jest blokowany ze swoimi pomysłami które ma zgaduje wyjebiste.
    Dłuższy czas mnie i niejedną osobę interesowało czy jest sens w ogóle pisać tą skargę na Community Manager v3rso który obejmuje stołek opiekuna sektora porządkowego. Nie mogłem przejść obok tego obojętnie bo to jest po prostu niepojęte do czego dochodzi przez v3rso na serwerze który trzyma się ~3 lata. W ciągu ostatnich tygodni grałem w Los Santos County Sheriff’s Department pod liderką v3rso oraz Matrzak, w dzień który odszedłem dołączył Speedy. V3rso wytworzył sobie wobec mojej osoby negatywny obraz co skutkuje blokowaniem rozwoju mojego we frakcji jak i samego serwera. Każda próba rozmowy z owym użytkownikiem administracji kończyła się znieważeniem mojej, czy kolegów z frakcji osoby w sposób wręcz żałosny i niepojęty bo ten koleś piastuje taką ważną rolę na serwerze Role Play.
    Mamy 2022 rok, żyjemy wszędzie w większych czy mniejszych społecznościach a opiekun frakcji ma problem z pójściem na obustronną korzyść, aby tylko czuć się jakimś ważniakiem w tej grupie. Jawnie porównuje innych graczy, że ma na ich miejsce 30 innych ukraińców gdzie człowiek jest nie do zastąpienia bo każda istota jest na swój sposób unikalna.
    Niekompetencja w roli opiekuna
    Członek administracji w roli opiekuna totalnie się nie sprawuje. Rola opiekuna frakcji nie polega na robieniu sobie monopolu na frakcji (w tym przypadku Los Santos County Sheriff’s Department) korzystając z okazji pozbycia się poprzedniej liderki tj. ADVGierki, wlk, vxnewood. Sam v3rso kara za niepoprawną grę a nie widzi problemu w tym że drugi zastępca został potrącony i miał zmiażdżone nogi a wyskakuje z tekstem do paramedyka: I jak, wstanie kiedyś na te krzywe nogi?
    Blokowanie gry czy zmian w sferze porządkowej
    Wypowiem się za siebie, jak ktoś inny będzie chciał to zrobi postem w temacie. Podczas gry we frakcji wspiąłem się na rolę Deputy Sheriff Bonus II który odpowiada 3+1 PD, czyli dość wysoko bo ostatni krok aby zająć stołek sierżanta. Padła propozycja na dyskusjach od innego członka społeczności szeryfowskiej aby przywrócić GET czyli tym samym całe OSSB. Ja oraz mój dobry kumpel roleplayowy madeg wyraziliśmy chęć przejęcia tego bo graliśmy to wcześniej i wykładaliśmy dobrą grę niezłej jakości, mamy wiedzę zarówno w sferze porządkowej jak i przestępczej, potrafimy zorganizować grę dla grupy osób. Jedyne czego się dowiedziałem niedługo później to, że jestem ja jak i madeg blokowany na Sergeant mimo moim zdaniem sporej części poleceń czy to DS, czy SGT a uwaga, nawet drugiego lidera Speedy który by to już nam dał ale v3rso musiał to oczywiście zablokować. Na zebraniu które miało miejsce 12/05/2022 mój serdeczny kolega madeg poruszył tą kwestię na TeamSpeak 3 i jedyne czego się dowiedzieliśmy to, że v3rso ma na nasze stanowisko 30 ukraińców ubliżając nam. Takowe zachowanie jest totalnie nie-fair, pokazuje to tylko kompetencje v3rso w roli opiekuna który zamiast dyskutować na poziomie jak dorosły człowiek zniża się do takiego poziomu. Oczywiście nagrania z TeamSpeak 3 jako dowód załączam nagranie poniżej. V3rso nie chciał podać argumentu dlaczego ja ani madeg nie moglibyśmy objąć roli sierżanta, dla niego jest to “po prostu” bez większego powodu.
    Nietrzymanie się pierwotnych założeń przejęcia frakcji jako opiekun
    V3rso podczas przejmowania frakcji z Matrzakiem potwierdził, że jest to okres tymczasowy aby sprawdzić czy Speedy/311 sobie poradzi z założeniami jakie mają w głowie. Zapewniał że później odpuści stołek lidera LSSD z Matrzakiem i zostawi monopol dla Speedy i dodatkowo komuś. Niestety ale minęły jakieś dwa miesiące, Speedy wykazał się zaangażowaniem dla frakcji czego nie można powiedzieć o v3rso. Oczywiście jest to tylko mój pogląd sytuacji i zostawiam to też do poruszenia przez członków frakcji którzy przeszli z SD ubiegłych liderów do edycji v3rso. Wracając, minęły dwa miesiące i Speedy wychodząc chociażby z inicjatywą przekazania mi i madeg OSSB jest blokowany przez v3rso, który de facto już nie powinien angażować się w życie frakcji jako lider tylko nadzorować ze strony opiekuna czy wszystko działa tak jak powinno. V3rso nie blokował tylko mnie, a wiele innych rzeczy.
    Znieważanie społeczności serwera (graczy swojej strefy)
    Podczas ostatniej debaty na TeamSpeak 3 doszło do rozmowy między madeg a v3rso gdzie problemem było zablokowanie mnie i madeg przejęcia OSSB które było proponowane przez znaczną część frakcji tak samo jak nasze persony. O tym już coś powiedziałem w punkcie wyżej. V3rso podczas swoich wypowiedzi zawarł cytuję “Dobrze. Ja mam trzydziestu ukraińców na wasze miejsce.”, zostawiam to tylko do konkluzji każdej osoby ale jak na moje jest to po prostu znieważenie przy około trzydziestu osobach. Brak szacunku do graczy.
    Brak umiejętności zarządzania grupą ludzi
    Będę szczery, v3rso nie umie ani trochę zarządzać większą grupą ludzi przez swoje wybujałe ego niczym przysłowiowy piłkarzyk, mając kolorek wywyższa się przez co staje się osobą zawistną która nie pała sympatią względem innych członków frakcji, jest wręcz ciśnięty przez każdego z osobna przez swoje idiotyczne i wręcz dziecinne wybory które są nie fair. Wystarczy spojrzeć na to, że w ciągu ostatnich tygodni sporo członków frakcji odeszło, a inna część jest dalej na konferencji i gra bo lubi grę zastępcy ale ciśnie v3rso na kanałach do dyskusji etc. Podczas odchodzenia osób i pytań co mogło zawieść on odpowiada "brak alkoholu". Potwierdza to tylko moją tezę, że dla niego nie liczą się gracze i ich dobro.
     
    Samych powodów znajdzie się o wiele więcej, ale to też idzie wywnioskować z nagrań, chociażby zawiść v3rso z tekstami typu "No to jeżeli wiesz, że robicie mi pod górkę to macie odpowiedź dlaczego nie ma was na sierżancie." na odpowiedź że osoby które robią mu pod tzw. górkę w prowadzeniu ideologii frakcji są kasowane. Sytuacja Gonciarza, że jedna osoba trafia na BL a druga dostaje tylko degrad bez warn ani niczego takiego. Kolesiostwo etc.
    Dowody: 
     
  10. otf polubił odpowiedź w temacie przez wojtek w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    mysle ze ten czlowiek nie ma pojecia o istnieniu tego przybytku zwanego serwerem ""roleplay"", ale jestem pewien ze prawo autorskie dziala w druga strone i to jednak ty powinienes sie jego zapytac czy nie bedzie mial z tym problemu jak zajebiesz 1:1 jego pomysl bez podania creditsow 

    moge tez przy okazji spytac autora penal code czy nie przeszkadza mu ze to rowniez zajebaliscie 1:1 
  11. otf polubił odpowiedź w temacie przez Karach w [Skarga/v3rso] realesteverlived   
    Zamykam to do czasu rozpatrzenia, bo będę to tydzień czytał.
  12. otf polubił odpowiedź w temacie przez resorkov w Blaine Syndicate   
  13. otf polubił odpowiedź w temacie przez resorkov w Blaine Syndicate   
  14. otf polubił odpowiedź w temacie przez Czechu w [GRA/anti] Czechu   
    I zastanówcie się w jaką strone chcecie iść. Bo są rzeczy, za które można karać ale nie za coś takiego. A, że wstawiłeś mi tutaj wypowiedź po kilku-godzinnych dyskusjach na discordzie gdzie poprostu zirytowany sytuacją, napisałem coś takiego to żaden argument w sprawie. Chryste, że my to się kłócimy o takie pierdoły a chłopy na Vespucci parking dalej grają swój syf? Serio Anti?
  15. otf polubił odpowiedź w temacie przez HOODTALK w 94GNK🍊(Low Downs/94HCG/Middwest)   
    94 Hoover Criminals Gang to afro-amerykanski gang z zachodniej czesci miasta Los Angeles stanu California, znane potocznie jako Middwest/Figwest zamienie z Low Downs (94HCG), Do Lows (92HCG). 924 to gangi dzialajace pod karta X5 (Hoover Criminals Gang), oba gangi podlegaly pod Crips oraz dodawali Gangster Crips zamiast Criminals Gang. Oba te ugrupowania utrzymuja najwieksza aktywnosc na Figueroa Street pomiedzy Hoover. Do Lows i Low Downs to dwa oddzielne gangi ktore sa ze soba "cliqued up" (termin ozacza bardzo bliskie relacje pomiedzy czlonkami setu) i tworza razem 924 lub 2-4.
    Jako iz 94 sa subsetem Hoover posiadaja pozytywne relacje z kazdym istniejacym do tej pory setem HCG i HGC (52HGC) i z niektorymi setami X3 (Trays), lecz gangi prowadza wspolna wojne z kazdym subsetem Main Street Mafia Crips (diss Mini Skirts, Muffins) i z kazdym setem Neighborhood Crips (diss Napps, Nappyheads), East Coast Crips (diss Cheese Toast).
    Hooversi w latach osiemdziesiatych zyskali miano najbardziej brutalnego gangu w calej Californii, potocznie mowi sie na nich Most Hated Gang.
    Hoover Criminal Gang zostało założone w latach sześćdziesiątych, ich pierwotna nazwa to Hoover Groovers powstali znacznie wcześniej od Crips.
    Kazdy obecny set Hoovers utozsamia sie z kolorem pomaranczowym ktory zapozyczyl sobie od druzyny baseballowej Houston Astros wraz z logotypem. Hoovers uzywa loga druzyny jako znak rozpoznawczy calej karty X5.
    Sety Hoover zyskaly spora slawe szczegolnie przez raperow dzialajacych dla gangu, to oni tak na prawde przyczynili się do zyskania wiekszej popularnosci karty X5, warto wymienic kilku aktywnych raperow z Hoovers, poniewaz to dzieki nim set zyskal spory rozglos, jednymi z nich jest chocby Poke (94HCG), YoungThreat (83HCG), TwoMuch (92HCG), Tr3yway6k (83HCG), BadazzCap3ne (83HCG), MkiddwestAcktive (94HCG), Tiny Mack (112HCG), Gang Tunes (112HCG), Jap5 (107HCG), Schoolboy Q (52HGC), TBLEU (92HCG).
    W następnej dekadzie nastąpiła zmiana ich nazwy. Przeszli z "Crips" na "Criminals", jedynie wcześniej 52 Hoover nie przyjęło "Criminals". Hoover Criminals zostali EBK(Everybody Killer) lub ABK (Anybody Killer). Mimo to, można dalej zauważyć BK (Blood Killer), tak samo jak CK (Crip Killer) i OK/ØK (Rollin O's Killer)
    Czlonkowie przynalezacy do Hoover zwracaja sie do siebie "crim", "groove", "hoova","grimey". Mozna natrafic u nich nawet na cripowe "locc", "cuzz".
     
    THE HOOVERS MEET THE WOO💫💫

    Zapewne kazdy slyszal o smierci znanego nowojorskiego rapera Pop Smoke'a, ale nie kazdy wiedzial ze 19 lutego do zabojstwa rapera przyczynilo sie trzech czlonkow gangu 74 Hoover i 83 Hoover, Pop Smoke prowadzil transmisje na zywo na swoim instragramie na ktorej sam wpakowal sie na mine, nie myslac za duzo pokazal metke od firmy Amiri z jego danymi osobowymi i adresem domu na Hollywood Hills, czlonkowie gangu nie zwlekali za dlugo i od razu wybrali sie w miejsce zamieszkania rapera, zaatakowali go w srodku jego wlasnego mieszkania, podczas wejscia do mieszkania zobaczyli Pop Smoke'a nagiego pod prysznicem, pomiedzy raperem a Hooverami doszlo do bojki, najmlodszy pietnastoletni czlonek gangu postrzelil rapera trzykrotnie w plecy z pistoletu Berreta M9, przed sprzeczka dzieciak zarzadal od niego jego Rolexa ktorego potem sprzedal w lombardzie za dwa tysiace dolarow. Napastnicy zostali zlapani po paru dniach i ich twarze zostaly pokazane w TV News, bylo pieciu podejrzanych. Czlonkowie gangu z Fig podczas wlamania uzywali masek, rekawiczek i skanerow policyjnych.
    Jak wiadomo napastnikow bylo trzech, dwoch repowalo Eight Tray Hoover, trzeci repowal Seven Foe Hoover, LAPD oglosilo na swoim Twitterze ich dane osobowe, byli to Corey Walker, Keandre D. Rogers, oraz Jacquan Murphy. Jacquan Murphy (@rio_cold22) umarl w wyniku wypadku samochodowego podczas ucieczki LAPD, drugi czlonek majacy pietnascie lat zostal zastrzelony we wrzesniu dwatysiace dziewietnastego roku na stadionie Rose Bowl mieszczacym sie na 1001 Rose Bowl Dr, Kalifornia. Byl to Keandre D. Rogers. Jedynym zabojca Pop Smoke ktory zostal przy zyciu jest Corey Walker a/k/a Da Real sHady (@theopsknowme), zostal zatrzymany przez LAPD za podejrzenie zabojstwa Bashara, zostal deportowany na posterunek LAPD Southeast Community Police Station i byl tam przesluchiwany cala noc. Czlonek ETH posiada bardzo dobre relacje ze znanym z Fig raperem Tr3yway6k, na gangstera spadl ogromny hejt, gdy wyciekl jego instagram. Fani zmarlego rapera wchodzili na instagramowe transmisje i rzucali terminami HK, HooversK i disrepowali sety Hoovers.
    H.I.P TINY4ACKTIVE🟠👉🏿👈🏿
    (Przy memorialu tiny4acktive na lewo @mkiddweststomkp)
    12 pazdziernik 2021 rok, smierc TINY4ACKTIVE wzruszyla na pewno wiele osob claimujacych 94 Hoover i 92 Hoover, nieoficjalne informacje mowia ze znany w secie gangster zostal postrzelony na przejsciu 91st & Broadway przez Main Street Mafia Crips. Za to inni mowia ze dokonalo tego 90sOwe (Rollin 90s Neighborhood Crips). Czlonkowie gangu z R90NHC wysmiewali Hooverow za nigdy nie wykonany getback za zmarlego gangstera.

     
  16. otf polubił odpowiedź w temacie przez ukanio w Westcoast Green Nation 1%   
    Startujemy jako istniejący oddział na wschodnim Vinewood, gdzie próbujemy wycisnąć soki z każdego członka klubu motocyklowego, by wyrwać się z nory, gdzie dach sypie nam się na głowę. Mamy ustalony po części początkowy background i od jakiego poziomu startują nasze postacie, jakie będą ich główne cele co zobaczycie w grze i na zrzutach wstawionych na forum. Stawiamy główny nacisk na character development naszych postaci, by była to barwna organizacja, która łamie wszelkie aktualne panujące tu stereotypy. Każda faza rekrutacji będzie przeprowadzana tylko i wyłącznie w sposób in-character. Nasza organizacja będzie idealnym miejscem dla gości stawiających nacisk na dobry roleplay i rozwój wątków swojej postaci. Oczywiście tym samym nie tolerujemy trollów, powielania głupoty i nie fair zagrywek.

    Naszym celem jest przedstawienie realistycznej interpretacji współczesnego Vagos MC w Kalifornii, jednoprocentowego klubu motocyklowego. Vagos znane również jako Green Nation, to wyjęty spod prawa jednoprocentowy klub motocyklowy, który powstał w San Bernardino w Kalifornii w 1965 roku. Nazwa „Vagos” to hiszpańskie tłumaczenie słowa „włóczęga” lub „wędrowiec”. Kolory Vagos oddają hołd meksykańskiemu dziedzictwu ich założycieli. Insygnia Vagos MC przedstawiają muskularną burleską Lokiego, nordyckiego boga psot, jadącego na motocyklu z zielonym polem w tle. Są one rozmieszczone w kilku krajach z dokładnie czterema tysiącami połatanych członków, z których najbardziej rozpowszechnionymi są Stany Zjednoczone i Meksyk, gdzie zdobyli przydomek „Zielone Imperium”. To są podstawowe informacje o klubie jaki zamierzamy grać, może w przyszłości dodamy więcej rzeczy konkretnie na ich temat, ale na ten moment jest to po prostu zbędny zapychacz, natomiast najważniejsze rzeczy odnośnie stylu gry etc., które powinny Was interesować znajdują się w poradniku niżej.

    Osoby zaangażowane w projekt (memberzy + prospects/hangaround): ukanio, josek, waxel, lopez, degus, king mess, vago, adriano, naczelny grubon, czolek, moldas, im a gee, sbigneus, hord, moskwa, mielon, kamilek, mateusz2004, nathalie, kapiszon, czakra, donfilip, madeg, boadusiciel


    PARĘ PORAD NT. 1%ERS, ICH KRYMINALNEJ STRONY I ŻYCIA CODZIENNEGO (WARTO PRZECZYTAĆ)
    Bycie jednoprocentowym motocyklista nie jest równoznaczne z byciem przestępca. Duża nagonka na gangi motocyklowe i artykuł RICO spowodowały, że w obecnych czasach lwia część członków klubów jednoprocentowych to zwykli ludzie, których jedyna przestępcza działalnością są bojki w barze. Są oni główna „tarcza” przed RICO i jednym z legalnych źródeł zarobku klubów.
    Klubowe „barwy”, określenie to dotyczy tego, co każdy członek klubu motocyklowego nosi na plecach swojej kamizelki. Górny rocker to nazwa klubu, środek to symbol/logo, a dolny rocker określa rejon, który konkretny oddział claim uje jako „swój” (może być to cały stan, jakaś konkretna jego cześć, cały kraj albo tylko miasto). Niektóre kluby rezygnują z tego typu obszycia (np. Galloping Goose MC), nie jest to żadna reguła. Barwy dla motocyklistów to świętość i ważna rzecz, ale dla opinii publicznej i mediów już niekoniecznie. Cala społeczność 1% jest wrzucana do jednego wora i traktowana tak samo – czyli jak przestępcy, bez podziału na konkretne kluby i ich działalność. Jeśli klub jest zbyt „problematyczny” i sam sobie pisze kryminalne nagłówki na stronach głównych gazet – w każdym przypadku kończy się to źle. Najlepszym przykładem jest zbanowanie Bandidos MC w Niemczech, rozprawa sądowa Mongols w USA, czy tez zbanowanie ich barw klubowych w Nowej Zelandii. Z tego powodu kluby 1% dokładają wszelkich starań, zeby wybielić się w oczach społeczności i ukrywają cała swoja nielegalna działalność jak to tylko możliwe.
    Twoja kamizelka, twoje obszycie, twoje barwy są dla ciebie świętością. Pokazują twoje poświecenie i drogę, jaka przeszedłeś, żeby zając konkretne miejsce przy stole. Mając na sobie kamizelkę reprezentujesz nie siebie, reprezentujesz cały klub, dlatego odpowiednia postawa i zachowanie są niesamowicie istotne. Nikt nie ma prawa jej dotknąć ani tym bardziej z ciebie zdjąć (jedynym wyjątkiem jest twoja kobieta albo twój brat, jeśli mu na to pozwolisz). Kradzież kamizelki, zerwanie naszywek to największy disrespect, jaki może cię spotkać. Jest to obraza całego klubu, nie tylko ciebie. Twoje barwy nie powinny celowo dotykać ziemi, ich widok na ziemi jest hańbiący dla twojego klubu i braci, którzy za te właśnie barwy zginęli. Nie nosisz zniszczonych i zużytych naszywek – możesz je zawsze wymienić u sekretarza twojego klubu, który jest za to odpowiedzialny. Wszystkie nie-klubowe naszywki (customowe) nie mogą być wszyte na tył kamizelki, mogą być wszyte jedynie z przodu pod warunkiem otrzymania zgody od sierżanta. Walka w barwach nigdy nie jest fair. Twój obszyty brat bije się z kimś? Nie dopingujesz mu, a wskakujesz razem z nim, niezależnie od sytuacji. Nigdy nie plamisz swoich barw i imienia klubu, starasz się nie popełniać przestępstw, będąc w kamizelce. Jeśli zostaniesz sfotografowany albo co gorsze złapany obciążysz cały swój klub i mu zagrozisz. Będąc w barwach uważasz na to co robisz i z kim robisz.
    W klubie wszystko opiera się o dyscyplinę, szacunek i zaangażowanie. Proces dołączenia do klubu jest wyczerpujący i trudny do przejścia. Dlatego też każdy obszyty członek klubu jest szanowany za poziom zaangażowania w życie klubowe i jego osiągnięcia, które pozwoliły mu stać się członkiem klubu. Każdy obszyty jest w tej samej pozycji, ma takie samo prawo głosu niezależnie od piastowanej pozycji w hierarchii, wszyscy są równi.
    Cała działalność klubowa jest omawiana na spotkaniach, które nazywa się „kaplicami”. Największym mitem cd. kaplicy jest to, że są one zawsze organizowane przy długim stole, przy którym zbierają się wszyscy członkowie klubu. Jest to oczywiście ściema napompowana przez takie seriale jak Sons of Anarchy. Kaplica może równie dobrze odbyć się w domu któregoś z memberów na kanapie przy piwie, nie ma tu żadnej reguły ani tradycji. Głównym celem jest po prostu omówienie działalności klubu na najbliższe dni/tygodnie, omówienie finansów, wydarzeń, rajdów, członkostwa i tak dalej. W kaplicy nie mogą uczestniczyć kobiety ani prospects (są wyjątki od tej reguły, w zależności od sytuacji). Spotkania takie mogą dzielić się na część o legalnych biznesach i część o nielegalnych biznesach. Ta druga jest zazwyczaj omawiana pod sam koniec, a wszyscy memberzy, którzy nie biorą udziału w nielegalnym procederze wychodzą.
    BACKGROUND POSTACI
    Kto dołącza do gangów motocyklowych? Ciężko to jednoznacznie określić ze względu na niesamowita różnorodność. To tak naprawdę zależy od konkretnego klubu. Przykładowo do Vagos MC dołączali głównie peckerwoodzi, skinheadzi, meksykanie, a Mongols swojego czasu było mocno zorientowane na werbowanie członków Surenos w swoje szeregi, co też zresztą zdarza się u Vagosow. To nie czasy, kiedy kluby składały się z weteranów komandosów. My gramy tak jak wcześniej wspomnieliśmy mix białych i mexów, z naciskiem na przewagę białych, możecie odgrywać postać, jaka chcecie. W tych czasach każdy Amerykanin może dostać się w szeregi klubu, nie musicie koniecznie ograniczać swoich postaci do grania ex memberów gangów Sur czy białej supremacji, macie co do historii postaci totalną dowolność - jedynie musicie dobrać umiejętnie wiek bo trzeba też zauważyć, że obszyci w pełni członkowie Vagos to w większości są ludzie grubo po 30, ale wiadomo są wyjątki i jako, że jest to gra to też możemy delikatnie nią manipulować w granicach dobrego smaku. Możecie odgrywać zwykłego kolesia, który pracuje/pracował w fabryce i został wciągnięty w szeregi klubu, możecie odgrywać cokolwiek zechcecie w granicach dobrego smaku i wyczucia.
    Lifestyle członków 1% MC jest obecnie mocno zorientowany na pieniądze, jak zresztą cały współczesny świat. Wszystko opiera się głównie na braterstwie i na zarabianiu forsy dla siebie samego i dla klubu. Bikerzy mają swoje życia, niektórzy z nich pracują na etacie, niektórzy mogą być nawet prawnikami, czy lekarzami. Mają żony, mają dzieci, którymi muszą się zajmować. Odgrywanie jednoprocentowca nie powinno ograniczać się do bycia popierdoleńcem, który codziennie jara crack, handluje dragami, jeździ na motocyklu i morduje ludzi. Mimo wszystko wasza postać bikera przekłada jednak klub i motocykle ponad wszystko, nawet swoją rodzinę. Życie jednoprocentowców kręci się wokół pieniądza i dobrej zabawy. Zjazdy, eventy motocyklistów, BBQ, imprezy, kobiety, dragi i motocykle, a dopiero na samym końcu, po drugiej strony monety – nielegalna działalność, której każdy klub się wypiera, a nawet zabrania w swoich regulaminach (kolejny przykład na to jak RICO i nagonka medialna wpłynęła na gangi motocyklowe). Komitet wykonawczy klubu (najczęściej president) zazwyczaj oddelegowuje konkretnych członków klubu do działania w konkretnych operacjach, takich jak szmuglowanie, czy też handel bronią/dragami. Nie zdarza się raczej, ze znaczna część członków klubu działa przy jednej operacji, bo w sytuacji wpadki znacznie łatwiej będzie uruchomić artykuł RICO i zamknąć cały oddział. W skrócie – wszystkie nielegalne działania są raczej podejmowane w małym gronie i wykonywane w taki sposób, żeby nie można ich było powiązać z samym klubem.
    PROSPECTS, GRA NA TYM "ETAPIE".
    Tutaj jest chyba najwięcej mitów do obalenia, bo głęboko w polskim role playu zakorzenione jest to, że kadet to śmieć do pomiatania i zamiatania podłogi. Wcale tak nie jest. W rzeczywistości wygląda to w ten sposób, że zanim stajesz się prospectem kręcisz się jakiś czas przy klubie i jego członkach, którzy muszą coś w Tobie dostrzec i cię polubić, czyli krótko mówiąc jesteś określany jako "hangaround". Kto to hangaround? To taki przyjaciel klubu, który ze względu na swój support i relacje z bikerami może przychodzić do clubhouse, może brać udział w imprezach i w niektórych sytuacjach może nawet z nimi jeździć. Już na tym etapie znasz się z motocyklistami jakiś czas, lubicie się i szanujecie. Po jakimś czasie może zostać ci zaproponowane zostanie prospectem klubu. Dlaczego ktoś, kto zna się z bikerami tak długo, jest z nimi w dobrych relacjach, miałby zostać nagle szmata do podłogi przez to, że nosi rocker z napisem Prospect? Kadeci w 90% przypadków nie mogą uczestniczyć w kaplicach ani w żadnym oficjalnych klubowych biznesach, ale jeśli chodzi o nielegalny proceder jest już inaczej. Jest to uzależnione już od samego kadeta, jego inicjatywy i tego, jakim zaufaniem jest obdarzony przez klub. Każdy prospect ma swojego sponsora, czyli obszytego członka klubu, który go wprowadza i się nim opiekuje. To sponsor decyduje, kiedy jesteś gotowy, to sponsor może wysunąć podczas kaplicy temat obszycia twojej kamizelki, i to ze sponsorem w głównej mierze działasz.
    PROPERTY OF/OLD LADY (KOBIECE POSTACIE, RODZINY BIKERÓW)
    Jak odgrywać kobietę motocyklisty, czyli jego „własność”? Zacznijmy od tego kim jest w ogóle property/ol' lady. W 90% przypadków jest to kobieta, która kręci się przy klubie i pozostaje w bliższej relacji z którymś z jego członków. Nie wszystkie dziewczyny, czy też żony bikerów decydują się na wejście w życie klubu, bardzo często wolą trzymać się od tego świata z daleka. Nie działa to w ten sposób, że dymasz się z członkiem klubu i od razu wchodzisz w jego szeregi i zostajesz ol' lady. Musisz zyskać szacunek, okazać swoje wsparcie i zaangażować się w życie klubu, dopiero wtedy jest to możliwe i Twoja postać może otrzymać obszycie swojej kamizelki, które wygląda tak jak na załączonym zdjęciu. Nie nosisz barw klubowych, jedynie rockery, które mówią o tym, że jesteś własnością konkretnego bikera. Czasem kobiety odchodzą od noszenia obszytych kamizelek i decydują się na wykonanie tatuażu z ksywa swojego wybranka. Tytuł „Property” może brzmieć przedmiotowo i uwłaczająco, ale w świecie bikerów jest to dość ważne oznaczenie kobiety traktowane jak ślubny pierścionek. Ol' lady nie uczestniczy bezpośrednio w biznesie klubu, ale wspiera go na każdy możliwy sposób często biorąc na siebie ryzyko.
    Najważniejsze zasady, których taka postać powinna przestrzegać: nie kwestionuj decyzji swojego faceta, respektuj jego lifestyle i nie przywołuj Waszych prywatnych problemów przy klubie. Klub jest najważniejszy dla twojego faceta, musisz to zrozumieć i uszanować. Nigdy nie stawiaj go przed wyborem klub/bracia albo ty. Jako ol' lady nie zajmujesz się klubowym biznesem, nie uczestniczysz w nim bezpośrednio i nie masz prawa go kwestionować. Nawet jeśli twój ol' man zdradza Ci jakieś szczegóły – zostaw to dla siebie. Wspieraj klub, tam gdzie to tylko możliwe – noś i sprzedawaj klubowy merch, przygotuj jedzenie i drinki na imprezę, upewnij się, że kobiety kręcące się przy klubie zachowują się odpowiednio i nie przekraczają cienkiej linii. Weź broń i dragi swojego faceta i jego braci, jeśli jest możliwość, że policja w nich uderzy. Odwiedzaj członków klubu w więzieniu, przekazuj im istotne wiadomości. Mimo Twojej pozycji nie próbuj wydawać rozkazów prospectom ani tym bardziej członkom klubu. Szanuj wszystkich, a szacunek wróci do ciebie. Nie ograniczaj się roleplayowo tylko i wyłącznie do postaci Twojego faceta i klubu. Niech Twoja postać ma swoje życie.
  17. otf polubił odpowiedź w temacie przez wojtek w How to 'murica   
    del
  18. otf polubił odpowiedź w temacie przez P8ToJa w Nocny incydent przy Great Ocean Highway   
    **Siedemnastego lutego, krótko po północy kierowcy podróżujący Great Ocean Highway mogli zaobserwować niecodzienne zdarzenie. Czarny SUV marki Benefactor gwałtownie zjechał na pobocze od strony wybrzeża. Po kilku minutach, kolejni świadkowie mogli natknąć się na awanturę, w której brało udział czworo pasażerów czarnej Dubsty. Osoba o wyglądzie kloszarda została siłą wyciągnięta przez tylne prawe drzwi samochodu, po czym momentalnie powalona na piaszczyste pobocze przez rosłego bruneta w koszulce polo i jeansach. W tym samym momencie, do akcji włączył się drugi napastnik - wysoki i atletycznie zbudowany, posyłając kawalkadę kopnięć na tors leżącej ofiary. Dwóch mężczyzn nie szczędziło sił, okopując bezbronnego brodacza. W całej sytuacji uczestniczyła również wysoka brunetka, jednak ta była zupełnie bierna, obserwując akt agresji. Podróżujących autostradą, a uczestników szarpaniny dzielił masywny SUV, znacznie utrudniając obserwację całej sceny. Finalnie, agresorzy porzucili nieprzytomną ofiarę w miejscu wybuchu awantury. SUV włączył się do ruchu, kontynuując podróż na południe stanu.**
    @Th3Pitterr
    @Caroline_
    @Wild
     
  19. otf polubił odpowiedź w temacie przez THA GREAT w [Skarga] Hitta Gay 🍟😂👺   
    Link do Twojego konta: @no face no case
    Link do konta oskarżonego: Hitta Way 🔱💛😈
    Powód składania skargi: https://imgur.com/a/FZHgey1; MG; miasto duchów; naciągana i nierealistyczna kreacja postaci; nieprzystosowanie organizacji do klimatu LA; wątpliwy poziom członków, a nawet samego lidera, brak zaangażowania lidera w projekt i jego rozwój, tryhard/mustwin wszystkich członków.
    Wyjaśnienie sprawy + dowody:
    - 23 stycznia tuż koło godziny 01:00 przechodzi zamaskowana postać wzdłuż 103rd St (Grove St.), jak się później okazuje jest to członek Bizzy Town: https://medal.tv/clips/8EemYrAkwqLp6/vpDyQu4kf?invite=cr-MSxQN0csNTE0NjkyMTIs. Gdyby Lontrell Kitchens nie rozpoznał tej postaci (z tej akcji: https://www.youtube.com/watch?v=nkT4LpjrUDI), prawdopodobnie każdy z GSWC nawet nie zainteresowałby się nią, bo nie gramy miasta duchów, a przebywanie w towarzystwie takiej osoby (kiedy zakrywanie twarzy jest powszechnie zakazane w miejscach publicznych) mogłoby zrzucić problemy także na nas. Pierre Vicat (postać, która jest zamaskowana) notorycznie próbował unikać gry z nami, uciekał przed wszelką narracją na nim, aż w końcu zaczął strzelać do całej grupy (zamiast do głównego agresora xD). Pomijając fakt, że gracz nawet nie grał strachu, to samo zachowanie z tryhardowaniem (w formie wyciągania broni przy 11 osobach) jest co najmniej wątpliwe. Sama administracja nawet uznała całą akcję za słabą, w skutek czego zablokowali mu postać. Tutaj jednak nie kończy się historia tego gracza i jest on przyjmowany na następnej postaci do gangu bez żadnych konsekwencji. Lider nie wyciągnął w stosunku do niego żadnych konsekwencji, a gracz dalej szkodzi organizacji na innej postaci (Bryson Asseh), co jest opisane niżej.
    - 26 stycznia postać Lontrell Kitchens zostaje zaczepiona przed swoim blokiem przez postać Marquel Esquera: https://imgur.com/a/GFmPDfU. Mimo poinformowania graczy Marquel Esquera i Stacey Knight o ciągłości fabularnej zarówno IC jak i OOC (przez /do), w której ta postać od zawsze mieszkała na tych projektach, Ci decydują się na poprowadzenie akcji w wyżej pokazany sposób: https://imgur.com/a/GaLfJdC. Poza graniem miasta duchów, nie mielibyśmy nic przeciwko do takiej akcji, jeżeli byłaby rzeczywiście uzasadniona w świecie gry, jednak w tym przypadku tak nie jest, bo powodem celowania do tej postaci stały się pytania o tagi dot. Grapes (xD): https://imgur.com/a/jjGms5P. Postać Lontrell Kitchens spodziewała się, że wdawanie się w rozmowę z postacią Marquel Esquera (a zaraz z Stacey Knight) może stać się przykre dla niej w konsekwencjach IC, ale zaakceptowała ten fakt, bo chciała, aby był to jeden z elementów budowy jej postaci. Celowanie jest zdecydowanie zbyt krzywdzące w tej sytuacji dla świata gry i zabija wszelką immersję czy realizm - podważamy zachowanie, w którym dwóch świadomych gangmemberów decyduje się na spontaniczne ciało na swoim projekcie przez wgląd przez jakieś tagi, których swoją drogą ta postać nie była autorem. Pomijamy również fakt, że postać Marquel Esquera celowała do tej postaci przed swoim mieszkaniem (xD), gra w ten sposób jest najzwyczajniej w świecie po prostu płytka i denna, a organizacja z takim stażem powinna prezentować wyższy poziom. Taką akcję naprawdę można było rozegrać na wiele sposobów (m.in.: na wykorzystaniu przewagi liczebnej i pobiciu postaci na pięści lub przegonieniu, skoro nie znają jej z swojego frakcyjnego discorda xD), a została rozegrana po najniższych kosztach. Chcemy też zwrócić uwagę, jak bardzo przyćmiewała w trakcie akcji obu graczy chęć odegrania się na przeciwnym gangu, co przełożyło się na MG: https://imgur.com/a/0am94XI - bo jak można inaczej można uzasadnić przepaść fonetyczną między słowami Beezy i Bizzy (przypominamy, że ludzie pod naciskiem pistoletu często albo się jąkają albo w nerwowo szybkim tempie mówią), którą dwójka uchwyciła natychmiast w gierce? Gdyby nie ten czat w gierce wydaje nam się, że byłoby to nie do zrozumienia pod presją otoczenia, a obie postacie jedynie sobie dopowiedziały, co chciały usłyszeć, aby mogło to się stać powodem do pobicia postaci kolbą pistoletu. Bijąc od razu do tego tematu, mamy problem do tego, że oboje zaczęli bezpodstawnie powiązywać IC postać Lontrell Kitchens z GSCs, zamiast spytać się jej konkretnie o afiliacje na /do: o drużynę na fullcapie (którą wtedy zresztą nosiła); o jakieś tatuaże (a składa się, że ma parę takich widocznych na twarzy: https://imgur.com/a/pCI3OlV), co tylko utwierdza nas w przekonaniu, że oboje dopuścili się MG i że nie mają zielonego pojęcia nt. gangbangingu w LA. Fakt, że wcześniej wspomniane postacie traktują projekty mieszkalne jako strefę wolną od departamentu (uważają, że mogą się na niej strzelać i nie poniosą żadnych konsekwencji IC) jest nielogiczne i niespójne z naszego punktu widzenia jak i rzeczywistości. Takie zachowania powinny być natychmiast redukowane, ale nie przez PK (które nic nie zmienia w tej sytuacji, skoro wszyscy mieszkamy na tym samym terenie, a przypuszczam, stąd będziemy widywać się coraz częściej), a przez realne regulacje w publikacjach GM. Celowanie przy pierwszym spotkaniu z postacią, którą będziesz teraz widywać na co dzień, to nie jest sposób na wylanie fundamentów nietuzinkowej i zdrowej rywalizacyjnej relacji. Jak mamy później grać z taką osobą w miarę poprawnie, skoro wcześniej do nas celowała? Wszelkie akcje typu caught lackin'/slippin', catchin' fades tracą w tym momencie sens, kiedy będziemy mieć świadomość, że wcześniej ta postać mogła zabrać nam życie. Żadna postać, z którą mamy (lub będziemy mieć) regularne widzenia w gierce nie powinna grać takich ofensywnych akcji, chyba, że jest to pressing (element tzw. press the line, na które składa się m.in. naciskanie czarnuchów na ziomka, co ma stać się jego motywacją do gangbangingu, czyli w skrócie do dołączenia do gangu), ale w tym przypadku jest to po prostu nieumiejętna kreacja postaci, ponieważ postać reprezentuje całkowicie inny gang (całkowicie inny, bo przynajmniej ma odniesienie w rzeczywistym LA). Pod wątpliwość chcielibyśmy jeszcze podać ostatnią rzecz w gierce tej dwójki, a mianowicie ich zachowanie po całym tym pobiciu na postaci. I w tym miejscu należy wyjaśnić jedną rzecz, której żaden screenshot nie odda, bo w tym samym czasie (proszę spojrzeć na czas) miejsce ma strzelanina obok: https://medal.tv/clips/8XaNT51TVxa6I/vpQDcHmym?invite=cr-MSxlZlUsMjc3NTc4MjAs. Będąc już przy tym temacie chcielibyśmy zwrócić uwagę na to, jak postać Carlito Botero tylko wjeżdża bezkarnie na trawnik vanem - robi to, aby dostać się do swojego mieszkania po draco (xD). Robi to nawet przy towarzystwie: Diego Zapata, Bryson Asseh, którzy nie zwracają jej nawet uwagi na takie niepoprawne zachowanie - konsekwencji brak. Podważając jeszcze ich generalny poziom, chcemy zwrócić na spluwanie na ofiary przez postać Bryson Asseh po strzelaninie (xD). Wracając do głównego tematu, to potrafimy zrozumieć to, że dwójka dała nogę, kiedy tylko usłyszała strzały, aby 'odeprzeć ewentualny atak' czy ratować swoich znajomych, ale za nic w świecie nie możemy zrozumieć zachowania, w którym dwójka przynosi zaraz po strzelaninie czwórkę kolejnych murzynów z pistoletami nad nieprzytomną postać, aby wspólnie nabijać się z niej: https://imgur.com/a/3aiSb4x. Priorytetem powinna być ucieczka lub przeniesienie gameplayu do interiorów po takim shootoutcie, a nie obrażanie jakiegoś leżącego czarnucha, którego się napotkało po drodze. To kolejny przykład nielogicznego i nieprawidłowego sposobu grania, który tylko umacnia moje zarzuty o graniu strefy wolnej od wszelkich konsekwencji IC przez te osoby.
    - 28 stycznia zaraz po 21 miejsce ma kolejna zaczepka przez Hitta Way (postacie takie jak: Marquel Esquera, Quandres Mota, Corey Saint, Carlito Botero, Bryson Asseh, Santiago Carvajal) na naszych postaciach (m.in.: Ulises Strickland, Lavon Pope, Dwayne Giggs): https://cdn.discordapp.com/attachments/852539991371808808/942113464602738718/screen.png. I bijąc od razu do tematu, wymienię wszystkie osoby, których grę stawiamy pod wielki znak zapytania i to będą: Carlito Botero, Santiago Carvajal, Quandres Mota, Bryson Asseh. Zaczynając po kolei, a więc od Carlito Botero: https://imgur.com/a/MJqsWN7 - o kreacji tej postaci powiedzielibyśmy, że jest co najmniej mierna (zachowanie z wyciąganiem noża i bawieniem się nim można zajeżdża mocno UK drillem) i o strukturach organizacji powiedzielibyśmy podobnie, bo nóż, ani spluwa nigdy nie powinny być ucieczką od bitek. Catchin' fades to chleb powszedni dla gangsterów z LA, jest to często cel w takich grach jak: foot patrols, turfin', caught lackin', caught slippin' i trzeba zrozumieć w tym wszystkim, że foot patrolerom nie będzie zależeć na shootoucie u siebie (chyba, że druga strona będzie uzbrojona i zacznie atakować). Częściej w takich sytuacjach ma miejsce drive-by na anektatorach, którzy m.in.: hit-upują, postują na hangoutach czy łapią fades. Wyciąganie wszystkiego, co ma się pod ręką w takich sytuacjach jest tak odrealnionym zjawiskiem, że lider, jak i reszta wyjadaczy powinna zdawać sobie z tego sprawę. Bo w rzeczywistości po prostu taka osoba zostałaby skopana przez lub za poleceniem big homies, którzy starają się podkradać takie myślenie od OGs (wystarczy spojrzeć np. na ten screenshot: https://i.redd.it/gk3id4nlhz781.jpg i grając LS powinni oni aplikować takie rzeczy w życie organizacji). Santiago Carvajal to kolejny przykład typu 'będę celować do czarnucha, aby go wystraszyć, a nie zabić' - skrajnie głupie zachowania, które tak jak w poprzednim przypadku ograniczają kolejne akcje jedynie do systemu PK: http//imgur.com/a/EKX0XzX. Poza tym, że wszyscy powielają podobne zachowania, to tu chcielibyśmy jeszcze zwrócić uwagę na akcję, która dzieje się po wygonieniu naszych postaci przez te osoby. Gdybyśmy wcześniej wyciągnęli pochopne wnioski nt. organizacji tego gangu, to utwierdza nasw tym jeszcze fakt, że do postaci Lavon Pope, która próbowała dać nogę według wskazówek graczy Hitta Way, startuje Santiago Carvajal i kolejny raz pojawia się ten słynny 'kolbo-cios w głowę' (xD) w jego wykonaniu, co zaburza tylko całość i tak już chaotycznej gry tych graczy: https://imgur.com/a/Yzdm7Qs. A całość wygląda naprawdę żenująco, rodem wyrwana z jakichś filmów, bo uderzyć kolbą w głowę mogą przestępcy obrabiający mieszkanie kobiety, która się właśnie przebudziła, a nie gangbangującego czarnucha na chodniku - to nie jest realistyczne zachowanie. O postaci Quandres Mota moglibyśmy się równie długo rozpisywać, ale skrócimy wypowiedź tylko do zarzutów wobec tego gracza: https://imgur.com/a/mmG4Nhm. Wydaje nam się, że po zapoznaniu się z zdjęciami wszystko powinno stać się jasne, ale napiszemy i tak dla pewności od punktów, o co konkretnie mamy problem: miasto duchów (nic nie robienie sobie z tego, że celuje tuż przy ruchliwej ulicy), strefa wolna od departamentu (bo robi to jeszcze u siebie i nie widzi żadnych konsekwencji z tym związanych), marna kreacja postaci (zamyka wątki dla takich akcji jak: caught lackin'/slippin'', catchin' fades, bo postacie po takich akcjach myślą już o ciałach). Wszystkie te rzeczy prowadzą do błędnego koła, w którym ci gracze mogliby wbijać nam codziennie PK, kiedy my chcemy grać coś oryginalnego. I na koniec wisienka na torcie, czyli: Bryson Asseh, który próbuje załadować swojego rannego przyjaciela do vana (xD): https://imgur.com/a/Vpyyxcd. Czarnuchy albo ratują własne tyłki albo, kiedy naprawdę chcą pomóc swoim ziomkom, to nie pakują ich do wozu (bo mogą jeszcze bardziej wpłynąć na pogorszenie się ich stanu zdrowia), tylko próbują ich pozostawić jeszcze przy świadomości do czasu przyjazdu ambulansu lub sami zaczynają ich reanimować w miarę możliwości. Nieważne stają się wtedy okoliczności dla murzyna w cieniu tego, że może właśnie stracić swojego ulubionego kumpla. Nieważne, czy wcześniej brał udział w strzelaninie, nieważne czy ma przy sobie jakąś broń czy narkotyki (zawsze może je gdzieś wyrzucić, np. do stash house obok) - liczy się tylko i wyłącznie życie postaci. Podtrzymywanie funkcji życiowych rannej osoby jest o wiele ciekawszym rozwiązaniem, niż takie must-winowe pakowanie kogoś do wozu. Ich cały gameplay jest nieprzemyślany i w wielu jego aspektach brakuje realizmu, a wszystko się dzieje za sprawą tryhardowania i mustwinowania.
    - 29 stycznia, godzina około 20:20, ten sam parking, co dzień wcześniej. Quandres Mota podjeżdża na motocyklu i zaczyna celować z draco do naszej postaci Dwayne Giggs (xD): https://imgur.com/a/E9FRZdQ. Pominiemy na razie fakt, że samo strzelanie z automatu na motocyklu jest już dość absurdalne. Całym powodem miało być niby 'zanożowanie' Corey Saint przez naszą postać Dwayne Giggs. I tutaj trzeba wspomnieć, że Dwayne Giggs nie ma nic wspólnego z ożenieniem kosy dla tej postaci. Dwayne Giggs to pierwsza postać, która dawała nogę z parkingu, a została niesłusznie wplątana w cały konflikt. Postać ta nawet nie zdążyła powiedzieć, skąd pochodzi, a już oberwała kulę, mimo niepewności gracza Quandres Mota. Quandres Mota zapomniał, że miał styczność z tą postacią wcześniejszego dnia (stąd pytania 'skąd jesteś?'), a co dopiero miał pamiętać, kto sprzedał kosę Corey Saint. Corey Saint to największy agresor z tamtej akcji, bo sam ganiał z nożem i chciał zanożować Ulises Strickland - został pokonany własną bronią przez Ulises Strickland. W wyniku akcji-reakcji Ulises Strickland dostało się strzałami od reszty opozycji i na tym wszelkie zaczepki powinny się skończyć. Brak personalnych beefów kończy się właśnie w taki sposób - że gracze zapominają, co grali dzień wcześniej z innymi postaciami. I tak mimo wszystko najbardziej rażące jest w tej akcji jeżdżenie z draco na kierownicy motocykla, a to jeszcze nie koniec wybryków tej postaci.
    - 1 lutego, zbliża się 23:53, a wszystkie osoby przejeżdżające w tamtym czasie przez Roy Lowenstein Boulevard mogły być świadkami muru chińskiego, za którym dilerzy Bizzy Town odcinali się od reszty półświatka: https://media.discordapp.net/attachments/906185496839979059/942182288324718623/barykada_rp.png. Blokowanie w ten sposób przejazdu, jak i próba ukrycia dilerów przez samochody jest co najmniej żałosna. Jest to kolejny przykład mustwinowego zachowania, w którym ci gracze próbują być nietykalni. Należy zwrócić uwagę, że przecież w tej uliczce znajduje się parking i można tam w normalny sposób odstawić samochód - nie trzeba zajmować całej szerokości uliczki. Poza premedytacją, z jaką gracze Ryan World barykadują swoje cornery, chcemy też zwrócić uwagę na ich telepatyczne moce: https://www.youtube.com/watch?v=i-nzOQ6ATvE. Nawet jeżeli wóz, który zaczął strzelać, nie ma powiązania z całą sprawą, to dalej jest to słabe zachowanie z prostego powodu: jest to sranie pod siebie. Całość wygląda naprawdę dziwnie - samo rankowanie postaci Angelo Guzman staje się niespójne i nielogiczne w obliczu tego, że zaczyna zaraz nawet wyzywać najeźdźców.
    - 7 lutego o godzinie 23:30 CTSs swój popis nieskazitelnej gry sprzedało funkcjonariuszom LSPD: https://imgur.com/a/UYBysrT, którzy zjawili się na 911. Przeciąganie ciał, odkładanie itemów zaraz pod klubem - a to wszystko na oczach celujących do nich jednostek. Lider (Marquel Esquera) tam obecny na wszystko pozwala i wygląda na to, że sam ma jeszcze do wszystkich problem, kiedy coś idzie nie po jego myśli: https://media.discordapp.net/attachments/938387437464465438/942261182486691840/unknown.png. Te wszystkie akcje to kolejne przykłady dobrze znanego tryhardowania dla tych graczy. Z parą idzie brak kolejnych konsekwencji dla postaci, które wówczas tam się znajdowały. Postacie, które nawet brały udział w tej akcji, za pół godziny będą uczestniczyć w kolejnej ofensywnej akcji, ale tym razem na nas. Czy na tym właśnie polega ten tryb? Na ciągłym strzelaniu się gdziekolwiek i z kimkolwiek? Jedyne konsekwencje, jakie zostały wyciągnięte na tych postaciach to nadanie GI na ich teren: https://forum.v-rp.pl/topic/12405-citywide-gang-injuctions-09022021/, co w gruncie rzeczy nic nie zmienia, bo członkowie tej organizacji czują się całkowicie bezpieczni w wszelkich shootoutach na swoim gruncie, a udowodniają to kolejne przypadki.
    - 8 lutego zaraz o godzinie 00:10 dochodzi do kolejnego spotkania naszych postaci (Lontrell Kitchens, Toure Bell) z członkami Hitta Way (Marquel Esquera, Stacey Knight, Quandres Mota, Bryson Asseh, Tyquan Lashore): https://www.youtube.com/watch?v=b85_wlQNvsg, https://cdn.discordapp.com/attachments/820282961265819658/941602338592915496/ezgif.com-gif-maker.gif.  Pierwsza i ostatnia interakcja postaci Lontrell Kitchens z tymi wszystkimi postaciami (poza Tyquan Lashore, którego nawet nie kojarzę) miała 26 stycznia - została ona opisana w głównej wiadomości, natomiast Toure Bell to postać, która nie miała wcześniej z nimi żadnego powiązania. Marquel Esquera zgodnie z moimi przewidywaniami dopuszcza się całej masakry związanej z systemem PK i zaczyna mordować nasze postacie bez wyraźnego powodu (bo co w końcu nim ma być - to że mieszkamy tuż obok siebie?): https://imgur.com/a/DyiYQtF. Zaczyna mordować nasze postacie, kiedy przy ostatnim widzeniu się, Lontrell Kitchens poddawał się jej, a nawet dał pobić kolbą pistoletu (xD), a Toure Bell to ofiara postronna i została niewinnie wplątana w całą strzelaninę - nie znała się wcześniej z gangsterami Hitta Way i podobnie jak w pierwszym przypadku, nawet nie zapytali o jakiekolwiek afiliacje tej postaci. Kolejny przykład przychodzenia w 10 osób i srania na własnym podwórku, czyli nic nowego dla graczy Hitta Way - a regulamin jasno wskazuje, że jest to nierealistyczne zagranie i takie będą surowo karane. Kolejny przykład MG, w którym gracze tylko myślą o kolejnych fragach na koncie, bo LEA nie robi nic w kierunku tych ciał na South Central.
    - 8 lutego o godzinie 23:22 na Roy Lowenstein Boulevard dzieje się kolejny cyrk, w którym główną rolę grają członkowie Bizzy Town: https://www.youtube.com/watch?v=T9OFflgDmvk, https://imgur.com/a/FxA0umC. Występują kolejne morderstwa, w których ofiarą pada między innymi postać Lontrell Kitchens, która przecież dostała już tego samego dnia PK. Z ludzi, do których Bizzy Town miałoby powód rzeczywiście strzelać to między innymi: Ulises Strickland (bo miał styczność z nimi 28 stycznia, mają personalny beef), Miles Flores (bo mogą go rzeczywiście kojarzyć przez wgląd na staż, tak samo jak my kojarzymy postać Stacey Knight). Postać jest świeżo po PK, a mimo wszystko dalej jej się dostaje. Rozumiemy, że zdarza oberwać się również niewinnym ofiarom, ale nie dzieje się to codziennie, nie tak jak w tym przypadku Podważając jeszcze poziom tej organizacji, chcieliśmy tylko zwrócić uwagę, jak postać Stacey Knight przejeżdża jeszcze obok na motocyklu i sprawdza czy nie zostało jakichś ciał dla niej (xD). Priorytetem znowu powinna być ucieczka, ale ci gracze znowu o tym zapominają, a my jesteśmy świadkami kolejnych jakichś dziwnych akcji z ich strony.
    - 11 lutego o godzinie 00:43 w drodze powrotnej do swojego mieszkania postać Lontrell Kitchens pada znowu ofiarą PK: https://imgur.com/a/BlP7HIE, https://www.youtube.com/watch?v=b85_wlQNvsg. Postać ta także pada ofiarą żałosnego MG, jak i przykrego zjawiska nazywanego huntingiem (czyli zjawiskiem, w którym wypełniony van zamaskowanych ludzi szuka niewinnej ofiary do dmu, bo ich gra jest taka denna, że nie mają co grać ze sobą xD). Kolejny raz udział w strzelaninie bierze postać Marquel Esquera: https://imgur.com/a/WWRqFcF. Łamana jest w tym momencie regulacja nt. systemu PK, ponieważ Marqel Esquera (Cinas) rozpoznaje postać Lontrell Kitchens. Zgodnie z przesłaniem publikacji gracze Bizzy Town nie powinni znać nawet tej postaci po PK, a proces poznawania tej postaci powinien grać ponownie - w końcu od tego służy ten system. Gdyby napastnik miał wiedzieć dalej po PK, kim jest ta postać to sam system byłby bez sensu. Nie mija nawet 10 minut, a tych postaci nie ma już w gierce, więc to tylko pokazuje czym tak naprawdę jest gierka dla tej organizacji - niczym, ciągłym DMem, bo żadna otoczka z tym związana nie jest grana.
    Ich główna linia obrony to niezaakceptowany ticket Dania na przeniesienie całej organizacji na projekty Jordan Downs (Rancho Projects). Osoby, które rzeczywiście tam teraz grają nie mają nawet żadnego związku z tym ticketem. Nie braliśmy czynnego udziału w pisaniu go i nie mamy z nim nic wspólnego. Stworzyliśmy nasze postacie i ich background od razu z myślą o Downs, a odrzucenie ticketu dla istniejących już postaci chcących się przenieść właśnie tam nas po prostu nie przekonywało. Bizzy Town gra na każdym miejscu miasto duchów i stąd ma problem do każdej postaci, która znajduje się na ich terenie. Odrzucenie ticketu o przeniesienie reszty postaci nie traktowalibyśmy jako przyzwolenia na takie cyrki, bo regulamin to dalej regulamin i jasno wskazuje, że takie rzeczy są zabronione.
    Przyczyną tych wszystkich rzeczy jest też m.in.: polityka ABK/EBK gangu i dziurawy system PK. Polityka EBK nie ma odwzorowania w współczesnym LA, gangi w tym mieście są o wiele głębiej zapisane w historii, niż gangi z Chicago i z tego względu są dużo potężniejsze od nich. Nawet hoove gangi, które określają się EBK nie są tak naprawdę EBK, bo uczestniczą oni w wielu aliancjach (przykładem jest SMG - SUWOOPIN & MOOVIN & GROOVIN). Zasłanianie się polityką EBK w żaden sposób nie jest regulowane na forum, a kreowanie w ten sposób całego obrazu gangu jest chodzeniem na łatwiznę, odcinaniem się od interakcji z innymi gangami, które nie jest na rękę graczom SDs. Nie są gotowi oni na granie z innymi gangami czegoś więcej niż DM, ponieważ nie zebrali wystarczająco sporo wiedzy nt. gangbaningu w LA. System PK nie precyzuje i nie przedstawia żadnych reguł i norm, którymi gracze powinni się kierować w konkretnych sytuacjach. Bizzy Town nagina regulację związane z systemem PK (wbijanie nam PK ma osłabić struktury naszej organizacji i wygonić z Downs) i wykorzystuje go dla własnych korzyści.
    Marquel Esquera to druga postać Cinka, a jako lider powinien on świecić przykładem dla swojej organizacji i nie psuć jej wizerunku w wcześniej wspomniane sposoby. Nie pilnuje on wystarczająco swoich graczy, nie daje wyciągnąć im żadnych wniosków i nie widzi także swoich błędów. Próbowaliśmy się kontaktować z liderem i nakierować cały konflikt IC, jednak ten ma zbyt zamkniętą głowę na takie rozwiązania, a nasza wiadomość została olana: https://imgur.com/a/eRQ6hUi - wiadomość wystosowaliśmy dopiero po drugiej naszej styczności (jest opisana wyżej - 28 stycznia) z nimi. Czy tak powinien zachowywać się lider? O zaangażowaniu tego lidera wspomnieliśmy już wcześniej, ale podając im materiały (jak na talerzu), oni nie widzą sensu z nich korzystać. Hitta Way stoi już prawie rok, a pod względem gameplayu (przynajmniej przy innych organizacjach, nie tylko przestępczych) odbiega naprawdę swoim poziomem od reszty półświatka. Przypuszczam, że zachowanie graczy Ryan World nie tylko nam nie pasuje i prawdopodobnie przez ten prawie roczny staż zdążyli podpaść naprawdę wielu organizacjom, stąd skargę zostawiamy otwartą dla wszystkich graczy. My również w miarę rozwinięcia tego spięcia będziemy postować w temacie kolejne dowody, na których CTSs łamią regulamin serwera.
  20. otf polubił odpowiedź w temacie przez zeyN w 47 HØØVER CRIMINALS GANG 🥭   
    (47 HØØVER CRIMINALS GANG) zaczynał jako afroamerykański gang uliczny zlokalizowany w zachodniej dzielnicy Los Santos. Znany jako „47 HØØVER CRIMINALS GANG” w swojej najwcześniejszej koncepcji, gang ten poprzędza powstanie Crips i Bloods pod koniec lat 60, i na początku lat 70. Ich nazwa pochodzi od Chamberlain Hills, która znajduje się pod Carson Avenue. Od pierwszego zestawu Hoover Criminal na Chamberlain Hills, który był osadzony w ślepej uliczce Alhambra Drive Hills i nazwany 38 HØØVER CRIMINALS GANG, później 49 HØØVER CRIMINALS, a ostatecznie 47 HØØVER CRIMINALS GANG. Chociaż ten zestaw od dawna nie istnieje, obszar ten został przejęty przez 52 Hoover Gangster Crips, którzy nadal nazywają ten zaułek „Dead Death”. Wszystkie zestawy Hoover Criminals oddają hołd ich początkom jako gang uliczny.
    W połowie lat osiemdziesiątych Hooverowie byli zaangażowani w zaciekłą rywalizację z kilkoma różnymi zestawami Cripów. Było to również podczas epidemii heroiny w latach 80., kiedy Hooverowie stali się jednym z najbardziej znanych gangów ulicznych biorących udział w handlu narkotykami, częściowo dzięki wysiłkom Deshawnowi Leatherllyowi. Pod koniec lat 80. Hooverowie stali się jednym z najbardziej przerażających gangów ulicznych w całym Los Santos. Ich brutalna reputacja w zakresie przemocy z użyciem broni sprawiła, że byli jednymi z pierwszych podejrzanych, których obwiniano o strzelaniny związane z gangami i przysporzyły im wielu wrogów; wielu z nich było również Cripsami. Wśród ich stale rosnącej listy rywali Cripsów, wszyscy poza jednym zestawem Hooverów ostatecznie porzucili swoją przynależność do „Crip” i stworzyli kartę „Crips”, przyjmując w ten sposób tożsamość „Hoover Criminals” w połowie lat dziewięćdziesiątych.
    Pomimo posiadania zestawu pod pseudonimem Eight Trey Gangsters, Hoovery wciąż toczą wojnę z innymi gangami, które podlegają (3x) 83 Life Crippin, takim jak 87 Life Crippin, 97 Life Crippin i 4 Pacc Gangster Crips. Przez lata Hooverowie nawiązali relacje z innymi gangami spoza parasola Hoover Criminals. Byli kiedyś zaangażowani w krótkotrwały trójstronny rozejm między sobą, Bloods i Eight Tray Gangster Crips, który został ukuty w sojuszu „Tripping, Slippin & Shootin” na początku do połowy 2000 r. 
    Młodzi członkowie Hoover Criminals przyjęli kolor pomarańczowy, ale nadal noszą tradycyjny niebieski kolor, kojarzony z Cripsami. Ich uniwersalnym znakiem dłoni jest kciuk wsunięty między palec wskazujący i środkowy, który reprezentuje literę „H” dla „Hoovera”. 
    Jednak niestabilny związek między Eight Tray Gangster Crips a innymi zestawami Hoover Criminal twierdzącymi, że „Gangster Killer” zakończyło się ich partnerstwo. Mimo to Hooverowie pozostali przyjaźnie nastawieni do Bloods, powodując tarcia między Hooterville Bloods a East Side Posse Bloods; którzy od dawna są wrogami Hooverów. Ze względu na wiele rywalizacji z Rollin 0s Crips, Neighborhood Crips, Mafia Crips, Blocc Crips, Menlo Crips, Brims, Bloods, a także wieloletnią wrogość wobec niektórych gangów Sureño, HC przyjęli „EBK” (Everybody Killa).
    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    • Najwyższa i największa aktywność członków 47 występuje na osiedlu osadzonym na Chamberlain Hills.
    • Latharian Von, Liam Meyer to raczkujący co dopiero raperzy zamieszkujące aktualne bloki Chamberlain Hills.
    • W 2022 roku można wyczuć większą aktywność przestępczą na Chamberlain.
    • (Nieznany mieszkaniec) CH opowiada w lokalnej telewizji iż musiał wyprowadzić swoich wnuków z tamtejszego osiedla ze względu na aktywność przestępczą jak i strach który się rozwija.
    • Funkcjonariusz Povell Jennings na jednym dokumencie wyznał iż od zawsze była przestępczość na tych osiedlach, ale teraz jest to w ogóle co innego i się rozwija ona w niesamowitym tempie, wyznał też że teraz muszą patrolować aż kilkukrotnie więcej niż to było potrzebne, można zauważyć co chwile zmieniające się patrole LSPD.
    • Steve Cooper, znany koszykarz zamieszkiwał od dziecka na Chamberlain, ale jego matka wyprowadziła się z nim gdy miał cztery lata z powodu rozwodu jego rodziców.
    • Jest mnóstwo pustych mieszkań które są niezadbane i brudne, miasto wystawiła je na aukcje za grosze, ale na razie nikt wacha się ich wykupić z powodu rozwoju grup przestępczych.
    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
     
  21. otf polubił odpowiedź w temacie przez AsheyZ w Burton Group   
  22. otf polubił odpowiedź w temacie przez Cocain w Vibe Cup CS:GO #1   
    Hej.
    Wielu z was wyczekiwało turnieju organizowanego przez nas w CS:GO. Od dzisiaj startujemy z zapisami - kto pierwszy ten lepszy. W podstawie przewidujemy 16 slotów (16 drużyn) jeżeli jednak uzbiera się 32 drużyny, jesteśmy w stanie zwiększyć ilość slotów. 
    Aby wziąć udział w turnieju trzeba wpisać się do tego tematu według wzoru, wpisując się automatycznie akceptujesz regulamin który znajduje się poniżej. Cały turniej odbędzie się na Faceit, kanały głosowe dla drużyn zostaną stworzone na naszym discord w celu poruszania się między kanałami i lepszego sposobu prowadzenia transmisji. Po zakończeniu zapisów, ogłosimy datę startu. Zapisy kończa się wraz z końcem slotów.
    Regulamin
    Każdy uczestnik turnieju musi być czynnym użytkownikiem serwisu Vibe Role Play.  Każdy uczestnik musi mieć konto bez aktywnego bana. Każdy uczestnik turnieju musi odnosić się z należytym szacunkiem do swoich przeciwników przed, po i w trakcie gry. Wszystkie zespoły mogą posiadać dwóch graczy rezerwowych którzy muszą być zgłoszeni wcześniej do organizatorów. Wszystkie zespoły muszą zgłosić zastępstwo minimum dwie godziny przed rozegraniem swojego spotkania. Zespół może spóźnić się maksymalnie 5 minut na swoje spotkanie, po upływie tego czasu wynik kończy się walkowerem. Wzór
    Nazwa drużyny:
    Nick kapitana:
    Discord kapitana:
    Linki do profili wszystkich graczy drużyny z forum (https://forum.v-rp.pl/) :
    Link do naszego discorda: https://discord.gg/gJ98TtZjN4
  23. otf polubił odpowiedź w temacie przez Jopas w Los Santos Outfit   
  24. otf polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Skarga na administratora Karach   
    Karaś ostrzegał w jednym ze swoich statusów, że takie zachowanie będzie karane. Wyświetla się on na stronie głównej forum, ale również dam Ci link. https://forum.v-rp.pl/profile/570-karach/?status=404&type=status
     
    Piszesz, że możesz w prawdziwym życiu ćwiczyć w taki sposób, ale jakoś mi się nie wydaje, aby ktokolwiek chciał sobie przepocić swoją piękną elegancką kamizelkę z koszulą na siłowni zamiast po prostu się przebrać. Poza tym osoba ćwicząca w takim stroju wyglądałaby co najmniej dziwnie. Dlatego nie uważam tego za realistyczne i kara zostaje.
     
  25. otf polubił odpowiedź w temacie przez Tarcza w Postanowienia ogólne i regulamin forum V-RP   
    Postanowienia ogólne oraz regulamin forum v-rp.pl

    1. Postanowienia ogólne  
    §1. Zasady generalne
    1.1 Regulamin jest własnością projektu Vibe RolePlay, dotyczy wszystkich usług związanych z projektem tj. forum, serwer gry oraz serwer do komunikacji między graczami na platformie Discord. Nie zezwala się na kopiowanie niniejszego regulaminu;
    1.2 Regulamin projektu Vibe Role Play, jest stale udoskonalany, a wszelkie modyfikacje wchodzą w życie następnego dnia od daty aktualizacji;
    1.3 Każdy z użytkowników jest zobowiązany do śledzenia zmian, które zostają wprowadzone w regulaminie. Nieznajomość regulaminu nie upoważnia użytkownika do łamania jego postanowień;
    1.4 Administracja serwisu zastrzega sobie prawo do własnego interpretowania dowolnego punktu lub podpunktu regulaminu;
    1.5 Każdy użytkownik mający dostęp do informacji niejawnych zobowiązuje się do zachowania tajemnicy i nie rozpowszechnienia jakichkolwiek informacji dotyczących projektu, do których będzie miał dostęp, tak w czasie pełnienia danej funkcji, jak i po jej ustaniu;
    1.6 Kary nadane użytkownikowi łączą się pomiędzy usługami świadczonymi przez projekt, na przykład: ban na forum, jest równoznaczny z banem na serwerze.
    1.7 Każda czynność wykonana na projekcie Vibe Role Play jest zapisywana do logów wraz z adresem IP oraz hostem. Vibe Role Play oświadcza, iż na prośbę odpowiednich organów państwowych powołanych do wykrywania, zapobiegania lub ścigania przestępstw, udostępnia odpowiednie dane związane z funkcjonowaniem serwisu, w tym dane dotyczące IP użytkownika;
    1.8 Wykorzystywanie luk, błędów w oprogramowaniu na forum jak i w grze jest surowo zabronione. Wszelakie błędy należy niezwłocznie zgłosić ekipie administracyjnej.
     
    §2. Konto globalne użytkownika
    2.1 Do korzystania z funkcji forum konieczna jest rejestracja, której należy dokonać poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego podając niezbędne dane;
    2.2 Zabrania się tworzenia kont z użyciem tymczasowych mailów. Dozwolony jest jedynie czynny adres mailowy użytkownika;
    2.3 Rejestracja użytkownika oznacza zapoznanie się z regulaminem projektu oraz jego pełną akceptację;
    2.4 W przypadku, gdy z forum oraz serwera gry korzysta więcej niż jedna osoba w domu, należy zgłosić ten fakt ekipie projektu Vibe Role Play poprzez odpowiedni temat na forum, tutaj.
    2.5 Administracja nie bierze odpowiedzialności za błędy wynikające ze strony użytkownika serwisu
    2.6 Jedna osoba może posiadać tylko jedno zarejestrowane konto w serwisie. W przypadku posiadania większej ilości kont globalnych administracja może zablokować dowolne konto;
    2.7 Udostępnianie swojego konta osobom trzecim jest surowo zabronione;
    2.8 Konto użytkownika jak i wszelkie informacje oraz dane w nim zawarte są własnością serwisu - użytkownik posiada jedynie prawa do korzystania z niniejszego konta. W przypadku naruszenia warunków regulaminu serwisu owe konto może być zablokowane i odebrane użytkownikowi przez administrację.
     
    §3. Regulacje prawne
    3.1 Administracja projektu nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z zamieszczanych przez użytkowników treści, umożliwia tylko ich udostępnienie;
    3.2 Forum dyskusyjne korzysta z ciasteczek (cookies), które są niezbędne do działania mechanizmu rejestracji i logowania użytkowników. Na projekcie umieszczone są skrypty firm trzecich, takie jak przycisk społecznościowy serwisu Facebook, które także mogą zapisywać ciasteczka na komputerze użytkownika. Więcej informacji nt. plików cookies znajduje się pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl
     
    §4. Uprawnienia i obowiązki administracji
    4.1 Vibe Role Play zastrzega sobie prawo do przeglądania zgromadzonych danych dotyczących użytkowników korzystających z usług projektu w celu egzekwowania postanowień niniejszego regulaminu;
    4.2 Administracja projektu ma obowiązek publicznie ogłaszać wszelkie aktualizacje niniejszego regulaminu;
    4.3 Administracja projektu ma za zadanie reagować na wszelkie przejawy łamania postanowień regulaminu;
    4.4 Administracja podejmuje ostateczne decyzje w kwestiach spornych, łącznie z tymi, które nie są objęte regulaminem projektu;
    4.5 Administracja nie ma obowiązku realizować próśb od graczy otrzymanych drogą prywatną.
     
     
     
    2. Regulamin forum  
    §1. Postanowienia ogólne
    1.1 Użytkownik jest zobowiązany do trzymania się tematu dyskusji, celowe odbieganie od tematu rozmów jest przejawem łamania niniejszego punktu;
    1.2 Sprawy prywatne pomiędzy użytkownikami należy wyjaśniać wyłącznie poprzez prywatne wiadomości, e-maile lub komunikatory;
    1.3 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów o tematyce Role-Play w postach, profilach oraz prywatnych wiadomościach;
    1.4 Decyzje podejmowane przez ekipę projektu są niezależne i niezawisłe - jeśli użytkownik nie zgadza się z taką decyzją lub uważa, że została podjęta z naruszeniem regulaminu może odwołać się od niej do administracji w specjalnym dziale apelacji;
    1.5 Użytkownikom nieprzestrzegającym regulaminu są udzielane upomnienia oraz ostrzeżenia - przy czym ostrzeżenia o wartości równej 5 wprowadzają automatycznie czasowy zakaz pisania, dalsze łamanie regulaminu może skutkować odłączeniem użytkownika od forum;
    1.6 Zabrania się tworzenia kont z nazwami naruszającymi normy etyczne, prowokującymi bądź zawierającymi wulgaryzmy;
    1.7 Regulamin ten obowiązuje na forum (https://forum.v-rp.pl).
     
     
    §2. Wypowiedzi na forum
    2.1 Na forum panuje kompletny zakaz używania wulgaryzmów oraz zabrania się obrażania innych użytkowników;
    2.2 Treść którą chcesz wysłać, czyli post - musi być zgodny z działem tematycznym danego forum - tematy niezwiązane z Vibe Role Play umieszczamy w kategorii „Inne”;
    2.3 Tworząc nowy temat na forum, należy pamiętać by nadać mu odpowiedni tytuł, który idzie w parze z treścią posta;
    2.4 Zabrania się pisania postów krótkich, które nie wnoszą nic do tematu rozmowy;
    2.5 Zabrania się tak zwanego nabijania postów, pisania dwóch lub więcej nieuzasadnionych postów z rzędu w jednym temacie;
    2.6 Na forum panuje zakaz rozprzestrzeniania treści nielegalnego oprogramowania;
    2.7 Niektóre działy posiadają własne regulaminy oraz wzory, użytkownik ma obowiązek się do nich stosować - stanowią one uzupełnienie niniejszego regulaminu;
    2.8 W tematach toczy się wyłącznie dyskusja związana z nazwą wątku. Odbywa się ona na ogólnie przyjętych zasadach netykiety oraz z zachowaniem kultury osobistej;
    2.9 Prowokowanie, kłócenie się oraz obrażanie współrozmówców jest definitywnie zabronione. W przypadku kłótni konsekwencje dyscyplinarne ponosi zarówno osoba prowokująca jak i wdająca się w konflikt;
    2.10 Na forum używamy poprawnej polszczyzny, z zachowaniem ortografii, estetyki pisania oraz stosowaniem się do znaków interpunkcyjnych;
    2.11 Wypowiedzi użytkowników oraz materiały zamieszczane przez nich stanowią ich własne opinie i są ich świadomą decyzją. W związku z tym ekipa forum nie odpowiada za wyżej wymienione, jednakże dołoży wszelkich starań aby nie dopuszczać do zachowań nieetycznych i/lub naruszających prawo;
    2.12 Wysyłając wiadomość, użytkownik ma obowiązek nie publikować następujących treści:
     
    Rasistowskich; Ksenofobicznych Obrażających religię, obyczaje; Zawierających obrazy oraz odnośniki do stron pornograficznych; Prywatnych, dotyczących konkretnych użytkowników forum; Pisanych wyłącznie dużymi literami; Zawierających przesadnie formatowany tekst; Symboliki nazistowskiej i neonazistowskiej; Obrażających administratorów i graczy Vibe Role Play oraz innych projektów.  
    §3. Profil użytkownika
    3.1 Maksymalny rozmiar dla jednego obrazka w sygnaturze wynosi 600x200 pikseli;
    3.2 Użytkownik ma prawo do umieszczenia jednego obrazka w sygnaturze o maksymalnych wymiarach, bądź kilku w sumie nie przekraczających dozwolonych rozmiarów;
    3.3 Podpis nie może zawierać więcej niż 300 znaków;
    3.4 Zabrania się umieszczania w podpisie banerów oraz innych reklam graficznych (dopuszcza się jedynie link);
    3.5 W opisie użytkownika podobnie jak w sygnaturach obowiązuje zakaz wrzucania reklam graficznych m.in. takich jak bannery;
    3.6 Profile zawierające wartości niezgodne z zasadami zawartymi w owych podpunktach będą natychmiast korygowane;
    3.7 Podpis musi być estetyczny, by nie przeszkadzał innym użytkownikom w przeglądaniu forum.
    3.8 Użytkownik wstawiający awatar, jak również zdjęcie w tle ma obowiązek nie publikować następujących treści:
    Rasistowskich; Ksenofobicznych; Obrażających religię, obyczaje; Zawierających obrazy erotyczne lub pornograficzne;  Prywatnych, dotyczących konkretnych użytkowników forum; Symboliki nazistowskiej i neonazistowskiej; Obrażających administratorów, graczy Vibe Role Play oraz innych projektów.  
    §4. Prawa i obowiązki administracji
    4.1 Ekipa projektu ma prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin bez wcześniejszego uprzedzenia, a autora niniejszej wiadomości ukarać ostrzeżeniem;
    4.2 Członek ekipy może edytować post innego użytkownika w przypadku poprawiania błędów, udzielania kary regulaminowej lub wpisywania innych uwag dotyczących tematu, postu lub użytkownika. Uwaga wpisana przez moderatora w poście użytkownika nie może być anonimowa – musi być podpisana przez wpisującego;
    4.3 Administrator rozwiązujący spór pomiędzy użytkownikami wydaje swoją niepodważalną ocenę sytuacji, jego werdykt jest ostateczny;
    4.4 Moderatorzy mają szczególny obowiązek natychmiast i bezwzględnie reagować na wszelkie przejawy łamania regulaminu, a także ogólnie przyjętych zasad etykiety oraz prawa na forum;
    4.5 Członek ekipy nadający kary wybiera jej rodzaj, nie ma opisanego schematu.
    Autor: Darek
    Regulamin projektu Vibe Role Play
    Ostatnia zmiana w regulaminie: 14.11.2020r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin